Parázs mérkőzésen mentett pontot a Juventus a Bologna ellen, a mérkőzés után pedig Massimiliano Allegri is értékelt.
„Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy a legjobb négy között végezzünk apró lépéseket kell tegyünk, mindig egyszerre csak egyet. Szerencsére sikerült egy pontot szereznünk egy olyan helyzetben, ami nagyon bonyolulttá vált.” - mondta a mester a DAZN munkatársának.
„Rossz első félidőt játszottunk, aztán 0-1 után a kapufát találtuk el, és számos lövésünk volt a kapura. Mostanában folyamatosan gólt kapunk, szóval ebben a tekintetben javulnunk kell, és nyugodtabbnak kell lennünk.
Ezt a meccset a szezon elején elveszítettük volna, szóval tekintsük úgy, hogy a pohár félig tele van. Egyértelműen jobban kell teljesítenünk, de nincs értelme a mai este miatt depresszióba esnünk. A mögöttünk lévő csapatok gyorsan haladnak, a Fiorentina szerencsés sorsolással rendelkezik, aztán ott a Lazio és a Roma is, szóval dolgoznunk kell.”
Matthijs de Ligt cseréje kapcsán a mester apróbb bélproblémát jelölt meg okként.
„Nem volt meg a csapatnak a megfelelő szélessége az első félidőben, aztán elmondtam Cuadradónak, hogy húzódjon még inkább a szélre, hogy egy az egy elleni helyzetek alakulhassanak ki. Beküldtem pár friss játékost az ellenfél gólja után, és jól reagáltunk, de nem voltunk elég higgadtak.”
A mester nyugalomra intette csapatát az ellenfél gólja után.
„Fel kell fognunk, hogy a meccsek nagyon hosszúak, és mindig van idő a győzelem megszerzésére. Nem lehetünk idegesek, és nem eshetünk pánikba. Egy mai győzelem nem garantálta volna a negyedik helyet, vissza kell térnünk a nyugodtabb védekezéshez.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tony. 2022.04.16. 22:03:58
Meccs közben azon gondolkodtam, hogy ez marha képes lehet elbalfaszkodni a 4. helyet is???
Legalább ennyivel legyen jobb, mint szerencsétlen Pirlo, hogy ne az utolsó meccsen dőljön el.
cd1 2022.04.16. 22:11:27
alessandrinho 2022.04.16. 22:30:20
Juvebest 2022.04.16. 22:36:43
babo0410 2022.04.16. 22:44:25
venember83 2022.04.16. 22:47:16
S közben meg ez a rendkívül gálánsan megfizetett, intelligens, szakmájában kiváló referenciákkal rendelkező úriember arról beszél, hogy félig tele van a pohár. Szóval még hülyének is néznek minket közben. Mindannyiunkat.
Na mindegy, áldott húsvétot kívánok mindenkinek, neked is Maxi, nektek is kedves profi bianconero futballisták, bár szerencsére ezt nem olvashatjátok.
nortu30 2022.04.16. 22:48:50
Rikster91 2022.04.16. 22:58:09
JuveMI 2022.04.16. 23:42:59
u.i.: szalmonellás a MAXIking!!!!... ne vegyetek belőle!!!!
Lanzafame 2022.04.17. 02:47:48
2022.04.17. 05:17:12
De én továbbra is bízok Allegriben. Pirloval egy jobb kezdés után tavaszra teljesen leépült a csapat, Allegrivel ez legalább megfordult, így van miben bízni. Valószínűleg akkor is lenne esélyünk a bajnoki címre, ha most kezdődne a bajnokság igazolások nélkül (ebben nyilván az is benne van, hogy a többi csapat is hulladék). Jövőre kötelező lesz ott lenni a tabella elején, ez a szezon most a mélypont, el kell fogadni.
venember83 2022.04.17. 07:15:04
Reméljük a legjobbakat, sikerüljön a mesternek új irányba állítani a Juventust, pár minőségi nyári érkező után, hogy ne lehessen folyamatosan a keretet szapulni.
alexGicamo 2022.04.17. 07:33:38
2022.04.17. 08:16:50
Igazából az látszik, hogy annyira gyenge ez a bajnokság, hogy a kezdeti káosz után (ami Ronaldo elvesztése miatt is volt) még így is simán versenyképesek vagyunk. Egy jó mercato után tényleg nem lehet semmi kifogás, de szerintem tényleg az idei szezon lesz a mélypont.
Gaben Smith 2022.04.17. 08:56:59
Nem veletlen.Nincs nagyobb hozzaadott erteke mint Pirlonak sot kb ugyanazt a szezont futja csak amig ez tavaly iszonyat keves volt Andreatol ma valamiert szebbnek allitja be a sajto es a vezetoseg is. Ennek ellenere a sztargazsit felmarkolja.
Nem tudom elkepzelni , hogy ne javuljon a csapat ha jovore marad ,viszont nem hinnem , hogy europa legjobb csapatai koze vagyo egylet megengedheti Ot mint edzot egyreszrol ismerjuk a multjat nalam mindig is a kockazatkerulo,sokszor gyava , ugyan 2x bl dontozott de annyira tavol alltunk a gyozelemhez , mert ahhoz tokosseg kell ami nincs. Ilyen sekely vizben el fog evickelni pl akar bajnoki cim vagy olasz kupak a csoportkor tulelese aztan kieses de tobb nem lesz tole a kerdes eleg ez a juventusnak? Egy biztos tavaszra nalam elertek , hogy minimalis mennyisegben erdeklodom a csapat irant mar nem idegesit a rossz eredmeny es a jatekunkat mar latni sem akarom. Biztos bennem is van hiba de mar kiegtem az elmult 3 szezon utan a negyedikben visszatertunk a start kockara es olyan mintha ujra kellene menni a jatektablan ugyanazzal a szarkupaccal ami az elotte 3-ban volt. A szezon vege amugy hasonlit az uccso allegri szezon vegere a bl kieses utan latvanyos semmitteves es szar eredmenyek. Javult valami? A jatek nem.Az eredmenyek rosszabbak. A nyilatkozatok nb1-es szintuek.
A vegere pedig ket jatekos jut eszembe.
Az egyik kulu aki Conte alatt szarnyal itt szenvedett es Vlahovic aki szarnyalt de itt szenved. Allegri nem tud tamadast felepiteni meghatarozni a mozgasokat es szerepeket kb felengedi oket a palyara aztan had csinaljak ami eszukbe jut.
Forzajuve16 2022.04.17. 09:59:01
Kukszi 2022.04.17. 10:16:29
Szóval rá kell jönni hogy Allegri alatt nem fog megváltozni a mentalitás a játék stílus.
Ezt kell nézzük hétről hétre :D
Lényeg a lényeg én egy Tudort nagyon is megnéznék a Juve kispadján
delpi0823 2022.04.17. 11:07:37
delpi0823 2022.04.17. 11:08:55
JeetTrader 2022.04.17. 12:06:20
Úgyis tudjuk h folyton ezt nyilatkozza, úgyis tudjuk h a csapat fejben gyenge, úgyis tudjuk h rengeteg sérült van, úgyis tudjuk h zsoldosaink vannak és h a negyedik helyért küzdünk...
Minek hát szitkozodni? Igyekezzunk előre tekinteni és remélni lassan majd vissza kerülünk megérdemelt helyünkre olasz honnan és talán egyszer a blben is.
FORZ JUVE!
Dzsákkeríni 2022.04.17. 12:07:51
Shaky79 2022.04.17. 13:23:19
Ami Allegri csapataira mindig is jellemző volt, a mentálisan gyenge csapat, a sok sérült (valamit nagyon rosszul csinálhatnak edzéseken és ezt nem veszik észre, hihetetlen), illetve az elképzelés nélküli teljesen esetleges támadás építés, semmilyen előre begyakorolt játékelem nincs a játékunkban! Nem véletlenül kér olyan játékosokat akik tudnak gondolkodni, mert akkor nem neki kell kitalálni az előrejátékot amit soha nem is tudott! De akkor miért van edzőnk, nem ez lenne az edző dolga 90%-ban amiket az előbb leírtam!? Mondjuk amíg nem én fizetem azt csinál amit akar, de ezt hétről hétre végig nézni borzalmas...
ZED! 2022.04.17. 16:59:40
Vergilius1897 2022.04.17. 23:08:48
Én ezekután nem várok fejlődést vagy éppen látványos javulást. Egyszerűen nincs alap ahhoz, hogy építkezzünk.
A hétvégi kezdőből Morata sanszosan nem lesz megtartva, Dybala megy, Rabiot az első érdeklődőnek eladnánk, Chiellini valószínűleg befejezi, Pellegrini - DS jövője se tisztázott, De Ligtről meg ne is beszéljünk. De a csereként bejövők se sokkal jobbak: Berna kérdőjel, Sandro kérdőjel, Arthurt is odaadnánk lassan egy zsák labdáért bárkinek, Keant hagyjuk is. Illetve ott van még a sérült McKennie akit az első 40 milliós ajánlatért elengednénk.
Most itt kikre lehet taktikát, felállást, jövőt vagy bármit építeni?
Gyakorlatilag a Chiesa (sérült), Vlahovic, Cuadrado (34 év) Zakaria, Locatelli (sérült), Danilo, Szczesny 7 emberen kívül nincs olyan játékos akire kérdés nélkül rá lehet mondani, hogy augusztusban itt lesz...
Mark Szabo 2022.04.17. 23:48:20
rockitbaby 2022.04.18. 01:59:40
venember83 2022.04.18. 07:23:07
Spider81 2022.04.18. 07:23:49
Amit Allegri szamlajara lehet irni az a fiatalok elkotyavetyelese...
Ehhezz a kerethez johetne Klopp,Pep vagy akar Zizou is...nem tudna sokba valtoztatni a dolgokon.
rockitbaby 2022.04.18. 13:00:53
Nem akarok senki lelkivilágába beletaposni, de én lassacskán ott tartok, hogy ezért, amit most látunk, kár volt picsán rúgni Pirlót. Ezt ő is hozta volna - de még talán többet is a folyamatosság miatt -, töredék pénzért. Allegri egyetlen, óriási mázlija az irreálisan magas bérezése mellett az, hogy az Atalanta mélyen tudása alatt játszik. Mert ha ez nem így lenne, akkor mi sem tanyáznánk a negyedik helyen.
venember83 2022.04.18. 13:42:45
rockitbaby 2022.04.18. 19:30:49
FeriGjuve 2022.04.19. 08:23:09
Ilyenkor hátulról egy taslit neki. :D
FeriGjuve 2022.04.19. 08:27:39
2022.04.19. 17:01:13
@FeriGjuve: Mikor? Még nem láttam együtt a pályán Chiesát, Dybalát, Vlahovicot, Zakariát, Locatellit. Csatár nélkül az ősz nyilván elég fájdalmasan nézett ki.
steven.h 2022.04.19. 20:35:22
Ennek ellenére én teljesen érthetetlen döntéseket látok most Allegritől és nem értem, hogy ez miért történik...Volt egy 4-2-3-1 az inter ellen ami nagyon jól működött, úgy játszottunk ahogy illene egy Juvétól erre rá következő meccsre kukázzuk a 2 középpályásos rendszert és megint valami fos hibriddel próbálkozunk. Érthetetlen...nyilván lesérült Locatelli, de mind Zakaria mind Rabiot jól működött és amíg játszott Locatelli is.
Dybala nekem most szintén egy baromi nagy homály, azt hittem az inter elleni meccs után, hogy most dacból villant végig a bajnokságban, de olyan mintha csak az internek akart volna bizonyítani egy busás szerződésért cserébe? Nyilván ez puszta spekuláció részemről.
Mindenesetre ezt a szezont el kell engedni, de azért az nem ártana, ha legalább valamit tudnánk arról mit is akarunk játszani jövőre és milyen rendszerbe keresünk játékosokat, mert pl SMS baromi jó, de ő is leginkább a 3 középpályásos rendszerben, míg Zakaria és Locatelli láthatóan inkább a 2 középpályásos rendszerben tud működni...
rockitbaby 2022.04.19. 20:56:02
Klopp es Pep sem azonnal ért el sikert, ez tény, de nekik volt egy jó elképzelésük, filozófiájuk, a klubjuk pedig ehhez igazolt. Mi hiába hozunk olyan játekosokat, akik illenek Allegri taktikájába, mert az amit ő képvisel, már három éve is idejét múlt dolog volt.
Nyilván most már ki kell tartani, mert negyedik evnek negyedik különböző edzővel nekifutni az öngyilkossággal érne fel, de ha Maxi nem tud megújulni, akkor megint az lesz a vége, mint 2019-ben, csak most gyorsabb lefolyással.
Pirlóhoz visszatérve, lehet ingadozó volt a zeljesítmény, de hozott két kupát, sokkal komolyabb versenyben ért be a negyedik helyre. De ami ennél is fontosabb, az ő kinevezése egy olyan szintű szemléletváltást akart meghonosítani - ugye nem csak nyerni, hanem szepen is jatszani tömören összefoglalva -, amit csak úgy lehet véghezvinni, ha teljes mértékben mögéállsz és kitartasz mellette, mert csak úgy, mint Klopp vagy Pep játéka, úgy ez sem megy egyik pillanatról a másikra. Na ezt az időt nem volt hajlandó Agnelli kivárni sem Sarri, sem Pirlo eseteben. Azt meg csak félve jegyzem meg, hogy fiatalítani, új stílust meghonosítani és egyben sikeres is maradni lehetetlen. Valamelyik nem fog teljesülni.
Én egyébként már tavaly májusban is azon a véleményen voltam, hogy hiba volt visszahozni és maradjunk annyiban, hogy ennek ellenkezőjéről nem sikerült még meggyőznie. Ahogy egyebként abban sem vagyok most már biztos, hogy akkor májusban feltétlen a váltás volt a legjobb megoldás. Ronaldo távozása ide, vagy oda.
2022.04.19. 21:31:28
@rockitbaby: Az a 2019-es csapat szerintem már 2 éve leejtmenetben volt, utólag hiba volt abba a csapatba leigazolni Ronaldot, ahelyett, hogy abból a pénzből fiatalítottunk volna. Azt már sosem tudjuk meg, hogy Allegrinek mi lett volna a terve azzal a csapattal, de nem biztos, hogy véletlenek voltak azok a pletykák, hogy ő nagyobb megújulást akart volna, és ebbe Ronaldo nem fért bele nála. Előtte azért épített viszonylag szépen játszó (persze nem Liverpool/City szintű) csapatot, szóval kérdés, hogy az a felfogás amibe belebukott végül az tényleg az ő felelőssége volt-e, vagy egyszerűen abba a csapatba annyi volt, és kiöregedtek a játékosok. Egyetértek, hogy Pirlonak meg lehetett volna adni még egy évet, de ezért is volt hülyeség a részéről tapasztalat nélkül elvállalni ezt a feladatot. Negyedik helyre vezette a zsinórban kilencszeres bajnok Juventust, ezt egy első éves edzőnek, aki még semmilyen csapatnál nem bizonyította, hogy jók az elképzelései, nyilván nehezebben bocsájtják meg a vezetők, mint egy sokszoros bajnok BL döntős Allegrinek. Illetve azt sem tudjuk, hogy mekkora hiba volt egyáltalán elküldeni, mert ahogy venember is írta, kb. onnantól kezdődött a lejtmenet Pirloval, amikor megromlott a kapcsolatuk Tudorral.
Amúgy egyetértek azokkal, amit írsz, még az is lehet, hogy hosszútávon tényleg nem Allegri volt a legjobb választás. Csak szerintem pont Sarri és Pirlo esetéből tanulva most legalább még 1 évig ki kell tartani mellette, hogy lássuk, hogy ez tényleg így van-e.
rockitbaby 2022.04.19. 22:44:05
Az a baj, hogy bár láttuk csapatot építeni nálunk, de azt sem szabad elfelejteni, hogy a Milannál azért még se ment neki annyira. Allegri nem építkezni jó, hanem ahhoz, hogy adott keretből kihozza a maximumot. Es azt el kell ismerni, hogy ebben valóban jó, Conte után pont erre volt szükségünk. Azonban most nem. Egy három éve esedékes generációváltást kellene levezényelni, ami nem annyiból áll, hogy évente max 2-3 új játékost kell beépíteni, mert most kb ott tartunk, hogy egy 25 fős keretből maximum 7 helye biztos a következő szezonra.
Valóban ki kell tartanunk most mellette, legalább még egy szezonra, mert kell a folyamatosság is, de függetlenül attól, miként zárjuk az idei évadot, jövőre ennél sokkal több fog kelleni. Ki lehet esni a BL-ből, de hogy 180 perc alatt mindössze egy találatig jussunk, az nem fér bele. Jövőre sem lehet cél a bajnoki győzelem, de az, hogy most már biztosan kijelenthetjük, senkit sem tudtunk megverni az előttünk lévők közül, az nem fog beleférni jövőre, ha minimum dobogó a cél. Márpedig eredménykényszerben láthattuk idén is, hogy Maxinak nem lesz büdös a korai 1-0-ra ráülni, amivel nem lesz népszerűbb - így is kap hideget, meleget már most is ( Lapo nem finomkodott a Bologna elleni 1-1 után ). Ha pedig eredménykényszer lesz, akkor nem fog kisérletezni fiatalokkal, nem fog beleférni neki, hogy a fiatalok hullámzóan teljesítsenek, egyszerűen elő fogja venni a jól bevált receptet és a padon fognak ülni. Egy igen kellemetlen, potenciálisan öngerjesztő folyamatba csöppenhet bele megint, aminek újfent nem lehet jó végkimenetele. Ebben egyébként hibás a vezetőség is, mert - legalábbis felénk - nincs egyértelmű kommunikáció, nincs kijelölt irány/út, ami mentén mondhatjuk azt, hogy rendben, elindult valami, ami mellett kitartva es folyamatosan építve 3-4 év múlva megint ott lehetünk a csúcson. Ilyen esetben a szurkolók is megengedőbbek, megnocsájtóbbak a hibákkal szemben, mert egy építkezési folyamatba belefér az, hogy rövid távon csak a BL helyek elérése legyen a cél, csak jól látható és egyértelmű celokkal kell rendelkeznünk. Na ez az, ami nincs.
steven.h 2022.04.20. 09:12:17
2022.04.20. 09:19:58
Ebben a részben nem fogunk egyetérteni. Mit tudott felmutatni Pirlo, ami azt mutatta, hogy érdemes várni rá? Ez volt az első csapata, semmire nem támaszkodhattunk, ami alapján kizárhattuk volna, hogy az a szezon nem csak az ő hibája volt. Mert a tény az, hogy 9 bajnoki cím után csak a Napolinak köszönhetjük, hogy meg lett a BL hely, és ezt pont egy zsákbamacska edzővel "értük el". Ha egy sikeres edző mondja azt, hogy ez a keret szar, és újáépítés kell, azt jobban elhiszem, mintha egy nulla kilóméteres valaki. Tudom, hogy ez kettősmérce, de ebben az esetben ezen ne csodálkozzunk szerintem...
És én is megadtam volna neki még egy szezont, még úgyis, hogy semmi fejlődés nem látszott a csapaton, de szerintem nem lehet hibáztatni Agnellit, hogy inkább a tutit választotta. És biztos Ő sem és Allegri sem ilyen eredményekre számított, de a tizenakárhányas veretlenségi sorozat után legalább van mibe kapaszkodni, hogy jövőre versenyben leszünk a bajnokicímért.