Allegri: „Egyes kulcspillanatok szezonokat döntenek el”

allegri_massimiliano_dazn_mikrofonnal_megfontoltan.jpgMassimiliano Allegri nyilatkozott a Fiorentina elleni 1-1 után a DAZN stábjának, s a mester nem titkolta, győzelmet várt csapatától, miután a vendégeknek a vezetés megszerzése után adott volt a lehetőség az előny növelésére. A mester azonban az értékelést az inkább a védekezésről szóló második félidő kommentálásával kezdte.

„A Fiorentina keményen nyomott, mi pedig rosszul használtunk ki pár helyzetet a támadásépítés során. Mondjuk azt, hogy a helyes védekezési fázist gyakoroltuk.

Dušan Vlahović több meccset játszott, és Arkadiusz Milik segítséget nyújthatott. Nem csak a gólról van szó. Pihentetni akartam Dušan Vlahovićot, aztán ezen kívül voltak kényszerű változások a kedőben.

Ha realistán akarjuk értékelni a BL-meccseket, a legfontosabb meccs a hazai lesz a Benfica ellen. 

Ma Ángel Di Maríát óvatosságból cseréltem le, mivel csak két edzésen vett részt, meglátjuk, hogyan érzi majd magát. Kis türelemmel célba érünk.

A második félidőben volt pár csere, de amin abszolút javítanunk kell, az a helyzetek kihasználása, mert amikor ott a lehetőség a 2-0-ra, akkor azzal élni kell. Ezek kulcspillanatok, amelyek szezonokat döntenek el, és mi továbbra sem vagyunk elég elvetemültek. 

Elhibázhatja a játékos a lövést, de nem látom a csapaton a gonoszságot. Ehhez ismét hozzá kell szoknunk, és ez nem egyszerű. Ennyi az egész, ha ez sikerül, semmiért nem leszek dühös a srácokra. Abból a pillanatból következett a szöglet, majd az egyenlítés, ami mindent megváltoztat. Mindez pedig Firenzében.

Mit éreztem az egyenlítésnél? A düh az túl enyhe kifejezés, nem lehet ilyen gólt kapni. Ezen kívül pedig türelmesnek kell lenni szögleteknél. Abban a pillanatban le kellett volna zárnunk a meccset.”

A Juventus következő meccse kedden a PSG ellen lesz Párizsban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6517923247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2022.09.03. 19:35:27

"Mindez pedig Firenzében."

Kurva félelmetes csapat ez a Fiorentina, valóban... Már tavaly sem értettem, hogy úgy nyilatkozott a Fior elleni meccs előtt, mintha a Real Madridhoz kéne utazni. És tavaly is ugyanígy betoltuk a buszt ellenük.

Juvebest 2022.09.03. 19:40:47

Szerint hasonló nyilatkozatot nyom majd a Monza, meg a Salernitána ellen is

Wizzurah 2022.09.03. 19:44:33

Nem elég alávaló a csapat? Az érdekes kijelentés, nem elfordítás? Alázatos? Baszki a világ összes türelme nem elég már lassan ide :D Félek ha ezt én játszanám el a melóhelyen, mondjuk kétszer, ki is b@sznának, nemhogy szezonokon keresztül.

Dante01 2022.09.03. 19:46:35

Minden nyilatkozatával elismeri, hogy be van szarva.Valaki mondja már el neki, hogy a JUVENTUS edzője nem egy kiesőjelölté. Mi lesz a Psg ellen kapunk egy 5 és azt mondja túl jó csapat ellen játszottunk?Bocs, h mindig szidom, de már nagyon elegem van belőle és a beszari ficiából.

KINGovHELL 2022.09.03. 19:46:38

Ugyan, barátom. Értem én, vannak apró dolgok, amik befolyásolják az egész szezon kimenetelét. Mégis úgy adod elő, hogy vissza tudj majd nyúlni ehhez (ezekhez), amikor megmagyarázod a kudarcot. Lássunk már győzelemre játszó csapatot, ne mindig csak a nagy matekot. Nem kevés csapat van, akik akkor sem vernek meg minket, ha nyerni megyünk ki a pályára. Tököm ebbe az állandó számolgatásba. Nem utolsó sorban, nekem nagyon is fontos a PSG elleni meccs is. Teljesen realistán értékelve.

Thuglife! 2022.09.03. 19:52:21

Legfontosabb meccs a hazai benfica....olvasva a sorok között a párizsi meccseken csak túl akarunk esni.
Nem Allegrizek.jöjjön a vezetőség.
Mégis hogy akarják utólérni anyagi lehetőségekben a Pl középcsapatokat...ilyen játékra(ami várható volt)mégis milyen TV-s szerződéseket szeretnének?most nézem a milánói derbyt.nekik is lesz BL!
És ha mi a minta ellen játszunk itthon akkor is elengedjük a BL előtti meccset?
Hihetetlen kisstílű ősrégi felfogás amin változtatni kéne.mondanám hogy egy külföldi edzővel lehetne változtatni a felfogáson de olaszban is fertőz már a játszani akarás.nálunk az ellenkezője van.legjobb példa: Locatelli az új Bentancur.nálunk mindenki beszürkül.
A másik hogy nincs egy igazi csk karakter! Hol van a pályán az a játékos aki felrázta a csapatot? Kire is hallgatnának? Cuadrado is olyan már mint Camoranesi volt az utolsó évében egy idegbolond.

Gaben Smith 2022.09.03. 19:54:04

Már nagyon vártam mit nyilatkozik, nem is vártam kevesebbet kedvenc Maxinktol.
Ha nem láttam vna a mérkőzést akkor most úgy gondolnám olvasva öt hogy be passzíroztuk a fiort a kapu elé de szerencséjük volt egyenlítettek de ha koncentrálunk megvan a győztes gól.
Pedig távolabb álltunk a győzelemtől mint Makó-Jeruzsalemtol… sőt szégyent hozott ez a kókler a Juve szurkolókra akik másfél éve lehajtott fejjel szomorkodva konstatáljak az aznapi eredményeket.
Tavaly szezonkezdet óta mostanáig a változás vagy fejlődés legapróbb jeleit sem vettem észre. De úgy egyáltalán abszolút semmi értelmezhető elképzelést nem tudok megtalálni a játékban. Az odáig megvan , hogy feszesen vedekezunk hátul rendbe vagyunk mondjuk ennyire defenzív felfogással nem csoda. Viszont ezen kívül olyan mintha megszűnne létezni minden nem létezik semmilyen hozzáadott értek a védekezésben kívül.
Képtelenségnek érzem , hogy minden csapat beszorit minket a kapu elé és nem tudunk onnan kiszabadulni.
Játékosok jöttek de beszurkultek játékosok mentek és kiviragoztak.
Pedig idén megkapott mindenkit Allegri akit akarhatott és amennyiben neki ez a másfél év tetszett vagy az idei 5 meccs akkor elég nagy a baj nála és a vezetőségben is akik nem bírnak nyomást gyakorolni rá.
Egyszerűen konstans szégyen érzetem van nem tudom elfogadni , hogy a kedvenc csapatom ennyire ledegralalja és leépíti ez a sarlatan. Lassan minden szurkoló ,kommentátor ,elemző rajtunk nevet. Konkrétan ma a Fiorentina tűnt egy top csapatnak mi meg a kiesés elől menekülőnek.
képtelenek voltunk megtartani a labdát a második félidőben.
Egy valami vigasztal hiszem es tudom hogy nem ezzel a barommal fejezzük be a szezont .

Zizou_empereur 2022.09.03. 19:56:15

"....de amin abszolút javítanunk kell, az a helyzetek kihasználása..."
"....mi pedig rosszul használtunk ki pár helyzetet a támadásépítés során..."
Miről beszél ez a szerencsétlen? Milyen helyzeteket látott? Milyen támadásépítésre gondol?
10 emberrel védekeztünk. Ha a McK begurítására gondol, olyan van egy alsóházi csapatnak meccsenkét négy. Nem tudom eldönteni, hogy tényleg komolyan gondolja, hogy meccsenként van 2 db helyzetecskénk, és szerinte abból 1 vagy 2 gólt kellene lőni?

Leram7 2022.09.03. 20:00:20

Én sok mindent el tudok fogadni, de McKennienek ez a 3. szezonja és látszik, hogy kuka a csávó. Nem értem hogyan játszhat 90 percet?

Amit kiemelt Allegri az jogos, mert 2-0 lehetett volna, de a 2. félidőben nem volt kapuralövésünk.

A mai fociban nem lehet 1 taktikát, 1 felállást erőltetni. Úgy kellett volna belenyúlnia a meccsbe, hogy meg tudjuk nyerni a meccset. Viszont a meccs képében a 2. félidőben örülhetünk a döntetlennek.

A roma ellen oké a döntetlen, de a samp és a fior ellen a döntetlen és a mutatott játék nagyon kínos.

Jól muzsikál a védelem, könyörgöm rakja már össze a középpályát és a támadójátékot és merjen a csapat támadni és helyzeteket kialakítani.

BigChris 2022.09.03. 20:04:29

Na akkor most elmesélem nektek miért van ő még mindig a Juve padján! Mert x-re a bajnoki meccseken mindig jó. Kellene egy 5-6 meccses vereségszéria és akkor talán észbe kapna a vezetőség. De amíg Agnelli szerelmes belé, addig itt nem lesz edzőkérdés. Arrivebene-ben látok némi nemű tökösséget, de nyilván ő sem szarik arra a tányérra, amiből eszik. Én utoljára szépen, szórakoztatóan játszó Juventust a Conte éra alatt és Allegri első évében láttam.
Mr. X - én már csak így hívom - kapcsolata az utolsó évében már megfáradt a csapattal és a klubbal is. Ezért küldték el, de úgy látszik nala megállt az idő.

Zizou_empereur 2022.09.03. 20:04:36

Vlaho pihentetését a PSG meccs előtt szintén nem értem. A Vlahonál másodpercekig sem lesz labda, erre felesleges pihenni. A PSG ellen egy szikrányi esélyünk sincs. 10-en beállunk bunkerbe, be leszünk szorítva a saját 16-osunk elé. Abban elég vicces bízni, hogy a Neymar Mbappé Messi stb kvalitású játékosok nem tudnak egy gólt begyötörni 90 perc alatt. Csak nehogy valami borzasztó kivégzés legyen belőle.

Csak Csucsu 2022.09.03. 20:09:10

Lehetne kicsit több kulcs pillanat s mondjuk ha a Juve támadott volna a győzelemért s úgy x egy szavam nem lenne, de a Fiorentina nyomott a végén nem mi pedig a játékosok már mások de ugyanaz a bekkelős Anti foci amiben várunk az ellenfél hibájára csak hát pressing nélkül még a Spezia is beszorít minket … kívàncsi lennèk màr milyen a csapat játéka amikor hátrányban játszunk. Valószínűleg a PsG meccsen meglátjuk mi lesz a nagy bekkeléssel. Kilehet jelenteni hogy evvel a mentalitással bajnoki címről ne is álmodjunk
Majdnem szétaláztuk őket 2-0 ra (ha nyernek 3 helyzetböl 2 góllal akkor minden rendben…vice…s a fior jó csapat de az ilyeneket mèg a 4. Helyèrt is húzni kellene Maestro
Azt mondom Igor Tudor kellene õ bizonyïtott nàlunk kiscsapatnál s most a Marseillnél… Pirlo követhetné a példáját
Tudja mit jelent a mez s mindent megnyert velünk
Agnelli ha elhozod Tudort decemberig. A vendègem vagy mert Allegri a múlt most nem ilyen edzôre van szüksèg

insieme 2022.09.03. 20:11:54

@Gaben Smith: utolsó mondatra reagálva,,,lehet hogy e mögött egy edzőbuktatás készül?/van?

venember83 2022.09.03. 20:14:22

@Gaben Smith: egész meccsen 1 kaput eltaláló lövés volt. Mi a fenéről beszélünk, mégis? Kár a karakterekért.

Gaben Smith 2022.09.03. 20:15:30

@venember83: amikor a végére értem az jutott eszembe , hogy kar volt a kidobott percekert

Gaben Smith 2022.09.03. 20:16:55

@insieme: ha én jelenleg egy kreatív játékos lennék a csapatban tuti elegem lenne es a saját karrierem érdekében változást próbálnak végrehajtani :) látni a játékosok arcán az elégedetlenséget.

venember83 2022.09.03. 20:22:19

Vajon mikorra mondja ki a mester, hogy a Juventusnak köze sincs ahhoz a scudettóhoz, amit júliusban még kötelessége volt megnyerni, vagy legalábbis harcban lenni érte?

juventuz.blog.hu/2022/07/22/allegri_kotelessegunk_hogy_megnyerjuk_a_scudettot

Csak Csucsu 2022.09.03. 20:28:31

@Pjanista: Aki játékoskènt csak egy kulimunkás volt annak egy firenzei döntetlen meg némi kommentátor showwal fantasztikus élmény… ha a fiorentina nem rúg gólt nyerünk ám ha a Buffon Barzagli Bonucci Chiellini van hátul akik csukott szemmel èreztèk egymást… ez az egg gól után visszaveszünk mint ha a Dorogot látnám az FTC Ellen a kupában egy meccses párharcon.
Mi penne ha lenne egy intenzív támadás 2-3 gòlig ami valószíneg menne a bajnokság fele ellen meg a kupában s akkor a 60. Percben lehetne pròbálgatni cserélgetni. Ez a 4-5-1 4-4-2 hibrid valami nagyon állat de még most is sokszor Locatelli alibi pozíciòt fog mert Mckennie elôre szaladgál ahelyett hogy második hullàmban èrkezne. Az is kiderült hogy Di Maria nem fog berobbanni ha kofacsarjuk. Nem is wingerekkel játszunk hanem wingbackkel.
Pozitívum: Bremer,Danilo,Miretti,Perin
A gólt Cuadradonak adnám … itt nem kell annyit 1az1 ezni és a legjobb beadásai neki van. Érzi mikor kell üresbe futni. Itt nagyon hasznos lehet még ebben a gyömöszölős focival
Tudnám minek van 3 kp ha paredes kb védőt játszik. Mckenni állandóan felszaladgál bár se jóffejelőnek se kicsiben nem valami jó. Locatelli pedig kis kedvenc szintén bejátszotta az egész pályát csak mindig alibi helyeken próbál segíteni egy kicsit lassúnak találom btbnek

Csak Csucsu 2022.09.03. 20:29:40

@venember83: Tudhatnád, hogy amíg matematikailag esélyesek vagyunk addig nem adjuk fel a reményt. Fino alla fine

Csak Csucsu 2022.09.03. 20:32:22

TUDOR TUDOR TUDOR TUDOR TUDOR

2022.09.03. 20:37:55

@Csak Csucsu: "Locatelli pedig kis kedvenc szintén bejátszotta az egész pályát csak mindig alibi helyeken próbál segíteni egy kicsit lassúnak találom btbnek"

Locatellivel kapcsolatban nagyon rossz érzésem van. Nehogy ő legyen a középpálya Bonuccija akit kötelező lesz mindig játszatni. Még McKennienél is rosszabb volt ma minden szinte minden statisztikában, pedig ő sem volt kutya.

Gaben Smith 2022.09.03. 20:41:27

@venember83: mikor megnézte ma a Milan-Intert valószínű arcon csapta a tátongó különbség a saját és a Milanoiak játéka között. Az első két helyen ok fognak osztozni a Romát pedig idén én egy harmadik helyre jónak tartom. Nekünk a negyedikért kell majd harcba szállnunk a Napolival es a Lazioval . Szerencsénkre a bergamoiak már nincsenek sehol a öröme időszakokhoz képest. Persze szegény az aki meg ígérni sem tud :)

west30 2022.09.03. 20:45:11

Ez mar a Juventus meggyalazasa volt mind az edzotol mind egyes jatekosoktol.A problema az hogy meg ezen valtoztatni sem lehet jelenleg,mivel siman belekerulne a klubnak vagy 30-40millioba.

Rikster 2022.09.03. 20:50:22

Teljesen elmegy az ember kedve, mikor elkezd magyarázkodni az ilyen meccsek után. Nem azt a bizonyos 2-0-át érő helyzetet kellene emlegetni, hanem hol voltak a helyzeteink 1-1 után, amivel esetleg nyerhettünk volna. Mi a búbánatnak kell ezt a förmedvényt játszani, hogy magunkra húzunk mindenkit, labdát meg nem tudunk felhozni egy alkalommal sem. Bele lehet ebbe a játékba roppanni, amit Allegri annyira mantráz mi pedig átkozunk.

Gaben Smith 2022.09.03. 20:53:51

@west30: pont ezt gondolom én is már 4 éve gyalázzák a juvet és ezt egyre nehezebb elfogadni. A jelenlegi és a tavalyi szezonban pedig rá is kapcsoltak a meggyalázás potmeterre. Amennyiben euró milliárdos lennék a meccs után hívtam volna Agnellit , hogy kifizetem Maxika hátralevő bérét és állom a következő bármely edző összes költséget .

Gaben Smith 2022.09.03. 20:54:59

@Rikster: önkritika nulla nála.nagyon jó magyar politikus válna belőle :)

Zizou_empereur 2022.09.03. 21:16:28

Feltételezem hogy Allegri nézi a nemzetközi meccseket. Valószínűleg ő is látja, hogy egyes csapatok milyen atomfocit játszanak, de sok kiscsapat is már agresszív letámadást játszik.
Ennek ellenére ő továbbra is a totális antifociban hisz, és komolyan gondolja, hogy elég ha 2-3 helyzet van, azt kell berúgni. Nem is hajlandó látni mi van körülötte.
Elképesztő, hogy kételye sem merül fel ezzel a nézhetetlen szarral kapcsolatban.

Del Pybala 2022.09.03. 21:19:54

Kulcspillanatok...pl mikor ujra kineveztek. Ezzel a balfasz hentessel semmi jovoje nincs a csapatnak.

supertrezi 2022.09.03. 21:20:45

Várhatóan nem lesz szép és eredményes a párizsi mérkőzés sem. Már részünkről.

bianconero78 2022.09.03. 22:28:17

"Megszakad a szívem,hogy így látom a Juventust.A történelem és a mez több szeretetet,tiszteletet,szenvedélyt és profizmust érdemel.Mindenki ébredjen fel!" Lapo Elkann

Mtg007 2022.09.03. 22:34:18

@Wizzurah: Sírok a nevetéstől! XDXDXD Jó hogy észre vetted (alávaló)

nortu30 2022.09.03. 22:36:46

@Gaben Smith: Elnézve a Lazio-Napoli meccset, meg úgy általában az úgynevezett vetélytársak játékát, mi nem leszünk harcban a 4. helyért. Hacsak nem röptetik a "mestert".

venember83 2022.09.03. 22:51:12

@Wizzurah: gonosz, elvetemült, alávaló, csibész, úgy értve, hogy mindent megtesznek a győzelemért. Elnézést, ha nem a megfelelő szót választottam.

Más: Allegri nyilatkozott több csatornának is, most olvasom ezeket a nyilatkozatokat, és pozitív eredménynek tekinti a firenzei döntetlent. Nem jutok szóhoz. Végül is pozitív, ha azt nézem, hogy a Fior győzelmet érdemelt volna, szóval elégedettnek kell lenni az eredménnyel. S végső soron az eredmény az egyetlen dolog, ami számít. Ja, nem, az a győzelem. Hát, ahhoz sok köze nem volt a Juventusnak a teljes meccs képét nézve.

Victory7 2022.09.03. 23:31:31

Nézzük a jó oldalát. A csapat több pontot szerzett ,mint tavaly ilyenkor plusz még veretlen :D

JuveMI 2022.09.03. 23:45:03

Az én kalandom véget ért Allegrivel! Ez a stílus/hozzáállás/nyilatkozat számomra elfogadhatatlan egy Juventus edzőtől!
Ez a pályára felrakott moslék, kizárólag az egyéni teljesítményektől/villanásoktól lesz jobb... nem pedig taktikai alapon.

- "Mondjuk azt, hogy a helyes védekezési fázist gyakoroltuk"
- "Nem csak a gólról van szó"
- "a legfontosabb meccs a hazai lesz a Benfica ellen"
EBBŐL ELÉG VOLT ENNYI! Menj Te a jó büdös picsába!

Rocky80 2022.09.04. 00:11:26

Azért ekkora baj nincs srácok.

Nyilván nekem sem tetszik amit látok, de szeptember 4.-e van, pár napja ért véget a mercato, öt meccsen kaptunk kettőt és veretlenek vagyunk úgy, hogy tele vagyunk sérülttel. Nálam ez még nem katasztrófa és megüti a szintet. Türelem.
És ha egyedül vagyok az egész blogon akkor is.

RobJuve7 2022.09.04. 00:11:43

Tudni hogy chiesa mikor tér vissza?

Jozeph Pelikahn 2022.09.04. 00:31:58

"nem látom a csapaton a gonoszságot"

Nem látod a csapaton a BÁTORSÁGOT! Mert a gyávaságoddal lehúzod őket!

Ezt valaki a vezetőségből tisztázhatná vele!

JeetTrader 2022.09.04. 00:54:06

Olyan van h nem megy a játék. De olyan nincs h egy Juventusnak esze ágában sincs győzni!

Nem tudom mit mondott a félidőben az öltözőben de h nulla kapuralovesunk volt és 33 százalékban volt nálunk a labda és megint több játékos képességei alatt játszott és erre azt mondja h rendben van? Nem kedves Max, nincs rendben! Ha győzünk még lenyeljuk de egy ilyen gyalázatos X után ahol csak a mák miatt nem kaptunk ki nagyon nincs rendben.

Megkapta a registajat aki egész jól játszott ahhoz képest h ez volt az első meccse. De h ennek ellenére zéró lélek és győzni akarás van a csapatban akikinek a génjeiben is annak kéne lennie h küzdünk az nagyon nincs rendben.

De nem baj, a csapat már lecserélődött így majd a főnök feje hullik ha nem tudunk versenyben lenni.
Súlyos baj h full átlátható a séma ami mellett támadunk...ja nem, mert nem támadunk.

Primo Dimarzio 2022.09.04. 01:25:31

@Rocky80: +1

én még nem néztem végig a meccset , de osztom a véleményed.Az eredmény vállalható , nem szar csapat a fior és tele vagyunk újakkal meg sérültekkel 5. forduló ,jobb lett volna erőswbben kezdeni de ez van cél a scudetto ,ha a milanoi retkeket is megérinti majd legalább fele annyira a sérüléshullám mint minket ,akkor harcban is leszünk a végéig.Psg ellen meg nem kell várni semmit , igaza van a misternek nekünk a benfica a csoportban az igazi ellenfél. Egyébként első félidő mekkenni , hatalmas lúzer , köze nincs a focihoz,bár elküldtük volna a faszba.... komolyan mondom emberhátrányként hat a pályán a jelenléte.
Hogy valami pozitív értékelést mondjak , parades nem mozgott rosszul , értékes lehetőséget teremtett a csapatnak a 11es kiharcolásával.

babo0410 2022.09.04. 01:37:39

„A Fiorentina keményen nyomott, mi pedig rosszul használtunk ki pár helyzetet a támadásépítés során."
Egyáltalán volt ilyen az egész meccsen? elvárnék, talán itt az ideje visszavonulni.
Ezen kívül amit mond tetszik kár, hogy a meccsek többségén abból, amit elmond, semmi se látszik. Mondjuk én a helyében levonnám a következtetést. Ha a csapat nem azt csinálja, amit én szeretnék, le kéne mondani, vissza kéne vonulni nem? Vagy valamit jobban át kéne adni a srácoknak.

babo0410 2022.09.04. 01:49:46

Egyébként úgy is nézhetjük, hogy csak két pont választ el minket az első helytől, és összesen kaptunk 2 gólt. Ellenben az inter már a 2. vereségét szenvedte, és kaptak 8 gólt. Ott is van gond, nem is kevés. Lehet így is gondolkodni. Szerintem a mai játék teljesen más volt, mint korábban. Több pozitívumot láttam az előző meccseken, a Fior ellen semmit. Ideges voltam, mert BL ide vagy oda, nem lehet így visszaállni. Nyerni kellett volna, és akkor most mi is annyi ponttal rendelkeznék, mint az élen állók. Mondjuk két pont lemaradás nem a világ, de ha Allegri nem tudja átadni a csapatnak, amit elképzelt, akkor lesz még itt gond.

FeriGjuve 2022.09.04. 03:31:54

Az a bizonyos szezont eldöntő kulcspillanat az lesz,amikor téged végre két lábbal b*sznak ki attól a klubtól,amelyik évek óta nyomokban sem emlékeztet arra,melynek a megszállott szurkolója vagyok 30 éve!!!
Addig én nem nézek több Juventus meccset.
Ez az én tiltakozásom ellened.
Kifejezem nemtetszèsem.

Rocky80 2022.09.04. 09:24:16

@Il Principino: egységben az erő ezekben a vérzivataros időkben! :D

Fejeknek kell hullania szeptember 4.-én, holott még nem kaptunk ki. Az eszem megáll!

Amúgy szerintem Párizsban sem fogunk. De ha esetleg igen, az Isten irgalmazzon mindenkinek...

alexGicamo 2022.09.04. 09:30:57

Amióta Maxi visszajött, szégyen és gyalázat, amit játék címén művelünk ! Esküszöm, sajnálom a játékosokat , hogy a mister ezt a fost kényszeríti rájuk ! Maxi nyilván nem ismeri a mondást :
Legjobb védekezés a támadás !
Ha tehetném, elmenbék Agnellihez és könyörögnék neki, hogy rúgja ki Maxit végleg, kerül , amibe kerül !
Nekünk most egy Conte - típusú edzőre lennw szükségünk, aki tud csapatot építeni, rendet tesz és képes a győzelembe fanatizálni a csapatot bármilyen ellenfél ellen . Nem azt mondom, hogy Contét kellene visszahozni, csak egy hozzá hasonló mentalitású edzőt , aki azért végső soron a BL - ben sem kutyaütő .

jeneiPALI 2022.09.04. 10:00:52

Azt varom hogy,mikor rúgnak ki te szerencsétlen ,meddig tűrik meg a vezetid az amok futasod,tonkre teszed a csapatot,barki ellen játszunk mindenki jobb focit játszik mint a Juve,es csak a szerencdenek köszönhető hogy nem kaptunk ki eddig,nrm neked,takarodj minel elobb a csapat közeléből is ,ósdi ficidal semmit nem fogunk nyerni,mar mist nyilatkozta a PSG elleni mécs nem szamit,ott ki lehet kapni,a Benfica hazai palyan az lesz a fontos,csak a baj az higy azok is siman elfogják verni igy minket,savanyú vigyorgó,mondj le azonnal ,Zizu gyere Ámen

jeneiPALI 2022.09.04. 10:03:54

@jeneiPALI: Ui,bocs az irasert ,de masnapos vagyok

Thuglife! 2022.09.04. 10:08:07

@Rupert28: "Psg ellen meg nem kell várni semmit , igaza van a misternek nekünk a benfica a csoportban az igazi ellenfél"
Nem tudom mióta szurkolsz a Juvénak,az igaz hogy a legjobb csapatainkkal sem játszottunk mindig szép focit,de a gyávaság sosem volt jellemző ránk.úgy látom Maxnak ez a gyáva pszichózisa kezd beérni.Hogy ejthet ki valaki ilyet a száján fontos meccs előtt.Lassan az lesz a narratíva hogy bejutottunk a BL csoportba a többi csak bónusz? Mint egy szerencsétlen keleti kiscsapatnál.

Forzajuve16 2022.09.04. 11:06:43

Haha Allegri ez jó!!Ez a juve teljesen levan épűlve!Szégyen kis csapatok ellen se dominalunk ...mit is akar a csapat ....semmit...jó lesz a psg majd vág egy 4-5 gólt azt magyarázd meg ...!!

The king of alibis 2022.09.04. 12:25:58

Van olyan csapat, aki ellen tudunk dominálni s helyzetek sokaságát kialakítani?

Ez nem a Serie B Cagliari te m*jom, hogy végigbekkeljük a meccseket, majd nagy mákkal találunk 1-2 gólt

Primo Dimarzio 2022.09.04. 12:33:26

@Thuglife!:20 éve , te nyilván régebb óta. Gondolom már anyád hasában is juve mezben hédereltél.
Egyszerűen ,csak nem fröcsögök értelmetlenül az éterbe mint egy hülyegyerek és beszélek sallangokat.
Igen igaza van , mert a realitás és a számok azt mondják,hogy a psg keretének összértéke a duplája a mienknek , ezek a számok és bármelyik olasz csapatot elpicsázná a psg ez szinte biztos.
Egyébként meg mi a faszt számít , ha gyengébbek vagyunk? Hol gyávaság elfogadni a valóságot?
A hülyegyerekek szokása , hogy kiválasztják a legerősebb csapatot és annak kezdenek el szurkolni. Ki a faszt érdekel , ha a másodosztályban rúgnánk a bőrt(legalább tisztulna kicsit a tábor) , akkor is leülnék megnézni , mert ez a csapatom már kis szaros korom óta.
Egyébként az megvan , hogy 2006 ban kibasztak minket az első osztályból?
Utána meg 10 évig nyertük a bajnokságot + két bl döntő óriási szerencsével és ennyi, nagy Sarri a lyon ellen zúgott ki Pirlonak meg a portoba tört bele a bicskája vagy fordítva már nem emlékszem, te meg azt várod , hogy majd picsánrúgjuk európa leggazdagabb csapatát, egy újjáformált Juvéval , aki még bőven az identitását keresi és botladozik a bajnokságban is.Ez nem bátorságra, hanem ostobaságra vall.
Nyilván én vagyok a szar szurkoló és én közlekedek fehér bottal. Bocsánat.

Fabrizio 2022.09.04. 13:13:11

"kulcspillanatok, amelyek szezonokat döntenek el"- a te szerződtetésed is ilyen Maxigáz évi 9 milláért. Már világos miért maradt olaszban. Real Madrid persze.

delpi0823 2022.09.04. 13:28:35

@Rocky80: Csak azt azert megkerdeznem ha nem fontos a Psg elleni meccs?Akkor mi a budos pi.....csaert pihentette Dusant?Ennyi erovel siman jatszhatott volna Milik a Psg ellen,vegul is tok mindegy ki fog egyedul ott kuzdeni mert hogy kb 10emberrel vedekezni fogunk 90percig kb az biztos.Vagy legalabb behozta volna fel orara cserekent,nem behozza a kivalo Moise Keant akin kb mar a kommentator is szorakozik annyira sz....ar az a gyerek,en is mar rosszul vagyok amikor meglatom kb.Ja,meg altatthatjuk magunkat hogy szeptember 4ike van meg most kezdodott a bajnoksag.De az a nagy budos igazsag hogy ez az ember a 2ik szezonjat kezdi meg a klubnal miota visszajott,es a fejlodesnek a halvany szikra fingjat se latni.Pirlo el lett zavarva egy olasz es szuperkupa gyozelem miatt,Sarrit mar inkabb meg se emlitem aki Scudetto utan.Jelenleg most mar ott tartunk hogy majd oruljunk megint ha odaerunk a legjobb 4be es ha tovabbjutunk a csoportkorbol a blben......Bar ezt a csapatot elnezve,ilyen jatekkal, a Benfica komoly fejtorest fog okozni az biztos.Bar mar lassan ugy vagyok vele hogy inkabb essunk ki a csoportkorbol(mert megnyerni ugyse fogjuk nyilvan)es akkor talan a vezetoseg eszbe kap hogy elkene zavarni Allegrit a francba.Mert folyamatosan az eredmenyessegrol pofazik,csak azt nem veszi eszre hogy az sincs meg,es melle kapunk meg egy ilyen fos jatekot.

Csak Csucsu 2022.09.04. 14:45:33

Ja amúgy akkora baj nincsen … csak Allegritől van hányingerem meg hogy olasz középcsapatok ellen remegni kell a döntetlenért mert a 6. Féleképpen összerakott védelem majd kihozza 1-0 ra

Dzsákkeríni 2022.09.04. 15:23:54

2 észrevétel a kommentekkel kapcsolatban:
1. Igen, veretlen a csapat, de pontszámban ez olyan mintha már lenne két vereségünk...
2. Paredes jól játszott... Végülis csak 2 gólt kaphattunk volna róla, ha Sottil 17-ről képes egy normális szabadrúgást lőni, illetve Jovic be tud lőni egy tizit.

Thuglife! 2022.09.04. 15:32:45

@Rupert28: mielőtt válaszolnék hosszabban remélem az ADMINOK kiértékeli ezt a mondatot:"Gondolom már anyád hasában is juve mezben hédereltél."
És megnézik esetleg mi volt az hsz.-omban ennyire provokatív.

Primo Dimarzio 2022.09.04. 15:49:54

@Thuglife!: szerintem degradáló volt ,hogy megkérdőjelezed mióta szurkol valaki a csapatnak ,mintha te lennél az etalon ,az ősdrukker. Ez engem felbaszott. Pl mitől lennél te nagyobb drukker bárkinél?azért mert lelkesen fikázod a csapatot?bravo.
Egyébként szerintem ezzel nem anyáztam ill nem jellemeztem édesanyádat.
Igazából leszarom, töröljétek ha attól jobb.

MdewC 2022.09.04. 16:23:24

Srácok meg kell nyugodni, Maxi kicsit gáz, a csapat se a legbikább, de leg mi szurkolók tartsunk össze. ;)

Lapozni kell meg imádkozni, hátha vmi beindul. Vlahon kívül.

Thuglife! 2022.09.04. 16:55:10

@Rupert28: a "nem tudom mióta szurkolsz a Juvénak"majd a "LEGJOBB CSAPATAINK" sem játszottak mindig szép focit-ezzel arra céloztam amikor 2003 ban a világ legjobbjai voltunk vagy 2006 elött mikor formálódott a másik Capellóval,nem személyeskedésként említettem csak kíváncsi voltam hogy a Ronaldóval érkezett szellemóriás vagy e.tévedtem, rosszabb.Az a fajta Juventus szurkoló vagy aki ennyi idő elteltével sem tud azonosulni a klub filozófiájával.Ehhez még hozzájön a neveltetésed:"Egyébként meg mi a faszt számít , ha gyengébbek vagyunk? Hol gyávaság elfogadni a valóságot?"Valószinű otthon is ilyen instrukciókat kaptál hogy a részvétel a fontos.A trágár szöveg már saját szerzemény...ha élőbeszédben hirtelen felindulásból reagál így valaki mert nem tudja értelmezni a dolgokat akkor becsúszhat 1-2 ilyen szó.De ilyen platformon mikor van idő átgondolni és értelmezni, az inkább arra vall hogy kicsi az eszköztár.Nem tudom érdemes e belemenni vitába az eredeti témában hiszen én csak sallangokat írok.De muszáj reagálnom rá ha olyat állítanak amit én nem mondtam.
"te meg azt várod , hogy majd picsánrúgjuk európa leggazdagabb csapatát, egy újjáformált Juvéval"
Nem állítottam hogy győzni fogunk és főleg nem hogy picsánrúgjuk a gazdagokat...hiszen ők jobbak.mert gazdagabbak.woww...De attól még a világ szeme rajtunk lesz és nem kéne gyáva játékkal kikapni,mert nem fogjuk mgtartani az értékeinket(Chiesa,Vlahovic)és nem is akarnak majd idejönni.Na akkor még egy sallang:ha feltartott kézzel megyünk akkor ki fogunk kapni.Chelsea-Juve 4-0.Ismerős?és a Juve-Chelsea 1-0?Ahol az angolok címvédőként érkeztek ugyanilyen reménytelen volt.ugyanilyen kommentek voltak hogy ötöt kapunk stb.
Én az gondolom nem méltó hozzánk akármilyen összetételű a csapat hogy előre feladjuk.Azért mert ők gazdagabbak.Na ez az ostoba gondolkodás.1 hete alig tudtak x-elni a Monacoval.Ha mégis zakózunk ellenük az egyedül a kishitűség miatt lesz nem a pénz miatt.Akkor elég lenne lejátszani a city-psg döntőt.De valahogy mégsem nyertek még BL-t.Realitásként megpróbálni elfogadtatni hogy a benficával vagyunk egyenértékűek,és a képességeink csak eddig határoltak az előre mosakodás így nem lehet motiválni.És az hogy én mit tartok realitásnak hát nyilván többre tartom a keretet mint amit az edző kihoz belőlük,te meg büszke lehetsz hogy jó katona módjára bólogatsz a mesternek és elhiszed hogy a Benficával vagyunk egy szinten.

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2022.09.04. 17:19:18

valós esélye van a BL-ben nagy zakókat kapni, lesz itt edzőkérdés heteken belül :(

Del Pybala 2022.09.04. 17:45:57

@MdewC: Vlaho beindult? Mikor? 4 bol van 2 szabi meg 1 tizi golja es semmit nem csinalt eddig.

Galbandi 2022.09.04. 17:53:35

@vargacsabi: Szerintem nem fogják Allegrit meneszteni akkor sem, ha nem jutunk tovább a csoportból. Még három év van a szerződéséből, ha idén felbontják, ki kellene fizetni neki 27 millió eurót (mínusz pár millió, amit szezon közben átutal neki a klub), meg szerződtetni a helyére valakit, szintén súlyos milliókért. Már most is megbüntették a klubot FFP megsértése miatt, az UEFA meg a következő szezontól tervezi három lépcsőben szigorítani a szabályt.

Zsltrk977 2022.09.04. 18:06:20

A szar attól még szar ha lekvárnak nevezzük. Magyarázhatod bárhogy ezt a hulladékot.

2022.09.04. 18:12:08

Ami mellett sokan elmennek, és én nem is értem miért történik, folyamatosan azt látom, hogy Allegri ordít a pálya szélén és két kézzel előre mutogat, de senki nem hajt előre. Remélem tényleg nem edzőbuktatás van tervben.
A Romat sokra tartom, de amit az első félidőben műveltünk velük, az brutális volt. Mintha a Juve egy 4 osztálybeli csapattal játszott volna. Hihetetlen. Allegri pedig biztos mondta nekik, hogy nehogy lefocizzátok a Romat. Nem értem akkor most mi van. Vagy mégis. McKenny és Locatelli nem találják a helyüket, Quadrado sincs képbe, csak ő klasszis és még így is egész jól teljesít. Vlaho idegbeteg egy kicsit, Kostic még nem illeszkedett be, Di Maria sajnos egyből lesérült, mint Pogba is, Chiesa még mindig az. Bonucci, aki a csk lenne, nincs ott.
Keanről nem kell beszélni, hátráltatja a csapatot. De Sciglio, Alex Sandro és Rugani a szürke összes árnyalatát lefedi.
Gatti és Bremer alakul.
Egyedül Perin, Miretti és Danilo van fejben toppon.
Na akkor gyerünk megnyerni mindent így. Ha meg nem megy akkor az a kurva Allegri a hibás.

2022.09.04. 18:13:27

Még így is csak két ponttal vagyunk lemaradva, csak két gólt kaptunk, még nem vertek meg, a Psg meccset le se játszottuk, de már mindenki leírta a Juvét. Micsoda szurkoló tábor

2022.09.04. 18:15:17

Ja és a kettős mércéről is egy kicsit. Rabiot még nem hibázott, de senki nem említi anyuci pici fiát. Nézzétek a meccseket és lássátok is azt

Szabiba 2022.09.04. 18:28:07

Ha a scudetto a cél,akkor az ilyen közepes csapatok ellen nem szabadna pontokat veszíteni...a BL-ben ne várjunk szerintem nagy dolgokat,ha ebben a szezonban meglenne a bajnokság az már nagy előre lépés lenne..

Del Pybala 2022.09.04. 18:31:50

@LacaGLJuve: nem hibazott de attol meg egy darab szart nem er

Gaben Smith 2022.09.04. 18:39:34

@LacaGLJuve: perspektívák ütközése :) Te a Roma elleni pár perc játékot emeled ki a többiek pedig a maradék 400 percnyi szarpaszirozast :) Igazabol a tabellán elfoglalt helyezés hízelgő ránk nézve a valós teljesítmény mögötte fele ennyi pontot se érne . A baj az hogy bő egy éve ugyanaz a kilátástalan játék folyik pedig volt egy bivaly mercato télen és most is egy jöttek azért olyan emberek akikkel erősödött a csapat Max mégsem tud előre lépni. Nulla semmi nincs elképzelés. Nincs hozzáadott edzői értek . Az utóbbi két meccsunket láttam és hat nagyon szomorú voltam ahogy a spezia és a fior úgy beszoritott minket a kapu ele mintha osztalykulonbseg lenne. 4 pont ez ugyan nem rossz de úgy gondolom nézve a mai trendeket ezzel a játékkal a bl-Ben felsulunk otthon pedig kis szerencsével lehet meg a negyedik hely. Na ez itt a baj dióhéjban sztem ez nem kicsi.

Rocky80 2022.09.04. 18:43:37

@LacaGLJuve: köszönöm, már négyfős a kis kontingens. Világ proletárjai egyesüljetek! :D

Amúgy ez tényleg nem így megy hogy gyere gombóc, hamm' bekaplak!... Nem is értem hogy mit vár a többség ekkora keretátalakítás után...

Vecchia 2022.09.04. 19:03:35

@Rocky80: A többség (köztük én is) szerintem azt várta, hogy az (elvileg) Allegri kérésére érkező új csapattagokkal már lehet majd látni, hogy milyen játékot szeretne az edző játszatni. A többség egyik fele azt gondolja, ezt nem látjuk. A másik fele azt gondolja, ha ez a játék, amit láttunk az eddigi fordulókban az, amit Max játszatni szeretne, az bizony probléma. Bármelyik félnek van/lesz igaza, az bajos, mert sem scudetto (amit Allegri kvázi megígért), sem értékelhető BL szereplés nem lesz belőle. De még csak csapatépítés sem.

Gaben Smith 2022.09.04. 19:30:29

@Rocky80: egy éve nem változott semmi abszolút nulla!!! Nem 5 forduló után ítélkezik az ember! Kilátástalan a játék 1 éve lefociz minket mindenki. Olyan mintha az összes játékos elbújna amikor passzolni akar vki nálunk egyszerűen nincs passz opció , nincs automatizmus ,séma felismerés fájdalmas boka csattogtato minden próbálkozás amikor a passzt próbálja valaki elkapni. Szörnyű erőlködés az amit csapatjateknak hívnak a fociban. Nem tudom elhinni hogy Ti ezt látva elégedettek vagytok ,mert ha igen elég nagy mazoista alakok vagytok. Az imént neztem a United-Arsenalt. Ten-Hag pár meccs alatt olyan kombinációját ,mozgásokat tanított meg támadásban ,védekezésben es ezek átmenetében , hogy csak pislogtam. Hol van ehhez képest Allegri? Már elnézést de szart nem rakott hozza a mister a játékhoz. Szégyen!!
Az meg egyre világosabb , hogy csak mikromanagelni tud hiszen a Conte által otthagyott keret finom hangolása által tudott szép eredményeket elérni. Amint ez a keret elkezdett kicserelodni ki is pukkadt az Allegriball. Uccso évben ugyanez a szarpaszirozas ment már ,amikor saját kútfőből kellett volna Ronaldot a csapatba illeszteni az nem ment.

2022.09.04. 20:07:20

@Gaben Smith:az inkább kb 50 perc, a Sassuolo elleni 90 perc is jó, a Samp fele fos volt, a Spezia fele is, és a Fiorentina meccs az katasztrofális volt. De én azt is leírtam, hogy miért, és szerintem nemcsak Allegrivel van a baj.

2022.09.04. 20:10:40

Egyébként nehéz lehet így meccseket nézni, hogy csak a félig üres poharat látja valaki. Ez az Agnelli család csapata, Nedved, Arrivebene, Allegri, stb a górék, és adott a keret. Nem Fifa manager. Ez van, ezt kell szeretni. Nem mehetünk oda pofánbaszni Keant a bénáskodásaiért fotelhuszárként

Del Pybala 2022.09.04. 20:12:01

@LacaGLJuve: nem felig ures hanem teljsesen

venember83 2022.09.04. 20:20:34

@LacaGLJuve: nem lehet mindig a kereten elverni a port, főleg az idei komolyabb átalakítás után, amikor sokan távoztak/érkeztek, és a szakmai stáb feladata az ő beillesztésük adott játékrendszerbe, netán más játékrendszert kipróbálni az érkezők függvényében vagy adott tulajdonságok megismerése után.

MdewC 2022.09.04. 20:23:45

@Del Pybala: jóvan kötözködjé mán a kákán he. :))

A többiekhez képest azért csak beindult a pali, ugyanakkor csak a feszkó oldás miart próbáltam egy jobb példát bedobni (nem a legjobbat) erre Te rögtön elrontod… ejjh :))

S7evin6 2022.09.04. 20:34:15

Sziasztok. Itt az a problema, hogy aki valahat akar csak amator szinten is focizott, az tudja, hogy az ilyen hozzaallasert, amit itt tobb Juve-jatekos megenged magadnak, lecserelnek a picsaba a felidoben.
Aztan utana megdogolhetsz az edzeseken, de valszeg nem jatszol meg par meccsig, tanito celzattal.

Itt pedig evek ota minden ilyen jellegu dolog le van szarva, akarmilyen jo jatekost hozunk ide, egy Veronaban barmelyik kozeppalyas jobban hajt minden meccsen.

Tenyleg nagyon fasza, hogy veretlenek vagyunk, de ez a Fior egy kozepcsapat, akik tok jo focit jatszanak, es siman nyerhettek volna tegnap akar tobb gollal is.
De igazabol a Spezia elleni meccsen is izgulni kellett, holott oket egy Juventus barmikor harommal meg kene vernie.

Namindegy, lehetne meg ezt sorolni barmeddig.
Ez az egesz, ami itt tortenik, az edzo es a vezetoseg hibaja.
Nyilvan a jatekosoknak se kene beleszarnia, de ha ugy vannak vele, h nincs semmi kovetkezmenye annak, mennyire rosszul jatszanak, akkor minek hajtsanak, ha a lover ugyanugy megkapjak.
Ugyanezt csinalna az emberek 90%-a is a munkahelyen.

Ugyhogy talan az lenne a legjobb, ha a PSG megvernek 3-4 gollal, hogy eszbekapjanak azok, akiknek legalabb kellene.
Es igen, ettol meg Juve-szurkolo vagyok es maradok is, de ezzel a faszival az elen nem lesz valtozas soha.

Victory7 2022.09.04. 22:27:49

OFF
Közben Murinnyót nagyon megalázzák Udinében :D

JeetTrader 2022.09.04. 22:31:54

Na jó én lenyugodtam. Látva h a Roma 4-0ra ég éppen Udineben emlékeztet h a tabellán elfoglalt végső helyezés a többiek függvénye is! (Mekkora közhely, de ez van ;))

Az Atalanta fogja vezetni a tabellát ha bedarálja a Monzat.

Ugyanakkor hozzáállás kapcsán még annyit h az újak h ne akarnának bizonyítani azt nehezen hiszem. Szóval a pályán mutatott hozzáálláshoz az edzőnknek is nagy köze van.
Még nem késő azért osszekapni magunkat!

babo0410 2022.09.05. 00:20:30

@JeetTrader: Ha végre azt játszanánk, amit Allegri mond a nyilatkozataiban, simán nyernénk a bajnoki címet. Szerintem BL előtt mindig ezt a kínlódást fogjuk látni.

babo0410 2022.09.05. 00:23:52

@JeetTrader: Az azért szomorú, hogy mi nem tudtunk nyerni a Roma ellen, az Udine meg simán 4-et vágott nekik. Nálunk meg egy 70-80 millás csatár volt a pályán, meg axért a keret sokkal erősebb, mint az Udine kerete.

2022.09.05. 00:36:54

@venember83: De a kereten kell elverni, mert ők vannak a pályán és fociznak. Nem hiszem, hogy az van a szerződésében, hogy ne hajts, legyél depis, ne csináld amit az edződ mond stb. Ja és Allegri is a keret tagja ezt ne felejtsük el. Szóval a kereten kell elverni, nem a takarítón
Én egyébként fentebb nem azt mondtam, hogy a keret szar, hanem leírtam, hogy mi a baj éppen. Név szerint említve mindenkit. Itt csak pillanatnyi probléma van, és ne jöjjön senki, hogy tavaly is meg már egy éve ez megy, mert teljesen más volt a szitu tavaly, és pont emiatt szívunk még ma is. Idő kell. Összegezték a 30 legjobb csapatot a világon mindenféle statok és adatok alapján, elég masszív melóval. A Juventus nincs rajt. Azt se a kereten verjük el? És a tavalyi még fosabb keret volt. Mégis épphogy lecsúsztunk erről arról és csak 4-ek lettünk, megfogtuk egyszer a Chelset. Most sokkal jobb a keret mégse férünk be a Zenit, vagy Kelta vagy Brighton elé. Az jelent valamit, hogy miért szenvedünk.
30. AS Roma
29. Manchester United
28. Zenit Szentpétervár
27. Kelta
26. Athletic Bilbao
25. Real Sociedad
24. Brighton & Hove Albion
23. Sport CP
22. Bayer Leverkusen
21. PSV Eindhoven
20. Benfica
19. Nápoly
18. AC Milan
17. FC Porto
16. Villarreal
15. Borussia Dortmund
14. RB Leipzig
13. Atlético Madrid
12. Inter Milan
11. Red Bull Salzburg
10. Arzenál
9. Tottenham Hotspur
8. Chelsea
7. Ajax
6. Barcelona
5. Real Madrid
4. Liverpool
3. Paris Saint-Germain
2. Manchester City
1. Bayern München

2022.09.05. 00:44:08

@Rocky80: Mert a szurkolás szubjektív, de egy csapat elemzéseit nem lehet csak objektíven kezelni, és ezt sokan figyelmen kívül hagyják

2022.09.05. 00:45:59

@Del Pybala: akkor úgy igazán szar lehet meccset nézni és szurkolni :)

Mtg007 2022.09.05. 00:54:19

@Victory7: Keményen! Valaki mondta itt pár napja hogy Dybala nem férne be hozzánk? Hát nem! Ótvar fos volt :-D Az is lesz!

Victory7 2022.09.05. 01:19:22

@Mtg007: De mekkora örömködés volt szezon előtt Rómában ,hogy milyen faszentos a támadósor,na mondom igen ,de más csapatrészek is vannak ám pl. védelem :D
Amúgy Dybala nem lepett meg ,mert az utóbbi időben amikor épp nem volt sérült akkor is 5 meccsenként volt az a játékos akit szerettünk volna látni, így én egyáltalán nem sajnálom.....

Juventino86 2022.09.05. 07:04:08

Látom komoly vita alakult ki itt Allegri megítéléséről. Természetesen nem tisztem eldönteni a vitát, de azért van pár dolog, amit tisztán kell látni. Én nagyon sokáig védtem Allegrit, de sajnos a mutatott játék kb. egy éve nagyon gyenge. Kiscsapatként szoktunk bekkelni, ami egy Fiorentina ellen megengedhetetlen.
Jobban kezdtünk, mint tavaly, de ez az ultradefenzív felfogás ma már nem lesz megfelelő. Allegri szemlélete sajnos már elavult. Ha négyvédős rendszerben játszunk, akkor a szélsővédőknek sokkal jobban fel kellene menni a támadással, illetve sokkal nagyobb arányban kellene birtokolni a labdát. Ez a két aspektus ma már teljesen természetes a modern futballban nagycsapatok esetében.
Az a durva, hogy így is simán megnyerhettük volna a meccset, ha a totál agyatlan McKennie el meri lőni 8 méterről 1-0-s vezetésnél. McKennie focistának sem tekinhető, egy csődtömeg a csávó. De ez is Allegri hibája. Miért nem kezdett Miretti? Ez teljesen érthetetlen.
Nem bízom már sajnos Allegriben. Vele nem lesz előrelépés, ugyanis túlságosan bele van ragadva az ultradefenzív szemléletbe.

Del Pybala 2022.09.05. 08:29:58

@Juventino86: az egyetlen kulonbseg a tavalyi kezdeshez kepest egy Perin...

insieme 2022.09.05. 10:22:59

@LacaGLJuve: osztom, főleg a bekezdés részét,,itt jön az általam mantrált SPIRITO,,a következő egy célszerződés kötés ami:: alapfizetés és "bizonyos célok elérése ""az utóbbi időben ez a divatos szlogen..

horvathimi2 2022.09.05. 10:50:34

Sziasztok!

Régóta olvasom a blogot, de ritkán írok véleményt. Most megteszem, mert az elmúlt 2-3 évet látva megfogalmazódott bennem egy-két dolog. Szerintem az, ahogy alakultak a dolgok teljes mértékben a vezetőség hibája. Igazából kicsúszott(vagy elengedték) a kezükből az irányítást. Mert az, hogy most már sorozatban harmadik edzőnél nincs konstans teljesítménye csapatnak(játékostól/edzőtől függetlenül), az elfogadhatatlan. Az, hogy úgy mennek ki a játékosok a pályára bizonyos meccseken, mintha valami kis csapat lennének. Vagy szimplán csak azt hiszik, hogy azért mert Ők a Juventus, ezért biztos győznek a pl. Sampdoria ellen. Mint tudjuk ez nem így van. Ilyenkor kéne a vezetőségnek szigórúan fellépnie és megragadni az edző/ játékosok tökét. Megmondani nekik, hogy ez nem méltó klubhoz és kapják össze magukat, mert különben súlyos következmények lesznek. Elsődlegesen azt gondolom, hogy csak anyagilag lehet ezeket az embereket(edző/játékos) megfogni, mert ma főként ez motiválja őket. Biztos vagyok benne, hogy a megkötött szerződések ellenére van olyan jogi kis kapu, ami alapján az ilyen trágya teljesítmények miatt lehetne bérmegvonást alkalmazni. Hiszen a klubnak is megvannak az érdekei és nem csak szobanövénynek hozza ide a játékosokat, meg az aktuális edzőt. Mert jelenleg kb ez így néz ki. Eredmények is kellenek!
Talán most a Roma elleni meccs előtt lehetett ilyesmi, mert nagy volt a kontraszt mindenben a Samp ellen meccshez képest. Az meg, hogy ezután jön két ilyen meccs, ahol alig csinál valamit a csapat, az jól mutatja, hogy ezt hagyják nekik.
Én azt gondolom, hogy azért történhet ez meg, mert Agnelliék szarnak bele. Ezt azért hagyják, mert elkényelmesedtek és elbízták magukat. Mondhatni azt érzem, hogy jóllakottá váltak és pont ugyanezt érezni a aktuális játékosokon és edzőn is(tisztelet a kivételnek).
Addig míg nincs gatyába rázva a vezetőség jöhet bárki(edző/ játékos). Mindig ugyanez a hullámzó szar lesz. Ez volt Sarrinál is a bajnoki cím ellenére is. Ugyanez volt szegény Pirlónál, aki azt gondolta majd Ő elhozza a forradalmat, de hát Így nem lehet. Allegri utolsó bajnoki címénél is ugyanez volt már.
Szóval, szidhatjuk a csapatot, edzőt, szertárost, stb.(nyilván teljesen jogosan), de a fejétől bűzlik a hal.

steven.h 2022.09.05. 12:42:11

@Juventino86: szerintem 4 forduló alapján felesleges még bárki felett pálcát törni, ugyanezt írtam a mercato részhez is, akik szerint szarok az új igazolások, mert nem mutatnak semmit.

Nyilván lehet mondani, hogy 1 éve szar a játék, csak most azért csak jött 7 játékos, akiknek a nagy része a kezdőbe. Én egyelőre megint kiváráson vagyok, aztán lehet megint jön a csalódás tavaszra, de most legalább nagyjából Allegri megkapta azokat akiket kért. Meg kell nézni decemberben hogy áll a csapat és hogy a 3 hónap alatt történt-e most valami fejlődés, mert ez az év lesz az értékmérő Allegrinek, mert nagyjából megkapott mindenkit akit kért, villantania kell.

FeriGjuve 2022.09.05. 18:36:59

@Galbandi: Ha esetleg elmarad majd a negyedik helyes kiszenvedett BL szereplésūnk egy újabb jól sikerült szezon után(a kezdés már megvan hozzá),akkor azonnal mérlegelni fogják,hogy megéri kifizetni,vagy mèg több bevètel kiesés.

ZED! 2022.09.05. 18:39:01

Egyetlen kulcspillatnatnak kell már csak bekövetkezne, hogy eltakarodsz...

2022.09.06. 10:12:37

@steven.h: Megkérdezhetjük, hogy kik azokat akiket kért? Sokan beszélnek erről, de én sehol nem láttam, hogy Pogbat, Di Mariat, csak kettőt példának, kérte volna. Persze attól még lehet.
Ami biztos, Moratat kérte, nem "kapta" meg. Depayt kérte, őt sem "kapta" meg, Rovellát szerette volna megtartani, még akkor is, ha Paredes jön, nem "kapta" meg, Milik második lehetőség volt, őt megkapta. Szélsővédőt kért, nem "kapta" meg.
Kik azok akiket a mester kért és megkapta?

steven.h 2022.09.06. 10:47:04

@LacaGLJuve: Odaírtam, hogy nagyjából. Az egész nyár arról szólt, hogy folyamatosan egyeztet Arrivabenéékkel, nem hiába tartott eddig a Di Maria saga is. Végre megkapta a registát is, és itt azt akit kb névszerint kért.

A lehetőségekhez képest megkapta az embereket az általa preferált 4-3-3-hoz, amit tavaly is végig erőltetett, pedig akkor 2 értelmes szélső támadónk se volt. Igen, nem kapott szélső védőt, de ki tudja kerestünk-e egyáltalán vagy az halasztva lett télre, tekintve hogy így is büntették a csapatot az FFP miatt. Rovella pedig az az áldozat volt amiatt hogy sem Rabiot sem McK-t nem sikerült eltakarítani. Szerintem Zakaria is ennek volt áldozata.

Mindenesetre azt gondolom, hogy Rovellának lehet jobb ha kezdőként végigtol egy szezont Monzaban és jövőre tér vissza, kérdés hogy akkor ki lesz az edző. Mert változatlanul tartom, hogy ez az év lesz az értékmérő edzői szinten is.

2022.09.06. 23:56:31

@steven.h: Paredes nem is kérdés, és mindenképpen hasznára lesz a csapatnak. Megkockáztatom, hogy sok passzt fog Vlahovicnak adni. Én sajnos nem szeretem a 4-3-3-at, Conte se a kedvencem ez miatt. De ha az lesz a felállás, akkor legalább legyen hozzá ember. Ez a keret sokkal jobban néz ki 3 védővel, és akkor nem hiányzik Alex és a többi nem létező szélső védő. Akiket ugye nem kapott. Biztos, hogy kért, mert 4-3-3-hoz ez nem keret. Szóval nem kapott. Most ebből főzhet.
Rovella nagy kár. Arthur és Zakaria egyáltalán nem. De a hamarabb elmennek, akkor Rovella még itt van. Ez a mercatónk legnagyobb vesztesége

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása