De Ligt: "Örülök, hogy Allegri az edzőm"

de_ligt_matthijs_chelsea_ellen.jpgA torinói városi rangadóra készülődő Juventus holland védője, Matthijs de Ligt a DAZN riporterének nyilatkozva beszélt a nyáron a klubhoz visszatérő Massimiliano Allegriről, a zebramezes csapatról, valamint az eddigi tapasztalatokról.

"Véleményem szerint ő egy nagy tapasztalattal rendelkező edző. Futballt játszik, sokat nyert a Juvénál és a Milannál. Örülök, hogy ő az edzőm, számomra fontos a fejlődés. Taktikai téren rengeteget segít nekem.

Az az elképzelése, hogy kilencven percen keresztül a megfelelő mentalitással kell játszani. A győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít. Ez a felfogása." - mondta Allegriről a holland védőjátékos.

A Juventusnál de Ligt olyan veteránoktól tanulhat, mint Giorgio Chiellini és Leonardo Bonucci.

"Sokat beszélek velük, fontos referenciát jelentenek. Rengeteget nyertek a Juventusszal és Olaszországgal is. Azt mondták nekem, hogy fontos a fizikai erő, hogy jól bánok a labdával, azonban koncentráltnak és higgadtnak kell lennem, mert ezt a csapat is érzi, s akkor jobban játszunk. 

Jobban szeretünk dicséretet kapni, de a kritika természetes és hasznos. Én vagyok a legkritikusabb magammal szemben, s mindig azt kérdezem magamtól, hogy miben fejlődhetek.

Ha nem lennék futballista? Azt mondják, hogy az első évben sokszor kezeztem, talán röplabdázó lettem volna. De mindig is futballista akartam lenni, mindent megtettem, hogy ezt elérjem. Teniszező? Hat-hét évig gyakoroltam, de a csapatsportokat jobban szerettem. 

Én és az apósom sokat beszélünk a futballról. Ő is játszott, így jól ismeri ezt a világot. Néha jó beszélni vele, nagy tapasztalata van az életben és a labdarúgásban is. Néha nyugodtabb vagyok, miután beszélgettem vele." - vallott a játékosként az Ajaxnál is megforduló Keje Molenaarról.

Mikor arról kérdezték, ki az a csatár, aki ellen szeretné kipróbálni magát, a Bayern München lengyel támadóját, Robert Lewandowskit nevezte meg.

"Lewandowski. Nem játszik mindig jól, de hatalmas gólérzéke van. "

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1916706312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2021.10.02. 09:08:13

Szerencséje van ! Jó helyen , a legjobbaktól tanulhatja meg a szakmája finomságait egy olyan patinás klubban , ami remélem , hamarosan újra méltó lesz régi hírnevéhez !

venember83 2021.10.02. 09:47:03

@alexGicamo: sorozatban nyeri majd a bajnokságot, míg a BL-ben meg majd a Milan brillíroz? Elnézést, de nekem ez ugrik be a dicső múltat emlegetve.

alexGicamo 2021.10.02. 10:00:10

@venember83: Értem , mire gondolsz ! Én tényleg a régi szép időkre gondoltam , amikor még a BL - ben is meghatározóak és komoly esélyesek voltunk , a '80 -as - '90 - es évekre .

Rocky80 2021.10.02. 16:00:49

@venember83: de fáj ez, édes Istenem...

A legnagyobb kérdés, hogy bennünk megvan-e a BL gén vagy örök vesztesek vagyunk Európában.
Most lehetne akár azt is mondani hogy rajtunk még a BL valaha volt legnagyobbja sem tudott segíteni. Persze ez nem ilyen egyszerű, a foci még mindig csapatjáték. :-)

Rocky80 2021.10.02. 16:01:46

Szerintem megérte a pénzt ez a srác és a legjobb kezekben van; csak nem szabad eladni

DelPiero2 2021.10.02. 17:13:59

Az a probléma vele csak, hogy a malac az ügynöke. Össze kéne fogniuk a kluboknak, mert amit csinál az valahogy nem érdeke a kluboknak. Nagyon kíváncsi lennék rá, hogy annak idején Nedved hogy tudott a klubnál maradni. A Calcipoli -nál is csökkentették mindenkinek a fizetését, Nedvednek is szégyenletesen alacsony volt, csoda hogy ilyen ügynök mellett maradt a klubnál játékosként. De Light -el kapcsolatban is vannak félelmeim.

west30 2021.10.02. 18:06:57

@DelPiero2: Elvileg a szuperliga szerette volna ezt is orvosolni,de szerencsere maradt nekunk a jo oreg uefa a nyeregben akik szarnak az egeszre.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (909) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9904) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2428) meccsek (4147) mercato (4135) nyilatkozat (7431) Olasz Kupa (324) összefoglaló (408) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása