Allegri: „Jelenleg középcsapat vagyunk”

allegri_massimiliano_kenyelmetlenul_ul_a_hellas_kispadjan.jpgMassimiliano Allegri nehéz helyzetbe került a Verona elleni meccset követően, mivel a Juventus ismét kikapott, ráadásul a játék képe sem az Öreg Hölgynek kedvezett, így kellett a livornói mesternek értékelnie a csapat teljesítményét. 

„A szavaknak jelenleg nincs értelmük. Rossz helyzetben vagyunk, el kell fogadnunk, hogy jelenleg a középcsapatok egyike vagyunk. Egy kicsit több elszántsággal és minőséggel kikecmereghetünk ebből a helyzetből.” - mondta a mester a DAZN mikrofonja előtt.

„Ki fogjuk húzni magunkat ebből a helyzetből. Nincs értelme sajnáltatni magunkat, az nem segít, az elvégzendő feladatra kell koncentrálnunk, és aztán a dolgok megoldódnak.

Ez jó keret, de a dolgok nem mindig alakulnak az elvárásoknak megfelelően a futballban. Büszkeséggel és elszántsággal kell reagálnunk. A múltban úgy kellett játsszanunk, hogy csak 1 pontunk van, és ezt megtettük, most pedig úgy kell játsszanunk, mint egy 15 pontos csapat.

Tudtuk, hogy a Verona keményen fog játszani, és minden egyes labdáért meg fog küzdeni, ezért ha nem tesszük oda magunkat, veszíteni fogunk.

A Juventus-mez viselése nem nyújt garanciát, meg kell vernünk a tabella középcsapatait. Ki kell érdemelnünk minden pontot, és ezt a megfelelő hozzáállással kell tegyük.

A futball az futball, nem vívás. A pályán kell megharcolni az eredményekért megfelelve adott szintnek. A Sassuolo ellen is számos szerelésből és fejespárbajból vesztesen jöttünk ki, és őszintén szólva ők még nem is olyan kemény csapat.

A Verona tudta, hogy így kell futballozniuk ahhoz, hogy megverjék a Juventust. A hibánk az volt, hogy azt feltételeztük, hogy jobbak vagyunk a Veronánál, de jelenleg ez nem igaz. Tudnunk kell, mi a valóság.

Egyetlen nagy csapat sem nyert soha semmit, ha nem tisztelte az ellenfelet. Hiányzik belőlünk az akarat a harcra, mert ne feledjük, ezek a meccsek a harcról szólnak. Nincs mit modnanunk most, csendben kell maradni, illetve keményen kell dolgozni, hogy aztán bizonyíthassunk a pályán.”

A mester idegességében ismét földre dobta a kabátját, s erről is megkérdezték a meccset követően.

„Nem motivációs céllal teszem, egyszerűen az első adandó lehetőségből gólt kapunk. Ez nem véletlen, ez hozzáállás kérdése, és vissza kell találnunk ahhoz a hozzáálláshoz, amit a szezon korábbi szakaszaiban láthattunk a csapattól.

Jelenleg minden negatívnak tűnik, de nyugodtan kell gondolkodnunk, elemeznünk kell a helyzeteket, hogy lássuk, mi működik és mi nem, ki a fáradtabb, s ki a frissebb, aki besegíthet.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1616740652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szili 72 2021.10.30. 21:20:54

Ez korrekt nyilatkozat.

tomi12312323 2021.10.30. 21:22:47

Igen kedves mester harcolnunk kell, mert te nem fogod felrajzolni a táblára az ellenálhatatlan támadójátékhoz szükséges taktikát, na az egyszer biztos.

Attilio79 2021.10.30. 21:42:28

A szélső védőink harmatgyengék, Chiellini öregszik, Cuadrado nem jobb hátvéd. Nincs középpályánk, röhej (vagy szégyen), hogy egy amcsi gyerek ki tud emelkedni. Csatárunk Morata.
Szóval van/lenne min változtatni. Ehhez szükséges a pénzügyi keret, átigazolás lehetősége és a megfelelő emberek megválasztása, szép és időigényes feladat!

GodPiero 2021.10.30. 21:42:43

Szuper kép.....
Annyi esze/töke van amennyi látszik....

2021.10.30. 21:49:50

Szarból még Allegri sem tud várat építeni... Jöhetett volna ide Conte, vagy akárki. Max ő is csak idegrohamot kapott volna. Nincs olyan játékos a keretben, aki a tudása alapján 1-2 milliónál többet érne, nemhogy 8-10 misi! Igen, jól mondja Mister: KÖZÉPCSAPAT vagyunk.

FeriGjuve 2021.10.30. 21:52:00

Ahigy Nyíl Tibo mondta:

Nagy munka lesz!

Attilio79 2021.10.30. 21:56:34

@MGB75: Azert rövid távon megnéztem volna Contét, az üvöltő motivátort, aki s×ggbe rúgja, aki nem hajt.
Hosszú távon megláthatjuk, hogy Allegri mennyire tudja Marrotta szisztémáját követni és hozni a tehetséges olasz ifjakat. Kíváncsi leszek mire képes Allegri, most kiderül.

GodPiero 2021.10.30. 22:08:13

@Attilio79: Remélem sem Moratat sem Allegrit nem kell hosszú távon bámulnunk....

Gaben Smith 2021.10.30. 22:09:46

Ejj mindig tudjuk ,hogy a másik nehéz ellenfél. Azt is ,hogy tudják hogyan kell megverni minket.
Már csak az a kérdés mi miért nem tudjuk sose ,hogy hogyan verjünk meg bárkit is?
Fizikailag nem vagyunk erősek?
Max az egész 90 perc arról szólt ,hogy minden passzért egy kisebb Tong-po-Van Damme kickbox meccset kellett vívniuk.
Ez taktikai hiba miért nincs leoktatva ki hova helyezkedik ha a labda nálunk van és támadást szeretnénk építeni.
Aztán amikor már eljutottunk az ellenfél térfelére és nem vért izzadva küzdünk hogy elárjük a passzt akkor a szerencsétlen labdás játékos körül hirtelen csak ellenfél terem ,mindenki elbújik a paszopció elől?
Ez mi a tököm ha nem a koncepció hiánya?
Miért kell Morata szerencsétlenkedését nézni mikor van egy talentünk Jorge.
Miért akarunk 100 bőrt lehúzni Bonuról és Kongról ,miért nem játszik De Ligt.
Miért nem játszunk 3 belső kp-val hogy stabilabbak legyünk középen és miért nem húzzuk szét a pályát két belső támadóval a szélen (Chiesés Cuad ) A két kp kevés állandóan létszámfölényben vannak ellenünk.
Miért akarunk 4-4-2-ben Rabitoból szélső középpályást faragni . Max ez már nem járja 2021-ben! Utóljára ezzel az Atleti ment még amikor idejöttél először!
Dybalának miért nincs elmagyarázva ,hogy ha a saját térfelünk kapunkhoz közelebb eső területéről dobunk be akkor nem neki kell elkérnie a labdát van arra más ember. Szegény gyerek annyit fut fölöslegesen ,hogy elfogy a koncetráció a befejezéseknél.
Ma is mennyi helyzetet rontott el. Nem igaz ,hogy neki sincs annyi esze ,hogy beossza az energiáját szörnyű nézni ahogy mindenhol ott akar lenni.
Nem csoda hogy állandóan fáradt.
Nedvednek mi a fasz haszna volt mióta igazgatósági tag? Egy nyomorult hazudozó idegbeteg felelősségkerülő. Talán zsarolja Agnellit más éppkézláb érvet nem látok az ittlétére.
Az F1-es fazon minek kellett? Boxutcát kell kialakítani a cseréknek vagy mégis mi értelme van. A Bayern sem igazol a BMW-től.
Paratici akkorát rombolt ,hogy ez senkinek nem tűnt fel?
Senki nem nézett utána alaposan Ramsey-nek? Mind fizikalis mind mentális oldalon? Az angol játékosok szinte egytől egyik buktak olaszban.Mondjuk ebből kifolyólag nem is sok volt. Annyira más kultúra a két ország ,hogy nehéz alkalmazkodni meg nem is akarnak.
Arthur cseréjénél mit gondoltunk? Nálunk sérülésmentes és kevésbé rendbontó lesz? A csávó csak pörög körbe körbe alig el nem szédül de ugy h egy métert sem mozdul előre.
Rabiotnál szintén Ő a harmadik mentális gondokkal küzdő perember.
SZáműzték a PSG 1-ből de mi elhozzuk ,mert ottbiztos hülyék dolgoznak.
Miért kellett 3 mentális és fizikai csődtömeget ide hozni? és ők 3-an vagy nettó 20 millát hazavisznek és együtt nem játszanak 38 fordulót egy szezonban összesen.

kovta23 2021.10.30. 22:11:12

@Attilio79: Marotta és a tehetséges olasz fiatalok?

Wizzurah 2021.10.30. 22:11:46

Ettol tartottam. Barca-Koeman sztori ismetlesenek a kezdetet latom. Mar leminositi a csapatot, ahogy tette a holland. Az emeli az amugy is magas onbizalmat gondolom.
Kozepcsapat, mert te a nagy allegri azza zulleszzetted a csapatot nehany honap alatt.
Sejtettem, hogy oriasi hiba ot cisszahozni, sajnos ez az aggodalmam bebizonyisodni latszik. Jobb lenne ha szep csendben lemondana telen.
Bar mondjuk egy kozepcsapathoz egy kozepszer edzo dukal es allegri persze a mult erdemeit nem veheti el tole senki, de egy kozepszer edzo. Remelem a nemzetkozi porond meglesz, egy uefa is jobb, mint a semmi.

Attilio79 2021.10.30. 22:15:43

@kovta23: Az Internél sikerült Barellat megtalálnia, valahogy odacsapódott Bastoni is és hozott a zülledt csapatba még pár külföldit úgy, hogy a Sinter pénzben, stadionban, lehetőségekben nem tud nyújtani semmit a mai napig sem. Igen, valahogy meggyőzte a játékosokat.

Attilio79 2021.10.30. 22:20:14

@kovta23: Ja, és azt is kijelenthetjük, hogy Paratici nagyon nem figyelt, hogyan is kellene ezt a munkát végezni, legalább olyan szinten, mint gülüszem csinálja.

Gaben Smith 2021.10.30. 22:24:54

@Wizzurah: Asszem a forduló előtt 15-15 pontunk volt hasonló stattal :D
Annyi de annyi hasonlóság van most a két klub között.
Ez mondjuk most ciki.
Egyébként tényleg kontraproduktív ez a nyilvános középcsapat duma.
Nem jó a keretünk ,de talán ha az Internek van egyértelműen erősebb kerete a Napoli meg a Milan maximum jobban összerakott de semmiképpen nem minőségibb.

kovta23 2021.10.30. 22:56:43

@Attilio79: Barellat már az ő érkezése előtt meg akarta venni az Inter. Bastonit meg már előtte évben vették 30+ millióért. Marotta nálunk inkább varázsolt és nem a hullarabloknál. Az idei átigazolást nem nézve 350 milliót költött....

m.martin91 2021.10.30. 23:20:34

@Wizzurah: Ha Allegri középszerű edző az 5 bajnoki címével, meg a 2 BL döntőjével, akkor az elődje mi volt? Illetve az elődje mit hozott ki ebből a csapatból, ha Allegri züllesztette középcsapattá?

Chiacchiarelli 2021.10.30. 23:24:37

@m.martin91: Az elődje nyert egy olasz kupát és kis szerencsével ugyan de meglett a bl szereplés. Kiváncsi leszek mit produkál majd a nagymester.

delpi0823 2021.10.31. 00:16:06

@m.martin91: Pirlonak az volt az elso eve edzokent.Allegri mogott azert van egy jopar ev edzoskodes,talan joggal var tole tobbet az ember mint ahogy jelenleg allunk nem gondolod?

Wizzurah 2021.10.31. 00:55:31

@m.martin91: Leírták már előttem. Pirlo, most kezdte a pályafutását, ahhoz képest nyert kupát és bl szereplést elért, tovább jutott a bl csoportból is.
Azt a keretet, amivel akkor rendelkezett Allegri és az akkori többi olasz csapat köszönő viszonyban sincs a mostanival.
Szóval azzal mentegetni Allegrit, hogy Pirlo így meg úgy, hát.... gáz... Nem azt mondtam Allegri mindig is középszerű edző volt, de kikopott az, amilyen focit ő akar játszani, ő megállt abban az időben és a mai fociban ő már csak egy középszer igen.

DelPiero2 2021.10.31. 01:22:28

Allegri elmenetele után fokozatosan építették le a keretet.
Allegri utolsó évében volt Mandzukic, Kean, Matuidi, Cancello, Emre Chan, .. lehet szidni őket is ahogy teszik, de van különbség a mai Morata, Rabiot, Ramsey-val szemben.

DelPiero2 2021.10.31. 01:23:59

Nem jó a Pirlo - mostani Allegri összehasonlítás. Fölösleges. Egyik sem dolgozhatott (hat) normális körülmények között.

Rikoo 2021.10.31. 02:55:17

Örülök, hogy kimondta ezeket a szavakat, muszáj valakinek, nem lehet állandóan csak szépíteni mindent.
Meg annak is örülök, hogy a részvényesek komoly kritikát fogalmaztak Agnelliék felé.
Döbbenetes, hogy honnan hova jutottunk el.
A Juventus, mint klub egy bizonyos idő után az arrogancia egyik csúcspéldája lett és most nehéz elfogadni a valóságot.
Olyan alapvető problémáink vannak, hogy felesleges az eredményekről beszélni, csakúgy mint tavaly.
El kellene kezdeni építkezni 0-ról, a klub és a csapat alapjait újra letenni/megreformálni, mert máskülönben évekig ebben a pozícióban fogunk sínylődni.
Itt nem az a probléma, hogy nem Guardiola az edző, hanem sokkal mélyebb problémáink vannak.
Ha Agnelli nem tudja hogyan oldja meg ezt a helyzetet, akkor nem szégyen segítséget kérni szakértő emberektől, ezzel szemben azzal van elfoglalva, hogy miként tudja zsarolna a FIFA-t / UEFA-t.
Mikor elindultunk a Bayern példájét követve, akkor volt koncepciónk és voltak eredményeink, teljesen megérdemelten.

Shyr Kahn 2021.10.31. 05:15:27

Nem feltetlenuk erzem leminositonek, amit mondott, kulonosen ennek a mondatnak a fenyeben: "Ez jó keret, de a dolgok nem mindig alakulnak az elvárásoknak megfelelően a futballban."

Amennyiben emesztgetjuk a mondtatot ra kell, hogy ebredjunk, hogy nem elsosorban a keretben latja a problemat, amikor kozepcsapat szintrol beszel, hanem meg mindig a mentalitasban. Es ki vitte a csapatot ebbe a mentalitasba? Lehet talalgatni es mutogatni.
Amikor Allegrivel megfaradt a kapcsolat 3 eve, hasonlo merkozeseket lattam, csak akkor meg volt tartasa es lendulete a csapatnak es nem kaptunk ki ilyen merkozeseken.

Ezen a merkozesen nem lattam tartast es azok a jatekosok, akik rendszerint huzni szoktak, egy az egyben rengetegszer meg lettek verve. Arthur registra-kent eroltetese pedig megbukott. Az elso golt az O hibajabol kaptuk (a masodiknal nem is tudom mit neztek a vedok). A kozeppalya nem tunt stabilnak ezzel a kezdovel.

Tudor jol felkeszult belolunk, ami nem csoda, hiszen 6 honapja meg Pirlo mellett dolgozott a csapat edzoi stabjaban... igaz rohadtul nem ertett egyet Pirlo-val. Talan Tudor tehetsegesebb, mint gondoltuk? Ezt a kerdest is erdemes atgondolni a kovetkezo honapok tabellajat nezegetve.

venember83 2021.10.31. 06:12:51

Azon gondolkodok, hogy ez a hozzáállás vajon honnan szerezhető be? A sarki zöldségestől biztos nem. Mivel jó ideje folyamatosan felmerül kisebb-nagyobb megszakítások után, gyanítom, az elmúlt évek Allegrije, Sarrija vagy Pirlója is csak néz, mint Travolta, hogy most mégis mi van? Mi a fenét keresek én itt ilyen játékosok között? Mit lehet ezzel kezdeni mégis?

preview.redd.it/0wi4mopf1zm21.gif?format=mp4&s=200288b4f3cd37eeee3b448432ebc0b3b450e4e7

Aztán felmerül a szurkolóban, hogy nem is olyan régen valaki a scudetto megnyerése után egyszerűen edzhetetlennek nevezte a csapatot, amelyik most már évente cserél edzőt, de közben a játék képe nem sokat változik.

Keniíi 2021.10.31. 06:44:58

Maszlag...Ki kell mondani, szar edző lett vissza hozva a szar futballjával. Soha nem fogunk fiatalítani, addig amíg itt van ő. Sikerült alulmúlni az előző 2 évet és eddig úgy tűnik még az EL-se lesz meg. Kell hozni egy olyan edzőt aki sikerre éhes és képes fiatalokat építeni a csapatba. Nevetésges, hogy akárhányszor hozunk fiatal játékosokat mindig kölcsön adjuk őket vagy a padot koptatják és közben meg olyan ember játszanak a kezdőben akiknek semmi keresnivalójuk nem lenne itt...

Zizou_empereur 2021.10.31. 07:20:11

A vezetésben van nagy probléma. A Pirlo Pogba Vidal Marchisio középpályánk abszolut világszint volt. Mindegyik előre tudott játszani, és (nem néztem utána de érzésből mondva) jött 15 gól a középpályáról. Na ezekből a sok év alatt egyetlen játékost sem pótolt a szakmai vezetésünk. Oldalpasszos, a szezonban 2 gólos középszereket, vagy porcelánlábú használhatatlan egykori spilereket hoztunk. Egyik sem Juve szint. Nem kell csodálkozni. Sarrinak tökéletesen igaza volt, és most Allegrinek is igaza van. Középcsapat vagyunk, közepes játékosokkal.
A leépülés már évek óta elkezdődött, de nem az edzők (Sarri, Pirlo) miatt, hanem a keret miatt. Csak CR 101 gólja kicsit elfedte a problémát. És nem CR fizuja volt a fő baj, hanem hogy majdnem ennyit kifizettünk és még mindig kifizetünk a Rabiot Ramsey Arthur triónak az értékelhetetlen semmire. Már őszintén Rabiotnak és Arthurnak nem volt egy jó perce az előző csapatuknál, szabadulni akartak tőlük. Ramsey meg egy simlis csaló.
Az meg hogy F1-es csávó a csúcsvezető, az egy vicc. Kb annyit ért a focihoz mint egy szurkoló.

JeetTrader 2021.10.31. 08:00:29

Nekem csak az a fura h most ezek megint megállapításra kerülnek holott már Allegri utolsó évében kezdett megmutatkozni.
Nem pótoltuk a kukcsjatekosokat és így hagytuk szétesni a középpályát. Biztos vagyok benne h a jóllakottság is ott van a rangidős játékosokban akik azóta csak öregebbek lettek. Jött egy covid és egy anyagi felfordulás. Edzőket cserélgetjük mint más a kabátot. Nincs konzisztencia nincs egyértelmű jövőkép a jatekosok pedig nem tudnak összeállni csapattá.

Azt gondolom h ez innen alsó hangon 3 év mire kikecmeregünk. Ezt jól látszik h nem oldja meg egyetlen sztaredzo sem. Most már a játékosokat kell cserélgetni. Csak azt akkor a vezetőségnek kell beismerni és mivel anyagilag az fáj a legjobban ezt mindenáron elakarnák kerülni. Mi lenne ha meg stadionunk se lenne és meg azt is bérelni kellene?

Magasról elég nagyot estünk....:((

2021.10.31. 09:41:56

Azért vegyük figyelembe,hogy Arhur,Rabiot,Ramsey mennyi mérközést/játékpercet játszott elözö csapataikban, egyiksem volt alapember ilyen-olyan okok miatt. Viszont pl egy képzetlenebb Asamoah hozott 1 átlagot,balközépen,majd balbekkben pedig neki sem ezek voltak a posztjai még Udinébe...
Marotta soha nem a jövő tehetségét hozta,hanem akit ellehetett érni "ingyen" vagyis csak a zsebét és az ügynökét kellett kitömni.
A fiatalok folytonos üzletelése pedig csak a könyvelés szempontjából lényeges nálunk.
Szerintem nem Allegriben kell a hibát keresni,hanem azokban a vezetőkben akik ilyen szintü játékosokat hoztak ide.... gondolok itt arra,hogy elöny,ha olaszból jön hozzánk mert ismeri a bajnokságot, pl Higuain esete - talán ott indult el a lejtő... Gondolom Tevez, Trez, Vidal stb mind letoltak 6-8 szezont elöttünk a Genoába,hogy érettek legyenek a Juvéra. Jelenleg egy kiesö csapat ellen nem tudjuk irányítani a játékot hazai pályán, nemhogy bl helyért menni.
Méterekre elpattan a labda átvételkor,lehet Arhur sem a körhintán ülne,ha lenne széljáték, csak ugye 1 szabadrugás többet ér 0-2nél,mint hogy első szándékkal mennénk előre... Ebben ennyi van,talán a következő szezon jobb lesz kevesebb mérkőzéssel, de az is lehet,hogy cimvédőként helyünk lesz a bl-ben :D

rob1 2021.10.31. 09:53:50

Ne mondja nekem senki ez a keret 15. ebben a bajnokságban. Nem kellet volna vissza hozni ezt a kóklert. Ez egy beszari töketlen ember.Elavult felfogással ez a bunker foci már sehol nem működik.Jönnek itt sokan az eredményeivel nemzetközi szinten mit nyert ez az ember?Semmit! 2 BL döntő egyiket Teveznek a másikat Dani Alvesnek köszönheti:Tegnap is védőt cserél de Morata végig fent marad mikor nincs egy értelmes megmozdulása! Olyan mint Khedira az is játszott nála akár milyen rossz volt.Van egy elképzelése és azt erőltetné rá a csapatra. Nem a kerethez igazítja a taktikát.Vele itt soha nem lesz változás.

steven.h 2021.10.31. 10:06:18

Sok mindent nem tudok hozzáfűzni, gyakorlatilag tegnap a félidőben tett kommentemet erősítette meg ezzel a nyilatkozattal:

"Ez a mai kezdő tökéletesen megmutatja, mivé vált a Juventus az elmúlt 3 évben: középszerű zsoldosok gyülekezete (tisztelet a kivételnek persze, de az csak Chiellini, Cuad és max Danilo, Moratát azért nem írom ide, mert ő meg botrány sajnos ma is...)"

Nagyon gyorsan kell egy szemléletváltás mert ebben a csapatban semmi szeretni való nincs és 1 kezemen meg tudnám számolni, hány olyan játékosunk van aki tudja mit jelent ez a mez (Chiellini, Chiesa, Locatelli, Cuadrado, Danilo), ezek közül 2-vel lehet hosszútávon számolni, ha el nem viszik őket innen. Legdurvább az egészben, hogy az a DS akitől mindenki szabadulni akarna, köztük egyébként én is, több spiritot meg küzdeni akarást mutat és ezáltal jobb alternatíva mint bárki helyettesítésre a szélekre, mint a Rabiot, Ramsey, Arthur, Alex Sandro, de Ligt ötös összesen, pedig képességekben egyiknél sem jobb.

delpi0823 2021.10.31. 10:08:46

@Keniíi: Engem a tegnapi meccs folyaman csak az idegesitett fel hogy miert nem hozta be Kaiot Morata helyett?Tenyleg mi a tokomtol felt?Majd mikor az amcsi golt szerzett,eszkozolt egy sandro pellegrini cseret na az volt a hab a tortan......Megakarta vedeni a 2-1et vagy mi a tokom?Kaio szepen lefog lepni tolunk ha ennyit jatszik abban is biztos vagyok,nagy ertelme volt ot is idehozni.........

steven.h 2021.10.31. 10:14:24

@bianconer81: Szerintem Higuainnal pont nem volt semmi gond, a belét kiküzdötte a csapatért, én nem helyezném sokkal Tevez vagy épp az iszákos Vidal alá.

Ráadásul szerintem semmi gond nincs azzal hogy olaszokat, vagy olaszban játszó játékosokat szerződtessünk. Egy hihetetlen jó középpályát lehetett volna összerakni csak Serie A játékosokból is, ha időben lépnek- Barella, Tonali (megkövetem magam én tavaly temettem), Locatelli, Torreira- védelembe is ott lehetett volna Romero, kapuba Musso, Donnarumma

rob1 2021.10.31. 10:27:16

@MGB75: Biztos vagyok benne hogy Conte nem itt tartana ezzel a csapattal.

rob1 2021.10.31. 10:30:35

@delpi0823: Teljesen igazad van és szerintem Chiesát is szépen lassan leépíti mert ugye neki is lejt a pálya túl sokat megy előre.

JeetTrader 2021.10.31. 10:30:54

Két érdekesség még: a Juve az 1961/62-es szezon óta nem kapott ennyi gólt 11 meccsel a szezonrajt után....sajna akkor a 12. helyen végeztek.

Láttátok már h Xavi milyen játékot játszat az Al Sadd csapatával? Nézzetek meg youtubon! Nem véletlen h azt pletyizik h ő veszi át majd a Barcat akik kb olyan helyzetben vannak mint mi...

JeetTrader 2021.10.31. 10:56:20

@JeetTrader: megegy dolog...nem értek a focihoz de nem kellene vmit a taktikán változtatni? Locatellit elpazaroljuk mert a szelekről támadunk. Ugyanez igaz Chiesara is. Jobb szélén kéne játszania ott megy neki jól. Dybalanak meg a csatár mögött lenne a legjobb. Ez nekem egy 4231re épített csapatot jelentene.

Abból az olvasatból is érdekes h korábban azért Allegri alkalmazta velünk ezt a felállást most meg szezon kezdet óta 442ben nyomolunk. Tényleg ebben lenne ez a csapat a legoptimálisabb?

venember83 2021.10.31. 13:01:12

Agresti: holnaptól szombatig edzőtáborba vonul a mester a srácokkal

babo0410 2021.10.31. 13:46:29

De jelenleg te is középszer edző benyomását kelted Tisztelt Allegri! Neked kéne hatalmasat változtatnod a felfogáson ahhoz, hogy ez változzon. Úgy nem fogunk meccseket nyerni, hogy még egy Verona ellen is bekkelünk, meg ha labdát vesztünk, akkor visszakísérjük az ellenfelet a kapunkig, és csak ott akarunk labdát szerezni. A játékunk olyan, mintha mi is kiesés elől menekülő csapat lennénk. És jelenleg azok is vagyunk.
@venember83: Remélem lesz hatása. Csak félek Allegri képtelen változtatni a beidegződésein, és marad a bunkerfoci, amivel nem igaán látom, hogy fordulna a kocka. De bízom a legjobbakban.

JeetTrader 2021.10.31. 14:56:28

@venember83: Na legalább nem ölbe tett kézzel ül és várja a megváltást...helyes helyes! Sztem ez jó ötlet.

Ennél többet amugysem tud tenni. Valahogy össze kell gyúrni a társaságot a taktikához vágy épp újra átállni. Lássuk hogy sikerül..

steven.h 2021.10.31. 17:50:08

@bianconer81: Abban nincs is köztünk véleménykülönbség, hogy a Pogba-Morata kettősért kapott pénzt jobban is el lehetett volna költeni. Pjanic Pogbához képest downgrade volt az biztos, Higuain viszont Moratához képest upgrade, összességében viszont nem biztos hogy jól jöttünk ki belőle, bár ezt mondani azok után, hogy gyakorlatilag az a csapat újra BL döntőt játszott elég abszurd.

Én csak azt mondom, hogy nagyon okos igazolásokat lehetett volna csinálni olaszhonból is, amivel nemzetközileg is jól jött volna ki a csapat, de ezeket nem lépte meg a vezetőség, most meg már lehet késő és ez igaz Marottára is és Paraticire is. Pl Tonalit nyugodtan el lehetett volna hozni rögtön a Bresciából, úgy hogy 1 évre még otthagyjuk, de megint elverrattiztuk őt is. A Romero ügyletet inkább nem is mondom...

szauerb 2021.10.31. 19:41:50

@Rikoo:
Azt azért tegyük hozzá, hogy ha nem jön be ez az Allegris story akkor az még nagyobb gödörbe taszíthatja a klubot. Olyan gödörbe amiből már Agnellinek sem lehet kiút, mert most úgy néz ki, hogy egy újabb hibás elmélet állt össze a fejében tavaly. Mégpedig az, hogy Allegri visszajön és minden ott folytatódik ahol abba maradt pár éve.
Ha pedig ez bekövetkezik(nagyon szurkolok, hogy ne) akkor jöhet az általad követelt ùj alapokra helyezés.( Bár valószínűleg sírva nézném Allegri bukását.)
Ha ennyire előre gondolkodok akkor az én fejemben azért már megszületett az ADP,Gigi tengely a vezetőségben egy Chiello Didi D. Kettőssel a pálya mellett.

venember83 2021.10.31. 20:06:19

@szauerb: nem hiszem, hogy lenne megfelelő utód Andrea Agnelli posztjára. A vezetőség mehet, de Agnelli posztja szerintem kb. betonbiztos az exoros és a történelmi szálak miatt.

szauerb 2021.10.31. 20:17:11

@venember83:
Igen én sem látom, hogy ki lehetne az utód.
De van az a pont amikor váltani kell, és egy esetleges újabb kudarc egyértelműen az a pont lenne. Legalábbis az én szememben...
Egyébként a Baternben egy bizonyos Salihamidzic a sporting director...Talán nem ártana egyszer őt is felkeresni egy jó ajánlattal Mr. Agnelli.

2021.10.31. 22:00:36

@szauerb: Salihamidzicet ki nem állhatják a Bayern drukkerek. Flick is miatta ment el, mert képes volt összeveszni vele.

Rikoo 2021.11.01. 05:53:40

@szauerb: Szerintem bukhatunk mi bármekkorát, Agnelli a klub elnöke marad majd.
Fogalmam sincs mi kellene ahhoz, hogy ne ő legyen a Juventus elnöke. Talán ha eltiltanák valami miatt, de minden más esetben maradna szerintem. Max. annyi változna, hogy nem lenne olyan beleszólása a dolgokba, mint most, de nem tudom elképzelni, hogy ne ő legyen a klub elnöke.

alexGicamo 2021.11.01. 10:45:51

Imádom, amikor ledobja a kabátját ! Tudom, hogy ezt dühében teszi, ami nem jó, de akkor is ! :-D

alexGicamo 2021.11.01. 10:51:53

@Gaben Smith: Ezt jól összefoglaltad, asszem !

venember83 2021.11.01. 12:41:09

@bianconer81: "Talán a kölcsönjátékosokat kellene visszarendelni és játszanak ők,kapják meg a bizalmat. Ramsey és hasztalan társai fizuja mennyi Rovellát és hasonló fiatal bizonyítani vágyót tenne ki?"

Ez nehezen kivitelezhető egy olyan edzőnél, aki a stabilitást, a megbízható védekezést és a kiszámíthatóságot nagyon-nagyon fontos szempontnak tekinti.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3525) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10268) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4280) nyilatkozat (7681) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása