Moggi: „Allegri, ugye nem tévesztett meg a győzelmi sorozat?”

allegri_massimiliano_kabatban_lehajtott_fejjel.jpegA Napoli elleni meccs után Luciano Moggi a Libero hasábjain osztotta meg gondolatait, s ezek tárgya nagyrészt a Juventus aktuális mestere, Massimiliano Allegri volt.

„Jaj, jaj, Allegri mester, túl sokat beszéltél a meccs előtt, s hiba volt kijelenteni, hogy a véletlennek vagy hibának köszönheted, hogy edző lettél, mert így megerősíted egyes Juve-szurkolók gondolatait, különösen egy ilyen nápolyi fejmosás után. Továbbá elveszed tőlünk a lehetőséget, hogy megvédjünk téged.

Hiba volt ilyen sokat beszélni Luciano Spalettivel a Juventus és a Napoli közötti meccs esetleges kimeneteléről, s végül olyan képet festettél, mintha te magad sem lennél tisztában csapatod állapotával.

Nem szabad belelépned ezekbe a csapdákba, hacsak a bekapott gólok nélkül hozott nyolcmeccses győzelmi sorozat, amely meccseken egyébként rosszul játszott a Juventus, meg nem tévesztett téged is. A sorozat félelmet keltett a mindenkori firkászokban, akik mintha elfelejtették volna mindazt a szennyet, amit a Juventusra dobáltak nem is olyan régen, és a Juventust a Napoli első számú kihívójának nevezték, a hétvégi rangadót pedig a scudettóért zajló harcnak tekintették, figyelmen kívül hagyva a két csapat közötti minőségbeli különbséget. Ennek a húzásnak más célja nem volt, minthogy mentsék a pénzéhes zsoldosok becsületét, ha véletlenül felmerülne a 2015-ös szezonban látott feltámadás, amikor a Juventus 15 pontos hátrányt dolgozott le a tabella első helyezettjével szemben, s te voltál annak a csapatnak az edzője. De nem eshetsz ebbe a csapdába, mert az teljesen más csapat volt a maihoz képest, elég csak olyanok nevét említeni, mint Giorgio Chiellini, Gianluigi Buffon, Andrea Barzagli, Leonardo Bonucci stb. Teljesen más kategória volt az a csapat a maihoz képest, nem is beszélve arról, hogy akkoriban a Juventus csatárai az ellenfelek hálóját ágyúgolyókkal bombázták, míg most sajnos vízipisztolyos csatárok szerepelnek a csapatban, a támadórészleg pedig hatodik a tabella tanúsága szerint, mindössze 27 szerzett góllal.”

Míg az egykori sportvezető a Juventus aktuális edzőjének a pályán kívüli hibáit sorolja fel, a La Gazzetta dello Sport szerint a Juventus vezetősége nehezen tudja megemészteni úgy a Bajnokok Ligájából való kiesést, annak pénzügyi és arculatbeli negatív következményeivel, mint a Napoli ellen elszenvedett sokgólos vereséget. Komoly vereséget szenvedett a csapat úgy eredmény, mint játék tekintetében. Ezért nem hibáztatható kizárólagosan Massimiliano Allegri, azonban mégis ő viseli a legnagyobb felelősséget, legyen szó pozitív vagy negatív eredményekről. Amint azzal a livornói születésű szakember teljesen tisztában van, Torinóban az eredmények beszélnek. A Haifa elleni meccset követően sem merült fel Massimiliano Allegri menesztése, és a pénteki bekapott öt gól után sem reális lehetőség a menesztés, azonban a mester helyzete nyáron mindenképpen kiértékelés tárgyát fogja képezni. A tulajdonosok nem szeretnének másik edzőt kinevezni, mivel pénzügyi tekintetben igencsak fájdalmas lehet az edzőcsere, azonban kénytelenek kiértékelni a lehetséges forgatókönyveket. A milánói lap szerint két ász is van Massimiliano Allegri kezében, az egyik a 2025-ig érvényes, nettó 7,5 millió eurót plusz bónuszokat tartalmazó szerződése, a másik pedig az, ha a Juventus az első négy között zárja az évet. A lehetőségek között Antonio Conte és Zinedine Zidane szerepel, ám a tulajdonosok számára ez 60-90 millió eurós mínuszt jelentene. Mindezek ellenére a milánói lap szerint a Juventus számára nem tűnik lehetetlennek egyik opció sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2918026596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaben Smith 2023.01.15. 11:06:28

Jujj-jujj-jujj Moggi mester ez azert fustolt. Minden szava aranyat ert :) Remelem azert legkesobb a szezon vegen kirugjak ezt a koklert. BL kieses ,szenvedes minden meccs nehany kiveteltol eltekintve buktak a rangadokon … a szerzodesen kivul tenyleg nem sok minden tartja itt. Nekem senki ne jojjon azzal hogy utana mi lesz mert hogy sarri meg pirlo… allitom ha ok is kapnak 2 evet jobb masodik szezont hoznak le mint ez az ember, de ez mellekes . A juvehoz nem melto ez a helyzet takarodjon.

sleepy8 2023.01.15. 11:19:26

Most amúgy mi a tokomrol beszélünk, de komolyan? Itt Lucianon meg a sajtón kívül ki állította be ezt a meccset úgy, hogy egyenlő felek kuzdelme a Scudettoert? Ki hitte el a 8 meccses szeria alatt hogy ezek a játékosok barmivel jobbak lettek, mint eddig voltak?

Valószínű hogy akkor se lennénk bajnok esélyesek, ha egeszseges lenne a keret. Így meg hogy meccsenkent 3-4 kényszer megoldas szaladgal a pályán, ki és mit vár amúgy?

De várom a neveket, akik bajnokok lennének a Danilo-Bremer-Sandor hátsó harmassal, esetleg még becserelhetsz egy Gattit vagy egy Ruganit

2023.01.15. 11:23:11

Teljesen igaza van. Sajnos amikor ősszel legyőztük egymás után a Maccabit és a Bolognát, akkor is olyanokat nyilatkozott Allegri, hogy szerinte kijöttünk a gödörből. Majd jöttek egymás után a kijózanító pofonok. Ez a 8 egymás után bemákolt győzelem (ami között azért becsúszott 2 vereség a BL-ben, csak erről elegánsan el szoktunk feledkezni...) hosszútávon sajnos inkább káros, mert ezzel egy ideig lehet takarózni.

Egyébként kurva nagy probléma, hogy Zidane és Conte a két jelölt. Előbbi nem jobb edző mint Allegri, bár a stábja az valóban erősítést jelenthet, Conte meg egy időzített bomba, maximum 2 év után tuti lelép, addig meg telesírja a sajtót, hogy nem igazolnak neki játékosokat. És mindkettő baromi drága lenne, azaz ha nem csinálnak csodát, akkor megyünk tovább a lejtőn. Nálam csak Tudor jöhetne szóba, szerintem a jelenlegi helyzetben ő lenne a tökéletes választás.

Gaben Smith 2023.01.15. 11:34:02

@sleepy8: pirlo az elso 50 meccsen sokkal jobb statisztikat tud felmutatni majdnem minden tekintetben. Moggi nem alitott semmit hanem elemezte a tortenteket. Sot egyenesen gunyos volt olyan tekintetben , hogy ez a csapat bajnok lehet. Lehet nem vilagvero ez a csapat de azert nem lehet azt allitani hogy az egy jo teljesitmeny amit iden produkalunk.

Gaben Smith 2023.01.15. 11:36:54

@Pjanista: a nulladik lepes egy sportigazgato lenne aki fel tud epiteni egy utokepes keretet es kiszorja a balanszt. Ennek hianyaban ugyanugy “cserben lenne hagyva” minden mas edzo . Ettol fuggetlenul Allegri takarodj.

2023.01.15. 11:37:54

@sleepy8: Az a lényeg, hogy Allegri szerint ezek jó játékosok. Ha végigvesszük a Napoli elleni kezdőt:

Szczesny: Többször elmondta, hogy szerinte a világ egyik legjobb kapusa.

Danilo: Szintén kiskedvenc, jollyjoker, capiatno.

Bremer: 60 milliót fizettünk érte, nyilván Allegri jóváhagyásával.

Alex Sandro: Ő mondjuk rakás szar, helyette valószínűleg Allegri is még mindig inkább a 80 éves Chiellnit játszatná. De egyébként róla is elmondta, hogy a jövőben ő középső védő lesz.

Chiesa: Bármelyik csapatba beférne, képes váratlant húzni, bár tény, hogy ez nem túl Allegri kompatibilis.

Rabiot: Űrlény, extraklasszis, aranylabda várományos. Allegri szerint.

Locatelli: A kért registája, Paredes helyett is ő játszik, Rovellát is inkább kölcsönadtuk miatta.

McKennie: A világért nem tenné ki a kezdőből, akár 10 gólt is képes szerezni egy szezonban Allegri szerint.

Kostic: Európa Liga MVP, "olyan sebességgel passzol mint Douglas Costa", robotol a szélen, pont amire Allegrinek szüksége van.

Di Maria: Szintén Allegri kérése, VB győztes válogatott húzóembere.

Milik: 5-6 éve üldözzük, végre őt is megkapta Allegri, nem is játszik rosszul.

És ez arra volt elég, hogy 5 gólt szopjunk a Napoli ellen. Az az igazság, hogy ha egy az egyben megkapná a Napolit Allegri, akkor azt lehetne olvasni, hogy Politanokkal, Lobotkákkal, Anguissákkal, Grúziából meg Törökországból igazolt játékosokkal, hogy várja bárki is tőle, hogy bajnok legyen?

sleepy8 2023.01.15. 11:51:30

@Pjanista: Fuu. Mindig elfelejtem hogy ezen a blogon mindenkinek extra kapcsolatai vannak a csapattal, nem csak a tv-ben latjak a meccseket, meg cikkeket olvasnak. :D Nyilván, ahogy minden edző, Allegri is maximálisan elégedett ezzel a kerettel. :D Azért mert nem tele sírja a sajtót, ahogy mondjuk Conte tenne. :D

Megjegyzem, szívesen várom a nyilatkozatokat, amikben Allegri lenyilatkozza hogy ezeket a jatekosokat vegyük meg, vagy hogy Cheru lenyilatkozza hogy Allegri kerte Őket.(Meg a sajtó is csak Paredesnel hajtogatta ezt, az extra klasszis EL mvp helyett konkrétan mást preferált a hírek szerint)

McK-t is lehet bántani, meg úgycsinalni mintha a Fagioli Miretti duo barmivel jobb lenne, csak ez is onamitas. Egy Juventus szintű (képességek alapján) kozeppalyasunk van, az is serult miota leigazoltuk.

sleepy8 2023.01.15. 11:55:10

@Gaben Smith: Spalettire értettem. Ő hajtogatta hogy nem bujhat ki a Mister az eselyesseg terhe alól.. Ahoz képest pénteken eleg csunyan sikerült. :D

Gaben Smith 2023.01.15. 11:56:29

@sleepy8: akkor mond el Te mit kellene tenni?Hagyni Allegrit es meg igazolni neki?
Valoban nem az egesz keret az Ő kerese de azert kapott boseggel jatekosokat ,de persze mindenki szar. Ezt a teljesitmenyt Pinyo is lehozna. Kinyirja ugy Vlahovicot es Chiesat is mint tette Dybalaval. Mindenkit kinyir aki onaloan kreativ es osztonosen tamado mozgasokat vegez. Minek neki barki is? 11 Khedira oszt csokolom.

sleepy8 2023.01.15. 12:00:01

@Gaben Smith: Onnantol fölöslegesnek érzem ezt a vitát, hogy "Allegri kinyirta Dybalat". Hat a Ronaldo érkezése előtti szezonba mente a legnagyobbat a gyémánt. :D De akkor biztos Allegri eltitkolt ikertesoja volt az edző, aki a támadó foci híve.

Amúgy nekem mindegy mit csinalnak, Én csak azt mondom, hogy ha most elkuldik Allegrit azzal semmi nem fog változni. Amíg a keret nincs újra felépitve johet ide az atyauristen is edzőnek.

2023.01.15. 12:05:56

@sleepy8: Én csak a nyilatkozatokból indulok ki. Nyilván ha Kostic helyett Alphonso Daviest tudtuk volna leigazolni, akkor most ennyivel jobbak lennénk, és őt választotta volna Allegri, nem pedig a szerbet. De akkor Allegrinek mi a hozzáadott értéke a csapathoz? Fel tudja rakni a 11 legjobb játékost a keretből? A Napolit a szezon előtt mindenki temette, mert elment a fél kezdőjük (Koulibaly, Insigne, Fabian Ruiz, Mertens), ennek ellenére valószínűleg bajnokok lesznek. Szerinted olyan jó a keretük, hogy ez Allegrivel is sikerülne nekik? És van akkora különbség, mint a meccsen látszódott? Ez egy hulladék olasz bajnokság, ezzel a kerettel semelyik csapattól nem szabadna még csak 2 gólt sem kapnunk.

Leram7 2023.01.15. 12:08:57

Én továbbra is azt mondom, hogy ha a védelmünk jó napot fog ki, a napoli verhető lett volna 1 esetleg 2-0-ra. Allegri Chiesaval hibázott, de egy ilyen bajnokságot érő rangadón nem fér bele ennyi rossz teljesítmény, ami felállástól független.

Bárhova is állít az edző futni, küzdeni, hajtani tudni kell. Mi nem tudtunk.

Alex Sandro, Bremer, Locatelli, Kostic legrosszabb meccsüket játszották a csapatban.

Ez sajnos viszont egy olyan önbizalomnövelő napoli győzelem, hogy innen ha elbukják, akkor a világ lúzerei. Viszont egy csapat tudja elbukni innen és az a napoli.

xXPeiperXx 2023.01.15. 12:47:26

@sleepy8:

Mindig a játékosok... Könyörgöm nézd már meg a Brightont vagy az Arsenal vagy éppen Pirlo aktuális csapatát. Nincsenek nagy nevek, értékben a Juventus környékére se érnek.

Itt a mutatott játékról van szó, az elképzelés teljes hiányáról, a fizikai állapot teljes lenullázásáról.

Nem kell 1 milliárd Eurós keret ahhoz, hogy tudj kreatívan szépen focizni és ezt az edző határozza meg.

Nézd meg Pirlot, elküldték tőlünk, felvett egy Zeman stílust (lőjj többgólt mint amennyit kapsz) és a török liga egyik legtöbb gólját szerezte a csapata (igaz nagyon sokat is kap). De verték a Fenert és az elmúlt fordulókban jönnek az eredmények.

De Zerbi, hát ahogy tegnap átlépett a Liverpoolon szerintem az nagyon nagy eredmény.

Arteta, abból a fiatal Arsenalból csinált egy top brigádot gyönyörű játékkal.

Egy szó mint száz, Allegri felfogása ezekhez a játékosokhoz alkalmatlan. Lehet választani:
1. Elküldjük Allegrit és bukjuk a fizuját,
2. Kicseréljük a keretet, marad a nézhetetlen foci és cserébe lassan kikopnak a szurkolók a stadionból.

Mindkettő lehetőségben benne van az, hogy az eredmények nem fognak jönni, de pénzügyileg még mindig az első a jobb variáció.

2023.01.15. 12:55:07

@Gaben Smith: Soha nem fogom megérteni a Sarri sztorit. A BL-es Porto bakin kívül semmi rossz nem történt

2023.01.15. 13:04:32

@sleepy8: "Most amúgy mi a tokomrol beszélünk...." ott a pont!
Teljesen egyetértek
Moggi egy kicsit rávilágított arra is, hogy valójában kurva jó teljesítmény ezzel a kerettel egy 8 meccses kapott gól nélküli széria. És én még mindig ezt látom az egész Juve stábján. Két megoldás van. Barca szerűen eladósodni és talán hozni az eredményeket, vagy termeljünk fiatalokat, lassan építgessük be, akik később jó pénzért akár eladhatók lesznek, hugyért szarért próbáljunk játékosokat venni, és hozzá egy edzőt aki legalább a BL 4-ben bent tartja a csapatot a "szar, nézhetetlen" focijával, amíg helyre nem állunk anyagila. Ez sok sok idő.
Az elmúlt pár szezoban nem sok csapat hozott le 8 meccses bekapott gól nélküli győzelmi szériát. Sehol! Nemhogy egy ilyen kerettel.
Tény, hogy megnéznék én is más edzőt, hogy mit érne el. De láttuk Pirlot is, szegény ezekkel sem biztos, hogy jobban járna.

venember83 2023.01.15. 13:07:32

@LacaGLJuve: ott szerintem már az elején megromlott a viszony, tüdőgyulladás rögtön a szezon elején, bagózás el nem hagyása a vezetőség kérése ellenére, minden valószínűség szerint egyes edzőbuktató, magukat legendának beállító férgek áskálódása kereten belül, plusz ott volt a keretben pár mérhetetlen és csapaton/klubon túlmutató egó, akik miatt kvázi edzhetetlenné vált a keret… De ez csak feltevés természetesen, az igazságot nem fogjuk megtudni, viszont mintha már a hangulat eleve rossz lett volna, s a média csak továbbgerjesztette, de legalábbis folyamatosan címlapon hozta az ellentétet/összeférhetetlenséget az edző és a vezetőség/keret között.

2023.01.15. 13:10:58

@Gaben Smith: tévedsz, az egész keret az ő kérése.
Abból, amit a vezetőség felajánlott neki. Na ebből válassz haver. Lehetősége sem volt arra, hogy egy Joao Felixet kérjen, mert kiröhögték, tehát amikor felajánlottak neki registát, akkor a Parades volt a szár az összes közül, de Maxi Rovellát szerette volna inkább itt tartani. Emellett mindenki rohadtul elmegy. Ő ABBÓL VÁLASZTOTT, AMIT A KLUB LEHETŐSÉGKÉNT FELAJÁNLOTT NEKI.
Vajon a hőn szeretett Konténk (ez most nem gúny, mert nagyon szeretem amúgy) mit tett volna a nyáron, amikor ezt az erősítést kapja????
Basszátok szájba anyátokat, itt se vagyok, hát ezzel focizzon valami hülye.
Na ez a hülye Allegri.

sleepy8 2023.01.15. 13:21:10

@Pjanista: Nézd már meg a ez a Napolyi keret mit művelt a BL-ben. :D Igen, 100% hogy a nyeretlen (eddig legtöbb csapatánál megbuko) óvodás Spaletti a kulcs. Nem az, hogy igazoltak szarert hugyert egy klasszist Insigne helyere. Vagy hogy a Serie A egyik, hanem a legjobb tamadoja van a csapatukba. Még veletlen sem az, hogy a padrol Raspadorik meg Ndombelek jönnek 10 percre.

@xXPeiperXx: Így van, végül is nem bizonyította Allegri, hogy egy optimális kerettel mire képes. :D Mellesleg itt Artetat is elkuldte volna mindenki, megközelítőleg olyan 177x 1,5 év alatt. Utólag meg nagyon könnyű ám okosnak lenni.

Senki nem azt mondja hogy milliardos keret kell az eredmenyekhez, sőt a mi többszörösen tulertekelt jatekosaink a példák arra, hogy kurvara nem az számít kinek a neve melle mit ir a transfermarkt...

venember83 2023.01.15. 13:23:58

@sleepy8: "Vagy hogy a Serie A egyik, hanem a legjobb tamadoja van a csapatukba."

Vlaho is így érkezett, nem? Aztán meg jött a visszaeső teljesítmény és a magyarázkodás, ami lényegében azóta is tart, de most már komolyabb peremre kerüléssel fűszerezve.

sleepy8 2023.01.15. 13:41:56

@venember83: Fasza, csak már Firenzeben se tudott magától helyzetbe kerülni, amire meg Allegrinek szüksége lenne egy csatartol (Tevez, Golzalo). De biztos érte is kezét-labat törte a Mister, hogy tele gatyaval Fede serulese után, fizessünk ki erte 70+ misit.

venember83 2023.01.15. 13:43:59

@sleepy8: "De biztos érte is kezét-labat törte a Mister, hogy tele gatyaval Fede serulese után, fizessünk ki erte 70+ misit."

Ez az, amit nem tudunk, s nem is nagyon fogunk megtudni, hogy kit és mennyire is szeretett volna a mester.

2023.01.15. 13:44:52

@sleepy8: A te értelmezésedben a világon egy edző sem tehet semmiről, csak dísznek vannak a csapat mellett. Nyilván nincs semmi köze Spallettinek ahhoz, hogy beépít a saját csapatába játékosokat, persze... Allegrinek meg ahhoz, hogy az irányitása alatt 1 darab játékosnak sem emelkedett az értéke az utóbbi két évben, mindenkinek csak csökkent. Ez még Pirlonál sem volt elmondható...

ForzaJuve12 2023.01.15. 13:49:30

@Leram7: kezdtem azt hinni, hogy én vagyok az egyetlen, aki így gondolja, nagyon örültem, amikor olvastam a kommentet. Leírva furcsán hangzik, de szerintem 3-4 gólnál is hatalmas szerencséje volt a Napolinak.

DelPiero2 2023.01.15. 14:34:12

@Gaben Smith: nincs igaza abban hogy bajnok lehet. Egyébként azért odaírta hogy a sokévvel ezelőtti Allegri Juventusban jobb csatárok védők voltak. Ez a csapat nem lehet bajnok ilyen szerződéssel a zsebükben.

DelPiero2 2023.01.15. 14:43:05

@sleepy8: azért ha jól hallottam Oshimen 75 millióba került.

DelPiero2 2023.01.15. 14:46:02

@LacaGLJuve: kiemelném, hogy Pirlo-t az sem segítette, hogy nevetségesen alacsonyabb volt a fizetése mint a keret döntő részének. Ez őrült hülyeség volt a vezetéstől.

sleepy8 2023.01.15. 14:48:05

@Pjanista: Igen, szerintem nagy átlagban 80%-20% a megoszlás játékosok és az edző között. Nem mondom hogy nem kell edző, de az eredményeket túlnyomó reszben a keret fogja meghatározni.

sleepy8 2023.01.15. 14:51:04

@DelPiero2: Én is úgy hallottam, mit szerettél volna vele mondani? Vagy min változtat? (A kimondhatatlan nevű gruz tagra mondtam csak hogy szarert hugyert vettek)

Gaben Smith 2023.01.15. 14:52:33

@Leram7: Te tovabbra is azt mondod hogyha igy vagy ugy lett volna…
Nem unjatok meg?

Gaben Smith 2023.01.15. 14:55:55

@LacaGLJuve: Szerintem Sarri jatekfilozofiaja nem ahhoz a kerethez illett,ennek tetejebe akkor nagyon magasan voltak az elvarasok a klub reszerol is elhittek h minden arany ami fenylik.
Peldanak okaert ha Sarri tavaly jon es az elotte ket idenyt mas hozza olyan eredmenyekkel mint tortent akkor most mar Sarri egy nagyon jo csapatot rakott volna ossze a masodik idenyere.
Persze ezenfelul voltak egyeb arculati problemak is az oreggel mondjuk ugy h nem a legeladhatobb figura

Gaben Smith 2023.01.15. 14:59:04

@sleepy8: Artetat Allegrihez hasonlitani azert eleg nagy mellefogas.
Arteta egy innovativ intelligens onmagat fejleszto edzo aki Guardiola osszes tudasat magaba szivhatta emellett kepes volt a kerethez es a korulmenyekhez alkalmazkodva egy fiatal modern csapatot osszerakni.
En jelen pillanatban annyi hasonlosagot latok allegri es arteta kozott hogy ugyanugy edzok egyebet nem.
Ja es a jateka illeszkedik az aktualis focitrendek koze nem pedig dinoszaurusz 4-4-2 bunkerba jatszik :)

sleepy8 2023.01.15. 15:03:28

@venember83: Így van, csak akkor ne jöjjünk már minden masodik kommentbe azzal hogy ez a keret már rá van építve. Mert nem tudjuk. Ha meg megnezed milyen profilu jatekosai voltak az első ciklusban, és feltetelezed, hogy még most is azt szeretné jatszatni, akkor elég egyértelmű, hogy a valasz nem.

Például; Arra ami anno Khedira feladata volt, most van egy Rabiot, aki kis tulzassal 2 havonta ér annyiszor a kapu elé, mint a német 2 meccs alatt. És most direkt az akkori csapat egyik legtöbbet szidott emberével jövök, mert a mostani csapatban még hozzá fogható sincs a kpn. (Ja és igen, Rabiot meg messze a legjobb kp a mostani keretben, Pogbat leszamitva)

DelPiero2 2023.01.15. 15:04:30

@sleepy8: Bocs ha félreértettelek. Azt hogy Spalletti sem egy nagy zseni, most jól megy a csapatával, meg lehet hogy föl is építette, de végül is ez az első éve amikor komoly eredmény néz ki Neki. S azt, hogy nem kutya csupa olcsó játékosokkal érte el ezt. Allegrit sem akarom védeni, de azért az MNS csapatot 3-0 ra verni komoly tétmeccsen az nem semmi eredmény. Meg még volt egy-két jó húzása. Én inkább az Agnelli Nedved csapatot látom a főbűnösnek, de Allegri szerepe az asszisztáláson kívül is megvan.

DelPiero2 2023.01.15. 15:07:39

@Gaben Smith: Sarrinak még egy nagy bűne volt Mandzukic elűzése. Biztos volt valami sara Mandzunak, de pl. jól tudott együttműködni Allegrivel, akivel több játékos is összeveszett. Szóval nem hinném hogy Mandzu ne tudott volna alkalmazkodni.

Gaben Smith 2023.01.15. 15:10:00

@LacaGLJuve: ertem mit szeretnel kihozni ebbol csak azt nem ertem miert vezetnek ilyen gondolatok

sleepy8 2023.01.15. 15:19:39

@Gaben Smith: Viszonylag nehéz egy olyan kerettel bármit jatszani, ami egy icipicit kinyilik, és a tokutolso, nyeretlen Cremonese is atszalad rajta kontrabol. De mi nem latjuk a fától az erdőt. Én komolyan remélem amugy, hogy elküldik a Mistert, de azt is hogy a kerethez nem nyúlnak hozzá, mert ugye az jó. :D Aztán valami nagy Arteta/Pirlo/Guardiola fele hipermodern edzovel kapjuk meccsenkent a 3 golokat aztán reménykedtünk hogy rugunk valahogy 4et. :D

Gaben Smith 2023.01.15. 15:24:46

@sleepy8:” igy van, csak akkor ne jöjjünk már minden masodik kommentbe azzal hogy ez a keret már rá van építve. Mert nem tudjuk. Ha meg megnezed milyen profilu jatekosai voltak az első ciklusban, és feltetelezed, hogy még most is azt szeretné jatszatni, akkor elég egyértelmű, hogy a valasz nem“
Akkor vasaroljunk egy halom klasszist es akkor allegri is jol fog teljesiteni?
Akkor mi a tokom a hozza adott erteke?
Mit keres itt akkor ha nem kepes alkalmazkodni?
Akkor a psg-t kellene iranyitania vegtelen bankszamlaval …
Jolneznenk mar ki ha kicserelnenk az egesz keretet hogy omeltosaganak izletes legyen…

sleepy8 2023.01.15. 15:28:53

@Gaben Smith: Ember, Arteta vagy Klopp mi faszomat csinalt amig nem vasaroltak meg nekik megfelelő kirakós darabokat? Guardiola ki tudja mi a szart tudna felmutatni, ha nem kapott volna meg eddig mindenhol mindent amit kért? Ancelotti mit tudott csinalni egy Evertonnal? Egyik top edző sem arról híres, hogy Ő alkalmazkodik a kerethez.

sleepy8 2023.01.15. 15:31:10

@sleepy8: Egy top csapat úgy működik, hogy igazolok egy edzőt, akinek a rendszeréhez igazolok keretet. (Ja és ha nem vagyunk arabok, akkor ez nem egy nyár lesz [Arsenal, Pool] tehát türelem sem árt hozzá.)

2023.01.15. 15:56:20

@Gaben Smith: Nem értem. Amit mondasz, én nem írtam semmi ilyesmit. Talán neked van elködösítve az elméd azzal, hogy valaki más itt világverő lenne. Egy ember szemben egy 26+ fős kerettel. Biztos így van, de ezt nem fogjuk látni, mert mire más jön, addigra a keret változni fog. Így ezek csak teoriák. Te azért egy kicsit erősebben hiszel benne, amit mondasz.
A teljesítmény fos. A játék beszari. Ez nem kérdés. Teljesen máshogy értelmezted azt amit írtam, ezért gondolom, hogy Te vagy ködben, ha nem látod

2023.01.15. 16:01:13

@venember83: Én azt hittem, pont azért jött, mert egy rendkívül más figura, mint az átlagos edzők. Mind filozofiában, mind személyben. A szokásait láthatták évekig. Arra nem illene ráfogni, hogy mennie kell, mert bagózik, de végül is egy kifogásnak megteszi a vezetőség számára

Thuglife! 2023.01.15. 16:11:15

@sleepy8: "Egyik top edző sem arról híres, hogy Ő alkalmazkodik a kerethez."
És bammm!
Meg is cáfoltad saját magad.
A Contétól átvett csapattal akkor mi van?

Mindenesetre ez a 4. Mercatója.ha nincs beleszólása az igaolásokba,minek jött vissza.
2 évig duzzogott látta milyen állapotban van a keret.azt gondolta majd megint hat a mágia és majd ő többet hoz ki a csapatból mint egy 0 km-es edző.csak míg az első felvonásban olyan kerete volt amin csak ronthatott,rontott is.a másodikban meg elment mellette európa lásd BL.a serie A csak azért nem mert a többi csapat sem világverő.
Kizárt hogy nem beszélték ezt meg a szerződés megkötése előtt hogy nincs beleszólása az igazolásokba.ha van, akkor ez nagyon gyenge eddig.ha meg nincs akkor minek jött vissza? Sehogy se tudom felmenteni a keret miatt.

sleepy8 2023.01.15. 16:22:24

@Thuglife!: Bocsi, kifejtened ezt egy picit pontosabban? Nem zárom ki, hogy Én vagyok hülye, de nem látom hol cafoltam meg magam.

"Conte keretet" direkt nem említettem, az Marotta munkasságának szakmai csúcsa eddig, és teljes mértékben alkalmas volt Allegri rendszeréhez. Azzal a kerettel sem Klopp fele high pressing volt a játékunk ha jól rémlik.

Gaben Smith 2023.01.15. 16:31:06

@sleepy8: na jolvan szellel szemben sem szoktak hugyozni…szoval …

gomorra21 2023.01.15. 16:40:38

@DelPiero2: "Sarrinak még egy nagy bűne volt Mandzukic elűzése. Biztos volt valami sara Mandzunak, de pl. jól tudott együttműködni Allegrivel, akivel több játékos is összeveszett. Szóval nem hinném hogy Mandzu ne tudott volna alkalmazkodni."

Szomorú, hogy Mandzu el lett adva, de a sztorija sokkal egyszerűbb: nem illett Sarri rendszerébe egy olyan bója, aki nem tud tevőlegesen részt venni a csapat passzjátékában.

Allegri és Mandzu nem azért jöttek ki jól, mert Mandzu jól tudott alkalmazkodni. Hanem azért, mert Max a horvátnak mindig szorított helyet a pályán.

Sarrinak volt koncepciója, amihez több időre lett volna szükség. Szomorú, hogy a több idő az csak a koncepciótlan, egy bites Allegri fociznak jár. De annak jár, amíg teljesen el nem szürkülnek a zebracsíkok.

MarcoT 2023.01.15. 16:53:21

Nekem igazából az a legmegdöbbentőbb, mintha Max teljesen elvesztette volna a taktikai érzékét, pedig régen arról volt híres. Azt már pénteken a meccs elején is lehetett látni, hogy Géza nem lesz alkalmas arra, hogy le védekezze a jobb szélt. Mintha nem is szólt volna neki senki, hogy nem klasszikus jobb szélsőt játszik, hanem védekeznie is kellene. Az ő helyéről kaptuk az első két gólt, meg a második félidőben is még egyet. Ilyen hibát Max az előző regnálása alatt nem követett el, vagy ha igen akkor rögtön korrigálta volna. Most meg csak álldogált a partvonal mellett és csodálkozott. Korábban ez volt a nagy fegyvere. A taktikai sokszínűség most mintha ez teljesen kiveszett volna belőle.

gomorra21 2023.01.15. 16:57:36

@sleepy8: ez a 80-20 hogyan jött ki? :)
Elég fura gondolat. Az edző egész évben annak megfelelően edzi a csapatot, amilyen focit játszatni akar. Nyilván a játékos van a pályán, de a formája, teljesítménye elválaszthatatlan a hétközi melótól.

Mielőtt Sarri váltotta Allegrit, a csapat már képtelen volt anélkül lekezelni a labdát, hogy az ne pattant volna méterekre. Aztán jött a bagós, mindenki nyilatkozta, hogy nagyon megnőtt a labdás edzések száma, és ez világosan látszott a meccseken. Elkezdtük úgy levenni a labdát, ahogy egy klasszis csapathoz illő.
A játékosok voltak? Igen.
Volt köze az edzőnek hozzá? Nagyon is.

(A százalékokat nem tudom).

venember83 2023.01.15. 17:00:17

@gomorra21: "Mielőtt Sarri váltotta Allegrit, a csapat már képtelen volt anélkül lekezelni a labdát, hogy az ne pattant volna méterekre."

Ugyanez látható most is sajnos.

sleepy8 2023.01.15. 17:09:34

@gomorra21: @venember83: Én Sarri és Pirlo alatt sem lattam mást. Sőt konkrétan Rabiot például mindkettőnél értékelhetetlen volt, Allegrinel pedig láthatóan javult a teljesítménye.

Amúgy a labdakezelesi hibak valószínűleg inkabb az önbizalom hiányból eredhetnek. Azt nem akarom elfogadni, hogy profi futballistaknak edzésen kell megtanulniuk labdatkezelni. Ha meg igen, mire kapja a millios fizetését?

sleepy8 2023.01.15. 17:17:03

@gomorra21: Meg azert Sarrinak meg komolyabb alapanyag allt rendelkezésére, mint a mostani keret. De sokkal jobb vele se volt a csapat, mint előtte Allegrivel. A felfogás más volt ez tény, ha nem lett volna annyira antipatikus a személye mint amennyire, adtam volna neki meg időt. (Bar En ki se neveztem volna a multja és a szokasai miatt)

2023.01.15. 17:34:54

Nehéz mindenre megtalálni a választ. Olyan tényezőket már figyelembe se vesz senki, hogy lehet szar napja valakinek, szar éve (mint pl szegény Ilici, most hadd ne részletezzem, miért év, vagy pl Kean, aki hízott egy csomót, stb). Nem ismerjük az öltöző hangulati helyzet változásait. Nagyon sokszor látni, hogy valaki néha direkt nem passzol valakinek. Minden csaptnál láttam ilyet. Sokszor. Na ez nem profizmus. A személyi ellentétet a csapattárssal szemben hagyni kell kint. És még sorolni lehetne, mennyi minden befolyásolja a helyzetet.
Amire nincs magyarázat, az a puhányság, nem akarás, nem hajtás.

venember83 2023.01.15. 17:36:11

@sleepy8: "Sőt konkrétan Rabiot például mindkettőnél értékelhetetlen volt, Allegrinel pedig láthatóan javult a teljesítménye."

Meglátjuk, mit hoz a következő pár hónapban, félek, ismét kb. értékelhetetlen szintre süllyed, főleg amint meglesz a megegyezés a következő klubjával. Arra nem is merek gondolni, hogy a Juventusszal, az lenne az igazi csapás, ismét évekig alibizne…

sleepy8 2023.01.15. 17:37:46

@venember83: Isten mentesen minket attól hogy itt hosszabitson, ebben egyetértünk.

2023.01.15. 17:38:31

Na most megnézem a Spurs - Arsenalt, hogy milyen is a "jó" edző

Gaben Smith 2023.01.15. 17:41:21

@LacaGLJuve: jo tegyuk fel a Te meglatasod szerint mit kellene tenni?
Megtartani Allegrit es igazolni vagy Te mire tenned a voksod?

xXPeiperXx 2023.01.15. 18:08:50

@LacaGLJuve:

Na milyen a meccs?

Ilyen egy jó edző és egy jól összerakott csapat.

Shaky79 2023.01.15. 18:10:43

Nem értem, hogyan lehet még mindig Allegrit védeni a játékosokkal szemben!!! Megnéztem délután az udine- bologna meccset, komolyan mondom százszor több tudatosságot láttam a két csapat labdakihozatalaiban, labda nélküli mozgásaiban, támadásépítésben! Pedig ezek aztán nem top játékosokból álló csapatok! Hogyan lehet az, hogy 1,5 év alatt nemhogy előre nem léptünk semmit, de minden téren visszafejlődtünk? Hogy lehet az, hogy jó formában lévő, jó játékosokat igazolunk, itt meg azt mondjátok rájuk, hogy nem tudnak focizni, máshol tudtak, akkor itt miért nem? Hogy lehet az, hogy kis csapatok ellen sem tudunk magabiztos jó játékot nyújtani? Miért van az, hogy minden meccsen máshol játszanak a játékosok, más poszton, így hogy lehet klasszis teljesítményt nyújtani? Még sorolhatnám a kérdéseket, de számomra teljesen egyértelmű a válasz! Ma a szakmai munka nagyon gyenge kezekben van, nincs kiforrott játékrendszerünk, ahol minden posztra van két játékosunk, illetve a játékosaink a fiatalokkal együtt bőven megvannak, csak nem a helyükön játszanak, illetve egyik meccsen itt a másikon már máshol! Teljes tanácstalanság látható a csapaton! Ez a játékosok hibája lenne, szerintem nem! Ez azé, akinek ki kellene találnia, hogy mit játszon a csapat, hogy melyik poszton ki a legjobb, és hol tudja a képességeit a legjobban kibontakoztatni, kamatoztatni! Ez ma nincsen meg, sőt a kreatív, jó focira képes játékosok is borzalmasan belefognak szűrkűlni ebbe a deffenzív, labdakergető, nézhetetlen fociba, amit az edzőnk egy Juventusznak szán! Ezt védeni szerintem nem lehet, de ez csak egy vélemény!

sleepy8 2023.01.15. 18:22:20

@xXPeiperXx: Bizony, és ez a jó edző, a megfelelően osszerakott csapat nélkül, ment olyan szériákat, hogy 10 meccsen gyűjtöttek 5 pontot, meg rúgtak 4 gólt. És az artetaout hashtag top 5be volt twitteren :D

Gaben Smith 2023.01.15. 18:40:08

@Shaky79: teljesen egyet ertek az ilyen stilusu foci a kiscsapatok sajatja raadasul olyan szintu onkontrolt es koncentraciot kivan maganak ami miatt a meccsek masodik szakaszaban legtobbszor elfarad mentalisan es fizikailag is a csapat a labda kergeteseben. Arrol ne is beszeljunk hogy senki nem fog ide jonni mar a kreativabb pengesebb katekosok kozul mert nekik ez karrier szempontbol kuka.

Shaky79 2023.01.15. 18:45:05

Arteta olyan arsenalt vett át szezon kellős közepén, akik évekig azt sem tudták mi az a bl! 2019 év végén lett edző, 2020-ban megnyerte az FA kupát és az angol szuperkupát, most meg tükörsimán vezetik az olasztól sokkal erősebb angol bajnokságot! Bár csak ennyire rossz edzőnk lenne! Allegri másfél év alatt mit ért el egy folyamatosan bl-ben szereplő Juvéval és temérdek pénzzel? Költői kérdés volt, láthatjuk hétről hétre, sajnos...

Shaky79 2023.01.15. 18:48:46

@Gaben Smith: pontosan, sőt akik itt vannak ők is elgondolkodnak azon, hogy biztosan jó helyen vannak e! Főleg egy ilyen eset után, mint amibe Chiesát kergette! Az újságok az ő nyakába varrnak két gólt, ami igaz is lehet, de azért mert sose játszott ott ahova ez a kókler rakta! Számomra teljes dilettantizmus az ami most a Juve szakmai munkáját jellemzi!

Gaben Smith 2023.01.15. 18:58:14

@Shaky79: nezem a spurs -arsenalt…irtak hogy artetanak is ido kellett es szamtalan igazolas hogy jo legyen…nos keresem a vilagsztarokat de nem latom viszont a hasonlosagot sem velem fefedezni Allegri es Arteta kozott

Azzaro10 2023.01.15. 19:02:05

Hát én komolyan nem értem az Allegri védőket de tényleg. Én 1,5 éve mikor visszajött nem mondom hogy örültem de megalapozott döntésnek gondoltam. Elvégre egy magas szinten bizonyított, sokszínű taktikai repertoárral rendelkező, sok kupát megnyerő edző. De amit ez a 1,5 év alatt csinált az egy nagy nulla. Tavaly ha hasonlóan erős vagy jobb csapat jött szembe akk sima zakó vagy épp X. Egy jó meccsünk nem volt tavaly és hogy BL be kerültünk csak annak köszönhető hogy a többi csapat nálunk is bénább volt. Idén se fejlődtünk semmit, bocsi egy fél szezon alatt volt 2 jó meccs( Inter, Lazio). És elfogadom hogy a keretben vannak hiányosságok( szélső védők, bal lábas belső védő, klasszik kp, sérültek). De hogy a jelenlegi kerettel egyszer sem sikerült a 1,5 év alatt egy ALLEGRINEK egy kis csapatot sem földbe döngölni, sőt még mi védekezünk folyamat az röhej. És direkt kis csapatot írtam (micsoda elvárások a juventusnál). De mára ott tartunk hogy még nevetnek is rajtunk, fejlődés minimális jele sem észlelhető csak a mázlifaktor, és még van aki védi, ez azért nem semmi.

Shaky79 2023.01.15. 19:13:12

@Azzaro10: Azt még tedd hozzá, hogy Allegri nyilatkozta azt, hogy nem kell több hátvéd mert így is túl sokan vannak!

xXPeiperXx 2023.01.15. 19:24:41

@sleepy8:
Tudod mit, nem próbállak meggyőzni. Hidd azt, hogy Allegri a minden és ő sz.rta a spanyolviaszt. Előttem leírták miért jó Arteta, de nem is rajta van a hangsúly, hanem azon, hogy nem kell minőségi keret a szép és eredményes játékhoz. Edző kell, aki látja a játékosai pozitívumait és összeállít egy rendszert, amit az adott játékosok tudnak játszani. Ezzel szemben adott egy őskövület Allegri, aki egy ősi rendszert próbál ráerőltetni, az erre a rendszerre totál alkalmatlan játékosokra és ahelyett hogy változtatna csak erőlteti a f.szságát. Az eredmény, egy nézhetetlen, kontrákra építkező játék, addig minden szép és jó, hogy bekkelünk csak utána nem tudunk mit kezdeni a labdával, legyen ez a Monza, a Napoli vagy a Chelsea ellen, mindig ugyanaz az eredmény. Középpályán elakadunk mert nincs egységes csapatmozgás, nincs taktika, nincs fizikum.

Én attól nagyon remélem, hogy a Monza elleni meccs után elzavarják a fenébe (ugye akkor már az új igazgatóság lesz).

gomorra21 2023.01.15. 19:35:01

@sleepy8: nem a labdakezelést tanulták Sarrinál, hanem azt gyakorolták, hogy hogyan kell labdával létezni a pályán.
A Sarri idején tett nyilatkozatok alapján Allegrinél ez nem kapott hangsúlyt. Miért is kapna, ha az ő filozófiája a területek átadása, amit a leggyengébb kiscsapatok ellen is képesek vagyunk játszani.
Sarrinál elkezdtünk úgy játszani a labdával, ahogy a nagyok szoktak, csak közben a védelmünkben keletkezett olyan hiba, ami független a labdaérzékeny támadójátékból. Elképesztő sok gól született rögzített helyzetből, tehát nem a magasan játszó, proaktív felfogással voltak a gondok.
Sarri már nincs, lényegtelen is a személye, de arra azért jó volt, hogy több irányból lássuk a helyzetünket.
Ez a kiscsapatos defenzív Allegri foci a 90es években működhetett volna, de nem most. Elment felette az idő. Ez az egyenes út a játékosok motiválatlansága, és elszürkülése felé.

gomorra21 2023.01.15. 19:37:10

@gomorra21: jav.: támadójátéktól

Lanzafame 2023.01.15. 19:50:42

@xXPeiperXx: ezt próbálom én is hetek óta magyarázni, de ilyen pontosan nem tudtam megfogalmazni.

Juveboy92 2023.01.15. 22:53:34

"lehetőségek között Antonio Conte és Zinedine Zidane szerepel, ám a tulajdonosok számára ez 60-90 millió eurós mínuszt jelentene."

Ez nagyon könnyen orvosolható egy olyan edzővel aki képes a csoportkörnél tovább vinni minket a BAJNOKOK LIGÁJÁBAN és máris megvan a 60-90 milliós mínusz oldva illetve a 90 milliós csatárunk helyett egy olyan 50 milliós aki egész szezonban elérhető

Juveboy92 2023.01.15. 23:10:29

@xXPeiperXx: ilyen szempontból egyébként akit a legjobban sajnálok habár Artetanal is kevesebb volt a tapasztalata az Pirlo... de ott legalább egy olyan stáb volt amelyiknek az összes tagja meg a játékosok is azon voltak egységesen hogy vissza hozzák a Spiritot illetve ott még egyeztek a vélemények a fiatalítás projektben és Pirlo előszeretettel nyúlt is az akadémia játékosaihoz...szerintem ha meg kapja azt az időt amit Arteta kapott az Arsenaltól akkor most nem itt tartanánk és az eredmények alapján sem érdemelte meg ezt a bánásmódot a vezetőségtől arról nemis beszélve hogy anyagilag se verte volna ekkora gödörbe a klubbot

2023.01.16. 00:26:55

@Gaben Smith: Sajnos nem vagyok "műértő" én sem, de inkább affelé húzok, hogy nagyon sok tényezőn múlik. Szerintem kellene igazolni, ha van rá keret. Szerintem a csapat gyengébb, mint azt az értéke tükrözi.
Allegrit azért értem meg, mert abból kell főznie, ami van. Nem kapott olyan minöségi igazolásokat, hogy azt mondhassa a vezetőség, hogy innentől mindent megnyerni. Ezért is kussolnak, és nem rúgják ki. Plusz akik azért erősíteni érkeztek, azok is állandóan sérültek. Nagyon nehéz úgy taktikázni, hogy 6-7 alapember padon volt kezdéstől.
Én Elkampban sem látom a megmentőt.
El kell engedni Sandrot, Ruganit, McKennyt, DeScigliot, Rabiot, DiMariat, Paradest minimum. Rabiot csak a pénz miatt, egyébként őt mindig is kedveltem.
Azt sem hiszem el, hogy Allegri akkora edző, hogy ő bármiből ki taktikázza a scudettot. Valószínűleg egyetlen ilyen edző sincs, mint fentebb írtam sok a tényező.
Én kussoltam, amikor az ukrán balhé miatt De Zerbi felszabadult, de titkon reméltem, hogy hátha.
Egy biztos. A csapatban nem látni a hajtást, akarást, önbizalmat. Na ez nem az edzőn múlik csak. Hanem az egész Juve közegen. Ezért bíznám a focit inkább a fiatalokra most. Rovella vissza Januárba, akár Pellegrinit is, mert abba a gyerekben is van spirito, Miretti, Iljing, Faggioli, Chiesa, Vlahovic, Locatelli, Gatti, Bremer, mellé Pogba végre, alapembereknek. A többi tölteléknek. És ha Allegri nem tud kihozni ebből semmit, akkor más edző még mindig olcsóbb, mint szétigazolni magunkat MSM-vel, meg Joao Felixekkel.
Köszönöm, hogy megkérdezted, jól esett:):)

2023.01.16. 00:39:57

@xXPeiperXx: Nem csípem a PL-t, de DeZerbi miatt a Brighton érdekel, és ha kedvenc Angol csapatot kell mondani, akkor a Tottenham az. Még Kuluval is:)
De nem dobtam hátast. Én Seria A b..i vagyok. Olasz focit kedveltem világ életemben. Akkor is amikor éppen szar, akkor is amikor éppen jó

sleepy8 2023.01.16. 13:13:54

@gomorra21: Imádom ezeket az érveket, hogy a 90es évek focija. Ha jól rémlik 5 éve még BL döntőt jatszottunk ezzel a felfogással. Ancelotti meg tavaly mintha éppen brillírozott volna ezzel a védekezésre alapuló filozófiaval.

@xXPeiperXx: Nem is kell róla meggyozni hogy Arteta jó edző. Engem max arról kell meggyozni, hogy itt Allegri a fő ludas, nem pedig a keret. Vagy arról hogy Allegri szar edző, csak arról meg ilyen eredményekkel a háta mögött, nem sok értelme van próbálkozni, valóban. :D

gomorra21 2023.01.16. 13:38:48

@sleepy8: az a 4-2-3-1 egy ötletes, magabiztos, az ellenfél kapujára veszélyes csapat volt.
Allegri a múltban sokkal innovatívabb edző volt, mint újabban. Van ilyen. Mourinho is sokkal színesebb, ötletesebb edző volt a karrierje kezdetén, mint amivé vált.

Allegrinek meg vannak a csodás múltbéli pillanatai a Juve történetében, de a szerelem elmúlt. Nem tud már reagálni a történésekre. Régebben is biztonsági játékos volt, de tudott előre gondolkodni. Most is biztonsági játékos, de egy gondolattal mindig le van maradva.

Persze a keret erőssége, és a bajnokság gyengesége miatt az első négyben ezzel a képességgel is bent lehet maradni.

Gaben Smith 2023.01.17. 11:42:45

@sleepy8: “Nem is kell róla meggyozni hogy Arteta jó edző. Engem max arról kell meggyozni, hogy itt Allegri a fő ludas, nem pedig a keret. Vagy arról hogy Allegri szar edző, csak arról meg ilyen eredményekkel a háta mögött, nem sok értelme van próbálkozni, valóban. :D”

Mondjuk Mourinhonak sokkal nagyobb eredmenyei vannak megse jelenti azt hogy meg mindog O a legjobb amilyen volt regen.
Az edzok stilusa epp ugy kioregedhet mint akar egy jatekos 30 felett…

Del Pybala 2023.01.17. 11:49:52

A keret szar de 100x jobb mint a kiesojelolteke megis jobban jatszanak a kis szaros csapatok mint mi...csak mazlin mult h nem kaptunk ki par kiesesre allo csapattol.

steven.h 2023.01.17. 13:22:04

@Gaben Smith: egy kicsit ezt összemosásnak érzem. Igazolások az nem egyenlő a világsztárokkal. Lehet itt csűrni csavarni, szerintem is nagyon jól dolgozik Arteta, de azért bőven benne van az is, hogy az ő elképzelései alapján lettek játékosok igazolva, az ő adott elképzeléséhez és rendszeréhez (Gabriel Jesus, Zinchenko, Ramsdale, Partey, Odegaard).

Ettől függetlenül nagyon jól összerakta őket, de ő sem csak úgy épített egy várat abból amit kapott. Ilyesmi maximum Pocchettinoról mondható el, akinek több éven keresztül nem igazoltak senkit.

gomorra21 2023.01.17. 13:55:01

@steven.h: kérdés persze, hogy Allegri tudja-e egyáltalán, hogy kik azok a megszerezhető játékosok, akikre neki szüksége van.

Az olasz bajnokságot gond nélkül lehetne uralni egy olyan kerettel, amink van, és azzal a pénzzel, amit nyaranta elköltünk.

Amikor Allegri visszatért, tudta, hogy mi a minimum cél a Juventusnál, és tudhatta azt is, hogy a vezetőség milyen fokon intézi a mercatot. Ennek ismeretében vállalta az edzői posztot.

Amúgy kik azok, akiket nagyon szeretett volna, de nem kapott meg?

steven.h 2023.01.17. 14:10:00

@gomorra21: Én most nem erre akarom kihegyezni a dolgot, hogy kiket kért, kiket kapott, mert mi is csak újságokból tudunk erre találgatni, meg egyébként sem volt híres arról, hogy mondjuk lenyilatkozza, hogy:
- Én SMS-t kértem, de Pogbát hozták
- Szerettem volna egy belső védőt de Ligt mellé, Bremer érkezett, de de Ligt távozott
- Kértem balhátvédet, érkezett egy, volt még egy Pellegrinim, de mindkettőt kölcsönadtuk
- 4-3-3-ban képzelem a Juvét hosszútávon, ezt a felállást szeretem, erre klasszikus szárnyvédőt vettünk, akinek terület kell és nem tud betömörülő csapatokkal mit kezdeni bal hátvédként pedig elveszik

Mindig is az volt a felfogása hogy 4-3-és majd meglátjuk, ehhez képest folyamatosan a 3-5-2-höz kell kb visszanyúlnia, mert védekezésben nincs meg a 4 fője. Nyilván nyúlhatna a Primaverához, hátha, dehát látjuk, hogy a Serie C-ből nem tudnak elmozdulni.

Ezt most nem a védelmében írom, mert baromira nem tetszik amit látok és én is elküldtem volna már, cserébe Pirlo után én Tudornak adtam volna lehetőséget, de nem így történt.

Fenti kommentemmel csak arra akarnék rávilágítani, hogy azért nem fehér vagy fekete a dolog. Beszélünk itt Artetaról, Kloppról, Contéról hogy ők mennyivel jobbak lennének ide, pedig mindegyik edzőnek van egy elképzelése és ahhoz ugyanúgy ragaszkodik és ahhoz kellenek megfelelő profilú játékosok (nem csak világsztárok). Ha ezek nincsenek meg, nem fog az ő rendszerük sem úgy működni ahogy szeretnék.

Egyébként én ezt a tudta mi a cél a Juventusnál ez elég kettős. A szurkolók által elvárt cél vagy a "főnökei" szerint elvárt? Mindig 4 éves projektben beszélt meg BL indulás elérése - ha a száraz tényeket nézzük, a felsővezetés által elvárt célokat nagyjából hozza, egyetlen dolog ami valószínűleg nem teljesült, az a csoportkörből a továbbjutás.

steven.h 2023.01.17. 14:15:44

@gomorra21: Még talán annyit hozzátéve, hogy a Manchester United a legjobb példa, hogy egyetlen egy játékos, még ha azt Cristiano Ronaldonak is hívják, mennyire keresztbe tud tenni egy olyan edző elképzeléseinek is mint amilyen Ten Haag, nemhogy egy Pirloénak vagy egy Sarriénak és hogy milyen kevesen múlik, hogy egy adott rendszer működik-e vagy sem.

Gaben Smith 2023.01.17. 16:27:53

@steven.h: nos akkor Allegrinek tudjuk mi a rendszere? Latszodik mit akarna jatszatni ? Egyaltalan igy kiket kellene neki igazolni?

steven.h 2023.01.17. 16:40:13

@Gaben Smith: lásd gomorra21-nek adott válasz: "Mindig is az volt a felfogása hogy 4-3-és majd meglátjuk, ehhez képest folyamatosan a 3-5-2-höz kell kb visszanyúlnia, mert védekezésben nincs meg a 4 fője."

A kezdő 10 mezőnyjátékoksból 7-re meg van a rendszerszintű elvárás, ami valószínűleg profillal is rendelkezik. A regista egészen biztos, de én sem értem, hogy az miért van erőltetve. Két támadni és védekezni is tudó box to box (Barella típus pl), két gyors és kreatív szélső, két megbízható sokat futó szélső védő.

Ezek közül jelenleg nem sokkal rendelkezünk...

gomorra21 2023.01.17. 17:25:16

@steven.h: "Mindig is az volt a felfogása hogy 4-3-és majd meglátjuk, ehhez képest folyamatosan a 3-5-2-höz kell kb visszanyúlnia, mert védekezésben nincs meg a 4 fője"

Az igaz sikereit mégsem egy konstans 4-3-bármiben érte el, hanem folyton változó, a keret adottságaihoz alkalmazkodó rendszerekben.

Szerintem a lejtmenet pontosan akkor kezdett kialakulni, amikor az első edzősége végén elkezdte játszatni a 4-3-3 felállást. A Matuidi korszak. Reménytelen, ötlettelen foci volt.

Szóval ami Allegriben unikális volt, hogy nem egy tankönyvi példa szerint rak fel egy csapatot függetlenül a játékosok és az ellenfél jellemzőitől.

Ha szerinte csak akkor lehet nyerni az ő játékrendszerében, ha vannak gyors szélső védők, akkor feküdjön keresztbe, amikor Pellegrinit elküldik, vagy egyszerűen álljon fel.

Gaben Smith 2023.01.17. 17:30:25

@steven.h: na mar most ez igy tok jo de:
4-3 majd meglatjuk… akkor most torgellet igazoljuk vagy romariot?
Erted…?
Aztan tobb oldalrol nem világos ez az egesz.
Ha ezek a profiljai akkor ez a 4. atigazolai ablak miota itt van miert nem olyan profilokat kert illetve ha kert miert nem olyanokat kapott?
Sok mindent el tudok kepzelni sot meg elhinni is de azt nem hogy egy metert sem mozdultunk semerre miota itt van 1,5 eve. Ezen asszem nincs is mit megmagyarazni.
Edzo es sportigazgato mindenkepp kell es elfelejteni az oreg ingyen igazolhato sehol nem alapember tipusokat.

steven.h 2023.01.17. 18:01:38

@Gaben Smith: Teljesen igaz amit mondasz, és én sem védőbeszédnek szánom, mert nálam sem őt hívnák már a Juventus edzőjének, de azért a korrektség jegyében azért olyat ne állítsunk, hogy ezzel a kerettel bárki jobb lenne, meg mások is megoldják, hogy abból főznek ami van, az így nem igaz. Sem Artetánál, se Conténál, se senkinél.

A 4-3-majd meglátjuk az már több, mint amit eddig kapott, mert ha legalább ez a gerinc meglenne, akkor már szerintem a csatársor hogy karácsonyfa, 2 szélső egy center, egy treq 2 csatár az már a hab a tortán valószínűleg egy alapra.

Arról, hogy miket kért nem tudunk, a miért nem azokat kapott meg tökéletes kérdés már egyébként a Marotta éra óta is, de Paraticinél főleg. Nem az edzőnek igazoltunk az elmúlt években sem és szerintem most sem. Költségcsökkentés van és egy nagyon rosszul összerakott keret, amitől nem tud csak úgy szabadulni senki. ez mind az elmúlt évek értelmetlen vezetői döntéseinek hozománya, kezdve Ronaldoval, a progresszív védekezésben jó de Ligt leigazolása, a teljesen ellentétes profilú Bonucci-Chiellini mellé. Meg azzal, hogy pl egy alkalommal tett megjegyzést a keretre Allegri, nem kapott senkit, majd el is küldték és jött a teljes lejtmenet és teljes kuszaság és bl hajszolás megújulás helyett

@gomorra21: Az a 4-3-3 egy vészmegoldás volt arra, hogy ne rohanjanak át a csapaton, lehet ide visszeredeztetni a lejtmenetet, mégis ott is egy hajszálon volt pl a csoda a Real ellen, és talán a duplázás ott is meg volt. Tehát legalább eredményes volt.

Gaben Smith 2023.01.17. 19:23:23

@steven.h:
Tetotol talpig el van kurva ez a klub ebben egyeterhetunk.
En is megprobalnam kiszorni a keret nagy reszet ha a fizetest es a teljesitmenyt aranyositjuk a kovetkezo arcoknak mutatnek ajtot:
Arthur,Bonucci,Cuadrado,Sandro,Maris,Rugani,Paredes ezenfelul ugyan kevesebbet kapnak es egy arnyalattal jobban hajtanak :Kean es Mekkeni de ok is mehetnenek. Rabiot szinten irrealisak az elvarasai.
Persze ez ha akarnak is majdnem lehetetlen lenne egy nyar alatt. Olyan embereket kellene talani mint Leao,Bennacer,Theo Hernandez,Kvara,koreai hatved napoly,de kiegeszito embernek egy Simeone fiu is jo lett volna. Vagy elszortuk Romero pl Kulu is milyen jo amugy…es egyikojuk se volt tulfieztve.
Tenyleg remelem hogy befejeztuk a sehol nem alapember de cserebe nagy fizetesu oreg ingyen embereket es ez a korszak Agnelliekkel veget ert.
En sportigazgatot remelem aki a fentiek szellemeben igazol es olyan edzot aki kepes kombinativ jatekra nyilvan nem lesz egy gegenpressing atomfoci de azert ha a napoly kepes igy jatszani mas olasz csapat is megprobalhatna. En De Zerbit nyaron elhoznam Brightonbol zsenialis a pali es akkor sokak rakfeneje a magas fizetesu Zidane se kellene.

steven.h 2023.01.18. 09:39:25

@Gaben Smith: Nálam a titkos favorit most Tudor lett, de nagyjából a De Zerbi, Pochettion, Tudor hármasból bárkit aláírnék és a türelmem is meg lenne irányukba, ha látnám hova tart a klub.

Akire még azt mondom, hogy jöhetne a padra az Gasperini, még a Juventus kötődés is megvan.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása