Két meccs dönt Pirlo jövőjéről?

pirlo_andrea_potre.jpgA La Gazzetta dello Sport értesülései szerint Andrea Pirlo bizonyosan távozni fog a Juventustól, ha a csapat rossz eredményeket ér el a Torino és a Napoli ellen.

Az Öreg Hölgy a városi derbivel tér vissza a válogatott szünet után, idegenben lép pályára, majd szerdán a Napolit fogadja a sokszorosan átütemezett meccsen.

A La Gazzetta dello Sport szerint két meccs dönt a futballistaként kiemelkedő múlttal rendelkező edző jövőjéről.

Andrea Pirlót a vezetőség elbocsáthatja vagy az edző felmondhat, ha rosszul alakulnak a meccsek a gránátvörös és a tengerkék gárda ellen, állítja a sportnapilap.

A Calciomercato.com értesülései szerint az aktuális segédedző, Igor Tudor veheti át a karmesteri pálcát Andrea Pirlótól, ha szezon közben távozni kényszerülne az egykori regista.

A Juventus jelenleg harmadik a tabellán, tíz ponttal lemaradva az Intertől, miközben a BL-ből már kihullott az Öreg Hölgy a Porto ellen a kieséses szakasz legelején, viszont az Olasz Kupa döntőjébe sikerült bekerülnie a piemonti sztárcsapatnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr516487512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2021.04.01. 14:56:03

Már rég ki kellett volna tenni, mert láthatóan teljesen alkalmatlan. A következő szezonra már mindenképpen egy tapasztalt mesterrel kell nekivágni. Mondjuk ez már november környékén nyilvánvaló volt, hogy Pirlo sajnos még tapasztalatlan.

JeetTrader 2021.04.01. 16:25:11

@Juventino86: hát, lehet neked 9 forduló után a Crotone, a Lazio, a Roma és a Benevento elleni döntetlen elég a szezon elején, hogy megállapítsd az aktuális edző alkalmatlanságát...

de legyen így....És kit hoztál volna a helyére? Most kit hoznál a helyére? Spalletti szabad...de addig Tudor majd megoldja/megoldotta volna...biztosan előrébb lennénk, nekik van tapasztalatuk! Ja, de vélhetően Allegri is örömmel visszajönne, aki pikk-pakk majd megoldja a fejekben és a középpályán a problémákat....ne vicceljünk..

Nem hiszek benne h csupán az edző lecserélésével megoldjuk a problémáink nagy részét! Allegri utolsó szezonja óta látjuk a bajokat. Ő sem tudott már többet hozzátenni, Sarri sem és most Pirlo sem.....ebben a keretben ennyi van. Az nem érv h legalább bajnokok lettünk, mert már akkor sem az volt az elsődleges és ismerjük el, nem volt érdemi ellenfél olasz honban! Most itt az Inter, aki alhúzott....a Milán aki nagy meglepetéssel hozza a meccseket, a Roma összekapta magát, az Atalanta bomba formában és lohol a nyakunkon a Napolival együtt....de rúgjuk ki Pirlot is, majd a szakmai stáb megoldja!

Véleményem szerint azzal tudnánk a leginkább segíteni a csapatot, ha a folyamatos edző cserélgetés helyett letennénk a voksunkat egy irány mellett és szisztematikusan elindulnánk abba az irányba. Posztra igazolással, lassan építkezve és belátva, hogy igenis van átmeneti szezon. Nem létezik olyan h mindig a csúcson vagy és ott is maradsz. Meg kell újulni időről időre....mi most kezdtük.

Sztem ott kúródott el amikor Pogba, Vidal, Pirlo, Marchisio, Tevez helyére nem tudtunk hozni senkit...vagy épp melléjük! Azt a csapatot könnyebb lett volna egy szinttel fentebb emelni...és lehetett volna BL...

FORZA JUVE!

Rikoo 2021.04.01. 16:43:52

@JeetTrader: Így igaz. Ezért kellene végre kinevezni egy edzőt, hogy elinduljunk valamerre és lehetőleg ne zuhanórepülésben lefelé, mint ahogy most tesszük.

Juventino86 2021.04.01. 16:46:59

@JeetTrader: Természetesen nemcsak az edző alkalmatlansága a gond. A keret is hiányos sajnos, sok idős és magas fizetésű játékosunk van, a fiatalok közül pedig kevesen váltották be a reményeket. Igazad van abban, hogy nem minden Pirlo hibája, más bajok vannak. PONT EZ AZ OKA ANNAK, hogy egy tapasztalt mester kell, aki még ebből a keretből is ki tud hozni valami vállalhatót. Allegri erre a megfelelő személy.

Leram7 2021.04.01. 17:13:03

Teljesen felesleges kirakni koncepció nélkül Pirlot.
Van jön egy top edző pl Allegri, vagy maradjon Pirlo.

Én nem szeretnék Mihajlovicokat, Inzgahikkal, Sarrikat nézni a padon.

Ghun83 2021.04.01. 17:53:53

@Juventino86: Az a baj hogy annyira Allegri imádatod van hogy nem látsz messzebb az orrodnál, ha ide is jönne (legyen igazad) ő sem tudna ennél jobbat kihozni. Persze jöjjön egy tapasztalt edző aki ugyanúgy el fogja mondani az igényeit a terveit, a játékosokat akiket akar. Valószínűleg a felét nem fogja teljesíteni a klub az anyagi helyzetet tekintve de fogadjunk akkor elfogadnád ha mondjuk 3. lenne a csapat ezzel a kerettel max 1-2 változással mert Allegri ülne a padon.

m.martin91 2021.04.01. 18:02:50

Takarodj, minél előbb.

JeetTrader 2021.04.01. 19:11:23

@Juventino86: Csakhogy Allegrinek is megvolt az esélye...és Sarrinak is meg volt az esélye...nem sikerült nekik pedig mind a kettő tapasztalt edző. Nem tudtak volna felmutatni egy épkézláb tervet egy fiatalítási projekthez? Lássuk be! Nem ment a játék velük sem, ergo nem bizonyították h az ő elképzeléseikre lehet egy fiatalítási projektet építeni!

@Rikoo: Az edző csak egy bizonyos szintig tud belenyúlni a dolgokba....Murinho meg Ancellotti sem voltak kis edzők. Most nézzük meg hol edzősködnek és hogy mennyire nem tudják megváltani a világot....hozott anyagból lehet dolgozni. Ennyi van a keretünkben...sajnos. Ha Pirlot kibasszák, akkor jön egy negyedik edző, a negyedik taktikájával. A játékosok fejében így akkora katyvasz van sokaknál, hogy csak na...gondolj bele akkor mi lesz!

@m.martin91: Aha, aha, mindegy, hogy Tudor ül a helyére, vagy bárki, csak menjen....

Azt gondolom akkor csapják ki Pirlot ha nem jutunk ki a BL-re....

steven.h 2021.04.01. 19:30:22

@JeetTrader: Bocs, hogy nem nekem címezted, de én válaszolok most erre. Allegrinek nem tudhatod, hogy volt-e terve, mert a legtöbb hír mind arról szólt, hogy azért váltak el az utak, mert a keretet kritizálta és benyújtotta azt, hogy hogyan kellene a keretet versenyképessé tenni, de mivel Nedved és Paratici szerint a keret tökéletes és sérthetetlen megfúrták. Most meg koncepció nélkül fiatalítunk, amiből kisültek jó dolgok (Chiesa, McK, de Ligt) de voltak nagy mellényúlások is.

Juventino86 2021.04.01. 19:51:01

@Ghun83: A harmadik helyet senkivel sem fogadnám el, és szerintem nem is szabad elfogadni. Allegri már bizonyított. Jelezném, hogy ő bajnok lett a csapattal, de ez még Sarrinak is sikerült.

@JeetTrader: De ők legalább bajnokok lettek a csapattal. Ez azért nem elhanyagolható szempont.

JeetTrader 2021.04.01. 20:57:54

@steven.h: pont arra akartam utalni h pont Allegrinek ne lett volna terve egy fiatalításhoz? Nyílván volt. Az h megfúrtak lehet....de arra mérget vehetsz ha az utolsó évében attraktív támadó focit játszottunk volna meg mindig a padon ülne. Gondolom ezért akartak kitenni mert támadó focit szerettek vna látni. Csakhogy az a csapat és Allegri olyat nem tud....ha tudna itt maradt vna...

@Juventino86: Persze, de az sem azért volt mert ellenállhatatlan focit játszottunk hanem mert nem volt épkézláb ellenfelünk. Sarri idejen már látszott h az Inter kurva jo lesz.
Nem hiszem h Allegri a jelenlegi kerettel előrébb végzne. Azt meg meginkabb nem h érdemben felmerül a neve h visszajöjjön. Hozzáteszem szerintem nincs olyan edző aki sokkal előrébb tudna végezni ezzel a kerettel.

Ugyanúgy ahogy Guardiola nem tud védekező taktikus focit játszatni úgy nem tud Allegri támadó focit...Hozzáteszem h Pirlot pont ezert nem tudom értékelni mert másokat sem hiszem h érdemben többet tudnának kihozni a csapatból. De tobbet veszíthetünk azzal ha elküldjük és mondjuk Tudor ül le a padra....szerintem....

Juventino86 2021.04.01. 21:06:41

@JeetTrader: Persze, se Allegri, sem pedig Sarri alatt nem játszottunk ellenállhatatlan focit, ebben teljesen igazad van. De bajnokok lettünk, és ez számít igazán. Sajnos az előző idényben is látszott, hogy az Internél elindult valami, ami ezek szerint mostanra összeállt. :( Szomorú, de ez van sajnos. Pirlo elküldésnék kérdésében viszont más véleményen vagyunk. Szerintem minél tovább marad, annál többet veszítünk. A csapat a semmibe halad, konkrétan egy pusztítás, ami most van. A tabellán elfoglalt helyezés és a mutatott játék is borzalmas, és ezek sajnos az én véleményemet támasztják alá. Bár ne így lenne! :(

JeetTrader 2021.04.01. 21:26:19

@Juventino86: szerintem már a vezetőségnek sem a hazai bajnokság volt az igazi szintmérő hanem a BL már Allegri idejen is! Persze én is szerettem vna egy újabb bajnoki címet de hiába húzta azt be Allegri és Sarri is mégis elküldtek.
Aztán Pirlo megörökölt egy olyan keretet amit a taktikus védekező focira neveltek de közben elkezdtek támadó keretet csinálni belőle (sok sikert bárkinek az átneveléshez)...erről nem Pirlo tehet. Elvileg McK Morata és Chiesa volt Pirlo kérése....Arthur, Kulu nem....Benta nem tud támadni, Berna már nem tudom mire jó...amíg nincs egység a középpályán addig ez kilátástalannak fog tűnni...
DE! Ha betömjük a lyukakat és úgy se javul a játék akkor egyértelmű Pirlo menesztése...es akkor is ha nincs meg a BL indulás mert arra azért ez a keret alkalmas kell h legyen!

Juventino86 2021.04.01. 21:28:34

@JeetTrader: Értem a logikádat, és nem abban én is egyet tudok érteni, hogy a keret nagyon aránytalan, és egyáltalán nem passzol Pirlo elképzeléseihez. De egy tapasztalt edző ilyenkor megpróbálja figyelembe venni a keret adottságait. Szerintem egyébként Te túl elnéző vagy Pirlóval, én meg talán túl szigorú, a fene tudja. :D

JeetTrader 2021.04.01. 21:44:18

@Juventino86: hehe lehet :D :D

Azért azt nem mondhatod h nem próbálkozott Pirlo! 433 kivételével játszottunk mindent 352, 3421, 4231 , 442. Berna már csak akasztott embert és kapust nem játszott. Danilo jobb szél közép és most középső kozeppalya. Alex is játszott középső védőt és a kp-n is. Bevetette Frabottat és Fagiolit. Kulu is játszott már több helyen. Kavarta ő a kártyákat rendesen! Nem rossz egy tapasztalat nélküli edzőtől főleg h Sarri csak annyit tudott h 433 meg 4312 és teruletvedekezes...!

Pont ez a bajom. Pirlo annyi mindent megpróbál és mégsem akar működni a dolog...nincsenek a helyen a fogaskerekek! Ha azokat rendbetettuk akkor lehet figyelni h hogy jár a motor.
Tény h van elfogultságom Pirlo irányába de csak annyi h megérdemel egy mercatot ahova ő mondhatja meg ki kell. Tuti irányítót fog hozatni aki amugysincs szóval rosszul nem járunk.

Juventino86 2021.04.01. 21:57:52

@JeetTrader: Hát mondjuk a mercatóra én is kíváncsi leszek. De őszintén megvallva csodálnám, ha Pirlo kapna még egy mercatót és egy újabb idényt. Bajnoki cím után is rúgtak már ki edzőt. Próbálkozott Pirlo is, nem lehet mondani, hogy nem. Nem jött össze, van ilyen. Fura módon a Ronaldo nélküli 4-2-3-1 volt a Lazio ellen az a felállás, ahol nagyjából még volt valami játékunk.

JeetTrader 2021.04.01. 22:08:09

@Juventino86: hát igen...na mindegy majd kiderül hogy lesz. Igazából ha az Inter beszed 5 vereséget mi meg nyerünk mindent meg lehetünk bajnokok! :D

Amúgy a szezont én elengedtem. Valahogy nyerjük meg a kupát legyen meg a BL indulás és lássuk kit tudunk eladni utána meg kit tudunk venni. Alsó hangon kell 2 meghatározó irányító típusú középpályás. És esetleg egy bal szélső védő. De inkább csak a kp! Akkor kiderül Pirlo taktikája tud e működni.

Amúgy simán eltudom képzelni h Mancinit hozzák ide. Bizonyított a fiatalok beépítésével a válogatottban és nagyon élvezetes az olaszok focija.. és nagyon eredményes is!

Juventino86 2021.04.01. 22:22:26

@JeetTrader: Mancinivel én már abszolút ki tudnék egyezni. És valóban, a középpályára sokkal kreatívabb játékosok kellenek.

JeetTrader 2021.04.01. 22:50:58

@Juventino86: vele amúgy én is! Nagyon frankon rendbeszedte a válogatottat! Relatíve nagy esélyt is adok neki pláne h bemondta Mancini h az EB után szeretne újra klubot irányítani...fiatalítás, támadó szervezett foci...mintha pont erre lenne szükségünk...

JeetTrader 2021.04.01. 22:54:52

@JeetTrader: bocs helyesbítek. A 2022es vb után hagyja ott a válogatottat. Az meg odébb van egy kicsit....

Juventino86 2021.04.01. 23:00:53

@JeetTrader: Hát igen, sajna az még valóban odébb van. Mancinit sokan nem szeretik, pedig azért nyert olasz és angol bajnokságokat is. Nekem azt tetszik, hogy legalább látható a válogatottnál, hogy mi a felállás, és mit szeretnének játszani. Mancini egy viszonylag egyszerű 4-3-3-at alkalmaz az esetek döntő többségében, de ott legalább mindenki tudja, hogy mi a feladata. Nálunk sokszor szerintem még a játékosok sem tudják, mi a felállás. :(

steven.h 2021.04.01. 23:13:09

@JeetTrader: Nem, szerintem pont az a baj, hogy nagyon is tudtunk látványos focit játszani Allegri alatt is, nem totális támadót, de nagyon taktikus és mellette látványos játékunk is volt.Főleg a második évében, ami nagyon nehezen indult. Nem azért lett megfúrva mert nem tud látványos focit játszani, hanem azért mert rávilágított a keret hibáira és ez szúrta Paratici meg Nedved szemét, mert ezzel az ő munkájukat minősítette. Ahelyett hogy meghunyászkodnak és teszik a dolgukat és Allegri alá rakják azt a csapatot amit kér ők be akarták bizonyítani, hogy nekik van igazuk és idehozták a kukást, aki szintén nem tudott semmit se játszatni ezzel a kerettel, majd most Pirlo sem tud. Pedig hivatalosan sokkal jobb nevekből és nem elöregedő játékosokból áll a csapat, Allegri utolsó évére ez nem mondható el....

JeetTrader 2021.04.02. 00:35:36

@steven.h: na hát pont ez az! Allegri már akkor rámutatott a keret hibáira azóta sajna csak rosszabb lett a helyzet...most is ennek a terhet nyögjük. Ergo ha akkor nem tudott többet kihozni két év pihi után gondolod többre menne? Valamiért utána se nagyon kapkodtak más klubok...
Az meg h kifúrtak vagy sem nem tudhatod...csak a lapokból tudjuk ugyanis nem ülünk ott a vezetői értekezleten.
Csíptem az öreget de nem tudott a csapat vele sem megújulni...

steven.h 2021.04.02. 11:09:31

@JeetTrader: Azért most már egészen más a keret profilja, történt egy elég nagyvonalú frissítés és a nyáron is remélhetőleg ez tovább fog folytatódni. Még mindig vannak lyukak, de tipikusan Allegri volt az aki ezekkel a lyukakkal azért tudott mit kezdeni, úgy hogy versenyképesek voltunk európában is. Leszámítva az Ajax elleni blamát.

Vele azért a bajnokságot csak lehozta a csapat és mindig ki tudott valamit találni. Sajnos az utolsó évére ez azzal járt, hogy nagyon ronda volt a játék. Conte jelenlegi interje lehet hogy jó, de mi meg nem vagyunk ennyire rosszak, mint ami a jelenlegi állás.

Szerintem ő egy Bentancur, Rabiot, McK Arthur középpályából azért ennél többet ki tudna hozni, mivel annál amit jelenleg nyújtanak egy Pjanic-Khedira-Matuidi többet tett hozzá a játékhoz, pedig nevek alapján én az elsőre szavaznék.

Azt szintén nem tudhatjuk, hogy kik kapkodtak utána és kik nem. Ő van annyira tudatos edző, hogy akárhova nem ír alá és tudja hogy mennyi pihenés kell neki egy esetleges megújuláshoz. meg azt se lehet nyilván tudni, hogy kifúrták-e, max ha egyszer könyvet ír, de nem zörög a haraszt....

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása