De Zerbi iránt érdeklődik a Juve?

de_zerbi_roberto_oltonyben_brighton_sajtotajekoztaton.jpgA The Telegraph és a Sky Sport UK munkatársa, Matt Law a minap Roberto De Zerbi helyzetéről számolt be, aki nagyszerű munkát végez a Brighton csapatánál, hiszen Graham Potter távozása után a klub töretlenül jó teljesítményt nyújt, és a tabella hetedik helyét foglalja el, és az európai kupaszereplésért küzd.

A 43 éves olasz szakembert számos klubbal hírbe hozták, például a várhatóan Antonio Contétól megszabaduló Tottenham Hotspurrel, és emellett olasz élklubok is érdeklődnek iránta. Olasz források szerint a Roma, az Inter, az AC Milan és a Juventus is szívesen megbízná a csapat vezetésével a szakembert.

A pletykák szerint az edző szerződésében 15 millió eurós kivásárlási ár szerepel, és az edző nem zárkózik el a távozástól, mivel elégedetlen a klub vezetőségének a döntéseivel, pontosabban a téli mercato során mutatott passzivitással, mivel Roberto De Zerbi erősítéseket szeretett volna januárban, hogy a klub hatékonyabban versenyezhessen az európai kupaszereplésért.

Az angol klub nem szeretné elveszíteni az olasz mestert, ám miután Graham Pottert is inkább elengedte a Chelsea-hez a kivásárlási ár kifizetése mellett, feltehetően Roberto De Zerbi távozása elé sem fog akadályt gördíteni, ha a mester valóban elvágyódik.

A torinói edzőkérdéshez kapcsolódóan a Calciomercato érdekes hírekkel szolgált: az olasz pletykalap szerint a bianconero klub mestere kész távozni a szezon végén annak ellenére, hogy a bajnokságban jelenleg is igen jó teljesítményt nyújt a csapat, ha a pontgyűjtést vesszük alapul. A Juventus vezetősége ezért szeretne megfelelő utódot Massimiliano Allegri helyére, ha távozna a mester, méghozzá olyan edzőt szeretne a vezetőség, aki már bizonyított a fiatal játékosok felépítésében.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3718055534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukszi 2023.02.22. 08:59:45

Ha ez valóban összejönne, Max magától távozik és jön helyére De Zerbi én pezsgőt bontok!

NagyonJuve 2023.02.22. 10:07:44

@Kukszi: nincs olyan szerencsénk!

Wizzurah 2023.02.22. 11:01:03

Itt Angliában is cikkeztek arról, hogy állítólag allegri a sztáredző önszántából fel fog állni az év végén. Bár itt, mint lehetséges utód, Zidane-t emlegették, akiért állítólag a Chelsea is próbálkozni fog.
Az felér egy top igazolással, ha a sztáredző lelép, pláne ha magától. De Zerbi-vel szerintem ugyanott vagyunk ill. nagyjából, mintha hagytuk volna Pirlo-t. Nekem ő még nem bizonyított igazán. Ukrán csapatnál volt meg most egy olyan angol csapatnál, aki előtte is igen jól szerepelt önmagához képest. Míg láthatjuk, hogy Potter is milyen jó volt velük és milyen egy Chelsea-val. Szerintem most a csapatnak, mármint a Juventusnak stabil lábakra és alapra van szüksége és ez nekem nem az. Egy már nagyon régóta bizonyító edző kellene, megbízható, szóval Conte sem.
Nem tudom, hogy a pénzügyi keretünk meddig engedhet minket, én semmiképpen sem olasz edzőben gondolkodnék most, egyszerűen 180 fokos fordulat, abszolút új irány és türelmes projekt alapjainak lefektetésére van szükség. Éppen ezért Zidane-t sem hoznám ide. ten Hag nagyszerű választás lett volna szerintem, sajnos arról már lemaradtunk. Én Tuchel-t tartom az elérhető edzők közül az egyik legmegfelelőbbnek, ha netán kirúgják, akkor majd Klopp.
Ha mindenképp olasz kellene, nálam kizárólag Ancelotti jöhetne szóba. A többi edző még egyszerűen túl fiatal és tapasztalatlan és volt ilyenünk, de türelmünk nem. Egy modern, holland vagy német edzőt választanék, mert fontos, hogy modern focit kezdjünk el játszani, ha bármit is akarunk, aki a fiatalokra épít.

Csak Csucsu 2023.02.22. 11:09:05

@Wizzurah: Ancelottit láttad már a tutin kívűl máshol? A Juventus sajnos messze van a tutitól jelenleg de én is örülnék neki… anno azt hiszem komoly siker nélkül távozott tőlünk pedig jó kerete volt, bár az akkori Roma,Lazio se volt piskóta meg az egész bajnokság egyik kedvencem volt a Brescia Pirloval Baggioval
Tudor nem ad lejjeb megy a PSG után pedig Miliket is odaadta nekünk
De Zerbi előtt őt preferálnám ha se Zidane se Conte

Attól tartok én is hogy önszántából felmond Allegri. Neki hosszútávú szerződése van, bár Mourinho és Spalletti előrébb tart ugyanannyi idő alatt fele akkora merítési lehetőségekből de biztos vagyok benne hogy nem adja fel… jöhetnek ide szakértők meg kritikusok de neki lesz mindig valami blőd etetése amit rajta kívűl senki nem vesz már komolyan

ggbuffon 2023.02.22. 11:09:06

@Wizzurah: Contéval ez a keret simán a Scudettoért küzdene, meg lehet a játék is kinézne valahogy.

Amikor elment én se csiptem, de valljuk be ő azért kb mindenhol ahova megy, hozza az eredményeket.

Vannak korlátai, nemzetközi színteren ezt 10 év alatt se nőtte ki, de kis túlzással ott vagyunk ahol 2010-ben. Csapatot kell építeni, nem BL győzelemről álmodozgatni, amire realis esely legalabb 5 evig egeszen biztos h nincs.

venember83 2023.02.22. 11:33:52

@Wizzurah: "Míg láthatjuk, hogy Potter is milyen jó volt velük és milyen egy Chelsea-val."

Pont ugyanolyan? cdn.rios.hu/dl/upc/2023-02/356461_potter.jpg

venember83 2023.02.22. 11:38:40

@ggbuffon: "Amikor elment én se csiptem, de valljuk be ő azért kb mindenhol ahova megy, hozza az eredményeket."

Nem akarok kötekedni, de:

Tottenham
Feb 7th, 2021: 23 games, 39 pts, 5th place #FinishedMourinho
*2 years and 280M€ spend later*
Feb 11th, 2023: 23 games, 39 pts, 5th place #ConteMagic

Attilio79 2023.02.22. 11:52:13

Mindenkire lehet pozitívumot és negatívumot találni!
Mindenképpen olyan kell, aki tudja, hogy milyen volt a klub egykoron vagy milyen egy nagy, profi klubnál dolgozni és tudja, hogyan kell csapatot építeni fiatalokból.

Wizzurah 2023.02.22. 12:24:39

@ggbuffon: Azt nem írtam, hogy nem küzdene, de nekem az nem koncepció, hogy arra vársz mikor hülyül meg és lép le. Én most próbálnék kicsit hosszabb távon, valamiféle koncepcióban gondolkodni. Ha csak a rövid távú, azonnali sikert akarjuk, akkor Conte jó választás igen.

@venember83: Én úgy értettem, hogy De Zerbi is ugyanolyan jó a Brightonnal, mint Potter, szóval ennyivel Pottert is hozhatnánk? Az egyébként nem hiszem, hogy pozitív dolog, hogy kb. ugyanazt hozod a Brightonnal, mint egy Chelseavel :)
Engem nem győzött meg De Zerbi egyelőre, de kétségtelenül tehetséges.

@Csak Csucsu: Igen láttam. Már kizárólag nagy és sikeres csapatokat edz, mivel felküzdötte magát arra a szintre. Egyébként edzői karrierjét a Reggianaval kezdte, majd a Parmával. Vele jutott fel a Reggiana egyből amúgy a serie a-ba, még emlékszem is rá. De hogy ne a távoli múltat nézzük. Nem is olyan rég volt ő az Everton edzője is, ami nem egy top csapat finoman szólva, negyedik lett velük, majd tizedik, ami egy Evertontól ugyanúgy szép teljesítmény, hát még egy negyedik hely... Ugye jelenleg a Reál edzője, ott is meg kell küzdeni a sikerért, igen magas elvárásokkal szemben. Nem igazán ők voltak az esélyesek, mégis nyert BL-t, fiatalítja a csapatot. Mint írtam, olasz edzőt én nem neveznék ki semmiképpen, ha mindenképpen választanom kéne, akkor választanám Ancelottit. De hogy ő csak a tuti-t választja és nincsenek érdemei, azzal nehezemre esik egyet érteni. Nálam, ha olyat kell mondani, aki csak a "tutiba" nyúlt bele, de amúgy egy full szar edző, az kétségtelenül Frank Lampard. Na ő egy igazi semmit érő, legalja edző.

JeetTrader 2023.02.22. 12:44:08

Sokan nem fognak szeretni érte de az egyetlen valamire való edző aki olasz is és épített már fel fiatalokból csapatot, volt bajnok olasz honon kívül és szívesen is látnám az Mancini. Más kérdés h vajon ő mennyire lenne mozdítható egyáltalán.

Azért Ancelotti is volt ám az Evertonnal és a Napolinal is.. úgy emlékszem ki is penderitettek...csak aztán jött a Reál...éppen ezért gondolom azt h Zidane nem váltaná be a hozzá fűzött reményeket. Egyszerűen nem tudom elképzelni mitől lesz egy Kean, DS de bárki más jobb azzal ha edzőt váltunk. Az elmúlt évtized Realjaval kis túlzással bárki boldogulna. Allegrinek való...csak a Realnak nem való Allegri.

De Zerbi nem tűnik rossznak és lehet h megérett végre egy nagy csapat padjára is de azért meglepnek ha itt kötné ki. Mivel nem tudom értelmezni Allegri "hozzaadott értékét" menjen csak Isten hírével ! De ne egy veszmegoldas üljon le...

venember83 2023.02.22. 13:02:04

@Wizzurah: én meg arra értettem, hogy Potter ugyanazt a szintet hozza a londoni kékekkel, mint a sirályokkal. Ami kicsit vicces azért. :)

Andras74 2023.02.22. 14:14:03

Ha Maxi év végén elmegy, akkor egy egészen új szituban találjuk magunkat. Akkor meg lehet keresni azt az edzőt, aki várhatóan jobban passzol a kerethez, és anyagilag is egyszerűbb lenne a szitu.
Szerintem senkivel sincs garancia a sikerre. Klopp például jó vagy rossz edző? Mert Nála is vannak ám jókora hullámvölgyek!
Ahogy hallani, Inzaghit sem fogják marasztalni, pedig messiásként tekintettek rá sokan. Idén sem nyernek Vele bajnokságot. Pioli szintén beéget. Spalletti meg korábban nem nyert gyakorlatilag semmit.
Szóval, garancia nincs. Egy lendületes, fiatal edző sem nagyobb rizikó, mint bárki más.

JuveMI 2023.02.22. 14:47:00

Üdítő hírek számomra! Én pont egy ilyen fiatal, modern felfogású, támadófutballt erőltető edzőt látnék szívesen. Nekem elég volt a tapasztalt vén f@szokból, akik 15-20 évvel ezelőtti felfogásban vannak (pl. Conte, Ancelotti, Manchini)... Zidane nálam szóba sem jönne, ő taktikailag egy nulla (másban jó)... Klopp egy őrült zseni 5 évre tervezve, nem jó... Ja és a kerethez passzolás engem nem érdekel, itt úgyis tisztítótűz lesz.
Nálam De Zerbi lenne az első számú... pont ilyen kellene, aki képes leoktatni a mai támadófutballt, és ilyen Miretti-Fagioli-Soulé féle kis sz@rosokkal ki mer állni... tehát 0-ból értéket teremt.
Rajta kívül nálam Tudor, Nagelsmann, Frank, Italiano... esetleg Tuchel, vagy egy őrült portugál jönne számításba.
u.i.: Rühellem a célfutballt, gyűlölöm a catenacciot, utálom az agyontaktikázott hátul passzolgatós labdabirtoklást... ez van, megöregedtem.

Leram7 2023.02.22. 15:15:07

De Zerbi tehetség, de ha megnézzük Pottert, aki világtörténelmi leégést produkál. Akár Pirlot nálunk vagy a csöveseknél Stramaccionit, könnyen nagy lehet a kabát.

De egyébként Sarri esete is példa arra, hogy itt nem volt Sarriball, hanem elég keserves volt a foci akkoriban is.

Nagyon nehéz dolog az edzőkérdés, ha cseréljük vagy megy Allegri, akkor csak olyan megoldást szabad választani, aki valószínű előrelépés. Pl Guardiola (Tudom esélytelen)
Írhatnám Kloppot is, de ami jelenleg a poolal van, az leértékelte Jürgent is alaposan.

alexGicamo 2023.02.22. 15:16:25

Nem hiszem el, hogy Maxi el akar menni ! Túl szép lenne ahhoz, hogy igaz legyen ! Nincs pénzünk, szóval a kivásárlás lehetőségét én kizárnám . Pedig nem bánnám,ha egy fiatal, agilis edzőt igazolnánk .

Gaben Smith 2023.02.22. 15:33:00

@Wizzurah: Tuchel jo lenne ahogy Pochettino is mert tud csapatot epiteni. Allegri helyett persze De Zerbit vagy Zidanet is helyeselnem. A lenyeg viszont egy jo sportig. es keretepites.

NagyonJuve 2023.02.22. 16:28:35

@Wizzurah: olasz edző nálam jelenleg de zerbi. Egyértelműen szintet léptek potterhez képest. Már most rúgtak annyi gólt mint potterrel egész szezonban. Ha csak 1 jobb csatárjuk lenne simán a 4 között lennének. Ancelotti nálam allegri. Azért az az everton költött szépen játékosokra a tavalyi bl győzelem meg akkora mák volt ami 20 évente. Ezzel az erővel murinho is szuper edző. Nem vitatom el a sikereiket de ezek a múlt dzői.

sleepy8 2023.02.22. 17:50:25

Screnneljetek ki nyugadtan ezt a kommentet, nyugodtan a pofámba lehet majd vágni;

Ha Allegri feláll, megint évekig nem fogunk Scudettoert küzdeni. Ugyanúgy járunk majd mint anno a Milan.

steven.h 2023.02.22. 17:56:31

Nem zörög a haraszt. Mindenesetre én azt mondom előbb hozzunk egy jó sportigazgatót, aki utána tud az edzőnek jól igazolni és meg tud szabadulni a zsoldosoktól

Nekem egyébként Tudor, de Zerbi, Tuchel és Pocchettino bármelyike megfelel.

Andras74 2023.02.22. 18:02:25

@sleepy8: az a baj, h most sem azért harcolunk, és nem a pontlevonás miatt. Kora ősszel elúszott a szezon.

Mondom ezt úgy, h én nem utálom Maxit. Tőlem negatív jelzőt nem olvastál róla.

Nehéz lesz bárki olyat találni, aki azonnali eredményt hoz. Nem hiszem, h 5 éves project nálunk beleférne.

sleepy8 2023.02.22. 18:09:35

@Andras74: Pont levonas nélkül masodikok vagyunk a sinterekkel holtversenyben. Ezt az idei Napolit meg valószínű értelmezhető kerettel is nehéz lenne befogni.

@steven.h: Komolyabbnal komolyabb nevek :D

steven.h 2023.02.22. 18:35:55

@sleepy8: Szerintem mindben van fantázia, és mind képes lehet egy jó csapatot építeni a 0-ról, úgy hogy a fiatalok is lehetőséget kapnak.

Nekem nincs bajom Maxival, de most tényleg nem látom egyelőre hogy merre tart a csapat játékban, meg úgy egyébként is. Ezért gondolom azt, hogy egy jó sportigazgatóval kellene kezdeni, utána pedig kell új impulzus, egy új név, aki tud újat hozni. Mindegyik edző akit én írtam erős karakter és felépített már 0-ról legalább 1 csapatot.

Jelenleg Allegri teljesítménye, függetlenül attól, hogy pontlevonással vagy anélkül nem ér meg 9 milliót, és jól látszódik, hogy a fiatalokat is leginkább csak kényszerből játszatta. Ahogy felépült DS és Cuadrado rögtön visszakerültek a csapatba és egymást váltják csereként függetlenül mennyire rosszak most, egy rendre jól teljesítő Illing Jr meg bejön a 85. percben egy Spezia ellen...majd ha megint ég a ház, majd elő lesznek véve, azért hogy utána a padot koptassák.

Holnap is, így hogy nincs Chiesa a keretben, előbb fog visszaállni az 3-5-1-1-re és küldi be Paredest, mint hogy Chiesat 1-1-ben Souléval kiváltsa.

Ne legyen persze igazam, azt meg végleg nem szeretném hogy kizúgjunk, mert ez az egyetlen esély jelenleg a BL-re, d e egyelőre egyáltalán nem váltja be Allegri a visszatéréséhez fűzött reményeimet.

Rikoo 2023.02.22. 19:30:02

@NagyonJuve: Végülis a tegnapi rekordgyőzelem is a múlt, szóval igazad van.

NagyonJuve 2023.02.22. 19:36:35

@Rikoo: 6 kaput eltaláló lövés abból 5 gól. Simán fordítva is lehetett volna az eredmény. Amúgy igen vannak ilyen napok. A semmirekellő barca 8pontot ver rájuk.

venember83 2023.02.22. 19:48:39

@Rikoo: az xG is elég beszédes: Liverpool (2.09) 2-5 (1.66) Real Madrid

Rikoo 2023.02.22. 19:55:03

@NagyonJuve: Semmirekellő Barca? 22 meccsen 19 győzelmük van és mellette 2 döntetlen, konkrétan egyszer kaptak csak ki.
Ugyanez nálunk a Napoli, ezzel szinte lehetetlen versenyezni.

Rikoo 2023.02.22. 19:57:55

@venember83: Ez az xG inkább csak szórakozásra jó, de a focit gólra játszák és nem különböző statisztikai adatokra.
Ennyi erővel a Fiorentina a Scudettoért kellene harcoljon, a valóságban viszont a 14. helyen vannak, mert Italianonak alapvető hiányosságai vannak.

Rikoo 2023.02.22. 20:00:51

@Rikoo: De mondhatnánk az Union Berlint is, hogy mit keres holtversenyben az első helyen a Bundesligában. Az xG alapján 1 gólokra van esélyük szinte minden meccsen és mégis annyi pontjuk van, mint a Bayern Münchennek, akiknek meg tudjuk milyen a játékuk Nagelsmannal.

venember83 2023.02.22. 20:13:55

@Rikoo: persze, hogy csak statisztika, de az alul- és felülteljesítések előbb-utóbb csak kiadják az adott átlagot, szóval azért akad némi igazságtartalma az xG-nek is, bár nem tekintem én sem mindenhatónak, mindazonáltal a Real tegnapi rekordgyőzelme azért tényleg pofátlanul gólgazdagra sikeredett ahhoz képest, mennyi helyzetet alakítottak ki.

alexGicamo 2023.02.22. 20:43:38

@sleepy8: Szerinted csak Maxi tud bajnoki címet nyerni ?

sleepy8 2023.02.22. 21:09:00

@steven.h: Nem tudom Én nézek más meccseket vagy mi történik, de szerintem nagyon jó indulatunak kell lenni ahhoz, hogy azt gondold ezekbol a Soulekbol meg Ilingekbol lesz bármi is. Kaptak időt, nekem konkrétan semmit nem mutattak. Még annyit se mint egy Miretti, pedig az Ő szopkodasa is teljesen indokolatlan. Van egy darab fiatalunk, akinek vannak értékelhető periodusai, az Fagioli, és egyelőre Ő is többször csak van, minthogy befolyasa is legyen a játékra. Az meg hogy az Argentínnal egy az egyben kivaltani Chiesat, megmosolyogtato.

@alexGicamo: Nem, viszont a lehetőségek közül Ő az, aki a legnagyobb eséllyel indul. És azért nem csak bajnoki cimekben gondolkozok, mert akkor Conte is jo lehetne. De a többi semmit nem bizonyító bohoc, meg a német wishes Allegri nem latom hol jobb. Nyilvan Én se mondanék nemet egy bátran koltekezheto Pepre vagy Kloppra, de a realitasokbol messze a Mistert tartom a legjobbnak.

JuveMI 2023.02.22. 21:15:19

Olvasom itt a Tisztelt Szurkolótársak véleményét... remek olvasnivaló, de számos dologgal nem tudok egyet érteni (ez egy vitában természetes).
1) Sportigazgató. Jelen pillanatban a legkisebb gondunk... egyrészt, ha hozunk egyet Allegri kiszolgálására, annak semmi értelme (olyat bárki tud, 30 éves zsoldosokat csábítani)... másrészt, ha olyat hozunk, aki koncepciót akar és hatalmat kap, az első lépése lenne Maxit kirúgni. Marrotta... nem írom le a munkásságát, nagyon bölcs ember, de Ő sem volt több, mint Contét, majd Allegrit kiszolgáló sztárbevásárló... össze sem hasonlítható egy Dortmund, Lipcse, Ajax-féle felfedező szakemberrel.
2) "A fiatal edzők nem érettek a feladathoz, nagy lenne a kabát"... nem baj! Majd megtanulják, mint pl. Ancelotti a '99-es (?) Juvés bénázással! "De Zerbi... nagy lenne a kabát"... háát, aki így b@sz seggbe poolt, az nálam rendben van, "Italiano korlátai"... ja, az összes értelmes játékosa már a miénk! ... lóf@szt kapott helyettük! "Potter... nagy rá a kabát"... még szép... azt várják el tőle, hogy egy hónapja igazolt 20 db 100 milliós játékosból csapatot csináljon!... lehetetlen!
MODERN... PRESSINGELŐ, TÁMADÓ FELFOGÁSÚ EDZŐ KELL... ÉS TÜRELMESEN IDŐT ADNI NEKI 2 SZEZONRA!!!! Amíg nincs, addig kizárólag a lósz@r olasz bajnokságban bohóckodhatunk... Európához közünk nem lehet!

alexGicamo 2023.02.22. 21:16:17

@sleepy8: Értem ! Majd meglátjuk ! :-)

JuveMI 2023.02.22. 21:24:46

@sleepy8: Nézem a meccseket... és szánalmas, ocsortány, moslék játékot látok! ... és nem a játékoskeret a hibás... hozhatjuk akár De Bruynét is, egy éven belül Dybala szint lenne itt... (De Ligt esete tökéletes példa)... adjuk oda a "sz@r" fiatalokat a Dortmundnak vagy a Lipcsének egy évre... 2024-ben meg adunk értük 100 milliót... mert már jók.
Tudod mit, inkább ne nyerjünk 2 évig scudettot, inkább nyerjünk egy sz@ros EL-t focival!

sleepy8 2023.02.22. 21:32:49

@JuveMI: Nem kezdek el megint ezen az agyhalal teman vitatkozni. Elofgadom hogy vannak akik szerint Allegri miatt nem tudnak focizni ezek a selejtek, de köszi, kár próbálkozni, engem nem gyozol meg. :D

Shaky79 2023.02.22. 22:58:38

Ettől a kóklertől aki van most nekünk az itt felsorolt edzők közül bárki jobb lenne! Engem az sem érdekel ha nem nyerünk most scudettókat, de focit szeretnék látni, nem beszari bunker védekezést, egy spezia ellen csaljuk a focit, húzzuk az időt, egy bűn gyenge focit játszó nantes ellen hazai pályán izgulni kell! Amióta visszajött semmit nem fejlődtünk, nincs koncepció! Pedig igazából már csak Pogba sérült mégsem látom azt, miként tudnánk ezzel az emberrel fejlődni! Nem tudom, hogy ki szereti nézni a meccseinket, sajnos nekem aki 30 éve a Juvénak drukkolok, lassan fizikai fájdalmat okoz végignézni a meccseinket! Botrányos az, hogy semmi előrelépés nincs! Ebből a játékoskeretből sokkal de sokkal többet ki lehetne hozni, és két három okos igazolással, amiket ez a kókler akadályoz, hogy a kedvenceit tudja játszatni, klasszis csapatot lehetne építeni! Nagyszerű fiataljaink vannak, akiket kényszerből tett be a csapatba, de akkor jöttünk vissza a kilátástalanságból, akkor nyertünk meccseket! De neki ezek a srácok nem kellenek, inkább a szerinte jól bevált, idős, egyszerre négy poszton játszani tudó (szerintem egy poszton sem tudnak klasszis teljesítményt nyújtani) alibi játékosok kellenek, akik inkább védekeznek és nem szaladgálnak el, mint azok a fiatalok akik focizni szeretnének!
Szóval ez az antifoci amit ez az ember megtestesít, szerintem nem méltó egy Juventuszhoz! Lassan a saját drukkereit is elveszíti a Juve, nem hogy új fiatal drukkereket szerezzen, mert ugye a szuperliga meg a reformok amiket bölcs vezetőink megálmodtak (remélem örök életre eltiltják őket a ficitól) azt irányozták elő, hogy minden változik és a fiatalok felé kell fordulni, meg kell őket nyerni! Ilyen focival, bocsánat antifocival ez halálra van ítélve!

FAF 2023.02.23. 11:33:22

@sleepy8: Ahogy te se győzöl meg minket arról hogy csak a szerelmed létezik és ha távozik utána vége a világnak.

"Ha Allegri feláll, megint évekig nem fogunk Scudettoert küzdeni. Ugyanúgy járunk majd mint anno a Milan."

Nyugodtan felállhat mert vele se de azért lehet élvezetesebben is nem küzdeni a bajnoki címért :D
Azért kellett volna már rég elzavarni hogy ne járjunk úgy mint a Milan.

sleepy8 2023.02.23. 11:47:23

@FAF: Én nem is akarok meggyozni senkit, legalabb majd megint tuduk nevetni rajta amikor nyakig ulunk a fosba, mint anno Marottanal. Akkor is a kisebbség volt nyilvan a hülye, akkor se értettem semmit a focihoz. :D (Én kívánom hogy nektek legyen igazatok, csak nem latom hogy lesz)

steven.h 2023.02.23. 12:46:35

@sleepy8: Ezt nem teljesen értem. Itt Marotta elküldésére gondolsz?

Egyébként meg visszatérve, előre leszögezem, hogy én támogattam a visszahozatalát és nyilván azt is tudom, hogy a jelenlegi Juve egyik, ha nem a legjobb játékosát, ki tudod váltani egy Soulé-val. Nekem az a bajom, hogy Allegri első érájában a csapat több felállásban tudott meggyőzően játszani, meccsek közt is sikeresen váltogatva, most meg nagyjából egy biztos felállásunk sincs, cserébe meccsről meccsre váltogatja Allegri és nem látszódik semmi koncepció benne, hogy bármi gyakorolva lett volna.

A legjobb az lenne, ha végre letenné a voksát egy formáció és felfogás mellett és ha sérülés van, akkor posztra cserél csak, adott esetben bevállalva hogy egy Soulé kezd akkor ha nincs Chiesa mondjuk, de nem ez szokott történni.

Vagy akkor tényleg gyakoroltassa a különböző felállásokat végtelenségik, hogy zökkenőmentesen menjen mind, mert most ebből semmi nem látszódik.

Egyébként meg szerintem Soulé, de főleg Illing Jr bármelyik meccsén szerepelt jobbnak tűnt nekem mint Miretti, bár ebben is benne van az, hogy Miretti is mindenhol játszott már, de két egymást követő meccsen ugyanott biztos hogy nem.

sleepy8 2023.02.23. 12:57:10

@steven.h: Persze, hát mielőtt elkuldtek, itt az ment hogy Ő a fék, miatta nem lépünk előre. Aztán azóta csak hátrafele lepkedunk.

"Nekem az a bajom, hogy Allegri első érájában a csapat több felállásban tudott meggyőzően játszani, meccsek közt is sikeresen váltogatva" És nyilván nem a mostani keret alkalmatlan erre, hanem Allegri felejtett el mindent is. :D

A fiataljainkon meg tényleg felesleges még az eszmecsere is, mert szerintem az összes együtt nem tesz ki egy olyan jatekost, aki tényleg Juve szintű lenne.

venember83 2023.02.23. 13:00:55

@sleepy8: "Persze, hát mielőtt elkuldtek, itt az ment hogy Ő a fék, miatta nem lépünk előre. Aztán azóta csak hátrafele lepkedunk."

S vele előrefelé lépett volna a klub? Összehangolható volt a munkája az elnöki BL-álmokkal?

Nem nagyon értem, mi értelme feltételezésekre alapozva a múlton rágódni. A múlt mögöttünk, az aktuális helyzetből kell kihozni a legjobbat az aktuális lehetőségek figyelembe vételével.

sleepy8 2023.02.23. 13:06:51

@venember83: Már ha a Paratici fele agyhalalt meg Ronaldot elkerultuk volna mennyivel jobban járunk. Arról hogy azért utána az Internel sem végzett/végez rossz munkat már ne is beszéljünk. Nem hiszem hogy ezek kovetkeztetések lennének, Paraticivel meg Roncoval szarul jártunk; tény. Bappe bajnokot csinalt a sinterekbol; tény.

venember83 2023.02.23. 13:13:24

@sleepy8: igen, a Para+CR7+kovid kombó gyilkos volt. Az Internek előrelépés volt a scudetto, de ők is topognak Beppe munkássága ellenére, hisz újabb két évben elbukják a scudettót, visszalépés ez nekik, pedig ott van Marotta, s nem szerződtették Paraticit. :)

steven.h 2023.02.23. 13:19:15

@venember83: Azért legyünk korrektek olyan szempontból, hogy az internél nagyon nagy pénzügyi gondok vannak és nagyobb kényszerpályán mozog mint az első pár évében nálunk. Ehhez képest viszont szerintem most is jól igazolt, kicsit Inzaghinak kellene még fejlődnie stabilitásban, meg rugalmasságban.

Feltételezni nyilván felesleges, de mondjuk azt a pénzt amit Paratici az ittléte alatt elköltött az mondjuk Marotta kezében van, mire juthatott volna a csapat....

@sleepy8:

Én pont ezért írtam, hogy az első az lenne, hogy egy nagyon jó sportigazgatót kellene kinevezni és utána jön a selejt zsoldosok kisöprése és a jövő megtervezése. Jelenleg egy Cherubini van, akiről nem tudjuk mire képes, meddig marad, mi a terv és jogászok meg gazdasági szakemberek, ez így nem fog működni.

venember83 2023.02.23. 13:40:19

@steven.h: a pénzügyi gondok bőven adottak voltak a Juventusnál is, Paratici sem jókedvéből húzta meg a plusvalenzás dolgokat, nem beszélve a bérmanőverekről, nagy volt a gebasz a kovid alatt a Juventusnál, s most is elég komolyak a gondok, még ha a tőkeemelés egyenesbe is hozta a klubot valamennyire. Szóval Beppe ugyanúgy komoly kényszerpályán lett volna a Juventusszal is, s a munkássága az elmúlt két évben nem segítette scudettóhoz az Intert, ha már sokan ennyire elvitathatatlanul hozzá is kapcsolják a bajnoki címet, akkor talán ezt is érdemes kijelenteni. Szerintem teljesen korrekt kijelentés, hogy qrva nagy a baj úgy az Internél, mint a Juventusnál. S az amcsi tőke ellenére a Milannál sem éppen a legjobb a helyzet, ezt jól mutatja, hogy meghúzták a nadrágszíjat, s Pioli nem kapta meg a szükséges erősítéseket a scudetto után sem nyáron, sem most télen. Kapott némi segítséget, de azért ez igencsak visszafogott támogatás volt, úgy vélem.

steven.h 2023.02.23. 15:01:27

@venember83: Azért azt tegyük hozzá, hogy ehhez bőségesen hozzájárult Ronaldo; de Ligt és Sarri bére is (sőt talán Allegrit is fizettük még valameddig).

Covid ide vagy oda, én azt gondolom, hogy Marottával jóval kisebb lett volna és lenne is a gebasz a Juventusnál, nem mellesleg Marotta is mestere volt és még mai napig az is a Plusvalenzának, mégis valahogy okosabban csinálja, vagy az inter megint mindenki látóköréből kikerült csak úgy. (pl elvileg a Scudettos évükben, ha nem trükközik Marotta nem is tudtak volna indulni a Serie A-ban, legalábbis vannak ilyen hangok bőven, igazságtartalmát tekintve nem tudom hova tenni.)

steven.h 2023.02.23. 15:24:46

@sleepy8: Lehet, hogy igazad van a fiataljainkat tekintve, viszont amit jelenleg mondjuk Cuadrado művel, vagy akár DS azt bármikor hozza egy Illing Jr. is, csak míg utóbbi ha játszik és szerez tapasztalatot egyre jobb és jobb lehet, míg előbbiek már rég túl vannak a csúcson.

Azt meg nem akarom elhinni, hogy a Liverpool csak úgy előhúz egy Bajcetic-et (remélem jól írtam a nevét) és be merik dobni, úgy hogy eléggé nagy a gáz náluk, addig mi nem tudunk konstansan egy darab fiatalt se beépíteni, pedig most tényleg tehetségesek vannak...csak kellene a bizalom feléjük...

Csak Csucsu 2023.02.23. 19:53:12

@Wizzurah: nyílván én is amikor kezdő voltam örültem ha munkát kaptam. Szerintem rosszul reflektáltál a mondanivalómra nem az erényeit vagy a tulajdonságait becsméreltem. Sőt.. az ő kvalitásai és mi lehetőségeink nagyon nem kompatibilisek
Nem tudom nekem a Roma Mourinhoval szimpatikusabb mint Ancelotti Evertonja.. azt a kiruccanását el is felejtettem de ha jól emlékszem pár játékost igazolt akkor is úgy hogy rámutatott csak

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása