Mendes Párizsban tárgyal Ronaldo távozása érdekében

cristiano_ronaldo_feher_melegitoben.jpgRomeo Agresti számos új információval szolgált az elmúlt órákban. Az olasz újságíró szerint a Juventus vezetősége igencsak dühös Cristiano Ronaldóra és Jorge Mendesre a portugál titokzatos viselkedése miatt, mert bár soha nem mondta, hogy marad, de azt kijelentette, hogy maradhat, most pedig mégis egyértelműen távozni akar.

A szuperügynök jelenleg Párizsban található, ahol különböző tárgyalásokat folytat egyetlen céllal: elősegíteni Cristiano Ronaldo klubváltását.

Ugyancsak Romeo Agresti számolt be arról is, hogy számos forgatókönyv létezik, nem zárható ki Luka Jović, Moise Kean, Mauro Icardi vagy Gabriel Jesus esetleges érkezése sem.

Gianluca Di Marzio ismét megerősítette, hogy a Juventus egyértelműen fogalmazott Jorge Mendeszel szemben, Cristiano Ronaldo csak a Juve feltételeinek a teljesülése esetén távozhat, az ügynöknek konkrét ajánlattal kell jönnie, ingyen Cristiano Ronaldo nem távozhat.

Fabrizio Romano pár perce Nasser Al-Khelaifi szavait tolmácsolta, a klubelnök a BeIN Sports munkatársának azt mondta, hogy Cristiano Ronaldo leszerződtetése még nem is beszédtéma. Ezzel pedig a vezető megerősítette, hogy nem tárgyaltak Jorge Mendeszel a portugál aranylabdás idei szerződtetéséről.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8216671838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyr Kahn 2021.08.26. 21:03:43

"olasz újságíró szerint a Juventus vezetősége igencsak dühös Cristiano Ronaldóra és Jorge Mendesre a portugál titokzatos viselkedése miatt" - teljesen jogos. Nedved megint koran beszelt es a szavahihetosege csokken e miatt... (most az mindegy, hogy volt-e neki meg vagy sem :) )

Minel elobb engedjuk el CR-t en azt mondom. Ez a halatlan viselkedes miatt azt hiszem mindenkinek erdeke, de ugyanakkor helyeslem, hogy nem sertodott primadonnat jatszik a Juve, hanem uzletkent tekint ra es a feltetelekbol nem szeretne adni. Most mutassak meg mennyire tokosek. En azt mondom, hogy Bernardo Silva-ert meg egy kisebb plusz penz is kijarna a cseren felul.

Tudom konnyu mas penztarcajaban durkalni (foleg latatlanul), de meg vagyok gyozodve arrol, hogy az esetleges kulonbozet CR fizetesenek megtakaritasabol akar meg ki is johetne. Latatlanul is legalabb 20 misit ra lehetne tolni a cserere... mondjuk kezdesnek 10-t be lehetne dobni.

m.martin91 2021.08.26. 21:04:06

Nasser Al-Khelaifi... még mindig egy olyan világban él, ahol Mbappé marad a PSG játékosa.

James Zabiela 2021.08.26. 21:15:49

Nehéz lesz ebből jól ki jönni sajnos! Valószínűleg mi húzzuk majd a rövidebbet! De már úgy vagyok hogy menjen isten hírével!

JeetTrader 2021.08.26. 21:16:15

Tény h nem egy túl gerinces dolog az utolsó pillanatban tiplizni pláne ha ezzel a klubbot retekben hagyja. Bár lehet ebből még pofira esés is! egy durcás 30 millát kereső Ronci aki szembesül azzal h nem igazolhat ahova akar szép kis combos azt egojanak....HA!

Jajj...sehogy nem jó ez már....szomorú hogy nem tudtuk kihasználni...

Rocky80 2021.08.26. 21:29:08

Most már én is azt mondom hogy menjen...

Felvetődik azonban egy pár kérdés bennem: tényleg ennyire gáz klub vagyunk hogy mindenáron menni akar innen? Ez azért elgondolkodtató.

Mindenesetre kár azért, hogy itt volt egy ilyen kaliberű játékos és nem tudtuk maradéktalanul kihasználni a jelenlétét...

Vajon annyira lúzerek vagyunk hogy rajtunk már senki sem tud segíteni? (gondolok itt a BL-re természetesen) Nyilván több dolgon múlik ez, de valahogy ez mindig eszembe jut.

Juvegaspy 2021.08.26. 21:50:16

"tényleg ennyire gáz klub vagyunk hogy mindenáron menni akar innen? Ez azért elgondolkodtató."
Tenyleg ennyire gaz ez a CR hogy igy tavozna. Ez az elgondolkodtato.
SENKI nem allhat a klub felett, a klub mindenekelőtt

venember83 2021.08.26. 21:50:31

@Rocky80: "tényleg ennyire gáz klub vagyunk hogy mindenáron menni akar innen? Ez azért elgondolkodtató."

Ez kérdés számodra? Olvass pár szurkolói véleményt, akiknek semmi sem jó. Igen, adott szempontból annyira gáz klub a Juve.

steven.h 2021.08.26. 22:02:49

Most azt írták, bar nem tdom, hogy mennyire hiteles forrás, hogy Mendes megtalálta a megoldást mely mindkét klub számára ideális lehet. Döntő órák következnek.

m.martin91 2021.08.26. 22:08:25

@steven.h: Portugál jelentések szerint Mendes Portóban van. Nincs megegyezés. Holnap folytatják.

2021.08.26. 22:10:22

Di Marzio: A Juventus - Ronaldo kapcsolat tulajdonképpen véget ért. Este 11-től beszél róla bővebben.

DelPiero2 2021.08.26. 22:16:42

@Shyr Kahn: még jó hogy nincs itt Marrotta. A játékos dönt nála.

DelPiero2 2021.08.26. 22:19:45

@Rocky80: Nem a klub szar, hanem Ronaldo. Túl hiú hogy tudomásul vegye, hogy a dolgok megváltoztak körülötte. Öregebb lett, nem olyan gyors már, Messi jobban teljesít...Erősen megmutatkozik a jelleme.

JeetTrader 2021.08.26. 22:20:45

@m.martin91: Mendes Einstein-Rosen hidak megnyitására is képes....Parizs-Porto mennyi idő? Vagy neki is magangepe van?

Ravanelli 2021.08.26. 22:55:36

@Rocky80: nem gáz, csak nem elitklub. Mi szeretjük, mert a szurkolói vagyunk. Ronaldónak azonban még 36 évesen is olyan céljai vannak, hogy azokat velünk lehetetlen elérnie. Az meg nem kihívás számára, hogy egy gyenge olasz bajnokságban a legjobb négy közé jutásért harcoljon.

Wizzurah 2021.08.26. 23:21:59

@Ravanelli: pedig tobbre mar nem hivatott roncika sem.

steven.h 2021.08.26. 23:26:52

@Type-R: sajnos azt nem írták… :(

MdewC 2021.08.26. 23:48:04

@Rocky80: nagyon jó a gondolat menet, hasonlón vagyok én is.

Lehet itt Ronit savazni, hogy sz@rban hagy minket, de valójában sokszor szar is amiket művelünk.

Be kell látnom.

Lehet Roni is gyökér, de egyelőre rá nem tudok haragudni. Amikor kellett és tudta, mindig kihúzta a csapatot a szarból, ezt pedig nem lehet elvenni tőle.

MdewC 2021.08.26. 23:51:22

@Ravanelli: kemény szavak, de egyet értek.

Kár az egészért.

Remélem az elit alakulatunk össze kapja magát, hátráltatni senki nem fogja őket, edző van, szerződések rendben lesznek, lehet hajtani.

Az egy hónap szünet után figyelemmel várom a világsztár teljesítményeket és meccseket.

steven.h 2021.08.27. 00:10:32

@MdewC: az a baj, hogy itt van 3 éve Ronaldo és olyan csapatot az anyagi lehetőségek miatt amit ő is erősen korlátoz nem sikerült összerakni amivel ki lehetne őt maxolni, ráadásul 3 edzőnek sem sikerült a jelenlegi keretet úgy összerakni, hogy az tenyleg eredményes legyen Robaldoval. Lehet húzni ezt még egy évig, de teljesen felesleges, az utaknak el kell válniuk, mindkét félnek ez lesz a jobb.

Egyébként az baromi érdekes, hogy a city kedvéért lemond a fizujáról, de itt a Covid alatt nem volt képes rá… azért lehet máshogy nézett volna ki ez a mercato, meg a tavalyi is, ha csak 15 milla a fizuja…

steven.h 2021.08.27. 00:12:16

@MdewC: Mondom ezt nyilván úgy, hogy baromira zavar Szczesny, Ramsey és Rabiot fizetése is

venember83 2021.08.27. 00:15:41

@steven.h: "azért lehet máshogy nézett volna ki ez a mercato, meg a tavalyi is, ha csak 15 milla a fizuja…"

Ja, kisebb lenne a mínusz. Nem hiszem, hogy az adott összeg megjelent volna a játékosokra fordítható oldalon.

Ravanelli 2021.08.27. 00:45:56

@Wizzurah: na, majd figyelj! Tökmindegy, hogy 36, ha se a teste, se a mentalitása nem öreg.

Wizzurah 2021.08.27. 00:58:21

@Ravanelli: figyelni fogom, mert a city a masik csapat, akinek szurkolok, ha ide jon meg elobe is latni fogom, mert kozel van meg jarok meccsekre. De meglennek nelkule is ;)

molnaratti10 2021.08.27. 01:01:44

Sziasztok,
Szerintem,de csak szerintem van akkora egoja,hogy nem engedi meg,hogy Messi legyen a 2021 es nyár szenzációs igazolása!
Emiatt igazol el,lerombolva a nimbuszát.
CR7 inkább elmegy ingyen vagy aprópénzért,de róla kell szóljon a sajtó.
Mostmár azt gondolom bármekkora játèkos mennie kell innen.

Wizzurah 2021.08.27. 01:07:56

Kozben be is futott az elso hivatalos ajanlat a city reszerol 25 milliorol, ezt holnap kapja meg a juventus mert az ugynoke mashol tartozkodik

Ravanelli 2021.08.27. 01:09:50

@Wizzurah: nekem az az érzésem, hogy végül a PSG lesz a befutó, nem a City.

MdewC 2021.08.27. 01:12:13

@steven.h: ez jogos felvetés egyébként. Van benne vmi, mármint a fizuval kapcsolatban.

Örülök a kommentednek.

Wizzurah 2021.08.27. 01:30:11

@Ravanelli: Oda bolond lenne menni, ooyan Messi klikk van ott, eselye sincs beilleszkedni, se ervenyesulni. Van akkora egoja, nem fog a rivalisaival jatszani, szerintem elobb maradna minthogy a psgbe menne. Ebbol city lesz, kerdes a juve mit kap cserebe, csak penz es megszabadul a fizetesetol vagy jatekost is. Sterlinget nem akarjuk, silvat ok nem akarjak adni. Penz lesz, de 20-25-bol nehez lesz talalni jo csatart, meet valaki kene es eleg gyorsba. Vagy kaionak rohadtul be kell futnia.

Ravanelli 2021.08.27. 02:28:32

Említésre került, hogy Ronaldo miért az utolsó pillanatban akarja elhagyni a Juvét. Lehet, hogy kivárt. Hogyan lesz megerősítve a csapat? Mik a célkitűzések? Aztán mostanra kiderült, hogy az erősítés Kaio Jorge, középpálya továbbra sincs, a cél pedig az első négy hely valamelyike.A BL mission impossible. Mivel ő ennél többre vágyik, nem akar az életéből még egy évet elfecsérelni, ezért dönthetett a távozás mellett.

Rocky80 2021.08.27. 02:31:19

@Juvegaspy: ezt senki nem vitatja, gáz ahogy elmegy; ahogy azt sem hogy a csapat az első.

De mi van akkor, ha a karriere szempontjából igaza van? Ha tényleg akkora bakegér a klubunk, hogy semmi esélyünk BL-t nyerni az elkövetkező években, és igazából a 90-es évek óta jogosan sosem volt, mert mindig elrontunk valamit akkora balfácánok vagyunk? Ha valóban csak áltatjuk magunkat hogy mi elitklub vagyunk és tényleg nincs meg bennünk az a bizonyos "BL gén", ami például az általunk százszor lesajnált Milanban megvan, vagy a Bayernben, vagy a Realban?

Nyilván akkor is szeretni fogjuk ezt a csapatot, de lehet hogy tényleg ez a helyzet? Igazából erre gondoltam amikor írtam.

@venember83: ez most vicc volt? Sokszor nem tudok rájönni, olyan fura humorod van. Egyébként a fenti sorok minden szurkolótársamnak szólnak.

@DelPiero2: persze, megöregedett, nyilván látszódik. De nem lehetünk vakok annyira, hogy ezt kategórikusan kijelentsük hogy "nem szar" a klub, Ronaldo meg igen. Azt hiszem az elmúlt évek nem arról szóltak hogy mi annyira hiper-szuperek vagyunk, lásd pl a tavalyi évet.

Amúgy a klubok kb. 95%-a ilyen képességű játékosról álmodik ennyi idősen is, csak mondom. ;-) (Nyilván nem a fizetésére meg a kivételezett szerepére gondolok). De lehet keveset mondtam.

@Ravanelli: sajnos igazad van azt kell hogy mondjam. Valószínűleg ez az év kevés lesz hogy a szűk elitbe emelkedjünk, mégha hiszek is egy kis Allegri mágiában. Neki meg rohamosan csökken az ideje ugye.

@MdewC: köszi a "támogatást". :-) Itt tényleg nem arról van szó, hogy "dögöljön meg a büdös gyökér mert így szarban hagy bennünket az utolsó pillanatban", hanem arról, hogy próbáljuk meg egy másik szemüvegen keresztül is nézni az egészet, a klub iránt érzett elfogultság nélkül: mi van, ha emberként-játékosként igaza van és tényleg váltania kell a céljai érdekében? Nyilván akkor sem így kellene intézni ezt az egészet, de el kell fogadnunk hogy távozni szeretne, sőt az is lehet hogy teljesen igaza van.

Rocky80 2021.08.27. 02:32:26

@steven.h: az első gondolatoddal alapvetően egyetértek, egyedül a "3 edzőnek sem sikerült" szállal vitatkoznék picit.

Az első edző az utolsó éves, "megfáradt Allegri", akinek lehet azt mondani hogy a nyakára hozták, kétlem, hogy ő szerette volna, talán ebbe is bukott bele. Közben volt egy jóllakott-kiöregedőben lévő csapata, ráadásul kapott egy sztárt az összes allűrjével együtt, ezek egyvelegébe beletört a bicskája.

A második Sarri, eleve nem Juve kompatibilis az öreg és az ötletei; talán sosem szeretett minket igazán, ráadásul egy ekkora sztár még sosem volt a kezei között neki sem, gatya szintén.

A harmadik meg a kezdő Pirlo meg a covid időszak, azt hiszem ezt kifejteni se kell. Igazából mindegyik edzőt ilyen-olyan okokból kimosdathatjuk valamennyire a felelősség alól - értve ezalatt, hogy nem 100%-ig az ő hibájuk hogy nem sikerült Roni alá rakni egy gyilkos gépezetet; PLUSZ ne feledjük azt sem, hogy például most sincs 1 darab támadó kp-sunk sem, aki például tudná szórni neki a gyilkos gólpasszokat, egy fecske meg nem csinál egyedül nyarat.

Egyébként is szerintem sokkal többet nyom a latban az elmúlt 3 év teljesítményében a koncepció (pénz) hiánya az átigazolásokban és a keret alakításában, mint az edzők teljesítménye; ezáltal a vezetőség hibájának tartom az elért eredményeket és a kialakított keretet is; tehát igazából lehet azt mondani hogy Roni kiaknázásának a hiányáért is javarészt ők okolhatók.
Azt gondolták, hogy megveszik a csodafegyvert és mossuk kezeinket, minden mást oldjon meg az edző. Csak azt nem nézte senki hogy miért volt csodafegyver Ronaldo: volt mögötte egy olyan csapat és játékostársak, akik ki tudták szolgálni és erejük teljében voltak.

Amúgy így visszagondolva szerintem mindhárom edző lehet azt mondani hogy szinte a maximumot hozta ki a ténykedéséből:

- az utolsó éves megfáradt Allegri ezzel a jóllakott gárdával is nagyon nagy előnnyel nyerte a scudettot, habár többekben csak az maradt meg amikor a bajnoki cím bezsebelése után már csak lézengtek és szégyent hoztak ránk a játékosok;

- Sarri teljes ellenszélben is hozta a bajnokságot, respekt az öregnek a teljesen idegen közegben;

- Pirlo meg csak betolta a BL helyre a csapatot meg nyert két kupát; habár a legjobban ez a tavalyi szezon idegesített és szégyenkeztem; de a minimum minimumát teljesítette, habár fáj a scudetto elvesztése és javarészt nem rajta múlt szerintem a BL, ördögi szerencse kellett hozzá. (Most lehet azzal vitatkozni, hogy egy kezdő edzőtől covid- és ilyen nehéz nyár után elvárható-e a bajnoki cím, lehet csak az elmúlt évek mondatják velem, hogy igen, nem tudom. Ez egy másik téma lenne.)

A 2. gondolatod meg szintén nem ennyire egyszerű. Ha neked azt mondják, hogy mondj le a fizetésed feléről mert nagyon nagy kakiban van a cég; akkor megtennéd? Ráadásul úgy érzed, hogy te mindent megtettél ami tőled tellett.

Vagy folytatva a sort, ha azt éreznéd a jelenlegi cégednél, hogy menekülnöd kell onnan mert nincs semmi motivációd, nem érzed jól magad és nem tudsz ott dolgozni többet, stb.; akkor elmennél akár kisebb fizetésért is valahová ahol tudod hogy újra önmagad lehetsz? Tudva azt, hogy nem kenyérre kell a pénz, megleszel valahogy.

Nyilván nem összehasonlítható a két munkahely, de a lényeg azt hiszem érthető. :-) Nem ennyire fekete-fehér ez sem.

@molnaratti10: Érdekes gondolat és van benne ráció. Ez is benne lehet a klubváltásban, igen.

Rocky80 2021.08.27. 02:40:10

@Ravanelli: jogos.

Azt hiszem amúgy, hogy végérvényesen el kellene felejtenünk azt, hogy minden játékosunknak csak a klub érdekei lebegnek a szemei előtt, ezzel kel és fekszik és csak úgy cselekszik ahogy a Juventusnak a legjobb. Nem hogy minden játékosunknak, szerintem egynek sem.

Nincsenek már klublegendák sehol, nincsenek már minket a B-be is követő játékosaink, nincs már hűség, nincs már lojalitás. Véssük az eszünkbe, még ha fáj is mert mi idősebbek emlékszünk rá hogy nem volt ez mindig így. :-(

Némely játékos már nagyobb brand mint a klub, ez is ennek a szajha - közösségi médiás világnak a következménye.

Ennek megfelelően kezeljük a jelenlegi helyzetet is és legyenek "elvárásaink". Nem fogunk annyit csalódni.

Na jó éjt mindenkinek! :D

Rocky80 2021.08.27. 02:42:46

@steven.h: (az edzők teljesítményéhez): a BL győzelem meg egyiknél sem volt realitás, ahogy most sem az. :-(

MdewC 2021.08.27. 02:47:10

@Rocky80: én pontosan ezt próbálom. Nagyon haragszom a klubra.

Így elcseszni is csak mi tudunk vmit.

Kurva ciki ami most megy a szememben. CR ide vagy oda.

MdewC 2021.08.27. 02:49:31

Ha pedig CR egy ellenünk lőtt góljával esünk ki a BL későbbi szakaszában…

Azt nem kívánom egyikünknek sem. ;)

DelPiero2 2021.08.27. 02:57:32

@MdewC: szerintem nem most megy. Korábban ment pl. ahogy ADP-t elküldték, Mandzut, ... Világosan megmutatta, hogy csak a jelen számít, hűség meg egyebek ide-oda. Jön egy bagós, aki semmit sem tett a klubért, és máris oszthatja az észt, felboríthat mindent. Szerintem ezeknek a cselekményeknek elég mély következménye van nemcsak a nevezett játékosok, hanem a többiekre is komoly hatással van. Ronaldóval is az a baj, mindenki hasonlítgat. Évente egymilliót kap minden gólért, amibe az a tizi gól is beleszámít amit más harcol ki. Hiába gólkirály, nincs arányban a 30 milla ezzel, és ezt a csapattársak is látják.
BL: más csapat is többször játszott döntőt és elbukott (azt hiszem Atletico) s nemegyszer volt hogy olyan csapat nyert, amire nem sokan számítottak az elején. Azt minden esetre jobban csinálhatnánk, hogy a meccseket időben lezárjuk, pl. bejöhetnek a fiatalok utána, és nem lesznek a sztárok túlhajtva. Továbbá nagy hangsúlyt fektetni arra, hogy ne csak a közvetlen BL meccs előtti meccsen pihentessük a játékost, mert nem egyszer megtörtént hogy a fontos meccsekre fontos emberek sérültek voltak.

DelPiero2 2021.08.27. 03:02:12

@Rocky80: A nincs hűséghez a klub is nagyon hozzájárult: ADP, Mandzu elbocsátása, Buffon háttérbe szorítása, pedig a tavalyi évben tul. képp jobb volt mint a lengyel. Marci -val sem bántunk fényesen.
Kean apjának nem voltak képesek bagóért traktort venni, pedig a kiscsapatok ellen Kean tartott életben minket, különben mint mostanában elcsesztünk épp ellenük egy csomó pontot.
Szerintem a zsírdisznóval való üzletelés sem tesz jót nekünk, a hűség ellen dolgozik erősen.

DelPiero2 2021.08.27. 03:03:26

@Rocky80: azért a BL-eknél szeritem a bírók is besegítettek ellenünk.

venember83 2021.08.27. 05:36:00

@Rocky80: nem, sajnos nem vicc volt. A saját szurkolók közül tényleg sokan nagyon lebecsülik a klubot, és nagyon gáznak tartják azt, ahogyan működik, ahogyan tevékenykedik a piacon, s most CR7 is elég komolyan megmondta a véleményét ezzel a távozási kéréssel.

Shyr Kahn 2021.08.27. 06:12:31

@DelPiero2: Egyetertek. Itt felvetodott a kerdes, hogy vajon ennyire gaz-e a klubbunk. Nos sztem nem. Sztem Ronaldo a gaz ezzel az utso perces menekulessel, ami egyertelmuen arra utal, hogy nem tud es nem is akar Allegri-vel egyutt dolgozni. Nem latja a lehetoseget arra, hogy egyeni cimekhez tudna vezetni a csapat, ami igaz is, addig amig itt van.

A klub alarakott penzt es arra sem lehetett panasza, amennyiszer kezdhetett az elozo harom esztendoben, amennyiszer elvegezhette a buntetoket es a szabadrugasokat.
Az, hogy a csapatnak nem ment, az sok tenyezo fuggvenye, de ezekbol az egyik, hogy maga CR sem teljesitett ugy, ahogyan mi azt megalmodtuk az idejovetelekor. Volt nehany merkozes, amikor mesterien jatszott, de nem veletlen, hogy az ev legjobb jatekosa listain alig tunik fel a neve a futottak meg kategoriakban. Tok mindegy mennyi golt szerzett, nincs ott a listakon, mert a klubnak nem ment vele es ez mutatja, ami mindenki latott: mar csupan arnyeka volt onmaganak.

Azoknak, akik siratjak:
1. tul sokat keres, ez az osszeg felszabadul (sztem Icardi tenyleg beleferhet, hacsak a PSG nem akar keresztbetenni nekunk)
2. a csapat egy resze nem kepes jatszani vele, mert alandoan ala jatszik, ha kell, ha nem
3. Allegri csapatot akar epiteni es en tamogatom, ha valoban az olasz csapat mintaja lebeg a szemunk elott

Egyaltalan nem erzem, hogy CR tavozasa eseten nem tudnank golt loni. A csapat egy resze felszabadultabb lesz es nyilvan sokan at fogjak vallalni a buntetoket, es a rengeteg kihagyott szabadrugast is. ADP is megjegyezte, hogy CR nagyon rosszul ertekesiti a szabikat, ennek ellenere mindig Ot lattuk a labda mogott, pedig Dybala is lett volna olyan veszelyes, ha nem veszelyesebb a bal labas teruletekrol.

Ugy sejtem, hogy a tavozasa - amennyiben jol potoljuk - egyedul a Juventus markanevet fogja megviselni.

szauerb 2021.08.27. 06:39:37

Minden tekintett Dybala-n most. Itt a lehetőség amire vágyott, legendává válhat.
Kíváncsian várom...

Shyr Kahn 2021.08.27. 06:55:10

@szauerb: Sztem eleg jol jatszott az elozo merkozeseken (Tacchnardi is hasonlot szakertett es dicserte a Dybcsi - Morata kettost). A kapitanyi karszalag jo motivacios eszkoz, jo huzas volt. Remelem nem serul le, mert egyedul az akaszthatja meg abban, hogy megmutassa 27-28 evesen, hogy mire is kepes, mennyire beerett mar. En oszinten szolva bizok benne. Nagyot durranthat iden.

Kean, Kulu, Kaio, Chiesa, Berna, Morata, Dybala... erre azert senki sem mondhatja, hogy nem elegge fiatal es varialhato. Raadasul olaszabb is, mint az elozo eveben, ha a Kean, Chiesa, Berna harmast nezzuk (igen Kean-t mar ide szamolom).

Berna? Kerdezhetik sokan. Allegri alatt mindig is jo volt... ahogyan mondjuk Bentancur is. Mindkettojuktol javulast varok, ami az elso merkozes alapjan, nem feltetlenul hiabavalo elvaras.

Matteo89 2021.08.27. 06:58:57

@steven.h: Ezzel nyertünk volna évi 15 milliót. Az mire elég a mai fociban? Igazolhatsz egy Padoint belőle.

szauerb 2021.08.27. 07:08:26

@Shyr Kahn:
Persze, lehet abban ráció amit írsz és papíron jól is festenek ezek a nevek.
Csak aztán jönnek a nehéz/sorsdöntő mérkőzések ahol ezeknek a játékosoknak a nagy része rendre összeomlik.( kivéve Chiesa)
Bízni nem bízok Dybalaban de egy utolsó reménysugarat táplálok felè.
Bentancurt mindig kedveltem és sokkal hasznosabb játékos annál mint amit tavaly láttunk tőle...
Berna... hát szöveg az van.

Ravanelli 2021.08.27. 07:32:54

@szauerb: Dybala az egyetlen potenciális klasszisunk. A tudása alapján a "potenciális" kitételt már évekkel ezelőtt ki kellett volna nőnie. Eddig hiányzott az igazi robbanás. Hátha majd most!

Ravanelli 2021.08.27. 07:34:33

@szauerb: Berna meg fog táltosodni Max keze alatt! Messze nem olyan kutyaütő, mint ahogy itt sokan gondolják.

steven.h 2021.08.27. 07:34:35

@Matteo89: szerintem okos üzletekkel ez a felszabaduló 15 millió az bér lehetett volna. De teljesen mindegy, hogy kit igazoltunk volna belőle, az a lényeg, hogy nem tette meg, pedig biztosan tudta hogy szarban van a klub és a saját munkahelyed példával sem értek egyet amit nem tudom ki írt, tekintve hogy nem alamizsna meg valahogy elleszek összegekről beszélünk hanem 15 millió euróról amihez még hozzácsapja a szponzori pénzeit… szóval nem arról van szó hogy keres az ember 400 ezer forintot és mondják neki, hogy Covid van ugyan mondj már le a feléről.

Matteo89 2021.08.27. 07:47:40

@steven.h: Ennyi erővel a teljes csapat lemondhatott volna a bérének a 80%-ról, mert nem szorul rá senki. És akkor Mbappét is leigazolhattuk volna talán.

Il Principino 2021.08.27. 10:08:50

@Ravanelli: Előbb semmiképp sem tudott volna távozni,mivel Kane és Mbappé jövője is most látszik körvonalazódni,előbbi marad a másik sanszosan távozik.Így az olajosokhoz van esélye csatlakozni.
Ha emlékeim nem csalnak ő már a szezon végén elköszönt egy nyilatkozatában...
Meg ahogy írtad,megvárta hogy erősítünk.

Frankie.7 2021.08.27. 10:37:56

Egy kis érdekesség: A Rómából távozó Dzeko évi bruttó 13 millió eurót keresett. Az érkező Tammy Abraham évi fizetése bruttó 6 millió euro, és 40 millióért érkezett, de most csak 5 milliót fizettek érte, majd a következő három évben kb 7-7-7 milliót, majd az utolsó évben 15-t! Tehát tulajdonképpen 4 évig Dzeko fizetéséből egy piacképes játékosuk van, és az utolsó évben lesznek mínuszban! Én ezt nem tartom rossz üzletnek ezek alapján, egy hasonlót nálunk is eltudnék képzelni Roni pénzéből, csak találjuk meg azt, aki nem egy Berna szintű karrier ívet fut be!

Juvebest 2021.08.27. 10:57:24

@Ravanelli: Lehet, hogy Ronaldo elmúlt 3 évben forditott fizetése miatt ez cirka 90 millió euro nem jutott pénz erősitésre és ugye itt volt még a járvány ami nem csak a juvét érintette érzékenyen anyagilag

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása