A Paris Saint-Germain bejelentkezett Ronaldóért

ronaldo_cristiano_golorom_crotone.jpgA spanyol AS állítása szerint a Paris Saint-Germain tárgyalásokat kezdeményezett Cristiano Ronaldo képviselőivel annak érdekében, hogy nyáron Franciaországba csábítsa a portugál klasszist.

Ronaldo jelenlegi szerződése 2022 júniusában jár le Torinóban, s az olasz sajtó értesülései szerint az új vezetőedző, Massimiliano Allegri áldását adta Ronaldo értékesítésére, így a klub megszabadulhatna a 36 esztendős támadó 31 millió eurós bérezésétől is.

Allegri nem számolna Ronaldóval a következő szezonban, a Paris Saint-Germain pedig menekülő útvonalat kínálhat a játékos számára. A francia klub kapcsolatba lépett a Tonaldo képviseletét ellátó Jorge Mendes-szel, azonban egyeztetésekre egyelőre még nem került sor a Juventusszal.

A torinói klub a hírek szerint 30 millió euro körüli összegért válna meg Ronaldótól, a PSG pedig kész Mauro Icardi bevonására annak érdekében, hogy az üzlet megköttessen.

Ugyanakkor nem a PSG az egyetlen érdeklődő, a Manchester United is szívesen látná egykori játékosát az Old Traffordon. A Tuttosport szerint a Juventus kész lenne megállapodást kötni az angol klubbal, s a portugál klasszisért cserébe Paul Pogba, esetleg Donny van de Beek csatlakozhatna a középpályáját megerősíteni kívánó zebramezesekhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7216581614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar Közöny 2021.06.04. 10:34:54

Majd ha jövőre az idei formáját átmentő Dybala, meg a szezon 2. felében "brillírozó" Morata nem szállítja a gólokat, akkor lesz majd sírás, hogy bárcsak maradt volna még. Méltánytalan ez az egész, ha valóban igaz.

MdewC 2021.06.04. 10:39:09

@Magyar Közöny: 100%-ig egyet értek.

Juve!

rockitbaby 2021.06.04. 10:47:05

@Magyar Közöny: Akkor magyarázd meg, miért lő vele egyre kevesebb gólt a csapat!

Lanzafame 2021.06.04. 11:14:56

Idén látványosan elkezdett öregedni. Ennek ellenére gólkirály lett és sokszor kihúzta a csapatot a szarból, kínos meccseken. De ebben a szeonban már látszott, hogy nem az a játékos aki volt, jobb, ha most engedjük el.

Viszont az, hogy Dybalától (és Moratától) várjuk helyette a gólokat és a vezérszerepet, óriási zsákutca. Menjen Ronaldo, de akkor pótolni kell, minőségi játékosokkal, különben óriási bajban leszünk elöl, ha az említettek formájára bízzuk magunkat.

triplat 2021.06.04. 11:35:47

Na akkor már csak Dibcsinek kell hely. És akkor Összeállna a Chiesa Wener Sancho hármas :D

Matteo89 2021.06.04. 11:35:53

@Lanzafame: Azért idén az egész csapat úgy nézett ki, mint valami öreglány. Nem véletlenül lett a vége majdnem egy csúfos 5. hely. Néhány huszonéves játékosunk úgy nézett ki idén, mint valami negyvenes.

Lanzafame 2021.06.04. 11:46:35

@Matteo89: Igen, de ez senkit nem ment fel, főleg nem azokat, akiktől sokat várunk. Az állítólagos klasszisaink dolga lenne ilyenkor, hogy kihúzzák a csapatot a szarból egy meccsen. Erre a bajnoki erényre idén csak Ronaldo, Cuadrado és Chiesa volt képes. A sérülés sem mentség, mert mindenkinek bőven volt ideje és szerepe az idényben "ragyogni".

A fenti három emberen kívül nálam Danilo és de Ligt hozták a megfelelő szintet. A többiek csúnyán megégtek. Ahogy te is írtad, nagyon örülhetünk ennek a mázlis negyedik helynek.

steven.h 2021.06.04. 12:24:10

@Magyar Közöny: @Il Principino: Én változatlanul azt gondolom, hogy megfelelő csapatjátékkal ki lehet őt váltani. Ronaldo előtt is volt élet, utána is lesz. Az általa hagyott felszabaduló bértömeg, meg ha esetleg egy okos cserét sikerülne a PSG-vel végrehajtani (nagyon nem kedvelem, de Icardi pl) akkor még jól is járunk.

Ronaldo előtt sem volt 20 gólos csatárunk (Higuain-t leszámítva, de nálunk pl az ő játéka is átalakult és sokkal inkább csapatközpontú játékos lett, nem úgy mint a Napolinál).

A középpályánkon kell erősíteni, ez erősen tervben van, ahogy a híreket lehet olvasni és eddig is sikerült eredményeket elérni, sőt bizonyos szempontból még jobbak is voltunk Ronaldo nélkül ilyen tekintetben.

Sem Mandzukic, sem Dybala, de előtte Vucinic, Giovinco, Llorrente sem nevezhető egyáltalán 20 gólos csatárnak, mégis megvoltak a gólok, most is meglesznek. 29 gólt lőtt Ronaldo az idényben, azt azt jelenti, hogy a Dybala-Morata-Kulusevski-Chiesa+egy csatár 5-snek kellene ennyit még szétosztania maguk közt, ha mondjuk csak egy "15" gólos csatárt is hozunk, akkor 3 góllal kellene többet szállítaniuk idén...az Dybalának 3 szabadrúgásból lehet megvan... Szóval én nem aggódok ennyire ebben a kérdésben.

JeetTrader 2021.06.04. 12:40:30

@Magyar Közöny: abszolút egyetertek! Annak ellenére h drága a fizuja miatt és lehet h már ő sem a régi de mindig elefelejtik egyesek h ha egy csatár nem kap érdemi használható labdát akkor ne várjunk már tőle 100 gólt!
Ha a kp rendbejonne további potenciál növekedés mutatkozna meg Ronci esetében! Így is messze csak az ő góljainak köszönhetjük h bizonyos meccseket megnyertünk.

Ha elmegy pótolni kell valahogy! Sok sikert hozzá! Igazából nem is pótlás fog lenni sztem hanem más csapatreszek lehetnek átszabva.

Sokkal hamarabb vágnám ki Bentancurt vagy Ramseyt vágy Bernardeschit miközben a kölcsönből visszajovo játékosokat is el kéne passzolni...

Nagyon szomorú h nem sikerült kiaknázni a benne rejlő potenciált. Ne legyen sírás rívás ha nem jönnek majd az ő gólja szétosztva a többi csatárunk mellett!

rabsic02 2021.06.04. 12:52:04

Mit kell sírni, hogy elmegy. Ha a csapat összeáll, akkor Dybala is lövi a gólokat

GodPiero 2021.06.04. 13:00:21

@Magyar Közöny: @Lanzafame: Mindent leírtatok, jogos!

Ennek ellenére egy Roncy - Pogba/Icardi csere jó lenne és itt elsősorban nem Ronaldo kora és fizetése, hanem a csapatépítés miatt is...

Remélem Dybalát elzavarják a vérbe .... 27 éves szuper tehetség....

venember83 2021.06.04. 13:03:52

Örülök, hogy ekkora a bizalom Dybalával szemben, én is abban próbálok reménykedni, hogy bizonyítani fog, és a csapat húzóembere lesz. Mindazonáltal nehezen felejtem azokat az időszakokat, amikor padozott a visszatérő mester csapatában, s valamennyire rizikósnak érzem rá építeni a csapat támadását és ezzel kvázi a jövő évi idényét is. És nem, Morata sem egy életbiztosítás, kicsit sem. De ha azt gondoljuk, hogy CR7 elengedése és Dybala megtartása elégséges megoldás a csatárok tekintetében, netán a középpálya "megfelelő" megerősítése mellett is akár, szerintem csúnyán koppanni fogunk jövőre.

Del Pybala 2021.06.04. 13:07:23

Jo kis pr fogas volt, de semmi több. Borzalmasan gyenge lett iden. Padoin technikasabb nala. Nelkule tobb golt lone a csapat sztem.

Camo76ers 2021.06.04. 13:22:38

Azt senki nem vette észre , hogy Ronaldon elhal a passzjáték ? Az utolsó meccsre felrakott csapat látványosan élvezte hogy kényszerítőkkel hozhatják egymást játékba . Ők futballoztak . Ronaldo kerékkötő . Aki ezt nem látja , az még nem játszott életében .

Leram7 2021.06.04. 13:34:13

Szerintem CR-re nem lehet panasz.

Miért lettünk 4-ek? Mert senki sem számolt azzal, hogy Dybala 4 gólt szerez a bajnokságban.

De Morata 11 gólja is csalódás.
Bentacur 0 gólja is az.
Arthur 1 (bár az inkább öngól volt)
Kulusevski 4 gólja is csalódás.

Szóval a bajnokságban nagyon nem volt góllövő, csak 1 CR és Chiesa hozott átlagon felüli számokat.

Ha CR elmegy Allegrinek valami nagyon extra csapatot kell gyúrnia, mert eléggé elértéktelenedett a keretünk.

peti78 2021.06.04. 13:34:24

Én a várható formációra vagyok kiváncsi

m.martin91 2021.06.04. 13:41:33

Ronaldo nagyon gyenge játékos lett. Fék a csapatban. Ezért is lett gólkirály. Nélküle bajnokok lettünk volna Pirlóval. Ez van.

steven.h 2021.06.04. 13:48:02

@m.martin91: Szerintem senki nem gondolja, hogy CR gyenge játékos lett. Az tény, hogy az öregedés jelei azért látszódnak rajta. Az elmúlt 3 évet meg kell köszönni neki, de aki nem látja, hogy ez a "házasság" egyik félnek sem vált SPORTSZAKMAILAG az előnyére az sajnos szerintem tény.

Előrébb léptünk vele eredményekben? Nem. Csapatszinten előrébb léptünk vele? Nem.
Többször leírtam már, igen 3-szor 20 gól felett lőtt, de összességében több gólt szereztünk vele, mint nélküle? Nem. Jó hatással van a csapatjátékra? Nem.

Ezek után felteszem a kérdést, ér ennyit a 30 gólja vagy többet érne, ha lehetne a csapaton erősíteni? (jelenlegi helyzetben nem opció a kettő egymás mellett)

Tony. 2021.06.04. 14:01:47

Dybala formábalendülésére egy éve várunk, reméljük nyáron nem csípi meg egyetlen szúnyog sem, mert az újabb fél év. És akkor ott van Morata, aki bárhol is játszon 4 hónap jó játéknál többet nem tud produkálni, aztán márcsak a labdában botladozik. Kulusevski fel sem ér a kapu elé. Szép kilátások.

m.martin91 2021.06.04. 14:10:50

@Tony.: Ronaldo kiváltására mindenképpen szükség volna egy gólvágóra, például Icardira. A fél éveket sérült, egyébként is sz@r Dybala, illetve egy nagycsapat támadószekcióját vezetni képtelen Morata nem tudja pótolni Ronaldo góljait. Ha Mbappé távozik, egyértelműen a Ronaldo-Icardi cserével járhatnánk a legjobban szerintem. Nem látok másik csatárt, akit képesek lennénk leigazolni, és gólerős is lehetne a Serie A-ban.

JeetTrader 2021.06.04. 14:20:28

@Camo76ers: Semmi nem tartotta vissza a többi csatárt attól h gólokat lőjjenek, akár van Ronci, akár nincs a pályán...de valahogy mégsem jöttek a gólok tőlük...

Aztán amikor meccs közben azt látod h a társaknak nem megy, nyílván megpróbálod te megoldani. Ezt tette Ronci is és így nyílván elhalt rajta a csapatjáték, hisz nem bízott a társakban...hogy ez jogos e, nem feltétlen mondanám, de akkor meg azt kapná meg az ember, hogy "miért nem oldottad meg te magad, ha láttad, hogy nem megy a többieknek"?

@peti78: 4-2-3-1....szerintem...esetleg 4-3-3....de talán semmiképp nem 3 védős rendszer. A 4-2-3-1-et jól megszervezte anno a Mister úgyhogy 90% esélyt mondok rá. Aztán lehet beújít valamit, látva mi nem működött Sarri és Pirlo alatt.

Camo76ers 2021.06.04. 14:35:50

@JeetTrader: A többi csatár azért nem került helyzetbe , mert nála megállt a játék . Neki a passz , mint opció sokadrangú dolog . Egyébként ezáltal magával is kitolt . A védelmeknek mindíg volt idejük rendeződni . Erre mondják , hogy hiányzott akkor , amikor a passzolást tanulták .

GodPiero 2021.06.04. 14:36:44

@m.martin91: Ha Mbappe tényleg megy a Realba, akkor a PSG-nek szüksége lesz egy gólvágóra/marketing fogásra ... Erre tökéletes Ronaldo.

Én kiegyeznék egy icardi - Kean csatárduóval ( esetleg Morata még 1 évre )

Rikoo 2021.06.04. 14:50:26

@m.martin91: Allegri Ronaldon kívül szeretne még egy támadót, szóval 2 fog érkezni, Dybala és Morata mellé.
Egyébként szerintem Cuadrado ismét fel fog menni támadónak a szélre és nem védő lesz. Legalábbis más értelmét nem látom, hogy miért merülnek fel jobbhátvéd opciók..
Gondolom az egyik jelölt csatárnak Milik vagy Malen, akik olcsóbbak. A pótlás pedig lenne Vlahovic vagy Icardi, de Keant is szeretnénk.
Amivel nagyjából mindenki egyetért, hogy Allegri és a vezetőség sem tervez Ronaldoval több szempontból sem, de a legfőbb, hogy anyagilag nem bírja el a klub.
Illetve a középpályát akarja Allegri megerősíteni.

sleepy8 2021.06.04. 14:50:58

Amúgy kötekedés nélkül, full komolyan kérdezem azoktól, akik szerint ha Ronaldo elmegy, akkor bajba leszünk, mintha kb belőle állna a Juventus. Ti amúgy Cristianoval jöttetek? Előtte láttátok Juve meccset? Én komolyan nem értem ezt az egészet.

Attilio79 2021.06.04. 15:02:18

Ronaldo előtt is volt élet! Nagyszerű sportember, ugyanakkor a pro és kontrák találkozásánál most inkább a második a nyertes vele szemben!
Magas a fizetése, öregszik, ha bejelentkeztek érte, talán az utolsó alkalom, hogy eladható lehet, a bére bomlasztja a csapatot...
Simán elképzelhető, hogy lehet benne még 1-2 szezon, de mi van, ha mégsem?
Ronaldo lehet az új Khedira, de milyen áron?

Leram7 2021.06.04. 15:09:31

@sleepy8: Én 25+ éve vagyok juve drukker. Amikor CR ide jött nem lelkendeztem.
De aztán rá kellett jönnöm, hogy az ember egy nagyon kemény és motívált győztes alkat. Jelenleg ilyen nem sok van a csapatban.

2020-ban Sarrival 83 ponttal lettünk bajnokok.
2021-ben az Inter 91-el nyert.

Olyan csapatok ellen hullattunk pontokat, mint a benevento.... stb.

Ami szerintem változott, hogy az inter erősebb lett. Lukaku, Barella, Hakimi, Bastoni, Lautaro, Skrinniar, Vrij felnőttek a feladathoz és mellettük a kiegészítő és rutinos emberek is meccseket döntöttek el.

Nagyon bő kerete volt az internek.
Pl: Darmian 3 gól szerzett a bajnokságban, Kulusevski 4-et.
Volt Kolarov, Young és még rengeteg rutinos peremember, aki ha lehetőséget kapott élt vele. Nálunk ez nem volt meg. 4-5 ember hozta a meccseket az egész szezonban: Cuad, CR, Ligt, Chiesa.

A csapaton nem látszott az edzői munka, a keret nem volt mély, ha nem lett volna CR max 7. hely.

2021.06.04. 15:09:34

Felőlem mehet. Előtte sem voltunk semmivel sem gyengébbek. Viszont egy Dybala-Morata páros sovány lesz. De még hosszú a nyár. CR már csak árnyéka önmagának. Kb akkor lépett a Juve a lejtőre, amióta itt van. Persze nem csak ő az oka, de szerepe van benne, mondhat akárki, akármit. Ő is már csak öregebb lesz. Idén még látunk belőle egy kis korpát, jövőre ingyen távozhat. Egyáltalán nem hiányzott CR, míg nem volt itt. Mondom ezt úgy, hogy elismerem az érdemeit. Ezt a gólmennyiséget nélküle is bármikor kitermeljük normális támadókkal és kp-val. Kérdés, ezekből lesz-e jövőre valami? Leszarom, ki mit mond, én így gondolom. Inkább néznék még 100 évig egy DP-Trez párost, mint ezt a CR vezette támadósort.

flash91 2021.06.04. 15:11:21

Nem tudom felfogni, hogy joparan nem latja mi a helyzet??? Ronaldo hiaba rug 40 golokat, ez a Ronaldo mar nem az 5 evvel ezelotti. Keptelen felfogni hogy nem bal szelso mar, egyetlen csele nincs amivel embert megverne, a bicikli meg a sarokkal visszadobja maga ele, sprintben se ver meg senkit. Ha kepes lenne bemenni centerben meg mindig tokeletesen hasznalhato lehetne, de ebben a formaban mar minden csapatnak teher, a passzjatek is elhal rajta, mert mielott passzolna, megprobal 3 cselt csinalni aztan jon a visszapassz tole. A Portugal valogatottnal is ugyanez a problema kezd kialakulni.
Es igen eddig is megrugtak masok a golokat helyette, ha el megy hoznak valakit. Es ennyi....
Miota o idejott, Higany es Mandzu karrierje padlot fogott , Dybalae pedig hullamzik.
Es barhova fog igazolni ugyanez lesz a gond vele, sajnos mar nem olyan a szelen mint regen, csak a kapu elott maradt extraklasszis

flash91 2021.06.04. 15:15:31

@Leram7: azzal hogy motivalt es gyoztes alkat nem erunk semmit, a Juventus soha az eletben nem volt olyan mint a real, barca. Itt nem kirakat emberek jatszottak, hanem melos a csapatert kuzdo klasszisok. Ezzel az irannyal nem erunk semmit. Tudod miert nem lettunk volna iden 7.ek?
Mert ha nincs Ronaldo akkor valoszinuleg az elmult 3 evben is mashogy alakulnak a dolgok, nem epitik le ennyire a keretet es vagy igazolunk, ilyen egyszeru ez a mi lenne ha Ronaldo nem lenne itt dolog.

Matteo89 2021.06.04. 15:15:54

@MGB75: Mindenki szivesebben nezne a csucsformaban levo Trez-DP parost, csak most az alternativa nem ez, hanem a Dybala-Morata paros.

GGábr81 2021.06.04. 15:17:36

Szegény CR7-nek kellett rúgni a gólokat, mert a többieknek nem ment. Egy hős.
Szerintem se' lehet másról szó. Azok a csatárok akik korábban Roni előtt ugyan nem egyénenként, de közösen lőttek vagy 50 gólt, nos azok egy nyár alatt elfelejtettek focizni. Dybcsivel és Pocakkal is ez volt. Majd jöttek új játékosok, akiket pont rosszkor igazoltunk, mert korábbi csapatukban termeltek rendesen, de nálunk hirtelen elfelejtették. Ebben én semmi gyanúsat nem látok. Nem értem miért kell ezt is a mi Roninknak felróni. Hiszen látszik minden mozdulatán, tettén, hogy neki mennyire fontos, hogy társait kiszólgálja, helyzetbe hozza. Tömte őket labdával, mindhiába. És ha néha nagy ritkán valaki más is gólt rúgott, mennyire örült, szinte kicsattant a boldigságtól.

Gaben Smith 2021.06.04. 16:04:49

@Leram7: na latod pont az a baj amit leirtal a csapat tobbi tagja elol elszivja a levegot. Benzema is mennyi golt lo miota nincs madridban...

alexGicamo 2021.06.04. 16:20:48

@MGB75: Tökéletesen egyetértek ! Én is CSAPATJÁTÉKOT szeretnék látni ! Nálam ez azt jelenti, hogy nem egy játékos köré építünk fel egy csapatot és rá hegyezzük ki a témát mindenáron , hanem azt, hogy az egész csapat EGYÜTT játszik, EGYMÁSÉRT és a CSAPATÉRT és mindenki kamatoztathatja a tudsát , kvalitásait . Szerintem, sosem szerencsés, ha egy játékos, legyen bármekkora klasszis totál elnyomja a társait és csak frusztrációt okoz a jelenléte !
Tisztelem és elismerem CR érdemeit és tudását , de szerintem , most adjuk el, amíg még van rá esély, ha ez a PSG -s hír igaz .

JeetTrader 2021.06.04. 16:24:42

A baj itt, hogy nem körtét, körtével hasonlítunk össze! Értelmetlen a Ronci előtti és után időszak hasonlítgatása, mert sem a körülötte lévő csapat, sem az egyének kora, sem pedig a motivációja/formája nem volt ugyanaz! Sem az ellenfelek (!!!), sem a taktika, sem pedig az edző! Kiragadni és mutogatni Roncira, hogy nem megy neki, miközben rúgott több mint 100 gólt, idén gólkirályi címet is szerzett, nekem erőteljesen disszonáns...ha már mutogatni kell mutogassunk a középpályára, az eladott labdákból kapott gólokra, az üres területre befutó támadóknak nem adott labdákra és kreativitás hiányára. Majd nézzük meg h Lukaku és Lautaro mögött, Barella, Brozovic, Eriksen vagy bárki mire volt képes. Lukaku és Lautaro kb Delpi és Trezi...

Ez egy gépezet, melynél jelenleg a Ronaldonak nevezett rész volt "terhelve", ugyanis egyedül az mutatkozott alkalmasnak arra, hogy előremozdítsa a szekerünket. Ha most elmegy Ronci, hozunk helyette más embereket, jött Allegri, lecserélődik gyakorlatilag a teljes csapat a következő 2 évben (mert Chiello, Bonu, Buffon, Sandro és talán Tek is off), plusz a vezetőség is...ekkora jövés-menés nagyon nagy kockázat és egyedül azt lehet majd elmondani hogy a VÁLTOZÁS okozta a jobb/rosszabb játékot...ennyi fog történni,miközben reméljük h az ellenfelek sem erősödnek sokat.

2021.06.04. 16:54:25

Valahogy nem tudom elképzelni, hogy Ronaldo egója elbírja, hogy húszon X milliókért váltson csapatot. Maximum, ha a Sportinghoz igazolna. Valami csere kéne, ahol az ő neve mellett is nagyobb összeg szerepel. :)

Egyébként csapatjáték már Ronaldo előtt sem volt, ennek nem ő az okozója. Mielőtt érkezett már akkor is egy-egy játékos villanásával hoztuk a meccseket (tavasszal ez legtöbbször Douglas Costa volt), miután megérkezett annyi változott, hogy ő lett az a játékos, aki el tudja dönteni ezeket a meccseket. Sajnálom, hogy egy ilyen csapatba érkezett, ha csak 1-2 évvel előbb jön, simán lehetett volna ő a hiányzó láncszem a BL-hez.

Shyr Kahn 2021.06.04. 16:55:00

Egyetertek sokakkal abban, hogy CR oregedoben. Talan van meg benne 1-2 ev, de lassuk be, hogy csatar poszton oregednek ki a leggyorsabban a jatekosok. Altalaban a kapusok birjak a legtovabb, aztan a vedok, de a tamado kp es kulonosen a csatar poszt joval tobb futast es dinamikus mozgast kovetel, mint a tobbi poszt, ezert a kioregedes is hamarabb jo el :)

CR hatalmas jatekos, de nem eri meg a 30 millat mar a jatek szempontjabol es sztem marketingben sem akkora az erteke, mint egykor volt.

Ennek ellenere meg mindig iszonyat jo jatekos, ezert - ahogy sokan irtak - muszaj potolni. Icardi a minimum, ha a
PSG-be tart. Ha az MU-ba, akkor Pogba-n felul kell szereznunk egy jo csatart.

Kean tehetseges, de jelenleg nem latom, hogy O lenne a megoldas. Icardi bar emberileg nem tul szimpatikus, de elol tudna potolni CR-t es talan a tobbiek sem ugy allnanak hozza, mint valaki, akinek az esetek tobbsegeben le kell passzolni a lasztit.

Nalam igazabol ket ember kellene a csapatba: SMS es Icardi. Ha nem kulonosebben adunk el senkit sen a vedosorbol, akkor nalam ezzel kesz is lenne a csapat, mert SMS minoseget tudna adni a kp-ra, mig Icardi betomne a lyukat, amit CR hianya jelentene.

A Pjanic szal nevetseges, mig Locatelli kicsit tul van arazva, ahhoz kepest, amit tud. Cafoljon persze ram, de akarmit is latunk tole a jovoben, SMS mar kesz jatekos, szoval ha akarunk valamit a BL-ben, akkor inkabb O kell nekunk (felteve, hogy 80 misi korul elhozhato, mert annal tobbet O sem er).

Leram7 2021.06.04. 17:01:02

@Gaben Smith: Morata, aki CR mellett volt a legtöbbet a szezonban magához képest kifejezetten jó számokat hozott. 20 gól 12 gólpassz.
Morata még soha nem lőtt gólt 20 felett. Pedig csatár és nem az első szezonja. Morata ennyit tud, ő nem egy klasszis játékos, hanem egy B kategóriás csatár.

Chiesa is szép számokat hozott CR mellett.

Dybala, Kulu, Ramsey, Bentancur, Arthur melett nem voltak meg a gólok, gólpasszok és rengeteg egyéni hiba volt védekezésben, ami meccsekbe került.

Arthur 32 meccsen 1 gól (megpattanó mák) + 0 gólpassz. Bentancur 0 gól 4 gólpassz.

Barella 3 gól 13 gólpassz.

Én továbbra sem CR-ben látom a szezon bukását, szerintem mögötte sokkal sokkal rosszabbak voltak. Dybala, Kulusevski + középpálya és instabil védelem megspékelve egy tapasztalatlan ezdővel.

sleepy8 2021.06.04. 17:15:31

@Leram7: Hát akkor valószínűleg más meccseket néztünk az elmúlt években. Én azt láttam, hogy hiaba rúg az ember sok gólt, több szempontból is kártékony a csapatra. Aláírom hogy mentálisan toppon van, soha nem is vitattam. Viszont például soha nem volt, es soha nem is lesz csapat játékos. Ha pályán van látványosan őt kell keresni a labdaval (Chiesa ezert is volt idén kimagasló, mert Ő volt az egyetlen aki nem Ronaldot kereste állandóan). Több támadás akadt meg rajta, mint a többi támadónkon együttvéve. Nekem ezek a teátrális hisztizesek se jönnek be, a Porto ellen is amit leművelt a visszavágón, botrányos, nyilvan a csapattarsaira is jó hatással vannak az ilyenek.

Btw, CR egyénileg a vilaglegjobbja (volt), csak kell mögé egy csapat ami tud alá dolgozni. A Juve viszont sosem volt egy emberes, mindig nagybetűs csapat volt.

Attilio79 2021.06.04. 17:40:12

@Leram7: CR-ben nincs hiba, csak a bére fedezi az egész középpálya bérigényét + cserék, ez a felsorolt számokból is látszik... :D

Roland Máté 2021.06.04. 18:17:22

@Magyar Közöny: Üdv!
Nekem úgy rémlik, hogy Dybala csak az idei évben volt ilyen hosszan sérült. Előző évben az év olasz játékosa volt.
Azért az, hogy méltánytalan a helyzete szerintem túlzás. Hangsúlyozom szerintem! Ha jól tudom a 2. vagy 3. legjobban kereső játékos a világon. Saját maga dönti el hol játszik, mikor játszik, minden helyzet, tizi és szabad az övé. Azért ez nem annyira rossz helyzet szerintem.

@JeetTrader: Üdv!
Továbbra sem értek egyet azzal, hogy csapat kellene mögé, meg jobb középpálya. Amikor 2007 -ben visszatért a csapat a B ligából: Del Piero is gólkirály lett. Milyen középpálya volt akkor??? Nem olasz, welsi, brazil, francia stabil válogatott kezdő. Na és Trez mögötte egy góllal maradt le akkor a góllövő listáról.
Jogos egyébként!!! Tényleg nem egy top középpálya. DE ... Haaland már a Salzburgban is lötte a gólokat a BL -ben, a norvég válogatottban sincs mögötte neves középpálya. Mégis nagyon megy neki. De meg lehet nézni, Ronaldo milyen statisztikával áll a mostani portugál válogatottban. Ahol brutális a középpálya. (gyenge stat)

Szerintem felesleges egymással vitatkozni. Senkinek sem fog megváltozni a véleménye Ronaldo ügyben.
Inkább reménykedjünk, hogy jól alakul a nyári átigazolás, és épül majd egy jó csapat!

Forza Juve

Roland Máté 2021.06.04. 18:35:01

@GodPiero: Üdv!
Ha tényleg úgy alakul ahogy írod (MBappe real, Ronaldo psg) arra nagyon - nagyon kíváncsi leszek, hogy Neymarral hogy lesznek meg. :) Nagyon 2 dudás 1 csárdában szituáció alakulna ki. :)

@flash91: Üdv!
Teljesen egyet értek!!! Pont ezt írom én is mindenkinek! Minden résszel egyet értek!

@GGábr81: Üdv!
Hát ezen nagyon jót nevettem! :D Köszi a hozzászólást! :D :D

@Gaben Smith: Üdv!
Igen, ez így van. Egyébként pedig, ha valaki más rúgja a tiziket, akkor máris van még egy 10+ gólos játékos. Úgy minden évben.

@Shyr Kahn: Üdv!
SMS + Icardi nem lenne rossz. Én lecsapnék a fior fiatal csatárára. Vlahovic, ha jól emlékszem. Amióta hírbe hozták valahol, néztem pár meccset. Hát tényleg nem semmi. Na ott tényleg gyenge középpálya mellett is lövögetett gólokat. Szerintem jó center lehet belőle. Persze lutri. De nem biztos, hogy sokba kerülne, bére sem. Egy próbát megérne, akár valami kölcsön opcióba.

Rikoo 2021.06.04. 18:49:52

@Roland Máté: 60-70 millió euró között mozog Vlahovic ára. Sergej várhatóan még mindig több ennél.

babo0410 2021.06.04. 19:03:35

@Magyar Közöny: Aztán Ronaldo rengeteg góljával sokra mentünk. Biztos lehetsz benne, ha Dybala megkapja a bizalmat, akkor Morata sokkal több lasztit fog kapni tőle, és mind a ketten sokkal több gólt fognak szerezni. Ronaldo előtt is lőttünk annyi gólt, mint Ronaldoval. Én kifejezettem jónak tartom, hogy távozik.

Roland Máté 2021.06.04. 19:15:16

@Rikoo: ejjjha!!! Máris ilyen sok? Francba!
Egyébként nem értem, hogy nálunk miért nem bukkan fel soha egy kimagasló tehetség.
Ajax rendre nyomja ki a fiatal tehetségeket. Internél is pl az argentínok: Lautano M. , Icardi ...
Bayern, sok francia csapat ...
Nálunk évek óta semmi. Nem hiszem el, hogy nem találunk mi is egy európai vagy akár dél-amerikai tehetséget, aki tényleg viszi is valamire. Szomorú ...

babo0410 2021.06.04. 19:26:58

@JeetTrader: Ne mondjuk, hogy Ronaldonak csak az volt a baj, hogy nem kap használható labdákat. Folyton ezt hozzák fel érvként az őt védők. Pedig ő a sztár, a világklasszis, aki sokkal többet keres, mint mindenki más. Neki akkor is húznia kéne a csapatot, ha éppen mindenki más nulla. De idén sajnos rengetegszer volt ő is pokolian gyenge. Sokszor tűnt el ő is a mezőnyben. És nem egy olyan meccs volt, ahol a kihagyhatatlant is kihagyta. Vagy a szokásos, mikor betehette volna középre, az ott érkezőnek, de ő inkább ellőtte, és kihagyta.
Sajnos Ronaldo se fiatalodik. Az a meglátásom, hogy Ronaldo alapból nem illik a csapathoz, de ahogy egyre idősebb lesz, még a formája is hanyatlik. Még gólkirály tudott lenni, de rengeteg meccsen, mikor csak egy pici plusz kellett volna, már nem tudta megadni. És kis csapatok ellen sem. Szerintem pont itt az ideje, hogy menjen. Csapategységgel, és okos igazolásokkal könnyedén pótolni fogjuk. És Dybala fontos szerephez jutásval a csatársor sokkal jobb lesz meglátásom szerint.

Rikoo 2021.06.04. 19:55:17

@Roland Máté: Bentancur, Demiral, McKennie mondjuk mondhatni ilyen.

FAF 2021.06.04. 21:24:44

Ronaldo jó játékos (vagy volt) de nem a Juventusba való.
Nem bírja el őt a csapat. A Juvéra jellemző csapatjáték se bírja el és anyagilag se bírja el a csapat. Azt a pénzt csapatépítésre kellett volna fordítani szerintem. Megpróbáltuk nem jött össze, el kell engedni ezt a vonalat.

Azokat meg egyáltalán nem értem, akik végigagonizálták az évet Allegri után vágyakozva. Ők most miért vannak meglepődve azon hogy Allegri jött és Roncinak mennie kell? Ez boritékolható volt.

tjunior 2021.06.06. 08:30:35

Ronaldot nem lehet pótolni egy az egyben ezzel nem lehet vitatkozni. Viszont jelen állapotában minden téren rátelepszik a csapatra, anyagilag és ego szinten. Meg fogja kötni Allegri kezét csapatépítésben. Meg kellene értetni vele, hogy ember 36 vagy, már nem szélső, ez az öncélú biciklizés a szélen már nem olyan hatékony mint régen. A kapu előtt még mindig te vagy a legjobb ugyan menj már be centerbe. Ha ezt elfogadná hosszabbítsuk meg a szerződését egy évvel kevesebb pénzért. Egyből kevesebb lenne a bérköltség és az amortizáció. Ne ezekre kevés esélyt látok. Ha ezt nem fogadja el akkor eladni, akkor nem kell a maradék könyv szerinti értékét amortizálni hanem kijöhetünk nullára és pénzt is láttunk belőle,a felszabaduló bérének a feléből 2 minőségi játékost is lehetne fizetni. Na ez az ami nem mindegy. Nyilván a góljai hiányozni fognak ez vitathatalan de valószínű csak az elején.

Rocky80 2021.06.06. 13:42:00

@tjunior: egyetértek.

Kár az elpocsékolt évekért (és a rengeteg pénzért); hogy nem volt csapat mögötte.
Illetve olyan egyéniségek mint pl Chiesa akiknek van töke nem neki passzolni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása