Pjanić: "A Juve mindig is ott lesz a szívemben"

pjanic_miralem_barcelona.jpgA Juventustől nyáron az FC Barcelona csapatához igazoló Miralem Pjanić a Tuttosport munkatársának adott hosszabb interjút, amely során természetesen szó esett a Bajnokok Ligája-sorsolásról is, hiszen a bosnyák középpályás jövő héten újra találkozhat egykori csapattársaival.

"A Bajnokok Ligája sorsolása közben reménykedtem benne... Nagyon boldog vagyok, hogy a Juve ellen játszhatok, egy olyan klub ellen, amely érdekel, s amely ott van a szívemben. A sorsolás után sok játékos küldött üzenetet... Még Agnelli elnök is, s azt írta: »Isten hozott itthon«.

Az első napon, amikor megérkeztem Torinóba, Agnelli megmutatta a fotót a csapatról, amely zsinórban öt scudettót nyert az 1930-as években, s azt mondta: »Túl kell szárnyalnunk őket!«. Sikerrel jártunk, s még ennél  is tovább jutottunk. 

Mindig is hálás leszek a Juvénak. Már korábban is a Barcához igazolhattam volna, de nem éreztem úgy, hogy az lenne a megfelelő idő erre. Nagyon szoros a kapcsolatom a Juventus szurkolóival. Úgy hiszem, hogy felismerték a kötődésemet a mezhez, és a szándékot, hogy a csapattársaimat segítsem. Nagyon boldog vagyok, hogy visszatérhetek Torinóba, s szomorú, hogy nem lesznek szurkolók a stadionban. Igazán szerettem volna személyesen köszönteni őket.

A Juvénál rendkívüli játékosokkal játszottam: Gigi, Chiello, Leo.. azután Cristiano és még sokan mások. Még Marchisio is rengeteget segített nekem. Ronaldo egy tökéletes bajnok, egy vezér, aki az ideális helyet tölti be a csapatban. 

Nagyon örülök Pirlónak. Egy jó állapotú csapathoz csatlakozott amely szeret győzni, s amelyet olyan játékosok alkotnak, akik készek segíteni az edzőt, különösen a szenátorok, de nem csupán ők. Azt kívánom Pirlónak, akit imádtam játékosként, hogy edzőként is hasonló pályafutása legyen.

Sarri nem bízott a játékosokban, s ez zavart engem. Edzőként előfordulhat, hogy valaki nem jön ki jól néhány játékossal, ez normális dolog, de soha sem kérdőjelezheti meg az elkötelezettségüket és a professzionalizmusukat, máskülönben egyértelmű, hogy nem alakulhat ki a megfelelő kémia, ahogyan azt Agnelli is mondta. 

Bizonyos vagyok abban, hogy a Juventus, ahogyan fel van építve, mindig is győztes történelemmel rendelkezik majd, mert a győzelemre épült. És még egyszer, a Juve mindig is ott lesz a szívemben."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9716256004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2020.10.24. 10:33:11

A történelem már megvan, a honi győzelmi sorozat is, csak egy elem hiányzik a puzzle-ból. Na jó, kettő, ha a sorozatban tizedik scudettót is beleértem, ha már van rá lehetőség idén.

Lanzafame 2020.10.24. 12:02:44

Amit Sarriról mond, az érdekes. Nem biztos, hogy Sarri mindig tévedett, amikor megkérdőjelezte egyesek elkötelezettségét, és elgondolkodtató, hogy pont Pjanic hozza fel ezt a témát. Igyekeztem finoman fogalmazni...

Nem vagyok Sarri-rajongó, de nem tartom elegánsnak, hogy egyre többen beletörlik a lábukat a nyilvánosság előtt. Agnelli nyilatkozott róla mostanában egyedül korrekt módon.

Mordred879 2020.10.25. 02:04:39

Megérte elmenni a Barcába padozni és veszíteni

venember83 2020.10.25. 07:57:06

@Lanzafame: abban egyetértek, hogy pl. Bonu és Pjanic esetében (nem kimerítő jellegű a lista!) igenis megkérdőjelezhető a játékosok feltételek nélküli áldozatkészsége. Másrészt meg Sarri sem menthető fel, ha nem tud közös hangot megtalálni a keret gerincével. Ilyen szempontból Mourinhóra hasonlít Sarri papa, ő is az utolsó hónapokban képes sok mindenkit magára haragítani a klubnál, illetve megmérgezni az egész légkört, hogy aztán az csak az edző megbuktatásához asszisztáljon (lásd Sarri Lyon elleni meccset követő nyilatkozata: ennyit sem vártam a játékosoktól).

Lanzafame 2020.10.25. 16:12:44

@venember83: Sarri rögeszmés edző is, nem rugalmas, gondolom emiatt is lehettek problémái a szenátorokkal, úgy képzelem, hogy Pjanic is ahhoz a klikkhez tartozott az öltözőben. Velük kellett volna megtalálni a közös hangot.

A másik, hogy ilyen vagy olyan okokból, de Pjanic lényegében megbukott tavaly Jorginhóként.

gomorra21 2020.10.25. 17:24:56

@Lanzafame: igen, az a gond, hogy Sarri nagyon számított Pjanic zsenijére, és olyan dolgot várt el tőle, ami elvben nem is áll távol a játékostól.

Sarri ide vagy oda, de Pjanic csúnyán elszürkült az utolsó 2 évben. Egyszerűen kevés volt ahhoz, hogy kulcsembere legyen a csapatnak.

Mondom ezt úgy, hogy én nagyon tudtam szeretni a bosnyák játékát.

Lanzafame 2020.10.25. 17:46:11

Jó játékos, hiányzik belőle az a plusz, ami nagy játékossá tenné. Igen, az utolsó két évben csak az a lemondó tekintet meg az alibi oldalpasszok maradtak belőle. Pedig 2016-2018 között talán a kedvencem volt a keretből.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása