Allegri: „Jobban kellett volna teljesítenünk támadásban”

allegri_massimiliano_aggodva_nezelodik_partvonalrol.jpgAz Inter hazai pályán legyőzte a Juventust, és 2-1-es összesítéssel bejutott az Olasz Kupa döntőjébe.

„Az első félidőben, s leginkább az első 15 percben az volt az érzésem, hogy mi alszunk. Ezt követően jobb volt, de nem lőttünk eleget kapura, és az Inter egy fizikailag erős csapat.” - értékelt a mester a Mediaset számára.

„Fel kell töltenünk az elemeket, mivel az elmúlt öt bajnokiból négyet elveszítettünk, kiestünk az Olasz Kupából, és holnaptól fel kell tekerjük az ingujjainkat. Az Európa-liga elődöntőjébe jutottunk, s meg kell védenünk a pozíciónkat a bajnoksában, a Milant és a Romát magunk mögött kell tartanunk.

Változtattam félidőben, mert az Inter sokkal mélyebben visszahúzódott, és természetes, hogy nagyobb jelenlétünk lesz a tizenhatosukon belül. Arkadiusz Miliknek vissza kell nyernie az erőnlétét, ahogy Dušan Vlahovićnak is, s meggyőződésem volt, hogy Federico Chiesa jól fog teljesíteni. Egyértelműen mindent megtett, de nem voltunk elég türelmesek.

Ma pihent Danilo, mivel szerintem mindenkinél többet játszott, s egy sárga lapra volt az eltiltástól. Leonardo Bonucci jól teljesített, de támadásban egyértelműen többre lett volna szükségünk, s nem tudtuk megfordítani a meccset. Nem egyszerű nyerni Milánóban, s mi a végsőkig próbálkoztunk.

Mindenképpen javulnunk kell a koncentráció és az eltökéltség tekintetében, ha meccseket akarunk nyerni. Csalódást keltő a dolog, mert 60 percig jól játszottunk egy erős Inter ellen. Ők bizonyították az erejüket a BL-elődöntőbe jutással.

Csalódottságot érzek, amiért nem jutottunk be az Olasz Kupa döntőjébe, de idén felemelt fejjel és széles vállal el kell viselnünk, amit a sors ad nekünk. Egyes dolgokért mi vagyunk felelősek, hiszen vasárnap gólt kaptunk a Napoli ellen, s láthattuk az Inter elleni torinói meccset is. Meg kell tanulnunk mentálisan erősnek és türelmesnek lenni, mert a szerencse forgandó.

Arkadiusz Milik 90 percet játszott a Napoli ellen egy hosszú kihagyás után, Dušan Vlahović és Moise Kean nem volt bevethető, így nem voltak opcióim a padon, ha hosszabbításra kerülne a sor. Területeket akartunk kialakítani Federico Chiesa számára, de az Inter jól védekezett.

Javulnunk kell támadások tekintetében. Sajnáljuk, hogy kiestünk az Olasz Kupából, mert mindig szép dolog döntőbe jutni. Most húsz nap választ el a szezon végétől, és 72-73 pont kell a legjobb négy között záráshoz. Erősebben kell pályára lépnünk, dühösebben. A meccsek fizikailag jó állapotban zártuk, de mintha az elején nem lettünk volna elég erősek. Hanyagok voltunk, ők pedig nálunk agresszívebbek.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr10018111730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsákkeríni 2023.04.27. 07:04:07

Mikor takarodsz már el? Költői kérdés volt...

venember83 2023.04.27. 07:07:07

@Dzsákkeríni: Moggi szerint a BL-hely megszerzésével biztos a mester következő két éve.

Juvebest 2023.04.27. 07:21:02

Tényleg mi kell még hogy jöjjön a változás? Mert úgy látom Max barátom bármennyire is sikertelen valaki(k)nek jól fekszik. Nezhetetlen jaték elveszitett csapat csapat, és szurkolói támogatás. Legalább ennyit elért. Folytasd MAXIKING

giorgio007 2023.04.27. 07:41:19

Csak abban reménykedek, h ő ezt nem gondolja komolyan, csak mond vmit, h járjon a szája

Juvebest 2023.04.27. 07:54:08

Csatárokat ne vegyünk nyáron, úgy sem játszik támadófocit Allegri. Chiesa legyen jobb bekk

Thuglife! 2023.04.27. 07:57:20

Az első negyed órában addig volt az Inter a térfelünkön amíg gólt nem szerzett.ha ez fél óra akkor fél óráig nem jövünk ki.majd támadgatott kontrázgatott.még amikor visszaálltak akkor is az történt amit ők akartak,a 90 percig.
"Meg kell tanulnunk mentálisan erősnek és türelmesnek lenni mert a Szerencse forgandó"
És ennek a faszinak van könyve...
Mert mentálisan erősnek lenni tanulható dolog.
És bizony a szerencse forgandó.mikor kezdve az Atalanta elleni meg a többi 1-0-okkal mikor csak a kapuson múlt hogy az utolsó pillanatokban nem kaptunk gólt.elfogyott a szerencse.
Gólt kapni a Napoli vagy Inter vagy bárki ellen nem bűn! Úgy mondja mintha valami szentségtörés lenne gólt kapni.hát igen ez a fő cél.hogy ne kapjunk gólt.semmi más.ha nem lenne ennyi problémánk a gólszerzéssel nem kellene egy kapott gólon ennyit rugózni.és akkor egy egy rosszul sikerült nüansznak sem lenne ekkora jelentősége.de amíg olyan meccseket játszunk hogy egy gól ide vagy oda addig mindig lesznek mérkőzést befolyásoló hibák.
Sajnos nincs is most senki felhatalmazva hogy felállíthassa Allegrit.pedig a legnagyobb kérdés az lenne hogy ugyanezzel a kerettel mire lenne képes más.

Attilio79 2023.04.27. 08:18:41

Még le se fújták a meccset, a nyilatkozata lényegét már leírtam. :)
Ezért nem olvasom a bullshitet, nem fer a szurkolókkal és a médiával szemben sem.
Most legalizálják a bullshitet itthon is a médiában, szóval jó lesz ez így!

Dzsákkeríni 2023.04.27. 08:24:47

@venember83: Remélem az öregnek most nem lesz igaza. Türhetetlen már amit ez a futballgyilkos elkövet a labdarúgás ellen.

Zsltrk977 2023.04.27. 08:32:38

@Thuglife!:
És ennek a faszinak van könyve...
Amit én nem rég (pár hete) elolvastam...minden juventinonak ajánlom olvassa el, ha Allegri fan.ha nem. Tanulságos...
A könyvét elolvasva, már abszolút értem mikor mit miért nyilatkozik. Az összes megnyilatkozása benne van a könyvében mint életfilozófia és futballhoz való viszonyulása (32 szabály). Azokat puffogtatja minden sajtótájékoztatón.
Bonucci jól teljesített? Röhögnöm kell.
60 percig jól játszottunk? Röhögnöm kell. Az elmúlt 5 meccsünkön (vagy még többön) volt összesen 60 percünk amit jónak lehetne nevezni.
Szenvedés volt végig nézni a tegnapit (is).
Már ott tartunk hogyha valakit kínozni kellene, csak lejátszuk neki a Juve meccseit ebből az idényből, és mindent (is) bevall.

venember83 2023.04.27. 08:41:21

@Zsltrk977: "Már ott tartunk hogyha valakit kínozni kellene, csak lejátszuk neki a Juve meccseit ebből az idényből, és mindent (is) bevall."

Ez már régóta így van, ebben aztán tényleg semmi újdonság nincs. De már nem is próbalkozik a vezetőség más stílusú játékosokkal (de Ligt, CR) vagy edzőkkel (Sarri, Pirlo). Inkább ők is lemondtak, s most megmaradt a szakmai vezetőség nélküli patinás klub.

venember83 2023.04.27. 08:45:50

@Zsltrk977: Alex, Pirlo és Zlatan könyvét elolvastam. Allegri könyvét olvassa más.

delpi0823 2023.04.27. 08:52:51

@Juvebest: Sztem ha Allegri marad az edzo,adjuk el Chiesat meg Vlahovicot is.Milik meg Kean is tokeletes lesz ehhez a szarhoz,igazabol teljesen mindegy ki van elol.Di mariaval is folosleges hosszabbitani.Ha legalabb mar ilyen szarok vagyunk,akkor legalabb a klub anyagi helyzete jojjon rendbe.Folosleges ide barkit is hozni,ugyis beleszurkul ebbe a szarba.

Juvebest 2023.04.27. 08:58:23

@Zsltrk977: akkor inkább maradjon a könyvírásnál, vagy filozofáljon. Az edzősködés nem megy

Juvebest 2023.04.27. 09:05:30

@delpi0823: Ha Maxi marad biztosan.Teljesen súlytalanná vált a pali. Nem tudhatom de szerintem a játékosok zöme sem kedvelheti

Pilsnerurquell 2023.04.27. 09:08:20

Nagyon sokáig védtem ezt a kókler sz*rházit a "nem lehet minden az edző hibája"-mezsgyéjén, és végtelenül türelmes voltam mert alapvetően egy jó szakembernek tartottam. Én voltam itt az egyetlen aki mindig megvédte. Hát sikerült segget csinálnom a számból még nekem is miatta.

Valaki itt írta múltkor hogy itt alapvető szerkezeti hibák vannak, és már 5éve szarok vagyunk tulajdonképpen. Ezt nem fogja helyrehozni az sem ha hoz a csapat egy másik edzőt. Na ezzel nem értek egyet. Azzal igen hogy nem lesz azonnali a változás, mert egy folyamatnak idő kell, de ezt a majmot el kell felejteni. Elég volt belőle.

Azt hiszem azzal mindannyian egyetértünk, amit már írtam is múltkor, hogy nem az a baj ha kikap a Juventus, hanem az hogy nem a Juventus kap ki ilyenkor. Ez a szerencsétlen amit csak lehetett tönkrevágott. A napnál is világosabb. Elég csak megnézni hétről hétre a csapat nemlétező játékát. SZEZON VÉGÉN BMEG! Itt már nincsen türelem, nincsen lojalitás, nincsen finomkodás. Ez egyszerűen egy merénylet ami megy a Juventus ellen. Takarítani kell nem is kérdés.

És szerintem ez be is fog következni mert semmi jóra nem lehet számítani a hátralévő meccseken. Váltani kell akkor is ha majd egy közepes játékos transzferdíját kell kicsengetni ennek a majomnak, mert ha marad az okozott kár sokkal nagyobb lesz.

Thuglife! 2023.04.27. 09:08:24

@Zsltrk977: írígylem a szabadidődet...inkább kihagynám.kezdek durván kiábrándulni a fociból.van kb 40 focis könyvem.eladók!

Thuglife! 2023.04.27. 09:09:57

Zlatané nekem is megvolt,nagyon tetszett!

delpi0823 2023.04.27. 09:24:46

@Juvebest: Csodalkozol?szted ki szereti azt a rendszert ahol a meccsek 90%ban vedekezni kell?hat meg a vedok se sztem.Azert nem veletlen az se Vlahovic elmegy a szerb valogatottba 2 meccsen rug 3 golt,itt meg mint egy megye1es csatar ugy nez ki szerencsetlen.Allitom Vlahovic a Bayernbe vagy a Citybe siman rugna 30golt egy szezonba.De itt is rughatna siman tobbet ha mas lenne a jatekfelfogas.Amig Allegri az edzo folosleges ilyen kaliberu csatar.Csak a klub is a penzt bassza el,meg a jatekos is a karrierjet kb.

delpi0823 2023.04.27. 09:27:58

@delpi0823: Amugy ritkan irok ilyet gyerekek,de lehet jobban jarunk ha a visszakapott pontokkal is lemaradunk a blrol,mert kb csak akkor fogunk megszabadulni Allegritol.

Apuleius 2023.04.27. 09:35:44

Nehéz most mit írni... Mindig is kedveltem Allegrit, de ez egészen nyilvánvalóan nem működik most, s még olyan apró momentumok sem látszanak, amelyekre bármiféle reményt alapozhatnánk a jövőt illetően. Azt nagyjából megszokhattuk, hogy Allegri jó eséllyel nem fog látványos focit játszatni, de ennek a szintje most minden eddigit alulmúl, ráadásul meglehetős eredménytelenséggel is párosul. Értelmezhetetlenek ezek a kezdőcsapatok, értelmezhetetlen, ahogyan a fiatalokat éppen játszatja vagy nem játszatja (némelyiket hirtelen kezdőként bedobja egy-egy meccsre, majd hetekre, hónapokra mellőzi őket). Meggyőződésem, hogy sokkal nagyobb a baj annál, hogy ezt egy edzőváltással orvosolni lehessen, de Allegrivel egész egyszerűen nincsen tovább. Amikor egy csapatban gyakorlatilag minden egyes játékos értékelhetetlenül ócska formát mutat, az egész egyszerűen nem lehet, hogy teljesen elfelejtettek focizni. Ettől függetlenül nagyon komoly csapat- és klubépítési problémák is vannak, nem szabad megállni egy edzőváltásnál.

Juvebest 2023.04.27. 10:11:26

@delpi0823: Abszolút nem csodálkozom sőt van egy olyan érzésem már ellene is játszanak csak takarítsák el innen

Pilsnerurquell 2023.04.27. 10:29:21

@Apuleius: Fejétől bűzlik a hal. Új edző esetében nyilván az lenne a jó ha választhatna/hozhatna is magával segítőket, mert pl Zizu esetében nem hiszem hogy tudna normálisan együtt dolgozni ezzel a stábbal. Múltkor kitértem rá a nápoly ellen hogy nagyon nincsen rendben az hogy a mérkőzés 20adik percében Kostic meg akar halni a pályán és a seggén szedi a levegőt. Nyilvánvaló hogy takarítani kell.

Anno nagyon szuper volt 2012ben amikor az új stadionnal és Conte-vel jött is a koncepció, és ott elindult a sikersorozat szezonról szezonra. Itt most csak szakmailag kellene belenyúlni a dolgokba mert, és erre tényleg nem tudok már mást írni, nagyon amatőr módon viselkedik a csapat a pályán. És ennek az égegyadta világon semmi máshoz nincsen köze, csak a szakmai stábhoz élükön a kóklerrel.

Emberileg nem ismerem, így nem bántom Allegrit, és lehet tök jó fej meg minden, de neki nem a Juventus a csapata már. Neki valahol máshol kell szerencsét próbálnia. Ez a kv már lefőtt.

Thuglife! 2023.04.27. 10:38:43

@Apuleius: "Mindkét csapat a döntőért játszik, ezért egy nagyszerű este kell legyen a sport számára, remélhetőleg sikerül bejutnunk a döntőbe. Mindent meg fogunk tenni, amit csak tudunk."
Voltam olyan perverz és visszaolvastam a meccs előtti sajttájt.
Ha ez volt a minden amit meg lehetett tenni az edzőhiba,és és a szurkolók becsapása.
Hiába mondod,és Rikoo kolléga is hogy ez egy komplexebb probléma.
A komplexebb problémákról lehet beszélni év végén.de egy-egy adott meccsre,kupameccsre főleg fel kell tudni készíteni a csapatot és a csapatnak is fel kell szívnia magát a problémák ellenére.
Egy edzőváltás felrázhatná a csapatot.de úgy látszik mivel Allegri annyit beszél a köv.szezonról ő már tud valamit.

venember83 2023.04.27. 10:44:20

@Thuglife!: "Voltam olyan perverz és visszaolvastam a meccs előtti sajttájt."

Ha egy átolvasás perverzió, mi súlyos pszichiátriai esetek vagyunk, hogy időt fordítunk ezeknek a nyilatkozatoknak a tolmácsolására.

Apuleius 2023.04.27. 11:18:59

@Thuglife!: Azt hiszem, hogy valójában nem különbözik a véleményünk, s az edzőváltást én is szükséges és elkerülhetetlen lépésnek tartom a jelenlegi helyzetben. Ez az alap, amire most szükség van, s mikor arról írok, hogy komplexebb a probléma, azt nem azért teszem, hogy Allegrit bármi felelősség alól felmentsem. Egyszerűen azt gondolom, hogy igen, Allegrivel nincsen tovább, de szerintem itt nem szabad megállni. Más szinteken is változtatni kell, rettenetes és koncepciótlan, ami az igazolásokkal, csapatépítéssel történik az elmúlt években, kínos ez az egész Szuperliga bohóckodás, az új logó stb. A kezdeti nagy sikerek után a klub sok tekintetben olyan útra lépett, amely szerintem rossz irányba vitt, s egyelőre egyre fogyó üzemanyaggal és betegeskedő motorral, de még mindig mintha csak nyomnánk a gázt. Nem kérdés, az edzőváltás elkerülhetetlen, ebben a keretben ennél sokkal több van, de más szinteken is változtatni kell véleményem szerint.

Juvebest 2023.04.27. 11:28:40

@Apuleius: Igaz új szemléletre, új gondolkodásra, új(régi) arcokra van szükség. Olyan emberekre akik tudják a klubnak az értékeit. Del Piero Buffon, Chiellini akik küzdöttek , harcoltak ezért a klubért

Rikster 2023.04.27. 11:30:16

Gyalázatos volt a tegnapi teljesitmény. De azért a sok Allegrizés mellett - nem felmentve főleg nem védve - a játékosok alapvető hozzáállása is felháborító. Vajon a meccs végén szóltak nekik, hogy amúgy a San Siro gyepén az inter ellene játszotok kupa visszavágót, mert ezt a meccs közben nem lehetett érezni. Locatelli rendkívül irritált, mert szívem szerint a hátárol lehúztam volna a bőrt, mert egy nyamvadt labdaátvételnél képtelen volt nem megfordulni vagy maga elé engedni a lasztit, hogy az ellenfél kapuja felé nézzen még ha 100 méterre is állt attól.

Ez egész egyszerűen emészthetetlen. Önsanyargatás minden meccs, aki igazán szereti ezt a csapatot nyugodtan elindíthatna a meccs nezésekkel egy fogyókúra programot, mert az idegtől enni sem bírnál mar 20 perc után.

2023.04.27. 11:52:41

@Pilsnerurquell: Amikor visszahoztuk Allegrit, bíztam benne (félig meddig), hogy vele talán ismét jól járunk. Bár emlékeztem az uccsó évére. Aztán sajnos hamar elszállt a bizodalmam. Én konkrétan képtelen vagyok végignézni egy Juve meccset. Nem hogy végig, egy félidőt sem! Idáig legalább az eredmények jöttek, most már az sem. De én mindig azt mondom, hogy a foci szórakoztatósport. Azért van, hogy szórakoztassák vele az embereket. Na már most a Juventus ezt semmilyen módon nem teszi meg. Allegrinek nálunk végleg lejárt az ideje. Képtelen megújulni, játékosokat az eredeti posztjukon játszatni. Bezzeg az idióta nyilatkozatok azok mennek. Szerinte tegnap egész jól játszottunk. Hol??? Ez a gáz, hogy nem látja a hibákat/hibáit.

steven.h 2023.04.27. 13:17:31

@Pilsnerurquell: Az edzők általában a saját stábjukat hozzák, ez Allegri stábja, ha ő megy vele együtt a segítők is fognak. Pl Pirlo edzői stábjából senki nincs már itt elvileg, pedig az még egy válogatott társaság is volt kiváló szakemberekből.

Azzal hogy edzőt váltunk semmi nem fog megoldódni, annak a 2. lépésnek kellene lennie, Rikoo is többször leírta már, most én nem fogom kifejteni megint, de első lépés hogy egy kompetens sportigazgató jöjjön. Első sikerszéria idején is ez volt az első lépés Marottával. Nyilván neki is kellett idő az irányt meg a lehetőségeket felmérni, ezért próbálta a tutit meglépni Del Nerivel, nem jött össze, de tanult belőle és folyamatosan tanult. Az hogy Conténak adományozzuk hogy ő építette újra a Juventust és vezette győzelemre az pont annyira a jéghegy csúcsa, mint az hogy most Allegri mindennek az elrontója. Ez a csapat már Sarrival is nézhetetlen volt és az a csapat sem érdemelt volna semmilyen kupát. Pirlonál pislákolt valami, de ahhoz hogy az működjön szintén egy olyan ember kellett volna fölé aki a megfelelő profilú játékosokkal támogatni tudja a projektet, meg nagy türelem.

Bár én Pirloval még mindig nem tudom eldönteni hogy az az ő munkássága volt, vagy Tudoré.

A tegnapi meccshez meg annyit, hogy ennél nagyobb szégyen akkor sem érte volna a klubot ha az ifit küldi fel.

FeriGjuve 2023.04.27. 13:36:12

Az első 3 gyáva passzunknál tudtam,hogy elveszítettük a meccset.

delpi0823 2023.04.27. 13:45:03

@Apuleius: Az a baj hogy nem tud valtani.Foggal korommel ragaszkodik a vedekezo footballhoz,es nem latja hogy ez mar nem mukodik.Olyan edzok is mint Mourinho aki szinten vedekezo felfogasu,tud valtani.Nem tudom lattad-e a Roma-Feyenord statjat,egyszeruen bedaraltak a feyenordot,27-28 probalkozas.A szinten vedekezo felfogasu Simeone is tudott valtani,mar az Atleti is sokkal tamadobb footballt jatszik.A mi footballunk meg akkor mukodik kb ha mi rugjuk az elso golt de meg akkor se mindig,mert ahelyett hogy rarugnak 1et vagy 2ot,seggelunk be.Ha meg mi kapjuk az elso golt akkor meg abszolut homaly.Nem is emlekszek olyan meccsre a szezonba hogy forditottunk volna meg meccset hatranybol.

babo0410 2023.04.27. 14:04:11

Az egész meccsen volt 5! helyzetünk. De 60 percig jók voltunk. Oké.

venember83 2023.04.27. 14:24:25

@babo0410: 2-t be kellett volna rúgni, s kész. De ilyen gyatra játékosokkal nem lehet csodát tenni. Főleg ha már nem is hisznek a játékosok abban, amit a mester kér tőlük. Vége a dalnak, már csak az a kérdés, meddig tart a szenvedős véglecsengés.

Dzsákkeríni 2023.04.27. 14:26:19

@MGB75: Ezek szerint elfelejtetted, de az edzőfejedelem már rég megmondta! Ha szórakozni akarsz, akkor irány a cirkusz!
Tőle ne várd el évi 8 millió euróért a szórakoztatást is...

babo0410 2023.04.27. 14:34:27

@venember83: Remélem legkésőbb a szezon végén elkergetik.

Rikoo 2023.04.27. 14:36:36

@Thuglife!: "Egy edzőváltás felrázhatná a csapatot.de úgy látszik mivel Allegri annyit beszél a köv.szezonról ő már tud valamit."

Ez igaz lehetne, csak nem a Juventus jelenlegi keretére. Tele vagyunk 30 közeli magas fizetésű játékosokkal, akik a szerződés aláírása után szépen leépültek, ráadásul nyertek egy rakás trófeát is karrierjük során.
Ideális esetben lenne 1-2 ilyen játékosunk és nem 7-8. Ráadásul ez a csapat magja.
Nem hiszem, hogy Chiesának vagy Fagiolinak lenne bármi jelenléte ebben az öltözőben, amíg itt van Bonucci, Cuadrado, Szczesny, Danilo és társaik.

Eredmény szempontjából a Serie A második helye lenne a csúcs, a mutatott játék más kérdés, az tragédia.

venember83 2023.04.27. 14:42:12

@Rikoo: "Nem hiszem, hogy Chiesának vagy Fagiolinak lenne bármi jelenléte ebben az öltözőben, amíg itt van Bonucci, Cuadrado, Szczesny, Danilo és társaik."

Érdekes, nagyjából a legtöbbet szereplő játékosokat soroltad fel, akikben a kezdőcsapatbeli szereplések számából ítélve igencsak bízik a mester.

"A legtöbbet játszó futballisták (játékpercek): Danilo: 6500; Szczesny: 6387; Rabiot: 6370; Locatelli: 6040; Cuadrado 5902"

Thuglife! 2023.04.27. 14:43:12

@steven.h:" Ez a csapat már Sarrival is nézhetetlen volt és az a csapat sem érdemelt volna semmilyen kupát."
Én erre úgy emlékszem vissza hogy Dybala lett az év játékosa és Sarri papa bebizonyította az előtte lévő edzőnek hogy megfér egymás mellett Dybala és Ronaldo.
A bajnoki címet meg amúgy sem kell megmagyarázni,ellenben egy 4. (és egy 5.?) hellyel.de persze ha tegnap lett volna sportigazgatónk a páholyban tuti nyerünk.

Rikoo 2023.04.27. 14:57:59

@venember83: Nincs is miről beszélni. Ez a jelenlegi keretünk, ez lenne adott bármelyik edző számára és oldja meg a feladatot.

@Thuglife!: "Sarri papa bebizonyította az előtte lévő edzőnek hogy megfér egymás mellett Dybala és Ronaldo."

Azt kihagyod, hogy ugyanaz a csapat nem lőtt több gólt, mint Allegrivel, viszont jóval többet kapott. 4-et kaptunk a Milantól stb.
Aztán Sarri miután elküldték kifakadt a csapat összetételére, mert nem tudta átadni nekik a saját elképzelését a labdarúgásról.
Nagyjából ez a Dybala-Ronaldo páros volt az egyetlen pozitívum az egész szezonban. Igaz most ez sincs...
Legalább őt nem fenyegették halálosan, mint utána Pirlot és a családját.

venember83 2023.04.27. 15:05:31

@Rikoo: "Aztán Sarri miután elküldték kifakadt a csapat összetételére, mert nem tudta átadni nekik a saját elképzelését a labdarúgásról."

Igen, akkor is az volt a baj, amit írtál. Jóllakott játékosok, akik nem követték az edzői utasításokat, s nem voltak képesek úgy harcolni, mint egyéni szinten alacsonyabb minőségű játékosokból álló csapatok. De most is mik a pletykák? Kanté, Tielemans, Koulibaly meg egyéb 60-70-80%-ban kiégett játékosok.

Egyetértek a mondandóddal, csak én jóval kevésbé mentesítem a felelősség alól a mestert. Nincs elképzelése a játékot illetőe, mindent a játékosokra bíz, nem teszi ki a keretből a nyilvánvalóan oda nem illő egyéneket, s ha a fiatalokkal többre jut, akkor sokkal jobban kellene terhelni őket stb. Mindegy, nincs értelme sorolni, nem is tudom, hányszor lerágott csont ez.

steven.h 2023.04.27. 15:10:30

@Thuglife!: Azt a bajnoki címet Conte vesztette el az interrel nem a juve nyerte meg. Ha nincs a COVID nagyjából a 3. helyre lehetett volna jó a Juve, mert a lezárás előtt a Lazio is ihletett formában volt. Nyilván nem kell magyarázni azt ha első az ember, de attól még lehet valamennyire objektíven értékelni a csapatot és a mutatott teljesítményt, függetlenül attól hogy a futballban nincs ha meg de.

Oly nagyon bebizonyította, hogy mellette a csapat védekezése meg felborult teljesen, és egészen addig amíg több gólt rúgtunk, addig nem volt gond, de úgy a mutatott játék akkor sem volt jó. Dybala pedig egy 11+11-es mutatóval tudott év játékosa lenni, nyilván nem csak ezen múlik, de ennél sokkal jobb szezonjai is voltak szerintem - akár a BL döntős szezon.

Eléggé lebecsülöd egy sportigazgató ténykedését, nyilván nem azon múlik, hogy ott ül-e valaki a páholyban van sem, de mondjuk az augusztusi átigazolási szezonban nem ártott volna, ha van valaki aki érti a dolgát, aki látja hogy mik a problémák a keretben és tud olyan játékosokat hozni akik illeszkednek személyiségben is a csapatba, meg a rendszerbe is.

Mondjuk nem küld el egy Cambiasot, ha csak egy Alex Sandroja van bal hátvédnek. Hoz szélső védőt, ha egyszer tudja, hogy az edző aki a padon ül 4 védős rendszert kedveli, mert igen, a 3 belső védős az egy kényszer, mindig is az volt, ez azt hiszem Allegri könyvében is benne van. Nem a 3 védős rendszerben bizonyított Bremert hozza de Ligt helyett - bár én Bremert bírom és remélhetőleg a 2 belső védős rendszerben is jó lesz. Nem hozza vissza Pogbat, hanem hoz egy normális registát, hogy Locatelli ott játszhasson ahol jobban tud és akkor nem az any@zast kapná minden meccsen. Bár a Napoli ellen szerintem pl ő volt az MOM, szóval sokkal többet tud ő is mint ami kijön, ami kijöhetne ha rendszerben helyre kerülnének a dolgok, és ez nem feltétlenül csak az edzőn múlik, hogy kit kell pl poszton kívül játszatnia.

Az más kérdés, hogy jelenleg Allegri nem is próbálkozik, hogy a rendszert megváltoztassa és mondjuk egy 4-2-3-1-ben a helyére tegye és megpróbálja Locatellit Fagiolival, előttük DM-mel két szélen meg Kostic és Chiesa...

Csak mondjuk ahhoz kellene normális szélső hátvéd...

Rikoo 2023.04.27. 15:12:05

@venember83: "Egyetértek a mondandóddal, csak én jóval kevésbé mentesítem a felelősség alól a mestert. "

Én sem mentesítem, látványosan nem tud mit kezdeni a kerettel. Számomra inkább az a kérdés, hogy egyáltalán lehet-e vagy sem.
Nekem pl. az nyilvánvaló, hogy ez a keret alkalmatlan látványos játékra. Fel lehet sorolni, hogy milyen nevek vannak nálunk, de a mögöttes tartalomra is érdemes utánanézni.

A keretünk egy harmada konkrétan ez a 30 feletti kiégett, túlfizetett vonal, akik valószínűleg uralják az öltözőt.
A keretünk másik harmada itt sem kellene legyen a képességei alapján.

Thuglife! 2023.04.27. 15:17:43

@Rikoo: ez mind igaz amit írtál.úgy érzem tudnánk mi fociról dumálni anélkül hogy egyáltalán szóba kerülne Allegri.
De amit írtam fentebb is : egy-egy meccsre még ezeket a kivénhedt vadászkutyákat is fel lehetne rázni.A pontlevonástól függetleníteni tudták magukat a játékosok.
De pont a fiatalokkal lehetne rájukijeszteni.
Mi történt néhány hete? Paredes nekimegy az edzőnek hogy keveset játszik.egy senki a klub történetében egy porszem.de hétvégén egyből be lett cserélve.Conténál már se ő se Pogba az alternatív módszerével nem lenne a keretben.ha kidobott pénz a mellőzésük,kit érdekel?amúgy is csak perceket kapnak,cserébe rontják a morált.nincs lefektetve kire számíthat a csapat.van egy bő keret ahol mindenki,még Arthur is megkapná a lehetőséget miközben csak fejik a Juventust és foggal körömmel ragaszkodnak a szerződésükhöz, teljesítmény nincs mögötte,megszokták itt nincs kirakva senki csak lejár a szerződése.De a keret minőségét a koncepció hiányát nem egy Inter utáni meccsen kellene felhozni hanem nyáron mikor a bizonyítványt osszák.most arról kellene beszélni miért haltak meg harc nélkül.
De ha tele is vagyunk 7-8 jóllakott játékossal,ezt egy jó szakember látja.és 2 éve mikor tv-ből nézte a Juvét látnia kellett.és ennek tudatában elvállalni,tisztogatni.de ő csak annyit tudott egy titkos vacsin mondani Agnellinek hogy neki Ronaldo nem kell.
ezért felmentési nem tudom ha neki nem megfelelő a keret.

venember83 2023.04.27. 15:43:13

@Thuglife!: "Conténál már se ő se Pogba az alternatív módszerével nem lenne a keretben."

Pontosan, ki kellett volna tenni már rég a keretből a nemkívánatos elemeket. De erre semmi reális esély nincs, hisz a mester elmondta visszatérésekor, hogy Bonu nem lesz csk, ehhez képest ki viselte tegnap a szalagot? Ennyit erről.

sleepy8 2023.04.27. 15:56:05

Amúgy nem szitani akarom a feszkot, se tegnap inkabb a City meccset követtem, és hát komoly arcul csapas volt. (nekem ismét a jetekosaink részéről)

Kb semmivel nem volt tegnap jobban felépitve a támadó jatekuk mint nekünk. Annyi a különbség hogy ott landaszerzes utan, egy KDB meg egy Haaland ketten végig viszik 2 passzból a kontrat. Nálunk pl 1v1 párharcot Mariskan kívül nyer valaki amugy?

Továbbra is tartom magam hozzá, hogy a jatekos állománnyal nagyobb bajok vannak boven, mint az edzovel. Ettől függetlenül pl a tegnapi kezdo értelmezhetetlen, ahogy a cserek is. Ez meg nyilvan a Mister sara.

venember83 2023.04.27. 16:00:19

@sleepy8: "Kb semmivel nem volt tegnap jobban felépitve a támadó jatekuk mint nekünk."

Ezt tegyük el egy humorosba szerintem.

sleepy8 2023.04.27. 16:04:07

@venember83: Ajánlom a 4 rugott goljukat, az meg poenosabb. Paradesan megszervezett támadás volt az összes.

venember83 2023.04.27. 16:45:13

@sleepy8: ilyet azért ritkán olvasni Pep csapatairól, hogy hiányolná valaki a tudatosságot, szervezettséget, támadásépítést.

sleepy8 2023.04.27. 16:51:02

@venember83: Biztos, Én mondjuk nem az alapjan szoktam ítélkezni hogy mit olvasok. Inkabb a saját szememnek hiszek.

Kedvencem az első goljuk tegnaprol, felbikazza Ederson a labdat, Haaland atveszi a felpalyan, tovább teszi KDBnek, aki elviszi ket emberrel a tizenhatosig, majd beguritja. Lehet vitatkozni, meg degradalni a másikat, de ennyire a mi támadásaink is ki lennének dolgozva, ha kezdésnek pl az aktuális centerunk megtudna tartani egy kibaszaott labdat.

sleepy8 2023.04.27. 17:23:32

@Vergilius1897: Bocs, a vedo rugta fel, na bumm. Lattam elobe, linkelgetheted.

Vergilius1897 2023.04.27. 17:26:17

@sleepy8: annak linkeltem aki nem látta

Sunny21 2023.04.27. 17:39:04

@sleepy8: Lehet, hogy nem voltak parádésan megkomponált támadások, de ajánlom figyelmedbe, hogy az Arsenal labdakihozatalánál 9(!) City játékos van az ellenfél térfelén. Mindez 3-1es vezetésnél!!! Nem csoda, hogy hibáznak az ellenfelek.
Allegrinél kb mindenki a saját térfelét szállná meg.

venember83 2023.04.27. 18:09:58

@Sunny21: ilyen apróságokra ne adjunk, kérlek. A letámadás úgyse menne a Juventusnál, pedig de Ligt személyében volt erre megfelelő ember is anno, aztán inkább őt adták el, minthogy folytassák a megkezdett utat. Tegnap meg nézhettük Bonuccit, már aki nézte a meccset.

FAF 2023.04.27. 18:12:47

@sleepy8: Legyen úgy ahogy mondod, csak azt felejted el hogy lehet ők edzésen azt gyakorolják hogy kell támadni és nem azt hogy kell a kapuval vakarni a hátukat.

Rikoo 2023.04.27. 18:35:40

@Thuglife!: Nem is akarok többet Allegriről beszélni. 90%-ban róla van szó folyamatosan, már hónapokkal ezelőtt is belefáradtam ebbe a témába.
Nekem mindegy ki az edző, csak a klub kerüljön végre egy pozitív spirálba.

Conte mentalitása sem a legelőnyösebb. Láthatjuk, hogy már a 2. angol klubjánál is motiváció problémái vannak a játékosainak, ráadásul csinálja a balhét is szokás szerint.
Kedvelem őt, játékosként is kedveltem, de neki is változnia kellene. Allegrinek és Inzaghinak dettó.

Rikster 2023.04.27. 19:11:24

A játékos szerződésekből kiindulva itt legalább 2 év kell - feltév ha jól igazolunk mellette - hogy a vénemberek távozzanak és sikerre orientált, motivált emberek vegyék át a helyüket. Itt sok játékos csak lézeng a pályán, amikor gyorsitania kellene a játékot akkor tétova, forditott esetben meg előre bikázza. Abban védeném Allegrit, hogy tegnap is főleg az első 20-25 percben mennyire látszott néhány játekoson, hogy alkalmatlan gyors döntésre, nyomás mellett pontosan passzolni.

Locatelli miatt a 35. percben konkrétan majdnem odavágtam a kapcsolót a tv-hez mert adott egy rossz passzot, aztán 2 másodperccel kesőbb meg egy még szarabbat. Fájó ezt kijelenteni, de a küzdeni akarásán kívül teljesen ártalmatlan es használhatatlan támadásépíteshez.

Hozzateszem biztos figyeltétek de a mezzala helyén az első félidőben az ellenfél térfelén 3-4 alkalommal teljesen középen próbált labdát kérni és üres területre bemozogni. Kérdem én a többiek hol voltak ekkor...

ZED! 2023.04.27. 20:42:13

Olvasgatva itt a hozzászólásokat, sok dologban egyet lehet érteni. Amit én látok, hogy nincs tudatosan felépítve semmi sem, kivétel az hogy beállok a kapu elé, és ez már lassan két éve van így, nulla fejlődéssel! Aki mást lát, bocsánat de nem focizott soha. Allegrit réges régen el kellett volna felejteni, vissza sem hozni, de az égő házat akarták menteni, így ez a beszari opció maradt...

Shyr Kahn 2023.04.27. 20:58:26

Sztem az eppen eleg volt, amit irtatok Sarrirol. Jott es megmutatta, hogy CR es Dybala megfer(t) egymas mellett. Az a jollakott csapat elvergodott valahogy a bajnoki cimig meg ha sok golt is nyelt be. Azota Pirlo es Allegri ennek nyomat se tudja felmutatni. Nem szamit mennyi golt kapsz, ha tobbet rugsz, vagy eppenseggel sok tobb pontot gyujtesz, mint a vacak egy golos merkozesekkel.

Sztem az az irany jo volt, csak a bagost nem szerette a Juve vezerkara es a jatekosok is panaszkodtak, hogy ha sokat vannak vele egy legterben, akkor ugyanolyan cigi szaguk lesz.

De ha jol remlik elkezdte O a leszokast... talan a vezetoseg nyomasara. Nem is tudom, hogy most meg mindig cigizik-e, vagy sem, de egy gyengebb Lazio-val elottunk all mindenesetre es valoszinuleg elorebb is fog vegezni.

A lenyeg, hogy az az irany jobb lett volna, ha nevezetesen adnak neki meg egy evet, de nem, vele kezdve minden evben cserelgettek az edzoket, majd visszahoztak azt, akivel mar korabban is megfaradt a kapcsolat es a jatek. Ezek voltak a rossz dontesek. A jo dontes az lenne, ha mernenk megint valtoztatni edzot. Allegri kapott ket evet es semmi fejlodest nem mutatott a csapat. 2 ev eleg volt. Adjunk most mar ket evet Zidane-nak, vagy Conte-nak, vagy Tudor-nak, vagy akarkinek, akiben van valami elkepzeles.

Sokan nem szeretnetek, de sztem Zidane kellene ide a stabjaval egyutt.

Allegrinak nem szabad megadni egy ujabb evet, mert lathatoan nem jutunk vele elobbre. Azert ha emlekeztek, hogy a Del Neri fele keretet (akit Marotta epitgetett) Conte igencsak felrazta es bajnokiig vezette (az Allegri fele Milan ellen). Ez tortent egy hetedik hely utan. Ennyit erhet egy jo edzocsere.

Ezzel persze nem azt mondom, hogy Zidane-al ugyanezt lathatnank majd, de van ra nemi esely.

Thuglife! 2023.04.27. 21:07:21

@sleepy8: a city gól amit leírtál inkább egyéni képességekből jött össze.azért nem volt kötelező feladat 16-ról belőni a rövidre.tőlünk kitől vársz 16-oson kívülről gólt?
De olyat amilyen az Arsenalé volt ami szebb volt a city góljainál olyat mi is begyakorolhatnánk.az inkább volt összjáték.

Thuglife! 2023.04.27. 22:15:05

@Shyr Kahn: a nosztalgia részéhez még annyit hogy nem véletlen Ronaldo alatt Madrid óta évente cseréltek edzőt a klubjai.Allegri,Sarri Pirlo Solskjaer ragnick és most rudi Garcia.
Lehet ő rúgatott ki mindenkit.Agnelliből ki is nézem hogy Ronaldo egy szavára elküldi az edzőt ha már Marottát is elsöpörte a nagy franchise player.

2023.04.28. 02:11:00

Nem tudom ki hiszi el, hogy Allegri lesz az edző jövőre.

2023.04.28. 02:22:45

Sajnos túl liberális felfogású edző.
Ezekkel csak így lehetne bánni(előre elnézést kérek):
- egy combossal kell kezdeni Cuadradónál, idefigyelj hülyegyerek, a Juventus egyik ikonja kellene legyél mára, de úgy dobálod fel magad, mint egy .........., vagy Lautaro. Ha nem bírod az iramot, szólj bazdmeg, és akkor kapsz Soule mellett 30 percet, meg a fél fizut
- Kostic meg Vlaho ha már úgy is együtt nyomulnak a válogatottban, vegyetek példát CR-ről, és ti legyetek az elsők és utolsók az edzésen, és Kostic beadogat egész nap, hogy pontosabb legyen, te meg Vlahokám megtanulod lekezelni és csinálni a ladbával valamit, mert Kean is lever ebben
- stb sorolhatnám

De a lényeg, hogy ordítani az öltözőben, hogy szarok vagytok basszátok meg, nem méltóak erre a mezre és erre a fitetésre főleg!!!!!

steven.h 2023.04.28. 08:34:40

@Rikster: azért szerencsétlen Locatellit ne egy meccs alapján ítéljük már meg hogy mit tud meg mit nem. A Napoli ellen meg szerintem a MOM volt és több parádés és jó labdája volt. Ő is ki van nyírva teljesen, nincs alternatívája, Paredes használhatatlan Barrenecheat meg azóta nem láttuk a kezdő közelében sem, de még csak csereként sem - pedig aztán nem játszott rosszul.

Talán Guardiolától van az az idézet, hogy ha egy játékosnak végtelen döntési lehetőséget adsz, akkor valójában nincs neki. A pragmatikusabb edzők minden játékszituációra adnak 4-5 lehetőséget, amiből a játékosok eldöntik melyik legyen, ettől tűnik úgy hogy gyorsabban hoznak döntést, pedig valójában csak kevesebb lehetőségből kell meghozniuk.

Allegri ennek soha nem volt híve, és ameddig van egy Pirlod, Marchisiod csúcs Pogbád a csapatban addig ez a lassúság nem ötlik úgy szembe, de amint egy olyan játékos jön aki egyébként ügyes lenne, de nincs olyan látása vagy tapasztalata a pályán akkor rögtön lassúnak és bénának tűnik.

Rikster 2023.04.28. 10:20:17

@steven.h: Vitatkozni nem tudok az állításaiddal. Viszont nem egy meccs alapján itéltem meg Locatellit. Igen is mikor előrepasszra van lehetősége és akkor sem sikerül pontos labdát adni az nem a választási lehetőségeiről szól. Itt persze előkerülhet az is, hogy szimplán kifacsart es dekoncentrált.

steven.h 2023.04.28. 10:33:27

@Rikster: Hát jó csak nézd meg hogy a Napoli ellen pl milyen labdákat adott, mondjuk Kosticnak, vagy hogy előtte hogy hozta ki a 16-osunknál a labdát, játszotta fel, majd a visszakapott labdát hogy forgatta át. Szerintem ő erre képes, meg az olasz válogatottban is képes volt rá. Nem hiszem hogy elfelejtett futballozni, legalábbis nagyon remélem.

Shyr Kahn 2023.04.28. 19:06:53

@Thuglife!: Nem tudom. Nem akarok spekulalni. En csupan azt latom, hogy ket ev alatt nem sikerult elorelepni, pedig lehetoseg lett volna ra. Az lehetseges egyebkent, hogy CR Allegri miatt huzott el. Nem akart ujra vele egyutt dolgozni, ami egyebkent beszedes (ha igaz).

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása