A Juventus beáldozná Szczęsnyt Donnarumma megszerzése érdekében

szczesny_wojciech_pirloval.jpgA Juventus beáldozhatja Wojciech Szczęsnyt annak érdekében, hogy így helyet biztosítson keretében az AC Milan hálóőrének, Gigio Donnarummának. 

A Tuttosport beszámolója szerint a lengyel kapusért a Premier League-ből és a Bundesligából is  mutatkozik érdeklődés, s a Juventus kész meghallgatni az esetleges ajánlatokat.

Mivel a klub anyagi mozgástere szűk lesz, miközben, ugyan nyártól ingyen igazolható, magas fizetése miatt Donnarumma költséges igazolás lehet. A napilap azonban úgy tudja, hogy az olasz válogatott kapus meggyőzéséhez fontos volna, hogy a csapat biztosítsa helyét a Bajnokok Ligája következő kiírásában.

A két csapat hétvégén éppen egymással találkozik majd, s mivel mindketten 69 ponttal állnak, egy esetleges győzelem lépéselőnyt jelenthet az első négy helyezés egyikéért zajló versenyben.

A Juventus vezetősége kész arra, hogy megváljon Szczęsnytől, hogy utána szabadon leigazolhassa Donnarummát. Az is lényeges szempont, hogy évi 6.5 millió eurós bérezésével a lengyel játékos a Serie a legjobban fizetett kapusa, s a pletykák szerint a Juventus 20 millió eurós ajánlat esetén már nem gördítene akadályt távozása elé.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9016524214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cd1 2021.05.06. 11:19:05

Jajj istenem mi a f.....nak...?!

Magyar Közöny 2021.05.06. 11:19:55

Nekem semmi bajom nem volt a lengyellel az idei szezonig, de mikor többedjére vigyorgott 1-1 baki, illetve vesztes meccs után, akkor kiverte a biztosítékot. Ráadásul elég középszerű lett a teljesítménye. Meg lehet nézni, milyen beleéléssel védett mondjuk a chelsea kapusa, na ez belőle teljesen hiányzik. Bár az olasz utódból is.

Zoli985 2021.05.06. 12:03:48

Most komolyan, hogy ez a legfontosabb poszt amin újítani kell?!

Zizou_empereur 2021.05.06. 12:18:02

Amíg nem hozunk 2 db előre passzolni képes nemzetközi szinten jegyzett középpályást, akik ketten összehoznak egy évben 12-15 gólt és egy csomó gólpasszt, teljesen felesleges más posztokkal foglalkozni.

Pavel1988 2021.05.06. 12:50:11

Donnarumma jelenleg a világ legnagyobb kapustehetsége.
Tényleg van bárkinek kétsége afelől, hogy érdemes-e meglépni ezt a cserét?

venember83 2021.05.06. 13:09:49

@Pavel1988: évi tízmilliós bér, most húszmilliós sikerdíj Raiolának, miközben pl. Isten tudja, milyen büntetést fontolgat az UEFA, mennyire tudja/akarja az Exor pótolni a féléves -100 milliót, miközben komolyan felmerül a Juve legnagyobb tehetségeinek/kulcsembereinek az elengedése, mert egyszerűen pénz kell a kasszába. Tényleg Donnarummára van szüksége a Juventusnak jelen helyzetben szerinted?

Del Butus 2021.05.06. 13:10:58

@Pavel1988: nekem azzal vannak ketsegeim, hogy nem tudod mit jelent a tehetseg vagy pedig az elvarasokkal a csapattal szemben.

2021.05.06. 14:39:04

@Pavel1988: Azért a milánnak csak becsorgott 41 gól, amiről nem hiszem, hogy csak a védők tehetnek. Nekünk meg csak 31 bekapott van, amivel a bajnokságban azinter (29 gól) mögött másodikak vagyunk. Lehet Donna jobb, mint Csöcsnyi, de szerintem soha pl. nem lesz Buffoni magasságokban. Ő egy jó kapus (lesz), de semmi több. Aztán majd az idő eldönti.

2021.05.06. 14:43:39

Ja! És az sem mindegy, hogy valaki a világ legnagyobb kapustehetsége, vagy a világ legjobb kapusa. Az előző lehet csak tehetség marad, a másodikat meg nem kell magyarázni. Ilyen Buffon.
A másik meg, hogy túl sokat akar keresni. Tudja már, hogy hány kiló! Gazdaságilag mindenki meg van rogyva, ráadásul fejünk felett lóg Damoklész kardja kizárások és jó sok pénzbüntetés alakjában, erre ő meg 10 misiket akar keresni. Csak lehet nem fog annyit találni.

Attilio79 2021.05.06. 14:46:30

@Pavel1988: +1
Anyagi vonzata bármi lehet, nem tudhatjuk, hogy mi lesz, eladjuk CR-t, Dybalat stb., reméljük, hogy a vezetőség tudja mit csinál... (Még Buffon is léphet és Perin is kellhet a Genoanak, nem tudhatjuk).
Viszont, ha több olasz válogatott játszik nálunk, az a Figc-nek is érdekében lesz, hogy egy esetleges büntetés ne 2 évre vágjon el minket...

GodPiero 2021.05.06. 15:02:22

@Pavel1988: Egyetértek, meg kellen próbálni...

@venember83:
Még ha nem is ez a poszt a legfontosabb most, de Raiola 20 millás sikerdíja bejönne Csecsni eladásából, fizetése pedig Csecsni fizuja + 3 milla.... Nem hiszem, hogy akkora teher lenne...
Számomra inkább Raiola az aggasztóbb....

Lanzafame 2021.05.06. 15:16:44

"Nem tudom megbocsátani, hogy mosolygott a múltkori hibája után."

"Buffonnak mélyebb a hangja"

kommentek

3...
2...
1...

venember83 2021.05.06. 15:38:36

@Lanzafame: “Te mondd, hogy rablótámadás, a te hangod mélyebb!”

alexGicamo 2021.05.06. 15:51:43

Nem szeretném Donnát itt látni ! Sosem volt szimpatikus . A pénzéhes disznó az ügynöke . Szerintem ,2 előnye van a srácnak : fiatal és olasz . Egyébként ez a két - amúgy vonzó - szempont nálam nem elegendő a leigazolásához .

Pavel1988 2021.05.06. 17:38:23

@venember83: Nem gondolom, hogy egymagában megoldja a Juventus problémáit, mivel azok főleg a klub vezetésében leledzenek.
Én azt állítom, hogy sokkal nagyobb potenciál van benne, mint a lengyelben és nagyon sok időre megoldott lenne a kapusposzt.
20 milliós sikerdíjról: Szczesnyt hasonló összegért lehetne értékesíteni, sok nagy klubnak nincs most kapusa.
10 milliós fizetés: A lengyel 6.5-t keres jelenleg, nyilván szembetűnő különbség de ennyivel szerintem többet ér Donnarumma.

@MGB75: A Milan védelme messze a legrosszabb az élcsapatok közül, Donnarumma így is sokkal kevesebb gólt kap, mint ami várható lenne. Konkrétan nélküle megint 6-7. lenne ez a csapat.

@Del Butus: Nem tudom értelmezni amit írsz, ez nem értelmes mondat.

m.martin91 2021.05.06. 17:47:29

@Pavel1988: Mindegyik nagy klubnak van kapusa, szinte sehova sem tudjuk értékesíteni Szczesny-t. Az egyetlen reménye a Juventus vezetőségnek az Arsenalba való visszatérés lehet, mert valószínűleg a Dortmund fiatal, kevesebb bérrel rendelkező kapust szeretne.

Del Butus 2021.05.06. 18:50:34

@Pavel1988: ez egyertelmu , hogy nem érted, hisze nem is irtal volna ilyet, hogy mekkora kapustehetség azonnal vegyuk meg.
Persze jo tehetségeket venni, ha elég lesz jovore is akár a 4-5. hely. Fiatal, olasz. Tipikus szavak amikor valaki semmit nem tud mondani miért jo egy jatekos. Jo a hypeja mert fiatal. Ellenben tobb jobb kapus is van nála akár a bajnokságban is. A fizu igénye meg már több mint befutott, bizonyitott kapusoknak.
Jah az meg nem ugy van, hogy fiatal valaki aztán majd csak még jobb lesz. százával vannak tehetségek akik azok is maradnak. Lehet ennyi van benne. Persze a kétbites szurkolokat ellehet halkitani hasonlo igazolással, aztan az égeto problémák a háttérben maradnak.
Caldara is hatalmas védo tehetség meg Rugani, az uj Chiellini meg nesta meg minden nem? Ennyit érnek ezek a szavak.

steven.h 2021.05.06. 19:23:02

@Del Butus: Változatlanul tartom, hogy Caldara egy nagyon jó védő lehetett volna, ha nem sérül meg. Kicsit igazságtalannak érzem együtt említeni Ruganival...

Pavel1988 2021.05.06. 19:25:22

@Del Butus: Azért jó a marketingje, mert 22 évesen 2. szezon ahol kevesebb gólt kap, mint az várható lenne.
A reflexei messze a legjobbak a ligán belül, lábbal is erős és tökéletes fizikai adottságai vannak. Persze van aki rutinosabb nála, de mikor építsünk be egy fiatalt ha nem most amikor az egész csapatot meg kell újítani?
Elfogadom, hogy neked más a véleményed de ész érveket írok.

@m.martin91: A Roma is kapus nélkül van, Lipcse is könnyen kapus nélkül maradhat.
A Dortmund nem feltétlenül fiatalt keres, borzasztóan rossz Bürki és biztos megoldást akarnak majd. Szoktak ők rutint is venni, gondolj csak Witselre.
Az Everton cserélné Pickfordot, a West Ham is keresi Fabianski utódát.

Il Principino 2021.05.06. 19:25:42

Jöjjön csak a nagyorrú siheder!
Fiatalodunk tovább szépen,minőségre tán még erősítettünk azon a poszton.
Máskülönben a büdös életben nem lesz klasszis kapusunk,mi nem fogunk Alisson,Oblak féle embereket kivásárolni,ez most egy lehetőség,megragadjuk remélem.
Szépen lehet építkezni tovább,érkezik még Locatelli,legyen egy olasz mag,szégyenre a sinter kezdőjében több lassan az olasz!

Leram7 2021.05.06. 19:39:55

Ha a lengyelért kapunk 30M-et vagy 25-öt, akkor simán megéri Raiola 20M sikerdíja is.

Ez van, nem rossz a kapus, de nem is klasszis. Donnarumma pedig a korához képest jó és fejlődhet is.

Del Butus 2021.05.06. 19:40:19

@Pavel1988: gondolom nem láttad jatsani ha ilyeneket irsz hogy lábbal erős. Hisz legendásan gyenge lábbal. Sajnos a tobbi érv is ennyire komoly vele kapcsolatban.

venember83 2021.05.06. 19:44:18

@m.martin91: plusz nem kapusra fognak kiadni 20 milliót, amivel a költségvetést és a hatalmas veszteséget kellene kozmetikázni, nem Mino zsebét tömni.

Wizzurah 2021.05.06. 20:42:33

Én továbbra is azt mondom, nyugodtan eladhatjuk a lengyelt, de nem kell senki a helyére, simán megoldhatjuk a buffon, pinsoglio, perin hármassal néhány évig.
A lengyelnek van 6.5 milliós fizetése, tehát igazából a 9-10-ért csak 2.5-3.5-el kellene többet fizetni évente, ami nem vészes, pláne ha 20 körül elmenne a lengyel az fedezné sok sok évre, de ha az én verziómat nézzük, akkor meg igen hasznosan fel lehetne használni azt a 20-at, pl. egy van de beek-re, stb.
A lengyelt azért valamivel többért engedném el, donnarummát meg nem tartom olyan jó kapusnak, 10 milliós fizetésűnek biztosan nem.

_Secutor_ 2021.05.06. 23:48:20

Hello és hello

Kezdjük ott, hogy nekem semmi bajom a lengyellel. Jó kapus ezt mindenki tudja. Az arca eddig sem volt kicsi, ez több videóból is kiderült, de ez nem feltétlenül probléma. Most, hogy a védelem már nem olyan mint volt (sőt maga a csapatvédekezés sem) több lövést kap és többet is hibázik. Ez így, hogy mellé már nem érkeznek az eredmények nyilván sokaknak szemet szúr és zavar, de Szczęsny ilyen volt eddig is, nem ebben az évben nőtt meg az arca. Hogyha marad senki nem fog eret vágni, valóban jó kapus.
DE! El kéne adni.
Ez most egy jó lehetőség, sőt nem is csak lehetőség, befektetés. Donnarumma már nem csak egy tehetség, ahogy sokan írjátok. A srácnak több mint 200 meccse van a Milanban (oké az utóbbi időben nem a legmeghatározóbb gárda, de akkor is a Milan) és 2-3 éve kirobbanthatatlan a válogatott kapujából is úgy, hogy két hónapja lett 22 éves. Erős költői túlzás, de nagyjából annyi meccs van a lábában 22 évesen, mint a lengyelnek 31 évesen. És igen a kora nagyon fontos. Szczęsny értéke a transfermarkt szerint 35 millió euró. Fog még nőni mondjuk az elkövetkező 3 évben? Nem valószínű, sőt. Gigio értéke 60 millió euró. Fog még nőni az elkövetkező 3 évben? Ez sem biztos, de még mindig nagyobb esély van rá, mint a lengyel esetében. Tegyük fel nem válik be és nem lesz belőle klasszis, csak marad egy "jó kis" kapus, hiszen már most az. 3 év múlva elszeretnénk adni. Lesz egy 25 éves kapusunk, aki valószínűleg az olasz válogatott portása is egyben (nem nagyon látszik egyelőre, hogy bárki kiszorítaná), el fogjuk tudni passzolni annyiért (de szerintem többért is) mint most a lengyelt, efelől ne legyen kétsége senkinek. Raiola az ügynöke? Na és, de Ligt-nek is ő. Ez szerintem garancia arra, hogyha eladjuk valamikor, akkor sokat fognak fizetni érte (nem úgy, mint szegény Milan, aki nem hosszabbított vele időben, bízva talán a klubhűségében, vagy nemis tudom miben, talán pénzük nem volt és most izgulhatnak hogy lesz-e a szerződésen szignó, vagy sem.) És amúgy meg Gianluigi a neve :D Hány focistát ismerünk, aki Gianluigi? Én speciel egyet sem, nemhogy olasz kapust.
Szerintem ez a fizetési különbség nem akkora, hogy nem érné meg ez a transzfer, ami ugye befektetésnek sem lenne utolsó. De mondom, ha marad az olajos hajú lengyel én akkor sem bánkódom.

Valaki, valamit reagáljon könyörgöm, ne hiába írjam le ezt a sok betűt b@..ki :D

babo0410 2021.05.07. 01:22:26

@_Secutor_: Addig egyetértek, hogy a fizetés. Sajnos Donnarumma sokat keres és kér. Legalább is a jelen helyzetben. És lassan pár kivétellel, minden csapatnak el kell kezdenie fizetéseket csökkentenie, mert tarthatatlan, ha már a kapus is minimum 10 milliót követel.
Szerintem ha nem kezdenek el valami szabályozást, és tovább akarnak a csapatok növekedni, az igazolások egyre drágábbak lesznek, a játékosok között meg a 8-10milliós fizetések általánossá válnak, akkor a foci sajnos hamar be fog dőlni, mert tarthatatlan ez a gyors ütemű növekedés. Egyszer maga alá temet mindent az egész, és akkor annyi lesz a focinak.

DegerFaCan 2021.05.07. 07:15:13

Nem értem itt sok embert. Nem túl szimpatikus elfogadom, az ügynöke fekete pont. De bakker ingyen + 20M az olasz válogatott első számú kapusa. Az mindig meg volt fizetve. És Buffon sem két szett megkülönböztetőért jött hozzánk... Ha egy rakás szar lesz még akkor is eladhatod bekerülési áron egy Cagliarinak lesz 26 éves tapasztalt. Befektetésileg aranybánya. A fizetést meg szerintem senkitől sem kell irigyelni, annyit keres amennyit megadnak neki. Ha 10M et kap négy évig és szar lesz akkor mehet 3Mert a Rómába utána. Nekem ez a fizetésen pattogas nagyon visszás úgy általában.

GodPiero 2021.05.07. 09:47:46

@_Secutor_:
"Raiola az ügynöke? Na és, de Ligt-nek is ő. "

Nem is lesz itt 2 év múlva.....

steven.h 2021.05.07. 10:12:17

@_Secutor_: Donnarumma jókor volt jó helyen. Nyilván nem szabad feltételezésekbe belemenni, igazából, ő egy nagyon nagy tehetség, tehát könnyen lehet hogy egyébként is kinőtte volna magát akkor is, ha az a Milan nem olyan ramaty és nem kerül be a kezdőbe és ragad ott. Viszont azt egészen biztosra veszem, hogy akkor nem egy 200 plusz meccses kapusról beszélgetnénk 22 évesen és ekkora hype-ja se lenne. Meggyőződésem, hogy Audero semmivel sem rosszabb képességű kapus, csak nincs meg a hype-ja, meg őt ültettük a padon, mikor Donnarumma már védeni tudott - nekünk egy Buffonunk volt meg Storarink, míg a Milannak egy Lopeze, aki botrányosan védett- ezért nem is tart ott mint Donna. Rajtunk volt eredménykényszer, rajtuk akkor már látszódott hogy nincs veszíteni való.

Gazdaságilag mindenképp megérné, ha ingyen el tudjuk hozni egy hosszútávú szerződéssel, de szerintem nem jó dolog ha Raiola játékosokkal leszünk tele és azon kell izgulni, hogy a csapat gerincéből épp kit akar majd elvinni innen, mert a pénz amit kapunk, nyilván nagyon jó lesz, de kérdés mennyire tudjuk majd pótolni.

_Secutor_ 2021.05.07. 11:34:37

@babo0410: Persze, a fizetése magas ebben nincs köztünk vita és ha lehetne csökkenteni kéne az elszaladt béreket, de gondolom mindenki így gondolja a játékosokat és ügynökeiket leszámítva :D . De itt most konkrétan erről az egy bizniszről van szó. Számoljuk úgy, hogy Gigio 40(fizetés)+20(Raiola) millióba kerülne, míg ha eladjuk a lengyelt a cikkben említett összegért az 20(eladás)+26(felszabaduló fizetés) milliót jelenthetne. A különbség 14 millió, ráadásul az olasz még elég nagy summáért is adható tovább, ha esetleg úgy dönt 3 év múlva, hogy menne. Gazdasági szempontból szerintem mindenképp megérné a dolog, persze a véleményem változtatásának jogát fenntartom, ha esetleg jóval magasabb összegekről lenne szó, vagy Donnarumma is benyögne egy vaskos aláírási pénz kérelmet.
Jaa és köszi a reflexiót, megérte ennyit pötyögni :D

_Secutor_ 2021.05.07. 11:40:29

@GodPiero: Én ezt nem is tudtam eddig.
De szerintem te sem tudod igazából csak így ide írtad velősen, erre visszatérhetünk 2 év múlva.
De ha megy is, meg kell kérni az árát és kész.

_Secutor_ 2021.05.07. 12:03:13

@steven.h: Nem mondom azt, hogy nincs igazad a komment első felében. Lehet, hogy Audero is lehetett volna olyan jó kapus, hogy 21 évesen már az olasz válogatott első számú hálóőre (persze nem olyan komoly a felhozatal), és igen a Milanban könnyebb volt összeszedni a meccseket, de attól ez a tényen nem változtat, hogy 200 meccses, válogatott kapusról van szó, akihez most elég jutányosan lehet hozzájutni (persze, ha a cikkben említett összegek nem térnek el drasztikusan a valóságtól). Lenne két játékosunk, akinek Raiola az ügynöke. Tegyük fel rosszul alakulnak a dolgok és Gigio menne 2-3 év múlva, még mindig jobb a 25 éves olaszt eladni és abból a pénzből keresni valakit, mint a 34 éves lengyelt. Szerintem eddig egyszer fürödtünk be nagyon Raiolaval, az az igazolás akkor világrekord volt. Persze jó lenne hosszabb távra igazolni, de sajnos ez a mai fociban csak nagyon ritka esetben fordul elő.

steven.h 2021.05.07. 12:39:45

@_Secutor_: Igazad van, hogy jelenleg 2. Én kicsit már elmentem abba az irányba, hogy hátha Kean-t vissza tudjuk hozni, az már 3. Tegyük fel hogy ők meghatározóak lesznek a Juventust tekintve, de Ligt már most az, Donnarummának konkurenciája jelenleg nem lenne, míg Kean berobbanhat, mi meg minden nyáron azon izgulhatnánk, hogy a csapat gerincéből kit fog elvinni ez az ember és a pótlás az mindig kérdőjeles.

Nem mondom hogy ne hozzuk, mert ilyen deal egyszer van egy szökőévben, de nekünk is akár lehetett volna egy jó olasz kapusunk, ha okosan adjuk kölcsön és nem végleg válunk meg tőle, mivel a Sampdoriában folyamatos fejlődés mutatkozik nála és itt lenne az ideje a szintlépésnek, de 50 millióra tartja a Samp még ebben a nehéz gazdasági helyzetben is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása