254 millió eurós mínuszt regisztrált a Juventus

euro_kis_cimletek.jpgA Juventus pénteki igazgatótanácsi ülésén jóváhagyta a klub pénzügyi eredményeit, és az igazgatók kénytelenek voltak egy rekordösszegű veszteséget elfogadni, a pénzügyi adatok szerint a 2022. június 30-án véget érő évben a klub 254,3 millió eurós veszteséget regisztrált, nagyjából megfelelően az előzetes várakozásoknak.

Az előző évben a Juventus 209,9 millió eurós veszteségről számolt be a 2021. június 30-án záruló pénzügyi év viszonylatában, és sajnos ez már nem az első év, hogy a klub mínuszokat generál, a 2017-18-as szezonban 19 millió eurót, a 2018-19-es évben 40 millió eurót, majd a 2019-20-es évben 90 millió eurós mínusz jellemzi a klub üzleti tevékenységét.

A legutóbbi év még nyilvánvalóan magán viseli a koronavírus-járvány gazdasági hatásait, ám a negatív pénzügyi eredményekhez nyilván sok köze van a vártnál gyengébb eredményeknek a pályán, illetve az évek során rendkívül magasra duzzadó bérköltségnek is, amelyet a vezetőség az elmúlt időszakban jelentősen csökkentett, és várhatóan ez folytatódni fog nyáron, amikor több magas keresetű játékos szerződése is lejár, és várhatóan elhagyják a klubot.

A kevés pozitívum egyike, hogy a stadion bevétele az elmúlt időszakban 8 millió euróról 32 millió euróra emelkedett, viszont nem érte el a 2018-19-es szintet, amikor is 74 millió eurós bevételt hozott a klubnak.

Arról nem érkezett hír, hogy a pénteki igazgatótanácsi ülésen döntés született volna sportszakmai kérdésekben, így Massimiliano Allegri továbbra is élvezi a klub bizalmát, azonban olasz pletykák szerint hamarosan távozhat a klubtól egy másik vezető, Pavel Nedvěd hamarosan lemondhat, mivel az alelnök nem elégedett a sportügyi eredményekkel, ám jelenleg egyedül maradt a Massimiliano Allegri elleni harcban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9717938568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thuglife! 2022.09.24. 05:37:37

Ha szigorúan a tényeket nézzük,egy pénzügyi szakember aki nem ért a focihoz,és egy megalomán elnök aki azt hiszi ért a focihoz,leszavaz egy harmadikat aki ért a focihoz.Ilyen megszégyenítés után nem is lehet maradása.

Attilio79 2022.09.24. 06:09:55

Nedved távozhat? Erre kíváncsi leszek. Gyökeres változásokra lenne szükség, izgalmas projekteket talált ki a Juve (pl. Next Gen. néven), aminek eddig is működnie kellett volna, (most nevesítve lett, szemfényvesztés lenne?). Ezzel párhuzamosan azonban lehetőséget is kell adni a fiataloknak. (Rájöttek, hogy túlfizetett idősebb játékosok egyénisége néha gátként működik?)
A fiatalokkal is lesznek problémák, máshogy kell "kiszolgálni" őket. (Erre Allegri kevés lesz)
A klub legendáit kellene most megkörnyékezni nagyon gyorsan. Stáb tagként segíthetnek a klub újraélesztésében. Hosszú projekt lesz...

venember83 2022.09.24. 06:23:30

@Thuglife!: ugyan már, Pavel nyilván egy semmihez nem értő, kicsapongó szenvedélybeteg, aki az elmúlt bő évtizedben eurómilliókat tett zsebre a semmiért, élősködő a sikerorientált Juve testén… Nélküle természetesen minden jobb lesz.

rockitbaby 2022.09.24. 06:58:26

@Thuglife!: Ne tegyünk már úgy, mintha Nedved nem lenne felelős az elmúlt évek miatt. Pont ugyanolyan tevékeny része volt benne 2019 nyarától, mint Paraticinek, csak más aspektusból. Attól mert valaki kiváló labdarúgó volt, még lesz következik egyenes arányosan, hogy a pályafutása vegeztével is kiválóa szakember lesz a labdarúgás területén. Ha teljesen őszinték akarunk lenni, még ha kétes is a hírforrás hitelessége, már régen el kellett volna távolítani a pozíciójából. Azt a magatartást, amit megenged magának, a klub nem teheti meg. És ekkor még szigorúan szakmai dolgokba bele sem mentünk.

Azt pedig, hogy Allegri marad vagy sem, eddig is tudtuk, hogy nem sportszakmai kérdés, hanem gazdasági.

venember83 2022.09.24. 07:14:29

@rockitbaby: "És ekkor még szigorúan szakmai dolgokba bele sem mentünk"

Ezekbe igazából bele sem mehetünk, mert mi nem tudjuk, hogy mi is a feladata, mit is tett az elmúlt bő évtizedben, másrészt nem is vagyunk szigorúan szakemberek.

Ne értsetek félre, szerintem is nehezen védhető az a magatartás, amit az alelnöktől láttunk, legyen szó nézőtéri lázongásról vagy éppen szülinapi csöcsörészésről. De alapvetően nem látunk bele a dolgokba, leginkább csak feltételezünk, és azok alapján bélyegezzük meg a klub vezetőit/képviselőit, aki most éppen a klub egyik legendája, és közben sokan már Agnelli fejét is követelik, pedig ő is nagyban hozzájárult a klub feltámasztásához, és Agnelliként megkérdőjelezhetetlen az elnöki pozíciója.

Shyr Kahn 2022.09.24. 07:20:24

@rockitbaby: Nedved azert megoszto szemely, mert nem igazgatonak valo (ahhoz tul oszinte ember es nem tud hazudni), de a szenvedelyet ne vitassuk szerintem, mert a szandeka - ugy hiszem - a leheto legjobb volt minden esetben. Jelenleg egyutterzek vele, akarmilyen hibakat is tett a multban, most (is) nagyon helyen lenne a szive, ha az osszeferhetetlenseg miatt lemondana.

Gaben Smith 2022.09.24. 08:09:50

Ne legyenek kétségeink lassan ott tartunk minden terén mint a 2 hetedik hely idején.
látványosan nem működik semmi a klubnál. Szerintem Nedved épp úgy hibás mint Agnelli. Apropó Agnelli? Attól , hogy valakinek ez a neve nem biztos a siker.
Ezért is kapta Elkan az EXOR irányítását a nagyapjatol ,nem pedig Andrea. A sikertelenség utan szurkolói és egyéb nyomásra 2012-ben kinevezte Agnellit a Juve élére az Agnelli név folytonossága végett, ezt éppúgy vissza is veheti tőle. Valljuk be rokoni kapcsolat ide vagy oda illene ezt a feladatot másra bízni.
A pályán és a pályán kívül is olyan arcpirító dolgok történnek évről évre ami vállalhatatlan. Es igen lehet pont ennek issza meg a levet csori Allegri is (bár ezt kétlem). Amúgy értem én , hogy pici százalékos arányban kifejezve a Juventus volumene az EXOR-hoz képest de egy vállalatot így sem lehet minden évben veszteségesen működtetni, hogy majd ki mentenek. Képzeljük el ha nincs EXOR a klub mögött most mi lenne? Kiárusítás vagy csőd?

rockitbaby 2022.09.24. 08:20:20

@venember83: Ha minden igaz, akkor neki kellett nemrég rendet tenni az öltözőben, mert igen forró lett a hangulat edző és a keret között. Továbbá ha jól rémlik ő volt az, aki Raiolával is próbálta a kapcsolatot melegen tartani. Nem mondom, hogy tudunk mindent a feladatköreiről, de alelnökként nem lövünk nagyon messzire, ha neki kellene a közvetítőnek lennie a keret, a vezetőség és az edzői stáb között, továbbá egyéb kapcsolatok fenntartása. De én nem is erre utaltam. Paraticivel tevékeny részesei voltak a 2019-ben induló mélyrepülésünknek.

Agnelli fejét nem azért követelik, mert ne ismernék el az érdemeit, hanem azért, mert ez mellett az sem vitatható, hogy a mostani lejtmenetben is elévülhetetlen érdemei vannak, ami a Szuperligában csúcsosodott ki.

@Shyr Kahn: A pokolba vezető út jó szándékkal van kikövezve. Nem a szenvedéllyel vagy éppen a szándékokkal van a gond, hanem azzal, hogy ezeket miként és hogyan mutatjuk ki. A Juventus mindenkori alelnöke nem engedhet meg magának olyan születésnapi videókat, mint amik az interneten keringenek róla. Ez egészen egyszerűen nem fér bele. Tudom, ő is emberből van, de mindemellett ő nem egy hétköznapi ember. Ha valóban helyen lenne a szíve, akkor ezen a ponton már el kellett volna gondolkoznia a lemondáson.

De ami a legfontosabb, az a portál, amin ez megjelent, abszolút nem hiteles forrás, ezt ne vegyük készpénznek.

Shyr Kahn 2022.09.24. 08:28:56

@rockitbaby: A jo szandek nem eleg es en ezt nem is mondtam, ha visszaolvasod. En arrol irtam, hogy a klub iranti szenvedelye (aminek nincs koze a jo szandekhoz, vagy csak jarulekosan). Az en olvasatomban nagyon gyenge ez a "nem fer bele" dolog, de ertem en, hogy sokan azt varjak, hogy tisztanak (kepmutatonak) lassuk, mert sajnos a vilag igy mukodik. Pontosan ezert irtam, hogy idezem: "nem igazgatonak valo (ahhoz tul oszinte ember es nem tud hazudni)".

En szemely szerint jobban szeretem az "esendo" embereket, akik oszintek. Talan ezert is kedveltem jobban Sarri-t is, mint itt sokan masok.

Ami a lemondast illeti, sztem a tobbseg tisztaban van vele, hogy ez csupan egy pletyka egyelore es majd idovel kiderul, hogy ugy erzi meg van mit tennie a vezetosegben, vagy ugy erzi, hogy mar nagyon nem tud mit tenni.
Allegrivel sosem voltak joban es sztem Paratici-vel nem buktak volna ekkorat, ha:
- nincs COVID
- kitartanak Sarri mellett
Egyik sem nekik koszonheto. Utobbi, ha jol remlik Agnelli miatt nem tortent elsosorban, bar gondolom valamilyen szinten Ok is belementek ebbe Pirlo-t egy potencialis masodik Conte-nak erezven.

rockitbaby 2022.09.24. 09:09:05

@Shyr Kahn: Egy olyan cégnél, mint a Juventus, ami a tőzsdén van jegyezve, minden kihat az értékére. Nem csak a sporteredmények. A Juventus alelnökéről ilyen videó nem kerülhet ki az internetre. Nem azt mondom, hogy nem lehet ünnepelni, nem lehet inni, de egy ilyen felelős pozícióban lévő ember ennél jobban oda kell, hogy figyeljen mit hol csinál. Ez nem képmutatás. Buffonról, Del Pieróról, Chielliniről vagy Marchisióról ilyen videó nem kerülhetett volna ki az internetre, pedig biztos vagyok benne, hogy ők is fogyasztanak alkoholt vagy buliznak.

Én megmondom őszintén játékosként imádtam Nedvedet, de azt is látni kell, hogy ő azért alelnök, mert Agnelli az elnök. Az ő embere. Ettől végezhet jó munkát, lehetnek jó ötletei. Azonban azt is kár lenne tagadni, ahogy a dolgok jelenleg állnak, mind Andrea Agnelli kapcsán, mind Nedved kapcsán elmondható, megfáradt ez a kapcsolat. Minél később ismerjük ezt be, annál nagyobb szarba keverhetjük magunkat. Ha a lelátó VIP páholyára tekintek egy hazai meccs alkalmával és Agnelli, valamint Nedved arcát nézem, nem az jut az eszembe, hogy égnek a vágytól, látni a szemükben a tüzet, stb., hanem az, hogy rezignált arccal ülnek és mintha kicsit se érdekelné már őket a dolog, belefáradtak. Ez pedig így nem fog megoldást szülni.

Kukszi 2022.09.24. 09:11:18

Mielőtt itt darabokra szedjük Agnellit azért a regnálása alatt azaz 2010 óta több mint egy tucat trófeát szerzett a klub!
Szerintem Conte és az első érában munkálkodó Allegri parádés döntés volt.
Viszont voltak elhibázott lépések is ez vitathatatlan.
Én úgy vélem most derül ki igazán Allegri megéri e a pénzét és Agnelli alkalmas e továbbiakban.
Képesek e drasztikus változtatásokra filozófiájuk terén?!
Hamarosan kiderül …

rockitbaby 2022.09.24. 09:19:54

@Kukszi: "...Én úgy vélem most derül ki igazán Allegri megéri e a pénzét és Agnelli alkalmas e továbbiakban..." Első biztosan nem, ez tisztán látszik az elmúlt lassan másfél év alapján, a második még valóban kérdéses.

Galbandi 2022.09.24. 10:18:06

@rockitbaby @Kukszi: Én ebben az esetben nem is Allegri alkalmasságát firtatnám, hanem nagyon kíváncsi lennék arra, hogy Agnellit mi késztette arra, hogy ilyen roppant feltételekkel kínált szerződést a mesternek. Csak mert azzal, hogy Allegrit négy évre a klubhoz láncolta évi kilenc milliós garantált bérrel, szerintem a saját sorsát illetően is egy lapra tett fel mindent. Számomra nem kérdés, hogy ha a Sarri -, Pirlo - és a szuperliga - projekt után az Allegri-terv is elbukik, akkor Agnellinek nem lesz maradása a klub élén a korábbi sikerek ellenére sem. Ami a szerződés hosszát és a bérezést illeti, én a magam részéről két lehetséges motívum között vacillálok:
1. Agnelli megijedt, hogy annyi hitegetés és várakozás után Perez tényleg Allegri elé rak egy komoly szerződést és úgy viselkedett, mint a friss jogsis kamasz, aki az autókereskedés honlapján megpillantja álmai autóját;
2. a csapat léhűtőinek üzent, hogy előbb kerülnek ők lapátra, mint a következő edzőjük, tehát vagy beállnak a sorba, vagy elhúznak.

Nem tudom, valamelyik is igaz lehet-e, de akárhogy is nézzük, Agnelli tizenkilencre lapot húzott.

alexGicamo 2022.09.24. 10:21:52

@Galbandi: Ha bárelyik igaz is az elméleteid közül, így is úgy is necces, nem ? :-b

Galbandi 2022.09.24. 10:26:04

@alexGicamo: Abszolút!

rockitbaby 2022.09.24. 10:32:44

@Galbandi: Allegri alkalmasságát is firtatni kell, mert úgy tűnik, hogy ő csak egy újabb drága név lesz a rossz választások listáján. De ha fő ludast kell keresni, valóban ott kell kutatni, aki visszahozta. Ebben szerintem egyébként nem egyszemélyi döntés született, hanem ezt a teljes vezérkar fontolta meg, majd döntött az ámen mellett. Szóval ebben nem csak Agnelli a hibás, de a vezetőség is. Arra nem emlékszek, hogy Allegri vissza hozatalakor Arrivabene már a klub alkalmazásában állt-e.

A szerződés hossza az valóban furcsa, de a bérezésre nekem lenne még egy teóriám. Az Inter bajnoki címe után Marotta betalált egy olyan nyilatkozni, hogy ő nem az edzőn spórol, inkább a játékosokon, odaszúrva Agnellinek Pirlo miatt. Hogy most mi az igazság, a fene se tudja. Közben pedig az is lehet, hogy Allegri látva azt, hogy mennyire elkeseredett volt a vezetőség, kihasználta az alkalmat.

Abban viszont egyetértek, hogy Agnelli tizenkilencre lapot húzott Allegrivel, és nagyon úgy tűnik, hogy befuccsolt.

venember83 2022.09.24. 10:42:25

@rockitbaby: CR-rel, majd a Szuperligával is kockáztatott, azok sem jöttek be.

Kukszi 2022.09.24. 10:47:19

@Galbandi: röviden tömören a legjobban megfogalmaztad: 19-re kapott húzott…
Ez pontosan így van!
@rockitbaby: eddig nagyon úgy fest igazad lesz… Allegrivel

Galbandi 2022.09.24. 10:53:51

@rockitbaby: Amellett, hogy az én megítélésem szerint Marotta elengedése ütötte az első igazán nagy léket a hajón (és lehet, hogy ezt azóta Agnelli is megbánta már), nem gondolom, hogy ebben az esetben az ő szava ténylegesen szerepet játszhatott a mester szerződésében szereplő számokat illetően. A vezetőség ismerte a klub pénzügyi helyzetét és a kilátásokat, ennek fényében kellett döntést hozniuk.

Abban minden bizonnyal igazad van, hogy nem egyszemélyi döntés született, de ebben az esetben mégis úgy érzem, hogy Agnelli vállalta a legnagyobb kockázatot, mert Arrivabene még nem dolgozik elég ideje a Juvénál ahhoz, hogy a kudarcos időszakot a nyakába lehessen varrni. Nedved pedig szerintem az első pillanattól Allegri ellen lehetett, már a mester első érájában se ápoltak felhőtlen viszonyt, tehát speciel ez a döntés az ő körmére elvileg nem éghet rá. Arról meg nem is beszélve, hogy ki lehet őt rúgni a klubtól, de attól ő még mindig is az aranylabdás Pavel Nedved marad. Allegri viszont évek óta hazardírozik, a CR projekt és főleg a Szuperliga is életveszélyes manőver volt, neki tényleg Allegri lehet az utolsó szalmaszál.

Galbandi 2022.09.24. 10:55:23

Bocs, Agnelli hazardírozik, nem Allegri.

Rikoo 2022.09.24. 12:10:15

@rockitbaby: @Galbandi: Arrivabene kereken 10 éve a klub alkalmazásában áll, csak más pozícióban volt.

rockitbaby 2022.09.24. 12:32:05

@venember83: Ronaldo bejöhetett volna, csak a covid beleszólt. Azonban a Szuperliga mindenhogyan bukta volt, arra nem lehet mentséget találni, hogy oké, de ha ez vagy az nem történik, működhetett volna.

@Rikoo: Arrivabene részt arra értettem, hogy milyen szerepet játszhatott Allegri vissza hozatalában. Azt tudom, hogy nem ma kezdte a Juventus köreiben, csak azt nem tudom, hogy 2021 májusában, mikor Allegri visszatért, ő már volt-e olyan döntéshozói pozícióban, hogy a kérdésben legyen szavazati joga.

@Galbandi: Mindenképp Agnelli vállalta a kockázatot, a legnagyobbat, elvégre ő az elnök, a végső döntés az övé. Aztán később lehet azt mondani, hogy rossz tanácsokat kapott, de akkor is a végső áment avagy vétót azt neki kell rámondania, bármi is legyen az a kérdés. Az ötlet egyébként szerintem maga nem volt rossz. Két balul elsült próbálkozás után valami olyat tenni, hozni, amiről tudjuk, hogy már bevált, működött. Csak ez nem Allegri kellett volna legyen, hanem Conte.

babo0410 2022.09.24. 15:08:35

@rockitbaby: Conte viszont a BL-ben nagy bukta volt.

Csak Csucsu 2022.09.24. 15:11:48

Nemár… Agnellit hagyjuk békén de elmehetne nyaralni 1-2 évre kicsit szellőztetni és hagyja szakemberekre a dolgot egy picit… ha Nedved elmegy én nagyon szomorú leszek… van hogy hülyeségeket nyilatkozik de én úgy vettem észre mindig a Juventusnak akar jót s sokszor kimondja azt amit kell vagy más nem mer..
én ennél a klubnál rohadtul nem hinném el a számokat… kitudja mit hova írnak ekkora vállalatnál. Majdnem mindenkit részletre hozunk azért a bl csoport tovább jutás kupagyőzelem stb… és 200+ mínusz . Nem tudom ki van az öreghölgy csecsén de szedje össze magát

rockitbaby 2022.09.24. 15:32:30

@babo0410: Miért Allegri most nem? Kit érdekel a BL jelenleg? Attól is messze vagyunk, hogy a csoportból továbbmenjünk, és akkor még a jövő évi szereplésről nem is beszéltünk. Ahogy kinéz a történet, a BL-t hosszú évekig annál nem szabad komolyabban venni, minthogy jussunk be a csoportkörbe és onnan talán tovább. Minden további az álom kategória. Azonban az, hogy rendbe kell tenni a csapatot, de azonnal, vissza kell adni a spiritót, a küzdeni akarást, az nem tűr haladékot.

Il Principino 2022.09.24. 15:39:00

Allegrit akkor váltottak le amikor nem kellett volna és most akkor hozták vissza amikor nem kellett volna,csupa rossz döntés az Agnelli-Nedved duotól...

NagyonJuve 2022.09.24. 15:52:41

Azért nedved néha megfésülködhetne!

venember83 2022.09.24. 15:54:00

@Il Principino: "Allegrit akkor váltottak le amikor nem kellett volna"

Pedig addigra bizony az az edző-csapat kapcsolat nagyon megfáradt. Pont ugyanezek a problémák voltak akkor is, magasra tettek a játékosok adott meccsek kimenetelére, s már a BL-ben sem termett babér a mester taktikájával, az Atléti elleni látványos visszatérés után egyértelműen esélytelen volt a Juve bármire a következő körben, mindenki ki volt pukkanva.

NagyonJuve 2022.09.24. 15:54:11

@Il Principino: pontosan jókor váltották le de nem kellett volna vissza hívni. Ha akkor nem váltsák le már a következő szezont is bukjuk igy meglett sarrival.

Thuglife! 2022.09.24. 16:00:05

@Il Principino: Rosszkor küldték el mert előbb kellett volna.nem biztos hogy Nedved nem látta hogy a Reál elleni BL döntőn fényévekre voltunk az ellenféltől.Ha jól emlékszem utána hosszabbítottak Allegrivel.na az volt a rossz lépés,megfejelve egy olyan gondolattal Agnellitől hogy már csak egy Ronaldonyira vagyunk BL-győzelemtől.

Shaky79 2022.09.24. 16:32:19

Szerintem Alkegri elküldése anno helyes volt, ugyanolyan borzalmas meccseket játszottunk mint most, csak akkor valahogy még jöttek az eredmények ami ugye mostmár nem jön!
Sarri kinevezése is jó döntés volt!
Ami rossz döntés volt, hogy Marrotta helyett Parraticit választotta Agnelli, mert nagyot akart álmodni és ő támogatta Ronaldo idehozatalát! Ebbe rokkant bele a csapat és ezután indultunk el a lejtőn, aztán még egy rossz döntés Sarri kirúgása volt! Ha ott nem rugják ki Sarrit és csak a fele játékost hozzák neki mint most Allegrinek, szerintem nem itt tartanánk! Sarri negmondta utána, hogy edzhetetlen a keret, de lehet hogy a kirúgása előtt a vezetésnek is elmondta... Azóta lejtmenet van erősen, adhoc igazolások sokasága, nulla játékrendszer, nulla elképzelés, univerzális játékosok jönnek, akik beleszürkülnek, és formán kívül játszanak! Nem posztra igazolunk sokszor, csak jöjjön valaki hátha hozzá tud tenni a játékhoz! Arrivabenét nem tudom miért hozták ide, focihoz egyáltalán nem ért, ha meg a költségvetés is ilyen akkor ahhoz sem ért...nem értem
Nagyon nagy változásokra lenne szükség, mert szerintem most is nagyon rossz irányba megyünk, rosszul igazolunk, nincs játékunk, nincs csapat, csak játékosok meg edző van, de ez nagyon kevés még az nb2-ben is! Teljes megújulásra lenne szükség, először meg kellene tudni, hogy ez a keret mire képes, egy modern focit játszó edzővel, aztán szép sorjában a többit...

Thuglife! 2022.09.24. 16:58:14

@Shaky79: nagyon adom!
De a teljes resetet csak egy nagy bukás hozhatja el,aminek persze senki sem szurkol.De így csak beleragadunk ebbe a negatív spirálba mert jó döntések nem születnek.

Shyr Kahn 2022.09.24. 17:52:44

@rockitbaby: Ha hazudsz (elrejted a valos ened, hogy szepet mutass), az kepmutatas, fuggetlenul attol, hogy miert teszed. Teljesen mindegy, hogy kirol beszelsz es milyen pozicioban. Az mas kerdes, hogy a bunos vilagunkban ez mindig is igy volt. Nem mindenki iszik. En nagyon-nagyon ritkan iszom (akkor is egy uveg Guinness-t max), es mar evek ota nem buliztam es nem foglalkozom a jololtozottseggel rendszerint. Valahogy kinezek a kliensek elott az igaz, de nem viszem tulzasba a dolgot. Nem is tudnek ilyen pozicioban dolgozni. Valoszinu nem is akarnek. Ez vilagnezet kerdese is. A tobbiben igazat adok neked. Nedved - a videok es kepek alapjan - lezulott az utso evekben es ez latszik rajta. Orlodik valoszinuleg magaban es nem igen tud megbirkozni az ordogeivel, amiert en nem hibaztatom. Imadkozom erte!

Alessandro Dybalinyo 2022.09.24. 17:56:09

@Shaky79: + Minden szavaddal egyetértek!

west30 2022.09.24. 20:07:20

Igazabol a legnagyobb gond eloszor is az,hogy mikor valaki elhagyja a klubbot,akkor Agnelli hazon belul/juve kotodesu embert hoz a helyere,akit konnyen iranyitani tud.Nem a szakmai tudas vagy az erolepes az elsodleges,hanem hogy kovetoivel vegye magat korul a klubnal.

FeriGjuve 2022.09.25. 03:53:49

@venember83: Sokmindenért hibáztathatjuk Pavelt.
De ne kövezzük meg azèrt,mert szeret csecseket fogdosni!
Vagyunk így egy páran. :)

Zizou_empereur 2022.09.25. 11:25:45

@Shaky79:
Amit írtál, szinte mindenben ezen a véleményen vagyok. Én sohasem értettem a szélesen elterjedt Sarri gyűlöletet. 2 fordulóval a vége előtt már bajnokok lettünk. Ha kapott volna 3 játékost akit ő kért, lehet még mindig a trónon ülnénk. Arról nem beszélve, hogy ugyan nem hozta a vágyott Sarriballt, de a mai Allegrihez képest ez még mindig űrfoci volt.
A sportvezetésben elkövetet legnagyobb hibának én azt tartom, hogy a Vidal Pirlo Marchisio abszolút világelitbe tartozó középpályáról senkit nem tudtunk pótolni. Pogba pénzéből csatárt vettünk, Vidal eladásából Dybala jött. Ezt a szakamai stábnak észre kell vennie, függetlenül attól, hogy az éppen aktuális edző kit szeretne.
Arrivabenével mit akarunk a kezdetektől talány számomra. Fogalma sincs a fociról. Ül a lelátón ilyen szigorú arccal, de szerintem semmit nem ért abból amit lát.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása