Kuluševski: "Rengeteg szép pillanatot megéltem a Juventusnál"

kulusevski_dejan_olasz_kupa.jpgA Juventus egyik januári távozója Dejan Kuluševski volt, aki annak idején nagy reményekkel érkezett Torinóba, de az ott töltött szezonokban nem igazén tudta megcsillantani tehetségét a zebracsíkos mezben. Első évét Andrea Pirlo edzősége alatt töltötte, majd a visszatérő Massimiliano Allegri láthatólag nem számolt a svéd játékossal. De vajon mi lehetett ennek az oka?

"Nem tudom, őszintén. Ez néha előfordul a futballban. Kevesebb teret találtam, s nem tudtam előhozni azt, ami bennem van. Az élet megy tovább, rengeteg szép pillanatot megéltem, különösképpen, ha a döntőre gondolok az előző szezonban. Nagyon jól sikerült a befejezés az Atalanta elleni győzelemmel az Olasz Kupa döntőjében." - vallott a Juventusnál töltött időszakról Kuluševski a Sky-nak adott exkluzív interjú során.

"Így alakult a Juventusnál, de most a Tottenhamnél játszom, s nagyon boldog vagyok. Fantasztikus volt megérkezni ide, mert gyerekkorom óta mindig is a Premier League-ben szerettem volna játszani. Ez volt az a bajnokság, amit a televízióban néztem, s nagyon boldog vagyok, hogy egy olyan városban lehetek, mint London, egy olyan klubnál, mint a Tottenham, fantasztikus csapattársakkal és nagyon hozzáértő stábbal.

Alig várom, hogy jó teljesítményt nyújtsak itt, s minden megteszek majd, hogy a legjobbamat nyújtsam. Az első napon megtekintettem az edzésüket, s ez lenyűgözött. Egy másik sportágat játszanak, sokkal gyorsabban és intenzívebben, rengeteg sprinttel és nagy fizikai állapottal. A szabálytalanságok itt  gyakorlatilag nem is léteznek. "

Kuluševski a Tottenham Hotspur-nél Antonio Conte kezei alatt dolgozhat, s az olasz szakember korábban három bajnoki címet gyűjtött a Juventus kispadján ülve.

"Először is üdvözölt, s elmondta, hogy segítséget vár tőlem, különösen a támadó szakaszban, de nem kért semmi különöset. Nem könnyű Olaszországból Angliába váltani, s átvenni a sémákat, ehhez időre van szükség."

A Tottenham nincsen jó formában, a londoni csapat vereséget szenvedett a Southampton elleni mérkőzésen.

"Conte nagyon dühös volt, s ugyanez igaz ránk, játékosokra is, soha sem akarunk vereséget szenvedni. Most egy egymás elleni mérkőzésünk következik, háromnaponta játszunk, ezért higgadtan kell dolgoznunk, és újra győznünk kell. Az a cél, hogy a legjobb négy között végezzünk, ami nagyon nehéz, de hinnünk kell benne. Én hiszek benne, mert a csapat nagyon erős. Ami a személyes célokat illeti ugyanakkor, boldog akarok lenni a pályán, s azon kívül is a családommal. Ha jól érzem magam, sok gólt és gólpasszt tudok szerezni. Nem tudom, hogy technikailag mi a legnagyobb erényem, de azt kijelenthetem, hogy soha sem adom fel. Bármi megtörténhet, de tudom, hogy mit akarok, és soha sem szegem le a fejem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2017465334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2022.02.13. 11:13:26

Mi pedig rengeteg szép pillanatot megélünk majd, nélküled.

Zamboni nem egy tészta 2022.02.13. 11:20:03

Haver 21 éves vagy. Ez az egyetlen skilled. Semmi más nincs

bip bip 2022.02.13. 11:20:46

Nem tudom amikor az ilyen nyilatkozatokat olvasom mindig az a kérdés merül bennem fel. Hogy amikor a juventushoz érkezett akkor hogy nyilatkozott? Van egy olyan érzésem hogy szinte ugyan ezeket mondta akkor is. Azaz hogy mindig is az Serie A-t nézte és szerette stb.... Csak bennem merül fel az ilyen kérdés???

Juventino86 2022.02.13. 11:56:14

Szerencsére Kulu már nem gyengíti a csapatunkat. Borzalmas játékos, nem is értem, hogy mit keresett nálunk.

steven.h 2022.02.13. 11:57:32

@bip bip: Nem igazán sikerült megtalálnom az akkori interjújár, viszont találtam egy érdekességet:

"Maurizio Sarri is kedves volt, próbált megnyugtatni engem. Ismerem a Chelsea-jét, illetve a játékstílusát. Ezért is döntöttem a bianconero meze mellett. Antonio Conténél mások a csapatmozgások és a taktikai felállás. Emiatt felmerült bennem pár kétely.”

steven.h 2022.02.13. 12:20:13

@Apuleius: Köszi, valamiért nem dobta fel nekem a kereső bárhogy is kerestem.

@bip bip: elolvasva amit Apuleius írt, meg amit én is találtam, hogy leginkább a Chelseavel volt akkor is képben a srác, valószínűleg most mondott "igazat", hogy a PL a kedvence. Juvéba való igazolásakor nem dícsérte a Serie A-t, csak a Juvét.

Jancsi 87 2022.02.13. 12:55:30

Jó helyen vagy ott ahol vagy, soha többet nem gyere vissza

Apuleius 2022.02.13. 13:16:36

@steven.h: Nincs mit. Én is csak az admin felületen, nagyjából a dátum alapján visszakeresve találtam meg :-)

delpi0823 2022.02.13. 14:33:10

Hat azert remeljuk valamennyire jol fog menni neki mert ha nem akkor a nyakunkon marad.Vagy kotelezo a vasarlasi opcio?

Ravanelli 2022.02.13. 14:51:31

Ügyetlen, esetlen, buta fiú. Aki idehozta, az meg vak.

kovta23 2022.02.13. 15:51:24

@delpi0823: Nem tudom ,hogy mennyire kötelező az opció,de a 10 milliós kölcsön eleve jó deal. Amúgy száguld velük a Tél Tottenham

Lanzafame 2022.02.13. 17:36:24

@bip bip: "Fantasztikus volt megérkezni ide, mert gyerekkorom óta mindig is a [BAJNOKSÁG NEVE]-ben szerettem volna játszani. Ez volt az a bajnokság, amit a televízióban néztem, s nagyon boldog vagyok, hogy egy olyan városban lehetek, mint [TELEPÜLÉS NEVE], egy olyan klubnál, mint a [ÚJ KLUB NEVE], fantasztikus csapattársakkal és nagyon hozzáértő stábbal.]

Novice_71 2022.02.15. 21:43:09

@Del Pybala: :-)
mert nyirkos a fű a ködös albionban...
szegény Benta, azért remélhetőleg ez nem visszatérő motívum nála, mint a büntető környékén ellenfélhez passzolása

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4137) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása