Játékosok a Lazio elleni győzelemről

kean_moise_golorom_daniloval.jpgA világbajnoki szünet előtt a Juventus sebességet váltott, zsinórban hat mérkőzést nyert kapott gól nélkül, s ezzel felzárkózott a tabella harmadik helyére.

A nagy menetelés utolsó állomásaként a zebramezesek magabiztos 3:0-ás győzelmet arattak a Torinóba látogató Lazio fölött.

"Túl sokat beszéltünk a szezon kezdete óta, most tényekkel kell válaszolnunk, azt nézve, hogy ki áll előttünk. Megvan bennünk az akarat, hogy megharcoljunk minden labdáért, s segítsük a csapattársainkat, ami a győzelem titka. Jó teljesítményt nyújtunk, de energiával feltöltve kell visszatérnünk a szünet után. Biztos vagyok benne, hogy jól fel fogunk készülni és visszanyerünk néhány sérült játékost." - értékelte csapata teljesítményét Manuel Locatelli.

"Sokat edzettem, keményen dolgoztam, s kiváló diétát követtem. Az edző soha sem veszítette el a türelmét, hogy rengeteg technikai dolgot elmagyarázzon nekem a mozgásokkal és azzal kapcsolatosan, hogyan támadjak a területekre. Mindezek aztán jó teljesítményhez vezetnek, amikor pályára lépsz. Ma este tudtuk, hogy támadnunk kell az üres területeket. Túl korai volna a scudettóról beszélni, most azzal kell foglalkoznunk, hogy minden mérkőzésen száz százalékot nyújtsunk." - mondta az első két találatot jegyző, s így a győzelemből oroszlánrészt vállaló Moise Kean.

"Jó dolog újra a pályán lenni, visszatérni a korábbi rutinhoz, még a mérkőzés után is. Ez tíz végeláthatatlan hónap volt számomra. Augusztusban úgy tűnt, hogy közel a cél, de újabb problémáim voltak, amelyek elhalasztották a visszatérést. Azoknak az embereknek a segítségével, akik szeretnek és közel állnak hozzám, túljutottam a nehéz pillanatokon, a többi a szükségszerű út volt ahhoz, hogy visszanyerjem az erőnlétemet és az önbizalmamat a pályán. Szívesen játszottam volna a világbajnokságon is, de arra fogom használni a szünetet, hogy elvégezzem azt a felkészülést, amit nem tettem augusztusban, majd segítsem a csapatot januárban. Nem éltünk meg jó időszakot a csapattal, különösképpen a Bajnokok Ligájában, de úgy gondolom, hogy újra felvettük a tempót a bajnokságban, s januártól majd meglátjuk, mert a csapatunk fantasztikus fickókból áll, akik az edző rendelkezésére akarnak állni. Úgy gondolom, hogy mostantól fényes jövő vár ránk, kiverekedtük magunkat egy igazán rossz periódusból, megmutattuk, hogy túljutottunk rajta, s a legfontosabb dolog a csapaton belüli összetartás. Mindannyian túl akartunk jutni rajta, mert a Juventus nem azt érdemi, hogy így képviseljék a pályán." - mondta a hosszú lábadozás után visszatérő Federico Chiesa, aki csereként lépett pályára, s szép gólpasszt adott Arkadiusz Miliknek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8217978092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2022.11.14. 18:42:48

Figyelem, elfogult és túlzottan optimista sorok következnek:

Minimum az EL-t meg kell nyernünk, de örülnék ha 3/3 lennénk idén.

A BL is másképp lett volna ha normális menetrend van és nem borul a katari vb miatt minden. Akkor asszem a csoportmeccsek felénél tartanánk, ne mondja senki hogy akkor is 5/1-el végeztünk volna...
Ez van, tovább kell lépnünk. Egy Juventusnak minden sorozatot illik megnyernie amiben indul. Ha ez jelenleg a második számú európai kupa, akkor is.

Ne felejtsük, ezt a 6 meccses sorozatot úgy hoztuk, hogy Pogba egyáltalán nem, DM meg Chiesa meg alig állt rendelkezésre, valamint voltak további sérültjeink is. Lehet azt mondani hogy ez a B csapatunk. Ha lesz olyan hogy mindenki egészséges, kellemes gondjaink lesznek.

Allegri meg még mindig a világ egyik legjobb edzője és ezt januártól be is fogja bizonyítani! Engedelmetekkel hadd legyek ennyire elfogult, vitázni nem ér! :D

Amúgy meg november közepe van és sirattatok már mindent és mindenkit, a halottakat pedig a végén számolják, ezt ne felejtsük el! Ha esetleg sikerül januárban szélső védő posztokon is erősíteni, akkor nem lesz aki megáll előttünk!
Én már mondtam hogy megnyerjük idén az EL-t, jövőre meg a BL-t, de senki sem hisz nekem. Ha meg esetleg nem, akkor sincs semmi. :-)

rockitbaby 2022.11.14. 19:39:10

@Rocky80: Elég régóta tudva levő volt, hogy mikor lesz a VB és ha még így sem tudott erre normálisan felkészülni Mad Max, az róla is sok mindent elmond. Való igaz, hogy normál menetrend mellett másként festene a szezon, de tudtuk előre, hogy nem az lesz és mégse így készítette fel a csapatát. Allegri éppúgy felelős a rossz periódusért, mint a jóért.

Rocky80 2022.11.14. 20:08:57

@rockitbaby: az véletlenül sem lehet hogy a sérülések meg az új igazolások is bekavartak? Mondj még egy topcsapatot akinek ennyi sérültje volt! És akkor a bírók ténykedését meg sem említettem.
Nyilván nem hibátlan ő sem, de nem annyira sáros mint vélitek.

rockitbaby 2022.11.14. 20:28:16

@Rocky80: Azok a sérülések, amikről úgy tűnik az ő módszerei tehetnek? Három egykori játékos is, aki a nyáron távozott kiderült pocsék fizikai állapotban voltak. A klub felvett egy új vezetőségi tagot, aki csak és kizárólag a sérüléseket vizsgálja ki és tesz javaslatot jobb edzésmódszerekre, és egyéb felkészítésekre.

Nem két hónapja tudjuk, mikor lesz a VB. A nyári felkészülést, a formaidőzítést, mindent e szerint kellett volna megtervezni és megcsinálni, de ő pont ugyanúgy csinált mindent, mintha ez egy normális szezon lenne. Hatalmas hiba volt ez, amire ráment a BL csoportkör. Te magad ismerted el: "A BL is másképp lett volna ha normális menetrend van és nem borul a katari vb miatt minden. Akkor asszem a csoportmeccsek felénél tartanánk, ne mondja senki hogy akkor is 5/1-el végeztünk volna...". Ez konkrétan pont azt mutatja, hogy Mad Max a nyáron nem jól vagy egyáltalán nem végezte el a házi feladatát erre a fura szezonra, hogy miként kellene ehhez alkalmazkodni.

insieme 2022.11.14. 20:32:09

@Rocky80: úgy legyen,,ahogy az olasz mondja:cosi sia.!
Kezdjünk el szervezni egy utat az EL döntőre,,nem kell sokat utazni...

insieme 2022.11.14. 20:36:33

@rockitbaby: ok,de akkor mi lesz, ha beindul a Max-Ball és hozzuk a kupákat ?
A válasz =Boldogság!
A futball egyszerű, mondja Max

insieme 2022.11.14. 20:40:36

Locatelli első mondata a lényeg.
Mindig ezt mantrázom :
A kötelező pr- pc ellenére nincs mit dumálni, tegye azt/röviden/
Az edző és a CsK.
Ennyi, "nincs itt semmi látnivaló"

rockitbaby 2022.11.14. 21:09:09

@insieme: Ezzel ráérünk akkor foglalkozni, ha odaértünk. Most felesleges ilyen mi lesz akkor, vagy ha kezdetű feltételes dolgokkal foglalkozni. A futball pedig nagyon nem egyszerű, hiába mondja ezt Mad Max. A szurkolók azok, ha megy a csapatnak, akkor minden jó, ha nem, akkor forduljon fel mindenki.

insieme 2022.11.14. 21:17:13

@rockitbaby: én is erre gondoltam, máshogy fogalmazva,,most még "lenn "vagyunk,tehát semmi sem jó de amint fenn leszünk =mindenki boldog

Del Pybala 2022.11.14. 22:24:16

@Rocky80: ez a csapat egy rakas szar meg mindig

NagyonJuve 2022.11.14. 23:04:23

@rockitbaby: azt azért ne varjuk már allegri nyakába hogy a nyári szünetből pocsék állapotban térnek vissza a játékosok. Az csak a játékosokon múlik. Aki igazán profi az mindig toppon van.

Rocky80 2022.11.14. 23:54:38

@rockitbaby: ez éppen úgy a játékosok feladata is. Ha bennük nem tudatosult ugyanígy, hogy korábban kezdődik a szezon, akkor megette a fene az egészet bármit csinál Allegri. Ebből a szempontból meg nem hiszem hogy olyan profi a keret.
A 3 távozóra visszakanyarodva: Kean meg Rabiot meg élete formájában van, akkor most lehet itt edzeni normálisan vagy nem? ;-) Aki elvágyódik, az lehet nem rakja oda magát rendesen, aztán meg könnyebb visszafelé mutogatni mint a saját szemünkben észrevenni a gerendát.

Túlzottan mosdatni nem akarom mert nyilván neki is van felelőssége a történtekben; de az elmúlt hónapokban a legenyhébb jelző vele kapcsolatban a kókler volt... Pedig a klub történelmének a legtöbb győzelmet arató edzőjéről beszélünk. Ezért állok ki mellette akkor is, meg most is.

venember83 2022.11.15. 05:30:06

@rockitbaby: "Elég régóta tudva levő volt, hogy mikor lesz a VB és ha még így sem tudott erre normálisan felkészülni Mad Max, az róla is sok mindent elmond."

Ugyan, csak a formaidőzítés. Emlékszem, hogy ősszel nem egy szezonban borzasztóan nézett ki a Juve, s mindenki a tavaszt várta, mert ugye akkor kell a legjobb formát mutatni pl. a BL-ben. Aztán tavasszal sem volt nagy bumm, döntő közelébe sem került a csapat pl. a párharc elbohóckodott első meccsei miatt.

www.uefa.com/uefachampionsleague/history/clubs/50139--juventus/

Csak Csucsu 2022.11.15. 07:39:16

@insieme: kérem ne viccelődjünk … esetleg Max Wall …(beállunk a kapu elé s hagyjuk had járassák a labdát majd lekontrázzuk őket) csak erre egy komoly csapat nem az Immobile nélküli Lazio rúg 2-3 gólt (Bayern,Real Madrid, Atletico(bár a visszavágót hoztuk hátrányból hagyva focizni a csapatot)
De inkább csendben maradok .. a védelem helyreállt s azok a meccsek aminek jönnie kell jön … elengedte azt a tilitoli hibridet s felrakta a 3-5-2 t azóta jönnek a meccsek s van stabilitás, már csak meccs végén piszkál bele

xXPeiperXx 2022.11.15. 07:44:49

Nagyon szèp dolog az optimizmus. Tèny, hogy most volt valami jàtèkra hasonlító dolog a pàlyàn, DE... Az eddigi vergődèst nem lehet elfelejteni, a rengeteg sèrültet, az elkèpzelès mentes jàtèkot. Ezeket nem lehet elnèzni egy edzőnek, aki többet keres mint bármelyik jàtèkosunk.

Èn tovàbbra is tartom magam ahhoz, hogy tisztogatni kell, kezdve Allegrivel, folytatva Bonuccival ès a többi haszontalannal ès hasznosítani a működőkèpesnek tűnő Next Gen jàtèkosokat, egy olyan edzővel, aki kèpes ès akar is fiatalokkal dolgozni, valamint hajlandó a tanulàsra.

Allegri legfőbb baja ez, hogy nem hajlandó tanulni, fejlődni, a règi elavult iskolàt vallja a mai napig, ami elmegy egy közèpcsapatnàl, de nàlunk, akiknèl mindig cèl a BL megnyerèse ott nem, ezt sajnos tapasztaltuk.

rockitbaby 2022.11.15. 08:26:23

@venember83: Én nem erről beszéltem. Tudom, hogy sokszor ez volt és vártuk a tavaszt, hogy legyen forma s általában volt is. Ezt ne vegyük el senkitől. Se Allegritől, se Contétól, stb.

Én arról beszélek, hogy a csapat most lendült formában. Az előző bajnokságban november 13-áig 12 forduló ment le, így abban igazából nincs durva változás a mostani 15-tel. Azonban a BL csoportkör már nagyon más tészta. A Toro elleni kínkeserves győzelem október 15-én volt, onnantól kezdett el a csapat javulni és hozni az eredményeket, azonban ekkorra már csak két BL csoportkörös meccs maradt. Ezzel szemben október 15-én az előző kiírásban még csupán két meccs ment le a bemelegítő Malmö elleni 3-0, majd a hazai 1-0 a Chelsea ellen és hátravolt még négy meccs. Óriási különbség. Ez alapján írtam azt, hogy az idei szezonnak is úgy indultunk neki, mintha az normál mederben folyna, ez a formaidőzítésen tisztán látszik. Ez pedig a stáb hibája, nem varrom egyedül az edző nyakába, akkor sem, ha Mad Max a poszterarc.

A VB miatt ez szinte két külön bajnokság lesz, így az őszi formát nem a leállásra kellett volna időzíteni, hanem sokkal hamarabbra. Ebben nem lehet kifogás a sérültek száma. A Milan továbbment a csoportjából a sérültek ellenére is. Örömteli, hogy a csapatnak legalább a fele formában van - ilyet az előző szezonban nem mondhattunk el -, azonban ezt a formát egy hónappal hamarabb kellett volna elérni. A bajnokság nem érdekel, én a szezon kezdete előtt sem vártam scudettót, de erre a későn elért formára lényegében ráment a BL csoportkör. Ami azért gáz, mert csak azért 10 millió járt volna, ha továbbjutunk és ekkor azt még meg sem említettem, hogy döntetlen esetén 1 millió, győzelem esetén 3 millió járt volna a csoportmeccsek során. Ez a jelen anyagi helyzetünkben luxus. Az EL kanyarban nem fizet ennyit végső győzelem esetén sem.

@NagyonJuve: Mad Max feladata a fizikai és mentális felkészítés. Conte a nyári felkészülés közben egy hónap alatt vadállatot csinált Lukakuból.

@Rocky80: Megint nem érted a lényeget. Nem azt kifogásolom, hogy formában van vagy sem, hanem azt, mikor érte el. Kean is az utóbbi négy meccsen lendült bele. Most olyan személyi kérdésekbe ne menjünk bele, hogy miért kellett Mckennie-t erőltetni Fagioli helyett, mert akkor sose érünk a végére. A lényeg az, hogy a formaidőzítés, ahogy írtad is, egy olyan szezonban, ami a rendes menetrend szerint megy, pont ideális lenne. Azonban ez nem az a szezon. Ragozhatjuk ameddig akarjuk, az edzőnek és a stábjának a feladata felkészülni és felkészíteni minden szembejövő bukkanóra a keretet, de úgy tűnik ez ebben a szezonban egyelőre nem ment zökkenőmentesen, és ekkor nagyon finoman fogalmaztam. Mindegy, hogy a klub történetének legsikeresebb edzőjéről beszélünk-e vagy egy bukott legendáról. A múlt eredményei nem szolgáltatnak felmentést a jelen baklövéseire.

insieme 2022.11.15. 08:34:57

@Csak Csucsu: ebben is van igazság,,de az utóbbi 6W 12:0 val
jó irányba mutat,,amint beindul
Vlahovič, Chiesa, Kean/Milik Soule,esetleg vki U 23 ból lesz itt több golátó,
Vki azt is mondta hogy a legjobb védelem nyeri a Scudetto t......
Legyen így/Cosi sia.

NagyonJuve 2022.11.15. 09:11:17

@rockitbaby: épp az a lényeg hogy személy függő. Aki nem hagyja el magát a szünetben azt könnyebb és gyorsabb formába hozni. Azt ne ródd fel allegrinek hogy a szünet után távozott játékosok rossz formában vannak. Max mindig elkésett a formaidőzítéssel amikor normál szezon van akkor is 2-3 hetet csúszík és mindig le is nyilatkozza hogy az ellenfél előrébb jár a felkészülésben. Könyörgöm akkor miért nem kezdi ő is előbb?! Ez a millió dolláros kérdés!!

rockitbaby 2022.11.15. 09:24:12

@NagyonJuve: Ácsi. Lukaku túlsúlyosan, önbizalom hiányosan és mentálisan elépülve érkezett Milánóba, s egy hónap alatt Conte megoldotta. A belga nem hogy a szünetben nem hagyta el magát, de egyébként jó formában volt, azonban nem elég jóban. A legtöbb játékosunk szeme előtt a VB lebegett már nyáron is, így kötve hiszem, hogy annyira elengedték magukat, mint a pufi Nasri. Sőt, Kean pl nyáron pakolt fel nem kevés izmot magára. A játékosaink nem engedték el magukat, ez látszott a felkészülés kezdetén. Ezt ne varrd a játékosok nyakába. Én pedig pont azt a millió dolláros kérdést feszegetem, amit Te is. Tudtuk, hogy a VB miatt borul minden, miért nem időzítettünk hamarabbra? Ez az edző és a stábja hibája. És ez egy igen költséges hibának bizonyul.

Thuglife! 2022.11.15. 09:49:41

@rockitbaby: ez inkább az 5e forintos beugró kérdés.
Azért mert nekünk amerikában kell bohóckodni nyáron felkészülés címén,ahol újabb ésújabb milliók csatlakoznak a Juventus szimpatizánsokhoz az év közben mutatott közönségszórakoztató innovatív játéknak mint pl az utóbbi 6 győzelem.(ez3rt már egyszer ki lett rúgva ez a kókler.jó,akkor maradjon az eredmény miatt!... 1negyedik hely és egy BL kiesés. Egy várható negyedik hely és BL Zakó.12-0 olaszban miközben európa távolodik.lehet reálisan is nézni nem csak optimistán vagy negatívan).

NagyonJuve 2022.11.15. 09:59:33

@rockitbaby: amúgy egyet értek veled mindenben, csak a szezon előtti játékosok rossz állapotával nem. Azt nem lehet allegrire fogni szerintem. Higuain is ano szarul érkezett de gyorsan helyre lett rakva gólokat is rúgta. Ezért is mondom személy függő a dolog.
@Thuglife!:
Az teljesen jogos senkinek sem jó de ez már jó pár éve igy van és a többi csapat is bekalkulálja.

rockitbaby 2022.11.15. 10:15:09

@NagyonJuve: Nem is mondtam egy szóval sem, hogy az ő hibája, de ha más gatyába tud szedni egy játékost egy hónap alatt, akkor a Serie A legjobban kereső sztár edzőjétől szerintem ez nem egy teljesíthetetlen feladat. Lenne. Én erre próbálok célozni.

@Thuglife!: Végül is igen, lehet ez a beugró kérdés inkább, mert minden innen eredeztethető. Az az amerikai túra aztán nagyon kellett nekünk, mint ablakos tótnak a hanyatt esés.

FAF 2022.11.15. 12:27:55

Allegri megnyerhet akármit is akkor se lesz jó edző, a jelen és jövő fociját tekintve semmiképpen se. Lehet a legeredményesebb edzője a csapatnak de ellenfél nélküli bajnokságokat nyert a legdrágább kerettel. Bőven a többiek előtt járt akkor a csapat. Most hogy van ellenfél már nem annyira vitézkedik.

Még mindig Lippi a legjobb edzőnk.

Inkább ne nézzük vissza hogy a 12:0 milyen meccsekből jön össze mert ott van bőven olyan meccs amivel kínozni lehetne, a mázlifaktorról nem is beszélve. Egydül a Lazio elleni mecss ami jó és elfogadható volt.

insieme 2022.11.15. 15:37:04

@FAF: eredmény centrikus a világ, a győztes írja meg a történelmet
a vesztes kapja meg a kérdést::
Miért nem?

Rocky80 2022.11.15. 15:40:47

@venember83: @rockitbaby: akkor Klopp se jó edző, 6. a Pool, ő is kókler. Neki sem sikerült a formaidőzítés.

@xXPeiperXx: a legutóbbi Kean nyilatkozat után nem úgy tűnik nekem mint aki nem tud bánni a fiatalokkal. Az utóbbi hetekben meg beépült Fagioli (Miretti) is.

@Thuglife!: azért mert most kiestünk a BL-ből, nem biztos hogy Európa távolodik, csak szólok. Ebben az idénykezdetben most különösen hangsúlyos volt a formaidőzítés meg a sérültek szerepe. Csak sajnos most már nem tudjuk megmutatni a BL-ben. Az EL elején is izmos mezőny lesz, kiderül.

Inkább negatívnak érzem az álláspontodat mint reálisnak. Az enyém meg pozitív, ez ilyen.

Rocky80 2022.11.15. 15:44:37

@FAF: akkor az elmúlt 6 meccs mi volt ha nem vitézkedés?
Az eddig legkevesebb gólt kapó Lazionak lőttünk hármat, meg az egyik legerősebb kerettel rendelkező Internek kettőt, lehet azt mondani hogy a B csapattal. Vagy ők nem ellenfelek?

steven.h 2022.11.15. 15:47:03

@Rocky80: Igazából nagyjából már mindegy keresni a felelősöket. Nyilván a formaidőzítés és a felkészítés az Allegri és stábjának sara, az amerikai körutazás meg a vezetőségé. A juve úgy érkezett Amerikába hogy 1 vagy 2 héttel később kezdte a felkészülést mint a többi csapat a tornán, tehát sportszakmailag felesleges volt oda utazni.

Azzal, hogy a 3. helyre felkapaszkodtunk az edzőkérdés biztosan lekerült az asztalról, függetlenül a BL blamától, így reménykedni kell abban, hogy tavasszal már úgy kezd a csapat, hogy tudja merre van a kilincs, valami játék is kialakul, aztán év végén lehet újra számot vetni.

Rocky80 2022.11.15. 16:13:04

@steven.h: szerintem is. Az a lényeg, hogy nincs elfelejtve semmi, nyilván le kell vonni a konzekvenciákat meg a felelősöket elővenni, de ne varrjunk már mindent Allegri nyakába. Amit itt az elmúlt hetekben kapott, az nem emberi. Úgy, hogy igazából pótlások történtek az átigazolási piacon meg ingyen megoldások.

Tavasszal méltók leszünk a nevünkhöz én úgy gondolom.

FAF 2022.11.15. 17:39:38

@Rocky80: Én elhiszem, hogy szerelmes vagy Allegribe de amit játszat az egy hulladék és ez így volt az előző időszakában is. Annyira beszari, hogy a kötelező meccseken is izgulni kell. Az előző szezonban vitézkedett? Egy rangadót nem nyertünk meg. De persze szorítkozzunk az utolsó 6 meccsre mert az igazolja... 6 meccsből 4 kötelező. Ebből egy volt ahol meggyőző gyözelem született. Az 1 gólos meccseken meg lehetett izgulni. A Verona ellen mekkora mázli kellett a győzelemhez? Az hogy az Inter elbaszta az első félidőt az legyen az ő bajuk. A Lazio ellenire meg megírtam hogy az jó és elfogadható meccs volt.
Tegyük hozzá, hogy kényszerből játszatnia kelett a fiatalokat akik nem kicsit mentették a seggét.

Én nem fogok a csapat ellen szurkolni, nyerjünk meg mindent is de ettől a bohóctól akkor is szabaduljunk meg. Bár sajnos a kettő kizárja egymást szerintem.

Kívácsian várom a folytatást, hogy tényleg tanult-e valamit az egészből vagy csak a kényszer miatt volt hajlandó változtatni és majd jön vissza hibrid 4:4:2 meg a sok rutinos selejt a fiatalok helyett. A beszari antifociról ne is beszéljünk. Legalább azt észrevenné ha játszanak akkor sokkal jobban megy a csapatnak mint amikor 11 ember védekezik.

babo0410 2022.11.15. 18:56:28

@FAF: Pont nem most kéne Allegrit kritizálni. Laziot 3-0-ra lesimáztuk. Az intert 2-0-ra kiütöttük. Ez a Verona azért nem annyira gyenge, még ha én is azt mondtam, hogy ritka gyenge meccs volt, és a tök utolsót illene gólokkal verni. Én is kritizálom a nyilatkozatai miatt, meg azért, mert bizonyos meccseken nagyon betoji játékot játszunk. Lehet kritizálni, kell is, de azért ne éppen most, mikor elkezdtünk beindulni. Én is elnéznék támadóbb szellemű edzőt, de jelenleg Allegri a csapat mestere. És azt gondolom amíg ő van itt, őt kell támogatni. És azzal, hogy örökké csak kritizáljuk, utálkozunk, mi fog változni? A kenyér se lesz olcsóbb, szebb, jobb, eredményesebb edzőnk se lesz nála.
Tehát amíg itt van, javaslom inkább támogassuk, mert nem most van itt a kritikák ideje.
UI: Sokan szeretik hangoztatni itt a blogon, hogy annyit játszunk, amennyit hagynak nekünk. És a PSG ellen nem azért vagyunk jók, mert feléjük tudunk kerekedni, hanem mert hagynak játszani. Akkor lehet mi nem hagytuk az intert játszani? Mi van, ha azért nem lőttek gólt, mert nem hagytuk őket gólt lőni?

xXPeiperXx 2022.11.15. 19:04:15

@Rocky80:

Most őszintén, ha nincs ennyi sèrült, szerinted jàtszottak volna? Fagiolit az utolsó pillanatokban akartàk kölcsönadni mint Rovella. Illing Junior ès Soule is azèrt jàtszik mert elől mindenki sèrült vagy eltiltott, làsd koràbban Di Mària ....

babo0410 2022.11.15. 19:14:09

@rockitbaby: Egyébként választ is adsz a Kean kérdésre. Ha sok izmot pakolt nyáron magára, akkor lehet, hogy a sok izom miatt nem találta a játékát, mert teljesen mást kell majd játszania, mint azelőtt. És ha túl gyorsan túl sok izmot raksz magadra, az megint csak nem jó. És miért Mckennie játszott Fagioli helyett? A válasz megint csak ott rejlik, hogy kell 2-3 hónap Allegrinek minimum, mire felépít egy fiatalt. Szerintem Allegri is tudna csapatot építeni, csak kicsit lassabban halad. De úgy néz ki, hogy Fagioli és Miretti sikeresen fel lett építve. Dybala is sokáig nem játszott kezdetben. Aztán egyszer csak kirobbanthatatlan lett. Dolgozhatna gyorsabban is, de ha tavaszra olyan formába kerülünk, hogy szétszedünk mindenkit, akkor legyen, egy szavam se lesz, sőt elnézést is fogok kérni a mestertől. Tavaly elszúrtuk, de idén reméljük nem fogjuk, és simán minimum a 2. hely meglesz, vagy ha botladozni kezd majd a Napoli, akkor ki fogjuk használni.

rockitbaby 2022.11.15. 19:44:15

@babo0410: Elnézést kérni tőle azok után, hogy csúfosan megégtünk a BL csoportban? Azt semmi sem fogja semmissé tenni, hogy hat meccsből ötször kikaptunk.

Dybala az első szezonjában 34 Serie A és 7 BL meccset játszott, rögtön a második fordulóban a Roma ellen meg is szerezte az első gólját. Az első bajnokin csak csere volt, de a másodikon a Roma ellen már kezdő volt. Szerintem mielőtt érvelni próbálsz, az lenne a minimum, hogy utána nézel a dolognak - bár tőled ez a fajta okfejtés nem szokatlan.

Kean nem saját kútfőből gondolt egyet és azt mondta, én most tojok mindenkire és testépítésbe kezdek. Erre valószínűleg legalább engedélyt, de továbbmegyek edzői jóváhagyást is kapott. A stáb pedig segítette a folyamatot edzéstervvel, diétával és egyéb szigorú szabályozásokkal, hogy sikeres lehessen. Ha valóban a sok izom miatt nem találta a formáját, vagy az miatt nem akadozott a játéka, az megint csak a stáb hibája, mert nem figyeltek oda rá megfelelően, hanem inkább elmentünk Amerikába haknizni. Egy profi sportoló a látszat ellenére nagyon kevés dologban dönt önállóan, egyedül, főleg ha az érinti a karrierjét.

Az, hogy tavaszra milyen lesz a forma, vagy egyáltalán lesz-e, olyan messze van, kár is ezzel foglalkozni. Leginkább azért, mert majd két hónapra megáll a klub futball, a fene se tudja a válogatott játékosainknak hogy jön ki a lépés, azt pedig végképp nem tudhatjuk, ezáltal alapozni se alapozhatunk arra, hogy másik csapat miként fog viselkedni.

Gaben Smith 2022.11.15. 20:18:29

@babo0410: hat sokminden létezik ,de az biztos nem hogy egy nyár alatt annyi izmot raksz magadra ami zavaró lehet

babo0410 2022.11.16. 02:18:21

@rockitbaby: A Dybalás részre inkább nem reagálnék, nézz utána annyit tudok javasolni. Sokat volt utolsó percekben csere az első évében. Persze könnyebben is lett először kezdő, mert volt Serie A tapasztalata.
Hogy milyen lesz a tavasz, nem tudjuk, de hiszek benne, hogy ezt a formánkat átmenthetjük. Ha megint olyan lesz a csapat, mint a szezon elején, akkor pár "sztárocskát" padoztatni kell. És csak remélni tudom, hogy végre egyszer nem jövünk ki sz.rul a válogatott szünetből.
Az, meg hogy Kean kinek a kérésére, hogyan kezdett el edzeni, izmot pakolni magára nem tudom, de Ronaldo is mindig magától maradt tovább edzeni. Tehát lehet edzői kérés volt, de lehet nem, ezt nem tudom. Az meg, hogy elmentünk pénzt keresni, miért gond? Volt pár felkészülési meccs.
@Gaben Smith: 2-3 hónap alatt? Simán lehet olyan izmot felszedni, amivel már kicsit máshogy kell játszanod. De lehet nem is ez volt a gond, lehet egyszerűen most mást kellett játszania, mint korábban, vagy a társakkal nem találta az összhangot.

rockitbaby 2022.11.16. 08:19:15

@babo0410: Akkor ahogy kérted, bocsánat, nem is kérted, javasoltad, utána néztem:
Dybala játékpercei a 15/16-os szezonban
- Serie A: - Udinese Calcio 0:1 CF 26 perc
- AS Roma 2:1 CF 90 perc
- Genoa 0:2 kispad
- Frosinone 1:1 CF 45 perc
- SSC Napoli 2:1 CF 70 perc
- Bologna 3:1 CF 90 perc
- Inter 0:0 SS 12 perc
- Atalanta BC 2:0 SS 90 perc
- Sassuolo 1:0 SS 78 perc
- Torino 2:1 CF 87 perc
- Empoli 1:3 CF 22 perc
- AC Milan 1:0 SS 81 perc ( ezen a ponton úgy érzem már bőven bebizonyítottam, hogy csúnyán mellélőttél Dybala kapcsán, de csak a Te kedvedért a teljes bajnoki szezont le fogom írni, hogy lásd, megint úgy érvelsz és vágsz vissza, hogy fogalmad nincs arról, hogy mit is magyarázol - megint)
- US Palermo 0:3 CF 83 perc
- Lazio 0:2 CF 80 perc
- Fiorentina 3:1 SS 90 perc
- Carpi 2:3 CF 69 perc
- Hellas Verona 3:0 CF 90 perc
- Sampdoria 1:2 SS 89 perc
- Udinese Calcio 0:4 CF 66 perc
- AS Roma1:0 CF 85 perc
- Chievo Verona 0:4 CF 90 perc
- Genoa 1:0 SS 90 perc
- Frosinone 0:2 CF 90 perc
- SSC Napoli1:0 SS 86 perc
- Bologna 0:0 22 perc
- Inter 2:0 SS 81 perc
- Atalanta BC 0:2 CF 88 perc
- Sassuolo1:0 CF 80 perc
- Torino1:4 CF 33 perc
- Empoli 1:0 nem játszott sérülés miatt
- AC Milan 1:2 nem játszott sérülés miatt
- US Palermo 4:0 CF 68 perc
- Lazio 3:0 CF 75 perc
- Fiorentina 1:2 CF 70 perc
- Carpi 2:0 kispadon ült
- Hellas Verona 2:1 SS 90 perc
- Sampdoria 5:0 CF 68 perc.
Ennyire volt utolsó perces csere az argentin. Remélem a tényekbe már nem sikerül belekötnöd, elferdítened, de ha igen, állok rendelkezésedre megmagyarázni.

A Kean rész lényegét is elegánsan átugrottad és elkezdtél a világ valaha volt legönzőbb játékosával példálózni. Szép munka. Akkor leírom megint. Az, hogy Kean elkezdett izmot pakolni magára, azt a stáb felügyelete és segítsége mellett tette a nyár folyamán. Ha ennek ellenére túltolták, nem figyeltek oda, meddig szükséges és mely ponttól már inkább káros, akkor az még mindig a stáb munkáját minősíti.

steven.h 2022.11.16. 10:02:35

@babo0410: "Az meg, hogy elmentünk pénzt keresni, miért gond? Volt pár felkészülési meccs." - én igazából csak erre reflektálnék. Azért volt gond, mert 1 hete tartott a felkészülés, míg a többi csapat úgy érkezett Amerikába, hogy már 2-3 hét alapozáson túl volt. Nem volt meg az alapozás úgy mentünk bele meccset játszani és bár sokan vannak úgy, hogy a legjobb felkészülés a meccsterhelés, azért én nem hiszem, hogy 1 hét edzés után rögtön haknizni kell menni és olyan csapatokkal játszani akik már 2-3 hete komolyan edzenek. (akár a sérüléseket is vissza lehet ide is vezetni)

venember83 2022.11.16. 10:43:00

@Rocky80: kimaradt a mosolygós arc a kloppos megjegyzés mellől. A kóklerségének talán ellentmond az elmúlt időszakban begyűjtött PL- és BL-cím. És igen, idén a Pool is megszenvedi a sérüléseket és pl. Mané távozását, sőt, talán a formaidőzítés is rossz. DE! a Poolnak van játéka, ez is azért elég komoly különbség.

venember83 2022.11.16. 10:50:38

@babo0410: "Az meg, hogy elmentünk pénzt keresni, miért gond? Volt pár felkészülési meccs."

Talán azért, mert az alapozás NEM a meccsekből áll, hanem hosszú, sok esetben unalmas melóból pár hétig, olykor intenzívebb szakaszokkal, hogy ne lassuljanak le teljesen a játékosok. Ha picit komolyabban sportoltál volna, akkor tudnád, hogy nagyrészt mit feltételez az alapozás.

FAF 2022.11.16. 11:05:17

@babo0410: Jól van napraforgó. Döntsd már el hogy most akkor tetszik Allegri játéka vagy sem. Lehet neked elég, hogy nyertünk két rangadót én viszont a majdnem másfél szezon gyötrelmét nézem. Nyertünk két rangadót és utána mi jön majd? Jön egy kis csapat amelyik nem játszik és nem fogunk tudni megint mit kezdeni velük? Mert erre is van esély. Szóval én várnék még azzal nagy hurrá optimizmussal.
Mint mondtam nyerhet a csapat bármit Allegrivel attól ő még kevés a mai focihoz meg gyáva is.
Én a csapatot támogatom nem az edzőt pláne nem olyat aki a játékával elriasztja a nézőket. Mint mondtam nem fogok a csapat ellen szurkolni csak kár hogy annak az is a velejárója lehet hogy nem zavarják el ezt a zsenit.

"És azt gondolom amíg ő van itt, őt kell támogatni. És azzal, hogy örökké csak kritizáljuk, utálkozunk, mi fog változni? A kenyér se lesz olcsóbb, szebb, jobb, eredményesebb edzőnk se lesz nála.
Tehát amíg itt van, javaslom inkább támogassuk, mert nem most van itt a kritikák ideje."

Visszamenjünk megnézni a kommentjeidet Sarri idejéből? Nem igazán láttam hogy megfogadtad volna a saját tanácsaidat.
Szóval nekem ne...

Thuglife! 2022.11.16. 12:57:03

@FAF: nem kell Sarriig visszamenni.2 hete még Allegri takarodj! volt nála.csak azóta végigvertük európát a bazd előre focival.

babo0410 2022.11.16. 16:58:16

@steven.h: Előbb kellett volna elkezdeni.
@venember83: Ok, ebben igazad van, de! Nem egész nyáron voltunk mindenféle barátságos kupákban, másrészt más csapatok annak ellenére, hogy szintén elmennek haknizni, fel tudtak készülni a szezonra. Azt gondolom, hogy időben el kell kezdeni a felkészülést. Lehetett már jó előre tudni, hogy mikor megyünk Amerikába, tán ahhoz kellett volna igazítani az edzőtáborozást. És ezt hibaként felróhatjuk mind Allegrinek, mind a stábjának. Következő nyáron nincsen VB, igaz a szezon tovább is tart majd, de el kell kezdeni előbb a felkészülést.
Viszont a csapat a jelenlegi anyagi helyzetében nem engedheti meg magának, hogy az ilyen nyári tornákból kimaradjon. És ez a csapatnak hatalmas reklám is.
@rockitbaby: Jó oké tévedtem, rosszul emlékeztem. De ezt miért kell ilyen stílusban előadni?
@FAF: @Thuglife!: Anyám! Szerintem ti nem tanultatok értelmező olvasást, vagy csak szándékosan kötekedtek. Azt írtam, hogy nem most kell kritizálni. Miért lennék napraforgó? Kritizáltam Allegrit, én is azt mondtam mennie kellene, de jelenleg 6 meccset nyertünk úgy, hogy gólt se kaptunk. Azt gondolom nem most kell Allegri takarodjot kiáltani. Én amíg hozzuk a pontokat, és ha van esély tudunk közeledni is a Napolihoz (pl. januárban megverjük őket), nem fogom kritizálni. Sajnos a játék nem mindig szép ez igaz. Én is örülnék egy támadóbb felfogású edzőnek. Én is agyf.szt kapok, mikor a játék lassításáról beszél, vagy mikor éppen túltiszteli az ellenfelet.
Ennek ellenére azt is belátni, ha éppen megy nekünk, és egyelőre úgy néz ki, hogy nem volt igazunk.
Hibás, mert a nyári felkészülést túl későn kezdte meg a csapat, ezért a BL-ben igen gyengék voltunk. Sok hibát elkövetett, de egyelőre úgy látszik, hogy tudott tanulni a hibájából, ki tudott találni valamit, amitől a csapat magára lelt. Most akkor miért kéne éppen szidni, kritizálni? És igen, ha a szezon végén bajnokok leszünk, netán az EL-ben is döntőbe jutunk, akkor azt fogom mondani, b.ssza meg tévedtem, elnézést a kritikákért.
Aztán jövőre lehet javítani, lehet előbb kezdeni a felkészülést. És kell egy új stáb, akik jobban oda tudnak figyelni a csapat erőnlétére.

rockitbaby 2022.11.16. 17:33:29

@babo0410: Pont ugyanabban a stílusban adtam elő, amiben Te kötötted az ebet a karóhoz emlékezetből érvelve, nem utána nézve, miközben nekem azt javasoltad, keressek utána. És ilyen "érvelés" már nem először fordult elő a részedről. Már maga az meglepő volt, hogy erre reagáltál, mert - és erre is volt nem egy példa - ha érvekkel támasztották alá annak helytelenségét, amit Te gondoltál, nemes egyszerűséggel nem válaszoltál rá.

steven.h 2022.11.16. 17:55:11

@babo0410: vagy nem kell elmenni haknizni, mert nem hiszem hogy a hozzáadott értéke akkora lenne. Én azér el tudom azt is képzelni, hogy viszonylag későn jött a felkérés, de azért persze igent mondtunk, mert miért ne...

venember83 2022.11.16. 21:49:29

@steven.h: pár teltházas meccs többet hoz (főleg a BL-ben), mint egy ilyen haknitúra, főleg ha a túra az alapozás rovására megy.

2022.11.16. 23:58:23

hehe, valaki most nagyon beledőlt a saját kardjába

FAF 2022.11.17. 11:14:11

@babo0410: Nyugodj meg nem talált ki semmi újat. Ugyanazt játszottuk csak összejöttek a dolgok a játékosoknak, akiket felküldött hogy oldjátok meg a támadást ahogy akarjátok.

Érdekes, hogy a Sarris részre nem jött válasz. Miért kritizáltad végig? Mert melegítőben volt meg bagózott? A játéka semmivel nem volt rosszabb pedig csak egy évet kapott Allegri meg már jópár évet eltöltött itt ezért tudjuk hogy ragaszkodik a dögunalom focihoz.
Sarrit miért nem követted meg a bajnoki cím után? Őt miért nem támogattad?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása