Nincs előrelépés Suárez, Džeko vagy Cavani kapcsán

dzeko_edin_uj_roma_mezben_elegedetlen.jpgGianluca Di Marzio szerint a Juventus az idő ellen küzd Luis Suárez átigazolása kapcsán, az uruguayi csatárnak a jövő héten kell olasz nyelvvizsgát kell letennie, amely elengedhetetlen az EU-s útlevél megszerzéséhez. Azonban az idő lassan elfogy, ezzel pedig tisztában van a torinói vezetőség is. Nincs kizárva, hogy jövő héten sem lesz még megegyezés minden féllel az uruguayi csatár ügyében, mivel a támadónak még meg kell egyeznie a szerződésének felbontásáról a Barcelonával. Mindeközben az idő telik, és semmi biztosíték nincs rá, hogy Luis Suárez valóban csatlakozik majd a torinói kerethez. 

Ezért a vezetőség próbálja életben tartani az Edin Džeko szálat: amennyiben a bosnyák igazolhatóvá válna, a Juve vezetősége lecsap rá, hogy minél hamarabb csatárral erősíthesse meg Andrea Pirlo keretét. Azonban előrelépések nem történtek Arkadiusz Milik ügyében a Roma és a Napoli között, pedig így szabadulhatna fel az olasz bajnokságot jól ismerő bosnyák csatár.

A vezetőség Edinson Cavani helyzetét is figyeli, ám a torinói vezetők és a csatár képviselőinek az álláspontja elég messze áll egymástól. A pletykák szerint a játékos képviselői nemrégiben egyeztettek az Atlético Madrid képviselőivel, akik Luis Suárez mellett Edinson Cavani kapcsán is érdeklődnek.

A La Gazzetta dello Sport szerint a torinói vezetők számára akadályt Edinson Cavani bére jelenti, mivel a csatár 12 millió eurós bért szeretne magának kiharcolni, ám az olasz klub képviselői ezt túlzónak érzik, és maximum 6,5 millió eurós bért ajánlottak az uruguayi támadónak, aki a napolis múltja miatt sincs elragadtatva a Juventus ajánlatától.

Gianluca Di Marzio hírei szerint katari és kínai klubok érdeklődtek Douglas Costa kapcsán, azonban az még kérdéses, hogy a csatár hogyan vélekedik ezen megkeresésekről.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2816196088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockitbaby 2020.09.10. 08:46:11

Lassan végül tényleg két szék közül a padlóra fogunk leseggelni csatárkérdésben. Napok kérdése és jönnek a Pinamonti kategóriák és végül úgy fog alakulni a buli, hogy Pjaca lesz a csatár...

Hihetetlen, mennyire inaktívak vagyunk. Hivatalosan egyedül Mckennie érkezett ebben a mercato-ban az első csapathoz, mert Kulu még januárban, Arthur biznisz is hamarabb köttetett meg. Nagyon nem jó az irány. Paratici lehet fejben már máshol van.

MdewC 2020.09.10. 08:59:05

Adom, hogy nem halad a mercato úgy, ahogy vártuk, erről lehet Para tehet, de akikkel kapcsolatban vagyunk játékosok se könnyű esetek és a mostani piaci környezetben nem egyszerű mozogni. ;)

Rikster 2020.09.10. 09:08:22

Más csapat sem túl aktív nemcsak mi, mindenki kivár. Az utolsó másfél hetet eseménydúsnak várom. Hozzáteszem jelen pillanatban Pjaca kezét el nem engedném, ha ennyire nem haladunk csatárkérdésben.

venember83 2020.09.10. 09:11:53

@Rikster: a Barca, Real, MU, Chelsea, PSG stb. szerencsére nem kopogtat 150 milliós ajánlattal Pjacáért. Talán sikerül őt (is) megtartani.

rockitbaby 2020.09.10. 09:12:29

@MdewC: Nyilván lassabban haladunk, de akkor nem ertem, miért nem indulunk el más irányba. Suarez kérdéses az útlevél miatt, Dzeko érkezéséhez az eslő dominót senki sem akarja ledönteni, mindenki a másikra vár. És ott van még Kean, akiért később mennénk, mert nem kezdőnek akarnánk. Kivárásra játszunk, de így végül mindenkiről lemaradunk és újfent más posztra kell kényszerítenünk játékosokat.

Ha marhára nem akar haladni, nem hiszem el, hogy ne lehetne másfelé keresgélni. 30 feletti csatár van a ligán belül is, Dzeko-n kívül is. Példának hozom csak fel Caputo-t, 32 éves, 19 gólt lőtt a Sassuolo-ban. Ha nagyon nem akar haladni a többiek ügye, nem hiszem, hogy ne lehetne találni valakit.

2020.09.10. 09:15:03

Costa hírekkel is sokra megyünk...igaz, hogy fizujától megválnánk, de úgy emlékszem h jó kis bukó lenne ama sztori is könyvelésben.
Ha jól sejtem a Samp ellen a Dybala-CR-Kulu hármas kezdése kb biztosra vehető és Pjaca + Costa lenne az összes csere. Nyilván még ifiből kényszerülnek valakit nevezni. Ekkora klubnál azért a pofámról leégne a bőr ilyen támadó mélységtől...
(ne is említsem h egy kis húzódás mit eredményezhet még addig...)

2020.09.10. 09:19:26

@Rikster: ha olaszban nézzük az aktivitást:
Napoli: legfontosabb igazolásukat letudták, Koulibaly eladása után még lesz aktivitás
Inter: hasonló cipőben járnak, mint mi -> eladás
Milan: szépen aktívkodtak kölcsön + opciókkal, de tudatosan teszik alacsony büdzséből
Lazio: némi jövés-menés volt, de kb ugyanaz a keret
Atalanta: na itt mentek jobbra-balra az emberek, de jó kis keretük van
Róma: új tulaj, igyekeznek megtartani a fontosabb alapembereket, Zaniolo sérülése nem jött jól nekik

Az világosan látszik h mindenki igyekszik nullára hozni a dolgokat, vagy sok kölcsön + opcióval, de utóbbi is akkor fog működni, ha minél előbb lesznek nézők, vagy jövőre is hatalmas mínuszok lesznek.

Rocky80 2020.09.10. 09:29:16

@hellan: oké, hogy más sem aktívkodott, de engem a mi csapatunk érdekel. ;-)

Nekünk muszáj erősödnünk/fiatalodnunk mert jövőre komoly problémák lehetnek. Nekik nem annyira.

JuventusFanatikus 2020.09.10. 09:39:10

Igazából, meglepne valakit is, ha a két szék közé esnénk, ahogy szoktátok mondani?:P:D

simoni 2020.09.10. 09:56:13

Hát én már úgy vagyok vele, hogy nem ejtenék könnyeket, ha Suarezről lecsúsznánk így vagy úgy... Azokat a edzésvideókat elnézve talán még Higunál is gyatrább fizikális állapotban van, aztán ez csak egyre rosszabb lesz az évek múlásával. Ha már kitesszük Higut, nem kellene lecserélni egy öregebb és drágább modellre. Aztán még elég megosztó személyiség is a tetejében, és az öltözőre gyakorolt hatásával kapcsolatban is vannak kételyeim.

Dzekóban még mindig több kraftot érzek, ha kettőjük közül kell választani, már inkább a bosnyák mellett lennék. De ő is csak a lyuk ideiglenes befoltozására lenne elég, minőségi előrelépés nem lesz. Amit ő tud, azt kb. Mandzsu is tudta, csak a bosnyák most már lassabb és statikusabb, mint amilyen a horvát tankunk volt.

De ha Cavani tényleg képben van, akkor nem tudom, mit erőlködünk ezzel a kettővel. Ár/érték arányban szerintem még 10m körüli fizu esetén sem lenne kérdés, hogy ő a legjobb megoldás ár/érték arányban. Ha kopott is már valamennyit, sokkal jobb fizikai állapotban van, mint a többi, úgyhogy velük ellentétben még 2 év múlva is hasznára lehet a csapatnak. Úgyhogy szedd össze magad Para, ha Suareznek képes lennél 10m-t fizetni, akkor ne szórakozd már el az egyetlen épkézláb lehetőségünket!

The king of alibis 2020.09.10. 10:19:44

Paratici, megbuktàl
Lehet takarodni

Zola82 2020.09.10. 10:20:30

Ha igazak a Costa hírek akkor Ő mehetne és akkor lehetne pénz Morata-ra! Szerintem most ez lenne a legjobb opció

rockitbaby 2020.09.10. 10:36:36

@JuventusFanatikus: Nem? ;)

@simoni: Suarez klasszis csatár, sokkal jobb mutatókkal, mint Higuain. És nem utolsó sorban megélt Messi ÉS Neymar mellett is. Kipróbált opció, max két évre.

Dzeko szerintem semmiben nem hasonlít Mandzu-ra. A horvát tank sosem volt az nálunk az a tipikus gólvágó, ő inkább megtartotta a fellőtt lasztikat es a legfontosabb, két ember helyett is védekezett. Ezt a bosnyák nem fogja megtenni. Őrá is fel lehet lőni a labdát, hogy megtartsa, de ő a gólszerzésben is jeleskedik. Azonban ezzel csak az a gond, hogy Pirlo európaibb focit akar, labdatartással és labdavesztés esetén gyors visszaszerzés mellett. Ebbe inkább illene egy összjátékban is ügyes csatár, mint egy klasszikus center. A Mister játékába sokkal inkább illik Dybala, mert azt a hamis kilences szerepet, amit Sarri kitalált neki, szerintem Pirlo is használhatná. Még talán Morata lenne az, aki a legjobban illene az elképzelésekbe, de ő bizonyította a Madridban, hogy CR7 mellett megélni nem tud. Szerintem az lenne a legjobb opció, ha Dybala mögé keresnénk egy cserét, az se zavar, ha az költséghatékony megoldás.

simoni 2020.09.10. 10:37:52

@Zola82: Morata ügyes csatár, de nem top szint. Nem lennénk vele kint a vízből.

ForzaJuve12 2020.09.10. 10:57:27

Mindenki megnyugodhat, szeptember 19-én Higuainnal a kezdőben fog kifutni a csapat a Sampdoria ellen a gépre. ;)

Mordred879 2020.09.10. 10:58:56

Cavani lenne a legjobb megoldás szerintem is.
Meg Aouar-ért Ramsey+20-30m.
Pereira-t a Lester-ből kellene még hozni.

simoni 2020.09.10. 11:03:01

@rockitbaby: Emlékeim szerint Mandzu a bundásban centerként volt foglalkoztatva (a bayernes éveiben pl. 15-18 gólig jutott a bajnokságban), nagyon hasonló szerepkörben, mint amit Dzekótól várnánk. Szóval tudja ő azt a játékot, csak nálunk szorult ki a szélre kényszerből.

"Azonban ezzel csak az a gond, hogy Pirlo európaibb focit akar, labdatartással és labdavesztés esetén gyors visszaszerzés mellett. Ebbe inkább illene egy összjátékban is ügyes csatár, mint egy klasszikus center."

Ez lenne szerintem Cavani. Persze Suarez is használható az összjátékban, csak éppen a pressingben hasznavehetetlen.

"Szerintem az lenne a legjobb opció, ha Dybala mögé keresnénk egy cserét, az se zavar, ha az költséghatékony megoldás."

Ha Cavani nem jön össze, akkor nekem is ez tetszene a legjobban. Egy CR-Dybala-Kulu/Costa támadósor működhet, és ha lenne még a keretben egy ügyesebb, nem bója jellegű csatár, akkor nőnének a Maestro variációs lehetőségei, és szerepeltethetné ezt a Mr. X-et, amikor nagyobb jelenlétre lenne szükségünk a tizenhatoson belül. Kérdés, hogy ki bír ilyen jellemzőkkel, aki elérhető számunkra?

JuventusFanatikus 2020.09.10. 11:09:58

@simoni: Én a Mario-Džeko párhuzammal sajnos nem tudok egyetérteni. A horvát jobbára csak egyérintőből tud gólt szerezni, labdakezelési technikája messze elmarad a bosnyáktól, ahogy a passzpontossága és a kreativitása. Džeko szerintem sokkal komplexebb, gólerősebb és az összejátékből is ki tudja venni a részét. Kettejükben a közös a fizikiai erejük, a kiváló fejelési készségük és a lassúságuk. Régen volt már, mikor Mario a Bayernbe játszott, azóta megjárt már három klubot is.

2020.09.10. 11:29:43

Majd elhozzuk Moratát, úgy is jönni akar. És akkor egyel beljebb leszünk...

rockitbaby 2020.09.10. 11:33:24

@simoni: Mandzu nálunk már nem tudta megközelíteni sem a Bayern időszakában nyújtott telnesítményét. Hasznos volt, ütközött, küzdött, hajtott, de ennyi. Én nem gondolom, hogy ő jó lenne ebbe.

De Cavani sem. Soha nem fog eljönni hozzánk a Napoli múltja miatt, de hatalmas fizetési igénye is van, továbbá igen sérülékeny is. Nem lenne jó üzlet. Hanyagolni kellene.

De nekem továbbra sem az lenne az első, hogy ha Cavani nem, akkor ez vagy az. Olyan csatár kellene, aki bírja a padot, csapatjátékos - Cavani nem igazán az, képes összeveszni egy tizenegyesen, majd kihagyni -, de ha arról van szó, hogy be kell ugrani, nem megoldja, vagy elvan ott, hanem az a posztja. Én továbbra sem vagyok arrol sem meggyőzve, hogy nagy nevű csatár lenne az ideális. Azzal nincs akkora gondom, ha 30 feletti, mert nagy valószínüséggel nem hosszú távra tervezünk vele. Es mivel a nem eu helyek el lettek lőve, igencsak korlátozott a mozgásterünk. Nagyjából a bajnokságon belülről kellene. Tudom, sokszor példálózok Caputo-val, de ha nem is ő, de hasonló kaliber kellene.

AgliOli 2020.09.10. 12:24:57

Cavani-t mondom 2 hónapja, de félek hogy Morata lesz...

Zola82 2020.09.10. 12:24:57

@simoni: Én is így gondolom, de állítólag nincs pénz nagy igazolásra! Morata viszonylag fiatal és ügyes! Mellesleg van kötődése is a klubhoz

Vergilius1897 2020.09.10. 12:25:34

@MGB75: Én megmondom őszintén Moratanak örülnék. Ismeri a közeget, a társai jó részét, ha az európai porondon mutatott teljesítményét nézzük a góljait vagy a gólpasszait panaszunk nem lehet, tűri a padot, ha arról van szó. Értem én, hogy nem egy 20 gól/szezonos csatár de azt hiszem, hogy cr7, dybala mellé/mögé nem is kellene annak lennie. Ha, igazak a pletykák és az ATM rámenne Suarezre és tőlünk meg érdekli őket Costa egy olcsó adás-vételben benne lennék.

2020.09.10. 12:38:00

Én komolyan mondom, hogy már akkor elégedett leszek a mercatoval, ha nem Suárez fog érkezni csatárnak. Bárki más, csak ne Ő. A lehető legrosszabb megoldás minden szempontból, Higuaín maradásának is több értelme lenne.

Dzeko lenne a legjobb megoldás, de Zaniolo sérülésévél az Ünder-Milik csere már aligha fog megvalósulni szerintem. Cavani a fizetése és az ügynöke miatt felejtős. Talán a Bernardeschi-Milik cserére kéne visszatérni, ez mindkét félnek előnyös üzlet lenne.

AgliOli 2020.09.10. 12:46:56

@Pjanista: igen... hasonló kimenetel várható...
Paraticit ismerve sajnos benne van, hogy valamai kerülőúton beszerzett B megoldással fog előállni... :(

MdewC 2020.09.10. 13:27:32

@rockitbaby: ha ők az elsődleges célpontok, kénytelenek vagyunk kivárni, hiába írjuk, hogy Para takarodj, ez nem ilyen egyszerű.

Nincs annyi mozgásterünk mint normál esetben.

Am egy Morata és Ken párost most aláírnék. :)

Nem a legjobb opciók, de fiatalok, nem a legdrágábbak és van Juve múltjuk. Még akár fejlődhetnek is. :)

Jobb mint egy vén csataló és Pjaca duo...

rockitbaby 2020.09.10. 13:42:14

@MdewC: De itt az a baj, hogy tisztán látszik, hogy egyik felett sincs irányításunk. Mindegyik tőlünk független valamitől áll vagy bukik. Nyilván Suarez csak nem fog megbukni a nyelvvizsgán, de az utána megkapott útlevél bizonytalan megkapása miatt vagyunk gondban. Akkor is, ha szerintük jó lesz az októberben is, ingyen. Nem, mert minimum két meccset kihagy, be kell illeszkedni, fél szezon kuka.

Dzeko érkezése Miliken múlik. Ha a lengyel nem megy Rómába, a bosnyák nem lesz mozdítható. A slussz poén, Milik meg ránk vár...

Morata ára indokolatlanul magas, olyannyira, hogy azt jó teljesítmény mellett sem fizetné ki senki, ideális gazdasági háttér mellett.

Keant cserélni akartuk Ramsey-vel, de a walesi beintett, nem megy. Az Evertonnak csak minimálisan érné meg a csere, sanszosan opció nélkül, hogy formaba hozzuk az olaszt. De nekünk meg opció nélkül nem eri meg, mert akkor Morata 2 lesz belőle.

És talán számba is vettem minden velünk pletyka szintem szóba hozott csatárt. Nincs a kezünkben az irányítás, nincs hatásunk az érkezésükre.

simoni 2020.09.10. 14:13:50

@JuventusFanatikus: Kolléga, ha te is ezt mondod, akkor biztos, hogy az én készülékemben van a hiba. :) Amit láttam Dzekóból, az engem nem győzött meg, de valószínűleg tényleg csak én becsülöm alá.

Ami Mandzut illeti, ő átlagban 15-20 gólra volt képes szezononként, mielőtt hozzánk került. Nálunk az első szezonjában szerepelt a legjobban (13 gól), amikor emlékeim szerint még a posztján játszott. Aztán érkezett Higu, és kiszorult a szélre, de még így is összekotort legalább 10 gólt minden szezonjában. Szerintem ez egy elég komoly teljesítmény annak fényében, hogy mennyi védekező feladattal volt leterhelve. Ha a posztján játszhat, szerintem tudta volna hozni a korábbi átlagát nagyjából. Elfogadom, hogy Dzeko még nála is hasznosabb, Mandzu viszont itt volt nekünk ingyen (már úgy értem, nem kellett volna érte pluszban fizetni). Persze ez most már csak "mi lett volna, ha..."

@Zola82: Moratáért összesen 63m €-t pengetett ki az Atletico, a transfermarkt jelenleg 36m-ra taksálja. Miből gondolod, hogy őt olcsón meg lehetne szerezni? Én csak egy cserebiznisz keretében látok rá bármi esélyt, de nem hallottam róla eddig, hogy a matracosoknak bárkire is fájna a foga az eladósorban lévő játékosaink közül. Egyébként csípem a figurát, nem lenne ellenemre egy ilyen transzfer.

@Pjanista: Ha Suareznek tudnánk adni 10m-t, akkor Cavaninak miért nem? Annyival szerintem már őt is meg lehetne győzni. Senki nem fog neki ennél többet fizetni.

simoni 2020.09.10. 14:23:42

Ja, és valaki írta, hogy Cavani sérülékeny. Itt van a sérüléseinek a listája: www.transfermarkt.com/edinson-cavani/verletzungen/spieler/48280 . A csípősérülését leszámítva én nem látok itt komolyabb problémát. Főleg húzódások, izomproblémák.

Suareznek viszont januárban térdműtétje volt, majdnem egy fél évet kihagyott, de az egész karrierjét végigkísérik a térdproblémák: www.transfermarkt.co.uk/luis-suarez/verletzungen/spieler/44352

JuventusFanatikus 2020.09.10. 14:32:31

@simoni: Az a helyzet, hogy pont nálunk is a húzódások és az izomsérülésekkel van a legnagyobb baj. Az utolsó két szezonban rengeteget volt sérült Cavani, Suárez kevesebbet, de neki a térde időzített bomba, és a plusz kilók se segítenek a helyzeten.

Cavanival még egy bajom van, az pedig, hogy Ő egy kiskirály. Nem tűri el, hogy nem Ő a sztár, a király. Zlatan is ki nem álhatta. Ilyen játékosból van nálunk elég, Suárez e szempontból kompatibilisebb lenne, de ezekben is Džeko a legjobb.

AgliOli 2020.09.10. 14:48:26

@rockitbaby: Jól látod, tuti, hogy valami B vonalas lutri lesz, amiről pletyka sem volt.

2020.09.10. 14:50:39

@simoni: Cavanival kapcsolatban most 12 millióról olvasni, de ami méginkább bajosnak tűnik, az az ügynöke. Elvileg az ő kifizetésén bukott el a Benficába igazolása is. Mondjuk Paratici szereti az ügynökök zsebét kitömni, és egyértelmű, hogy én még ezzel együtt is Cavanit preferálnám. De Suárez szerintem mindennel együtt olcsóbb megoldás, és sajnos ez fog dönteni...

simoni 2020.09.10. 14:54:19

@JuventusFanatikus: Hát Zlatan mondjuk olyan figura, akivel valószínűleg akárki tudna súrlódni. :) Ami rémlik nekem még, hogy Neymarral volt kakaskodás, amikor odament a P$G-hez. Na ő megint egy olyan forma, akitől már akkor kinyílik az ember zsebében a bicska, amikor még meg sem szólalt. Persze nem akarom annyira védeni Cavanit, biztos, hogy van sok igazság van abban, amit írsz. Mindenesetre ebben olyan nagy kockázatot nem látok esetünkben. Jól tudja, hogy itt CR a sztár, ha aláír, azt ennek tudatában teszi. Kizártnak tartom, hogy nekiállna itt a farokméregetésnek.

simoni 2020.09.10. 15:02:21

@Pjanista: A Benfica már magával Cavanival sem jutott dűlőre, viszont "csak" 10m-ról volt szó. Ezt a klub embere, Rui Costa nyilatkozta. Volt is erről egy cikk itt nemrég: juventuz.blog.hu/2020/09/05/cavani_ismet_opcio_a_vezetoseg_szamara

Ettől függetlenül biztos, hogy az ügynök is szeretne majd részesülni a zsíros falatból, de ahogy írtam már párszor, lejjebb fogják adni az igényeket, ha Cavani játszani akar a következő szezonban.

2020.09.10. 15:02:39

@Vergilius1897: Nem volt rossz nálunk sem Morata, csak ugye kerülte eléggé a kaput. Annyira nem figyeltem, azóta mit művelt, de lehet, jót tett neki egy kis változás. Nekem sem lenne különösebben gondom vele, ha jönne.
Az a baj, hogy kevés az idő és még sok a munka. Meg kéne végre szabadulni a sok ballaszttól. Nem Pipit és Matuidi lett volna a legfontosabb távozó El kellett volna már zavarnia a picsába Khebabot és társait.

JuventusFanatikus 2020.09.10. 15:19:36

@MGB75: Morata sokkal rosszabb lett amióta elment. Elképesztő, hogy mennyire nem érzi a kaput.

JuventusFanatikus 2020.09.10. 15:21:55

@simoni: Hát, Zlatan játszott egy-két emberrel, mindössze 3-4-et utál igazándiból, de mikor ezek közül Cavani az abszolút első, és még azt is utálta, aki az uruguayival jóban volt, az nem túl jó ómen.:D

simoni 2020.09.10. 15:34:56

@JuventusFanatikus: Az komoly :D Bár meg kell mondjam, hogy - a tudását maximálisan elismerve - Zlatan sem éppen az az erkölcsi iránytű számomra, szóval annyira azért nem hat meg ez a dolog. Az éremnek mindig két oldala van. Mindenesetre érdekelne nagyon, hogy mitől lettek ezek annyira faséban. Lehet valahol olvasni erről?

Lanzafame 2020.09.10. 15:35:40

Szerintem vegyük meg Quagliarellát. 10-15 gól még mindig van benne és ismerős arc.

:D

MdewC 2020.09.10. 15:47:00

@rockitbaby: na, felsoroltad szépen miért áll minden. :)

Ettől még Para lehet balf@asz, de látszik, hogy tudunk gyorsan is lépni, ha kell, pl az amcsi srácnál. ;)

MdewC 2020.09.10. 15:49:19

@rockitbaby: “ Mindegyik tőlünk független valamitől áll vagy bukik.”

:)

Ezért nem biztos, hogy Parat kell orrba és szájba szidni állandóan.

Hozzon akkor mást?

Kit? :)

2020.09.10. 15:50:02

@simoni: Romano ezt a nyilatkozatot cáfolta: www.twitter.com/FabrizioRomano/status/1302226667260256256

Illetve szurkolók kérdéseire ő is írta, hogy az ügynöki díjon ment el a biznisz: www.twitter.com/FabrizioRomano/status/1297162203049734147

Aztán ki tudja mi az igazság. Én is azt gondolom, hogy a Suareznek szánt fizetésben meg lehetne egyezni vele, kérdés, hogy a Napoli-kötődés mennyire erős nála, illetve hogy mennyit tudunk fizetni az ügynökének. Paratici nem az a válogatós fajta, ha Cavani elérhető lenne jó áron, akkor tuti rárepülne. Suarez is így jött képbe, mert amúgy nem sokban hasonlítanak Dzekoval. :D

JuventusFanatikus 2020.09.10. 15:51:29

@Pjanista: Volt Cavaninak egy nyilatkozata, hogy nem igazolna a Juventusba, mert ezzel elárulná a Napolit. Nem tudom, hogy mennyire tartja ehhez magát.

2020.09.10. 15:55:25

@JuventusFanatikus: Igen, lehet, hogy ez a gátja a biznisznek. Di Marzio is említette 1 hete, hogy a napolis múltja miatt nem szívesen jönne. Aztán tegnap már megint azt mondta, hogy megyünk Cavaniért, szóval lehet, hogy egy kis pénzzel el tudnánk feledtetni vele a kötődését. :)

venember83 2020.09.10. 15:58:27

@Pjanista: egy dél-amerikait megvenni kilóra? Áááá, kizárt.

simoni 2020.09.10. 16:02:41

@JuventusFanatikus: Igen, ettől nem lettem okosabb, mindenesetre köszi!

venember83 2020.09.10. 16:03:13

@Lanzafame: vannak azért olasz középcsatárok. Lasagna, Petagna, Gabbiadini, Inglese, Verdi, Lapadula, Pavoletti, netán Palacio. Ó, istenem, akár 3 is kijön Suárez hároméves bruttó béréből, átigazolási díjjal együtt.

simoni 2020.09.10. 16:10:51

@JuventusFanatikus: Volt már ez is, meg volt már olyan is, hogy mi hajtottuk el az ügynökét. Az utolsó verzió, amit olvastam, hogy az afrikai múlt miatt nem ideális a dolog, úgyhogy még várnak, hogy milyen ajánlat érkezik. Szóval talán nincs még zárva ez az ajtó, valószínűleg pénzzel olajozható. :)

MdewC 2020.09.10. 16:12:34

@venember83: régen sírva röhögtünk Immobilen. Most meg... :D

venember83 2020.09.10. 16:20:21

@MdewC: most hosszabbított, túl drága lenne. Belotti is.

m.martin91 2020.09.10. 16:23:01

@Pjanista: Én már most itt tartok. Bárki jöhet, csak Suarez ne. Még Cavani-t is elviselném, ha ezzel megakadályozom Suarez szerződtetését. Nyilván Dzeko volna a legjobb.

Lanzafame 2020.09.10. 16:28:08

@venember83: felsoroltad az Addams Family szereplőit :D
Ezekhez a szörnyszülöttekhez és nyuggerekhez képest a mostani Higuaín is egy csodacsatár.

AgliOli 2020.09.10. 16:33:05

Én sem kedvele, de Suarez lenne egyébként az új Tevez...

2020.09.10. 16:45:20

@AgliOli: Milyen értelemben? Ha 5 éve igazoljuk le, még akár lehetett is volna. Suarez ott tart, hogy fut egy sprintet (kb. olyan gyorsasággal, mint ahogy más kocog) és a térdét fogja a fáradtságtól. És ez nem túlzás, ezt már évek óta látom tőle. Tévez simán végigrobotolt egy meccset (nem is akárhogy), pedig ő sem éppen egy maraton futó alkat volt.

Én éppen ezért az utolsó pillanatig reménykedni fogok. Szerintem Suareznek egy normális csapat normális sportorvosi vizsgálatán meg kéne buknia. A térde miatt is, meg eleve, hogy élsportoló létére szerintem 3 km-et képtelen megállás nélkül lefutni.

simoni 2020.09.10. 18:31:15

Itt egy angol nyelvű elemzés Suarezről, akit érdekel: www.football-italia.net/158290/suarez-sideways-step-juventus

Szerintem korrekt összefoglalója az uruguayival kapcsolatos előnyöknek és hátrányoknak. A cikk megállapításai egyébként többnyire egybevágnak azzal, amik itt is előkerültek. Talán a következőket érdemes kiemelni:

Pirlo elképzeléseiről ugyan még keveset tudunk, de az előzetes nyilatkozata szerint olyan focit képzel el, ahol labdavesztés után a laszti gyors visszaszerzésére törekszünk. Ebbe az elképzelésbe Suarez nagyon nem illeszkedik. Azt hiszem, egy másik cikkben olvastam, hogy CR-rel együtt neki vannak a leggyengébb mutatói a támadói védekezés terén a topligákban. És ez az, amire a cikk még felhívja a figyelmet: a BL-ben, a komoly csapatok ellen az ő együttes szerepeltetésük a kudarc receptje lenne, mert ott ez már egyszerűen nem fér bele.

MdewC 2020.09.10. 19:09:28

@AgliOli: tényleg!

Tévez még igazolható? Hátha.

De kár, hogy elment.

senky 2020.09.10. 19:13:26

@Zola82: Az Atletico bekelentette nem adja el Moratat @MdewC: ,,Kit? :)'' Nem kellet volna elszarja T.Wernert ; Haalandot . De ott van Depay ;Patson Daka 21 eves 1,85 m (Red Bul Salzburg),Zambiai ,-mesternegyest rugot ! ; Michy Batshuayi 26 eves 1,85 m ; .... sok jatekos van , fiatalok , olcsobb az eltartasuk ,csak el kene hozni , de ahoz batorsag is kell ,nem nagyfizetesu oregekre kolteni a sok penzt.
Lehetet volna lehetne valogatni ,de szerintem Kean ha visszajonne a jobbik megoldas ,mert ismeri a jatekosokat , s mig itt volt ,bar cserekent jatszott ,rugta a golokat .
De szerintem a nemkello jatekosok eladasa-masra valo rasozassa a baj ,mert nehezen tudunk beloluk penzt csinalni ,Agneli meg fosvenykedik .
Mig 74 milla jovedelmet szerzett3 jatekos eladasabol,meg 5 jatekosat ingyen elengedte mde nem sajnalta a penzt a Chelsea, 223 millat koltott 4 jatekosra !

MdewC 2020.09.10. 20:50:02

@senky: sajna egyik sincs itt és közünk se volt egyikhez se. ;)

Én azt kérdeztem, hogy most kit hozzon, nem azt, hogy kit kellett volna.

Rikoo 2020.09.10. 20:56:42

@senky: Persze, mert 2 atigazolasi szezonbol kizartak oket. Ha a Juventusnal nincs penz, akkor nincs is mit kolteni. Egyik olasz csapatnal sincs penzszoras.
Az pedig tobbszor le lett irva, hogy Haalandot le akarta igazolni Paratici, a jatekos utasitotta el a Juventust.

babo0410 2020.09.10. 21:17:04

@Rikoo: Szerintem érthető volt, hogy Haaland nem bízott a csapatban olyan értelemben, hogy itt lehetőséghez is jutna. Viszont a Dortmund kifoghat egy jó bajnoki vagy BL szezont, és megnyerheti akármelyiket is. És ott tevékeny részese is lehet a sikernek. Következő lépcsőnek tökéletes. Innen lehet majd nagy csapatba menni, remélem mi leszünk az.

NagyonJuve 2020.09.10. 22:36:11

@simoni: a mandzsus ügyben veled vagyok. A vb n is húzó embere volt a csapatának mert nem azt várták el tőle mint a juveban.

steven.h 2020.09.10. 23:09:48

@senky: ez már szerintem az 5. Alkalom, hogy a Chelseavel jössz és már legalább 5-en leírták, hogy a Chelsea 2 átigazolási szezontól el volt tiltva, nem vehetett 1 játékos sem, cserébe eladták egy vagyonért Hazardot, amely pénzt még nem költötték el és emellet a Pl pénzek is pluszban bejöttek Almát hasonlítsunk már az almához végre egyszer ne egy körtét. Főleg, ha már ötödszörre van leírva.

Kmarcika 2020.09.11. 10:44:43

@senky: miért nem vagy Chelsea szurkoló?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása