Buffon: „Ha találok egy nálam is őrültebb személyt, folytathatom”

buffon_gigi_gyoztes_kupadonto_utan_kacsint.jpgGigi Buffon talán utolsó bianconero meccsén kupát emelhetett magasba, és nem meglepő módon nagyon elégedetten nyilatkozott a megnyert döntő után.

„Nagyon büszke és boldog vagyok, hogy így zárul ez a fejezet, hogy ezt a győztes döntőt oszthatom meg a csapattársakkal és a szurkolókkal, ez a hab a tortán.” - mondta Gigi Buffon a meccs után a RAI Sport mikrofonja előtt.

„A szurkolók, a Juve emberei, a csapattársak, az elnök és az igazgatók mindig az életem részei lesznek. Ennek a kapcsolatnak a vége nem változtat ezen. Úgy gondolom, hogy rengeteg szeretetet, professzionalizmust és bátorságot adtam az egész Juve-világnak. Erre büszke vagyok.

Mindennek vége szakad egyszer. 43 éves vagyok, és ebben a korban meg kell hozni olyan döntéseket, amelyek népszerűtlennek, furcsának vagy éppen őrültnek tűnnek, de azért jutottam így ehhez a 43 évhez, mert a bennem lévő őrült szikra lehetővé tette, hogy ne szabjak meg határokat, és életem minden napján álmodhassak.

Akkor vagyok boldog, ha álmodhatok, és fel tudom tölteni magam új horizontokkal, új projektekkel és új kihívásokkal. Lehet, hogy nem fogok nyerni, de nem ez érdekel. Soha nem a kupák begyűjtése miatt játszottam, hanem az út megtétele motivált, hogy kihívás elé állítsam magam. Ez az életem esszenciája.

Kihívás elé kell állítanom magam, el kell indulnom egy úton, s így megláthatom, mik a testem, az energiám és az esszenciám korlátai. A múlt héten is mondtam, hogy nem tudom, mi vár rám. Lehet, hogy visszavonulok, boldog emberként a családdal, amelyiket imádom.

De ha egy nálam őrültebb személy felveszi velem a kapcsolatot, és valami még csodálatosabbat álmodik meg, akkor követni fogom ezt a személyt, mert az élet erről szól.”

A RAI Sport szakértői azon viccelődtek, hogy talán egy Serie C csapathoz kellene szerződnie, s fel kellene kísérnie őket az első osztályba.

„Én erre is képes lennék. Az agyamban úgy szerepel az élet, mint amit az utolsó másodpercig ki kell élvezni lelkesedéssel, illetve a vággyal, hogy még inkább saját magunkat, mint másokat lepjük meg. Olyan ember vagyok, aki valószínűleg többet követel meg magától, mint amit mások követelnek meg tőlem.

Amíg megvan bennem az arrogancia vagy feltételezés, hogy jó kapusnak gondolom magam, folytatni fogom, hogy valami izgalmas kalandot találjak. Ha nem találok izgalmas küldetést, akkor visszavonulhatok, mert nagyjából mindenben volt már részem eddig.

Őszintén mondhatom, hogy számos kapcsolatfelvétel történt már, és elemzem az ajánlatokat. A legizgalmasabb ajánlatot, ha találok egy nálam őrültebb személyt, követni fogom. Nemrégiben érkezett egy üzenet egy klubigazgatótól, aki ambícióban, őrültségben és izgalomban még engem is felülmúl.”

Vajon visszatérhet Gigi Buffon a válogatotthoz a 2022-es vb-re, miután a 2018-as vb-re nem sikerült kijutni?

„Erősnek érzem magam, tehát ha találok motivációt egy másik élmény kipróbálására, folytatni fogom. Még mindig úgy érzem, hogy jó kapus vagyok. Még mindig Buffonnak érzem magam, ezért ajándékokat nem szeretnék elfogadni. Ha valaki úgy gondolja, hogy még mindig versenyképes vagyok, az nagyszerű.

Az a célom, hogy kihívás elé állítsam magam. Szeretnék 2022 decemberéhez érkezve úgy érezni, hogy ki tudom venni a részem a segítésből, az nagyszerű lenne, de ha nem számítanak rám, az is teljesen rendben van.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9216566372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Del Butus 2021.05.20. 06:48:06

mintha BL-t nyert volna...

FeriGjuve 2021.05.20. 07:46:06

@Del Butus: Nem a trófeák érdeklik,ha esetleg elkerülte a figyelmedet...
Miért,talán szomorúnak kellene lennie,hogy ilyen idősen ilyen szinten tud védeni?

Attilio79 2021.05.20. 09:43:12

Sajnálnám, ha nem tudnánk megtartani és más nagy csapatnál mutatná meg, hogy mennyi energia van még benne!

Lanzafame 2021.05.20. 13:00:08

Ez nagyon népszerűtlen lesz, de nem teljesen korrekt, hogy 43 évesen lebegteti a válogatottságot, mert akaratlanul is nyomást helyez a mindenkori kapitányra. Nyilván odaférne legalább a padra még mindig, de egyszer könnyek között már elbúcsúzott, évekkel ezelőtt. Ahogy tőlünk is 2018-ban.

Ettől függetlenül ő életem kedvenc kapusa, de döntse már el, hogy mit akar és tartsa magát hozzá.

venember83 2021.05.20. 13:04:49

@Lanzafame: "43 éves vagyok, és ebben a korban meg kell hozni olyan döntéseket, amelyek népszerűtlennek, furcsának vagy éppen őrültnek tűnnek, de azért jutottam így ehhez a 43 évhez, mert a bennem lévő őrült szikra lehetővé tette, hogy ne szabjak meg határokat, és életem minden napján álmodhassak."

Nem szab magának határokat. :)

m.martin91 2021.05.20. 13:31:42

Hát, ez az ember minden idők legnagyobbja. Egyszerűen hihetetlen, mekkora ember ez, b@sszátok meg.

m.martin91 2021.05.21. 14:45:59

Egyes hírek szerint az őrült klubigazgató, aki felvette a kapcsolatot Buffonnal, Adriano Galliani lehet. A Monza elbukott a rájátszásban, a következő szezont is a másodosztályban töltik, és Buffon odaigazolhat, Pippo Inzaghival karöltve, aki pedig Brocchi-t válthatja a kispadon. Berlusconi feltett szándéka, hogy minél előbb Milan-Monza meccset akar nézni a Serie A-ban.

alexGicamo 2021.05.22. 16:38:39

@m.martin91: Ez érdekesen hangzik ! Már ha igaz !

FeriGjuve 2021.05.22. 20:20:18

@Lanzafame: Egy normális szövetségi kapitányt nem lehet befolyásolni.
Ha valaki tudja mit akar,mint pl. nálunk Rossi,akkor nem foglalkozik azzal,hogy próbálják befolyásolni a sajtó illetve a játékosok.
Jó példa erre itthon a Dzsudzsák féle nyilatkozat.
Szerencsére észnél volt a kapitány.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása