Fagioli: „Az álmom, hogy a Juve Modrića legyek”

fagioli_nicolo_cremonese_mezeben_orul.jpgA Juventus egyik fiatal tehetsége nem mindennapi tettet hajtott végre, hiszen Nicolò Fagioli fontos szereplője volt a Serie A-ba jutást kiharcoló Cremonese csapatának, azonban azt még nem lehet tudni, hova sodorja a sors a 21 éves olasz középpályást, aki 3 gólt és 7 gólpasszt jegyzett a másodosztályban.

„Az első gól, ami eszembe jut? Amit Gigi Buffonnak lőttem. Gigi csodálatos ember, a meccs végén pedig gratulált nekem.” - mondta a fiatal olasz játékos a Tuttosport munkatársának.

„A Juventus csapatából a feljutáshoz Federico Chiesa és Álvaro Morata gratulált elsőként. Kiváló kapcsolatom van Álvaróval és a családjával az elmúlt évet követően.

Úgy búcsúztunk, amikor a Cremoneséhez szerződtem, hogy viszlát a Juventusnál. Én készen állok a visszatérésre, ez lenne az álmom, de nem tudom, mit tartogat a jövő számomra és Álvaro Morata számára. Jelenleg örülök ennek a sikernek, aztán lesz még idő egyeztetni a Juventus vezetőivel és az ügynökeimmel.

Mit tanultam az elmúlt évben? Először is a mentalitást, hogy minden nap a labdára kell koncentrálni ahhoz, hogy elérjek egy olyan fontos célt, amilyen a feljutás az első osztályba. Előremenetelem tekintetében pozitív volt az is, hogy az öltözőt jó minőségű fiatalok és tapasztalt játékosok alkották.

Nagyszerű tapasztalat volt ez az év, ami megkoronázza az utat, amit a Juventus U23-as csapatával jártam. A bianconero klub U23-as csapata nagyszerű projekt, örülnék, ha a Serie B-ben láthatnám őket.

A példaképem? Luka Modrić. Szívesen megkérdezném tőle, hogy lehet még mindig ennyire éhes a sikerre.

Igaz, Cristiano Ronaldót is láthattam, így nem kellene annyira meglepjen ez a dolog. Ő egyedi szellemiséget képviselt. Olykor írok neki, s mindig válaszol.”

Számos cikkben felmerül a középpálya megerősítésének a kérdése, mi lenne, ha te lehetnél a Juventus Modrića?

„Nos, ez az álmom, s meglátjuk, mit hoz a jövő. A szurkolók arról álmodnak, hogy Fabio Miretti és én a Juventusnál futballozunk? Szép lenne, együtt nőttünk fel a Juventus akadémiáján. Ugyanakkor azt sem lehet tagadni, hogy a Juventusnál nehéz játéklehetőséghez jutni. De mindannyiunk számára jó jel az, hogy Fabio Miretti kezdőként szerepelhetett.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2417827257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2022.05.09. 12:55:50

Itt az idő, hogy váltsunk és 2 fiatal olaszt jövőre beépítsünk.

Ha ez nem valósul meg, kár túl komolyan szurkolni, és leszarom Pogbat és SMS-t is, fiatalokat szeretnék látni a pályán, akik éhesek a sikerre.

Nem pedig a jelenlegi full kreténeket. Neveket nem mondok, mindenki tudja.

Apuleius 2022.05.09. 12:59:34

@MdewC: Maximálisan egyetértek veled.

Jancsi 87 2022.05.09. 13:03:15

@MdewC: Na ettől szebben én sem tudtam volna megfogalmazni

venember83 2022.05.09. 13:12:47

@MdewC: @Apuleius: alábecsülitek a tapasztalat és a megfontoltság kulcsszerepét. Elengedhetetlen pl. egy Paredes leigazolása, mellette Arthur is sokkal biztosabban tudná nyomni a hátrapasszokat, sokkal jobban tudná a csapat őrizni a kínkeservesen vagy éppen véletlenül megszerzett egygólos előnyöket, legyen szó bajnokságról vagy BL-meccsről. A tapasztalat borzasztóan fontos. Nem lehet fejetlenül az ellenfél kapujára rontani, s persze kellenek a karmesterek, akik lassítják a játékot, amikor kell. Ezt sajnos a fiatalok nem tudják. A futball több, mint rohanás és gólok.

Dzsákkeríni 2022.05.09. 13:16:25

@MdewC: Ugyanezt gondolom én is!

2022.05.09. 13:24:38

Amilyen nevek felmerülnek a középpályára (Jorginho, Renato Sanches, Paredes, Pogba), inkább meg kéne oldani ezt a csapatrészt a fiatalokkal. Locatelli, Zakaria, Miretti, Fagioli, Rovella, McKennie (vagy a helyére Frattesi, ha még olaszosabbak akarunk lenni). Láthattuk már, hogy a Locatelli-Zakaria páros működik 4-2-3-1-ben. Így meg lehetne erősíteni a védelmet (Badiashile, Udogie, Molina), és a támadósort (Raspadori, Traoré, Di María vagy ha belefér akkor helyette pl. Anthony).

Pontosan ilyen mentalitású játékosokra lenne szükségünk, mint amilyen Miretti és Fagioli, nem lézengő hulladék Rabiotra meg Arthurra. Kár, hogy ebből semmi nem lesz, és jön inkább Jorginho, mert Ő egy kihagyhatatlan lehetőség...

Lanzafame 2022.05.09. 13:25:26

@venember83: inkább adjuk haza az ellenfél térfeléről a labdát, minthogy elveszítsük az ellenfél 16-osánál és lekontrázzanak. Fagiolival az a baj, hogy túlbuzgó és szeret előrefelé passzolni.

Ez nyugtalanító probléma, mert mi nem Pirlo, hanem Pjanic utódját kell, hogy megtaláljuk. Olyan ember kell, aki kiveszi a tempót a játékból, és unottan csoszog, miután találtunk egy gólt a 20. percben.

De talán már meg is van ez az ember, Maestro Arthur személyében <3

2022.05.09. 13:30:20

Én ebből a keretből őket tartanám meg, senki mást: de Ligt, Danilo, Cuadrado, Pellegri, De Winter, Chiesa, Zakaria, Miretti, Loca (?), Vlahovic, Aké, Soulé + a kapusok és pár fiatal tehetség. Mindenki más mehetne a 'csába. Melléjük kéne igazolni megfelelő embereket és ennyi. A valóság viszont teljesen más lesz. De így annyi játékost kéne igazolni, hogy annyi eladó nem is lesz a piacon. :D

Apuleius 2022.05.09. 13:33:55

@venember83: Ha már a tapasztalatot említed, sajnos magamon azt tapasztalom, hogy a jelenlegi, tartás, identitás, arculat és akarat nélküli csapat egyre kevésbé hoz lázba. Lassan bármelyik kertészeti magazin sokadik ismétlése is szórakoztatóbb időtöltést jelent.

Metalwarrior88 2022.05.09. 13:55:19

@Apuleius: +1
"Sad but true"(Metallica)

venember83 2022.05.09. 13:58:01

@Apuleius: először is ebben a poszt-kovid pre-atomvillanás időszakban a láz hiánya mindenképpen pozitívum. Másrészt pedig egy régi, kb. 7 éves mondatot idéznék fel, amit nem egy futballfilozófus, inkább egy futballpragmatikus mondott anno egy 1-0 arányú győzelem után, a globalizált világ okán angolul idézném: "It was a boring game? If you want to have fun, you should go to the circus. I'm only interested in reaching the semi-finals."

Nyilván nem vagyok méltó ilyen mély tartalommal bíró kijelentések tolmácsolásához, de valami olyasmit javasol a költő, hogy az élvhajhász szurkolók inkább a cirkuszi közvetítést/előadást célozzák meg, ne a stadiont vagy a tévéközvetítést, mert a futballban a győzelem az egyetlen dolog, ami számít. Éppen a Monaco (nem Bayern Monaco!) ellen is Torinóban. Annak ellenére, hogy még csapata is volt anno, mert akkor még pl. egy Tévez is a Juventust erősítette, s a 2015 tavaszi középpálya sem volt az elmúlt évek állományához mérhető. Igaz, honvágya lett valahogy a kis apacsnak, s csak két évig lelhettük örömünk a futballjában. Mindegy. Fino alla fine!

Del Pybala 2022.05.09. 14:08:23

Szerintem nem kell uj kp. Zaka Loca McKennie boven jo lehet fiatalokkal kiegeszulve. Arthurt es Rabiotot meg el kell zavarni a picsaba.

MdewC 2022.05.09. 14:24:47

@Lanzafame: @venember83: igazatok van, ezeket a szempontokat nem vettem figyelembe, bocsánat érte!

@Apuleius: @Jancsi 87: @Dzsákkeríni: ;))

Rocky80 2022.05.09. 15:15:15

Egyetértek mindenkivel, jó ezt látni hogy mindenki kivétel nélkül ugyanazt gondolja! :-)

Habár jó játékos a szerb, de ha a kis Fagio az ára, ne jöjjön! Inkább oldjuk meg a kicsikkel, maradjon a zsebünkben a pénz, vagy erősítsük meg a védelmet (széleit) belőle.

Szerintem mindenki kiegyezne azzal, hogy legyen esetleg csak 4. hely - dobogó megint, meg BL csoportkör továbbjutás, de lássunk egy fiatal, saját, hajtós kis csapatot akik akarnak és előremutató a játékuk.

venember83 2022.05.09. 15:17:45

@Rocky80: a milánóiaknál van egy Tonali, tavaly volt egy brutál Barella, járható ez az út, csak akarni kell úgy az igazgatók, mint a szakmai stáb részéről.

Rocky80 2022.05.09. 15:20:13

Raspa, Fagio, Rovella, Miretti-Soulé-Aké-Gatti (marad): nekem ez az álmom az idei mercatora! (meg nyilván a "kipucolás")

Rocky80 2022.05.09. 15:24:20

@venember83: nem létezik, hogy nincs valaki a vezetőségben aki úgy gondolkozik mint MI. Remélem hallgatnak rá. Anyagilag is jó, meg sportszakmailag is, meg a szurkolók szempontjából is, mi kell még?

Rocky80 2022.05.09. 15:25:44

@Rocky80: ja, és akkor Borsócska lesz az avatarom! Ha esetleg nem jön, akkor Allegri. Ki más? :D

Leram7 2022.05.09. 15:35:56

Bárcsak végre lenne egy saját nevelésű "Modric"-unk.

Borzasztó szegényes az ami az eémúlt 10 évben lett az utánpótlásunkból.

Hátha most!

Dzsákkeríni 2022.05.09. 15:54:46

Én a gyengébb eredményekkel, esetleges átmeneti korszakkal is sokkal könnyebben megbékélnék, ha tudnám újra szeretni az egész csapatot és nem csak néhány játékost. Ehhez pedig olyan focisták kellenek és olyan edző, akikkel tudok azonosulni.

Rikoo 2022.05.09. 16:05:15

4-2-3-1-ben kellene gondolkoznunk újra és akkor helye lenne a keretben Fagiolinak és Mirettinek is jövőre.
Viszont akkor nagy hülyeség lenne Dybalát elengedni és igazából nem is értem.
Alapból szerintem maga alatt vágja a fát Allegri ezzel a 4-4-2-vel és a 4-3-3 sem működött nála soha, hiába kedveli annyira ezt a felállást.
Ha 4-2-3-1-ben gondolkozunk, akkor valószínűleg Raspadorit leigazoljuk.

MdewC 2022.05.09. 16:20:16

@Rocky80: Arrivabene úgy hallottam nagy Juve szurkoló (talán még a blogot is olvassa) :) szal lehet reménykedni.

Rocky80 2022.05.09. 16:37:47

@MdewC: annyira azért nem lehet nagy hogy ezt is olvassa. De lehet tévedek. :D

Attilio79 2022.05.09. 16:38:15

Szerintem a következőképpen lenne érdemes gondolkoznia a vezetőségnek. Részben, mert rohadt sok fiatal van a keretben (Chiesa, Vlahovic, DL) akik húzó emberek (lehetnek), mellettük pedig azok akik nem hozzák a stabil formát sem (Rabiot) is véleményes, de ők kevés tapasztalattal rendelkeznek.
Az öregek közül pedig Cuadrado kivételével hiányoznak az extra klasszisok (Morata, Sandro) fényévekre vannak a legjobb formájuktól.
A két korosztály 22 és 32 közöttiek pedig súlytalanok, talán Danilo kivételével.

Nekünk most 1-2 tapasztalt játékos kellene.
DS, Rugani, Bernardeschi, Rabiot, Ramsey, Morata és Kean helyére kellene összpontosítani.

Csatár mindenképpen kell. Egyik kölcsönjátékost sem vásárolnám ki egy petákot sem érnek.
A középpályára kell egy tapasztaltabb húzóember, én Rabiot áldoznám be Fagioli helyett...
Chiellini lelép, de visszajön Dragusin, érdemes lenne kipróbálni és lehetőséget adni neki.
A két szélén a lábadozó Chiesa és a 33 éves Cuadnak kell legalább egy mentesítő ember és az ne Bernardeschi legyen...
Ha ezt hozná a vezetőség, az profi lenne.

Attilio79 2022.05.09. 16:46:55

@Attilio79: Ja, igen elfelejtettem Sandrot, ha ő lenyilatkozta, hogy maradna, jó lenne, ha összekapná magát, mert jelenleg véleményem szerint eladhatatlan. Én adnék neki még egy esélyt, tud ő ennél sokkal jobban játszani.
És a plusz 1, Dybalával hosszabbítanék. :D

Shyr Kahn 2022.05.09. 16:59:29

En nagyon nem ertek veletek egyet!

Ebben a sracban meg csak potencial van, mig SMS egy kiforrott klasszis, aki a legjobb korban van. Allegrit ismerve jobb, ha mar most lemondtok Fagioli-rol.

Szamomra SMS erkezese a legjobb lepes lenne a vezetosegtol. Fantasztikus jatekosnak tartom, aki 99% erositest hoz, mig a fiatalok - bar hosszu tavu befektetest jelentenek - erosen kerdojelesek azt illetoen, hogy mit is tudnak majd letenni az asztalra.

Zidane is 26 evesen kerult ide, ha jol remlik... nem ertem mit lattok annyira a fiatalokban, de nem mindeki Marchisio, vagy eppen Del Piero 20-22 evesen.

MdewC 2022.05.09. 17:11:01

@Rocky80: naaa… ne sértsd meg az urakat. :)

Juvino 2022.05.09. 17:31:02

Jojjenek a fiatalok! Legalabb ez a ketto!

Rikoo 2022.05.09. 17:34:07

@Attilio79: Dragusin?
A Sampdoria után a Salernitanába sem képes bejátszani magát.
Mégis mit akarnánk mi vele?
Valószínűleg a negatív Serie A tapasztalatok után a Serie B-be kerül jövőre.

Rikoo 2022.05.09. 17:35:39

@Shyr Kahn: Persze, csak ne felejtsd el, hogy a keret felét át kell alakítani nyáron.
Vagx én maradtam le valamiről és van több száz millió eurónk csak igazolásokra?

venember83 2022.05.09. 17:47:54

@Rikoo: május elején még igen, sok-sok százmillió áll rendelkezésre a szurkolói álmok megvalósítására. Kicsit később jön majd a realitás, de jelenleg kár foglalkozni ezzel, mehet a managerkedés.

Attilio79 2022.05.09. 17:56:30

@Rikoo: Chiellinit úgysem tudjuk pótolni senkivel, miért ne adnánk lehetőséget egy saját játékosnak?
1 éve ment el, 20szor lépett pályára idén, a perc mutatója nem túl jó, de a Serie A-ban fiatal hátvédként (lásd. Rugani), csak kallódna máshol.
Egyébként védők terén mindig jól választottunk, Romero után Demiral is jó helyre került...

alexGicamo 2022.05.09. 18:01:06

@Rocky80: Ez álom megoldás lenne számomra ! Valamint olyan üdítő, hogy a Coca -cola elbújhatna mögötte ! :-D

sleepy8 2022.05.09. 18:08:12

@Rikoo: Télen se volt pénz, aztan hopp, Vlahovic 70M+.

@Shyr Kahn: Teljesen egyetértek. Most döntsük már el, hogy azért basszuk ki a 70 misiket Chiesakra meg Vlahovicokra hogy minél hamarabb nyerjünk, vagy építkezni akarunk 18 éves gyerekekből. Fagiolitol is hogy elvannak ajulva sokan, mert hogy bizonyított a B-ben. Tudnék sorolni olyan jatekosokat akik az A-ban is, aztan egy nagycsapatba meg eltűntek. SMS lenne nyilvan a legkisebb kockázat, de szerintem is kb lehetetlen megszerezni. De azt gondolom a Chiesa/Valho duo mellé azonnali megoldásokat kell keresni, nyilvan nem a 4. helyekért jöttek a Juventusba.

@venember83: Barella és Tonali is végig jártak fiatalon az utat, amit Allegri is mindig emleget. Fagioli 21 éves, játszott 1 meccset az A-ban, 20 éves koráig az U23ban bohockodott. Barella és Tonali ilyenkor már bőven a Serie A-ban gyűjtötte a rutint, mielőtt jött a következő step. Főleg Nicolo, aki azt hiszem 23 evesen került az Interhez. Amit itt sokan Mirettitől is várnak, hogy Ő maradjon itt és játsszon folyamatosan, az Bappe/Pedri szint. Kevés futballista komplett/érett játékos 18 éves korára. Fagioli meg siman mehetne Savicert, ha meg szintet lép Rómában, visszavesszuk jó dragan. :D

Hudakdomi 2022.05.09. 18:32:17

G*ci nagy potenciálja van. Csak kérdés hogy akarjuk e itt tartani. Jó megoldás lenne ha itt maradna rovellaval. De nagyon hiányzik a kpról egy savic őt mindenképpen le kéne igazolni.

steven.h 2022.05.09. 18:34:22

@sleepy8: Szerintem nincs olyan hogy Bappe és Pedri szint. Mindkettő azért lehetett ilyen játékos, és azért hivatkozunk most rájuk, hogy ők a "szint" mert bedobták őket a mélyvízbe. Nyilván Pedri előtte játszott a Las Palmasban, de pl anno egy Busquets? Ő mivel tett le többet mint mondjuk most Miretti vagy Fagioli? Vagy most idehozhatjuk Gavit. Én nem akarom elhinni, hogy olaszországban nincsenek ilyen tehetségek, szerintem Miretti és Fagioli is ilyen, csak ha sima kölcsönbe adjuk a Serie A-ba nem fognak játszani, mert ott is inkább a tuti öregekre építenek a bentmaradásért, nagy csapatba meg nem rakják őket be. Bastoni is a semmiből érkezett én úgy emlékszem, miért ne érkezhetne a semmiből Miretti vagy Fagioli is. Legalább náluk nem kellene attól félni, hogy annyira távozni akarnának.

2022.05.09. 18:39:30

@sleepy8: De Mirettinek azért nem Pedri szintjét kell megütnie, hogy legyen értelme itt maradnia, csak Arthurét. És az úgy látszott az első két meccséből hogy simán megy neki.

venember83 2022.05.09. 18:45:14

@Attilio79: ne is említsd Romerót s Demiralt. Nagyon kellemetlen, hogy őket eladták, most meg lehet megint próbálkozni újoncokkal Chiello helyére, nemsokára meg Bonu posztjára is indokolt lesz. Ott van most 2-3 tehetséges fiatal középpályás, velük nagyon nem kellene ugyanezt eljátszani.

sleepy8 2022.05.09. 18:52:21

@Pjanista: Hat csak Arthur is olyan messze van a Juve szinttől.. hogy hasonlatot se tudok ra. Nyilván ha nem tudunk érdemi erősítést hozni, aki már most is Juve szint, inkabb maradjon a két fiatal, mintsem Rabiot vagy Arthur. Ez nem is kérdés.

@steven.h: Hat nekem nem úgy tűnt. Pedri az első Barca meccsein parádézott, míg Miretti jobb volt Arhurnal meg a többi vaknál. De továbbra is mondom, ha a mostani kp a szint, maradjanak a fiatalok. De egy Juventusnal nem szabad hogy ez legyen a szint.. A Barcanal amugy alapbol is hagyomanya van a sajat nevelésének, nálunk sose volt. És azért ez eddig nekik is egyszer jött be, azzal a bizonyos Messi fele generációval.

JuveMI 2022.05.09. 19:03:49

Jorghino, Renato Sanches, Di Maria, Pogba?? Hányadék egy névsor - főleg az utolsó, aki egy senkiházi vírus-tróger - akkor inkább 4. hely és a fiatalok.
Na meg ha egy éppen rohamozó (fiatal, agilis, becsvágyó) támadófutball-edző beleesne az Allegri bunkerba és véletlenül itt ragadna!... 2 év múlva csak kapkodnánk a fejünket, hogyan tartsuk meg a mindenki által körüludvarolt Fagiolit, Chiesat, Vlahovicot, stb.!
Na jó leszállok a földre..."nem baj, ha hull a hó, csak Pogba ne jöjjön!"

Shyr Kahn 2022.05.09. 19:23:12

@Rikoo: Jelenleg egyetlen fiatalrol van szo, akit SMS-ert cserebe kellene adnunk. A tobbi megtarthato, ha mar annyira fiatalitani akar(nank).

En ugy gondolom, hogy 2-3 nagyobb nev erkezik, kb. ennyi is fog tavozni es a meglevo urt szinte bizonyosan nem a fiatalokkal fogjak potolni.

Temreszetesen spekulalok, de Allegri-t es a pletykakat ismerve en nem szamitanek a helyetekben tul sok fiatal beepitesere. Sokkal inkabb fognak vasarolni a 2-3 nagyobb neven kivul nehany kozepes/olcsobb aru jatekost, akik azert mar letettek a nevjegyuket a nagyobb ligak valamelyikeben, a fiatalokkal ellentetben.

Shyr Kahn 2022.05.09. 19:26:51

Egyebkent mi sosem voltunk az egykori Ajax, akik oly sokszor a fiatalokra epitettek fol bivalyeros nemzetkozileg is elismert jatekosokat.

Attilio79 2022.05.09. 19:46:43

@venember83: Én sajnálom a legjobban, hogy így történt, mert most korban is ott tartanának, hogy 1 az 1ben be lehetne pakolni őket, mondjuk Rugani helyett. Ezért gondolom, hogy Dragusin is jó lehetne, annyit biztosan tudna, mint Rugani...
Egyébként kicsit jajgatunk Fagioli miatt, de ott van de Winter, Aké, Miretti stb. akiknek adni kellene esélyt. Közben elgondolkodhatunk, hogy miért a PL-be vágynak a fiatalok és mennyi esélyük van ott...
Ha már fel kell áldozni, akkor Rabiot, Ramsey, McK lenne nálam a top3, aki helyett hoznám SMS-t és nem Fagioli. ;)

steven.h 2022.05.09. 20:07:52

@sleepy8: Igen, de Pedrinek volt 2 éve előtte a Las Palmasban ezért is korrigáltam kicsit a hozzászólásban, Spanyolországban ezt sokkal jobban csinálják. Olaszországban mikor játszana akár egy Salernitanaban egy 17-18 éves srác? De akkor ne Pedrihez nézzük, hanem Gavihoz, vagy nézzük Busquets berobbanásához. Azért Miretti első meccsén kiosztott minimum 2 kulcspasszt és a kapura is veszélyes volt, és szerintem a Genoa ellen is volt kulcspassza, ennél többet bemutatkozásként nyilván lehet várni, de azért ez nem rossz.

@Shyr Kahn: Igen, de pont arról a fiatalról aki gyerekkora óta Juventino és él hal a klubért. Ez minden nyilatkozatán látszódott. Nyilván ha semmi tehetsége nem lenne, akkor mindegy lenne, de az egyik legtehetségesebb játékosunkról van szó Miretti mellett, pont olyan poszton ahol évek óta a semmit nem mutató zsoldosokat néztük (Ramsey, Arthur, Rabiot) és tavaly az az 1 meccs amit Pirlotól kapott legalább annyira meggyőző volt, mint most Miretti 2 meccse, nyilván ebből felesleges nagyobb konklúziót levonni, de ezeknek a játékosoknak játszaniuk kelllene, főleg ha a többi játékosunk nagyobb része kutyaütő (nyilván nem Locatellire és Zakariara gondolok)

Rikoo 2022.05.09. 20:11:17

@Attilio79: Rugani úgy került a Juventushoz, hogy a Serie A egyik legjobb védője volt abban az idényben az Empolinál.
Ezzel szemben Dragusin kapitális hibákat vét a Serie A-ban és valószínűleg a másodosztályba kerül jövőre vagy külföldre igazol.
De Winter és Aké jobb, ha külföldre igazolnak, nem fogják őket játszatni Serie A klubok.
Nyilván nem fogunk olyan játékosokat játszatni, akik közelében nincsenek egy Juventus szintű klub szintjéhez.
Nem Gaví, Musiala szintű tehetségekről beszélünk, nagyon nem...
Miretti óriási kivétel. 18 évesen már az U23 csapatkapitánya volt, a többi fiatalt ne hasonlítsuk hozzá.

Attilio79 2022.05.09. 20:39:23

@Rikoo: Ahham, és mit is értünk Ruganival? Az, hogy egy játékos mikor érik be, nem tudhatjuk (én sem), viszont a felsoroltak mindegyikében van potenciál. Az, hogy Dragusin 20 éves és nincs társa a kiesőnél semmit sem jelent!

Rikoo 2022.05.09. 20:44:06

@Attilio79: 20 éves és egy másodpercig nem bizonyította azt, hogy a Juventusnál kellene játszania.

Attilio79 2022.05.09. 20:48:41

@Rikoo: Jól van, én nem vagyok győzködő iroda, neked ez a véleményed, nekem meg más!
Azért két melléfogás (Romero, Demiral) után jó lenne biztosra menni... :D

Rikoo 2022.05.09. 20:54:07

@Attilio79: Igen. Menjünk biztosra egy olyan játékossal, aki full bukás a Serie A-ban és a Serie B szintjén van.
Véletlenül se igazoljunk a Demiral értékesítéséből bejövő 20+8 millió euróból a kezdőbe De Ligt mellé.
Majd Gatti megoldja.

Attilio79 2022.05.09. 20:55:36

@Rikoo: Te ideggyenge vagy? Fogadd el nyunyóka, hogy más véleményen vagyunk, kezd ciki lenni...

Rikoo 2022.05.09. 21:02:26

@Attilio79: Elég érdekes lenne befektetésekkel foglalkozni, ha ideggyenge lennék.:D
Semmi problémám nincs a véleményeddel, a stílus más kérdés.

Rikoo 2022.05.09. 21:05:30

@Shyr Kahn: Fagiolit semmiképpen nem vonnám be. De ez az én véleményem.
Ha már választani kell, akkor inkább Rovella.

Attilio79 2022.05.09. 21:07:33

@Rikoo: :DDDDDDDD
A stílussal van problémád? Értelmesen leírtam, hogy más állásponton vagyunk, mit tegyek még, ha utána sem érted? :D

Rikoo 2022.05.09. 21:08:15

@sleepy8: Igen, de Chiesa súlyos sérülése is kellett ehhez.

Rikoo 2022.05.09. 21:09:33

@Attilio79: Elfogadom a véleményed.

venember83 2022.05.09. 21:12:38

@Rikoo: meg az egyre távolodó BL-hely.

Rikoo 2022.05.09. 21:15:21

@venember83: Igen. Ráadásul volt is egy nyilatkozat, hogy egy nyári igazolást kellett előrehozni áldozatok is lesznek Vlahovic leigazolása után. (Dybala)
Kizárt, hogy jó helyzetben lennénk a mercato szempontjából.

venember83 2022.05.09. 21:20:17

@Rikoo: ezt ugatom már egy ideje, de kb. hiába, mert nagyon vonzó az álomvilág, s lassan már olyan sok kedvem sincs lufikat kidurrogtatni, hogy mindig én legyek a blog pesszimista s$ggfeje.

Rikoo 2022.05.09. 21:32:25

@venember83: Nem is kell. Majd mindenki látja, hogy mi a realitás.
Tegyük hozzá, hogy még mi sem tudjuk pontosan mit várhatunk.
Nagy átalakítások várhatóak minden csapatrészben, ennyit tudunk biztosra.

rockitbaby 2022.05.09. 22:15:47

@Shyr Kahn: Tény és való, de ADP annó a Padova csapatánál semmivel sem mutatott többet, mint Fagioli a Cremonesénél. Mégis meglátta benne valaki azt a bizonyos pluszt. Az ilyen igazolásokat hiányoljuk leginkább. Nyilván egy saját nevelés az sose fog ebbe a kategóriába beleesni, csak annyiban, hogy meglátja-e benne valaki azt a pluszt, azonban tudva azt, hogy milyen szintű keretfrissítés várható, Fagioli és Miretti megtartása és beépítése igazán ni brainer

rockitbaby 2022.05.09. 22:17:38

@rockitbaby: na szóval. Fagioli és Miretti beépítése no brainer megoldás. Ráadásul velük szemben a szurkolók is megengedőbbek.

MdewC 2022.05.10. 00:16:33

@sleepy8: itt vmi félre értés van. (Elbeszélés.) :)

Mert sokan arról beszéltünk, hogy a nincstelen Arthur, meg Rabiot, meg társaik helyett néznénk az olasz fiatalokat, Te meg Pedrihez, meg Bappehoz hasonlítod Fagiolit… Nem. Mi a lelketlen szarok helyett néznénk a hajtós fiatalokat! :)

Mert aztán a Berna, meg az Arthur, az aztán instant segítség Vlahonak… :)

Vágesz? ;)

MdewC 2022.05.10. 00:23:06

@MdewC: közben meg is válaszolták.

@venember83: ennél jobban nem lehet pénzt csinálni, mint, hogy a selejtet eladjuk valamennyiért, a lelkes fiatalt meg berakod free, alacsonyabb fizetéssel. Az eredmény csak win lehet, mert ugyan azt a szart amit tolunk, azt bárki lehozza. Sztem. :)

Aztán jöhet 1-2 nagyobb nevecske esetleg.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása