Az Inter elleni mérkőzés

coppa_italia_1.jpgA Juventus már bebiztosította negyedik helyét a bajnoki tabellán, így ott lehet a Bajnokok Ligája következő kiírásában is, szerda este pedig egy igazi rangadó, a jelenlegi szezon utolsó komoly tétmérkőzése vár a zebramezesekre, akik az Inter csapatával mérkőznek meg az Olasz Kupa fináléjában.

Massimiliano Allegri keretében, több fiatal játékos mellett már ott lehet Manuel Locatelli is, míg Mattia De Sciglio sárga lapos eltiltását tölti a döntőben.

A két csapat mindeddig csupán két alkalommal találkozott egymással az Olasz Kupa fináléjában, s a Juventus százszázalékos mérleggel büszkélkedhet, hiszen a torinóiak az 1958-59 es szezonban 4:1-es győzelemmel, az 1964-65-ös kiírásban pedig az Inter fölött aratott 1:0-ás diadallal hódították el a trófeát. 

A Juventus a Sampdoria, a Sassuolo, majd a Fiorentina legyőzésével biztosította helyét a római mérkőzésen, míg az Inter útja az Empoli, az AS Roma és a városi rivális AC Milan testén keresztül vezetett a döntőbe.

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést a Sport 2 közvetíti élőben.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, PinsoglioPerin

Védők: Chiellini, de Ligt, Danilo, Cuadrado, Alex Sandro, Pellegrini, Bonucci, Rugani

Középpályások: Arthur, Bernardeschi, Rabiot, Locatelli, Zakaria, Nicolussi, Miretti

Támadók: Vlahović, Morata, Dybala, Kean, Aké

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7417828491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuleius 2022.05.11. 23:09:14

@ZED!: "Akkor te nem ezt a meccset nézed...
A tizi előtt már legalább 10 percen át dörzsölte a hátunkat a kapufa!"

Mindez miként kapcsolódik bármihez, amit írtam?

Tony. 2022.05.11. 23:09:32

De Ligt az érinthetetlen

danimester1 2022.05.11. 23:09:59

Kell a Superliga nincs mese!Ilyen ellenszélben nagyon nehéz!

Primo Dimarzio 2022.05.11. 23:11:04

örülhettek lehet allegrit fikázni meg a vezetőséget

Shaky79 2022.05.11. 23:11:15

@Rupert28: Olvasd vissza a Bernardeschi Bonucci csere óta miket írtam, aztán beszélgessünk róla ki mihez ért...köszi

nortu30 2022.05.11. 23:12:02

@Rupert28: Gondolod, hogy ez itt bárkinek örömöt okoz?

Nathas 2022.05.11. 23:12:21

Eddig tudtam nézni. Allegrit nem kell elküldeni, mert ha van egy minimális önkritikája, felmond.

Novice_71 2022.05.11. 23:12:24

Itt már csak a biciklijavító ember segíthet, talán nincs is messze...

venember83 2022.05.11. 23:12:25

@Rupert28: nem gondolnám, hogy ez a meccs sok örömöt váltana ki bármelyik Juve-szurkolóból.

Hudakdomi 2022.05.11. 23:13:01

Allegri kiszalva. Mehet tovább a meccs

Mark Szabo 2022.05.11. 23:13:32

Mikyeneket lőnek, Dybalanak meg két jó helyzetből nem sikerült gólt lőnie...Allegrinek ez gáz

danimester1 2022.05.11. 23:13:43

Fasza gyerek előkerült a piros!

ZED! 2022.05.11. 23:14:47

@Apuleius: Ha neked ment válaszban, akkor bocsi, idegemben már nem is tudom kinek válaszolok

Apuleius 2022.05.11. 23:16:30

@ZED!: Ok, semmi gond, csak tényleg nem értettem, hogy mire utalsz :-D

Attilio79 2022.05.11. 23:16:30

Ez 11es, ha Lautaroé is az... :/

Shaky79 2022.05.11. 23:16:30

Ha Allegrinek egy pici kis önkritikája van akkor teljesen magára vállalja a mai kudarcot, de szerintem nem lesz! A vezetőség meg soha nem fogja elküldeni, mert ugyanolyan gyengék mint ő...

Mark Szabo 2022.05.11. 23:16:47

Na ne...na ne!!!! Ez nem volt 11-es?????????

DelPiero2 2022.05.11. 23:17:52

köcsög bíró szerint nem!
Jó lenne már ha A.Bene végre kinyitná a száját a bírói kar ellen!

Juventino86 2022.05.11. 23:18:53

A bíró valami gyalázat, de mi se vagyunk jók. Ez 2011 óta a legrosszabb szezon. Allegrinek fel kellene mondania, de ha nem, akkor el kell küldeni. Mert ez a szezon vállalhatatlan.

Attilio79 2022.05.11. 23:18:59

Szép bírói ténykedés, a Var gyakorlatilag kávézik, a szabálykönyv bizonyos részei az Interre nem érvényesek.

DelPiero2 2022.05.11. 23:20:00

@Shaky79: vállalja a bíró magára, mert ez minden eddigit felülmúl!
ha sinter szurkoló lennék nem lenne pofám örülni ilyen bíró mellett!

ZED! 2022.05.11. 23:20:48

@Shaky79: Csak azt nem értem, hogy mikor elég jól nyomtuk, hajtottunk, miért kellett belenyúlni a a meccsbe, mikor máskor meg úgy kell mondani a 85. percben, hogy cseréljen már..

Apuleius 2022.05.11. 23:21:47

@ZED!: Nagyon rosszul nyúlt bele a cserékkel Allegri, pont, amikor lendületben volt a csapat.

ZED! 2022.05.11. 23:24:28

@Apuleius: Tizikkel kaptunk ki, de nem a büntető párbajban

DelPiero2 2022.05.11. 23:24:29

Tök mindegy mit csinál(t) Allegri, ez a bíró elhatározta hogy a sinteré a kupa.

nortu30 2022.05.11. 23:24:48

Amennyiben kikapunk, ami most már szinte biztos, az meg is koronázza az idei szezont. A BL-hely sem ment volna önerőből, megköszönhetjük az Atalantának és a Romáknak.

Shaky79 2022.05.11. 23:25:46

@ZED!: Teljesen egyetértek veled...fogalmam sincs miért cserélt! Csak arra volt jó, hogy megtörje a lendületünket és visszahozza a meccsbe ezeket a .....
Illetve azért cserélt mert 25 percet védekezni akart, és hátha nem kapunk gólt, ez az ő taktikája, egy igazi balf@sz...kib@szottul idegesít hogy lehet ennyire elrontani egy kupadöntőt

Shaky79 2022.05.11. 23:27:26

@DelPiero2: mindig lehet a külső körülményekre fogni...de akkor csak a saját hibáinkról tereljük el a figyelmünket szerintem

Andris Farkas 2022.05.11. 23:27:51

Kean olyan távol kéne tartani a kerettől hogy még csak tv-n se nézhesse a meccseket mert onnan is csak sugározná azt a fejetlen buta energiáit, konolyan ez az ember bűn szar

Rikoo 2022.05.11. 23:27:57

@DelPiero2: +1
Ez az igazság sajnos.

nortu30 2022.05.11. 23:28:07

@Shaky79: Ebből is látszik, hogy nem idevaló. Mikor megy a szekér, akkor is sikerül elb@sznia.

ZED! 2022.05.11. 23:28:23

@Shaky79: A City is így szopott ki a Reál ellen nem is régen, ez a taktika a mai futballban nem állja meg a helyét, talán a múlt században elérték vele valamit.

Apuleius 2022.05.11. 23:29:24

@Shaky79: Szerintem se ezt, se azt nem lehet szó nélkül hagyni.

DelPiero2 2022.05.11. 23:33:34

persze a köcsög bíró az utolsó percekben mikor már nincs tétje akkor ad sárgát sinternek.

Juventino86 2022.05.11. 23:34:21

Allegri komoly hibát követett el a cserékkel. Régen jól nyúlt bele, de ma már nem képes erre. Itt nincs kérdés, azonnal ki kell rúgni.

Leram7 2022.05.11. 23:34:52

Döntőhöz méltó hangulat.
Döntőhöz méltó feszültség és játék.
Nagyon rossz játékvezetés, simán elmaradt a piroslap és az első 11-es nevetésges volt.

Azontúl sajnos mélyebb az inter kerete, jobban tudott cserélni Inzaghi, több a játékosa. Kean, Arthur féle cserékkel sokra nem megyünk sajnos.

Marotta is jobban igazolt, Calhanoglu > Ramsey stb...

9 szép évig szopatuk a retkes sintert, reméljük majd jövőre újrakezdődik egy ilyen időszak.

szauerb 2022.05.11. 23:35:00

Tényleg bírózunk gyerekek?
:D

DelPiero2 2022.05.11. 23:36:41

A bíró is ünnepelhetne a sinteres kupacban.

Juventino86 2022.05.11. 23:37:16

És sajnos beigazolódott az is, amit írtam De Ligtről. Mindig benne van a hiba. A második tizinél hibázott, az adható volt sajnos. De a fő hibás Allegri.

DelPiero2 2022.05.11. 23:42:19

@Juventino86: Semmit nem lehetett tenni. Akármit tett volna, itt a bíró elhatározta hogy az inter nyer. Brozovics labdaelrúgása az mindennél nyilvánvalóbb volt. Nem mondom hogy Allegri tökéletes, pl. szerintem Landucci jobb lenne, de itt az első lépés az kellene hogy legyen a klub részéről, hogy végre nyilatkozzon a serie A játékvezetőiről!
Látható hogy egyre parasztabbak a bírók.

JuveMI 2022.05.11. 23:42:53

Hogyan születhet meg egy hatszoros bajnok, tapasztalt öreg róka fejében egy ilyen döntés 30 perccel a meccs vége előtt?? ... egy ilyen részrehajló bíróval a nyeregben totál magára húzza az ellenfelet... csak idő kérdése volt, hogy mikor fúj be egyet (látszott ez anno a bajnokin is)! Hátul ástunk lövészárkot, Vlahovic 25 méterre a kapunktól... ahelyett, hogy a kezdőkörben sorra felrugdossuk a sintér középpályásokat! Hogy a bánatos ....ba gondolta?????

Attilio79 2022.05.11. 23:42:54

Végre mert a csapat menni a félidő után, kár volt megtörni és 3 belső védővel nyusziként visszaállni és megint 1 gólos vezetésnél. Ez nem elég és nem ezért van 80 milláért csatárunk. :/
Az Inter nem érdemelte meg a kupát, viszont a kerete jobb, mint a milyenk.
A Figc ellenőrízhetné a küldött bíráit...
A mercaton sok múlik! Sok pozíció változásra szorul.

Shaky79 2022.05.11. 23:47:11

Egy edzővel mindenképp jobb most a sintér...

Attilio79 2022.05.11. 23:49:25

@Attilio79: ×mienk - úristen, ezt leírtam... :D

DelPiero2 2022.05.11. 23:51:12

@szauerb: nem értem ez miért kérdés. Nem voltunk jók, de normális játékvezetés mellett szerintem nem kapunk ki. Teljesen igaz, hogy az inter kerete sokkal mélyebb, mégsem lehet azt mondani hogy bedöngöltek volna.

Lanzafame 2022.05.11. 23:52:00

Ez nem a bírón múlt, szarok vagyunk.

DelPiero2 2022.05.11. 23:52:47

@JuveMI: az nem működhetett volna, mi egyből kaptuk volna a sárgát a felrugdosásért.

Hudakdomi 2022.05.11. 23:53:50

Csak hajnalba nehogy leejtsek a kupát részegen :D

DelPiero2 2022.05.11. 23:56:01

@Lanzafame: Szerintem tévedsz. Annyira azért nem voltunk szarok. Sokszor voltunk szarok úgy is, hogy a bíró segített az ellenfélnek, mégis azt mondom hogy a segítség nélkül is kikaptunk volna sokszor. De ez abszolút nem az az eset.
Volt hogy a bíró javunkra tévedett, de az ellenünk tévedések általában sokkal súlyosabbak mint a javunkra. Szóval szerintem nem voltunk rosszabbak. Tény hogy fölöslegesen húztuk őket magunkra.

alessandrinho 2022.05.11. 23:56:21

Teljesen felesleges csapatépítésről meg mercatoról beszélni, ameddig Allegri marad az edző, ugyanezt az antifutballt fogjuk látni, bárki is legyen a pályán.

Jozeph Pelikahn 2022.05.11. 23:57:23

Amikor bejön Kean és Arthur, akkor már tudom a végeredményt...

Ha marad ez a keret, -Dybala, akkor a következő idényben lesz min idegeskedni.

Lanzafame 2022.05.12. 00:00:38

@DelPiero2: duzzoghatunk a bírón, de ezzel csak elfedjük azt a régi problémát, hogy minek állunk vissza fél órával a vége előtt a tizenhatosra bekkelni, ha soha, egyszer az életben nem jött ez még be, és mindig ez a vége. Mindkét tizit jogosnak éreztem volna, ha az ellenfél szenvedi el. Ne áltassuk magunkat, gyengék és vesztesek vagyunk, remélem nyáron sikerül erősíteni. Ha télig nem lesz előrelépés a fejekben, akkor el kell küldeni Allegrit.

Jozeph Pelikahn 2022.05.12. 00:00:43

A bíró ellenünk könnyen adta meg a tiziket, nekik meg adós maradt egy korai pirossal.

Amikor az Inter kezdett durvulni, azt simán lefújás nélkül hagyta, amikor érkezett erre 1 darab válasz tőlünk, már röpült is a sárga. Így elég nehéz azért játszani.

Del Pybala 2022.05.12. 00:00:45

Allegriztek itt mikor a biro dontotte el a meccset...

DelPiero2 2022.05.12. 00:04:04

@Shaky79: Nem fogunk mindent a külső körülményekre. Pont az az egyik baja a vezetésnek, hogy nem mer nyilvánosan szólni a bírók ténykedése miatt. Gardiola is merte keményen kritizálni a VAR szobát.
Nem véletlen hogy ennyire elpofátlanodtak. Angliában pl. a favorizált csapat gólja után ugrált a bíró örömében, majdnem együtt ünnepelt a kupacban. Ott a klub (azt hiszem Tottenham, de lehet hogy tévedek) nyilvános petíciót adott be, hogy a bíró ne vezesse az ő meccseiket, annyira utálta őket.
Igaz sajnos, hogy itt több bíró is elég nyilvánvalóan Juve ellen vezet meccset.

Vergilius1897 2022.05.12. 00:05:17

Ez a meccs addig tartott amíg Inzaghi el nem kezdett cserélni. Correara, Dumfriesre, Alexisre, Vidalra sőt még Di Marcora se volt válasz a kispadon. De már a cserék előtt is látszott, hogy kezdünk fáradni. Egyáltalán nem láttam visszaállást, egyszerűen elfáradtunk és nem volt kivel frissíteni.

Arról meg már ne is beszéljünk, hogy milyen különbség van Rabiot, Zakaria, Arthur, Locatelli középpálya és a Barella, Perisic, Brozovic kp között.

JuveMI 2022.05.12. 00:05:40

@Del Pybala: Allegri is eldönthette volna... csak hagyni kellett volna még 15 percet játszani a csapatot!

Juventino86 2022.05.12. 00:07:36

@JuveMI: Így van. Itt fejeknek kell hullani. Allegri és Nedved repülhet.

buci402 2022.05.12. 00:09:00

Ha simán nyertek volna 2-0-ra semmi bajom nem lenne (vagyis igen, de na), mert a keretük erősebb, csapatként jobbak. De így.. az 1. tizenegyes egy vicc volt a hosszabbításnak nem is kellett volna következnie. Szóval ja, így felbaszós.

De amúgy nem vagyok túl bizakodó a jövő évi szezont illetően.. a védelmünkre kíváncsi leszek, hogy hogy áll össze, a középpálya 0 (oké, most nincs Chiesa, de az gáz lenne ha csak rá alapoznánk), elől Vlahovic, Morata, Kean. Vlahovic eddig gyenge, reméljük össze szedi magát, Morata sose volt igazán jó, Keannek volt néha jó pillanata. Dybalának meg jobb lesz máshol, mert bár tudom hogy divat utálni (habár a "Ronaldo jobb volt" divatfanok már valszeg nincsenek itt :D) és vannak is hibái, de még így is magasan ő volt az egyik legjobbunk idén. Bár remélem ez az Interes átigazolás csak rossz vicc. :/

Jövőre ismét a BL hely lesz a valós cél, feltéve ha a többiek megint gyenge szezont futnak, a BL-ben meg a legjobb 8 a max, de persze az majd a sorsolástól is függ.

Az a baj, hogy próbálnék pozitívan hozzáállni a dologhoz, de eléggé elkeserítő nézni néha a meccset, pedig az idény végénél járunk és így is sokszor azt látni, hogy nincs igazán komoly taktikai elképzelés. Ebben Allegri is hibás, akit én nem tartok túl jó edzőnek, lehet kár volt őt visszahozni, másvalakivel egy más irány talán célravezetőbb lett volna (lenne). De Nedvedék se igazán hoznak jó döntéseket, úgyhogy van gond ott is.

Azért bízok benne, hogy elindulunk felfele, ha kissé lassan is, akár úgy mint a Milan.

DelPiero2 2022.05.12. 00:09:29

@Lanzafame: Nem voltunk erősek, de rosszak sem. Tény hogy hibáztunk, mit mindannyiszor. Lehet hogy meg lehetett adni (más kérdés hogy ez is szégyen, nem csak ellenünkben, hanem általában, ha már kontakt volt akkor lehet adni, nem számít hogy tudott volna tovább menni ha akar.) De akkor a Vlaho elleni mi volt? Még a műsorvezető is elismerte hogy igen, itt volt kontakt, pedig ez a műsorvezető szinte egy rossz szót nem szólt a bíró ellen. Többször kilassították azt is, de nem a VAR, az meg sem nézte.
A Juve alapíthatna egy szuperbírói kört a szuperligával párhuzamosan.

JuveMI 2022.05.12. 00:10:32

@DelPiero2: Sárgát kaphattunk volna 11-et is... sőt pirosat is a 80. percben. Viszont 50 méterre a kapunktól nem lehet sem jogos, sem pedig jogtalan büntetőt befújni. Viszont ezzel a csapattal busz-kontrára építeni a sintérek ellen... ráadásul ilyen bíróval... kész öngyilkosság.

szauerb 2022.05.12. 00:12:47

@DelPiero2:
Elő lehet venni a játékaokat, a vezetősèget, az edzőt....
Aztán ha benük nem találunk hibát esetleg lehet bírózni...

DelPiero2 2022.05.12. 00:15:01

@JuveMI: megvan ennek a taktikája hogy mikor kell úgy tenni, mintha "kompenzálná" az elfeledett pirosat, meg a korábbi elmaradt sárgát.
Amit elfeledett annak erős meccsbefolyásoló hatása volt.
Sajnos a bírói ténykedésnek a kemény játék is a hozadéka, aminek a sok sérülés a következménye. Persze ez a többi csapatot is érinti, csak esetleg eltérő mértékben.

DelPiero2 2022.05.12. 00:17:26

@szauerb: Csak a mérték nem mindegy. Minden csapat minden meccsén van hiba. Ilyen alapon sose lehet elővenni a bírót. Fölösleges a bírói felkészítés. Mi is mehetnénk ilyen alapon játékvezetőnek.

Bodnar Daniel 2022.05.12. 00:18:10

@Lanzafame: Azért mert nem bírta volna femntartani a tempót a csapat minőségi csere nélkül. Az Inter meg a seggéből Vidalokat meg Sanchezeket húz ki. Ez az egyszerű magyarázat. A hosszabítással már tuti bukó volt. A tizi mentette meg őket.

JuveMI 2022.05.12. 00:22:09

@DelPiero2: Jól mondod! "Megvan ennek a taktikája"... és én személy szerint elvártam volna ezt a taktikai tudást (is) a Juve edzői stábjától! Én így a meccs után (4-5 sörrel terhelve:) is ebben látom a mai kudarc fő okát... nem szabad visszaállni egy gólos vezetésnél, felkínálva a csaló bírónak a döntés lehetőségét... főleg úgy, hogy az a döntés Allegri kezében volt (nem a bíróéban és nem is Inzaghiéban) a 60. percben!

Bodnar Daniel 2022.05.12. 00:24:15

@JuveMI: És kiknek a becserelésével képzelted el a megfelelő taktikát?

Shaky79 2022.05.12. 00:27:21

@DelPiero2: Te mit vársz egy olasz bírótól amikor a szövetség is belengette a szuperliga miatt, ha ott elindulunk innen kirúgnak minket! Lehet bírózni, én is bíróztam a bajnokin a sintér ellen, mert ott valóban nagyon rosszul fújt, és ott nagyokat hibázott, szerintem itt nem! Gondold végig, amiket nekik befújt azt ha ellenünk csinálják és nem fújja be akkor itt anyáznál szintén a bírót okolva!
Szerintem itt az volt a legnagyobb baj, hogy Allegri egy nagyon jó lendületben lévő csapatot megtört azzal, hogy 5 hátvédet játszatott 3 belső védővel és 2 középpályást! Onnantól feltörte a háló a hátunkat, a tizenhatosunkról sem tudtunk kijönni! Mit akart? Hát amit mindig, és ami sohasem jön be, BEKKELNI 25 percen keresztül!!!! Itt van a legnagyobb gond! Lehet itt játékosokat elővenni, de amikor kiegyenlített a sintér nem véletlenül vitte le Chiellinit és hozta be Arthurt, próbálta menteni a menthetőt, de mivel mi mentálisan akkor már lejtmenetben voltunk bármilyen pozitív eredményt kihozni abból számunkra világraszóló szenzáció lett volna, ami ránk nagyon nem jellemző Allegri idejében!
Egy jó edzőnek ezeket a lélektani pontokat látni kell, na most ő pont a mi lendületünket törte meg...én elsősorban őt okolom a kupakudarcért...az egész szezon már több tényezős, de ott is vastagon benne van ebbe a borzalmas, defenzív, nézhetetlen stílusú focijával!

Rikoo 2022.05.12. 00:29:25

A szőke hercegünk megerősítette az újságírói pletykákat, miszerint Dybala azért nem hosszabbít, mert túl sokat kért.

Chiellini pedig hétfő este búcsúzik a szurkolóktól.

alessandrinho 2022.05.12. 00:30:35

@Del Pybala: Persze, hogy Allegrizünk, miután újra és újra elköveti ugyanazokat az ordas hibákat.

JuveMI 2022.05.12. 00:31:58

@Bodnar Daniel: Megfelelő taktika?? Jó volt az eredeti felállásunk! Ez más taktika, amiről beszélek... legyen inkább stratégia. Marad feltolva a csapat és minden sintér kontárnál felrúgja valaki brozovicot vagy barellát (ők hozták játékba a csapatukat)! Addig egyetlen középpályást sem cseréltem volna le, amíg nem kapott sárgát a két osztogató henteléséért. Amúgy meg látszott a kék-fekete majmokon, hogy nem tetszett nekik, amikor támadtunk és nálunk volt a labda. Ha a 80. percig elhúztuk volna kiállítás nélkül... akkor küldtem volna be 6 védőt! Szerintem ennyi... de lehet rágni még a csontot, hogy Allegri b'szta el vagy a bíró!

DelPiero2 2022.05.12. 01:13:18

@Shaky79: Értem én hogy Allegri a szokásos hibáját követte el, és dühítő. Én úgy gondolom ennek ellenére is nyerhettünk volna normális bíráskodás mellett.
De Brozovicsnál nem hibázott? Nem volt befolyásoló? Ezt azért nem mondanám. ez szerintem elég nagy. Ráadásul nem az utolsó percekben. Arról nem is beszélve hogy igen látványos is volt, nem csak elpöckölte a labdát. Alapjaiban határozta volna meg a meccset.
"Gondold végig, amiket nekik befújt azt ha ellenünk csinálják és nem fújja be akkor itt anyáznál szintén a bírót okolva!" ez nem teljesen világos, lehet hogy túl későn van.

Shyr Kahn 2022.05.12. 01:13:49

Vegigneztem a merkozest es csak most fejeztem be. Bravo a sracoknak az elso 80 percert. Mar a merkozes alatt is megfogalmazodott bennem, de visszaolvasva - ugy latom nagyon hasonloan velekedunk. Agnelli-nek azzal is kellene foglalkoznia, hogy rengeteg penz esik ki a minosithetetenul gyenge biraskodas miatt. Ezen a mai merkozesen nehany donto eset:
- ha az elso buntetot megadjak, akkor adjak meg minden tamado csapatnak, ahol a tamado beakasztja a labat a vedo labai koze a tizenhatoson belul. Most komolyan mar nem csak le kell szoritani a kezet, de a labakat is ossze kell zarni? Lehet egyaltalan valamit csinalni egy vedonek? Agnelli! Mondj valamit! Tudom, hogy fasirtban vagyunk az UEFA-val, de ezek a szabalyok botranyosak! Tegyek mar ugyan bele, hogy amennyiben a tamado jatekos hozza magat olyan szituazioba, amiben elesik, akkor az ne legyen mar tizi!!! Megis mit tegyen egy hatalmas lenduletu csataban egy vedo? zarogassa ossze a labat nehogy veletlenul beakassza a tamado a labat es elessen? Ez a legrosszabb vicc, amit hallottam. A legrosszabb az, hogy sajnos nem viccrol van szo.
- Brozovic hisztis elrugasa (ha Lautaro esete tizi volt, akkor az meg SIMAN piros a sarga utan)
- a masodik tizit melyik biro adja meg egy ketes szitura, miutan a masik csapatot mar egyszer tolta, es a vedo beleesik a tamadoba? Egyszeruen iszonyat idegesito szabalyok vannak, teljesen nelkulozik a fizika torvenyeit es a kontextust... botranyos
- a kontakt tizi? Valoban? Es akkor Vlaho visszahuzasa nem volt kontakt?

Egyebkent az elso cserek sem voltak rosszak, de az hogy az egyenlites utan visszaallunk a tizikre/hosszabbitasra jatszani egyertelmuen Allegri sara. (ki varta volna)

Kean-t Dybala helyett behozni meg vicc volt a kobon. Tudom sokan utaljak Dybala-t, de eleg jol szervezte a jatekot elol az egesz merkozesen es a golpassza is pazar volt. Ezek utan lecserelni sztem nagyon hiba volt, mert ezek a szep osszekoto passzok es labdatartasok igy hianyoztak kozeprol. Hozzateszem, hogy megertem a jatekosokat, mert a masodik tizi utan ez a biro mindenkinek elvette a kedvet a tovabbi kuzdelemtol. Nem csoda, hogy enervaltakka valtak

Egyebkent Allegrinek igaza volt, hogy vitazni probalt es kiborult nala a bili. Agnellinak sem artana kicsit a sarkara allnia es ertelmesen megfogalmazni, hogy a jelenlegi szabalyok modositasra szorulnak, mert teljesen szubjektiven a kontextust es fizikat figyelmen kivul hagyva lehet megitelni egyes szituaciokat, amik nemcsak hibazasra, de csalasra is adhatnak lehetoseget a biroknak. Nyilvan nincs tokeletes szabalykonyv, amig azt az ember alkotja, de nem artana az ilyen esetek alapjan kicsit elgondolkozni es javitani rajtuk.

DelPiero2 2022.05.12. 01:14:42

@JuveMI: "elvártad volna..."- nyilván jó lett volna, de szél ellen nem lehet pisilni.

DelPiero2 2022.05.12. 01:19:28

@Shyr Kahn: nem vitaképp, némi pontosítás:
"Brozovic hisztis elrugasa (ha Lautaro esete tizi volt, akkor az meg SIMAN piros a sarga utan)"
Ez Lautaro esete nélkül is nyilvánvaló tizi. Én nem láttam még olyan meccset, (bár kevés meccset nézek) ahol ilyen szituban ne adtak volna pirosat.
Persze az is lehet hogy kimaradt az életemből, hogy ilyen nyilvánvalóan csaló bíróval még egyszer ilyen megessen.

Primo Dimarzio 2022.05.12. 04:27:39

én először telon néztem a meccset és nem volt túl fain a stream, full hulyének néztem , mikor olvastam ,h ez valakinél lehet tizi, de így újranézve normálisan , tényleg fújható volt, ezért elnézést kérek.Viszont azért erősen véleményes , persze. ha nekünk fújják be aztmondom ok, de így teljesen vérlázító.
Egyébként a Mister tényleg szarul meccselt , de egy inter ellen kupadöntőn 2-1 es vezetésnél ismerve a csapat képességeit én is az eredmény védése mellett döntöttem volna, aztán szóljanak a kontrák, csak ugye nem szóltak lofazt se..
később ugye jött a hosszabítás , meg a hollandus , annál nem tudom mi a hekk történt elképesztő hiba a legrosszabbkor , aztán meg pericsicska ember nélkül vág egy kb ugyan olyan gólt mint barella a 6. ban...

összességében én nem azt mondanám , h szarok vagyunk inkább b.szottul szerencsétlenek ,és persze kár bírózni , de azért valljuk be krvára megtolta őket valeri kb a legjobbkor.
Dybala ken cseréről még annyit , h tényleg viszonylag jól muzsikalt ma a kisgyerek jó is lenne a csapatba , de nem lehetett a pályán hagyni ,mert védekezésben -1 ember kb csak sétálgatott már , pedig itt mind a 11 játékosnak védekeznie kellett volna 60. perctől a meccs végéig bitang jó intenzitással és akk talán nem kapunk 4 gólt a végére , csak amit befúj ez a madár.

2022.05.12. 06:03:56

Ha nem hozott volna be védőt Allegri 2-1-es vezetésnél, most ilyen hozzászólások születnének: "Miért nem cserélt ez a hülyefasz, mire várt? Takarodjon!"

Mert garantált, hogy akkor is kiegyenlített volna az Inter. Komolyan hihetetlen, hogy mindenki elfelejti, hogy rajtunk kívül szokott lenni egy másik csapat is a pályán. Hátrányban az Inter nyilván támadni fog, behozták Dumfriest, Correat, Dimarcot, de mi valószínűleg vennek ellenére végig bírunk támadni 90 percet, ha Allegri azt akarta volna, persze... Jól meccselt Allegri, és ha nincs a kamu tizenegyes simán kihúzhattuk volna a végéig, mert nagy helyzetet nem tudtak kialakítani előtte.

venember83 2022.05.12. 06:52:44

@Pjanista: "Jól meccselt Allegri, és ha nincs a kamu tizenegyes simán kihúzhattuk volna a végéig, mert nagy helyzetet nem tudtak kialakítani előtte."

Ha elég sokáig próbálkozik a csapat a visszahúzódással, a területek és a kezdeményezés átengedésével, előbb-utóbb csak bejön majd, talán egyes meccseken túl még nyerhet is a csapat ezt-azt egy kis szerencsével.

2022.05.12. 07:08:32

@venember83: Még mindig erre alkalmasabb ez a csapat, mint támadni 90 percet.

venember83 2022.05.12. 07:21:05

@Pjanista: akkor meg elégedettnek kell lenni. Nekem nem megy, de másnak hátha igen. Mondjuk a mester lehet is elégedett, sztárgázsiért, a Serie A talán legmagasabb fizetéséért hozza a BL-helyet a Juventusnak. Fino alla fine, majd jövőre.

2022.05.12. 07:47:14

@venember83: Nem tudok mit mondani. A döntetlenért nyomó Inter ellen pályán lehetett volna tartani a 4 támadót (+Cuadrado), nagyon vagányak lettünk volna, csak értelme nem sok lett volna. Ez nem felfogás kérdése, nem egy Serie C-s csapat volt az ellenfél, aki ellen a meccs minden percében úgy játszunk, ahogy akarunk. Ugyanúgy szidva lenne most Allegri ha nem cserélt volna (ahogy az az Atalanta elleni meccsen is történt), mert aligha bírtuk volna ki a nyomást, ha még támadni is próbáltunk volna.

Nem vagyok elégedett én sem a szezonnal, de meg nem tudom érteni ezeket a rövid memóriájú hozzászólásokat. Sarri idején mindenki azt mondta, hogy ennél még Allegri is jobb volt. Pirlo idején azt, hogy ennél még Sarri is jobb volt. Most meg Allegri is takarodjon megint. Biztos, hogy egy új edzővel jobbak lennénk, mert még nem próbáltuk ki elégszer az utóbbi három évben...

venember83 2022.05.12. 07:53:14

@Pjanista: dehogy takarodjon, a szezon eleje óta folyamatosan azt mondom, hogy meg kell erősíteni számára a keretet. Most is azt mondom, hogy semmi értelme edzőt váltani évről évre. Meg kell újítani a keretet, ahogy Arrivabene mondta. Fiatalokkal, megfelelő befektetésekkel. Én nem támogatom Maxi elküldését, támogatni kell átigazolásokkal, más út nincs. Az csak magánvélemény, hogy ez zsákutca a megközelítés miatt. Ettől függetlenül támogatni és segíteni kell. S reménykedni.

Lehet, hogy tévedek, de jó ideje látszik, hogy ez a Juve nem tud ráülni az eredményre. Látszott Sarrinál, Pirlónál, de talán Allegri utolsó évében is. Persze lehet bírózni a tegnapi után, szokás is, értelme sincs, de lehet, ha valaki szeretne. Lehet a sérülésekre is fogni a dolgokat, hisz Chiesával a Juve legjobbja esett ki, Dybala is korlátozottan volt elérhető idén stb. Lehet fogni a kimaradt helyzetekre. De én ezt a visszahúzódó, defenzív, reaktív futballmentalitást nem tartom szerencsésnek, sikerre vezetőnek pedig semmiképpen. S nem gondolom, hogy ezzel egyről a kettőre lehet lépni. A stabil BL-helyet meg lehet csípni évről évre, de ezzel a költségvetéssel? Ezzel a 7-8 milliós sztárgázsival Maxinak? Szóval reménykedjünk, hogy nincs igazam, s jövőre majd valami szép épül Torinóban. S nem Maxi csodálatos családi házára vagy nyaralójára gondolok.

steven.h 2022.05.12. 08:12:33

@Pjanista: Szerintem felesleges ezzel foglalkoznod, ha nem cserélt volna, akkor az lett volna a baj, most cserélt, most az a baj. Nagyon jól mondod pontosan ez volt az Atalanta ellen, akkor nem cserélt és mindenki habzó szájjal mondta, hogy miért nem cserél.

Most cserélt, szerintem is szarul egyébként, de nem amiatt mert átállt a 3 belső védőre, hanem azért mert nem Dybalat vagy neadjisten Moratát hozta le (tudom, hogy ő nemrég állt még be akkor), mert nem lett volna szabad megengedi a mezőnyfölényt az internek a középpályán és hogy Brozovic ilyen szabadon mozogjon.

Ettől függetlenül ez volt az első meccs 1996 óta amiről elkapcsoltam a 11-es után és nem Allegri meg nem a csapat miatt, hanem az egészen nevetséges bíráskodás és nyilvánvaló hátszél miatt. Nem tudom, hogy ez a Szuperliga projekt hozadéka-e, szerintem igen, de undorítónak tartom.

2022.05.12. 08:33:12

@venember83: Szerintem a jelenlegi Inter ellen a jelenlegi Juventusnak nem volt jobb választása annál, mint hogy ráüljön az eredményre. Akárhogy is alakuljon a bajnokság, az Inter Olaszország legerősebb csapata, mi pedig második szezonja küzdünk a negyedik helyért. Az biztos, hogy vannak Allegrinél támadóbb felfogásúbb edzők, de én a nyilatkozatai alapján nem gondolom, hogy neki az a terve, hogy a jövőben is az összes meccsen törje a hátunkat a háló. Persze erről el lehet vitatkozni, de ezt csak Allegri és a vezetőség tudja, hogy milyen csapat kialakítása a cél. Ha végre tudnánk egy jó mercatot zárni (ami mondjuk elég nehéznek ígérkezik), és utána is ez lenne a felfogás, akkor el lehetne gondolkozni az edzőkérdésen, bár tegnap szerintem jól is játszottunk, de mindegy. Valaki már említette korábban Kéri András Dániel írását arról, hogy miért vagyunk kénytelenek sokszor ezt játszani, szerintem nagyon jól leírja a helyzetet. Bocsánat, ha nem lenne szabad linkelni (törölhető a hsz, ha gond), de szerintem érdemes elolvasni: bunteto.com/media/rovat/allegri-szakmai-munkajanak-erdemei-es-korlatai-torinoban

Juvebest 2022.05.12. 08:41:14

@Nathas: Hülye lenne felmondani, Hasonló a szitu mint anno Venturánál akivel nem jutottak ki a olaszok a vb-re. Ő is ragaszkodott a pénzéhez ahogy Allegri is fog . Addig is meg jön az épitkezös duma meg hogy rengetegett fejlődött a csapat

Mark Szabo 2022.05.12. 09:00:19

@Rikoo: Dybala bizonyította ezen a meccsen IS hogy nincs mire kérjen nagy pénzeket. Abból a két jó ballábas szögből legalább az egyiket illet volna bevarni, majd kérjen leckét Perisictől hogy kell lőni

Mark Szabo 2022.05.12. 09:02:08

Vlahonak simán a lábát rúgták el, de erre persze nem adtak semmit.

Shyr Kahn 2022.05.12. 20:11:31

@Mark Szabo: Az megvan, hogy Vlaho kitol kapta a forintos golpasszt?

Ami a cseret illeti a tamadok lecserelese azert volt rossz, mert a merkozesen igen jol muzsikaltak es veluk a palyan sem volt rossz a vedekezes, hiszen a nem bunteto negyedik golt (es a masodik tiit) is akkor kaptuk, amikor mar nem voltak palyan. Szoval hiaba, ha a biro ellened fuj, illetve, ha a motivacio a kp-n ezert a beka fenekere csokken. Ugyanakkor normalis tamadokkal legalabb forditani van eselyed, de a lehozataluk utan drasztikusan csokkent a golszerzes eselye. Szoval ezt a dolgot ketfelekeppen lehetett szemlelni. Bebiztositas, vagy kockaztatva esetleg az elony novelese.

Mark Szabo 2022.05.12. 20:14:28

@Shyr Kahn: Megvan, nem volt nagyszám passz, neked megvan a 2 kihagyott helyzet? Ezt miért csinálod? Kötöszködjèl mással, nézd meg a legújabb posztot ott kièlheted magad

2022.05.12. 23:55:17

Pellegrini király volt:)

Jozeph Pelikahn 2022.05.13. 00:25:51

@Mark Szabo: Vlahovic négy kihagyott helyzete után lőtt gólt. Akkor takarodjon ő is?
Chiesa nem volt ott a meccsen, mert sérült. Chiesa is üveglábú akkor, és szintén takarodjon?
Fárasztó már ez a folyamatos kettős mérce, ahol Dybalánál már az is baj, hogy nincs rajta sapka!

Mark Szabo 2022.05.13. 07:52:06

@Jozeph Pelikahn: Nyugodj már le, ilyen gyerekes dolgokat válaszra sem méltatok, menj fel Nedves cikkèhez ha mersz, ott tudsz vitázni nekem nincs időm/kedvem erre

MDaniel98 2022.05.18. 11:44:46

Kár, hogy nem sikerült megszerezni a kupát, de sajnos azt kell mondanom, hogy nem volt olyan meglepő, és sajnos jelenleg a keretünk gyengébb az Interénél az ellenük vívott mérkőzéseken ez meg is látszott.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10261) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4279) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4295) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása