Conte: „A teljesítmény kiváló volt, csak az eredmény lett negatív”

conte_antonio_kabatban_es_salban_imadkozik.jpgAntonio Conte a 2-1-re elveszített meccs után nem sokat tehetett, minthogy kijelentse, a számos hiba után csapata saját magának köszönheti a vereséget.

„Alapvetően mindent magunknak köszönhetünk.” - értékelt a vereség miatt nyilvánvalóan ingerült Antonio Conte a RAI Sport számára.

„A Juventus maximálisan kihasznált két naiv hibát, hogy két gólt szerezzen. Kegyetlenebbnek és pragmatikusabbnak kell lennünk, mivel sokkal több helyzetet alakítottunk ki, és egy olyan csapat ellen, mint a Juventus, ezeket ki is kell használni.

A teljesítmény kiváló volt, csak az eredmény lett negatív. A Juventust két vállra fektettük, nagyon rossz érzés így ez az eredmény, mert sokkal, de sokkal többet érdemeltünk, mint amit a végeredmény mutat.

A Juventus alig tudott bármit is alkotni, s nem emlékszem nagy védésekre Samir Handanovićtól. Ha nem követjük el azt a két hibát…

Minden bírálatot tiszteletben tartok, de a tény az, hogy ha 2-0-ra nyerjük ezt a meccset, senki nem panaszkodhatott volna. A végeredmény az, ami beárnyékolja a mai teljesítményt.”

Romelu Lukaku és Achraf Hakimi nem játszhatott az első meccsen, a másodikat pedig Arturo Vidal és Alexis Sánchez fogja kihagyni.

„Elkerülhetetlen, hogy egy 2-1-es vereség után nyernünk kell a második meccsen kétgólos különbséggel, szóval nem lesz egyszerű meccs.”

Antonio Contét az Inter pénzügyi problémáiról és gazdasági helyzetéről is kérdezték, miután a klubot a BC Partners társaság kívánta átvenni, ám a tárgyalások zátonyra futottak.

„Furcsa helyzetet élünk meg, nincs miért tagadni. Elkezdtünk egy projektet, aztán az a projekt lényegében befagyott augusztusban.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9316414022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pott70 2021.02.03. 06:52:18

Hmmm,hát én most másik meccset néztem kedves Antonio.Én nem láttam azt a két vállra fektetést.

szauerb 2021.02.03. 07:11:32

Antonio Antonio.
Továbbra is csak a magyarázkodás.
Amúgy az Inter kit is kapott a BL-ben?? :)))

venember83 2021.02.03. 07:25:25

@szauerb: szívesen látom én is Contét szenvedni a nyilatkozatokkal egy vereség után, de most két ilyen hiba után mit mondjon?

Novice_71 2021.02.03. 07:31:52

@pott70: Lehet, hogy a csúcsra járatott alap-, gólvonalig történő hátrapasszolásainkat érzékelte az oldalvonalról nézve "kétvállra fektetés"-nek... Ha ez volt a célunk, akkor bejött :-)

szauerb 2021.02.03. 07:48:35

@venember83:
A nagy Antonionak mindig van kit hibáztatni. Ha nem a játékosok hibáznak akkor a bírót akarja megverni, ha nem a bíró akkor a vezetőség a hibás, ha nem a vezetőség akkor az időjárás, és így tovább...
Csak a nagy Antonio nem hibázik sohasem.
Nem nagyon érdekel, hogy mit mond egyébként csak azt akarom látni, hogy veszít ellenünk. Mindig.
És utánna magyarázkodik.
Vidal idegbeteg feje is élményszámba ment.

venember83 2021.02.03. 08:28:57

@szauerb: egy edző nem rúghat gólt a csapata helyett, s a védekezési hibákat követően sem tud becsúszni, hogy tisztázzon, vagy kivágja a gólvonalról. Végső soron a csapatnak kell bizonyítania. Igaz ez az edző személyétől és a csapattól teljesen függetlenül.

szauerb 2021.02.03. 08:44:11

@venember83:
Igen ebben igazad van.
Viszont az edző készíti fel a csapatot.
Tehát ha a csapata kudarcot vall akkor abból neki is ki kell vennie a saját részét nem csak a sikerekből.
Az ilyen hibák nem véletlenül születnek.
Hiányos mentális felkészítés.

Ugyan ez igaz a folyamatos BL kudarcaira is.
Ott ráadásul még át is adja a saját fusztrációit az aktuális csapatainak.

Andras74 2021.02.03. 08:56:44

Drága Antonio! Egy magyar közmondást szeretnék a szives figyelmedbe ajánlani: "aki k...... nak áll, az ne sírjon, ha meg.....szák!"

Marvin88 2021.02.03. 09:11:51

@szauerb: Az Atalantát. Ők fognak játszani a stadionjukban ismét, nem? :-D

DegerFaCan 2021.02.03. 09:20:11

Jól van Antonio. Igen ügyes voltál csak az a fránya eredmény sosem tükrözi. A sorozatos BL kudarcainknál durrant el az agyam vele szemben

venember83 2021.02.03. 10:27:38

@szauerb: a BL említésével azért vigyázzunk. Nekem elég rossz emlékeim vannak az elmúlt évekből. Nyilván nem bőgött le a csapat, mint Conte vezetése alatt, de azért nem tudom sikernek elkönyvelni az elmúlt éveket, még ha nem is jut bárki döntőbe, sőt.

2021.02.03. 11:12:54

@venember83: Igen, itt csak azon tud "versenyezni" Conte és Allegri, hogy ki jutott tovább a bl-ben a Juventussal. Azokkal az elveszett döntőkkel meg már tele a padlás, kitörölhetjük velük a seggünket.

Pavel1988 2021.02.03. 11:31:55

Szerintem Conte valamelyik ponton megrogyott pszichikailag, már statisztikákkal is vitába szállna.
A kép csapat ugyanazt az xg-t produkálta tegnap, ezen kívül mindenben szinte egyenlő statokat produkált.
Nehéz lehet ezt 2-0-s meccsnek látni.

szauerb 2021.02.03. 11:50:35

@venember83:
Egyértelműen nem lehet sikerként elkönyvelni az elmúlt eveket.
De Antonio produkciójánál mindenképpen az.
Legalább nem estünk ki a csoportban, hogy aztán hazai pályán ne boldoguljunk az EL elődöntőben a Benficával. Ami után hazai pályán nyerhettünk volna Európa Ligát.

szauerb 2021.02.03. 11:51:35

@szauerb: *mindenképpen sikeresebb

steven.h 2021.02.03. 12:18:17

@Pavel1988: Pont ugyanezt akartam nézni. Lehet hogy ő keveri a bajnoki meccsel...ott el kell ismerni jobbak voltak, de tegnap egyáltalán nem. Szerintem még a területet is direkt adtuk át nekik, nagyon semmit nem tudtak vele kezdeni mi meg próbáltunk kontrázni, voltak hibák nálunk is, nem használták ki, ennyi.

steven.h 2021.02.03. 12:22:27

@szauerb: Én a két hetedik hely és a csúfos EL-be való kiesés után sikernek éltem meg. Nem nyertük meg, de odáig el kellett jutni (amik nagyon szép emlékek maradnak nekem mindig (Dortmund elleni meccs, két Real elleni meccs, Barca kiverése 3-0-val, a balszerencsés kiesés a Bayern ellen, hihetetlen feltámadás a Real és az Atletico ellen), ráadásul mindkét döntőben két sajnos pont csúcson lévő csapatot fogtunk ki, ráadásul a Barcelona elleni döntő, bár 3-1 lett, nem volt annyira egyértelmű.

Tony. 2021.02.03. 12:23:24

Valljuk be a helyzetek alapján inkább 3-2 oda. Rúgtunk egy büntetőt, meg Roni egyéni akciója. Persze kétvállra fektetés kicsit túlzó.

szauerb 2021.02.03. 12:35:39

@steven.h:
Persze, nekem is csodás emlékeim vannak. A Real elleni meccs Torinóban (a születésnapomon) vagy a Tottenham elleni meccs Angliában amit élőben nézhettem stb.
De sikernek nem igazán nevezném inkább jó eredményeknek.
A siker a Juve esetében csak a győzelem lehet.

@Tony.: Még szerencse, hogy a focit nem helyzetekre játsszák.

JeetTrader 2021.02.03. 16:40:08

Visítva röhögtem fel a címen! :D:D:D:D A műtét nagyszerűen sikerült, de a beteg meghalt....:D:D:D

Wizzurah 2021.02.03. 17:50:58

Van akkora bohóc, mint a csapata :D

alexGicamo 2021.02.03. 20:04:03

@pott70: Na, azt én sem ! A második játékrészben elég sok szabálytalanság történt, szerintem, már a végefelé kétségbeesésükben vagdalkoztak annyit ... Magyarázni a bizonyítványt azt lehet, csak nem érdemes !

Contelegend 2021.02.04. 02:04:04

@venember83: Örülök, hogy reálisan látod, másnak ez azért nem megy könnyen a gyűlölet miatt.
Buta hibák voltak Inter részről az biztos, és jobb volt a Juve a meccs döntő pillanataiban. De a második félidő nagy részében a Juve pályán sem volt annyira belettek szorítva. Ezért is írtam igazságos győzelem született , a hibákat így kell kihasználni, de a meccs képe csalóka. Bár utóbbi szóval itt óvatosan kellene bánnom :D :D .
Viccet félretéve a Juve valószínűleg tovább fog jutni, mert hiába az Inter a legdominánsabb csapat a bajnokságban ha konstans szarok a befejezésnél és nincs egy értelmes cserecsatár. A Juve ezzel szemben ha hibát hibára halmoz is valahogy mindig sikerül egy játékosnak megtörni a jeget és kapuba találni. És nem feltétlen csak Penaldo, elvégre Morata , Chiesa is elég jól teljesít. Kulusevski is hozzátesz annyit amennyi a minimum tőle.
Összességében ezek tényleg nem Conte nyakába varrható dolgok, és biztos vagyok benne , hogy a játékosok között elszokta ismerni ha valamit ő kúrt el, de most ezzel mit lehet kezdeni? Azt már nem tudja megtanítani hogy 3 db 100%os helyzetből 1-et azért bekéne rúgni... dehát ez se megy.
Ha az Internek úgy menne a befejezés ahogy egy Atalanta-nak, 10 pont előnnyel vezeték a bajnokságot, de valami balfaszkodás mindig kell , különben nem az Interről lenne szó.
Most kijön a lépés a Juve-nak, remélem a BL-ben is továbbtudnak lépni, bár tavaly a Lyon-nál is ezt hittem, gondoltam hátha a több meccs elvonja a fókuszpontot a bajnokságról.
Egyébként valaki feltette a kérdést hogy kit kapott az Inter a BL-ben. Azon túl hogy az alap utálatot két szurkolótábor között teljesen megértek. (Normális keretek között, mert a gyűlölködést továbbra is csak az aluliskolázottsághoz, neveletlenséghez tudom kötni) . Tehát a vicceskedésből odaszúrást megértve , azt had kérdezzem meg, ezzel mi a cél?:D Úgy értem, engem egyáltalán nem tud felbaszni az ilyesmi, meg szerintem az interisták 99%-át nem, minusz szőnyi, és hát 10 év múlva senki nem emlékszik arra, hogy a Juve továbbjutott az Inter meg nem... Pl ki emlékszik arra, direktebben feltéve a kérdést, kit érdekel, hogy 2004ben továbbjutott e valamelyik csapat, vagy nem? A lényeg, ami mindig is lesz, hogy ki nyert végül. Én meg ha jól emlékszem a Juve 96-ban , az Inter 2010-ben nyert utoljára.. hát egyik se ma volt :)

Attilio79 2021.02.04. 09:00:14

@Contelegend: Bár nem nekem címezted, de nem tudok pár dolog mellett elmenni...
A gyűlölet nem iskolázottság, nevelés kérdése, nekem egyszerűen visszavezethető a calciopolira és annak büntetéseire. No meg arra, hogy az általam személyesen megismert Inter szurkolók mérhetetlenül arrogánsak és beképzeltek (egy kivételével, aki viszont a pályán mutatja meg milyen ember is) akár közösségi oldalakon tett bejegyzéseket látva.
Vannak Milan szurkoló barátaim, akiknél nem látom ugyanezt, sőt, ajándékozzuk egymást minden hülyeséggel (pl. kaptam mérhetetlenül büdös, régi J címeres autóillatosítót), egyszóval arra akartam célozni, hogy más a légkör...

pott70 2021.02.04. 18:02:53

Hogy tíz év múlva senki se fog emlékezni,hogy a Juve továbbjutott bl-ben ,az inter meg tök utolsóként kiesett?!Hát mit tudom én...Mindenesetre,ha beütöd a wikipédiába,hogy Juventus,akkor azt írja,hogy a világ egyik legjelentősebb,és Olaszország legsikeresebb futballklubja.Az interrel kapcsolatban semmi ilyesmit nem ír...

Contelegend 2021.02.04. 20:59:31

@pott70: Hát igen, a wikipedia egy releváns forrás ha az Interről és a Juveról van szó :) ... Ugye tudod , hogy a wiki nyílt hálózat, ezért bárki beleírhat bármit? Ennyi erővel fogom magam és undorból , tiszteletlenségből beleírom , hogy a Juve amúgy az egyik legutáltabb csapat a világon a simlisség tekintetében amiért bár megbűnhödtek , azóta is arról vakerál mindenki feketefehérben , hogy ez ám nem volt igaz csak elévült (kedvenc Juve-s szavam) az ügy. Ja ja elévült, apropó , hol vannak ezek a dokumentumok amik az ártatlanságot bizonyítják? Mert én a wiki-n nem találok ilyet , de ha bárki megmutatja fizetek egy éves Inter bérletet neki. Már ha a járvány elvonul. De lehet Juve bérlet is , kinek mi. Még esetleg beleírom, hogy ezen mindenki röhög a saját szurkolókat kivéve akik önmosdatásból foggal körömmel ragaszkodnak ehhez az elképzeléshez.
Viszont képzeld, én nem írom ezt le a "történelem" szekcióhoz a Juve-nal, mert nem látok bele az ügybe, és csak azért hoztam fel mert az a mély gyűlölet itt harapózott el 2006-ban és már előbb is említették mint jogalapot a köpködésre :D.
Mindenesetre a világ egyik legjelentősebb csapata és Olaszország legsikeresebb futballklubja a Juve? Okés, az Inter olaszország 3.-ik legsikeresebb futballklubja, és pont annyi BL győzelme van mint a Juve-nak.
Viszont felkeltetted a kíváncsiságom és ránéztem mit ír a Wiki azonos bekezdése az Interről, hát tessék:
"Az Inter – a Juventus 2006-os, bundabotrány miatti kiesése óta – az egyetlen olasz csapat, amely története során mindvégig a legmagasabb osztályban tudott maradni. 2010-ben pedig egyedüli olasz klubként triplázni tudott"
Ezzel a sokkal tényszerűbb mondattal sem érezném magamon azt , hogy ezt dobjam oda egy ellenkező szurkolótáborban, ez elég Szőnyi stílus lenne.. felesleges.
A lényeg szerintem a kommentemben a meccsre irányuló felvetések voltak, és hosszú idő után először nőtt fel az Inter a Juve-hoz annyira, hogy ki-ki meccsnek lehessen nevezni a derbit. Persze ehhez az is kellett , hogy gyengüljön a Juve ez van. Én ennek tudok örülni, ha jól emlékszem itt is sokáig ment a sírás , hogy nincs egy csapat a hazai bajnokságban aki nyomást helyezne a Juve-ra és EMIATT:D nem jön össze a BL győzelem (várj megnézem a wikit...) ... 25 éve ...
Mindenesetre ez a szájkarate felesleges csak vázolni akartam hogy amennyi értelmet láttok ebben, annyi értelme van kb ilyenekkel előhozakodni. Szerintem semmi, szóval a hangsúly legyen a jó egymás elleni meccseken, amiből eddig mindkettő izgalmas volt ebben az évben az én szemszögemből.

Attilio79 2021.02.04. 21:34:57

Véleményem, hogy a 2010es triplázás visszavezethető, hogy nem volt kellőképpen büntetve az Inter és akkori tulajdonosa Moratti a calciopoli után, hiszen a bizonyítékok csak egy része került elő.
Mourinho betolta a buszt is a kapuba, de meglett... Gratula hozzá.
Mindenesetre az a pár év jóllét sem volt elég egy stadion összekaparására.
Most viszont Conte és Marotta felteheti a koronát a csapatra, bár ez az anyagi problémahalmaz nem sokat segít a helyzeten, remélem Hakimit ki tudják fizetni időben...

pott70 2021.02.04. 21:47:02

@Contelegend: Uram!Én nem utálom az intert,se a Liverpoolt,pedig ezt a két csapatot itt illik nem szeretni.Örülök,hogy erősek vagytok,csak növekszik a bajnokság ereje.Mindenesetre a bl-ből való tökutolsókénti kizúgást én rohadt nagy szégyennek tartom,ha ez a Juvéval történne meg(már megtörtént nehányszor)azt is szégyenletesnek tartanám.Calciopolival,meg csalózással én nem foglalkozok,már a múlt.A 25évben teljesen igazad van sajnos,viszont mi sokszor végigjátszottuk azóta is ezt a sorozatot,ha a döntőket el is vesztettük. A Juventus majd minden évben komoly tényező Európában.Amúgy szájkarate téren igazad van,legyenek jó párharcok inkább!

Contelegend 2021.02.04. 22:22:13

@Attilio79: Arról nem Conte és Marotta tehet , hogy a kínai kormány hogy s mint szól bele a külügyekbe és a kínai cégek financiális kereteibe. Ilyenre igazából egy vezető hatalomnál sem volt példa kb a 2.-ik világháború óta. Ez van.. én nem fogok kevésbé szurkolni akkor sem ha 10.-ik a csapat vagy Serie C-s, ahogy Ti sem.

Contelegend 2021.02.04. 22:24:34

@pott70: Értem és megértem amit mondasz, és az is igaz, hogy nyilván mindenki szégyenkezik , ha tök utolsóként esik ki a BL csoportkörből. A hozzászólásom inkább másra utalt , de te le is szűrted , hogy mire, úgyhogy konszenzusra jutottunk.

Attilio79 2021.02.05. 07:39:27

@Contelegend: A financiális problémák már alapból érdekesen érínthetik az Intert a nemzetközi porondon....
Nem mondtam, hogy Conte és/vagy Marotta tehet róla, viszont az ő problémájuk lesz hamarosan.

szauerb 2021.02.06. 11:39:17

@Contelegend:
Egyébként az inter kivel játszik a BL-ben?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása