A Hellas Verona elleni mérkőzés

serie_a_logo.jpgA Juventus továbbra is folytatja a küzdelmet a zsinórban tizedik bajnoki címért, s szombat este egy könnyűnek aligha ígérkező mérkőzésen, a Hellas Verona otthonába látogatva kell begyűjtenie a soron következő három pontot.

Andrea Pirlo nincs könnyű helyzetben, hiszen csapatából sérülés miatt hiányzik majd Giorgio Chiellini, Leonardo Bonucci, Danilo, Arthur, Álvaro Morata és Paulo Dybala is.

A Veronába utazó 23 fős keretben így helyet kapott az U23-as csapat nyolc játékosa: Radu Drăgușin , Riccardo Capellini, Alessandro Di Pardo, Nicolò Fagioli, Douda Peeters, Hamza Rafia, Marley Aké és Alejandro Marqués is.

A két csapat őszi mérkőzésén egy szép támadás végén a vendég Hellas Verona szerzett vezetést Andrea Favilli révén, s Dejan Kuluševski találata csak ahhoz volt elég, hogy a Juventus pontot szerezzen, így alakult ki az 1:1-es végeredmény.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők: de Ligt, Alex Sandro, Demiral, Di Pardo, Drăgușin, Frabotta, Capellini

Középpályások: Ramsey, McKennie, Chiesa, Rabiot, Bentancur, Bernardeschi, Fagioli, Kuluševski, Peeters

Támadók: Ronaldo, Rafia, Marqués, Aké

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést a DIGI Sport 1 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9316442092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pott70 2021.02.27. 18:35:40

Na,elsőként:Hajrá Juve!!!!!!

Attilio79 2021.02.27. 18:57:59

Jó lenne elhozni a 3 pontot, nem lesz könnyű meccs véleményem szerint sem. Nem baj, lássuk mire mennek a fiatalok!

Juventino86 2021.02.27. 19:01:07

@Attilio79: Én is nehéz meccsre számítok, tekintve, hogy a Verona azért elég jó focit játszik. Bízom a győzelemben ennek ellenére.
Forza!

DegerFaCan 2021.02.27. 19:43:56

Kik ezek a csatársorban? :D

Apuleius 2021.02.27. 20:04:03

Juventus: Szczesny; Demiral, De Ligt, Alex Sandro; Chiesa, Bentancur, Rabiot, Bernardeschi; Ramsey; Kulusevski, Ronaldo

Juventino86 2021.02.27. 20:09:28

Buffonnak kéne kezdenie. Úgy általában véve szerintem még mindig neki kellene az első számú kapusnak lennie. Valamiért sokkal stabilabb a védelem, ha ő irányítja őket.

Leram7 2021.02.27. 20:19:08

Örültem volna, ha Fagioli vagy Radusin lehetőséget kap kezdőként.
Kulu helyett lehetett volna Fagioli és a 2 szélső feljebb mehetne.

danimester1 2021.02.27. 20:51:16

Forza!!Győzelem!!Minden más elfogadhatatlan!

Attilio79 2021.02.27. 20:52:45

Tök aktívan kezdtünk eddig, meglepő!

danimester1 2021.02.27. 20:53:25

Ez a mentalitás jell!!!Tetszik eddig!!Remélem ha betalálunk akkor sem állunk le!!

danimester1 2021.02.27. 21:01:19

Ezekna passzolgatások hátul hajmeresztőek!Nem hiszem el hogy nem tudunk leszokni róla!

MdewC 2021.02.27. 21:05:21

Ilyen suta lövőket mint Benta meg Rabiot... válogatni nehezebb lett volna.

Attilio79 2021.02.27. 21:09:13

Viszont a Verona talán nem olyan éles, mint az első meccsen.
Rabiot, Ramsey képességei finoman szólva is hagynak kívánni valót maguk után. 16ról illendő (lenne) eltalálni kaput.

FeriGjuve 2021.02.27. 21:13:34

Bernardeschi gyakorlatilag értékelhetetlen amikor pályán van...

MdewC 2021.02.27. 21:14:54

Most nézem jobban a kezdőt. Berna, Rabiot, Ramsey, Kulu, Benta. Veszedelmes középszer alakulat. :))

De hátha hozzuk 1 góllal. :)

Attilio79 2021.02.27. 21:16:10

@MdewC: Lehet, hogy jobban jártunk volna a fiatalokkal. :D

Szincsak 2021.02.27. 21:20:38

Megint gyenge játék

danimester1 2021.02.27. 21:22:28

Miért adnak nekünk minden sz@rért sárgát!??Maresca egy kritikánaluli spori,én nem engedném játékot vezetni,max áramot.

Zombijuve 2021.02.27. 21:23:41

Nagyon gyenge a séfünk. Remélem bejön helyette valamelyik fiatal.

Bianka Néró 2021.02.27. 21:24:35

Bekúr hozza magát, hátul hihetetlen bizonytalan. Berna meg, hát nincsenek szavak....

Szincsak 2021.02.27. 21:26:38

Be kell hozni a fiatalokat itt lehet bizonyítani

nortu30 2021.02.27. 21:29:43

Az első pár perc után azt hittem lesz valami... aztán rájöttem, hogy mégsem. Sajnos megint csak ugyanaz a lemez.

Magyar Közöny 2021.02.27. 21:30:40

Az egész csapat értékelhetetlen teljesítményt nyújt

danimester1 2021.02.27. 21:32:17

Gyenge kezdés után erős visszaesés és ajándék félidő az ellenfélnek.

Apuleius 2021.02.27. 21:35:43

Ez gyalázatos eddig. El kellene kezdeni focizni.

szauerb 2021.02.27. 21:36:10

Bernardeschi és Ramsey "játékát" látva a Vaklárma című film jut eszembe.

Attilio79 2021.02.27. 21:36:38

A középpályának (Chiesa kivételével) fel kellene pörögnie, jó lenne megszerezni a 3 pontot, engem más nem érdekelne.

danimester1 2021.02.27. 21:37:10

Ha betalálunk volna az elején féltem hogy vissza áll a csapat,de be sem kellett találni hozzá.Azt viszont nem tudom hogy edzésen mit gyakorolnak,de a mutatott játék alapján a szögleteket,a passzjátékot,a helyezkedést és a szabad illetve kapuralövéseket.Értem hogy sok a sérült,de a szögletek és a passzolás sem megy!?Lehet elborozgatnak Pirloval!?

Tony. 2021.02.27. 21:39:56

Brutális átütőerő van ebben a csapatban...

Juventino86 2021.02.27. 21:40:04

Ez sajnos nagyon gyenge. Mondjuk ennyi hiányzóval féltem is ettől, mert néhány játékos egészen szinten aluli. Ramsey ki fog dumálni egy pirosat, ha így folytatja. Gyengén is játszik ráadásul. Kulu hajt, de ő szegény nem túl okos a focihoz. Rabiot eltöri 20-ról. Bentancur veszélyes a saját csapatára nézve már sokadik alkalommal.
A legnagyobb gond, hogy nagyon rendezetlenek vagyunk támadásban. A játékosok nem igazán tartják a posztjaikat, így az egészből egy hatalmas zűrzavar lesz. Hogy aztán ez edzői utasítás-e, nem tudom. Ez lenne az ún. "fluid játék"? Ha igen, akkor ez nem vált be.
Ennek ellenére nagyon szurkolok, hogy legalább egy 1-0-val lehozzuk a mai meccset. Forza!

west30 2021.02.27. 21:45:23

Azert ez a teljesitmeny elkepeszto annak tukreben,hogy a vilag egyik legjobban fizetett keretet lathatjuk a palyan.Elkepeszto szegyen ami folyik a csapatnal jelenleg,es itt olyan szintu problemak vannak,amit csak jo par ev alatt lehet majd orvosolni.

Szabi984 2021.02.27. 21:50:04

@west30: Jó pár pofon járna ezért a vezetőségnek.. ide hozták Ronaldot,hogy nyerje meg a Bl-t,közben leépítették mellőle a keretet,edzőt,de persze mindenki 10 milliót szeretne keresni,foci meg nulla. Borzasztó ezt a vergődést látni 9 ilyen év után..

danimester1 2021.02.27. 21:56:21

Chiesa a legjobbunk ez már tuti!Kell mellé Cuadrado és lesz megint széljátékunk.

MdewC 2021.02.27. 21:57:36

Chiesa és Roni! :))

BellaDona 2021.02.27. 21:59:25

Jó lenne minél előbb még egy, a győzelmet bebiztositó golt berúgni.

Attilio79 2021.02.27. 22:07:20

Ramsey és Rabiot eldönthették volna a meccset, ha egy kicsit higgadtabbak. :(

Tifoso Della Juve 2021.02.27. 22:13:20

Fagiolit miért nem lehet többször játszatni? Simán beférne a középpályára.

Szili 72 2021.02.27. 22:13:44

Rabiot , Berna nulla.

danimester1 2021.02.27. 22:21:45

Mit csinált a lengyel?Gyerekek egyre jobban süllyedünk lefele játékban...

James Zabiela 2021.02.27. 22:21:50

Lengyel barátunk, milyen jókat mulat a hibáin! Nagy forma!

danimester1 2021.02.27. 22:24:26

Sajnos ezt megkaptuk megint!!Magunknak köszönhetjük!Siralmas!"lófasz lesz itt csikkánnó"!

MdewC 2021.02.27. 22:24:38

Kurva gyenge kp védekezés.

Megalázó teljesítmény.

Ha így marad vége.

James Zabiela 2021.02.27. 22:24:43

Bohóc banda, mást nem lehet erre mondani!

Magyar Közöny 2021.02.27. 22:24:57

Bajnoki címről már letettem, de a top 4 is erősen rezeg

Lanzafame 2021.02.27. 22:25:15

Nagyon megnéznék egy 4-3-3-at Kuluval, Chiesaval és Ronaldóval

nortu30 2021.02.27. 22:25:43

Annyira tudtam! Csoda lett volna, ha ezzel a semmi játékkal nyerünk. Persze még nyerhetünk, csak nem valószínű.

niccolo 2021.02.27. 22:25:51

Na,hál'isten,nem kell tovább néznem ezt a vergődést.

MeGmOnDtaM 2021.02.27. 22:26:36

Teljesen ötlettelen a támadásunk. Még ha lendületből is megyünk, egyvonalban mozognak a srácok, nincs tempókülönbség nincsenek egy az egyben megnyert helyzetek. Ez a baj. Totál rövidpasszosan játszunk, csak emberhez passzolunk, nem mozognak a srácok üres területekre. És nagyon körülményesek.

James Zabiela 2021.02.27. 22:27:12

@Magyar Közöny: Ha Ronca lelép még az se lesz, rajta kívül nem sok értékelhető játékos van sajnos!

Lanzafame 2021.02.27. 22:28:07

Gratula, töketlen, szürke, középszerű banda.

danimester1 2021.02.27. 22:29:16

Majd elkezdenek gondolkodni a fejesek ha megint 7. lesz a csapat!Hihetetlen hogy ennyire nem tudnak játszani,a meccs nem csak az első 10-15 percig tart..

James Zabiela 2021.02.27. 22:29:48

Még a végén nyer a Verona! Az lesz még a nagy szégyen!

Szincsak 2021.02.27. 22:29:50

Nem lenne meg lepő ha Ronaldó el akarna menni

Szili 72 2021.02.27. 22:30:51

Akik a pályán vannak jelenleg ennyit tudnak. Csak az x legyen meg.

nortu30 2021.02.27. 22:31:07

Szomorú ez a jelenlegi helyzet. Nincs elképzelés, nincs mentalitás, ráadásul nincs középpályánk. Ha Ronyó nem lőné meg a góljait, 10. helyen lennénk kb.

Magyar Közöny 2021.02.27. 22:33:17

Ez a csapat ötöt kapna a bayerntől

James Zabiela 2021.02.27. 22:33:57

Azt nem értem ha nincs csatár túl sok a csapatban, akkor a Félix gyereket miért nem hozzák fel a felnőttek közé, benne talán van potenciál! De már nem idegesítem magam!

danimester1 2021.02.27. 22:34:44

Ezekkel az elszórt pontokkal csinálunk bajnokot a dögevö hullarablókból...

Magyar Közöny 2021.02.27. 22:35:55

@James Zabiela: eközben Kean meg brillírozik Párizsban

Magyar Közöny 2021.02.27. 22:37:53

Régebben ilyen már 70%-ban gól volt

Szincsak 2021.02.27. 22:38:23

Miért nevezi a fiatalokatha nem is cseréli be őket

Magyar Közöny 2021.02.27. 22:39:09

Elpocsékolt másfél óra

James Zabiela 2021.02.27. 22:40:06

Hozták a szokásos formát, semmi meglepő!

Rivendell 2021.02.27. 22:40:48

Ez a szezon kuka, kérdés jövőre lesz bl vagy sem... Nyár érdekes lesz, mert ha a kp nem lesz megreformalva, akkor jövő szezon is kuka

Apuleius 2021.02.27. 22:40:52

Szégyenteljes produkció. Igazból innen már felesleges a számolgatás.

m.martin91 2021.02.27. 22:41:21

Lassan el kellene kezdeni a tárgyalásokat Pirlóval a szerződéshosszabbítása kapcsán, mert nem fogjuk tudni megtartani a nyáron, ha nem lépünk időben.

juve28adam 2021.02.27. 22:41:23

Szép volt!

...Jah nem ide.

Attilio79 2021.02.27. 22:41:40

Szörnyen kevés ebbe a csapatba Ramsey, Rabiot, Bernardeschi és Bentancur. Gyakorlatilag rajtuk ment el a meccs, két ziccert is kihagytak. Szomorú, hogy ezeket miért nem kukáztuk ki...

Garsza 2021.02.27. 22:42:40

@Lanzafame: Kuluval? Az egy nulla! Semmi keresnivalója a Juve -ban.
De a mai teljesítmény is nulla volt.
Bajnokí címnek innentől lőttek.
Na de mqjd a BL cím kárpótol.

nortu30 2021.02.27. 22:42:47

Szép lassan középcsapattá süllyedünk, vagy mi történik itt?

MdewC 2021.02.27. 22:42:47

Köpedelem.

Félelmetes mennyire leépültünk.

Ami még ennél is félelmetes, hogy engedhetjük meg, hogy ennyi ingyen élő bohóc szar legyen a közép pályán.

Most kellene 5-6 embert úgy kirúgni, mint a szart.

Mivel ezt így megtehetik velünk, meg is érdemli ezt a csapat.

Szarból nem lehet várat építeni.

Juve!

Leram7 2021.02.27. 22:42:49

Sajnos Pirlo nem mert a fiatalokhoz nyúlni.
1-2 helyen kellett volna friss arc, mindig ugyanazok játszanak 3 napéonta, elfogyott az erő.

Kulu, Berna, Ramsey és úgy az egész KP támadásban gyenge.

CR, Chiesa pedig önmagában kevés, csapat is kéne.

Andras74 2021.02.27. 22:43:24

Nagyon dühös vok. Ma ismét sikerült egy kis csapat szintjén játszanunk, a szezonban nem először.

Nem emlékszem, mikor láttam utoljára ilyen ostoba Juventust a pályán.

Ja, a férgek köszönik......

Mi pedig ismét hallgathatjuk az idióta magyarázkodást.....mert nekünk ez maradt a szezonra.

MeGmOnDtaM 2021.02.27. 22:44:08

Ennyi volt a Juve korszakának. Szép volt, csodás volt, sajnos egybe esett a Barca és a Real dominanciájával, nem tudtunk 10 év alatt BL-t nyerni. Most egy átmeneti időszakban vagyunk, ezt szerintem a vezetőség is tudja/látja. Új csapat épül, vannak fiatalok és van egy rakat ballaszt ember, akiktől meg kell szabadulnunk. Ronaldonak köszönjük, megpróbálta, nem rajta múlott, hanem a többi 10 játékoson. Ezt az évet még megnyerhetjük olasz honban, nagyon lutri a bajnokság... de lehet hogy csak ezüst vagy bronz lesz belőle. A jövőre kell gondolnunk, hiszen a Barca és a Real is gyenge, ott is őrség váltás történik: Bayern, City, PSG, Liverpool...

Rikster 2021.02.27. 22:44:25

Nem is tudom miért várjuk mi meccsről meccsre, hogy bármi is változik. Semmi erő ezekben a játékosokban, elképzelés meg annyi sem. Amikor felpassz volt az vagy pontatlan volt vagy éppen megszakította a másik játékost. Használhatatlan emberek tömkelegével játszunk minősíthetetlen futballt nevezzük ezt akárminek.

Garsza 2021.02.27. 22:44:53

Az a baj Morata nékül nincs center nincs aki lekösse a középső védőket. Ez nangyon nagy hátrány.

danimester1 2021.02.27. 22:46:06

Gratulálok a vezetőségnek,a játékosoknak!!Szép volt!Aztán majd lehet sírni hogy nincs pénz meg nem tudunk igazolni és versenyképes a csapat.Ha tetszik hanem Pirlonak még sok egy nagycsapat,ami nem csak az ő hibája hanem azé is aki a keretet alakította így.Idén a bajnoki címnek búcsút inthetünk és a Bl-nek is.El kell tudjuk engedni,mert a helyzet az,hogy kilátástalan helyzetben vagyunk a játékot illetően,a ponthátrányról ne is beszéljünk.Idén tapsikolhatunk ha a szuperkupa után a kupa meg lesz,talán felépülnek addig a sérültek.A nyáron nagytakarításra lesz szükség minden szinten.Nagyon csalódott vagyok,ahhoz képest ahogy kezdtünk és ami lett belőle.Nem baj tanulunk a hibákból....

Bruce57 2021.02.27. 22:46:56

Demiralt el kell adni amíg adnak érte valamit. Azt se tudta hol van, csak ellenfélhez passzolt... ilyenből kaptuk a gólt is.

Szili 72 2021.02.27. 22:47:35

@Apuleius: Igaz, most szálltunk el véglegesen.

Tifoso Della Juve 2021.02.27. 22:49:26

Félek hogy az lesz a Juvéból mint a 10es évek elején a Milanból..

Rocky80 2021.02.27. 22:51:17

Legyen meg a kupa meg a Porton jussunk túl, a bajnokságban meg ezüst.

Nekem így módosultak a céljaim idényre.

delpi0823 2021.02.27. 22:51:38

En eddig Pirlo mellett kialltam,de sajnos nagyon ugy tunik hogy az ot kritizaloknak lesz igazuk sajnos.Az hogy tamadni nem tudunk az egy dolog dehogy vedekezni se az mar vicc.Tenyleg meg a fejlodes jele se mutatkozik a csapaton.Ugyanazokat a hibakat kovetjuk el meccsrol meccsre.Bentancur egyenesen eletveszely ott kozepen,gyakorlatilag fenn all annak a veszelye minden meccsen hogy golpasszt ad az ellenfelnek.Az inter rohogve fogja megnyerni a bajnoksagot sajnos.......De ha igy folytatjuk meg tenyleg komoly problemaink lehetnek a 4ben maradasert az meg mar tenyleg nagy szegyen lenne ha nem ernenk oda.Annyi szerencsenk van hogy a korulottunk levo csapatok is bukdacsolnak folyamatosan.

Attilio79 2021.02.27. 22:51:47

Azért nincs világvége vagy igen? :)
A középpályára kell 4-5 arc a jelenlegiek helyett, kell egy kreatív, gólerős csatár és újra ott lehetünk. :)

m.martin91 2021.02.27. 22:52:05

Érdekes dolgok ezek. Kilátástalan a játék? Szar a csapat? Eddig nem volt az? Allegrit nem azért építették le, mert szar volt a játék? Nem azért, mert modernebb focit akartak? Sarri nem azért jött, mert szar volt a játék? Sarri nem azért ment, mert nála is szar volt a játék? De győztek. Mindketten. Akármilyen szar volt a játék. Akármilyen szar volt a csapat. Akármilyen szar volt a középpálya. Akkor hol van a hiba?

Shyr Kahn 2021.02.27. 22:52:53

Igazabol ami nagyon szembeotlo volt, hogy meg az egyenlites utan se tudott a csapat valtani. Mintha nem akartak volna golt szerezni. Erolkodes, tordeles es otletek hianyaban, nyoges volt csupan. Mintha ennyi lett volna bennuk, ami elggondolkodtato. Legalabb a mentalitas lenne meg, de ilyen szurke, felporges nelkuli jatekot utoljara Ranieri ideje alatt lattam. Ez valoban megdobbento.

CR a vegen vegigrohanhatott volna. Elotte volt egy ures folyoso es elegge felgyorsult, szoval 5-8 meter mulva el is lohette volna. Sajnos azonban a lokes miatt (meggyozodesem, hogy nem volt nagyon eros a leokes, szoval ha akar, akkor tovabb megy) ugy dontott, hogy elesik. A szabadrugasokban total veszelytelen tovabbra is, szoval barki felllokheti a tizehatoson kivul az nem oszt, nem szoroz. Erre szerintem fel is keszul(he)t(n)ek az ellenfelek. Legalabb Dybalanak vannak veszelyes szabadrugasai. Kar, hogy serult es ha bent van meg akkor sem biztos, hogy minden szogbol O lone a szabit.

Rikster 2021.02.27. 22:52:59

Nem értem ezt az egészet amit játszatni próbál Pirlo. Ha már hátul akarunk építkezni, akkor miért nem segítenek egymásnak. Sosincs gyors egypasszos labdaérintés. Úgy kocognak, mintha simán vezetnénk.

Rikoo 2021.02.27. 22:53:35

@Bruce57: Mindenkit el kell adni, csak az edzőt meghagyni.

Juventino86 2021.02.27. 22:55:54

Nagyon fáj, hogy igazam lett Pirlóval kapcsolatban. Kritizálom én már őt október óta, mert sajnos már akkor látszott, hogy komoly gond a tapasztalatlansága. Váltani kell, mert egy tapasztalt edző még össze tudná szerintem rakni ezt a gyengébb keretet is úgy, hogy a TOP 4 simán meglegyen.
Nem egyedül Pirlo a hibás. A keret tele van gyenge játékosokkal. Középszerű játékosokkal is. Ronaldo nagyon harcol, de ő egyedül kevés sajnos. Hiába vettük meg, sajnos a keret minősége közben drasztikusan romlani kezdett, és most vélhetően eljutottunk a mélypontra.
Remélem, hogy lesz annyi Paraticiben és Pirlóban, hogy saját maguk mondanak le.
Rossz látni a csapatot így, el vagyok keseredve.

JeetTrader 2021.02.27. 22:56:59

Semmi baj! A Genoa majd megveri az Intert a Milan meg döntetlent játszik a Romával és maradunk versenyben....;)

MdewC 2021.02.27. 22:57:47

@m.martin91: hogy maradt a szar keret a kp-n, sőt szarabb lett és még taktika sincs. Akik pedig tudnának focizni, vagy sérültek, vagy rosszabb, de a lényeg, hogy nem játszanak.

Dupla tripla szar van a palacsintában.

Attilio79 2021.02.27. 22:58:28

El tudom képzelni, hogy úgy küldik fel a középpályát, hogy legyetek demotiváltak , aludjatok be, a csatároknak (miért van?) ne adjatok használható labdát, a ziccereket ne lőjétek be, az a csatárok dolga.

m.martin91 2021.02.27. 22:59:16

@MdewC: Ez a keret jóval erősebb, mint a tavalyi bajnokcsapaté.

Juventino86 2021.02.27. 23:01:08

@Juventino86: Illetve azt is hozzátenném, hogy Szczesny hozzáállása is elfogadhatatlan bizonyos esetekben.

Rikoo 2021.02.27. 23:02:05

@m.martin91: Szerintem is erősebb a keretünk, mint a tavalyi bajnokcsapaté.

DelPiero2 2021.02.27. 23:02:06

@Szabi984: plusz elküldtük pl. Higut úgy hogy 2mio-ba került volna az ittmaradása, Mandzu-t is kiszórtuk, meg sorolhatnánk. A vezetőséget kell először lecserélni.

GodPiero 2021.02.27. 23:03:19

Torino hercege biztos ki tudná rángatni a csapatot a gödörből a zsenialitásával....

Attilio79 2021.02.27. 23:06:11

Csatár(ok) és középpályások nélkül nehéz, főleg, ha kulcsjátékosok helyett egy ember sincsen, aki egyeneset tud rúgni a labdába a kapu előtt...

MdewC 2021.02.27. 23:07:26

@m.martin91: nem vagyok benne biztos.

De ha még az is lenne, tavaly ennyi kulcs játékos nem esett ki egyszerre...

Dybala például ott volt, idén sehol. Hol van Dybala idei teljesítménye a tavalyihoz képest? Hol vannak a góljai? A játéka?

Mondhat bárki bármit, Pirlo valóban kurva kevés, de akik folyamatosan játszanak nálunk, azok is.

Akik meg valamit hozzá tehetnének szinte alig játszanak. Cuad is hiányzik, Sandro is sokat esett ki, Arthur is alig játszik, Morata is hol van most?

Még csoda, hogy Morata jól rajtolt...

Szóval Pirlo fasorban sincs Maxhoz képest, tagadhatatlan, de a keret amit irányít, az borzalmas középszerekkel van tele.

Még a fostos Pjanic is hiányzik, szar formában is több kreativitás volt benne mint most az egész kp-ban.

Shyr Kahn 2021.02.27. 23:07:56

@m.martin91: A problema az, hogy Allegrivel is elindult a lejtmenet. Szurke jatek mellett a jatekosok is egyre tobbet osszerugtak vele a port. Igy hiaba nyertunk vele, a feszultseg miatt felmerult bennem a kerdes mar az utolso eve elejen, hogy meddig tudja a taktikajaval megmenteni az allandosult bajnoki cimet.

Meggyozodesem, hogy nem csak szebb focit akartunk, hanem meg akartunk szabadulni egy faradt es rosszra fordulo kapcsolattol.

Ez persze nem jelenti azt, hogy Pirloval jo... en alapvetoen turelmes vagyok es azt mondom, hogy erdemes aludni a dolgokra egyet, de sajnos, amikor egy merkozesrol a Ranieri-s idoszak jut eszembe, egy joval jobb jatekosalomannyal az sajnos eleg rosszul hangzik.

Meggyozodesem tovabbra is, hogy valami hibadzik a klubbnal a Lippi era ota. Igen. Annak ellenere, hogy voltunk BL dontokben azota. Talan el kellene engednem azt, ami akkor volt egy ferfiasabb vilagban, amikor meg mertek a jatekosok, az edzok es a klub vezetoi is egyediek es fineszesek lenni.

A jatekosok, a jatek stilusa es most mar a kedvbol is keves van.

Egyertelmuen komplex a problema, amivel kuzdunk. Talan Inzaghi-val jobban jartunk volna (mondom ezt annak ellenere is, hogy a Lazionak sem megy igazan iden), de meggyozodesem, hogy vele se lenne sokkal jobb, mert itt nem csak az edzo jelenti a feket, es nem is csupan a jatekosok.

Szomoru, de sajnos Pirlo-t vedokent is azt mondom, hogy nem latom a fenyt az alagut vegen es lehet erdemes lenne meg most elgondolkodni, miket es kiket kellene (le)valtani a klubbnal.

MdewC 2021.02.27. 23:08:51

@Rikoo: szumma lehet. De nem látom nagyon egyben játszani azt a bomba keretet... sehogy, nem még rendszeresen.

(Bár a mostani kp akkor is egy szar.)

Szabi984 2021.02.27. 23:10:56

Ezt az évet el kell engedni,nem lesz itt júniusig semmi változás. Nem a juve stílusa hogy év közben edzőt vált. De júniusban Nedvednek és Paraticinek meg kell köszönni az eddigi munkát és azonnal kirúgni mind2. Remélem Agnelli belátja,hogy fejétől bűzlik a hal.. Ez a keret halálra volt itélve már szezon előtt is,pedig csak egy tapasztalt drukker vagyok semmi több,mégis láttam hogy sem rutin sem tehetség nincs a középpályánkon. Bal oldalon egy Sandro aki 2éve úgy mozog ott mint Evra 36évesen. Vezetőség nem látta ezeket?

DelPiero2 2021.02.27. 23:13:06

@Rikoo: elképzelhető hogy erősebb, viszont fontos meccseken kulcsjátékosok sérültek. Dybala sem volt tavaly ennyit sérült. Nem biztos hogy el kellett volna küldeni bizonyos embereket. Másrészt Ronci magával hozta a bérigények magasabbra srófolását is, meg sok esetben más is merhetne befejezni támadást nemcsak Ronci.

Jancsi 87 2021.02.27. 23:20:27

Sziasztok!
Eddig tartottam magam, de most már nem bírom, hogy ne szóljak hozzá.
25 éve vagyok Juve drukker, de ettől még a Del Neri féle Juvét is jobban szerettem, pedig az sem volt semmi csapat.. Köpedelem ez a banda!!
Teles tele középszer emberekkel, zsoldos semmirekellő játékosokkal.
Berna, Kulu, Ramsey, Demiral, Bentancur,Rabiot.. Egy vicc mind.
Kulutól a hideg kiráz, egy kabaré az a gyerek, 21 évesen ilyen lomha,kivénhedt mozgást még életmbe nem láttam. Annyi esze van a futballhoz mint egy marék szotyinak.
Még padoin is hasznosabb volt bármelyiküknél. Khediráról pedig ne is beszéljünk... Ezért Matuidit is felesleges elküldeni.
Hatalmas problémák vannak a csapat háza körül de , hogy ennyire.
Ezt a Veronát ezzel a felforgatott csapattal is bucira kellett volna verni, közbe azt sem tudta a csapat milyen rendezvényen van. Elképesztő ilyen bérek mellett. Össze tehetik a két kezüket, hogy futballisták és egy ilyen tradicionális klubnál játszhatnak, de tojnak ezek a Juvéra nagy ívbe.
Kihalt a spirito a csapatból és ezt a klubvezetésnek lehet megköszönni vastagon!!! Jah és Pirlo nem edző.

Rikoo 2021.02.27. 23:25:14

@MdewC: @DelPiero2: Gyakorlatilag nincs is edzőnk, persze hogy össze-vissza rohangál mindenki, formán kívül vannak és olyan dolgot kell játszaniuk amiket nem tudnak.
Az egész keret 4-3-3-ért kiált, erre meg se próbálják azt játszatni velük. És ez csak egy full alap dolog, de már itt hibádzik az egyenlet.

Juventino86 2021.02.27. 23:31:22

Az a legnagyobb baj, hogy a csapaton a fejlődés minimális jelei sem mutatkoznak. Taktikáról nem is beszélhetünk. Mindenki szaladgál a pályán, nem nagyon tartjuk meg az alakzatot. Itt nagyon komoly, rendszerszintű problémák vannak.

Attilio79 2021.02.27. 23:34:40

@Rikoo: A 4-3-3-ra kíváncsi lennék, végre bedobta megint valaki, hogyan lenne, meséld el, tételezzük fel, hogy mindenki egészséges...

Juventino86 2021.02.27. 23:37:54

@Attilio79: Bár nem nekem szólt a kérdésed, de tegyük fel, ha mindenki egészséges, simán jó lenne egy 4-3-3.

Buffon - Cuadrado, De Ligt, Chiellini, Alex Sandro - Arthur, McKennie, Rabiot - Ronaldo, Morata, Chiesa.

A gond az lenne mondjuk, hogy nem nagyon tudnánk utána posztra minőségi helyettest találni. Ha jól emlékszem, pont veled beszélgettem egyszer itt erről. Ennek ellenére nekem tetszene egy 4-3-3.

Rikoo 2021.02.27. 23:39:51

@Attilio79: Az nem az én feladatom, hogy eldöntsem ki és hol játszon, de a keret kialakítása egyértelmű erre a felállásra.

Attilio79 2021.02.27. 23:47:48

@Juventino86: Cuadrado nem hátvéd és soha nem is lesz jobb szélső hátvéd, neki full nem kellene védekeznie, sajnos nem ért hozzá, abszolút szükségmegoldásként indult az a sztori.
Chiellini földbe állt, mind a formáját, mind a kedvét tekintve pl. Porto meccs.
A 3 középpályásból Rabiot a csapatba se való.
A right és a left wingek ebben a felállásban működnének, de Morata középcsatár, se nem erő csatár, fejelni meg aztán végképp.
És kik lennének a cserék, mert posztra így meg aztán végképp nem tudsz belökni senkit...

Attilio79 2021.02.27. 23:50:24

@Rikoo: Akkor miből gondolod, hogy a 4-3-3 lenne az optimális felállás? Mert a kerezben, főleg elöl nézve nincs meg az alapanyag. Nincs középcsatárunk fiatalok!

Rikoo 2021.02.27. 23:55:28

@Attilio79: Mert az az egyetlen felállás ahol mindenki a saját posztján játszhatna. Kivéve Dybala, mert neki azt sem tudjuk mi a posztja.

Juventino86 2021.02.27. 23:56:36

@Attilio79: Cuadrado helyén pl. 4-3-3-ban simán játszhat Danilo. Cuadardo meg válthatja egymást Chiesával akár a jobbszélen. Az a baj, hogy a keretünk nagyon aránytalan. Hatalmas hiányosságok vannak, így bármilyen felállás szükségmegoldás sajnos. :( Azt mondod, hogy Rabiot nem való a csapatba. Ebben teljesen igazad van. Ez a szomorú. Hogy még így is befér.

Attilio79 2021.02.27. 23:59:20

@Attilio79: De nincs középcsatárod, a nincsből nem tudsz szerválni, ha mondjuk jött volna Dzeko, máris elfogadnám, hogy 433-at eröltet bárki is, de így nem. A 433 ugyanolyan bukta lenne a szezonra nézve, amilyenben most vagyunk...

Attilio79 2021.02.28. 00:07:40

@Juventino86: Cuadrado és Chiesa formáját tekintve, eddig abszolút kulcsjátékosok, kár lenne padoztatni bármelyiket is, csak mert kényszerítünk a csapatra egy olyan felállást, ami kivitelezhetetlen.
A két szélső középpályás Cuad és Chiesa . Danilo és Sandro meg kell mögéjük, mert nekik a széleken támogatni kellene a támadásokat, középen lenne jó Dybala és máris nem szorulnánk csak a két szélre, mert jelenleg second strikerünk sincsen, aki középen bojgatná az ellenfeleket...

Juventino86 2021.02.28. 00:15:41

@Attilio79: Ez is egy járható út lenne, amit te mondasz. És abban is egy véleményen vagyok, hogy Cuadrado és Chiesa egyszerre kellenek a kezdőbe. Látnék végre egy rendes felállást. Mert ebben a szezonban lehetetlen eldönteni, hogy mit akarunk játszani.

Attilio79 2021.02.28. 00:24:05

@Juventino86: De könyörgöm, hát mindenki sérült ahhoz, hogy működjenek ezek a dolgok...
A széleken vezetjük a támadásaink 80-90%-át jóideje, mert középen nincs meg az a plusz, kreatív játékos, aki kellene ahhoz.
Az a szánalmas, hogy itt váltig állítják, hogy milyen szuper ez a keret, de ez a keret egy f@s így. Ha egy-két kulcsember kidől nincs pótlásuk és máris nem úgy megy a támadójátékunk.
Jelen pillanatban CR-en kívül gyakorlatilag senkitől nem várhatunk gólt, gólokat, a mai középpálya elmehet a Livornoba. Ma nem 1 Padoinnal játszottunk, hanem minimum 5tel, 11 emberből az sok!

Rikoo 2021.02.28. 00:30:32

@Attilio79: Azt hittem nem kell magyarázkodni, mert annyira nyilvánvaló, hogy ebben a felállásban kell játszani. A játékoskeretünk nem is alkalmas más felállásra, meg bármit próbálunk 4-5 játékos fog a saját posztján kívül játszani vagy olyan feladatokat ellátni, amire képtelen.
Minden meccsen ugyanazt látjuk és ugyanezt is fogjuk még jó ideig, mert alapból különböző játékstílusú játékosok vannak a keretben, akiknek nagyon nehéz összeszokniuk, mert ellentétes kultúrában nevelkedtek és másképp tanulták a mozgásokat és alapból a sportágat, ez viszont keretkialakítási szempont.
A 4-3-3 is inkább a kisebb rossz, mert ez a keret olyan, hogy bármilyen felállást választasz, biztosan lesz 2-3 olyan játékos, aki nem fogja tudni a legjobbját nyújtani.
Most viszont már ott tartunk, hogy nincs edzőnk, se felállásunk, se taktikánk. Vagyis ami van az ilyen Crotone szint kb., csak a játékosainknak sokkal jobb képességei vannak. Amit csapatszinten a Juventus nyújt az borzasztóan alacsony színvonal, lehetnének bármilyen képességű játékosok, edző nélkül egy csapat csak vergődik a szürkeségben.

Attilio79 2021.02.28. 00:33:09

@Rikoo: Bocs, de Te nem értessz a focihoz, ha ezt gondolod!
433-as felállásban n8ncs meg a 3 játékosod elöl!

Attilio79 2021.02.28. 00:35:34

@Rikoo: Hogy érted a más kultúrát?
Nekem az a problémám, hogy Rabiot, Ramsey olyan csapatok játékosai voltak, ahova már nem kellettek, mi meg rájuk martunk, nem jött be, de nem is fognak már.

Rikoo 2021.02.28. 00:36:02

@Rikoo: Az edzői nyilatkozatok szerencsére rásegítenek még 10 lapáttal, hogy lássuk mennyire alkalmatlan Pirlo. Komolyan mondom szégyen amit művel, ezek a meccs utáni nyilatkozatok, gyakorlatilag profi edzőként tilos, erre már nem tudom hányadjára műveli ezt le.
Játékosként zseni volt, de csak gratulálni tudok annak, aki kinevezte őt egy beszélgetés, meg egy papírfecni után. Komoly edzői portfólió.

Juventino86 2021.02.28. 00:37:40

@Attilio79: A keret gyenge és aránytalan, ebben igazad van. A felállásokban viszont szerintem nincs. 4-3-3-ban is természtesen lesznek necces posztok. Ez a keret rossz összetételéből adódik. 4-3-3-ban pont megvan a három játékosunk elöl. Tudom, te nem érzed Moratát elég jónak. Jogod van ezt gondolni. Viszont akárhogy is szeretnéd bizonyítani az ellenkezőjét, Morata középcsatár. Nem teljesen tipikus, de középcsatár. Szerkezetileg teljesen meglennénk elöl a 4-3-3-ban. De persze edző nélkül nehéz.

Juventino86 2021.02.28. 00:39:05

@Rikoo: Igen, Pirlo képes volt összeveszni a Sky egyik újságírójával, mert rá mert kérdezni taktikai kérdésekre. Ez már nagyon gáz.

Rikoo 2021.02.28. 00:40:12

@Attilio79: Jah hogy én nem értek. Ebbe inkább nem megyek bele, mert nem akarok egózni és utálom is azokat az embereket akik ezt teszik.
Meg mi az, hogy nincs meg a 3 játékos elől?
Ronaldo bal, Morata vagy Dybala középen, Chiesa és Kulusevski jobbon, de talán még Bernardeschi sem az agyhalott játékát játszaná, ha visszakerülne arra az egyetlen posztra ahol jól játszott.

Ezen mit nem lehet érteni? Nézd meg a középpályát pl.
Van egy francia, egy uruguayi, egy brazil, egy walesi és egy amerikai. Totálisan másképp tanulták ugyanazt a posztot. Esély sincs a megfelelő kohézióra.

west30 2021.02.28. 00:46:52

@Juventino86: Valoszinuleg azert mert fingja sincs hogy mit valaszoljon.A csapat nem fejlodott semmit taktikailag a szezon kezdete ota,sot sokkal rosszabb mint Sarri alatt volt.

Juventino86 2021.02.28. 00:50:42

@west30: Így van, a helyzet sajnos siralmas. Ennél még Sarri alatt is jobb volt minden. Ő legalább bajnok lett.

Attilio79 2021.02.28. 00:50:56

@Juventino86: De középcsatár nélkül, hogyan szeretnél 433-at játszani, ezt tényleg írd körül kérlek, csak azért, mert CR leftwing? Ahhoz akkor Paraticinek meg kellene mondani, hogy hozzon még csatárt, másképpen az nem tud működni.
3 középpályásnak mi lenne a szerepköre? 1 szűr, kettő megy a támadással, melyik kettő? Rabiot, aki hátrapasszol és nem tud egyeneset lőni 16ról sem?
CR leftwing, ezért vagy be kell áldozni csatárnak a kettőből vagy nem lehet használni, ez nem a La Liga és a Real, valaki szóljon Paraticinek. :)

Juventino86 2021.02.28. 00:54:02

@Attilio79: Morata középcsatár. Ha nem is teljesen tipikus, de középcsatár. Szerkezetileg tehát lehetne játszani 4-3-3-as felállást.

Rikoo 2021.02.28. 00:56:10

@Attilio79: Akkor Morata mi, ha nem csatár?
Dybala tavaly csatárként lett a Serie A legjobb játékosa. Minden a játékmozgásoktól függ és nem attól, hogy felraksz mondjuk egy Dzekot, aki speciel SEMMIvel nem fog többet hozzátenni a játékhoz, mint Morata.
A tiki-taka Barcelona csapat nem egyszer játszott hamis kilencessel és 4-5 gólokat lőttek, a spanyol válogatottról nem is beszélve. De nem is érdemes erről beszélni, mert itt van Morata aki csatár elvileg..

Rikoo 2021.02.28. 00:59:43

Nem is értem milyen másik felállást lehetne játszani. 3-5-2 nem jó- 3-4-1-2 nem jó, 4-4-2 nem jó. Láthatjuk, hogy totál alkalmatlanok ezekre a játékosaink.
Olyan sok opciónk nincs. 4-3-1-2 esetleg, csak akkor meg nincs Chiesa, Ronaldo meg megint szenvedhet középen kb.
De tök mind1, amíg Pirlot el nem küldik szenvedhetünk valamelyikben, ugyanúgy mint Sarrinál, csak ő azért hozta a Scudetott, most meg szétestünk.
Paraticitől meg nem kell várni semmit, gondolom nem véletlenül nincs meghosszabbítva a szerződése, nyáron kalap-kabát..

Attilio79 2021.02.28. 01:01:17

@Rikoo: Nem akarlak megbántani, de komolyan nem értek egyet. Az, hogy CR hol a legjobb megpecsételi a csapatot is. Morata nem erőcsatár, sose volt, Dybala inkább középen kreatív, a csatár mögött. Kulu nem csatár (régen a Parmanál sem volt az) Bernardeschi meg nem Juve szint és Cuadrado és Chiesa is jobban teljesítenek szélső középpályásként.
Értem a multikultit a középpályán, de ez azért máshol, más csapatnál talán nem okoz problémát.

Attilio79 2021.02.28. 01:05:00

Morata a középcsatár és ki a cseréje? Megint hiányos a válasz és a bajnokság nem egy meccsből áll, ezért írtam, hogy nem lehet ezt játszatni, csak, ha érkezett volna Dzeko, két emberrel megpróbálható egy teljes szezon eggyel lásd az eredményét nem.

Rikoo 2021.02.28. 01:05:47

@Attilio79: Már ne haragudj, de a játékunk és az eredményeink nem téged igazolnak és egyedül ezek amik tényleg tények, nem puszta szavak.

Rikoo 2021.02.28. 01:08:10

@Attilio79: Le lett írva fentebb, hogy Dybala is játszhat ebben a pozícióban, legalább teret nyitna, ahelyett amit most csinálunk, hogy saját magunkat zárjuk be egy kelepcébe.

Attilio79 2021.02.28. 01:15:45

@Rikoo: Dybala középcsatárkénti játéka azért messzemenő viccbe torkollik... Akkor én mondanám, hogy Pirlot küldjük haza. ;)
Dybala kreatív csatár a 177 cm magasságával. Mandzukic viszont jó lett volna.

Juventino86 2021.02.28. 01:18:41

@Attilio79: Amúgy nekem nagyon fáj, ahogy a klubunk Mandzuval viselkedett. Szerintem ő még mindig jól illene a csapatba. Méltatlan volt őt elküldeni. De tekintve a mostani középpályát, Matuidi és Khedira is bőven maradhattak volna.

Attilio79 2021.02.28. 01:19:52

@Rikoo: Nem engem igazolnak az eredmények? Mire gondolsz ezzel? Én nem mondtam, hogy milyen szuperül játszunk, sőt, végig azt mondom, hogy ebből a keretből varázsolni kellene.

Attilio79 2021.02.28. 01:22:55

@Juventino86: Mandzuval egyetértek, Matuidivel és Khedirával azért nem, mert sírt náluk a labda egyre jobban. :)
Ha megfelelő pótlásuk lett volna, akkor te sem siratnád őket. Mandzuba azt szerettem, hogy fanatikus volt és tudott fejelni, az most nagyon jól jönne.

Rikoo 2021.02.28. 01:23:26

@Attilio79: Messi az 170 magasságával számtalan meccsen játszott középcsatárt, a spanyol válogatottról nem is beszélve, ahol évekig működött ez a fajta felállás. Vagy Alexis Sanchez, aki az 1,68-as magasságával volt a Barcelona csatára.
De nem is ez a lényeg, hanem hogy nincs más felállás amiben játszhatnánk, de ez teljesen nyilvánvaló, őszintén nem is értem, hogy min vitatkozunk. Ezt láthattuk az években, hogy működik, most hogy van Chiesa nem játszhatunk 4-3-1-2-ben.
Most őszintén mivel vagyunk előrébb a két csatáros felállásban, ahol Ronaldo középen szenved és Kulusevskit(!!!) erőltetjük csatárként?
Inkább erre mondhatnánk, hogy Pirlot küldjük haza.

Attilio79 2021.02.28. 01:26:25

@Rikoo: Bocs még annyit, hogy éppen egy megfelelő csatárnak kellene teret nyitnia Dybala előtt, nem pedig Dybalának a 3 mérhetelenül gyenge, lőni nem tudó középpályásaink előtt...

Rikoo 2021.02.28. 01:26:53

És ezt ugyan a másik blogon írtam, de kb. ez a véleményem jelenleg: "Komolyan mondom nem értem az egészet. Pirlo játékosként egy zseninek tűnt, másképp látta az egész játékot.
Edzőként meg egy hihetetlen ostoba személy benyomását nyújtja. Összefoglalva egyszerűen kész katasztrófa az egész és tényleg nem akarom jobban szidni, mert semmi értelme. Alkalmatlan erre a kispadra ez teljesen egyértelmű, de hogy őszinte legyek így hirtelen, abban sem vagyok biztos, hogy Serie A szintű edző, ami egyébként nem ér váratlanul, mert ez bőven benne volt a pakliban.
Itt viszont már azokat kell felelősségre vonni, akik ezt a döntést hozták. Gondolom az elég egyértelmű, hogy Paratici és Nedved lapátra kell kerüljön Pirloval együtt, Agnelli meg pisloghat, mint hal a szatyorban, hogy ekkora költségvetésből mi a lóf@szt láthatunk viszont a pályán.
És magába nézhet, nem az Atalantába kell beleállni, mert negyedannyi pénzből óriási dolgot művelnek, ami pedig ennél a klubnál működik az meg egy óriási SZÉGYEN!"

Rikoo 2021.02.28. 01:29:07

@Attilio79: Nem csak a középpályásaink előtt, mivel Chiesa és Ronaldo lenne elsősorban a cél, illetve McKennie aki képes belépni a támadásokba, nem is beszélve. Nyilván nem Bentancurra és Rabiotra gondoltam, akiknek véletlenül sem szabadna ilyen feladataik legyenek.

Rikoo 2021.02.28. 01:32:06

@Rikoo: Nem is beszélve arról, hogy Chiesa belépésével középre, Cuadrado előtt nyílik a terület. Rengeteg lehetőség lenne ebben a keretben, de most mindenki azt játsza amit nem tud. Lehet szidni Allegrit, de ő pontosan tudta hogyan kell kezelni egy keretet, hiába kellett 5 különböző csapatot felépítenie, ami pedig szintén szégyen, normális klubvezetésnél nem így működnének a dolgok.
Allegri hitvallása, hogy hagyni kell játszani a játékosokat és azt játszák amit tudnak.

Attilio79 2021.02.28. 01:33:45

@Rikoo: Messi középcsatárkénti játékát nem ismerem, ahogyan Alexis Sanchezét sem.
A Sanchez Interes játékát látva pedig azt gondolom, hogy ő is a kreatívabb megoldás és ne felejtsük el, hogy mellette jelenleg ott van Lukaku. Az Inter egyébként meg szenvedett a Sanchez -Lautaro kettőssel néha, mert ugyanaz a két ember stílusra. Szerintem nekünk óriási bajunk, hogy nincs megfelelő csatárunk.

Attilio79 2021.02.28. 01:39:41

@Rikoo: Leírnád, hogyan képzeled a sztorit, mert már Cuadradot, Chiesat, CR-t, Dybalát is a csapatban tartod, de nem látom, hogyan alakul ez 433-ban.
Dybala meg középcsatárként, azaz az utolsó 3as közepén egy befejező lenne, ahogyan Benzema a Realban, biztosan 433-ra gondolsz?

Rikoo 2021.02.28. 01:52:23

@Attilio79: Ez a Sanchez már rég leépült és kiégett, közelében nincs ahhoz képest, ahogy pl. a Barcelonanál játszott.
A mi befejezőnk az Ronaldo ez teljesen egyértelmű és Dybala soha nem is lesz az. Amit tavaly játszott Sarrinál, az neki tökéletesen megfelelt, nem véletlenül választották meg a Serie A legjobb játékosának.
De mondom itt van nekünk Morata, nem értem miért kell erre a csatárkérdésre ekkora hangsúlyt fektetni, miközben ez kb. a legkisebb problémánk, 1000x alapvetőbb dolgok sem működnek.
Cuadradonak meg hiába akarsz más helyet találni, sokkal de sokkal nagyobb problémáink vannak, minthogy ő a jobbhátvédünk, főleg mivel kifejezetten stabil ott.

Attilio79 2021.02.28. 01:58:22

@Rikoo: Azért, mert Morata 4 gólos, Dybala 2 és jelenleg hiányzik a tabelláról 10-15 gólunk, amit valakinek teljesíteni kellene.
Gyakorlatilag senki nincsen, aki ezt megtenné, ez hiányzik a bajnokságban.

Attilio79 2021.02.28. 02:02:46

@Rikoo: Nagyon stabil Cuadrado, csak nem bírja, rohadt jó játékos, a kedvencem a csapatból, de amit művel jobb hátvédként az De Scigliot idézi. Védekezésről beszélünk. Neki kell, hogy Danilo mögötte biztosítson, ahogyan Sandro is kell Chiesa mögé.

Rikoo 2021.02.28. 02:07:30

@Attilio79: Hát de könyörgöm helyzetbe, se tudják őket hozni, nem állandóan az egyéni villanásoktól várni a megoldásokat, hanem csapatként helyzeteket kialakítani, ami az egész szezonban nem megy. Így is sok olyan gól volt, amit Ronaldo saját magának alakított ki, az a nagy büdös helyzet, hogy nem csak olyan szinten függünk tőle, hogy őt kell kiszolgálni, hanem ha neki nem megy, vagy különösen figyelnek rá, akkor gyakorlatilag kifújt az egész támadójátékunk, rajta kívül nem is létezik ilyen. És ez speciel nem az ő hibája, erről beszélek, hogy sokkal mélyebb problémáink vannak, mint hogy Morata 4 gólos, Dybala meg 2. Nem is tud a csapat helyzeteket kidolgozni..Dzekoval meg kb. pont semmivel nem lennénk előrébb, Mandzut is szerettem persze, de azért ő is leépült már.

Rikoo 2021.02.28. 02:10:24

@Attilio79: Sokkal több gólt kapunk Alex Sandroról, mint Cuadradoról, szóval akkor ott is teljes reform kell legyen?
El kellene kezdeni ésszel építkezni, mert 10 éve nem látott mélységben vagyunk, miközben elvileg sokkal erősebbek vagyunk gazdaságilag, mint a többi olasz klub. Borzasztó, hogy sportszakmai szinten mi működik jelenleg a Juventusnál.

Attilio79 2021.02.28. 02:13:50

@Rikoo: De ez tudod miért van?
Mert nincs CR mellett olyan, aki lekötné a védőket és potenciális veszélyt jelentene. Jelenleg a bármikori ellenfél simán ott tud lenni CRen akár 2 emberrel is főleg, ha bal szárnyként játszik (majdnem mindig), mert középen senki nincs aki potenciális (Kulu) veszélyt jelentene. Ezért kell egy vérbeli csatár, aki rúgja, fejeli a gólokat. Pl. Ibra, Lukaku vagy hasonló stílusú drabál.

Attilio79 2021.02.28. 02:18:31

@Rikoo: Sandro sem hozza a tavalyi formát, ahogyan senki sem, Chiellini, Bonucci sem. Viszont elpazarolni Cuadradot, aki szélvészgyors és használható elöl, jobb bunkósbotnak, véleményem szerint nem túl jó ötlet, ezért vették Danilot, ő pont jobbbunkónak jó.

Attilio79 2021.02.28. 02:29:14

Elkezdtem belassulni. Jó éjt, majd folytahatjuk...

Rikoo 2021.02.28. 02:31:18

@Attilio79: Ezzel speciel egyet tudok érteni.
Használhatjuk elől, akkor viszont Chiesa nem játszik. A kettő együtt inkább tud érvényesülni, mint csak az egyik.
Tavaly is gyengék voltunk, ahhoz képest amilyen potenciál lehetne bennünk. Nem kellenek olyan edzők, akik ennyire durván a saját akaratukat akarják ráerőltetni a csapatra, mondjuk Pirlot kb. edzőnek is nehéz nevezni.

Andras74 2021.02.28. 07:28:34

Sajnos, ezt a csapatot nyáron teljesen újra kell építeni. Jól látható, h ezek a játékosok nem képesek egységként működni. Ráadasul szélsőségesen hiányos a keret, így alig-alig játszik vki a posztján, és hetente másik poszton.
Ezt így nem lehet működtetni.

Az lehet kérdés, h egy tapasztalt edzőnek jobban sikerült volna, vagy sem, de ezt már sosem tudjuk meg.

juventino74 2021.02.28. 09:00:46

Sajnos ez a meccs sem úgy alakult ahogy szerettük volna. :(
Sok problémánk vezethető vissza korábbra. Például a szélső védő kérdése.
Cancelo-t elherdáltuk Danilo-ra. Oké 3 védős rendszerben egész elfogadható középső védő, DE könyörgöm ő lett volna az egyetlen valódi jobb szélső védő a keretben. Most Cuadrado-nak kell ezen a poszton játszania, mert nincs jobb szélső védő ha Danilo kiesik vagy éppen középen játszik. Közben Cancelo alapember lett egy City-nél ahol lássuk be mostanság a védelemmel és a támadással sem sok gond van. Akkor Cancelo mégis hasznos tud lenni? Amikor itt volt, divat volt szidni, pedig csak nem megfelelően használtuk?
Menjünk a másik oldalra. Spinazzolát elherdáltuk egy olyan játékosra, aki még nem is játszott nálunk. What??? A Roma és az Olasz válogatott alapjátékosáról beszélünk, de nekünk nem kellett. Szerintetek most beférne a keretbe? Hasznára lenne a csapatnak? S ha itt tartunk Pellegrinivel mi van? Lesz még valaha Juve játékos belőle?
Szerény véleményem szerint ez a két szélső játékos, amilyen szintet manapság képviselnek nem kicsit lennének hasznára a csapatnak. A szél játékunk megfelelő kezekben máris attraktívabb, lendületesebb, élettel telibb lenne.
No persze a középpályát rendbe kellene tenni, mert ami ott van egyszerűen botrányos.
Az orvosi stábnak is össze kellene szednie magát, mert ez is visszatérő probléma évről-évre már hosszú ideje, hogy sok a sérült és így az éppen aktuális edzőnk (mostanság sűrűbben cseréljük őket mint más a zokniját, ez noooormális?)nem tud a taktikának megfelelően keretet kialakítani, hanem csak a kényszerhelyzet hozza, hogy áll ki a csapat.
Nyilván sok a meccs, fáradtak a játékosok, de sajnos az edzőnek hála vagy a kényszerhelyzetnek, de folyamatosan nem a posztjukon játszanak játékosok, amit persze bizonyos esetekben lehetne is rugalmasan kezelni, de ha 5 meccsből 4-en más poszton kell játszanom, én sem tudnám mit kell játszanom.
Szóval sok a gond és lehetne boncolgatni hosszasan. Hirtelen ez kívánkozott ki belőlem. :)
Korábban felvetettétek a felállás kérdését, persze ez is megér egy misét. Mit szólnátok a 4-2-3-1-hez, és persze megint úgy játszunk el a gondolattal, hogy mindenki ép és egészséges?

peti78 2021.02.28. 09:28:04

@juventino74: igaz amit írsz
De tegyük fel a kérdést miszerint hosszú volt az előző szezon, a covid most is itt van, sűrű a menetrend, mindenki tudta hogy sok lesz a sérült... hogy lehet nekivágni egy ilyen szezonnak ilyen lyukas kerettel és miért rakjuk az utobbi 7 év tudottan legnehezebb edzői feladatkört egy 0 kmes pirloba (imádom biztos nagy edző is lesz de jelen pillanatban nagy neki a kabát) na amit ki akarok dadogni az a vezetőség hibálya ezt ők is tudják paratici nedved agnelli nem hiába ordibálnak, amig ők maradnak ill csak paratici és agnelli (mert nedvedet imádom) addig nem lesz változás sztem

peti78 2021.02.28. 09:35:37

@Andras74: az biztos érkezők mbappe haaland pogba aouar marcello... paraticit már rá állítottam a témára én bízom benne nem véletlen a világ legjobb igazgatóhelyettese... az irónia az elkeseredettek fegyvere...

Szabi984 2021.02.28. 09:38:48

Nedved nálam is egy legenda,imádtam a játékát,a tűz ami benne volt nagyon hiányzik a jelenlegi keretünkből,de a személyével sosem voltam kibékülve,most sem. Van benne valami érdekes arogancia,de teljes vezérkarnál az aroganciát látom felfedezni ami nem szimpatikus. Meccs közbeni ordibàlás a bíró felé,a folyamatos meccs utáni reklamálás(ami sokszor jogos),de valahogy nem volt ez eddig jellemző a klubra,mindig a pályán mutattuk meg. Spirito teljes hiányát látom felfedezni,idegesek. Làtják hogy bizony komoly a baj

Szabi984 2021.02.28. 09:42:58

Ami Pirlót illeti,2 év nálunk az ifiknél majd a másodosztályú Siena,Bari csapatával megindítani a profi karrierjét és szép lassan tapasztaltabban leülni úgy 2025 tájékán talán a mi kispadunkra. Butaságnak tartom hogy elfogadta a kihívást,benne van hogy Ferrara sorsára jut

2021.02.28. 09:43:52

A csúcsról lefelé vezet az út. Ott voltunk elég sokáig. Szinte törvényszerű volt, hogy csak idő kérdése és jön a lejtmenet. Én egyáltalán nem csodálkozom. Pirlo kinevezésével el is ismerték, hogy itt bizony az elmúlt évek dominanciája nem fog megismétlődni. Én tavaly augusztusban elengedtem ezt a szezont. Nem is idegesítem magam. Örüljünk, ha a 3. 4. hely meglesz. Ha lesz egy jó nyarunk, jövőre bármi lehet. Ez a csapat is olyan, mintha csak átmenetileg vettek volna ezt-azt, hogy valahogy kihúzzuk ezt a szezont. Nem is megyek bele mélyebb dolgokba, mert nincs értelme. Ez van. Majd lesz jobb. Csak az az egy bánt, h nem lesz meg zsinórban a a10.

juventino74 2021.02.28. 09:55:24

@peti78: Sajnos az edző kérdés is a vezetőség hibái közé sorolható. Persze bejöhetett volna, de 0 km-es edzőre bízni, nagggyon nagy felelőtlenség! Pirlo-nak vagy az ifiknél kellene edzősködnie vagy alsóbb osztályokban, hogy szerezzen tapasztalatot. Innen felépíthető edzői karriere lehetne. Most ha belebukik ebbe, nagyon visszaveti őt is a karrierjében. Ja és ez nem Pirlo hibája, ezt a vezetőségnek előre látnia kellett, mert ha benne látták az előrelépést, mármint egy ennyire tapasztalan edzőben, az már a szerencsejáték kategóriája. Ami nem jött be, de hát ilyen ez a popszakma, állítólag a lottón is lehet nyerni főnyereményt, nekem még nem sikerült.
Én továbbra is a vezetőség hibájának (alkalmatlanságának?) tartom az edző kérdést és a játékoskeret óriási hibáit. Elsődelegesen ezen a téren kellene rendet rakni és utána kezdődhetne egy hosszútávú építkezés, amibe sajnos az is belejátszik, hogy pár évre lemondhatunk az eredményességről, de cserébe felépíthetnénk a jövő csapatát. Persze ehhez is komoly előre látó és tervezni képes vezetőség szükségeltetik.
Az a gondom, hogy most jelenlegi gazdasági helyzetben (nem tudom pontosan hogy állunk anyagilag, de nem túl fényesen az biztos!), egyszerűen a legoptimálisabb körülmények között sem látom reálisan, hogy az elmúlt évekhez hasonlóan, domináljuk a bajnokságot és reális esélyünk legyen a BL-ben.

Attilio79 2021.03.01. 09:43:51

@juventino74: Erre gondoltam, a 4-2-3-1-ben minden adott lenne, viszont Morata mellé illendő lett volna venni valakit télen.
Scamacca? Abban nem lettem volna biztos, lett volna más, aki elérhető?

steven.h 2021.03.01. 10:39:13

@juventino74: azért nem működne, mert Ronaldo középen nem lenne hajlandó játszani, így megint nem lenne jelenlét a 16-oson belül, a bal oldalon meg nem lépne vissza besegíteni, így középről ha kilépnének akkor meg ott lennénk lyukasak Dybala miatt, illetve mivel idén feltnően önző, minden támadás elhalna a bal oldalon. Ezek miatt pont hogy a 3 középpályásra lenne szükség, hogy megmaradjon a csapat stabilitása. Nem hiába lett a 4-2-3-1-ből 4-3-3 Ronaldo érkezésénél is. Első pár meccsen azzal próbálkoztunk és nem működött.

@Rikoo: Teljesen egyetértek. Nincs támadójátékunk ha Ronaldo rossz passzban van, mellette meg mondjuk Chiesa is beleszürkül a mezőbe.

A felálláshoz hozzászólva, a 4-3-3-nak is vannak alternatívái, mivel nem kell klasszikus középcsatárral játszani, lehet hamis 9-essel is játszani, ahogy a Barcelona és a spanyol válogatott is játszotta, meg lehet erőcsatárral is. Minden attól függ mivel akarjuk megtölteni, mi a taktika és mi a középső ember szerepe. Jelenleg az lehetne az egyetlen kiút, ha végre valami normális rendszerbe és mindenféle hibrid módszertől eltekintenénk. 4 védő, a 4 védő előtt egy ütköző (bármennyire is kutya most, de ő Bentancur lenne) mellette McKennie és Arthur. El kell felejteni a saját térfelünkön a kockázatos passzokat és egy letisztult taktikát kell kidolgozni együttes csapatmozgással. Elől is nagyjából így kerülhetne mindenki a poziciójába és attól függően hogy Dybala vagy Morata játszik középen lenne variánsa is a játékunknak. Csak ehhez mondjuk Pirlonak fel kellene ébrednie és alkalmazkodnia a csapat felépítéséhez és ne a saját elképzeléseihez.

Nem értem az egészet, mert igen, ő tapasztalatlan, de mindenki más a stábban elvileg a legjobb a szakmájában, hogyan nem lehet ezt látni, hogy valami nem működik?!

Igazából mindegy, tartom azt, amit a nyilatkozathoz írtam, lehet hogy Pirlo egy baromi nagy futballfilozófus és lehet hogy úgy fogunk róla majd beszélni, hogy az, de az egészen biztos, hogy nem a Juventusnál fog ez kiderülni, addig biztosan nem, míg az átigazolási stratégiánk úgy néz ki, hogy az edző kap egy keretet és azzal főzzön, nem pedig kifejezetten neki igazolunk. Ha neki igazolnánk akkor valószínűleg már itt lenne Locatelli és Dzeko, hogy utóbbi mennyire lett volna jó döntés, azt sose fogjuk megtudni. Mondom mindezt úgy, hogy Moratát nagyon kedvelem, és örülök hogy visszatért, remélhetőleg ha felépül rendesen akkor visszatér a szezon eleji formájához, főleg a BL-ben, már ha tovább tudunk menni.

Attilio79 2021.03.01. 11:34:22

@steven.h: A 4231 azért lenne hatásosabb, mert a két középső szűrő egymást segíthetné a labdakihozatalokban, Bentan egyedül nem képes erre, ez érzékelhető. Jelenleg középen vagyunk a legsebezhetőbbek véleményem szerint.
Sajnálatos, hogy CR nem jönne vissza védekezni, talán éppen ezért probléma ő, mert skatulyázza az összes rendszert és vele kimondottan egy megoldás az, ha egy drabál center/befejező van mellette, aki lefoglal az ellenből is pár védőt, a Real is ezért próbálkozott ezzel. Sem Dybala, sem Morata nem képes erre, ezért nehéz a feladat.
Cuadrado a jobb oldalon pedig sokkal aktívabb, de jobb szárnyként ő vissza tud segíteni, míg
Chiesa szintén jól megy ebben a feladatkörben, de a támadásvezetések az oldalakon történnek kizárólag, amit ugyancsak felismertek az ellenfelek. Képtelenek vagyunk középen bármit is elérni jelenleg, mert nincs hozzá játékos.

steven.h 2021.03.01. 11:45:26

@Attilio79: Védekezésben nem lennénk meg, ugyanolyan sebezhető lenne a középpályánk, mint mikor Pirlo azzal próbálkozott, hogy két belső középpályással álltunk fel. Azóta nem kapunk annyi gólt, mióta berakott egy harmadikat is. A 4-3-3-ban pont nem Bentancurnak lenne szerepe kihozni a labdát, ő lenne az ütköző, amit biztosan tud, mert bármennyire is rosszul játszott pl a Verona ellen, hihetetlen sok labdát szerzett. A védelemből de Ligt/Bonucci lenne az aki a felpasszt megteszi, míg a középpályáról támadásépítésnél Arthur is hátrébb tud lépni. Támadásnál is sokkal jobban tudna működni, ha Dybala/Morata akik azért nem ügyetlenek, kimozgatják a védőket és Ronaldo valamint Chiesa támadná az üres területeket. Ha ez nem működik, akkor a szélen kell kialakítani a 2-1-eket és érkezni a kapu elé.

Jelenleg semmit nem látunk, pedig a keretünk,bár most sok a sérült, nem gyengébb mint a tavalyi, Allegri utolsó évi csapatánál meg főleg nem. Azért ne mondjuk már, hogy a Pjanic-Matuidi-Khedira hármas jobb volt mint a Bentancur-Arthur/Rabiot-Mckennie/Ramsey, ha a bennük rejlő tudást nézzük, és nem azt amit most sikerül belőlük kihozni... Nyilván erősödött az Inter, valamennyit erősödött a Milan, de utóbbi nem annyit, hogy 6 ponttal legyenek előttünk (a napoli elleni 3 ponttal inkább nem számolok jelenleg), illetve az inter sem annyival erősebb, hogy ennyire uralkodni tudjon és úgy megverjen minket a bajnokságban ahogy tette.

Attilio79 2021.03.01. 11:57:04

@steven.h: Alapból működhetne talán, de nincs kompatibilis cseréje senkinek jelenleg. Arra bazírozott a vezetőség, hogy mindenki full fitt lesz a szezonban? Ez eléggé nonszensz kategória...
Nekem már az sem tetszett, hogy Cuadradoból hátvédet csináltak kényszerből, mert ő nem az és az ő robotja elöl hatásosabb, mint hátul bármikor is lesz! Ő egy jobb oldali támadást segítő figura, neki sem és Chiesanak sem jó a 433, főleg, ha azt vesszük, hogy mindkét játékos szélvészgyors és jelenleg mindketten jobb formában vannak mindenkinél.
Bonucci/De Ligtel egyetértek, de előttük Bentan kevés, amikor próbáljuk kihozni a labdákat mindig a szélek felé tereljük, oldalfordításokkal, mert kevesek a középpályásaink, ezért tud a mindenkori ellenfél felnyomulni középen, letámadni, abban bízva, hogy a szélről csak egy felé, befelé tudunk menekülni. Ezt használják is rendszeresen ellenünk, írtó gyenge a csapat középen.

steven.h 2021.03.01. 14:39:56

@Attilio79: Szerintem semmivel sem gyengébb a középpályás sorunk, mint a Pjanic-Khedira-Matuidi hármas, mégis botrányosabb nézni most őket. Ennek egyetlen egy oka van, nincs meg a pályán kinek mit kell csinálnia, és nincsenek kihasználva az erősségeik - mert azért vannak. Bentancurtól az van várva, hogy forintos labdákat adjon, de ő erre nem képes. Arthur nagyon jól tudná széltében forgatni a csapatot, de nincsenek erős széleink, mivel a támadásban 3-5-2 azt eredményezi, hogy 1-1 ember van a pálya szélén, esély sincs 2-1-eket kialakítani, ami egy standard 4-3-3-mal kivitelezhető lenne. A Liverpool sem a csodás és halálkreatív középpályájával nyert BL-t, hanem azzal hogy mindenki tette amihez értett és meg volt hogy kinek mi a feladata.
- Pl Bentancur nem regista, soha nem is lesz, az hogy mondjuk jobban játszott ott mint Pjanic az inkább a bosnyákot minősíti és nem Bentancurt magasztalja. Tőle azt lehet elvárni, hogy ütközzön, fusson, szereljen, egyszerű labdákat lepasszoljon. Ehhez képest az elvárás tőle az jelenleg, hogy ő hozza ki a labdát a védelemből.
- Van egyébként két jól passzoló védőnk - de Ligt és Bonucci, ehhez képest ebből semmit nem lehet látni tőlük.
- Rabiot is nagyon sokan előveszik, pedig Sarrinál azért támadni is tudott, idén valószínűleg ő se tudja mi is az elvárás tőle, McKennie meg csapágyasra van hajtva.
- Kulusevski nem csatár, nem is érzi igazán jól magát Ronaldo mellett, neki a pálya szélén kellene játszania. Mindig akkor tudott veszélyes lenni, amikor onnan indult
- Alex Sandro pedig nem bal oldali középhátvéd, ami Danilonál bevált, nála baromira nem, neki egy szimpla bal oldali védőt kellene játszania.
- Cuadrado mint jobbhátvéd nyilván nem optimális, de pont az a szél lehetne a leggyilkosabb Chiesával előtte, mindketten nagyon gyorsak, bennük van a váratlan, cserébe mindkettő tud valamennyire védekezni is. Bal oldalon meg Sandro remélhetőleg támadni nem felejtett el, csak most vissza van fojtva, védekezésben meg ha visszakerülne a posztjára valószínűleg McKennievel megoldanák azt, hogy Ronaldo nem úgy zár vissza.

Jelenleg a sérülések miatt nincs középcsatár, de azt is meg lehetne oldani okosan, hogy mondjuk Kulusevski és Chiesa váltogatná magát középen, míg Ronaldo maradhatna a balon és érkezne ahogy tud, miközben a 3 középpályással a stabilitás meglenne a két szélső védő pedig tudná támogatni a támadást.

A sérüléseket nyilván nem lehet Pirlo nyakába varrni, bár ha Allegrinél megtettük, akkor akár itt is megtehetnénk, de én most nem teszem. A sérülésekre nem lehet ráhúzni, hogy miért nem ezt meg azt játszuk, mert ki se lett próbálva mikor mindenki egészséges volt, akkor sem. Ezt a védekezésben 4-4-2 támadásban 3-5-2-t erőltetjük, ami van mikor működik, de mostanában inkább nem.

Amit még pluszban nem értek, az, hogy ha ténlyeg az az elvárás, hogy fiatalítás és hogy merjük őket használni, és mondjuk a cél a BL hely, semmi más, akkor:

- Bentancur helyett miért nem lehet Fagiolit betenni, mikor eddig mindig jól mozgott
- Miért kell erőltetni Alex Sandro bal oldali belső védőben Danilo hiányában, ahelyett hoyg betettünk volna egy ténylegesen belső védő Dragusint?
- Miért nem használjuk Felix Correait?

juventino74 2021.03.01. 16:40:52

@steven.h: Alapvetően én sem középen játszatnám Ronaldot, de azért álljon már meg a nászmenet egy pillanatra, jelenleg Ronaldo a Juve játékosa és amíg Pirlo az edző, addig az ő felelőssége a csapat összetétele (most sajnos a sérülések, betegségek beleszólnak), szerkezete és az is ki hol játszik. Ha pedig az edző azt mondja, hogy álljak be a kapuba, akkor csatárként is kutya kötelességem beállni. Amíg ekkora egok játszanak a csapatban, hogy ő azt mondja és mondhatja, hogy nem hajlandó adott poszton játszani amit számára az edző kijelöl, meg nem hajlandó visszajönni védekezni, pedig azt jelölte ki számára az edző adott pillanatban feladatul, addig itt nem lesz rend. Mégegyszer hozzáteszem én sem ott játszatnám, de megáll az eszem, hogy játékosok irányítanak és azt mondhatja, hogy nem hajlandó és nincs retorzió. Nem tesz jót a csapategységnek Ronaldo itt léte. A fene enné már meg, egy talicska pénzt keres nálunk(zsoldosként), akkor amíg itt van, addig azt kutya kötelessége csinálni amit az edző kér tőle! Ha meg nem tetszik el lehet tolni a bringát.
Azért gondoltam a 4-2-3-1-es felállást, mert itt Dybalának lenne posztja, ahol talán a leghasznosabb lehetne. A széleken Ronaldo és Chiesa is kedvére ficánkolhatna és a középpályát is lehetne rugalmasan kezelni mint védekezésben, mint támadásban. Persze ettől még nem biztos hogy működne.

juventino74 2021.03.01. 16:44:37

@Attilio79: Igen a középcsatár helyettesítése nem oldódott meg télen sem. Nem gondolom, hogy szóba került volna olyan opció, melyet komolyan érdemes lett volna számításba venni. Ilyen Scamacca-kat hagyjuk, akkor már inkább pár meccsre hoznék fel az u23-ból, bár nem vagyok képben mennyire lenne használható tehermentesítésre az ottani támadóink egyike.

steven.h 2021.03.01. 16:54:46

@juventino74: értem, hogy ennek így kellene működnie, de nézd meg a Barca és Messi helyzetét is. Illetve az egy dolog hogy mit mond az edző, ha a pályán mégse az jelentkezik. Ronaldo a 3-5-2-ben is csatárt játszik, mégis folyamatosan kint kalandozik a bal oldalon mindenféle megfontolás nélkül, mert ha nincs Morata a pályán, gyakorlatilag nincs senki középen. Passzolni nem akar, erőlteti a 15 évvel még működő cseleit és mindenhonnan lő. Ő nem az a játékos mint Ibrahimovic, aki idősebb korára rájött, hogy ha gólpasszt ad, akkor is isten lehet mindenki szemében. ő egy dolgot akar, gólt lőni. Lehet szidni egyébként Cassanot a véleménye miatt, amiben egyébként van igazság bármennyire is ellenszenves, illetve az sem mérvadó hogy ő 30 évesen kiégett már miért pofázik.

Másrészről meg szokás azzal jönni, hogy ez a csapat a 7. helyért küzdene Ronaldo nélkül, de ez is hülyeség, ezt nem lehet tudni. Ronaldo nélkül valószínűleg még Pirloval is lenne egy jobb csapatjáték, valószínűleg nem lenne 18 gólos csatárunk de mondjuk lenne három 6 gólosunk, Ronaldo nélkül is megvolt ez a csapat, tudott rúgni 3-at a Barcelonának, tudott rúgni 2 meccsen 4-et a Bayernnek és tudott rúgni 3-at a Bernabeuban a Realnak úgy hogy Hernanes, Sturaro, Matuidi, Khedira féle játékosok rohangáltak a pályán. Egy fecske nem csinál nyarta, tökéletesen látszik a Ronaldo érából, mert eredményekben semmit nem léptünk előre, a COVID miatt pedig még a marketing sem hozta vissza a nagy minuszt amit ő generál.

Attilio79 2021.03.01. 17:02:42

@steven.h: Bentaval egy baj van, hogy nincs mellette egy rutinosabb labdatartó és irányítóbb kp.
Rabiot Sarrinál is egy teher volt inkább, nem tud védekezni és főként támadni, láthattuk, hogy ziccerben is töeltöri inkább a labdát, pedig 18ról illendő lenne legalább a kaput eltalálnia. Bernardeschit és Ramseyt meg inkább hagyjuk. Tele vagyunk olyanokkal, akit levedlettek más csapatok, Ramsey és Rabiot nem jött be az ingyen hozottakból.
CR mentalitása jópofa, egy igazi sportember, de köti a csapatot, edzőt nagyon, de van mit köszönni neki, ugyanakkor ez nem a La Liga, ahol nem kell védekezni.
Sandrot tavaly kifacsarta Sarri, Daniloval hasonló szintűek, jobb és bal hátvédnek megtennék.

Attilio79 2021.03.01. 17:11:11

@steven.h: Ja igen, sem Matuidi, sem Khedira, sem Pjanic nem labdazsonglőrök, de egyrészt meg tudták tartani és meg tudták játszani a labdákat Rabiot, Ramsey erre is képtelen.
Pjanic osztotta a labákat jobbra-balra, ilyen játékosunk lehetne Arthur is, de jelenleg nincs más, McK hajt, jó fiatal, de nem irányító, ő egy magasabb szintű középpályán csak csere lehetne.

steven.h 2021.03.01. 17:24:02

@Attilio79: Szerintem képességekben, mind Ramsey, mind Rabiot képes lenne egy olyan szintet hozni, amivel már előrébb vagyunk, mint a másik két úriemberrel, annyi a különbség, hogy a másik kettőnek meg volt adva, hogy mi a feladat a pályán, a jelenlegi középpályásainknak meg nincs. Egyébként nyilván nem azt kell nézni, hogy most a múltban azon a középpályán ki hogy játszott, hanem azt, hogy ott ezek voltak az erősségeik, ezekre játszottunk rá. Most van egy másik profilú középpálya, akit ahelyett hogy arra használnánk amire alkalmasak lehetnek, megpróbálunk olyasmit rájuk erőltetni amit nem tudnak. Ez a középpálya nem alkamas arra hogy támadást építsen, ezért kellen azt, hogy a széljátékunk legyen erős, de jelenleg kb mindent középen erőltetünk. Mindig akkor kezdtek a helyzetek jönni ha hátrányba is voltunk, mikor végre volt széle a csapatnak.

Érdekes hogy azt mondod, hogy Rabiot nem tud védekezni, mert a külföldi szakértők meg pont azt emelték ki, hogy ebben nagyon sokat fejlődött a Juventusnál. Nem egyszer angol illetve más nyelvű streamet nézek és mindenhol ez volt a vélekedés.

Van mit köszönni Ronaldonak, de nélküle is jó volt a csapat, sőt ott mint csapat voltunk erősek, most meg attól függünk hogy Ronaldonak milyen napja van. Érdekes lenne megnézni mondjuk ha mindenki egészséges Ronadonak meg pont ki kell hagynia mondjuk 2-3 meccset, milyen is lenne a játék képe, és mennyire is szenvedne a csapat.

juventino74 2021.03.01. 17:55:16

@steven.h: Ne haragudj, de ne a mostani Barcelonához hasonlítgassuk már magunkat (bár tény sok hasonlóság fellelhető). Csőd közeli állapot az októberben lemondott/lemondatott elnököt elviszik a zsaruk. Lassan ha tovább gyűrűzik a baj, a Barcával nem kell tényezőként foglalkozni a BL-ben, de lehet a La Ligában sem. De a lényeg, hogy ott is egy játékosnak képesek voltak 555 millió eurós fizetést adni 4 évre, miközben lehet becsődöl a klub. Nincs ember a földön akinek ekkora fizetéseket adnék! Akkor sem, ha szó volt róla, hogy Messi hozza a Barca bevételeinek 30 %-át. Szóval a mostani Barcával nagyon nem szeretnék sok összefüggést keresni szeretett csapatommal.
Sajnos ez a csapat a mostani Juve nem az amelyet többen is 10-20-30 éve, esetleg régebben megszerettünk. A mostani felfogással egy indentitás vesztett csapat lettünk. Nekünk továbbra is a csapatmunkában kellene hinnünk és nem 11 Ronaldora vagy Messire van szükségünk hanem csupa-csupa nagy betűvel írt CSAPATRA! Csapatra, melynek játékosai összefogva küzdenek. Az a taktika, hogy adjuk oda a labdát Ronaldonak és ő majd a zsenialitásával megoldja, hát mit is mondjak elég gyorsan kiismerhető és lassan már bárki által levédekezhető. Felállt védelmek ellen látványosan kínlódunk. Ezeket csak és kizárólag csapat szinten tudnánk megoldani kreatívan sok mozgással, de hát ugye az önzőség, a saját dicsőség hajszolása fontosabb a csapatjátéknál és a csapat eredményességénél. Nyilván az eredmények elmaradása több összetevőből adódnak. A 0 km-es edző tapasztalatlansága, a hiányposztokra történő igazolások elmaradása, a covid és a sok sérülés okozta kieső hiánya mind-mind hozzáteszi a magáét. Ugyanakkor minden létező probléma gyökere a vezetőség szakmaiatlan döntéseinek sorozata. sajnos a vezetőség is megszokta, hogy bármit megcsinálhat az elmúlt években a csapattal, lehetnek a csapatnak hiányosságai, de jönnek az eredmények. Ezt nem szabadott volna hagyni!

steven.h 2021.03.01. 18:28:11

@juventino74: Eszem ágában sem volt a Barcelona jelenlegi helyzetéhez hasonlítani magunkat, én csak azt mondom ha megnézed Messit is, hogy mennyire is követi esetleg az edzők utasítását, vagy hogy mennyire is hozzá kell azt a csapatot is szabni, sőt továbbmegyek ott már az történik, hogy ő kijelenti kivel nem akar együtt játszani, akkor miért csodálkozunk, hogy mondjuk Ronaldonak is kb teljes szabadság van adva és azt csinál a pályán amit akar következmények nélkül.

Folyamatosan azt írom, hogy amennyit esetleg Ronaldo hozzáadott, legalább annyit el is vett a csapattól, mivel nincs csapatjátékunk- utolsó kommentem.

juventino74 2021.03.01. 18:35:23

@steven.h: Ja értelek, akkor némileg félreértettelek! Így ebben a komplexusban maximálisan egyetértek veled! Éppen ezért írom, hogy a vezetőség rossz útra tévedt, amikor a marketinget és a social media-t a csapat elé helyezi. Mert lehet, hogy anyagilag ez megéri rövidtávon, de ha a csapat szétesik és hosszabb távon sem térünk vissza a helyes útra, akkor ez akár az elmúlt évek Milánjánál is nagyobb szakadékba sodorhatja a Juvét esetlegesen. Persze ne legyen igazam!

steven.h 2021.03.01. 18:45:30

@juventino74: Lehet hogy nem fogalmaztam teljesen egyértelműen és az volt a gond.

Attilio79 2021.03.01. 20:44:33

@steven.h: Középen nem eröltetünk semmit, majdnem minden támadásvezetésünket Chiesa, Cuadrado, Danilo, Sandro vezeti, egyik sem középső középpályás! Nagyban fogadnék, hogy az utolsó 5 meccsünkön nem volt 20 darab 25 méteres labdavezetés a középső emberektől (Rabiot, Bentancur, McK), minden oldalra megy a mi térfelünk és az ellenfél térfele közepe között. A másik, hogy nincsen kontrajátékunk, egy darabot sem vezettünk az utolsó 5 meccsünkön, ezt is nagyobb összegben...
Rabiotról meg mit mondhatnának, azt, hogy a csapatba se való... :) (szakkomentátor) :D
A régi csapatba jó lett volna CR, a jelenlegi CR mellé pedig jó lenne egy csapat.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3352) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9861) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4118) mercato (4125) nyilatkozat (7392) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása