Lukaku Vlahović mellé érkezhet?

vlahovic_dusan_golorom_salernitana.jpgNicola Balice értesülései szerint Dušan Vlahović gyenge fizikai állapota miatt felmerült Romelu Lukaku szerződtetése a szerb játékos értékesítése nélkül. A csapatnak szüksége van egy befejezőemberre. Cristiano Giuntoli és Giovanni Manna azon dolgozik, hogy eleget tegyen Massimiliano Allegri követelményeinek, és a mester szerint a belga csatár a legjobb opció csapata számára. Massimiliano Allegri ezért szeretné Romelu Lukakut keretében tudni, Dušan Vlahović maradása esetén is. Az olasz újságíró szerint a bianconero klub a következő napokban kísérletet fog tenni Romelu Lukaku kölcsönszerződéssel való leigazolására.

Nicolò Schira értesülései szerint a Juventus folyamatosan érdeklődik Franck Kessié ügyében. A Juventus kölcsönben szeretné szerződtetni a játékost, kivásárlási opcióval, és a klub már kipipálta az első kapcsolatfelvételeket a középpályás ügynökével, és ezek pozitívan zárultak.

Alfredo Pedullà értesülései szerint a Barcelona nyitott a Juventus ajánlatára, és a játékos két további ajánlatot is kapott, de komolyan gondolkodik a Juventus által jelentett lehetőségen. Romelu Lukaku ügyében pedig folyamatos az egyeztetés, egyelőre azonban a Juventus kénytelen volt további türelmet kérni a csatártól. Az újságíró szerint a mercato során Romelu Lukaku vagy Jonathan David érkezhet erősítésnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6018178473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GioTrap 2023.07.25. 09:00:54

Lukaku! Neee hagyjuk már. Írjon már alá az arabokhoz aztán felejtsük el végre. Csóró csapatunknak pont arra van pénze hogy négy befejező csatárt tartson a keretben. Kean,Milik, Vlahovic,Lukaku...

SuperTrezi 2023.07.25. 09:19:37

@GioTrap: Szerintem itt fog kikötni. A Mester fülig beleesett, neki pedig, úgy tűnik, még nincs kedve a sivatagban bohóckodni a világ pénzéért (ez amúgy számomra motiváltságról tesz tanúbizonyságot, legalább ezt a javára kell írnom).

GioTrap 2023.07.25. 09:28:30

@SuperTrezi: Sokan nem azért utasítják vissza az arab világot mert motiváltak, hanem a párjuk, családjuk esetleg politikai meggyőződésük miatt. Én marha nagy öngólnak minősítenem a leigazolásat(nem a játékos minősége miatt). Egyrészt az anyagi vonzata másrészt a kora miatt. Megint egy idősödő játékos kapna szerződést akit eladni már nehéz lesz, ráadásul ahogy idősödik egyre nehezebb lesz sérülés nélkül cipelni azt a tömeget,izmot.Arról nem beszélve hogy támadó poszton megvagyunk. Akkor inkább David akiben van még potencia.

Spider81 2023.07.25. 09:49:01

Ha jon Lukaku szigoruan kolcsonbe opcios vetellel es eladjuk Kean-t akkor felolem johet.

2023.07.25. 09:57:32

Ha Vlaho marad, akkor 1 százalékban elfogadom Bunkaku érkezését. Így legalább lesz egy párja, és akár jól is nézhet majd ki, mert az tény hogy a benga mellé kell egy jó másik csatár, mint pl Lautaro, aki leveszi róla a védők figyelmét. Ez persze oda-vissza játszik, így Dusan lubickolhat majd.
De inkább ne. Azért jó elérni a legallját, mert onnan már tényleg csak felfelé mehet minden. És ez a legallja lesz.

Gaben Smith 2023.07.25. 10:03:22

Amugy csak nekem fura ,hogy az europaban jol teljesítő de mar idosodo klasszisok elmennek a sivatagba ,de a nálunk sehogy vagy rosszul sem teljesítő de jol fizetett emberek Pogba, Allegri, Alex Sandro,Bonucci( O nem az arabiai vonal )nem akarnak menni ,mert Ok motiváltak es kurvára itt akarnak játszani? En ezt abszolút nem értem ,mit akarnak meg? Nem fog jobban menni es a szaudi liga kitudja meddig akar majd ennyit fizetni most kellene megragadniuk az alkalmat.

Marci04 2023.07.25. 10:22:13

Én ezt nem értem de mostmár komolyan. Mi értelme Vlahovic mellé igazolni Lukakut? Hát alkatilag két erőcsatárról beszélünk, ezek egymást elfolytanák a pályán! Lukakunak azért volt az Interben anno jó szezonja, mert volt egy Lautaro, aki nem erőből oldotta meg a dolgokat hanem technikusan, jól cselezve, a védőket megőrjítve. Lukaku mellé ilyen csatár kéne, de ilyennel nem rendelkezünk jelenleg.
Nagyon nem akarom hogy jöjjön, ha mégis akkor kölcsönben csatlakozzon, és ha netán olyat tudna felmutatni egy év alatt akkor meztelenül körbefutom a parlamentet.

venember83 2023.07.25. 10:29:01

@Marci04: "Mi értelme Vlahovic mellé igazolni Lukakut?"

Ha Vlaho sérült, valószínűleg nemigen lehet eladni jó pénzért. S valószínűleg sok hasznára sem lesz a csapatnak. Legalábbis az elmúlt napokban megjelent pletykák/nyilatkozatok alapján erre tippelek. Felmerült, hogy Cuad is ugyanezzel a sérüléssel küzdött 2018-ban, aztán decemberben a műtét mellett döntött, s kb. a szezon végére épült fel.

MarcoT 2023.07.25. 10:42:59

@Spider81: Kín helyett még mindig minőségi váltás lenne. Az anyagi kondíciók persze más kérdés...

Galbandi 2023.07.25. 10:45:55

Ez egyáltalán nem hangzik jó ötletnek, tekintve, hogy Lukaku és Vlahovic ugyanabban a szerepkörben jó, egymás mellett nem játszhatnak, ha meg egymás elöl veszik el a helyet, mindkettő hisztizni fog a kevés játékperc miatt. És akkor Milikről még nem is beszéltünk, aki szerepkörét tekintve ugyan más, mint a fenti kettő, viszont szintén nem kompatibilis velük, mert így vagy úgy de mindhárman befejező csatárok, nem előkészítők elsősorban (bár a belgának van némi érzéke ehhez is).

Ha Miliket kettejük közül valamelyikkel együtt kellene felrakni a pályára, az tehát inkább Lukaku lenne, de én azért se gondolom jó döntésnek a leigazolását, mert ismerve a viszonyt közte és a szurkolók között, én legkésőbb október-november tájára valószínűsítem részéről az első cirkuszt, arra meg gyakorlatilag semmi esélyt nem látok, hogy ő kettőnél több idényt Torinóban töltene, de az egyet sokkal valószínűbbnek gondolom. Azon meg gondolkozzanak el a vezetők, hogy miként kerülhetett a keretbe két olyan sérülékeny csatár, mint Vlaho és Milik.

Juvino 2023.07.25. 11:28:29

Akkor Miliket(es Keant) minek vettuk meg? Ennyit arrol,h Allegrinek mindegy! 1éve a felkeszulesi tornan egyertelmuen Rovella teljesitett a legjobban a fiatalok kozul. Erre mi tortent? Ahogy hazajottunk elpaterolta a mester,m Paredes kellett neki. Most eppen Lukaku kell, mindegy neki,h ki megy. Ok, azt mondom,h jojjon, de kolcsonbe vagy discont aron! De nem 40mill+10mill fizu+4ev szerzodes! Itt mindenkinek elment az esze?

Wizzurah 2023.07.25. 12:06:13

Itt mar mindenki gyenge fizikai allapotban van, mi a fax, tiszta szanalom. Es pont az a Lukaku a megoldas, aki tulsuly problemakkal kuzdott az elozo szezonban es 30 perc utan mar a seggen vette a levegot. Ertem...

venember83 2023.07.25. 12:34:41

@Wizzurah: mi ebben a meglepő? A pufisodásra hajlamos Pipitáért is kifizettek Torinóban 90 millió eurót, az erőnlét meg természetesen elég gyatra ennyi utazással és július végén. Remélhetőleg augusztus közepére ez radikálisan megváltozik.

JuveMI 2023.07.25. 13:20:10

Egészen elképesztő ez az Allegri-féle keret-elbaszás... és ebben Guintoli is szerepet vállal... minek vettük meg Miliket? ... ez a Kean-féle kötelező kivásárlás is hatalmas. Hozzuk ezt a két görényt... minek? nem tudunk Serie A 4-ben végezni nélkülük? ... vagy a konferencia ligában lesznek erősítés? SIRALMAS!

Del Pybala 2023.07.25. 13:20:38

Ujabb 30 folotti kiegett szar oriasi fizetessel...miert is ne.

MdewC 2023.07.25. 13:51:42

@JuveMI: Guintoli pár napja jött, sztem teljesen értelmetlen bekenni szarral.

Plusz én továbbra se láttam még fotót Lukakuról a J med előtt… ;)

Szóval az egész pánik hangulatot nem értem.

Sokkal nagyobb problémának tartom, hogy lassan haladnak az eladások, de legalább 1-2 barom már nincs itt.

Türelem srácok. :)

Rocky80 2023.07.25. 15:44:10

@MdewC: egyetértek. Temetni szezon végén kell, nem az elején!

Maxi útjai meg kifürkészhetetlenek... Lehet lesz egy kis átképzés megint pár játékosnál. Kölcsönben talán emészthető Lukaku, meglátjuk. Volt már itt más kacsa is. Remélem úgy járunk vele mint Milinkoviccsal, hogy addig várt, hogy aláírt! :D

venember83 2023.07.25. 16:37:41

@Rocky80: szezon végén sem szabad temetni! Hisz mindig ott a következő ígéretes év! Fino alla fine!

MdewC 2023.07.25. 16:45:54

@Rocky80: Maxinak azért remélem lekevernek egy orbitális pofont, ha már szóba jött. :D

Kapja már össze magát, meg a csapatot is! Ha már nem lett elküldve…

Meg ezeket a kivénhedt játékosokat is elfelejthetné, fókuszáljon a fiatalokra.

kidelpiero 2023.07.25. 16:55:07

Ha maradna Vlahovic es erkezne Lukaku kolcsonben az parade lenne.

Rocky80 2023.07.25. 17:29:02

@venember83: tényleg, igazad van! Amúgy ez a jó hozzáállás szerintem, jómagam is ezt vallom, csak mindig kibillentettek a lelki egyensúlyomból!

@MdewC: ezt provokációként értékelem! :D Amúgy várjunk még ezzel, majd szezon végén! Aztán lehet, hogy akkor meg összevissza csókolgatnátok inkább!

Rocky80 2023.07.25. 17:32:54

@MdewC: amúgy már lehet összekapta, csak ugye nem tudjuk mert a Barcások befostosodtak...

@kidelpiero: jaja, kezdek effelé hajolni én is, és akkor a csatársor is elég mély és minden eshetőségre felkészült. Ennyi fronton való helytálláshoz kell is! Ja, várj... :D

Tényleg, mi most a Konferencia Ligával a helyzet?

MdewC 2023.07.25. 17:36:28

@Rocky80: ez nem provokáció volt, nem annak szántam, hanem így gondolom. :) Csak próbáltam szétválasztani a Max és Gintóni szálat, hogy utóbbi még kapjon türelmet, az előbbi meg egy sallert, hogy kapja össze magát.
És nem kell megvárni a kövi szezont, ezt a mostaniért kapja, hogy jobb legyen ami most kezdődik. Ráfér. Amolyan motivációs saller. :D
Plusz legyél kedves, ha megkérhetlek, akkor ne írj nekem többes számban légyszi, nem szeretem az általánosítást. Tx! :)

MdewC 2023.07.25. 17:40:12

@Rocky80: :DDD

Igen, ez lehet igaz, ki fog derülni, ha nem is a barátságos meccseken.

Befostosodtak… csak a szokásos. :D

kidelpiero 2023.07.25. 17:58:56

@Rocky80: Vlaho es Lukaku a tavalyi 10-10 goljukkal kitesznek egy normalis csatart. Kean meg Milik a 7+6-tal mondjuk meg egyet. Ez alapjan meg minimum kell egy Morata is... : )

venember83 2023.07.25. 18:13:30

@kidelpiero: 33 gólt írtál össze, az 30 db 1-0-ra megnyert bajnoki. Ez meg már scudettót érhet pár döntetlennel.

Wizzurah 2023.07.25. 18:59:26

@venember83: Higuain-nak azért volt jó szezonja nálunk, a szerb túlsztárolt 0, a sintéres-nek is volt 1 jó szezonja ott conte alatt, amúgy ennyi is volt a karrierje kb. Persze mi 30 felett idehoznánk 40 körül, 10m fizuval. Úgy, hogy az erőnléte már máshol is szar volt, sérült is volt, ehhez hozzá jönne az, hogy nálunk mindenkinek romlik a fizikális állapota, igaz, már a mentális is, emellé sérülékeny is lesz. Nem tanul belőle a klub, nem lepődök meg ezen, szánalmasnak tartom, ahogy írtam is.

Ethan Hunt 2023.07.25. 19:09:40

Nem lesz Vlahovic és Lukaku együtt a keretben. Minek is lenne?! Vlahovic szinte biztos, hogy távozni fog, mert muszáj eladnunk komoly értékű játékosokat. Ha szerencsénk van, Chiesának talán nem kell mennie, de azon sem kell majd meglepődni, ha mégis.

Miliket véglegesíteni kellett, mert ennyiért nem kapunk ilyen képességű csatárt, aki már rutinos és bizonyított ebben a ligában. Keant meg csak úgy lehet eladni a jövőben, ha játszik és el tudják hinni róla, hogy maradt még benne valami potenciál, hogy a PSG-s formáját elővegye...

Ethan Hunt 2023.07.25. 19:17:36

@Wizzurah: Nem erről van szó, hogy nem tanul belőle a klub! Ha Allegrit megerősítették a posztján és még mindig komoly hatással lehet az igazolásokra, ahogy két évvel ezelőtt megszerezte magának a jogot, akkor muszáj őt "támogatni" olyan típusú igazolásokkal, akikkel ez a nézhetetlen focija eredményeket tud produkálni és Lukaku ilyen, bármennyire is generál már rövid távon is problémát majd a klubnak a jövőbeli eladhatatlansága, mert végső soron van ettől sokkal fontosabb/kritikusabb feladatunk is, mégpedig elérni jövőre a 4.helyet legalább, hogy a BL-ben indulhassunk, mert ha újabb 90-100 millió eurónyi bevételünk kiesik, akkor az összes értelmes játékosunknak (Chiesa, Bremer) távoznia kell, akkora lesz a hiány...

kidelpiero 2023.07.25. 19:29:34

@Wizzurah: azert legyunk tenyszeruek, Lukakunak a Serie a ban volt egy 24 egy 23 golos szezonja, a PLben 15,16,17,18 es egy 25 golos. Az ezek kozotti gyengebb szezonokban is meglotte mindig a 10 koruli golt.

Miota kovetem a Juventust, nem sok ilyen goleros tamadoja volt a csapatnak.

venember83 2023.07.25. 19:34:29

@Ethan Hunt: úgy tudom elképzelni Vlaho és Lukaku együttesét, ha a szerbet egyszerűen csak nyomott áron tudnák eladni ramaty formája és szüntelen sérült állapota miatt. Ebben az esetben viszont műteni kellene, s addig is Lukaku pótolhatja, majd gyógyulást követően pedig normális pénzzé lehet tenni a szerbet. De alapvetően kisebb meglepetés lenne, ha keretben maradna, s nem adnák el.

kidelpiero 2023.07.25. 19:37:30

@venember83: az a baj h amit te viccnek szansz az Allegrinel ver komoly...

Ethan Hunt 2023.07.25. 20:35:19

@venember83: Értelek. Én viszont az ismert gazdasági (hiány)számainkból kiindulva nem tudom elképzelni, hogy Lukakut úgy igazoljuk le, hogy se Vlahovicot, se Chiesát nem kellett hozzá eladnunk... Nem véletlenül kérjük Lukaku türelmét még hetekig, mert Mbappé meg Kane klubváltása döntő befolyással van arra, hogy melyik lehet Vlahovic következő klubja...

Allegri amúgy sem akarja Vlahovicot, mert nem alkalmas arra a futballra, amit ő játszatni akar, viszont muszáj játszatnia, mert egy 81,6 millió euróért vett csatárral nem tehet mást...

Én Chiesa miatt aggódok a legjobban, mert Allegri alatt mélyen a tudása alatt játszott ebben a nézhetetlen, védekező fosban (ő nem fog könnyeket hullatni érte, ha eladja a klub) és ha most tényleg jóformában tért vissza és jó fizikai állapotban van, akkor még augusztus végéig bármikor jöhet érte egy olyan ajánlat a PSG-től vagy Angliából (valakitől, akinek van pénze és úgy érzi, hogy nem komplett még a csapata), amire nem tudunk majd nemet mondani a pénzügyi kilátásaink miatt és a pótlását majd megoldjuk Berardival...

Juvebest 2023.07.25. 21:34:22

Szerintem Milik és Kean is inkább befejezö csatár, ha hozzájuk jön még Lukaku akkor biztos vagyok benne hogy egyszerre a pályán sosem lesznek. Sajnos a csapatomnál koncepció nélküli igazolások vannak. Biztos lesznrk még igazolások, meg változás a keretben. De itt 2-3 éven belül nagy eredményekre nem kell számolni

MdewC 2023.07.26. 00:21:06

@Ethan Hunt: keményen és logikusan összefoglaltad, ezek a tények.

Kiegészítve saját véleménnyel, hogy Lukaku sztem egy gólerősebb szezont hozna össze, mint Vlaho. Már anno Dybala helyett is jól jött volna (ha Dybala aláír máshova), akkor mi lettünk volna bajnokok az inter helyett.

Vlaho akár mennyire is szimpatikus, Lukaku pedig nem, a mostani szezonban előbbre lehetnénk vele és most csak ez számít.

Vlaho jelen pillanatban képtelen a hátán vinni a csapatot, Lukaku talán képes lehet erre, jövőre pedig kötelező lesz a top 4-ben végezni.

Ethan Hunt 2023.07.26. 01:18:13

@MdewC: Az Allegri-féle játékfelfogásban biztosan gólerősebb lenne Lukaku. De én azt szeretném, ha örökre megszabadulnánk ettől a kiscsapatos stílustól és egy olasz módra átalakított támadó futballra váltanánk, nyilván ehhez el kell előbb köszönni Allegritól...

Engem speciel Lukaku Interes múltja vagy hogy miket mondott korábban, abszolút nem érdekel, csak a teljesítmény, amit a mezünkben nyújtana.

Thuglife! 2023.07.26. 07:57:36

Szóval a lényeg hogy Lukaku hozzon össze egy gólerős szezont amivel mi az ő karrierjét egyengetjük a rekordjait számolgatjuk és rajta fog múlni hogy elérjük e az áhított top4 -et...(csak nekem ismerős ez a helyzet egy néhány évvel ezelőtti primadonna miatt?Allegri már vele se tudott mit kezdeni)
Most nem kötözködésből de leírják itt emberek hogy már az üknagyapjuk is a Juvénak szurkolt miközben nekik mindegy hogy ki húzza fel a mezt...utóljára Conte első bajnoki címénél lehet mondani hogy igen ezt csapat nyerte!
De adjunk fel mindent ami minket jellemzett a múltban és mentsük meg kiégett edzők és játékosok karrierjét.

venember83 2023.07.26. 08:52:49

@Ethan Hunt: oké, hogy most mindent meg kell tenni a BL-helyért, sőt, a Juve számára létszükséglet, de Lukaku leigazolása 70-80 millió eurós kiadás minimum, figyelembe véve a bruttó bérét 3-4 évre plusz az átigazolási díjat, és ő már csak teher lesz olyan szempontból, hogy távozásakor nem tudja őt értékesíteni a klub, ingyen fog távozni. Ebben a kontextusban nem vagyok biztos benne, hogy érdemes belemenni ebbe a kompromisszumba, mivel az olasz mezőny eleve borzasztóan gyenge (lásd Napoli tavaszra bajnok lett, Juve pedig micsoda elképzeléstelen kínszenvedéssel lehetett volna BL-helyezett is akár a pontbüntetéssel), és a Juventusnál tényleg egy Lukaku kell a BL-helyhez? Akkor minek érkezett Giuntoli, ha változatlanul ugyanaz a tapasztalatra, drága és zenitjükön túlfutott játékosokra építő stratégia maradt a klubnál, ha nem mernek fiatalokkal próbálkozni? Egy rohadt BL-helyről van szó egy olyan bajnokságban, ahonnan a gazdagok nem restek csipegetni, s megvásároltak több kulcsjátékost az Intertől, az egyik kulcsember távozott a Milantól, a Napolinál sincs garancia semmire, az Atalanta ugyanúgy kérdés, mint minden egyes évben, a Lazio és Roma valószínűleg inkább hajszolni fogja a top 4-et, mintsem elfoglalni valamelyik helyet az első négy közül stb. Számomra teljesen megemészthetetlen ez a Lukaku sztori. 30 évesen egy megújulni és költségeket csökkenteni kívánó Juventusnál egy kibelezés alatt lévő Serie A-ban.

2023.07.26. 09:25:30

@venember83: Azért azt egy picit sajnálom, hogy szinte mindenki mennyire lenézi a Seria A-t, mint bajnokságot. Azért, mert más itt a felfogás, még nem jelenti azt, hogy ez a legszarabb. Én pont ezért szeretem. És éppen a tavalyi szezont megnézve, mindhárom europai kupában döntős volt olasz csapat. Biztos csak mázli volt ez is.

Lanzafame 2023.07.26. 09:43:12

Allegrinek igaza volt 2018 nyarán, amikor Dybalát el akarta adni és a helyére Lakakát nézte ki. Ha jól rémlik, még egy cseréről is pletykáltak. Akkor ő volt a világ egyik legjobb centere.

Jellemző erre az új edzőre, aki a régi Allegri közmunkás ikertestvére lehet, hogy egy vagyont áldozna az azóta bőven kiégett Lakakára. Mintha minden szándék direkt a józan ész ellen lenne.

2023.07.26. 09:46:22

Ez a Lukaku sztori meg megmutatja azt is, hogy már mennyire szarunk bele mindenbe. Adunk magunknak mindenféle magyarázatot, hogy végül is nem is akkora szégyen, stb.
De az! Ez ne jöjjön ide! Ne nyerjünk semmit, ne vigye a hátán a Juventust, jöjjön inkább Berardi, Zaniolo, de ne ő.
Ráadásul valószínűleg be is fog sülni itt. Én egyáltalán nem tartom akkora ásznak, és egy színtelen játékos, semmi szépség a megmozdulásaiban. Általában már 15 perc után veri a víz, idő kérdése mikor fogja megkedvelni a J Medicalos fizetést. Mert identitása az nincs a csávónak.

Meg amúgy egy Interes köcsög!!! Ne alkudjunk meg!!

FAF 2023.07.26. 10:03:56

@venember83: Teljesen igazad van. Érthetetlen ez az egész Lukakus történet. Lenyilatkozzák, hogy új rendszert akarnak építeni ami fenntartható és a fiatalokra épít és ehhez képest ilyen játékosok neve merül fel. Még mindig az elborúlt elméjű, ódivatú edző kívánságait lessük ami a későbbiekben nagy terhet tesz majd a klubra, úgy hogy a cél kimondottan a top 4. Mármost a top 4 akkor is elérhető ha hozzá se nyúlnak a kerethez mint ahogy az lett volna az előző szezonban is pontlevonás ide vagy oda.

venember83 2023.07.26. 10:04:38

@LacaGLJuve: lehet sajnálni, de inkább nézzük a tényeket. Nézd meg, mennyiért érkeznek játékosok a bajnokságba, s mennyiért távoznak. Nézd meg, mennyit fizetnek a tévétársaságok a közvetítésért. Az olaszok imádják a bajnoskágukat, de külföldi közvetítésért nincs nagy tolongás. Ezek alapján szerintem elég egyértelmű, hogy Európában elég alárendelt szereppel rendelkezik az olasz bajnokság. Attól még vannak minőségi szakemberek és játékosok, nem erről van szó, sőt, természetesen szeretni is lehet. De európai tekintetben szerintem a Serie A nehezen tudja felvenni a versenyt a legnagyobbakkal, és nehezen tudnám megmondani, hogy a nyilvánvalóan első Premier League, majd a La Liga után melyik bajnokság az erősebb, a német vagy az olasz.

Nézd meg az UEFA koefficiensek táblázatát, az első tízben van olasz csapat, de az utolsó három helyen, előttük meg ott van csomó angol, német és francia csapat: www.football-coefficient.eu/coefficient/

Még egyszer, én nem mondom, hogy az olasz lenne a legszarabb bajnokság! Én is ennek a bajnokságnak a meccseit nézem, ha éppen úgy adódik, és elfogult vagyok, mert szeretem az olasz bajnokság hangulatát, még kötődök is egy-két csapathoz, de be kell látni, lejtmenet van éppen (igazából több éve), s a döntős szereplések szépek, csak éppen nem relevánsak az összképet tekintve.

FAF 2023.07.26. 10:06:00

Amúgy meg minek ennyi csatár amikor a fostos úgyis csak egyet tesz fel a pályára egyszerre...

2023.07.26. 10:27:34

@venember83: Az nyilvánvaló, hogy a PL anyagilag más tészta. Ez azért az arab tőkének is köszönhető, meg annak, hogy úgy le van húzva a paraszt, hogy ha akarod nézni a meccseket, akkor kb 75 font a havi fizetnivaló, egy olyan pubban ahol állandóan van közvetítés, több mint 1000 font a licence. Nagyon jó.
Németországban azért a Bayernen kívül nemigen látok akkora összegeket elkölteni, még talán a Dortmund, mert néha kinevelnek jó arcokat, meg okosan vesznek adnak, de lejjebb már eléggé "olaszos" a helyzet. Egyeduralom van és kicsit uncsi is már ez a szitu.
Franciaország, ha nem lenne a PSG, ami megintcsak arab tőke, akkor...
A spanyol bajnokság az pont annyira tőkés amennyire erős, szerintem a legkiegyensúlyozottabb ebből a szempontból. Viszont, ha mögé nézünk, akkor már nem annyira derűs a helyzet, azért a Barca is el van adósodva, meg rengeteg vagyont eladva tartja fenn ezt a helyzetet, stb.
A Seria A semmivel sincs lejjebb ezektől. Sőt, ennyire kis pénzből gazdálkodva ott lenni a legjobbak között, az inkább erőt képvisel, mintsem gyengeséget.

Del Pybala 2023.07.26. 13:27:33

@venember83: en epp ugy latom h minden olasz csapat fejlodik csak mi nem...4 olasz csapat volt pl bl/el elodontos

Ethan Hunt 2023.07.26. 17:12:45

@Thuglife!: "Most nem kötözködésből de leírják itt emberek hogy már az üknagyapjuk is a Juvénak szurkolt miközben nekik mindegy hogy ki húzza fel a mezt..."

Ha ez felém valami célzás, arra csak azt tudom mondani, hogy én meg pitiánernek tartom az olyan felfogást, amelyik ilyen felszínes dolgok alapján ítélkezik. Hogy már előre gyűlölni kell valakit azért, mert előttünk az Interben játszott vagy mert meggondolatlanul azt mondta, hogy nálunk ő nem játszana soha... Vagy gyűlölni egy edzőt már előre azért, mert előtte a Napoli padján ült, aztán semmibe venni a bajnoki címét, egy másik edzőnek meg mindent elnézni, mert valamikor sikeres volt velünk...

A játékosok túlnyomó többsége nem elkötelezett egy életre egy klubhoz, ez az igazi szurkolók sajátja. Természetesen keresni kell azokat a játékosokat, akik eleve elkötelezettek a Juventus felé, de számomra legalább ennyire fontos, hogy eközben sikeres és eredményes is legyen a klub, mert a sikernél nincsen nagyobb vonzerő. Nem kell mindenkinek Juve-legendának lennie a pályafutása végére, ha valaki 2-3 évig segít, az is tud értékes lenni. Mint pl. Tevez, akit egyesek már előre leírtak, hogy ki van égve, meg balhés, aztán nálunk meg egy példakép volt, pl. alázat tekintetében...

Ethan Hunt 2023.07.26. 17:34:54

@venember83: "Akkor minek érkezett Giuntoli, ha változatlanul ugyanaz a tapasztalatra, drága és zenitjükön túlfutott játékosokra építő stratégia maradt a klubnál, ha nem mernek fiatalokkal próbálkozni?"

Biztos, hogy azért érkezett Giuntoli, hogy ez az irányváltás is megtörténjen, de azt sem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy Allegri meg maradt a padon, aki tudvalevő, hogy az ellenkezőjét képviseli ennek a felfogásnak. És lehetetlen innen megítélni, hogy mennyire erős még a pozíciója a vezetőségben vagy Elkann-nál! Amire célozni akartam, hogy nem biztos, hogy célszerű "szabotálni" Allegrit más típusú játékosok vásárlásával, mert a klub ihatja meg a levét anyagilag...

"mivel az olasz mezőny eleve borzasztóan gyenge (lásd Napoli tavaszra bajnok lett, Juve pedig micsoda elképzeléstelen kínszenvedéssel lehetett volna BL-helyezett is akár a pontbüntetéssel), és a Juventusnál tényleg egy Lukaku kell a BL-helyhez?"

Teljesen reális ez, amit írsz és simán lehet, hogy nem kell hozzá Lukaku, de ki akarja ezt kockáztatni? Vagy szabad-e? Mert a Napolit senki nem hitte, hogy tényező lehet a bajnoki versenyfutásban miután több kulcsjátékosa is távozott, aztán még jobbak lettek, mint voltak és még a BL-ben is elég sokáig mentek. A Milan elvesztette Tonalit, de papíron jókat igazolt és kaphatnak egy új lendületet és már a kettős terhelés sem lesz annyira új nekik, ami miatt gyengébben muzsikáltak tavaly. Az Inter is komoly átalakuláson megy át, de ők is úgy tűnik, hogy tudják pótolni majd nagyjából a hiányzóikat. A Lazio valszeg megérzi majd SMS hiányát, de ezt sem lehet tutira venni, aztán ott van a Roma meg az Atalanta, akiket sosem lehet teljesen leírni. Nálunk viszont nincs pénz, az meg szerintem egy hiú ábránd, hogy senki értékest nem kell eladnunk, közben érkezik Kessié meg David...

Szóval normális körülmények között elégnek kellene lennie a keret mostani keret minőségének az első 4-hez, de szabad-e ezt kockáztatni? Mert nem is olyan rég készpénznek vettünk valamit, amit akkor papíron teljesen jogosan vettünk annak a keretünk alapján, aztán az utolsó fordulóra már nem voltunk urai a saját sorsunknak, miközben ott volt még Ronaldo is a csapatban...

Ethan Hunt 2023.07.26. 17:42:51

Aztán még valakik - elég sokan - azt az edzőt sírják vissza...

kidelpiero 2023.07.26. 22:01:43

@venember83: egyelore nem tudom eldonteni, biztos h tenyleg ennyire rossz lenne? Alapvetoen a keret most nem oreg, igazabol minden teruleten van 2-3 fiatal jatekos. Ha valoban ennyit gyengul az osszes rivalis, teljesen kizart egy nagy makkal megnyert undorito focis bajnoki cim? Azert arra is lattunk jo par peldat, amikor egy karrierje vege fele jatekos brillirozott nalunk...

kidelpiero 2023.07.26. 23:01:11

@Thuglife!: Azért nem ő lenne az első aki valamelyik ősi riválisnál játszott előtte... Velük is egészen meg tudtunk/tudtak békélni az ( akkori) szurkolók:

Pirlo,Cannavaro,Ferrara,Pessotto,Zoff,Higuain,Milik,Zanetti,Grosso,Quagliarella,Zebina,Bonucci,Locatelli,De Sciglio,Pjanic,Vucinic,Szczęsny,azok akiket így első átpörgetésre kiszúrtam a Juve játékosok listájából...

2023.07.27. 01:33:59

@kidelpiero: Bonucci nagyon meghatározó Inter játékos lett azon a kb 2 meccsen, Cannavaro és Grosso sem lett akkora Inter történelem az egy évükkel. Zanettiről kajakra nem tudtam, hogy volt a Juve játékosa:)
Azért egy AS Roma soha nem volt ősi rivális és pont az Inter miatt az Ac Milannak szurkolunk a kettő vetélkedésében.
Lukaku azért teljesen más tészta. Valójában az ellenvetés inkább a személyén van legtöbbünknél, aztán meg rátesz egy lapáttal, hogy vér Interes a bunkó. Pont oda való. Mint a paraszt, sőt legparasztabb új kapusuk. Eszem megáll mindig betalálnak számomra nagyon ellenszenves focisták leigazolásával.

steven.h 2023.07.27. 09:08:07

@LacaGLJuve: Pontosítás kedvéért szerintem tegyük hozzá hogy Cristiano Zanettiről van szó, aki nálunk egyáltalán nem volt rossz, de ő sem épp egy legenda az internél, meg nagyon nem is marasztalták. A Serie B-be igazolt hozzánk és utána volt még 2 évet stabil ember Ranierinél Marchisio mellett.

Meg egyébként Locatellit is elég erős idehúzni, lehúzott 18 évesen 1 évet a Milannal, talán?

kidelpiero 2023.07.27. 14:54:16

@steven.h: miert Lukaku a 3 interes evevel, ugy hogy elotte vagy 6 csapatnal jatszott, interes legenda?

steven.h 2023.07.27. 15:24:51

@kidelpiero: nem, de nézzük meg azt is hogy miket nyilatkozott és az inter szurkolói hogyan tekintettek rá, valamint hogy az eddig pályafutása is mit mutat a személyiségéről. én egyáltalán nem amiatt nem akarom hogy csatlakozzon mert inter legendaként tekintek rá, hanem hogy milyen személyiségű játékos

steven.h 2023.07.27. 15:26:41

@kidelpiero: illetve én változatlanul tartom magam ahhoz, hogy külön kell venni a 2006 előtt és 2006 utáni interből Juventusba való igazolást a játékosoknál, többi ilyen riválist meg nem annyira venném bele, bár bonucci milanhoz való távozása szintén árulás kategória

kidelpiero 2023.07.27. 15:52:38

@steven.h: alapvetoen ertelek, es a hozzaallas reszt el is fogadom.

Csak arra gondoltam, hogy azert nalunk szerintem nem egyedi eset h kozvetlen rivalistol igazolunk. Aztan pedig jo par jatekost meg is kedvelt kozuluk a szurkolok jo resze.

2023.07.27. 21:56:41

@kidelpiero: Okés de akkor ki az a szintű Inter játékos, mint Lukaku, aki hozzánk igazolt?

kidelpiero 2023.07.27. 23:25:38

@LacaGLJuve: oke ertem h az Intert ti paran kiemelt "ellensegnek" tekintitek, de szerintem egy Napoly vagy Milan sem jobb semmivel ebbol a szempontbol.
Akkor pedig ott van a kozelmultbol Pirlo es Higuain...

2023.07.28. 00:50:09

@kidelpiero: Igen a Napoli a második nagy, de az Inter az igazi ősi riválisa sőt inkább ellensége a csapatnak. Semelyik másik nem közelíti meg ezt a szintet. És az Internél sem üti meg ezt az ingerküszöböt még az AC Milan sem.
Nyilván minden top csapat a Seria A-ban rivális, de nem ősellenség.
Az sem mindegy, miféle játékosokról van szó. Mert pl Buffont, vagy Alexet senki nem rühellte igazából az Internél, nyilván ők soha nem igazoltak volna oda. Vagy mondjuk Zanetti ugyanez. De már pl Materazzi a tipikus utálni való volt, akit azért gáz lett volna ide igazolni. Most csak elnagyolva hoztam fel példákat.
Szóval Lukaku is ilyen. Nagyon rossz igazolás lenne. Ráadásul pökhendi, bunkó és anyámasszonykatonája is egyben. Hergeli a játékosokat, közönséget, aztán meg panaszkodik, és 99 százalékban a rasszista kártyát húzza elő. Na egy igazi Interes. Emlékszem, amikor nem ment a játék, Mourinho elővette a titkos fegyverét, aki nem más volt, mint a paraszt Balotelli, aztán ott vigyorgott a kispadon, hogy a meccs mennyire elment más irányba és sokszor nyertek is így. Na Balotelli is ilyen volt.
A Juventusnál más értékeket képviselnek. Vagyis kéne. Gianni nemcsak Torinoban volt szeretett és megbecsült, hanem egész Olaszországban, és azt képviselte a Juventus is.
Ide Lukaku nem való.

kidelpiero 2023.07.28. 07:11:14

@LacaGLJuve: szerintem az elmult 20 ev utan nem erdemes hangoztatni, hogy milyen ertekeket kepvisel a klub... Az allaspontjaik mindenesetre nem kozeledtek, ami valoszinuleg mind1 is, realisan nem latom h Lukaku osztol a Juveban folytatna...

2023.07.28. 09:23:43

@kidelpiero: Bízom benne, hogy igazad lesz

2023.07.28. 09:29:53

Nem tudom mennyire hiteles, de azért ez is elég gáz:

Lautaro Martínez a La Gazzetta dello Sportnak adott interjúban Romelu Lukaku milánói távozásáról is beszélt, akit hiába marasztalt volna a csapat, tárgyalni kezdett az ősi rivális Juventusszal, így a Nerazzurri lemondott róla: “Nagyon csalódott voltam miatta. Kerestem őt telefonon, de ahogy a csapattársaimnak, úgy nekem se vette fel. Az együtt töltött évek és a közös emlékek után nem erre számítottam. Tiszteletben tartom a döntését és a legjobbakat kívánom neki, de részemről csalódtam benne.”

Ethan Hunt 2023.07.28. 10:40:15

@LacaGLJuve: Amúgy miért a klubokat kell gyűlölnünk? Miért nem a féreg vezetőiket, mint pl. Morattit? Vagy azokat a gennyláda szurkolóikat, akik rendszeresen molinóznak nekünk, amikor kiesünk a BL-ben?

Amióta Steven Zhang az Inter elnöke, kifejezetten jó a viszony a két klub között, róla elég nehéz lenne elképzelni, hogy elindított volna vagy beleállt volna egy olyan koncepciós szarba, mint a Calciopoli volt, hogy minket tönkretegyenek...

2023.07.28. 11:40:00

@Ethan Hunt: Valószínűleg azért, mert amikor azok a seggarcok kiteszik a molinojukat, akkor az az Interrel, mint csapat, azonosul. Egy futball csapat nem csak a játékosok, a stílus, hanem az egész körítés, a szurkolók, a vezető, stb egészeként határozható meg.
A szurkolás nagy része az ellenfél fújolása. Sajnos.
Egyébként az Interesek sokkal jobban utálják a Juventust, mint a Juvésok az Intert.
Én nem értek egyet az egésszel, itt is kaptam már ezt azt, ha az Interről valamit írtam, vagy éppen szurkoltam nekik a BL-ben. Én úgy echte az olasz foci rajongója vagyok, mind klub, mind válogatott szinten, szóval mindent szeretek. De amikor Inter - Juve meccs van, akkor teljesen másképp áll hozzá az agyam pl Lautaro Martinez műeséséhez.
Vagy pl nagyon szeretem az AS Roma jópár játékosát, de a meccs felére, amikor ellenünk játszanak, az a düh már szinte gyűlöletté megy át amikor igazságtalanság történik ellenünk, vagy nagyon durvák stb. Kell kb két forduló, mire ugyanúgy visszaállok, és tudok szurkolni a Romanak.
Szerintem itt mutatkozik meg ez. Mi szurkolók egy egész csapatot fogunk utálni, ha csak egy ember is tesz valami rosszat ellenünk

2023.07.28. 11:43:23

@LacaGLJuve:
És nem tudom elképzelni, hogy valaha leszek-e nem Juventus szurkoló!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7630) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása