Barcelona - Juventus 2:2

Az Egyesült Államokban turnézó Juventus második felkészülési mérkőzését a Barcelona ellen játszotta, s a mérkőzést Ousmané Dembélé és Moise Kean 2-2 gólja fémjelezte.

A Juventus a következő felforgatott kezdővel állt ki a mérkőzésre:

JUVENTUS: Szczęsny; Alex Sandro, Bremer, Bonucci, Danilo; Cuadrado, Locatelli, Rovella, Zakaria, Di María; Kean.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1017891977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuveTomi15 2022.07.27. 06:16:01

Srácok, lemaradtam; Vlahovicnak mi baja, miért nem játszik?

Gabueroo 2022.07.27. 06:16:30

@JuveTomi15: Detto, Vlahovic, Mckennie miert nem jatszanak? Serules?

GGábr81 2022.07.27. 06:20:40

@Gabueroo: Ők ketten a főnökkel kapufáznak.

JuveMI 2022.07.27. 07:33:06

Az összefoglaló alapján: siralom, amit pressing ellen labdakihozatal gyanánt műveltünk!
Cuadrado balszélsőt játszott?!?:) ... Bremer (a legjobb középhátvédünk) a meccs előtti tábla szerint védőközéppályás volt?!?

DegerFaCan 2022.07.27. 07:42:20

Vhogy mindig ebben volt jo Kean. Kurva jó lesipuskas volt. Nem szép hanem drusztos gólokat rúgott mindig

venember83 2022.07.27. 08:38:20

@JuveMI: "siralom, amit pressing ellen labdakihozatal gyanánt műveltünk!"

Ez már Pirlo idején is így volt, utolsó évében már mindenképpen. Lassan a Juve elválaszthatatlan jellemjegye.

Lanzafame 2022.07.27. 08:39:38

@JuveMI: Bremer védő volt a meccsen, azt az összeállítást egy dallasi 12 éves baseball-játékos készíthette.

Tényleg nagyon ijesztő, mennyire nem tudunk mit kezdeni a presszinggel, ha pár hét alatt ez nem változik, nagyon nagy bajban vagyunk. Sandro, Bonucci, Cuadrado pedig már nem valók a védelembe.

JeetTrader 2022.07.27. 08:43:09

Dembele jól beültette a hintába Sandrot és társait.
Nem láttam a teljes meccset de ha az összefoglaló a Barcarol szólt eltudom képzelni mi volt pláne a 451es támadó felállásunkat elnézve.
Ugyanakkor számunkra hízelgő a 2-2. Di Mária üde színfolt a csapatban már most sajnálom h elmegy.
Kean 2 gól...őőő....most mondanám h ez lenne a dolga de 2 gólra jut 15 meccsnyi pocsék teljesítmény a részéről. Remélem így jobban kapkodnak majd utána.

supertrezi 2022.07.27. 08:55:30

@JeetTrader:
Lehet azért is játszik ennyit, hogy hátha megtetszik valakinek még a Mercato végéig.

NagyonJuve 2022.07.27. 08:58:06

Nem láttam a meccset, de egy nagyon feltűnű! Itt mindenki szidja a csapatot milyen szar mes stb. Ez a barca 5 öt vágott a cseszinek! Néztem a hozzászólásokat egy semleges oldalon ahol meg a juvét dicsérték hogy a gólokat csapatjátékkal szerezték még a barca csak egyéni megvillanásból.

delpi0823 2022.07.27. 09:04:00

@NagyonJuve: Ja,meg ok a teljes csapattal jatszottak.Akik bealltak hozzajuk 2ik felidoben azok is szinte mind minosegi jatekosok voltak.Nalunk akik bealltak meg azt se tudjuk kik kb.En nem lattam a meccset,de meglepodtem hogy 2-2 lett.En azthittem siman kikapunk majd.De amugy tenyleg Vlahovic miert nem jatszik?

rockitbaby 2022.07.27. 09:07:38

@delpi0823: Azok után, hogy Bremer is bicegve hagyta el a pályát lecserélésekor, feltehetően óvni akarjuk az értékeinket, mert még a felkészülésnek sincs vége, de már vannak komoly áldozatok.

Dzsákkeríni 2022.07.27. 09:33:15

Én végignéztem srácok, de nagyon sajnálom, hogy így tettem! Az első félidőben egyébként volt egy Cuadrado helyzet egy az egyben vezette ter Stegenre és mellérúgta, valamint a végén Perin is védett egy nagyot Depaynak kissé éles szögből, nem tudom ezek miért nem fértek bele egy 10+ perces összefoglalóba! :)
Vlahovic a második félidőben a mi kapunk mögött az egyik stábtag irányításával mozgott.
Az új 50 milliós védőnk eddig egy jó felpasszt nem tud bemutatni sajnos.
Cuadrado és Sandro amit Dembelétől kaptak, azt egy hónapig mesélhetik a sportpszichológusnál.
A védelem Danilo-Bonucci-Bremer-Sandro felállásban kezdett, Cuadrado balszélső volt, bár nehéz volt megfejteni kinek hol lenne a helye és mit szeretnénk csinálni...
És néhány pozitív:
Gatti: nagy, erős és határozott volt, nem tudták megforgatni, pedig próbálták. Egyedül többet ért, mint a másik 3 belső védőnk együtt. Volt tűpontos hosszú labdája is.
A középpályán Zakaria nagyon hasznos volt, rengeteget szerelt, főleg a második félidőben, akkor már a támadásokba is jól lépett be. Locatelli próbálta irányítani a csapatot, mindkét gólban benne volt.
Kean kétszer került helyzetbe, két gólt lőtt belőle, most semmi kritika nem érheti.
Di Maria tényleg teljesen más dimenzió, mint a keret többi tagja!
Összegzésképp a Barca sokkal többet tett a győzelemért, meg is érdemelte volna akár 2 góllal is, de a védelmük jelenleg a miénket is alulmúlja.

JuveMI 2022.07.27. 09:52:13

Azért remélem, hogy a legtöbb szurkoló sejti, hogy ezek az eredménykényszeres celeb-bemutatómeccsek szakmai szempontból semmit sem érnek... nemhogy segíti egy épülő csapat felkészülését, de még hátráltatja is! Júluisban semmi értelme egy BL 8 szintű meccsnek! Az eredményről meg annyit.... hogy a MU 4:0-ra verte a (strandpapucsos) Liverpoolt Bangkokban:)) Biztos vagyok benne, hogy az edzők 99%-nak púp a hátán... viszont a bevétel miatt rákényszerítik őket.
Gondolom Allegri is szívesebben vonulna az edzőpálya műhelyébe... vagy időnként tolna egy zártkapusat a szomszéd faluval... ha üvöltözni támad kedve.

Mark Szabo 2022.07.27. 09:55:03

@Dzsákkeríni: Pedig nekünk Dembele nem kellett :-D Akik károgtak Di Mária miatt azok most elhallgatnak. Valóban más dimenzióban játszik. Bár lehet csak egy évet marad, de egy jó év nekünk a helyes irányba terelheti a klubbot

alexGicamo 2022.07.27. 10:18:21

Biztos vagyok benne, ha a nagy hiányzóink ( Chiesa , Pogba, Vlaho )játszottak volna, megnyertük volna a meccset !
Remélem, a Margit ellen már játszik Dusan ! Örülnék, ha megnyernénk azt a meccset !

alexGicamo 2022.07.27. 10:22:46

@JuveMI: Az utolsó mondatodon jót nevettem , mert felvillant előttem a jelenet ! :-D

JuveMI 2022.07.27. 10:31:32

@alexGicamo: Igen:) Viszont bárka-margit meccseken, ahol még nyerni is kéne, nem lehet játékot szervezni-tanítani-gyakorolni... bezzeg, ha átruccan az Aosta vagy a Pro Vercelli...

Shaky79 2022.07.27. 10:51:46

Ha a vezetőségnek nem lett volna elég világos, akkor remélem kinyitották a szemüket ezen a meccsen! Minőségi szélső hátvédre/hátvédekre nagyon nagy szüksége van a csapatnak, főleg baloldalon, de jobb oldalra sem lenne hátrány!!!

steven.h 2022.07.27. 11:06:49

@JuveMI: Szerintem azért nem rossz, ha minőségi csapatok ellen tud felkészülési meccseket játszani a csapat, de nyilván túl sok dolgot ezekből leszűrni nem nagyon lehet. Mindenesetre az vicces, hogy július van és már most kezdődik az 5-t rúghatott volna nekünk a Barca és hasonló kommentek. Meg hogy csak azért lett 2-2 mert a barca védelme még a Juve védelménél is rosszabb. Hát ez a Barca védelem nem is lesz jobb ennél nagy valószínűséggel.

Mindenesetre, szerintem az első félidei játék egyáltalán nem volt rossz. Ha ezt tudnánk még tökéletesíteni, meg minden a helyére kerülne és 90 percig is képesek lennének így játszani, akkor szerintem egy jó idénye lehet a csapatnak.

Mindesetre azért a keret hiányosságai sajnos nagyon látszódtak:
- Alex Sandro bármennyire tűnik motiváltnak, nem igazán használható már kezdőként, támadásokat szerintem nem segítette jól, védekezni meg olyan mintha elfelejtett volna
- Nagyon kellett volna Kostic aprópénzért amíg nem tér vissza 100%-osan Chiesa, mert Cuadrado, bármennyire is szeretem, nem való tükörszélsőnek
- Rovella jól mozgott, de sokat is hibázott. Félelmetes összehasonlítani őt, akinek már van több mint 100 Serie A meccse, egy Gavival

Di Maria meg egy hatalmas igazolás lehet. Ő tudja azt játszani, amit Dybala nem. Kötetlenül a szélről akár befele húzva, akár középről irányítva is tud játszani és azokat a helyzeteket amiket Kean vagy Cuad nem tudott belőni, Vlaho és Chiesa valószínűleg belövi, legalábbis remélem.

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2022.07.27. 11:12:31

Dembele úgy verte be a 2 gólját, mint amikor az elsőosztályú játékos lemegy falura és a megye3 védőkkel poénból focizik kicsit

Del Pybala 2022.07.27. 12:22:12

Nalam a meccs embere Rovella...hihetetlen magabiztos a vedelem elott! Ha ezek utan is igazolunk oda vkit ot pedig kolcson adjuk az rohejes lesz. Dimaria es Bremer is jo volt. Cuadrado, Kean es Sandro sima emberhatrany. Kean borzalmas...teljesen suta. Ami aggaszto h Loca is borzalmas. Egy balszelso kellene rohadtul...hol is van Kostic? :D

Frankie.7 2022.07.27. 12:54:37

@Del Pybala: Kostic játszik egy évet West Hamben aztán elviszi a Pool vagy a Chelsea 40 misiért, mi meg tapsolunk Sandronak, ha lesz egy jó megmozdulása.. ha baj van De Sciglio beugorhat még :)

Dzsákkeríni 2022.07.27. 13:11:18

@steven.h: Ok mester, Te láttad jól:)

steven.h 2022.07.27. 13:35:29

@Dzsákkeríni: Nem az volt a célom, hogy bárki megtaláljon azzal, hogy én láttam jól. A második félidő borzalmas volt, de én az elsőt egyáltalán nem láttam annyira borúsnak, mint ahogy páran itt leírták. Voltak szép akciók, elég gyakran sikerült minimális pressinggel operálni és abból visszaszerezni a labdát. Amiből meg a 2 gólt kaptuk már nem újdonság, 3 éve semmit nem ér Sandro és az eteti meg őt, aki akarja.

Dzsákkeríni 2022.07.27. 14:32:06

@steven.h: Értem, szóval én találtalak meg Téged és nem fordítva, mikor negatív kontextusban idézgetsz tőlem ezzel burkoltan lehülyézve engem... Nem baj, ha másképp látjuk, de akkor szólíts meg normálisan és úgy mondd el mi a véleményed! Az első félidőben volt kb 2 akciónk, egyébként a saját 16-osunk elől alig tudtuk kihozni a labdát, nem egyszer el is adtuk. A félpályát alig tudtuk átlépni. Én meg így láttam.

xXPeiperXx 2022.07.27. 16:32:23

@steven.h: @Dzsákkeríni: Igazságot teszek :D. Megnéztem a meccset és az összefoglalót. Én nagyon pozitív vagyok azzal kapcsolatban, hogy a januárt már nem Allegrivel kezdjük :D.

Az első félidő eleje nem volt annyira vészesen rossz, de ami utána jött....

Oké ez a Barca egy ötöst adott a Chelseanek, DE.... a Chelsea akart focizni, míg mi bekkeltünk és próbáltunk kontrázni, kontrajáték nélkül.

Én nagyon meglennék lepődve, ha idén bajnokok lennénk és túljutnánk az első kieséses meccsen a BL-ben. Kezdek megbarátkozni az újabb küzdős negyedik helyre.

Játékosokat nem értékelek, mert ez még felkészülési időszak még mindenki keresi magát, de a taktikában még véletlenül se vélem felfedezni a tudatosságot.

Bocs, ha negatív voltam és valakit megbántottam. :D

venember83 2022.07.27. 16:59:00

@xXPeiperXx: "Én nagyon pozitív vagyok azzal kapcsolatban, hogy a januárt már nem Allegrivel kezdjük"

Melyiket?

Rocky80 2022.07.27. 17:09:16

@xXPeiperXx: egy felkészülési meccsből és komoly hiányzókkal nem lehet ilyen következtetéseket levonni. De ha gondolod, mehet a fogadás is ezzel a januári dologgal kapcsolatban. ;-)

Amúgy @steven.h-nel értek egyet, az első félidő az elejét leszámítva nem volt rossz. Egyedül a védelem szélei az igazán aggasztóak.

Rikoo 2022.07.28. 00:47:59

@NagyonJuve: @xXPeiperXx: Nem is volt Barcelona - Chelsea meccs.

xXPeiperXx 2022.07.28. 06:24:31

@Rikoo: Jogos, Inter Miami ès Real Madrid ellen volt meccsük. Èn a Real elleni meccsre gondoltam, amit láttam ès szépen játszottak. A Miami elleni meccs meg gàla meccs volt részükről

xXPeiperXx 2022.07.28. 06:29:29

@venember83: Jogos, èn 2023. januárra gondoltam.

@Rocky80: Egy jelképes dologban benne vagyok. :)

Rocky80 2022.07.28. 07:49:23

@xXPeiperXx: király, mehet! :D Rádírok privátban.

NagyonJuve 2022.07.28. 08:31:55

@Rikoo: ez érdekes, mert én sem találom pedig a juve meccs előtt olvastam. Meg a chelseat is megnéztem és nem is kaptak 5öt senkitől.

xXPeiperXx 2022.07.28. 10:04:04

@NagyonJuve: Volt egy cikk, ami szerint kapott egy Ötöst a Barcàtól.... De az àtigazolàsi piacot tekintve, öt olyan játékost igazolt a Barca, akik vagy Chelsea játékost volt vagy Chelsea kiszemelt. :D

NagyonJuve 2022.07.28. 11:18:28

@xXPeiperXx: köszi. Akkor az zavart be. Tudom hogy láttam valahol. Cikket nem olvastam csak a főcímet

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása