Allegri érkezésével Paratici és Nedvěd is távozhat a Juventustól

paratici_fabio_nedveddel_1.jpgEgyre több pletyka kel szárnyra azzal kapcsolatosan, hogy nyáron Massimiliano Allegri váltja Andrea Pirlót a Juventus kispadján, s amennyiben ez valóban bekövetkezik, nem csupán a játékoskeretben történhetnek változások, de könnyen azt is jelentheti, hogy Fabio Paratici és Pavel Nedvěd távozni kényszerülnek a klub vezetőségéből.

Allegrit 2019-ben, egy évvel az akkor érvényes szerződésének lejárta előtt menesztették, s öt Torinóban töltött szezonja alatt 11 trófeát gyűjtött, valamint két alkalommal a Bajnokok Ligája fináléjába vezette a zebramezeseket.

A szakember nagyszerű kapcsolatot ápol a Juventus elnökével, Andrea Agnellivel, azonban ugyanez nem mondható el a torinóiak sportigazgatójával, Fabo Paraticivel és alelnökével, Pavel Nedvěd kapcsolatosan. Az Il Corriere della Sera szerint olyannyira nem, hogy utóbbi sportvezető annak idején lemondással fenyegetőzött arra az esetre, ha a klub kitart Allegri mellett.

A Sky Sport Italia most azt írja, hogy Massimiliano Allegri visszatérésével mind Paratici, mind Nedvěd jövője kérdésessé válhat, különösképpen annak tudatában, hogy szerződésük nyáron lejár a Juventusnál. 

A helyzetet még tovább bonyolítja, hogy a Szuperliga megalapítása nyomán kialakult helyzetben az elnök, Andrea Agnelli pozíciója is megingott, s az Exor részvényeseinek május 27-én esedékes gyűlésén tisztázódhat helyzete a klub élén.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4416516092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2021.04.28. 16:10:42

Még jobb! Takarodjon a férgese!

Il Principino 2021.04.28. 16:24:05

@m.martin91: ebben most egyetértünk kolléga!
Agnelli korrigálja remélem a hibáit,Nedvednek és Parának "köszönünk" mindent!
Marotta és Allegri kell ide,hogy elszórják ezt a szarkupacot,amit 2 éve gyarapítunk..

Jancsi 87 2021.04.28. 16:26:55

Tönkretették a csapatot! Szabadulni kell mind2 sintértől! Allegri vissza, tegye rendbe a keretet.

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2021.04.28. 16:31:33

vissza kéne lapozni, mik is hangzottak el Allegriről ugyanezen a blogon...

JeetTrader 2021.04.28. 16:35:18

vasztakurva! lesz itt nagytakarítás....na de ki jön a helyükre? Visszahívjuk Marottát? :)

Wizzurah 2021.04.28. 17:09:20

@vargacsabi: Az ember memóriája szelektív, pláne azoké, akiknek a szar sem elég büdös :) Akik szidták, most örülnek de majd figyeld meg, fikázni fogják újra. Sajnos nincs tiltás lehetőség, így csak simán ignorálni kell és átfutni azokon a hozzászólásokon.

Attilio79 2021.04.28. 17:28:51

@Wizzurah: :D Allegri és az unalmas focija, jöhet vissza Khedira.
Amúgy én most kicsit örülök és megkönnyebbültem, ha igaz a hír, hogy ő jön vissza!
Azért egy esetleg Agnelli menesztés mindent átírhat még...

Wizzurah 2021.04.28. 17:34:45

@Attilio79: Igen, olvashattad nem egyszer azt is, hogy a mostani középpályásainknál mennyivel jobb még Khedira is, simán visszajöhet, bár nagyon berobbant a kiesőjelölt herthába is, nem lesz olcsó, lehet olcsóbb megoldás lenne helyette Matuidi. Ronci fizujából meg lazán megvehetnénk nem is tudom, egy Higuaint mondjuk.

venember83 2021.04.28. 17:38:32

@m.martin91: ezek a hírek engem a mercatós pletykákra emlékeztetnek. Amik aztán 10%-ban valósulnak meg. Pedig március-április-májusban milyen jól hangzanak, aztán végső soron kiderül, hogy csak lufi volt az egész.

GodPiero 2021.04.28. 17:47:27

@vargacsabi: Így van! Egyeseknek nagyon rövid a memóriájuk...

Szarból nem lesz vár....

Il Principino 2021.04.28. 17:49:52

@Wizzurah: hála az égnek elment,mire visszatér Maxi :)
Marotta pedig remélem hozza a sokat szidott Darmiant,aki meccseket dönt el újabban :D

Il Principino 2021.04.28. 17:53:34

@GodPiero: egyeseknek unalmas volt az állandó scudetto és a nyögvenyelős győzelmek!
Izgalmas bajnoki hajrát akartak és hogy legyen ellenfelünk,lett!!! :)

Rocky80 2021.04.28. 17:53:35

@Wizzurah: @GodPiero: bárcsak mindig olyan rossz lenne nekünk hogy csak scudettot meg (javarészt) kupát nyerünk és nézhetetlen a játékunk...

Szerintetek ő nem fog tanulni a hibáiból és fejlődni? Ezt az esélyt meg sem adjátok neki? Nem egy "öreg" edző aki már nem tud újat mutatni.

Nem is beszélve arról, hogy lehet nem az ő hibája volt pl az utolsó félév sem, hanem a játékosok sz*rtak mindenre és mindenkire. Ahogy azóta is... ;-)

Andras74 2021.04.28. 18:18:37

@Rocky80: tőlem egész áprilisban beleszarhatnak, ha addigra bajnokok vagyunk.
Szeretem az unalmas győzelmeket.

Rikoo 2021.04.28. 18:43:55

Adná a Jó Isten, hogy így legyen!!!

flash91 2021.04.28. 19:03:04

@Rocky80: en csak par hete kezdtem ide irni, de kb 7-8 eve minden nap olvasom a hozzaszolasaitokat :D
Az elottem szoloknak igazuk van, es valoban kemeny szinten ment az Allegriout!
De menjunk kicsit vissza az idoben.
Allegri elso 3 eve volt fantasztikus, 2017-18 as szezonban mire elertuk a tavaszt l, nem hozta a formaciovaltas es jatekunk felporgeteset, a Blben mar ott latszott hogy vmi nem kerek, (kiveve real idegenben)
Majd megjott Roni es mar ott is vegig ilyen pocsekul jatszottunk mint tavaly vagy iden, csak a kulonbseg ott volt, hogy jobb vedok alltak sorban, jobb kozeppalya es meg elol is tobb lehetoseg volt a keretben, ugyanugy nezhetetlrn focival kikaptunk Madridban, Ugyanugy lefocizott minket 3 felidob keresztul az Ajax, nem tudtunk felporogni mar akkor sem, annyival valoban jobb volt hogy Olaszorszagban legalabb hozta az eredmenyeket es a vedelmet osszerakta.
Egy szo mint szaz, az elso 3 ev Allegrijet imadom, az utolso kettovel olyan baromi nagy elorepeles nem lenne, ( pirlonal biztos ez is sokkal jobb)
Es akkor meg melle az elmult 2 ev felhalmozott szarat el is kell takaritani...

DelPiero2 2021.04.28. 19:29:28

@bianconer81: Nem látom a klubot körbevevő emberek munkáját, de egyes játékosok méltatlan elküldését ha nem is indítványozták, de ők hagyták jóvá !

DelPiero2 2021.04.28. 19:31:50

Agnelli lemondásával Del Piero is jöhetne valamilyen minőségben?

JeetTrader 2021.04.28. 20:24:28

@DelPiero2: lehet ő jön Agnelli helyére :)

GodPiero 2021.04.28. 20:50:01

@m.martin91: Te egy nagyon csalódott és már-már beteg ember lehetsz... lassan Babói fertőbe süllyedsz a tudatlanságoddal!!!!

Rikoo 2021.04.28. 22:41:48

Na látom megint van egy Zsöné itt, fasza..

Roli921 2021.04.28. 22:58:19

Oké, biztos nem fogtok egyetérteni, de az utolsó 10 év legerősebb kerete az idei. Pirlot januárban ki kellett volna baszni. Akkor még lenne esély egy második helyre. Ide sürgősen edző kell, az a legnagyobb gond és nem kell fifázni a kerettel. 2-3 játékosnak többet nem cserélnek a kezdőben.

Roli921 2021.04.28. 23:05:29

Én Juric ot látnám legszivesebben az edzői székben, vagy a kis Inzaghit. Velük lehetne építkezni, főleg ha nincs bl.

Shyr Kahn 2021.04.29. 00:54:03

En tovabbra is ugy gondolom, hogy Allegri Conte-tol megorokolt csapatot tudta megujitani es az a fanatizmus egyesulve, amit Conte vert a csapatba, a taktikai repertoarral BL dontoig vezetett bennunket, de a lendulet, a fanatizmus elfogyott. Allegri azt nem tudta fenntartani sokaig, mert azt Conte-nak koszonhettuk es nem neki. Sot! Allegri-nel a jatekosok kezdtek el egy ido utan rakoncatlankodni (Conte-val ez sosem lett volna igy). Nem tudom, hogy a megfaradt kapcsolat mennyiben tudja ujjaeleszteni a csapatot. Foleg, hogy a sracokbol azota totalisan kiveszett/az ujaknak nem is lett atadva a fanatikus hozzaallas, hiszen Conte az ellenfelnel dirigal.

Hozzateszem: en ugyanugy tovabbra is kritikus vagyok Marotta-val szemben is, kulonosen az Aguero biznisze ota (amibol a B alternativa Rossi kihagyasa utan a ZS. kategorias jatekos erkezett).
Hozzateszem: Conte csapatepitesre, fanatizalasra tovabbra is a legjobb, de a BL-ben hihetetlenul nem megy neki. Tehat O sem tokeletes, de nalam nem is rosszabb Allegrinel. Felteszem sokan Conte-t kopkodik, mert ott van ahol nem kellene lennie, es eloiteletesen lenezik, de en ugy hiszem, hogy a memoriam nem rovid tavu es pontosan emlekszem, hogy a hetedik hely utan, Allegri Milanja ellen, mennyire felemelo erzes volt azt a B kategorias csapatot nyerni latni. Az nagyon nem volt semmi. Mint ahogyan a 100+ pontos Scudetto sem, amit azota sem tudunk megkozeliteni. Se Allegrivel, se nelkule.

Ennek ellenere nyilvanvaloan szurkolok, hogy ne legyen igazam es Allegri legyen Lippi utan az elso edzonk, akivel magasba emelhetjuk a nagyfulut. Meglatjuk.

Rocky80 2021.04.29. 02:02:46

@flash91:

1., Lehet hogy ment, csak nem tőlem. ;-) Vagy legalábbis nem emlékszem! :D
2., Az az Ajax ott elég sok csapatnak feladta a leckét...
3., Nem hiába kért teljes keret-reformot csak nem kapta meg.
4., Ronit megint nem ő kérte ha hinni lehet a pletykáknak, inkább egy púpot kapott a hátára, kombinálva a jóllakott kerettel. Ennek ellenére a minimális elvárást a scudettot hozta még így is.
5., Az a jobb középpálya az egyik évében a Khedira-Pjanic duó volt...
6. Minden évben nem lehet döntőzni, hacsak nem korszakos csapatod van.

Érzed azért a kontrasztot: a 9*-es bajnoknak aki "edző nélkül is nyerne"; most a legjobb 4-ért is tepernie kell, ide süllyedtünk 1 év leforgása alatt, úgy, hogy erősödött a keret...

Amúgy meg az ő idejében az agyonnyert bajnokság utáni meccsek nem motiválták a srácokat; most meg már ott tartunk hogy a legjobb négybe jutás sem... SOHA nagyobb gondunk ne legyen Allegri utolsó két évének munkásságánál én azt mondom... Örökös bajnokok lennénk és ez a mélypont. ;-)

Rocky80 2021.04.29. 02:05:02

@Shyr Kahn: na de nem egy BL döntő volt és közben kicserélődött a fél csapat! Az még mindig Conte csapata és érdeme volt? ;-) Akivel a Benficát nem tudtuk verni?

steven.h 2021.04.29. 09:21:47

@Rocky80: Igazad van, már a második éves csapat sem Conte csapata volt, meg is látszódott, hogy kellett idő, míg összerakja, de megtette. A 2. BL döntős csapatról nem is beszélve.

alexGicamo 2021.04.29. 14:13:48

Paratici után nem sírnék, ha sikerülbe a helyére egy igazán jó szakembert találni, de azért PAVEL más tészta ... Mégiscsak egy klublegendáról beszélünk, bár nem voltam ott 2 éve ( sem ), ezért nem tudom, hogy bizonyos kérdésekben miként foglalt állást .

alexGicamo 2021.04.29. 14:23:24

@JeetTrader: Az mekkora poén lenne ! Persze semmi esély rá , de azért jó érzés eljátszani a gondolattal ! :-)

Lanzafame 2021.04.29. 15:53:48

@Shyr Kahn: Conte kb. mindenhol ugyanazt hozza: először feltüzeli a játékosokat és rögtön jön az eredmény, 1-2 éven belül összebalhézik a klubbal és továbbáll ugyanezt eljátszani máshol.

Én nagyon tisztelem őt, az interes sztori ellenére is, de látni kell a korlátait: teljesen súlytalan a BL-ben. Szerintem a 2013-14-es Juve volt olyan erős, mint az egy évvel későbbi, BL-döntős társaság. Erre kiesett a csoportból és nem tudta bevinni a torinói (!) EL-döntőbe a csapatot. Pedig nem szartuk le az EL-t olasz módra, ha meg igen, még nagyobb a baj. A másik a rögeszmés ragaszkodása a 3-5-2-höz, lassan 10 éve. Allegri alatt volt már 4312, 4321, 433, 4231, 352, 41212, és ezeket meccs közben is át tudta kapcsolni.

(Ami Marottát illeti, Agüero nem volt reális opció a duplahetedik után, BL nélkül, Rossit pedig örülök, hogy megúsztuk, mindig sérült volt. Vucinic teljesen jó választás volt akkor nekünk :)

Shyr Kahn 2021.04.30. 00:07:25

@Lanzafame: Ahogy emlitettem, Conte sajnos keves a BL-ben (szoval ebben egyetertunk), de egyebkent iszonyat nagy loketet adott a Juventusnak azzal, amit azzal a B kategorias csapattal tett. Azota sem lattam olyan elannal jatszani a csapatot, amit sokan elfelejtenek. Az a 100+ pont nem a semmi miatt jott ossze. Tovabbra is azt mondom, hogy nekunk egy ilyen feltuzelesre van szuksegunk es amennyire en Allegrit ismerem O erre nem kepes. Ne legyen igazam persze. Az emberek valtoznak. Hatha O is erettebb lett es tud valami extrat, amit korabban nem.

Ami Marottat es Aguero-t illeti, nem azzal volt a bajom, hogy az akkori Juvenak nem volt realitas a leigazolasa, hanem Marotta nyilatkozataival, aki magabiztosan nyilatkozott arrol, hogy Aguero a realitas.
Ami Rossit illeti, nem tudhatod mi tortent volna, ha nalunk kot ki. Nyilvan utolag okos az ember, de akkor Rossi B opciokent, kivalo alternativa volt. Helyettuk jott a V. opcio Vucinic szemelyeben. Egeszen elkepeszto volt latni, hogy minden egyes evben megpedzegetett egy-egy nagyobb nevet, de keptelen volt csupan egyet is leigazolni. Ra is azt mondanam, hogy valtozik es lehet jobb lett idovel, de nem vagyok rola meggyozodve, hogy nem latnank hasonlo manovereket, no meg a hires: Aki menni akar, elengedjuk - nyilatkozatokat.

Egy szo mint szaz, idealistak vagyunk es szepen latjuk a jovot. Egy szep ideat latunk, de amikor itt lesznek megint ezek az emberek, akkor megint johet a felismeres, hogy Ok sem egyenloek a megvaltassal.

Szeretnem, ha a szurkolok kicsit normalisabban gondolkoznanak errol es nem sopornek a szonyeg ala, amit mar egyszer lattak, hanem abbol epitkezve epitenenek magukban egy realisabb kepet.

Shyr Kahn 2021.04.30. 00:13:38

@Rocky80: Igen, mert a fel csapat meg tartotta a lenduletet eveken keresztul. Emlekszem Marchisio nyilatkozatara, amit Dybalanak mondott, amikor hozzank kerult. A csapat magja meg a Conte fele tuzet hordta magaval eveken keresztul. Ehhez tarsult a kivalo strategia, amit Allegri adott hozza. Ahogy tavolodtunk a Conte fele evektol, lehetett latni, hogy a merkozeseink, jatekosaink kezdenek egyre szurkebbe valni. Ez a tendencia tovabbra is megfigyelheto es nem valoszinu, hogy Allegri erkezesevel megfordul. A mai napon, a Conte fele tuz sehol sem lathato a csapatban. Azok, akik meg itt voltak az ideje alatt, mar kioregedtek, kioregedoben vannak, vagy szimplan nem jatszanak nalunk.

Lanzafame 2021.04.30. 11:18:42

@Shyr Kahn: Nincs "normális" gondolkodás szerintem, vannak és lehetnek eltérő vélemények. Nem a megváltót várom, hanem egy edzőt, aki eredményeket hoz.

Egészen más két hetedik hely után nagy elánnal játszani, mint mondjuk a 6. bajnoki cím után. A Conte-féle lendület is csak az első szezonjára volt jellemző, főleg, amíg 433-at játszott, utána belassult a játék.

A lendületet én is nagyra értékelem és fontos, ezt írtam is. A motiváció hiánya és a látványos beleszarás évekig halálra idegesített pl. Pjanic arcán. De nekem a motiváció/spirito mellett fontos a taktikai rugalmasság és a civilizált viselkedés is. Utóbbi kettő is szerves része a klubkultúrának, és ezért tartom megfelelőbbnek Allegrit Conténál a Juventus kispadjára.

Marottát én sem várom vissza, arra céloztam, hogy Vucinic nem volt flop. Rossi pedig gyakorlatilag nem volt egészséges szezonja, az egész pályafutása alatt, ez tény. Ezért sajnálom őt picit, de nem bánom, hogy nem jött.

Shyr Kahn 2021.04.30. 15:59:37

@Lanzafame: A "normalis" ebben a kontextusban "realisabbat" jelent, azt hogy nem felejtjuk el a multat es bar nem itelkezunk, de nem is jarunk a fellegekben. Talan nem a legmegfelelobb szavakat hasznalom minden egyes alkalommal, de sajnos a nyelv es az ember is tokeletlen, igy nem csoda, ha az informaciotorzulas jelentos, egy-egy velemeny megfogalmazasanal. A "realisabb" sok mindent takarhat. Ettol meg lehet mas a velemenyunk. En csupan hianyolom a kritikus gondolkodasbol a mult objektivebb szemleletet. Ugy tunik, szeretjuk kicsinyiteni a mult nagyobb esemenyeit/szemelyeit. Ebbol a szempontbol a "normalis/realisabb" gondolkodas elvarhato. Legalabbis azokkal szemben, akik az elmult tiz evben kovettek a Juventus eletet.

A problemam azzal amit irsz az, hogy mentegetozve (valoszinu akaratlanul) kissebbited Conte erdemet azzal, hogy elbagatelizalod a hetedik hely utani tempovaltast. Talan elhalvanyodik mi tortent akkor, hiszen ugyanigy mondhatnank, hogy baromira nehez ket hetedik hely utan felebreszteni egy B kategorias csapatot (a Milan abban az evben Allegri vezetesevel toronymagasan jobb jatekosokkal rendelkezett). Raadasul ugy, hogy veretlen lesz a csapat.
A 100+ pontos szezonunk nem Conte elso szezonja volt, hanem a harmadik. Az volt az a szezon, amikor keresztulgazoltunk a Serie A osszes csapatan. Nekem az a szezon lenduletesebbnek tunt, mint az elso. Nekem is fontos a taktika, ahogyan utaltam tobbszor is ra: Conte ebben kevesebb, mint Allegri. Abban viszont vitatkoznek, hogy melyikuk jobb edzo. Azert Allegri a bajnoksagban nem kozelitette meg a Juveval a veretlenseget, vagy a 100 pontot, szoval Conte csapata joval konzisztensebben teljesitett a bajnoksagban.
Ha a BL-t elorebb sorolod, nyilvan azt mondhatod, hogy Conte kevesebb, a bajnoksagban, viszont Allegri evesebb az eredmenyek alapjan.

Azt egyebkent eszrevetted, hogy amikor jatekosokat kerdeznek meg Conte neve (mint pelda) tobbet kerul elo, mint Maxi neve? Pirlo is inkabb Conte-t emelte ki, amikor kerdeztek nem is tudom pontosan mikor (joval az edzoskodese elott), arrol hogy kik a legjobb edzok, akikkel valaha dolgozott.

Lanzafame 2021.04.30. 16:35:28

@Shyr Kahn: számomra (és a Juve számára kb. 2013-14 óta) a BL-nek tényleg nagyobb a sportértéke, mint a bajnokságnak, ezt mutatta az utolsó Conte-szezon is: 102 pont otthon, de csúfos kudarcok Európában egy brutális kerettel.

Ott értesz félre, hogy én nem bagatallizálom a 2011-12-es szezont, mai napig életem kedvenc szezonja. Ahogy korábban írtam, Conte nagyon jól be tudja rúgni a motort, bárhova megy, ebben szerintem ő a legjobb a világon. Viszont nem tud hosszú távon egy helyen dolgozni, ami szerintem probléma. Ha lehet hinni a híreknek, azért nem tud, mert konfliktuskereső és összeférhetetlen.

Tehát, nekünk most nem egy 1-2 szezonos motivátorra van szükségünk, hanem olyan emberre, aki végig tud vinni türelmesen egy fiatalítást, egy projektet, ismerve a közeget, együttműködve a vezetőséggel, és közben helytállni a BL-ben is. :) Erre én alkalmasabbnak látom Allegrit, mint mást.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1850) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1646) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2426) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása