A Juventus bejelentette, hogy megújította mezszponzori szerződését a Jeeppel a következő három szezonra, így a klub évi 45 millió eurós bevételre számíthat az Agnelli családon belüli autógyártótól, amely összeget akár további bónuszok is növelhetnek.
A Juventust és a Jeep jogait birtokló FCA Italy részvénytársaságot egyaránt az Agnelli-Elkann családhoz köthető Exor befektetési társaság irányítja.
„A Juventus Football Club S.p.A. („Juventus”) bejelenti, hogy megegyezésre jutott az FCA Italy S.p.A. („FCA”) vállalattal a meccsen használt mezek szponzori szerződésének megújítása ügyében a 2021/22-es, 2022/23-as és 2023/24-es szezonokra.
A megegyezés forrásaként a Juventus és a Jeep közötti, 2012/2013-as szezon óta tartó sikeres partneri kapcsolat és az ebből fakadó kölcsönös megelégedés szolgál.
A megegyezés szezononként 45 millió eurós alapdíjat garantál, illetve a szerződés a sporteredményektől függően változó további szponzori összegeket tartalmaz.”
A Juventus mezének értéke ezzel a szerződéshosszabbítással meghaladja a 100 millió eurót, hiszen az adidas 51 millió eurót, a Jeep 45 millió eurót, a Cygames pedig megközelítőleg 12 millió eurót fizet a torinói klubnak a reklámért, ami Weston McKennie révén új piacokon is eljut a potenciális vásárlókhoz.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DelPiero2 2020.12.30. 11:30:54
Krisztianson 2020.12.30. 11:38:41
venember83 2020.12.30. 13:17:25
sicilicocapitano 2020.12.30. 13:32:37
venember83 2020.12.30. 13:37:24
Nem lepne meg, ha a következő főszponzor a pénzügyi szektorból származna.