Higuaín: „A Juventusnál szinte központi középpályás voltam”

higuain_gonzalo_szettart_karokkal_miami_mezben.jpegGonzalo Higuaín 2013 és 2018 között tartotta félelemben a Serie A védősorait a Napoli és a Juventus csatáraként, aztán Cristiano Ronaldo érkezésével kölcsönbe küldte a klubja először a Milan, majd a Chelsea együtteséhez, majd visszatért a Juventushoz Maurizio Sarri csapatába.

Végül 2020 nyarán a játékos elhagyta a Juventust, azóta a Miami csapatánál futballozik testvérével, Federicóval az MLS-ben.

„Miamiban csodálatosan érzem magam. Nyugalmat találtam a pályán kívül is, és nagyszerűen érzem magam. Európában nem volt nyugodt a pályán kívüli élet, miután véget ért a meccs. Buffon azt mondta, hogy amikor nem érzem már a tüzet égni, akkor ideje váltani. Ezért váltottam, és ide költöztem, élvezem ennek a csodálatos városnak a hangulatát és örömeit.” - mondta a csatár a Christian Vieri neve által fémjelzett Bobo TV adásban.

„Azt hittem, hogy majd cigivel a számban futballozhatok itt, de komoly itt a verseny, mivel ez nehéz liga. Rá kellett jönnöm, hogy az olasz futballhoz hasonlít. Spanyolországban és Angliában könnyebb jól teljesíteni, míg Olaszországban az ember szenvedni fog, ha nem ismeri a bajnokságot. Ugyanez ez a helyzet itt is.

A futball megváltozott. Amikor Madridban futballoztam centert játszottam, majd Maurizio Sarri vezetése alatt megtanultam a csapatot segíteni. Amikor a Juventushoz érkeztem, szinte központi középpályás lettem.

A Napolinál az első évben szenvedtem, de Maurizio Sarri érkezése után javult a helyzet. Maurizio kinevezése előtt nem voltam biztos benne, hogy folytatni szeretném-e, de miután öt percig beszélgettem vele, ő meggyőzött a maradásról. Aztán sikerült a csapatában 36 gólig jutni.

Ő nagyszerű tanár volt, a legjobb edzők közé sorolnám, akikkel volt szerencsém együttműködni. A Serie A-ban kevés területen kell boldogulni, de ha az ember törekszik rá, akkor adott a terület. Kell ehhez némi kvalitás, ahogy a gólszerzéshez is. Azt hsizem, hogy a Juventusnál nem sikerült átadni az elképzeléseit. Sarri mindig arra törekedett, hogy két érintésből járassuk a labdát, még ha kockázatos is volt. Egyes játékosoknak nem felelt meg ez a futball.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2216594794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il Principino 2021.06.16. 09:08:53

Hát hogy nézel ki ember ezen a képen???

2021.06.16. 10:08:52

Eskü azt hittem Dr. Gődény van a képen. :D
Csodálatosan nézel ki Pipita.

rabsic02 2021.06.16. 11:44:05

Én nagyon bírtam, de már nem férne be. De respect, hogy ezt ő is tudja.

Lanzafame 2021.06.16. 12:31:08

@Il Principino: végre elfogadta, hogy már nincs haja.

Ezzel a szakállal viszont nehéz lehet az amerikai reptereken. Az is igaz, hogy legalább a gazdag miami nyugdíjasok között sikere lehet vele a strandon.

Shyr Kahn 2021.06.16. 17:13:34

It amcsiban a DAZN-on keresztul neha nezem a Major League Soccer meccseit es egy ideje mar latom ezzel a szakallal. Ala kell irni, hogy az amcsi foci jo iranyba valtozik es egyre versenykepesebb lesz, szoval totalisan egyetertek vele. Minden evben lehet latni, hogy az iram es a jatek minosege javul.
Pl itt Montrealban is a masodik legnepszerubb sport a jegkorong utan. Eleg jol szervezett a gyerekek jatszatasa nyari szunetekben. Onkentes apukak latjak el az kezdobb csapatok edzeset es meglehetosen sok gyerek jatszik hetente merkozeseket itt is a szomszedos palyakon, ahol a szulok eleg jo hangulatot varazsolnak, hiszen kiulnek es szurkolnak/eltetik a gyerekeiket. Az utanpotlas neveles ezen a szinten joval jobb, mint otthon pl.
Kis penz, kis foci, nagy penz, nagy foci.

pott70 2021.06.16. 20:24:21

Érdekes ez a senky.Amíg itt volt gonzalo addig csak Hig volt,a semmi, a szar ,a szemét, értéktelen,ect.Most meg Ronaldó a szar,bezzeg Higu milyen jó is volt Dybalával párban...Ja,csak hát az a kutyaütő Buffon ugrott mindíg rossz irányba...

alexGicamo 2021.06.17. 05:01:25

Fel sem ismertem ezen a képen !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása