Kean: „A visszatérés volt a helyes döntés”

kean_moise_j_sajtotajekoztaton.jpgMoise Kean a nyáron hazatért, az Evertonnál és a Paris Saint-Germainnél töltött időszak után ismét a Juventus mezét viselheti, a tegnap pedig a média képviselői elé állt, hogy kérdéseikre válaszoljon.

„A hazatérés volt a helyes döntés.” - kezdte a 21 éves csatár a sajtótájékoztatót. „Mindig szerettem ennél a klubnál futballozni, ezért amint felmerült a lehetőség, nem volt kérdés számomra, és helyes döntést hoztam. A Juventusnak mindig helye volt a szívemben.

Nagyon szerencsés vagyok, hogy az én koromban megtapasztalhattam különböző bajnokságokat, így a Premier League és a Ligue 1 hangulatát. Sokat tanultam, most pedig készen állok arra, hogy mindent beleadjak ezért a csapatért.”

A fiatal játékos Corrado Grabbi szerepéről is beszélt, aki jelenleg az U14-es csapat edzője.

„Ő mindig segítségemre volt, inkább apának tekintem őt, mint egyszerű edzőnek. Nagyon hálás vagyok neki.

Azért vagyok itt, hogy a csapat segítségére legyek. Ennél a klubnál nőttem fel, és rengeteg csodálatos emlék fűződik a klubhoz. Érzem a Juventus meze által jelentett felelősséget, azonban ezt nem teherként élem meg.

Fiatal csapatunk van, ugyanakkor rendkívül tapasztalt is. Nem vettük a legjobb rajtot a bajnokságban, de a Juventus magas célokra tör, és biztos vagyok benne, hogy nagyszerű eredmények várnak ránk.

Massimiliano Allegri azon edzők közé tartozik, akik a csúcsot célozzák meg, és rengeteg dolgot tanított nekem. A Malmö elleni meccs jót tett a csapatmorálnak. Készen állunk az AC Milan elleni vasárnapi meccsre.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6516691304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodPiero 2021.09.17. 10:07:57

Egy 27 milláért vásárolt, átadólistára tett játékost 38-ért eladni....
Priceless....

Mekkora birkák vagyunk....

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása