Nedvěd: „20 évig tartó út vége a mai nap”

nedved_pavel_kezzel_a_cimeren_uvolt.jpgA részvényesek gyűlésén a tisztújítás mellett a leköszönő vezetőség tagjai is megszólaltak, és Pavel Nedvěd is kihasználta ezt az alkalmat.

„Üdvözlök mindenkit, nem gyakran szólaltam fel ezen a gyűlésen, de ezúttal szeretnék mindenkinek köszönetet mondani. A mai nap egy 20 évig tartó út utolsó állomása. Fiatal játékosként érkeztem, mostanra pedig középkorú igazgató lett belőlem.

A Juventusnál életem minden pillanatáért hálás vagyok. Amikor 2001-ben a klubhoz érkeztem az igazgatóknak és a csapattársaknak köszönhetően érthettem meg a klub filozófiáját. Megtiszteltetés volt ezt a klubot képviselni a pályán és azon kívül.

Amint visszavonultam, felkértek, hogy legyek az igazgatótanács tagja. Az első pár évben rengeteget tanultam, minden nap tanultam, amíg alelnökké nem váltam, s ez a szerep rendkívüli büszkeséggel töltött el.

Megtiszteltetés volt, amely munkát, szenvedélyt, tárgyalásokat, szavakat és még több szenvedélyt feltételezett. Szenvedély nélkül soha nem jutottam volna semmire. Első naptól a Stadio Comunaleban egészen mostanig, eddig a teremig. Köszönöm.

Köszönöm, Elnök úr a barátságunkat, ami túlmutat a közös munkán. Leginkább meccsekre gondolok, amikor jól éreztük magunkat és vitáztunk, amely megerősítette a kapcsolatunkat, ami elengedhetetlen volt a munkánkhoz. Tisztában vagyok azzal, hogy az Elnök úr mennyire szereti a Juventust, és milyen rengeteg áldozatot hozott a klubért.

Vezér volt mindannyiunk számára, és lehetővé tette, hogy irányítsuk ezt a klubot. Megtiszteltetésként éltem meg, hogy Ön mellett dolgozhattam. Köszönök mindent, Elnök úr.”

Pavel Nedvěd 327 mérkőzésen lépett pályára a Juventus mezében, és 65 gólt szerzett ezeken a találkozókon, beleértve a Serie B-ben töltött szezont is. Visszavonulása után 2010-től az igazgatótanács tagja lett, majd a klub alelnöke 2015-től egészen a 2022. novemberi lemondásáig.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5618029178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvebest 2023.01.18. 17:39:00

Játékosként többet tett a csapatért mint vezetőként a klubért.

JuveMI 2023.01.18. 20:52:08

Én nem tudok rád haragudni! Nagyon szerettem a játékodat, és a szememben Te vagy az utolsó (igazi) aranylabdásunk. Pavel Nedved... nálam top5-ben vagy azok között, akiket láttam a címerben játszani! Ennyi a lényeg... a többi bagatell.

alexGicamo 2023.01.18. 21:21:25

Játékosként egy ikon volt és sokat köszönhettünk neki ! Mindig jó szívvel emlékszem vissza rá . De mint alelnök ... Inkább lapozzunk !

Csak Csucsu 2023.01.19. 11:39:04

Esküszöm az utóbbi időben az egyetlen ember számomra aki igazán a csapatér küzdött a vezetőségből!
Sajnálom hogy elmegy de ez jó ébresztő mindenki számára hogy tényleg jó irányba menjenek a dolgok!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása