A Hellas Verona elleni mérkőzés

serie_a_logo_1.jpgA rövid győzelmi sorozattal a Juventus megkezdte a felzárkózást a bajnoki tabellán, azonban a címvédő Inter elleni 1:1-es döntetlen, majd az azt követő hazai vereség a Sassuolo ellen megtörte a csapat lendületét, s a listavezető AC Milan-Napoli páros 13 pont távolságra került.

Massimiliano Allegri keretéből kimaradt Federico Chiesa, Aaron Ramsey, valamint Moise Kean, de a hétközi találkozót kihagyó Federico Bernardeschi bevetésre kész.

Az eddig lejátszott tíz forduló alatt a Hellas Verona három győzelmet, három döntetlent, valamint négy vereséget könyvelhetett el, az így megszerzett 12 ponttal pedig a tabella tizedik pozíciójából várja a mérkőzést.

A 18:00-kor kezdődő mérkőzést az Sport 2 közvetíti élőben.

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: Chiellini, De Ligt, Danilo, Cuadrado, Alex Sandro, Pellegrini, Bonucci, Rugani

Középpályások: Arthur, McKennie, Bernardeschi, Rabiot, Locatelli, Bentancur, Kuluševski

Támadók: Morata, Dybala, Kaio Jorge

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9116739126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Patricco 2021.10.30. 16:23:20

Arthurt a kezdőbe!!! De minél hamarabb!

Apuleius 2021.10.30. 17:19:13

JUVENTUS (4-4-2): Szczesny; Danilo, Bonucci, Chiellini, Alex Sandro; Cuadrado, Bentancur, Arthur, Rabiot; Dybala, Morata.

Rocky80 2021.10.30. 17:30:50

Nagyon szimpatikus Tudor is meg a Verona is, de csak a győzelem az elfogadható.

Csatára fel!

The king of alibis 2021.10.30. 17:41:49

Hányok már ettől 4-4-2-től Rabiot-val a bal szélen

juve28adam 2021.10.30. 17:44:31

Úgy látszik hogy amíg kerekesszékbe nem kerül a Chiello Bonu páros addig első számú középső védőként számol velük Allegri. Nem csodálom ha nyáron megy is Ligt. Remélem Kaio ma is kap szerepet, a Verona ellen pedig izzadós, nyögvenyelős meccsre számítok.

Wizzurah 2021.10.30. 17:50:41

@juve28adam: Meg azért is, mert a holland nem képes megugrani a következő szintet, nem tud stabil teljesítményt letenni az asztalra, az egyik sassuoló gólnál is csak nézett mint a moziban, enyhén rossz embert vett fel. Szóval nyáron mehet is 120-150 misi körül én azt mondom. A nagyobb baj, hogy akkor meg kelleni fog nem is egy belső védő, mert a Chiello Bonu páros sem örök életű, sőt, Bonu elég ritkán tud vezére lenni a védelemnek, ha rajta múlik, vagy inkább nem tud. Sürgősen formajavulásra van szükség, mert ha ez így marad, télen edzőt kell váltani!

The king of alibis 2021.10.30. 18:07:35

Megint ez a hibrid 3-5-2/4-4-2, ami nem nagyon működött eddig
Fafej Allegri nem tanul semmiből

FeriGjuve 2021.10.30. 18:11:11

@juve28adam: Chiellini ha pályán van a Sass ellen,akkor biztosan nem kapunk olyan gólt a végén.

FeriGjuve 2021.10.30. 18:13:36

Arthurt a kezdőbe!!!! :D

The king of alibis 2021.10.30. 18:13:45

Ügyes vagy Arthur
Te nyomoronc

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2021.10.30. 18:14:36

elnéztem a kezdést.
idekapcsolok, pont gólt kaupunk.

inkább felejtettem volna el teljesen...

nortu30 2021.10.30. 18:15:04

Európa Liga hely sem lesz meg...

danimester1 2021.10.30. 18:15:06

Arthur b+!!Nem lesz így jó vége a dolgolnak!

Keniíi 2021.10.30. 18:15:39

Ez kezd kínos lenni....

juve28adam 2021.10.30. 18:16:07

Tudtam hogy ez a gyerek betalál...

Gaben Smith 2021.10.30. 18:16:51

Allegri egy idejemúlt beszari,antifocit erőltető ember.
Lehet jó volt de az a múlt már elmúlt.
Sürgősen el kell zavarni,mert még annyit se tud kihozni a keretből mint Pirlo vagy Sarri.
2:0 nincs miről beszélni....

2021.10.30. 18:17:42

@Gaben Smith: Azért kaptunk 2 gólt mert beszari focit játszat?

Gabueroo 2021.10.30. 18:17:44

Atkapcsolok inkabb a Dancing with the Starsra

nortu30 2021.10.30. 18:18:02

Ennek a meccsnek annyi. Cél az 1 pont.

Juventino86 2021.10.30. 18:18:04

Akkor most edzőbuktatás, vagy mi megy itt?????

The king of alibis 2021.10.30. 18:18:20

A Del Neri - Zaccheroni korszakra emlékeztet ez a szedett vedett brigád
Conte kellett volna ismét felépíteni az egészet, nem ez a megújulni képtelen hunyorgó szerencsétlenség
Rosszabb mint Pirlo

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2021.10.30. 18:18:31

kimentem inni, bejöttem, pont bekaptuk a 2-at is.

Bruce57 2021.10.30. 18:18:57

Allegri végre elhozta a stabilitást, hálásak vagyunk a misternek...

Forza Juve !!! 2021.10.30. 18:19:01

F@szom bele…
Azt hittem Tudor majd leadja a meccset e helyett meg jól epicsáznak XD

Apuleius 2021.10.30. 18:19:10

Szégyen ez a csapat.

juve28adam 2021.10.30. 18:19:12

Lehet Tudort kellett volna leültetni Pirlo után?

danimester1 2021.10.30. 18:19:13

Kitöm minket a Verona!Gyerekek ez szörnyübb mint az egész szezon kezdet!10 év top után 10 év mélység!?Ezt nem lehet kimagyarázni a balszerencsével!

juve28adam 2021.10.30. 18:20:39

Innen mi nem fogunk 3 gólt rúgni. De még 2 is kérdéses azt meg már meg sem említem hogy kapni se kellene többet. Kiábrándító.

FeriGjuve 2021.10.30. 18:20:55

Ez a leggyengébb Juventus,amit valaha láttam.

babo0410 2021.10.30. 18:21:46

Allegri meg a bunkerfocija! Olyanok vagyunk, mint egy kiesés elől menekülő kiscsapat. És idén lehet az lesz a cél, hogy maradjunk valahogy bent? 11 meccsből 4-et sikerült megnyernünk. Remélem Allegri magától távozik holnap reggel! Marha dühös vagyok.

Forza Juve !!! 2021.10.30. 18:22:15

Nyugi ez még Pirlo csapata :)

Wizzurah 2021.10.30. 18:23:58

Hiába na, jó ez az Allegri :DDDDDDD

BellaDona 2021.10.30. 18:25:03

Nem lehetne visszahozni Ronaldót? Úgysem megy jól neki a MU-nál? Mennyi ennek az esélye?

Juventino86 2021.10.30. 18:25:54

Szégyen. Ezek utàn talán már Alegrit is elő lehetne venni egy kicsit. Ennyire azért nem felejthettek el focizni a fiúk. Itt valami nagyon nincs rendben a csapat és a mester közt.

babo0410 2021.10.30. 18:26:46

79% pontosan passzolunk, és volt két kapura lövésünk a Verona 6 kisérletével szemben., Vicc. Remélem Nedved megint dühöng egy sort, és leordítja Agnelli fejét. Én remek vezetőnek tartom, de mióta elküldtük Allegrit, azóta nem tudja mit akar. Pirlonak maradnia kellett volna, én egyre inkább ezt mondom. Elegem van. Allegrit imádtam, de úgy tért vissza, mintha még életében nem lett volna edző. Egyik hülyeséget a másik után követi el. Már nem taktikus, hanem egyszerűen bekkelünk, amíg nem ég a ház.

Keniíi 2021.10.30. 18:28:25

@Juventino86: Lehoztak egy cikket, hogy szóváltás volt a csapat és Allegri között.

Juventino86 2021.10.30. 18:29:38

Azt érzem, hogy még gólt lőni se nagyon van esélyünk.

2021.10.30. 18:31:14

Mondtam én, h Tudor beszopat minket. Én már nem idegeskedek, csak röhögök.

Gabueroo 2021.10.30. 18:31:44

Ez tipikus olyan meccs hogy amit Simeone ralo az be fog menni ma

Thuglife! 2021.10.30. 18:32:06

@BellaDona: miért ne menne neki? Young boysok meg luxemburgok ellen meglövi ha kell!!
Az olasz válogatott meg tudott újulni évtidedes berögzült fociból.egy fiatal ambíciózus edző kell sikeréhes játékosokkal nem a múltban kell élni!

James Zabiela 2021.10.30. 18:33:39

Tudor oktatja Allegrit ez a szégyen

babo0410 2021.10.30. 18:33:50

@Juventino86: Olyan ma a csapat, mintha 11 szurkoló a meccs előtt összeállt volna, hogy ma ők játszanak. És még az is jobb lenne. Össze-vissza rohangál mindenki. Senki nem azt csinálja amit kéne. Szét van zuhanva a banda.

nortu30 2021.10.30. 18:35:34

A gólok óta sem változott semmit a helyzet, sok közünk nincs a játékhoz. Megalázó.

Gabueroo 2021.10.30. 18:35:36

Ez a Tudor tiszta Bognar Gyuri, szarni ra mivan tamadofoci es loni a golokat. Kicsit Paksos ez a Verona xD igy kellene amugy mindenkinek...

Thuglife! 2021.10.30. 18:37:15

@babo0410: persze higy szét vannak zuhanva,mert innantól hogy már nem tudják lehozni a meccset 1-0ra, fogalmuk sincs mit kellene tenni nincs b terv.

James Zabiela 2021.10.30. 18:38:13

A részvényesek most biztos nagyon boldogok!Sajnos nagy problémák vannak csapat szintén!Ott tartunk hogy csak az nem szoptat minket aki nem akar!

babo0410 2021.10.30. 18:40:10

@Thuglife!: Pontosan. Allegri úgy tért vissza, hogy az megdöbbentő. Azt se tudja mi van. Holnap már nem akarom itt látni. Remélem magától lemond.

GodPiero 2021.10.30. 18:41:30

Teljesen egyértelmű hogy ez a csapat igazi arca és néha becsúszik egy Chelsea elleni kisiklás...

GodPiero 2021.10.30. 18:43:05

@babo0410: Pedig mennyien visszasírták ezt a halvérű kóklert...
Ezért nem dolgozott ez a nyomoronc 2 évig.....

Gabueroo 2021.10.30. 18:44:39

En masodik felidore hoznam Bernardeschit Kaio Jorget... Nincs mit veszteni mar

Rikoo 2021.10.30. 18:45:00

Ez pontosan ugyanaz a szétedett rakás sz@r, mint tavaly, csak már Ronaldo sincs itt, nehogy véletlenül valaki gólt is lőjön.

GGábr81 2021.10.30. 18:46:26

Khedira visszavonulása megrogyasztotta a misztert.

Tony. 2021.10.30. 18:49:20

Itt van Dybala, az "ő csapata", semmi sem tarthatja vissza, hogy vezérként kivezessen minket a szakadékból. Bár Ronaldo még Manchesterből is agyonnyomja, őt is meg a csapatot is. Tényleg Ronaldo góljait mikortól fogja megrúgni a csapat?

FeriGjuve 2021.10.30. 18:50:24

@Tony.: Ronaldo magát manchestert is agyonnyomja

juve28adam 2021.10.30. 18:50:56

Gratulálok Tudoréknak, jó focit játszanak. Kis, bátor, szervezett csapat,nem bunkeroznak. Itt 1 pont nem lesz.

The king of alibis 2021.10.30. 18:52:26

@Tony.: Ma is Dybala az, akin nem múlik semmi
Társak nélkül, meg ebben a szerkezetben nehéz villogni

Ghun83 2021.10.30. 18:52:49

Gyerekek ne legyetek igazságtalanok, ugyanannyi időt adjunk Allegrinek mint amennyit Pirlo kapott itt egyesektől. :D

Leram7 2021.10.30. 18:53:14

Szégyen ez a teljesítmény.

Morata, Cuadrado, Arthur, Rabiot, Alex Sandro, Bonucci, Chiellini borzasztó meccsen vannak.

Talán Dybala próbál valamit, de ilyen csapatteljesítménny.

Jorge - Morata
Danilo - Bernardeschi
Rabiot - Locatelli
Arthur - Kulusevski cserék jöhetnek is a félidőben.

Remélem lesz töke Allegrinek és a félidőben cserél minimum 3mat.

ZED! 2021.10.30. 18:53:18

Ha még 1 gól kapunk nem nézek idén Juve mérkőzést, borzasztó ezt az idétlen szenvedést nézni! Itt az ideális edző, aki elhozta a stabilitást… látom… jah mégsem!
Szégyen gyalázat! Mindenki az Chielini is is mikor nem tud egy labdát átvenni!!!! Ki az akit itt meg lehet tartanak????

Thuglife! 2021.10.30. 18:53:29

@juve28adam: még fordíthatunk is.ha Allegri átülne a verona kispadjára.

venember83 2021.10.30. 18:53:55

@Rikoo: akkor komoly pénzkidobás a top fizetésű edző.

Juventino86 2021.10.30. 18:54:05

@Keniíi: Igen, olvastam. Ezek után már elképzelhetőnek tartom, hogy valóban szóváltás volt a mester és a játékosok között.

Valami teljesen más kell. Érthetetlen, hogy Allegri irányításával hogy lett ennyire törékeny a csapat. Okés, a keret rossz, de ennyire azért nem.

juve92 2021.10.30. 18:56:17

Morata, Rabiot, Arthur, Bentancur egy Empoli szintű csapatban még jó játékosok is lehetnének

Jozeph Pelikahn 2021.10.30. 18:56:27

Kétféle mondás volt:
- Ronaldo a magas helyzetkihasználásával elfedi a csapat problémáit.
- Ronaldoval gyengébb a csapat, és csak elveszi a többiektől a gólszerzési lehetőségeket.

Most vajon melyiket látjuk igazolódni?

Morata...
nálam ma játszana utoljára Juventus mezben. Például: leadja a passzt, majd nem felfut a támadással, hanem elkezd sétálni. Cselezési képességei is kimerülnek abban, hogy bevár az ellenféltől egy hátvédet akinek az ölébe ülhet, majd integet a bírónak, hogy miért nem fújta be.

babo0410 2021.10.30. 18:56:53

@Rikoo: Mert aztán a United sokra megy Ronaldoval. Utolsó négy meccsüket nem tudták hozni, három vereség, egy döntetlen. Ronaldo sz@rt se csinál. Biztosan jó lenne visszahozni. Tuti ontaná a gólokat, ahogy a Unitedben is. Van három gólja, pont annyi, mint Dybalának.

Leram7 2021.10.30. 18:57:04

@Tony.: Tény, hogy Dybala ma is a jobbak között van, de nem képes külöbséget jelenteni. Mielőtt valaki beleköt, a kapufa nem gól...

Teljesen egyet értek veled, Dybala nem vezér. De jelenleg egy vezért sem látok a pályán.

CRel se lennénk a topon, de ez 1000% hogy nem történne meg. Top3-4 meglenne.

Dybala + Kean + Morata + Jorge együtt nem fog lőni 30 gólt a szezonban attól félek.

juve28adam 2021.10.30. 18:57:44

@Jozeph Pelikahn: nagyon remélem hogy egy lyukas garast nem fogunk fizetni Moratáért.

Wizzurah 2021.10.30. 18:58:50

Majd meccs után jönnek a nyilatkozatok, ilyen többet nem fordulhat elő, ilyen előfordul, nem tehetünk mást, keményen kell dolgozni tovább. Pedig edzésen jónak tűntek. Hiszünk mindenkiben, minden jó, még keményebben kell dolgoznunk, még nagyon az elején tartunk. JA... és nem szabad a tabellára nézni :D

Attilio79 2021.10.30. 18:59:21

Nem láttam az első félidőt, de Pirlo igazán elmehetne már a...
Egyébként ugyanaz az érzésem, mint a válogatottnál volt, nem az edzőn, hanem a játékosokon múlik sok minden...

2021.10.30. 18:59:53

4 éve az aktuális edzőt szidjuk, minden év végén váltunk is. Változik valami??? Akkor mi a fasz értelme van az Allegri monnyon le kommenteknek?

nortu30 2021.10.30. 19:01:18

Itt elsősorban nem a kerettel van gond. Olyan nagy sztárok a Bayern-ben sincsenek, mégis ég és föld a különbség. Ahogy a LGdS is írta, nálunk egyszerűen semmiféle koncepciót nem látni, hogy egyáltalán mit akarunk csinálni. Ezért nem csak Allegri a ludas, bár felőlem tiplizhet ő is...

babo0410 2021.10.30. 19:01:24

@The king of alibis: Most nagyon egyetértek a kommenteddel. Pont Dybala az, aki mindent megtesz azért, hogy fordíthassunk. De hát egyedül nem tud csodát tenni. Társak is kellenének. De ha Dybala is folyton vissza kell lépjen védekezni, úgy nem könnyű villogni elől. És még így is a 7 lövésünkből 5 Dybala nevéhez köthető. Nem volt szerencséje. Ronaldonak is kell egy halom helyzet, hogy gólt szerezzen. Pont nem őt kéne elővenni.

Gaben Smith 2021.10.30. 19:02:26

@Pjanista: nézz rá a tabellára nézz rá az eddig mutatott játékra , lásd mennyire kilátástalan a csapat...

danimester1 2021.10.30. 19:02:47

Nem csodálkoznék ha nyáron lépne pl. Chiesa,Dybala és Deligt.Félek ilyen teljesítménnyel még az El-t is nehéz lesz elérni.

The king of alibis 2021.10.30. 19:03:33

Küldjük el Dybalát is, s irány az alsóház

steven.h 2021.10.30. 19:03:43

@Pjanista: Teljesen igazad van.

Ez a mai kezdő tökéletesen megmutatja, mivé vált a Juventus az elmúlt 3 évben: középszerű zsoldosok gyülekezete (tisztelet a kivételnek persze, de az csak Chiellini, Cuad és max Danilo, Moratát azért nem írom ide, mert ő meg botrány sajnos ma is...)

Nagyon gyorsan kell egy szemléletváltás mert ebben a csapatban semmi szeretni való nincs és 1 kezemen meg tudnám számolni, hány olyan játékosunk van aki tudja mit jelent ez a mez.

Gaben Smith 2021.10.30. 19:04:05

@Wizzurah: Nedved már meg is mondta a tutit :D Időt kell adni Allegrinek :D A körülmények a hibásak ismét ebben a szezonban is.

James Zabiela 2021.10.30. 19:05:15

Allegri milyen mosolygós,van is minek örül I hogy a nyaka nyúlna meg reggelre

molnaratti10 2021.10.30. 19:06:01

Sziasztok,
Ez a Simeone gyerek igye nem csak nekem tűnt fel?

2021.10.30. 19:07:13

@Gaben Smith: Látom. Tehát az a megoldás hogy 2 hónap után basszuk ki az edzőnket. Mert ez a helyzet nyilvánvalóan az ő hibája, tavaly lefociztunk mindenkit. Érthetetlen mi történt ezzel a csapattal.

Gaben Smith 2021.10.30. 19:08:15

@babo0410: egyébként tényleg a lemondás lenne a legtökösebb tőle. Bár ügyesen 4 évre ide láncoltuk. Mindegy a BL-t idén ki kell élvezni,mert jövőre tuti nem látjuk.
Majd a konferenciába revánsot vehetünk a Romáért a Bodo/Glimt ellen.

Gaben Smith 2021.10.30. 19:12:19

@Pjanista: nyílván összetettebb a probléma mintsem hogy mi most ezt két komment között megoldjuk.
A keret nem jó de azért ennyire nem is szar!
Nem megoldás az edzőkeringő de úgy vagy kivárunk és bejön vagy iszonyat nagy trében leszünk. Nehéz döntés.
Példának okáért itt van Tudor! Tavaly ő sem tudott csodát tenni pedig az ezdői stábunk tagja volt most meg oktat minket ez is érdekes nem?
Másfelől a közös az utólsó három edzőnkben ,hogy ocsmány volt a játék képe , az elsőnél nyertünk legalább a másodiknál becsurogtunk a negyedikre és két kupát hoztunk jelenleg nagyon úgy néz ki ,hogy az első 10-ben is kihivás lesz benne lenni.

m.martin91 2021.10.30. 19:12:37

Nem értem, miért nem nyeri meg a meccset nekünk Dybala meg Morata. A sztárjátékosaink. Tavaly volt olyan játékos, aki meccseket nyert, most nincsen. De magas fizetési igények azok vannak.

Wizzurah 2021.10.30. 19:15:07

@Gaben Smith: Tényleg azt kihagytam. IDŐ, idő kell :DDDDDDD Nem szabad nézni, semmit, tabellát, meccset ,semmit, edzésen már jók a fiúk, idő kell a mesternek. Igazából cserélni sem kellett jól tette, az első félidő-ben bent maradtak a srácok az öltözőben, nem pörögtek fel, egyeneset nem tudtak a labdára rúgni, de most kaptak IDŐ-t így majd most. Na majd jönnek a pánik cserék a végéhez közeledve, na azoknak a fiúknak már nem lesz idejük felpörögni. Nekik csak nem szabad az eredményjelzőre nézni és a tabellára és jó lesz. A jó öreg 4-4-2, rakjuk ki szélre Rabiot, középre Bentát, azok jól működnek ott :D

GodPiero 2021.10.30. 19:16:39

@danimester1: dybala - de ligt kettősért nem is lenne kár..

Ebből a keretből számomra Chiesa - Locatelli - Bonucci - Cuadrado aki érinthetetlen ....
Chiellinit a kora miatt nem írtam illetve Bentancurt nem lenne érdemes eladni a szerződése miatt...
Mindenki más qka

Rikoo 2021.10.30. 19:17:00

@babo0410: Teljesen mind1, hogy mit csinál ott. Nálunk 3 év alatt 100 gólja volt.
Hol vannak nekünk most ilyen játékosaink?
Máshol olyan támadósorok vannak, hogy 60-70 gólt lőnek hárman együtt a szezonban.
Nálunk még 20-at sem fog senki. De nem is Ronaldora akarom a hangsúlyt helyezni. Hanem hogy volt Tévez, Higuaín, Ronaldo.
Most pedig Moratatól várunk gólokat vagy kitől?
Ki az a 3 támadó akikben ott a 60-70 gól együtt?

Keniíi 2021.10.30. 19:18:04

Engem a leginkább az szomorít el, hogy míg Pirlo favorizálta a fiatalokat Allegri utálja játszatni őket... Nem érdekelne, hogy 3-4 év lenne míg felállunk, ha közben látnék egy olyan csapatot ami foylamatosan épül, de mi nyugdíjas hátsó sorral vagyunk és egy hullámzó középpályával ahol szintén nincs tehetség. Csatársorba igazoltunk egy lehetséges jó játékost és mégis Morata kezd aki egyszerűen gól képtelen. Van értelme egy DeLigtet padoztatni amikor milliókat költöttünk rá, van értelme Allegrinak szintén milliókat fizetni azért, hogy hozza ugyanazt a szintet mint ami előtte volt,sőt egyenlőre még azt se üti meg...

ZED! 2021.10.30. 19:18:24

@Attilio79: Nincs értelme, hogy itt van x összegért, mint ahogy Ramsey kulu stb… nevetséges, hogy ilyen emberek vannak a csapat alkalmazásában!!

Gaben Smith 2021.10.30. 19:18:27

amikor támadásban vagyunk csak nekem tünik úgy mintha mindenki elbújna a labdás játékosunk elől ? Szinte nincs opció passzolni borzasztó a helyezkedésünk.
Jön Meki meglesz a meccs :D

Matteo89 2021.10.30. 19:19:32

@juve28adam: nem kötelező opcionk van? :D

Gaben Smith 2021.10.30. 19:20:41

@Keniíi: adom! De ligt miért nem játszik?

babo0410 2021.10.30. 19:21:20

@Rikoo: Azok a csapatok, ahol a támadók 60-70 gólt lőnek, támadnak is. Úgy nehéz sok gólt szerezni, hogy nem is akarunk, csak mikor ég a ház, elkezdünk kapkodni.

Zizou_empereur 2021.10.30. 19:22:26

Szerintem a Juve vezetésében kell előbb rendet rakni. Az hogy nyáron meg sem próbáltak egy támadó/szervező középpályást hozni, az mindent elárul a hozzáNEMértésről. Ezt nem akartam elhinni. Na meg hogy ki lett nevezve egy forma1-es tag csúcsvezetőnek. Egy rossz vicc. Gondoljunk már bele, hogy Bayern nem a Mercedestől hoz vezetőt. Mi van itt?
A keret mélyrepülése már 2-3 éve elkezdődött. Ezt fel kellett volna ismerni.

tomi12312323 2021.10.30. 19:22:26

Moratat 10 ből 9x megelőzik, gusztustalan amit csinál, nem szeretném többet Juve mezben látni ezt a tutyimutyi langyos fingot!

Milo92 2021.10.30. 19:23:31

@babo0410: 10 meccs 7 gól Ronaldo statja idén, a maival együtt, nem mondanám hogy sz.rt se csinál

venember83 2021.10.30. 19:23:32

@Keniíi: Maxi már készül a de Ligt nélküli jövőre? Jön majd Romagnoli, s minden rendben lesz a védősorral. Esetleg hosszabbítanak még Chiellóval...

Wizzurah 2021.10.30. 19:25:43

@Wizzurah: Meghallotta a mester, hogy Rabiot nem való szélre se Berna középre le is kapta őket, te tudsz valamit Wizzurah.

Rikoo 2021.10.30. 19:25:54

@babo0410: De fura, Ronaldo mégis tudott 34, 35, 36 évesen 30 gólos szezonokat lehozni nálunk.

Rikoo 2021.10.30. 19:29:13

Teljesen megérdemelten kapunk ki.

babo0410 2021.10.30. 19:32:41

@Rikoo: Úgy, hogy mindenk csak neki passzol, és szinte minden helyzet rá jön ki, nem mnehéz. Szinte csak ő lőtt. Egy rakás meccsen így se ment neki.

Keniíi 2021.10.30. 19:33:15

@venember83: @Gaben Smith: Sajnos viccen kívül lehetséges... DeLigt szerintem évvégén dobbant. Ahelyett, hogy mellé kerestünk volna egy másik fiatalt vagy középkorút és Bonu Chiello kettőst meghagytuk volna a padra, most ott tartunk, hogy elmegy, és a Bonu Chiello páros marad. Már rég elszállt az az idő mikor 30+-os játékosok uralták a pályát, de sajnos mi meg rekedtünk a múltban.

tomi12312323 2021.10.30. 19:33:51

Azért az 5 csere elhozta az eredménytartó kis csapatok aranykorát.
Dybalat aki toronymagasan a legjobb és legveszélyesebb játékosunk, szarrá rugdalják majd lecserélik a sárga laposokat és ott folytatják ahol a lecseréltek abbahagyták, gyakorlatilag 10 sárgát be lehet gond nélkül gyűjteni. Nem tudom ez is mivel vitte előrébb a labdarúgást, arról már nem is beszélve, hogy szegény szerény képességű Allegrit is végleg összezavarta ez az új lehetőség....

tomi12312323 2021.10.30. 19:35:00

Jaj szegény Moratta megint hogy összeesett, bár csak Én vihetném most a földre.....

babo0410 2021.10.30. 19:36:11

@Milo92: Ez a 4. bajnoki gólja, és sokra mennek vele, ha 3 meccset elvesztenek, mert nulla, és utána egy meccsen betalál. Szerintem nem baj, hogy nincs itt Ronaldo. Nem az ő hiánya a gond. Sokkal inkább látom az edző hibájának, hogy sz@r a csapat. Ezzel a bunkerfocival nem lehet nyerni.

James Zabiela 2021.10.30. 19:37:47

Màsodik félidőre se lett vàltozàs,nagy kinlódàs még nézni is!

Zizou_empereur 2021.10.30. 19:38:33

A Verona be sem áll védekezni, még így sem tudunk egy helyzetet kialakítani.
Egyébként csodálkozva figyeltem hogy a megváltóként érkező Locatellibe milyen sokan mennyit belelláttak. A srácnak nincs egy tulajdonsága ami extra lenne. Ő kiváló lenne egy Pirlo Vidal Pogba középpályára negyediknek. De semmi több.

GGábr81 2021.10.30. 19:39:57

Tartjuk az eredményt...
Mist komolyan Grande elhagyta a telefont?

m.martin91 2021.10.30. 19:40:31

@Rikoo: Nem érted már meg, hogy az a szerencsétlen portugál c.gány csak fék volt, és azért rúgott 100 gólt 3 év alatt, mert csak neki passzoltak, és elnyomta a mi leendő aranylabdásunkat, csiszolatlan gyémántunkat? Mit nem értesz már ezen? Többet szó se essen arról a huszadrangú bohócról. Kit érdekel, hogy a Real Madridban 438 meccsen 450 gólt szerzett. Erre bárki képes, ha csak neki passzolják a labdát, értsd már meg végre! :DDDDDDDDDDDDD

babo0410 2021.10.30. 19:41:28

Na vajon az egy pont meglesz? Még kettőt már kétlem, hogy lőnénk.

Gaben Smith 2021.10.30. 19:41:29

Allegri úgy örült a szépítő gólnak mintha kupát nyertünk volna. Vannak gondok.

Thuglife! 2021.10.30. 19:41:31

Jaaj nee ezzel csak felpiszkáltuk a veronát mindjárt jön a 3.

tomi12312323 2021.10.30. 19:43:11

NEEEEEEEEEEEEE Moratta mi a faszomat keres még a pályán????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

babo0410 2021.10.30. 19:43:15

@m.martin91: Itt lenne Ronaldo nyernénk minden meccset. Mint tavaly is...

2021.10.30. 19:43:18

És Morata végig a pályán marad...

danimester1 2021.10.30. 19:43:27

Mc miért nem kap több lehetőséget!?2 meccsen csereként beállva két gól,Bentancur nulla.

The king of alibis 2021.10.30. 19:43:34

Morata helyett úgy megnézném Kaiot..
Ennyit simán tudna ő is...

Rikoo 2021.10.30. 19:43:47

@babo0410: Jólvan, lásd ezt. Láthatjuk mindannyian a játékosaink képességeit.
Nem mintha egy másodpercig is adnék a szavaidra, azt sem értem minek válaszolok.:D
Tele van a keretünk világklasszis csatárokkal.

2021.10.30. 19:44:25

@babo0410: Itt lenne Pirlo nyernénk minden meccset. Mint tavaly is...

Apuleius 2021.10.30. 19:44:52

Erőteljes ez az Alex Sandro-Pellegrini csere....

Gaben Smith 2021.10.30. 19:47:01

@Pjanista: legalábbis ettől többet nyernénk mint idén

Rikoo 2021.10.30. 19:49:09

@m.martin91: A Madridnál is csak mások elől vette el a gólokat. Véletlenül nyertek csak vele 4 BL-t, bajnoki címeket.:D
A klasszisainkat is a mentalitása zavarta meg, most kibontakozhatnak.
Meg tavaly is mikor nem volt, fantasztikusak voltak.

Gabueroo 2021.10.30. 19:49:31

Locatelli 3 mterrol lepasszolja xDdddd

BOHOC!!!!

2021.10.30. 19:49:53

@Gaben Smith: Még az is lehet. Ezért nem szabad szezonként edzőt cserélni. Mindent lehet kezdeni előlről.

venember83 2021.10.30. 19:51:09

Sxerencsétlen torinói hölgy kúpot kap az Empolitól, Sassuolótól, Veronától... Nehéz tél következik. S nem csak az elszállt gázárak miatt.

danimester1 2021.10.30. 19:52:23

Mi a f%$#ért csak 10-15 percet fociztok!!!??Remélem nem Allegrinek szól ez a fos teljesítmény!

Matteo89 2021.10.30. 19:52:54

A fék Ronaldo gol-golpassz.

Rikoo 2021.10.30. 19:54:04

A kontár Paratici csapata a PL-ben is tarol.

tomi12312323 2021.10.30. 19:54:11

@Rikoo: Véletlenül? Igen, meg Perezpapa segítségével, itt láthattuk, hogy mennyit ért a pulykatojás, majd most is meglátjuk az MU-t hanyadik helyre repíti. Ja persze meg hány évre intézi el őket is.

babo0410 2021.10.30. 19:54:45

@Pjanista: Ennél, amit Allegri mutat, tavaly sokkal többet mutatott. Ezért kár volt kirúgni Pirlot. Biztosra veszem bárki lenne most Allegri helyett, sokkal jobban állnánk.

Gaben Smith 2021.10.30. 19:54:51

Valaki magyarázza már el miért Dybala kéri a labdát bedobásnál a saját térfelünkön? A srác szegény annyi energiát eléget a sok mozgással ,hogy amint látszik is semmi nem megy be neki ,mert addigra már elfárad. Jó lenne ha valaki végre engedné neki vagy pedig elmagyarázná ,hogy ossza be az energiáját.
Arthur meg mintha Pjanic lenne pont olyan mozgáskoordináció zavaros használhatatlan játékos.

tomi12312323 2021.10.30. 19:56:23

Allegrit AZONNAL ELZAVARNI!!!!!!

Gabueroo 2021.10.30. 19:56:33

Remekm menejetek a picsaba...

Hala isten hogy a kovi ket meccset nem latom.

juve28adam 2021.10.30. 19:57:10

Van olyan aki még ezek után is képes az első két hely valamelyikéről beszélni?

Wizzurah 2021.10.30. 20:00:04

Allegri fanok velemeny?

venember83 2021.10.30. 20:00:24

Amúgy Tudor csapata megérdemli, valamennyire még örülni is tudok a Hellas sikerének.

Thuglife! 2021.10.30. 20:00:53

@Wizzurah: lefoglalja őket Ronaldo sz#pkodása.

nortu30 2021.10.30. 20:01:01

@juve28adam: Nem az első négy hely valamelyikét akartad írni?

m.martin91 2021.10.30. 20:01:21

Én már csak egyetlen egy embert szeretnék megnézni a Juventus kispadján. Egyet. Nem többet. Egyet. Nedvedet. És ezt teljesen komolyan mondom.

juve28adam 2021.10.30. 20:01:28

@nortu30: Hát már lassan tényleg ott tartunk :(

juve92 2021.10.30. 20:01:54

Fior, Lazio, Atalanta a kövi 3 meccs a bajnokságban.
Ebből még európa liga se lesz

Matteo89 2021.10.30. 20:02:00

@babo0410: Babo nem ez a kérdés. Az a kérdés hogy Ronaldo volt e a fék? Lassan eldolni látszik hogy nem ő volt a probléma. Pedig rengetegen ot kiáltották ki bűnösnek. Idén egy jobb edzovel teljesítünk rosszabbul egyelőre.

Forzajuve16 2021.10.30. 20:02:13

Tok mind1 ki az edzo ...ez a keret nem keret ...szegyen ami itt folyik...le fociznak minket...ez van szar foci jo fizu aztan kesz ...teljesitmeny semmi...csalodott vagyok a juveba...mas csapatnal hajtanak a jatkosok itt meg ...akkor van hajtas ha szarul allunk ...aztan mehetunk a dontetlenert esetleg ..grat juve....

Attilio79 2021.10.30. 20:02:17

Nem voltam Allegri visszatérése mellett, azaz, ennél többet vártam, de most elküldeni semmi értelme! Allegrit megillet kb. 2 év, ennek a negyedénél se járunk! Allegri sok címet adott nekünk, nem tehet róla, hogy nincs 11 normális kezdőjátékosa!

Juventino86 2021.10.30. 20:02:39

Ez gyalázat. Valaminek történnie kellene nagyon hamar. Ezt már nem lehet csak a keret gyengeségére fogni. Rossz a keret, de ennyire azért nem. Itt Allegri is hibás sajnos, ezt ki kell mondani minden rokonszenvem ellenére. A kezdőcsapat és a taktika teljesen alkalmatlan volt. Morata pedig annyira gyengén játszott, hogy nem is értem, hogyan maradhatott végig a pályán. Allegri nagy érdeme az volt, hogy mindig jól bele tudott nyúlni a meccsbe. Idén ezt egyszer sem mutatta meg. Nem tudom, mi lehet a háttérben. Ez még az előző szezonnál is sokkal gyengébb.

danimester1 2021.10.30. 20:02:50

Nem baj a jó formát tavaszra kell időzíteni,mert a bajnokság tavasszal dől el,és a Bl-ben is akkor nyerni.Télen igazolunk ingyen még pár ingyenélőt,akik biztos ami biztos még porcelánlábúak de legalább magas fizuval.Az utolsó 15 percet megnyomták,megmutatták tudnak focizni ha akarnak.Esetleg a Verona adta át a terepet hátha kontrázhatnak!?Nézőpont kérdése!
Szégyenteljes produkció!!

szauerb 2021.10.30. 20:03:25

3db klasszis játékossal nem lehet többet várni mint amit látunk.
És nem, nem Dybala az egyik a árom közül...

Szalnoki81 2021.10.30. 20:03:25

Idén bravúr lenne a 3-4.hely is. Ezért kár volt Pirlot elküldeni kaphatott volna még egy év lehetóséget. Ronald esetében a fék duma csak kamu volt a pénzügyi teher miatt akartak szabadulni tőle nem is csodálkozom hogy a végén már totál élményt a kedve az egésztől.

2021.10.30. 20:03:26

@babo0410: Fú bazmeg.... Ez nem FIFA, hogy az edzők leülnek a képernyő elé és kontrollerrel irányítják a csapatot. Tudod kik mutatnak kurva keveset 4,5 szezon óta? A játékosok.

Te abban is biztos voltál hogy ha kivesszük Ronaldot, akkor mennyire kurvára jók vagyunk. 4-szer kifejtettem neked, hogy amikor nem játszott, akkor is hulladékok voltunk, de te a végtelenségig, érvek nélkül kitartasz a faszságaid mellett. Ezzel nem lehet mit csinálni. Allegri bunkerfociját védted az utolsó évében, majd eldöntöd, hogy Pirlo milyen zseniális edző (pedig ezt még sehol nem bizonyította), majd amikor visszajön Allegri, akkor - megint csak azért, hogy szembemenj mindekivel - eldöntöd, hogy ő igazából egy szar edző.

Rikoo 2021.10.30. 20:03:37

@tomi12312323: 36 és fél éves. Mégis mi a f@szt vársz tőle?
A valaha volt egyik legnagyobb, kérdés nélkül. Nehogy már ezen kelljen vitázni b+.
33-36 éves kora között egy olasz csapatban lőtt 100 gólt 3 év alatt. Tényleg borzalmas játékos.

Gaben Smith 2021.10.30. 20:04:15

@m.martin91: Nedvedet én maxa MCdriveban nézném meg

szauerb 2021.10.30. 20:04:38

@Juventino86: Most akkor menjen Allegri is vagy mi legyen?
Ki legyen a következő??

2021.10.30. 20:04:44

@Wizzurah: Elégedett vagyok, fejlődünk. :)

Dana06 2021.10.30. 20:05:40

Allegri le Tudor be :D

szauerb 2021.10.30. 20:05:49

@venember83: Tudorral senkiként bántak.
Megérdemli a revansot.

babo0410 2021.10.30. 20:05:59

Allegri helyében most adnám be a felmondásomat. Agnellinek meg kutya kötelessége lenne elfogadni. 16 pont az első hely. Ez még nem lenne vészes, ha Allegri tudna olyan győzelmi szériát, mint a legutóbbi szezonjaiban. De sajnos erre most semmi esélyt nem látok. Pedig biztosra veszem, hogy azt a szériát amit most nyújt a Milan és a Napoli, nem fogják bírni. Ahhoz a keretük, és az edzőik nem elég jók, hogy a hullámvölgyeket el tudják kerülni. Még behozható lenne minden, de félek Allegrivel a 4. hely se lesz meg. Valami nagyon megtört benne. És ma azt láttam, hogy a csapat se nagyon bízik benne már. Ez ma edzőbuktatás volt. Allegrinek mennie kell. Pedig a legutóbbi gyenge szezonkezdetkor még védtem, akkor hittem benne, hogy vissza tudunk kapaszkodni. Ma ezt elképzelhetetlennek tartom.

Szili 72 2021.10.30. 20:07:34

Most Allegri bemutatja a vezetőségnek a keret gyengeségét, hogy fel tudjanak készülni a banda felének a kicserélésére. Úgy tűnik a 4. Hely is veszélyben, meg kell nyerni a BL t.

Juventino86 2021.10.30. 20:08:00

Az a baj, hogy a 9. helyen állunk, és a Sass még előzhet. Szóval simán lehet, hogy 10. helyen állunk majd novemberben. Én alapvetően Allegri pártján állok/álltam, de ez akkor is megmagyarázhatatlan és elfogadhatatlan. Nagyon kíváncsi vagyok, történik-e valami a napokban.

Gaben Smith 2021.10.30. 20:08:20

@juve92: 3 vereseg lesz jelen állás szerint. Sarri vért fog inni ellenünk az tuti.

juve28adam 2021.10.30. 20:08:36

Hát, ezek szerint még mindig van aki képes az első helyről beszélni :DD Kérek abból a xarból én is egy adagot ha lehetne.

GodPiero 2021.10.30. 20:11:05

@szauerb: én sajnos egy klasszist sem látok a keretünkben - max Chiesa extra

Juventino86 2021.10.30. 20:11:09

@szauerb: Nem tudom, mi lenne a jó megoldás. Allegriben én vakon bíztam, de most nagyon félek attól, hogy elhaladt mellette a modern futball. Az a félelmem, hogy az lett vele, mint Mourinho "barátunkkal", aki korábban nagy edző volt, de mára az elképzelései nem elég korszerűek. Ez az érem egyik oldala. Viszont az is tény, hogy a keret nagyon gyenge, és még Ronaldo sincs. Aki legalább gólokat szerzett ugye. Tehát Allegrinek még rosszabb kerete van, mint Pirlónak volt, nem beszélve Sarri keretéről. Istenem, lehet, hogy Sarrinak lesz igaza a végén. Ő legalább bajnok lett.

Milo92 2021.10.30. 20:11:23

Pirlot hagyni kellett volna, vele nagyobb a turelem, fiatalokra epiteni es elfogadni hogy ez a szezon a csapatepitesrol szol.

delpi0823 2021.10.30. 20:12:32

@juve28adam:Itt nem az elso ket hely valamelyikerol kell beszelni,hanem megint erjunk oda a blre ami megint csak rohadt nehez feladat lesz.Sztem holnap mar jobban jarunk ha a milannak szurkolunk es nem a romanak csak ennyit mondok.........Elso 3hely a milan,napoli,inter kozott fog eldolni,mi meg versenyezhetunk majd a roma,lazio,atalanta 3assal a 4ik helyert.De ezt a csapatot elnezve nem sok eselyunk lesz odaerni a 4ik helyre......

Zizou_empereur 2021.10.30. 20:12:56

Most hogy már nincs a fék Ronci a csapatban, csatáraink futószalagon termelik a gólokat. Ja, nem.
Az elmúlt 2 meccsen 2 középcsapat ellen pontosan 0 gól a csatársorból.
Ronaldoval kb. 9 pontal előrébb járnánk. Még mindig fantáziálgathatnánk a bajnokságról kis lemaradással. Most már ezzel legalább nem kell foglalkozni.
A Morata 4 szezonban nem rúg összesen 30-at. Ezt a fogalmatlant sértés egy lapon említeni egy gólgyárral.
Az agyon dicsért Dybala is be van oltva gól ellen. Hiába volt ma is több szép megmozdulása, pont 0 volt az eredmény.

Rikoo 2021.10.30. 20:13:25

@szauerb: Majd jön más, aztán 10 meccs múlva kib@sszuk azt is, mert nem bír mit kezdeni a túlfizetett sztárjainkkal.

juve28adam 2021.10.30. 20:13:44

@delpi0823: hát ezaz, hogy itt nekünk nem kell azzal foglalkozni mizujs a tabella elején, mehetünk megint a 4. helyért.

Gaben Smith 2021.10.30. 20:14:30

@Juventino86: nagyon veszélyes vizeken evezünk jelenleg.
Ha bizalmat szavazunk neki simán jöhet 3 vereség a Lazio,Fior,Ata ellen közben asszem van egy idegenbeli Zenit ott se nekünk áll a zászló és akkor iszonyat nagy bajban leszünk.
Viszont abban biztos vagyok,hogy ennyi idő után nem fogják elengedni ahogy Max sem fog felmondani ha ennyire ragaszkodott hozzánk és 2 évet várt h újra visszatérjen. Szerintem az volt a terve ,hogy most majd megmutatja mekkora hülyeség volt elküldeni, de eddig ez csúfos égés.
Akárhogy is 3x is szarban vagyunk a vezetőség a játékosok és az edző is minősíthetetlen évek óta.
Paraticinek pl egy negyed sezon elég volt ,hogy tönkrevágja a Tottenhamet :D

Csak Csucsu 2021.10.30. 20:14:48

Én ma levetettem volna a játékossal a mezüket és felrakattam volna az ágyuk felé mert szégyen volt a mai teljesítményük. Egészséges lett a fantasztikus Rabiot és Morata és minusz 2 ember. Morata helyett Szalai játéka is élvezetesebb mostanában. A locatelli Bentancur közzéppálya elkezdett stabilitást adni, erre megbontják. Arthur ügyes játékos de nagyon idegenül mozog. Dybala és Mckennie játéka volt ami talán pozitívum. Mindent a BL re........mármint a 4. helyre a bajnokságban :D :)
Forza Juve per sempre

babo0410 2021.10.30. 20:16:06

@Matteo89: Ő is az volt szerintem. Sokkal jobb volt a játékunk az utolsó meccsen nélküle, és Pirlonak hozzá kellett igazódnia, mert nem akarta azt játszani, amit Pirlo kér tőle. Szerintem Pirlo Ronaldo nélkül jobban szerepelt volna, igaz ahhoz egy jó formában lévő Dybala is kellett volna. Mondjuk ha meg lett volna Dybala, Ronaldoval is jobbak lehettünk volna, mert Dybala ki tudta volna szolgálni. Ha varázsló lennék, megnézném a variációkat, mi lenne ha nincs Roni, de van Dybal, és azt is, ha mind a ketten vannak.

m.martin91 2021.10.30. 20:18:41

Ki kellene söpörni az ilyen Dybala, Morata-féle játékosokat. Ezért a teljesítményért nem kell 8-10 milliókat fizetni évente, ezt 2 millióért is eljátssza bárki az olasz bajnokságból. Vissza kellene térni a régi iskolához, csapatjátékosokat, Tacchinardikat, Davidsokat, Zambrottákat igazolni, két-három sztárral fűszerezve, mint Zidane, Del Piero, vagy ez a b.zi Nedved volt. Nem volna egyszerű mondjuk, az biztos.

m.martin91 2021.10.30. 20:20:52

@babo0410: Ha, ha, ha, ha, volna, ha, volna, ha, volna, meg az az utolsó meccs, amit minden alkalommal megírsz, ha, volna, ha, volna. Ezek aztán a tények.

GodPiero 2021.10.30. 20:22:47

Érdekes gyerek ez a dybala...
Ha van mellette egy "sztár" akkor elnyomja, ha nincs mellette akkor nincs kivel játszania.....

delpi0823 2021.10.30. 20:23:46

@juve28adamVajon mit ihatnak?:):):):)

tomi12312323 2021.10.30. 20:24:45

@szauerb: Persze az ma is látszott, hogy van három klasszisunk és Dybala nem az.... esetleg még pár ember aki tapsolna ehhez a vitathatatlan tényhez???

@Rikoo persze teljesen igazad van! Ronaldo nem lerágta rólunk a húst és nem baszott ki velünk azzal ahogy és amikor távozott... Nem neki kellett lőni minden szabadot tizit és senkit sem zavart a jelenléte. Nem toporzékolt a pályán ha valaki nem passzolt neki. Sőt a csapat sikere fontosabb volt számára, mint a saját eredményessége... Ő volt az a játékos aki jobban tudott örülni a csapattársak góljának mint a sajátjának. Legenda örök Juventinó. Elhozta a rég várt sikereket új szintre emelte a csapatot, lemondott a fizetése egy részéről, hogy nálunk játszhasson. Minden idők legnagyobb Juventus "befektetésétől ezt vártam.
BOLDOGGÁ TETT!!!! IMÁDOM!!!!

Remélem legalább néhány roncika imádó most a fellegekben jár.

szauerb 2021.10.30. 20:25:00

@GodPiero: Chiellini,Bonucci,és Cuadrado klasszis.

delpi0823 2021.10.30. 20:26:41

@GodPiero: Most komolyan te most is Dybalaba tudsz belekotni?Az egyeduli ertekelheto teljesitmeny ma is az ove volt meg talan Mckennie aki jol szallt be.

Juventino86 2021.10.30. 20:26:47

@Gaben Smith: Paratici Londonban is pusztít, így van.
Nálunk is ezt tette sajnos. Nagyon veszélyes a helyzetünk valóban. Ha elmegy Allegri, az nem jó, de ha marad, az se. Nem is tudom, mi lenne a jó megoldás. Szerintem bőven kap még türelmet a vezetőségtől.

Ha nem Allegriről lenne szó, akkor én már régen követelném az elküldését. Csak a nálunk korábban elért eredményei miatt nem kritizálom élesen.

Rikoo 2021.10.30. 20:32:25

@tomi12312323: Örülök, hogy boldoggá tett. A Te boldogságod a legfontosabb.

delpi0823 2021.10.30. 20:35:02

@m.martin91: Ja,adjuk el Dybalat is,majd utana elkezd szarnyalni a csapat 100%.Dybala teljesitmenyevel mi volt ma a problema csak ugy kerdezem?Mert azert probalkozott rendesen sztem,a szerencsenek volt hijan ma.

Juventino86 2021.10.30. 20:37:19

@delpi0823: Dybala ma valóban próbálkozott. Szerencséje sem volt, ez igaz. Az is igaz, hogy ma a csapatból még ő nyújtotta a legjobb teljesítményt. Csak amíg ez gólokban nem mérthető vagy alig mérhető, addig ez nem sokat ér. Még mindig többet várnék tőle, de amúgy a csapat minden játékosától.

delpi0823 2021.10.30. 20:38:50

@Juventino86: Semmi ertelme nincs elkuldeni.Kit hoznal helyere?A masik jo lenne mar vegre hagyni valakit is dolgozni,mert ez az evrol evre edzocserelgetes nem nagyon vallt be.A legnagyobb problema a jatekoskeret minosegevel van es nem az edzok szemelyevel de ezt csak leszuri mar vegre a vezetoseg is.......

szauerb 2021.10.30. 20:39:26

@Rikoo:
Jöjjön mondjuk Conte!!! Mert végülis annak idején ő élesztette fel a hamvaiból a Juvét.
Nagyobb összegben mernék fogadni, hog néhány hét múlva ez fog menni.
Ami pedig még ilyesztőbb az az, hogy látok is esélyt rá, hogy Allegrit elküldik az év végén.

Matteo89 2021.10.30. 20:39:45

@tomi12312323: Nem b*hatott ki velünk a távozásával, hiszen ő volt a fék. Pont ezzel tett jót elvileg! Most szárnyalnunk kellene elvileg, csak valahogy nem indult be még a dolog.

Jozeph Pelikahn 2021.10.30. 20:40:34

Ronaldo után Dybalától is meg kellene gyorsan szabadulni! Tök zavaró nála is, hogy meg akarja nyerni a meccset! Kilóg a sorból!

Egy Kulu, Rabiot, Morata, Arthur, Bentancur vezette csapat odaverne rendesen! A tabella aljára.

DelPiero2 2021.10.30. 20:42:26

@Matteo89: Ennek a meccsnek több vetülete volt: Tény hogy nagyon álmosan kezdtünk, néhány játékos (Morata, Rabiot, Arthur ...) elég gáz volt. Ahogy a riporter is mondta, Tudor rápihentett néhány játékost a meccsre, mi meg a keddire pihentettünk. Tudor a tavalyiért is meg akarta mutatni a Juventusnak, hogy igazságtalanul küldték el. A bíró is simán kiállíthatott volna néhány veronait, illetve sok sárga maradt a zsebében. Még akkor is hogy Morata sokszor dobta magát.
A vezetés hosszú távú politikája is bőven részes ebben. Sokszor fukarkodtak 4-5 millióval a megvételnél, ugyanakkor az ingyen jövők motivációján nem segít az, hogy az átigazolási díj spórolását fixen beépítik a fizetésbe. Szerintem Dzeko-t is simán idehozhattuk volna azért a 2 milliós fizetésért (remélem jól tudom ennyiről volt szó) vagy Szoboszlait Kulu helyett. Bár a fiatalok nem játszatása miatt a feltörő tehetségeknek sem vonzó a Juve.
Továbbá a csapat tagjainak jó része stabil válogatott, ami nekünk igencsak visszaüt. Plusz a BL, amit számíthatnánk edzésnek is, viszont a válogatott és BL fokozott sérülésveszélyt jelent, emiatt a keretünk szűkös is.
A fizetési struktúra is csak a feszültségek növelésére jó, igenis befolyásolja a motivációt hogy ki mennyi pénzért mennyit teljesít. Ezért sem volt egészséges Ronci ittléte, különösen az utolsó időszakban. (a többiek igénye ezért is nőhetett) Egyébként a 30 gól összesen simán meglehet, mivel meccsenként egy gólt tudunk lőni. Mi ez a pesszimizmus?
Nem tartom jogosnak Allegri szidását, ahogy Pirló szidását sem. Biztos nem csinálnak (tak) mindent tökéletesen, de nekik is adott környezetben kell (ett) dolgozni, ami nem optimális. Szerintem ha Tudor lett volna a Juve edzője, nem hinném hogy sokkal jobbat tudott volna a Juve-ból kihozni. A Verona környezete más. Igaz, kisebb fizetés, talán szerényebb játékosok, de más elvárás, más terhelés, nagyobb becsvággyal tudtak készülni a meccsre. (BL, válogatott) Tény, hogy ilyen Simeone jellegű kölcsönök nagyon hiányoznak a Juvénak (ez szerintem tipikusan a management érdeme)

Juventino86 2021.10.30. 20:42:49

@delpi0823: @szauerb: Én sem írtam, hogy elküldeném Allegrit. Most még az tényleg korai lenne. Igazolni kellene januárban legalább 2 olyan rutinos játékost, akit ő kér. Azt még meg lehetne próbálni. De így nem mehetnek a dolgok tovább, mert ami most van, az borzalmas. Most kivételesen Dybalát sem küldeném el, mert ő legalább pár éve tudott jól játszani és gólokat szerzeni. Hátha elkapja megint a fonalat. Conte érkezésétől pedig az Isten mentsen meg minket.

delpi0823 2021.10.30. 20:43:58

@szauerb: Conte amig Agnelli a Juventus elnoke nem lesz a csapat edzoje megint ez sztem 100%.

szauerb 2021.10.30. 20:45:07

@delpi0823: Láttam én már karón varjút.

DelPiero2 2021.10.30. 20:47:11

@Matteo89: Talán ha méltóztatott volna a "Juve iránti tiszteletből, szeretetből" nem az utolsó pillanatban elmenni (azaz nem hozni nehéz helyzetbe csapatát, társait) akkor normális játékosokat lehetett volna igazolni. Talán más lenne a kép. Ezen a meccsen azért voltak mindkét oldalon még helyzetek, amiből többféle eredmény kijöhetett volna. A játék képe alapján tény hogy a Verona győzelme reális volt (az említett ok miatt jobban is kikaphattunk volna), de ebbe egyéb dolgok is belejátszottak. Volt már olyan szerencsénk, meg lehet is egy csapatnak olykor szerencséje (persze nem mindig) hogy befele pattan a kapufáról a labda.

delpi0823 2021.10.30. 20:47:19

@Juventino86: Dybala iden 653percet toltott a palyan ami kb 7meccsnek es 23 percnek felel meg,ezalatt van 4golja es 3 golpassza.Folyamatos jatekra van szuksege es biztos hogy egy jo szezont fog produkalni,csak keruljek el a serulesek.

venember83 2021.10.30. 20:50:39

Négyéves szerződése van Allegrinek, ha nem tévedek. Qrva drága lenne elküldeni, meg amúgy nagy butaság is. Kb. olcsóbb megválni a túlfizetett kerékkötőktől. Nem, nem Kulura gondolok, hanem ott van ELSŐKÉNT Rabiot, aztán Ramsey, Wojcinak is kell másik klubot szerezni és így tovább. Ez nem teljesítmény ilyen fizetésekért.

Juventino86 2021.10.30. 20:51:21

@delpi0823: Kerüljék el a sérülések, így van! Ez a csapat érdeke nyilvánvalóan.

Gaben Smith 2021.10.30. 20:51:38

@DelPiero2: azt ne feledjük ,hogy akkor nyílt számára piac amikor a City lemaradt Kean-ről.
Így hozták összefüggésbe a Cityvel és ugye az MU nem hagyhatta ,hogy a legendájuk a szomszédnál játszon.
Szóval hamarabb nem volt piaca Agnelliék meg sztem mindenképp el akarták adni a fizuja miatt.

Wizzurah 2021.10.30. 20:52:28

@Pjanista: Akkor nem látjuk hasonlóan :) Nem tagadom, félig cinikusan kérdeztem, de semmiképpen sem kötekedően, hisz attól még, mert én nem akarom Allegrit a juve kispadján látni, míg mások kedvelik, attól még ugyan annak a csapatnak szurkolunk. Nem akarom, hogy Allegri úgy bukjon, hogy közben a csapat a béka segge alá kerül, de lehet mondani akármit, én nem vártam tőle sokat mondjuk, de még azt is alul teljesíti, tehát hihetetlenül nem tudja motiválni a csapatot, a taktikájában csalódtam, ill. számíthattam volna rá igazság szerint. Elrondítja az amúgy szép, legalábbis az eredményekben szép múltat. Jelenleg nem sok minden, amit lehet szeretni a csapatban, bár ez nem most kezdődött az is tény. A keret akármit mondhatunk jó, mert jó játékosok alkotják. 1-2 szar mindenhol van, nálunk legyen 3-4, attól még nem a középházba való ez a keret. Nem hiszem, hogy egy edző váltás feltétlen segíten a helyzeten, bár egyértelműen nem is rontana, itt az a baj, hogy egyáltalán ki lett nevezve. Félek ezek után sem fogunk semmilyen újítást látni, de remélem ha változásra is kerül a sor, nem megyünk át barca-koeman stílusba.

DelPiero2 2021.10.30. 20:52:56

@Gaben Smith: Zenit otthon lesz. Múltkor idegenben nyertünk.

Gaben Smith 2021.10.30. 20:52:59

@venember83: a köv három bajnoki fogja eldönteni a sorsát. Vagy nyer vagy ha bukja tuti elküldik ,mert akkor már kieső helyeken leszünk.

Juventino86 2021.10.30. 20:55:04

@venember83: Az általad leírtakat szeretném kiegészíteni. :) Moratának én nagy tisztelője voltam, de ez a teljesítmény vállalhatatlan. Szóval ott nem szabad élni az opciós joggal a szezon végén. Bentancur is simán mehet, mert bár volt 1-2 jobb meccse a szezonban, szinte semmit nem tud hozzátenni a támadásokhoz. Bernardeschivel sem szabad hosszabbítani. Vannak nála rosszabbak is, de azért elég soványka a teljesítménye. De Ligt egy nagy kérdőjel. Nála is vannak rosszabbak, viszont ő sem kirobbanóan jó, és belőle azért pénzt is lehetne csinálni. Nálam Alex Sandro helye sem lenne annyira biztos, viszont ha ő elmegy, arra a posztra egy normális játékost kell igazolni.

Matteo89 2021.10.30. 20:56:07

@DelPiero2: De nem volt szükségünk új játékosokra, hiszen ő volt az oka mindennek. Nélküle végre összeállhatott a Morata-Dybala-Chiesa-Kean-Kaio sor elől, akiktől korábban elszívta a levegőt. Most már lőhetik a gólokat megállás nélkül. Meg nem rontja itt az összjátékot a portugál. Végre Bentancur meg tudja mutatni, hogy hogyan kell irányítani, és milyen kiváló az összhang közte és Morata között. Továbbá most az edzőnk is egy klasszis, nem pedig egy zöldfülű.

Rikoo 2021.10.30. 20:59:55

@Juventino86: Itt 2 játékos nem hoz megváltást az biztos. Ha lenne pénz, akkor teljes reform kell ide.
Ha nincs pénz akkor pedig nem kellenek elvárások, mert a mostani helyeken is el lehet lötyögni.

DelPiero2 2021.10.30. 21:01:48

@Gaben Smith: Ebben nem vagyok biztos hogy el akarták küldeni. Nedved is és Ronci is nyilatkozta hogy marad (bár a mgmt már többször lejáratta magát a ki marad nyilatkozatokkal)
Tény hogy felrepültek olyan dolgok hogy Ronci keresgél és nem kell sehova, amit el tudok képzelni, mivel hiába a gólok (amiből mennyi is volt tizenegyes? Szabad azt hiszem egy volt, meg a sok passz amit kapott) szóval vagy nem illeszkedett más csapatok egészséges hadrendjébe, (ahogy míg ő itt volt, mi sem alakíthattunk ki akármilyen hadrendet) vagy kiértékelték ár érték arányban ezt a 30 gólt az összes körülménnyel együtt, és nem kellett, vagy túl hosszú ideig gondolkodtak, hogy csak a végére szánták el magukat.
Ha véletlenül számolt is a mgmt Ronci távozásával, így biztos hogy váratlanul érte őket.

Juventino86 2021.10.30. 21:02:04

@Rikoo: Nézd, nyilván kettőnél több játékos kellene. De ha mondjuk januárban érkezne egy rutinos középpályás (Witsel), és egy gólerős center kölcsöbe, akkor azért előrébb lennénk. Megváltást nyilván nem hoznának, de jobban nézne ki a tabella, mint most, ebben biztos vagyok. Nyáron pedig nagyon remélem, hogy lesz pénz igazolásokra.

DelPiero2 2021.10.30. 21:05:07

@Matteo89: Lett volna szükség akkor is, de nem tudtunk hozni. Ronci mellé nem lehetett akárkit, meg nem is jött volna ide akárki (hogy ne lőhessen szabadot, tizit, mert Roncinak kell a gólcsúcs) Talán ismered Ibra történetét Messivel.
Meg ugye pénz se volt. Meg Ronci ittléte emelte a fizetési igényeket mind az itteni, meg aki idejött volna azok szemében is.
Szóval más tényezőket is figyelembe kell venni, nemcsak a puszta statisztikát.

Rikoo 2021.10.30. 21:05:58

@Juventino86: Nem mind1 jelen esetben a tabella?

Juventino86 2021.10.30. 21:11:28

@Rikoo: Természetesen nagyon nem mindegy. Lehetőleg azért a 4. helyet el kellene érni a szezon végén. Ellenkező esetben nagyon nehéz lesz nyáron normális játékosokat igazolni.

Rikoo 2021.10.30. 21:16:17

@Juventino86: Felesleges erről most beszélni.

Szili 72 2021.10.30. 21:16:56

@m.martin91: Igazad van. Kellene az olasz mag Donnarummával kezdve, Romagnoli is elférne az öregek helyett, mellett. Mondjuk Chiello egyre botrányosabb. Locatelli , Chiesa már a miénk. Az olaszok mellé 2-3 valódi sztár a kezdőbe.

Juventino86 2021.10.30. 21:19:34

@Rikoo: De valahogy akkor is el kellene kezdeni nyerni a nyerhető meccseket, hogy elkezdődjön a felzárkózás. A bajnoki címről szerintem is felesleges már beszélni. Az már szerintem elúszott, talán nem is volt reális.

Attilio79 2021.10.30. 21:23:09

CR nem a játékát nézve volt kutyaütő, hanem a bérét és a hozzáállását. A 3Xos bére tényleg 3Xos különbséget is mutatott a pályán, nem hiszem és hosszútávon nem is érte meg! Buffon, Chiellini igazi vezéregyéniségként sem keresett annyit, mint Cunci. Akkor hol is van a csapatszellem, a spirito?
Morata, Ramsey stb. félékkel töltöttük fel a keretünket, akik perememberként szerepeltek a korábbi csapatuknál, vajon miért?
Szóval az igazolásaink közül de Ligt és Romeron kívül nem volt sok jó húzás...
Sajnos Paraticiék lezüllesztették a klubot és talán két éve másokat kellett volna elküldeni Allegri helyett!

DelPiero2 2021.10.30. 21:26:45

@Attilio79: Abban sem vagyok biztos hogy Nedved nem volt benne Allegri elküldésében! Most persze nem mer nekimenni, mert érzi hogy a jelenlegi helyzetben Ő is sáros. Roncinak nem 3x-os, hanem 4- szeres, de ugye a többiekhez képest 5-szörös bére volt (Quadhoz képest ha jól tudom)

Attilio79 2021.10.30. 21:27:29

@Szili 72: De azt tudod, hogy nem ezt mondta és ráadásul, ha jól emlékszem Donnarummát nem is akarta volna, amíg még képben volt a lehetőség... ;)

Attilio79 2021.10.30. 21:28:54

@DelPiero2: Na, erről beszélek, igazi spirito hozzáállás. Majd ők azt tudják, mi meg látjuk az eredményét...

DelPiero2 2021.10.30. 21:33:05

Allegrinek meg teljesen igaza volt, hogy nem semmi fizetésért jött vissza, mivel igen szégyenteljesen küldték el, és gyanítom, hogy elküldésekor lemondott bizonyos összegről, mivel nem volt balhé körülötte.
A vezetésnek is tisztában kell lennie azzal, hogy egy szerződés kétoldalú ügylet. Még akkor is ha szavahihetetlenek. Mindig kijelentették, hogy Pirlo marad, Sarri marad... Játékosokról nem is beszélve (Ronci ügyletet nem sorolom ide)
jó lenne ha ezekért a szerencsétlenül megkötött szerződésekért (pl. Ramsey) valami balhét is elvinnének, ha már képesek voltak magas fix fizetést teljesítmény nélkül beletenni. Ramsey legutóbbi nyilatkozatával is bizonyította hogy kutyaütő. Remélem csak azért játszatják, hogy el tudják adni, amúgy tarcsiban a helye.

Attilio79 2021.10.30. 21:37:07

@DelPiero2: De akkor mit várunk egyik napról a másikra? Jöhetne Lippi vagy Fergusson vagy bárki, van olyan, ami nem csak az edzőn múlik!
A masik, hogy nem tudom, hogy észrevette bárki is, de erre a meccsre a padot sem tudtuk megtölteni teljesen, nem vittünk játékosokat, még az U23-ból sem, ennek is oka van.

Gaben Smith 2021.10.30. 21:41:45

@DelPiero2: Nedved mindig vetít mint sokszor kiderült már ez az utóbbi időben.
Ami azért kurva gáz ,mert még az sincs leosztva kinek mit kell mondania?
Na de tudod milyen a juve marketing...simogatunk mindenkit, megdicsérünk ,felemelünk, türelmet tanusítunk, együttérzést szóval ha el akarták küldeni ha nem úgyse mondták volna el.
Sztem az anyagi oldalon kurvára nem akartak egy negyedik évet vele.
Egyébként megy itt a vita Ronaldóval kapcsolatban ,de a valóság az ,hogy a képességeit és elszántságát nem lehet vitatni.
Egy örök klasszis akinél több gólt senki sem rúgott a futballtörténelemben.
Megkockáztatom ha nem lett vna a két ufo Maradona és Messi Őt tartanám a valah volt legjobbnak.
Másfelől viszont jobban a gólok és címek mögé nézve láthatjuk ,hogy mekkora áldozatot követel a csapattól és az edzőtől a jelenléte.
Nyilván a csapatszintű védekezés és nyomásgyakorlás a jelenlétével már nem működhet hiszen ő a jelenlegi PL-ben a legkevesebb nyomást gyakorolta.
Kombinativ játékba csak akkor tudod bevenni ha ő a célembered és a befejezéseire irod a taktikádat. Nyilván ugye itt is kompromisszum kell hiszen a támadásban egy ember minusz miatta hiszen Ő annyira nem kombinativ,passzbarát.
A másik az a hatalmas ego és privilégium amit követel magának , tehát a helyzeteket rá kell kijétszani a tizit szabit Ő rúgja ha lecserélik hiszti van ha nem megy be a gól hiszti van.
Azért ezt egy csapattársnak borzasztó demoralizáló látni.
Minél idősebb lesz annál sűrűbben fordul majd ez elő.
Azt se feledjük el ,hogy mi már nem a prime Ronaldot kaptuk meg hanem az öregecskét.
Nagyon nehéz objektívnek lenni vele szemben hiszen rengeteget hozhat és rengeteget elvihet el kell dönteni mi a hasznosabb.

DelPiero2 2021.10.30. 22:05:36

@Attilio79: Én sem tartozom azok közé akik máról holnapra várják az eredményt. Teljesen egyetértek Veled. (Meg vannak még itt kollégák akik ezt vallják)

2021.10.30. 22:05:48

@Wizzurah: Nyilván senki nem elégedett a mostani helyzettel, ezt te is tudod. Én sem gondoltam volna, hogy ennyi meccs után így fogunk állni Allegrivel, azt hittem, hogy 4-3-3 lesz és elfelejthetjük végre a középpályások szélső poszton való nézegetését. A sorozatos 1-0-ák után azt gondoltam, hogy a védekezés már úgy-ahogy a helyére került, erre megint tisztára olyan, mintha a tavalyi csapatot néznénk... Szóval nyilván csalódott vagyok. És ki lehet röhögni azt az érvet, hogy "idő kell", de szerintem látni kell, hogy egy edző nem egy varázsló, nem ő játszik a pályán. Egy edzőnek lehet egy elképzelése, amihez alakítani kell a csapatot, és ha egy klubnak végtelen pénze, akkor az viszonylag hamar meg fog mutatkozni az eredményekben, de ez még így is szezonok kérdése. Erre jó példa a Manchester City és a Liverpool is. Guardiola hanyadik lett az első szezonjában a Citynél? És Klopp a Poolnál? El kellett volna küldeni őket egyből? Persze én sem úgy gondolom, hogy mindenáron, még a kiesés ellen küzdve is adjunk időt Allegrinek. Ha így mennek tovább a dolgok, és a szezon végén tényleg a TOP10-ért kell küzdeni, akkor én sem hiszem, hogy tovább fogom védeni őt.

De ami talán az eredményeknél is jobban zavar, az az első hsz-edhez hasonló üzengetés a 2 "tábor" részéről. Allegri pártiak vs. Allegri ellenesek. Babo kommentjei sem szólnak másról, mint egy passzív-agresszív bosszúhadjárat azok ellen, akik bántani merészelték a szeretett Pirloját, és Allegrit szerették volna viszont látni a kispadon. Csak az a baj, hogy ezt mindenki elszenvedni, minden cikk alatt ezt kell olvasni (Ő amúgy sem rest ugyanazt a dolgot leírni 1000-szer), és ha még jön egy ilyen hulladék meccs, akkor eléggé fel tudja magát idegesíteni rajta az ember.

DelPiero2 2021.10.30. 22:12:55

@Gaben Smith: Így van. Azért hozzáteszem, hogy a tavalyi évre még le is eresztett. Még azt is el tudom képzelni, hogy jobban végzünk ha meghúzza az utolsó évét, mert látszott többször is, hogy nem teszi oda magát. Én a BL kieséseknél (mind Sarri mind Pirlo) a bíró szerepét is látom, mert nem mindenki adott volna olyan poziból tizenegyest a visszavágókon, tény hogy akkor meg máshogy alakul a meccs, akár kárunkra is. De emlékszem Higut felborították ha jól emlékszem tavalyelőtt, amit a spori nem fújt le, és utána a tizit meg befújta. A kettő együtt jogosan kritizálható volt. De itt a szuperliga hatásról is szó lehetett.

Gaben Smith 2021.10.30. 22:32:51

@DelPiero2: jajj megszépült emlékeket idéztél fel. Higany...akkor alig vártam ,hogy menjen ma pedig bárcsak itt játszana nálunk olyan idősen mint amikor itt volt. Na ebből is látszik milyen silány a csapatunk.

DelPiero2 2021.10.30. 22:37:48

@Gaben Smith: az is disznóság volt, hogy úgy akartuk kirúgni, hogy le akarták beszélni a szerződés szerint járó béréről, amit sikerült is, bár úgymond valamit nyert vele Ő is. Ezek az elküldések is alakítják a zsoldosszellemet, meg nyilván az eleve rossz szerződések (tulzó bérekkel)

Gaben Smith 2021.10.30. 23:04:45

@DelPiero2: mondjuk úgy ,hogy sem anyagi sem morális értelemben nem tudunk az értékesítésből pozitívan kijönni.
Az megvan ,hogy Ronaldo és Higany együtt 211 millió euróba kerültek + fizetés és egyéb bónuszok ,de mindkettőjük ingyen távozott.
Összesen vagy 400-500 milliót felemésztettek.
Azért ez félelmetes. Csodálkozunk ,hogy ekkora az anyagi tré.
Sose értettem azt az átigazoláspolitikát amikor nem vesszük figyelembe a továbbértékesítési értéket.
A topfutballban betöltött anyagi státuszunk ismeretében abszolút nem volt kifizetődő 28 meg 33 éves játékosért ekkora összegeket elégetni.
Nekünk az ésszerű csapatépítésre kellett volna koncentrálni.
Nem is értem.

Vergilius1897 2021.10.30. 23:30:50

@Pjanista: Pontosan ezen okok miatt nem látom már én se értelmét, hogy az ember hozzászólást írjon. Taszít, hogy egy Juventus szurkolói oldalon kb. annak örülnek és üzengetnek emberek, hogy nem megy a csapatnak és mi van most az Allegri fanokkal. Nem örültem Sarrinak de szurkoltam neki és a csapatnak, nem értettem egyet Pirlo kimevezésével de szurkoltam neki és a csapatomnak. Eszembe nem jutott annak kárörvendeni, hogy én megmondtam, hogy szarok lesznek és na lám tényleg azok.

Inkább reménykedjetek, hogy Allegri kitalál valamit, mert ha ő is megbukik akkor annak beláthatatlan következményei is lehetnek a klub számára.

Rikoo 2021.10.31. 03:03:18

@Vergilius1897: "Taszít, hogy egy Juventus szurkolói oldalon kb. annak örülnek és üzengetnek emberek, hogy nem megy a csapatnak és mi van most az Allegri fanokkal."

Az intelligencia szint nem javítható.

venember83 2021.10.31. 07:29:01

@Rikoo: talán inkább az antipátia szintje a meghatározó ebben az esetben.

tomi12312323 2021.10.31. 08:05:51

Én pedig a ronaldo rajongók kárörvendésétől vagyok rosszul, akik könnyes szemmel támadják Dybalát és a csapatot.
Allegrit soha nem szerettem, mindig az volt az érzésem, hogy a védelmet megszervezi és buszozik mindenki ellen, aztán van elég sztár abban a buszban, hogy egyszer villanjon valaki.
Ennek ellenére nagyon szurkolok a csapatnak a 7. helyek környékén voltak ilyen erős érzelmeim Juventus meccseken mint most. Sokszor állva nézem és jobban örülők egy Veróna elleni szépítésnek mint anó egy Real elleni Alex gólnak.
Könnyben van a szemem és Moratát tegnap ha kartávolságon belül lett volna biztosan kivégzem :D

Lanzafame 2021.10.31. 11:54:58

@Vergilius1897: tényleg nincs sok értelme, az ember már az olvasás közben felkúrja magát, nem is beszélve arról, amikor bele is áll.

Rocky80 2021.10.31. 15:18:43

@Vergilius1897: pedig én mindig várom hogy mit írsz mert tök jó meglátásaid vannak meg érdekel. Ne hagyd abba kérlek! :-)

Ilyenek vagyunk mi szurkolók: sokszínűek. Együtt sírunk, együtt nevetünk, együtt dühöngünk, együtt reménykedünk, együtt vagyunk csalódottak. Jó ez így. :-)

Vergilius1897 2021.10.31. 23:20:53

@Rocky80: "Együtt sírunk, együtt nevetünk, együtt dühöngünk, együtt reménykedünk, együtt vagyunk csalódottak. " Pont ez a bajom, hogy nem így van. Jelenleg az együtt sírás közepette vannak akik vigyorral az arcukon tekintenek a szurkolótársaikra, hogy "látjátok, mi mondtuk, hogy ez egy kókler" nagyobb örömet jelentene nekik Allegri menesztése, mint a scudetto. Ez pedig sokminden más mellett igenis intelligencia kérdése is. Járok olvasgatni a másik blogra is ahol aktívak azok akikkel anno komoly vitáim voltak, mert hasonlóan várták Allegri bukását (ha vertük a Barcat 3-0-ra eltűntek, viszont, ha a chievoval ikszeltünk azonnal jöttek károgni) mégha ez a csapat bukása is egyben. Kellemesen csalódtam bennük, hogy akik a legnagyobb utálói voltak Maxnak, most beálltak a sorba és abszolút objektíven és mindenfajta antipátiát félre téve szurkolnak a csapatnak és az általuk kóklernek tartott edzőnek, hogy előre jussunk. Mert ez a dolgunk, támogatni a társainkat nem még beléjük rúgni a bajban, hogy "lám lám, a fanok most mit szólnak". Ahogy mondtam se Sarrinak, se Pirlonak nem örültem de mellettük voltam, ahogy igazi keményvonalas Allegri-özvegyként most Maxi mellett vagyok (itt jegyzem meg, hogy nem vagyok benne biztos, hogy jó ötlet volt visszahozni)

Rocky80 2021.11.01. 10:16:45

@Vergilius1897: ezt csak most gondolod így vagy már az érkezésekor is ez volt a véleményed? Miért?

Én annyira az özvegye vagyok hogy még mindig vakon bízok benne, egyszerűen csak azért, mert nálam a csapatépítés a "végy egy jó edzőt" mondattal kezdődik. És ki lenne nála jobb, aki már bizonyított nálunk?
Ráadásul hatalmas elhivatottsággal van irántunk, annak ellenére, hogy igazából csak középkorú edzőként találkozott velünk "először". Én ezt rendkívül nagyra értékelem.

A másik témában ugyanígy gondolkozom és érzek én is, illetve a szurkolótársaink közül a "normálisabbja" is; viszont ha van valami, amit nem lehet szabályozni és megváltoztatni az ez. :-) Igazi szivárvány közösség vagyunk a ma oly divatos szóval élve! :D

Tudod hogy van ez: véleménye és megnyilvánulása által az egyén minősíti önmagát. Igazából engem is ez a blog döbbentett rá hogy kell-e nekem automatikusan szeretni és elfogadni azt az embert aki ugyanannak a csapatnak szurkol mint én? A válasz: nem kell! :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása