Az Udinese elleni meccs

serie_a_logo_2019-20.jpgA Juventus ma este az Udinese ellen lép pályára, és mivel az Inter nem gyűjtötte be a három pontot a Fiorentina ellen, csak egy gól nélküli döntetlenre futotta a milánóiaknak, a bianconero együttes matematikailag is bebiztosíthatja a bajnoki címet egy győzelemmel.

A bajnokság őszi szakaszában, december derekán Maurizio Sarri játékosai 3-1-re nyertek a torinói meccsen a kicsi zebráknak is nevezett Udinese ellen, a győzelemmel pedig átvették a tabella első pozícióját a Laziótól.

Az Olasz Kupában is találkozott idén a két csapat, január közepén már magabiztosabban, 4-0-ra sikerült felülkerekedni a Torinóban rendezett mérkőzésen.

Jelenleg az Udinese elég nehezen kiszámítható csapatnak tűnik, hiszen a Napoli ellen majdnem sikerült döntetlenre hozni a meccset, Politano hosszabbításban eleresztett lövésével nyertek a déliek, a Lazio ellen gól nélküli döntetlent ért el az Udinese, mindazonáltal a Sampdoria ellen a Friuli gyepén sikerült beleszaladni egy 3-1-es vereségbe.

A két csapat korántsem ideális állapotban ütközik meg ma egymással, hiszen az Öreg Hölgy védősorát továbbra is kisebb sérüléshullám sújtja.

Giorgio Chiellini nincs a keretben, illetve Leonardo Bonuccira sem számíthat Maurizio Sarri eltiltás miatt, így várhatóan a továbbra is vállsérüléssel bajlódó Matthijs de Ligt és Daniel Rugani fog kezdeni középhátvédként. Továbbá Gonzalo Higuaín is hiányzik a keretből, feltehetőleg a Lazio elleni meccset megelőző hátfájdalmai miatt, Sami Khedira és Mattia de Sciglio sérülés miatti kiesése pedig már talán senkinek sem meglepetés.

Az Udinese csapatából is többen hiányozni fognak, így például a Juventusszal az elmúlt időszakban hírbe hozott Rolando Mandragora, aki sérülés miatt lesz kénytelen kihagyni a meccset.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők: de Ligt, Alex Sandro, Danilo, Rugani, Demiral, Coccolo

Középpályások: Pjanić, Ramsey, Matuidi, Rabiot, Bentancur, Muratore

Támadók: Ronaldo, Dybala, Douglas Costa, Cuadrado, Bernardeschi, Olivieri, Vrioni, Zanimacchia

A 19:30-kor kezdődő mérkőzést a DigiSport 1 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6516044072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bodnar Daniel 2020.07.23. 22:57:57

@Holloka: Máshogy látjuk ezt. Az irány akkor nem jó ha tarthatatlan és teljes zsákutca. Tavaly értünk erre a szintre a sokak által említett okok miatt. Koncepció hiány és a nyugdíjas csoport rehabilitása irgalmatlan fizetésekkel se tett jót a hosszútávú céloknak. Ami mi is egyébként?

Kapkodnak a srácok. Nyilván Sarri nem a legjobb edző szerintem sem, de ez tudták akkor kihozni a piacból. Nem minden igazolás ült most sem, de a többsége most jól le lett hozva. De Ligt pl. és a többi srác (Arthur, Kulu, Pellegrini). A fiatalítás már meg lett kezdve. Gondolom jövőre a nyugdíjas klubbot bombázzák szét.

Persze nem tökéletes a dolog. De ez mindig viszonyítás kérdése. És azt a többiekkel tudod. Hol van a Milan azóta mióta Ibrát és Silvát egy csokorban adták el és nem pótolták? Na az valóban rossz irányvonal volt. Mert nem változtattak mikor szarba kerültek. Hol volt az Inter is évekig? Tudták, hogy a folytonosság és egy végigvitt koncepció hozná el újra a sikereket. De nem... Ők mindig álmodoztak, hogy varázspálcával nyernek bajnokságot. Hozzátenném ők ebben az évben kezdték rendbe tenni az irányt.

Önmagához mérten lehet szar az irány, de összességében nem szar az irány és önmagához képest sem menthetetlen. Hiszen egy bajnokságban, a bajnokság megnyerésén kívül mást nem tudsz tenni. De ezt nagyon megköszönném, ha valaki elmagyarázná, hogy még mit lehet sportszakmailag csinálni.

Én tökre tisztelem a folyamatot ami látszik azért többé-kevésbé a háttérben húzódni. Ez egy fasza klub. Ezért szurkolok nekik. Annyira sose tudják elbaszni, hogy újra 7-ik helyen találjuk magunkat. Mert sosem igazán rossz az irány. Azt az időszakot mikor nyolc kilóméterre növeltük az előnyünket más klubok ellen azt beleforgatták sztárigazolásokba, akik mint látjuk már csak erőből betolják a csapatot a dobogóra.

Az Andrea Agnelli éra irányát tartom egy jó iránynak. Amíg az-az ember ott van a klub élén, nem lesz szar irány ebben bizonyos vagyok. És ő tudni fogja, hogy el kell bocsátani e Sarrit vagy Nedvedet, vagy mindenkit, vagy éppen a szurkolókat... :D Amit meg is tett. Az ő hitelére lehet adni. A többi annyira nem izgat.

Bodnar Daniel 2020.07.23. 23:00:39

@del pipi: Kihozzák belőlem az állatot. :D Próbálom kerülni a jövőben. Annyira nem érdemes beleszállni. De legalább a barátnőmet ma tuti nem verem meg..... :D:D:D

Andras74 2020.07.23. 23:00:58

@Rocky80: velem pont ugyanez a baj. Tehát legalább ketten vagyunk hülyék.

Attilio79 2020.07.23. 23:02:24

@Bodnar Daniel: Ez nem is kérdéses a saját tulajdonú stadion után csak felfelé ívelt a Juve!
Sarri első idénye, egy szedett-vetett kerettel, ami foghíjjas és egyáltalán nem fiatal, összeszokott, mégis ott vagyunk a tabella elején.
Mindezt úgy mondom, hogy nem kedvelem Sarrit...

Type-R 2020.07.23. 23:04:04

A koncepció hiánya tényleg elkeserítő, de évek óta ez megy. Gyanítom, hogy Allegri sem koncepcionálisan került a csapat élére, viszont kivételesen jó döntésnek bizonyult utólag.
Nem igazán látom, hogy Paraticivel, Sarrival milyen terveink hosszú távú vannak. Általában a lepattanókra megyünk rá a gazdasági helyzetünk miatt, sodródunk az árral és szikla szilárd tudatos elveknek álcázzuk a pénz es koncepció hiányát.

@Rocky80: miről is? :)

FeriGjuve 2020.07.23. 23:10:50

Dühítően gyengék vagyunk!!!BÁRKITŐL,BÁRMIKOR képesek vagyunk kikapni.EZ NEM A JUVENTUS!!!
HOL A CSAPATUNK SARRI???

Andras74 2020.07.23. 23:14:05

@del pipi: Pipikém, ez (is) azért elég szar volt, na.

Értem én, h gőzgép, de mitől megy???

Bodnar Daniel 2020.07.23. 23:19:54

@steven.h: Egyébként igazad van. Kicsit túltolom már ezt, mert olyan sokat jönnek Allegrivel mint a "régen minden jobb volt" és a "mindenre is megoldás lenne" szent képpel, hogy én is elkezdtem kisarkosítani a másik oldalt. Persze, hogy nem volt minden rossz vele.

Mint említettem az utolsó fél év volt szerintem vállalhatatlanul gyatra. Szerintem ha nem lett volna az, senkinek nem lett volna oka elküldnei Allegrit. Olyan emberek szerint, akik sportszakmai szinteken látják át a dolgokat. Nem a mi véleményünk szerint, ami aztán valószínűleg 50000 kilóméterre állhat a valóságtól. Az enyém is.

Viszont abban bízom, hogy aki ebből él és ez a szakmája nem véletlenül hozta így a döntését.

Andras74 2020.07.23. 23:19:56

Ha egyszer végre megnyerjük (remélem), kicsit olyan lesz, mint az évek óta hiába várt ajándék. Már nem tudunk neki igazán önfeledten örülni........

del pipi 2020.07.23. 23:21:04

@Holloka: Hallod? Beszippantott a sötét oldal? ehhehe!@Bodnar Daniel: Én veled vagyok ! Meg a Sunny haveroddal!:))))

Grinta 2020.07.23. 23:21:51

@FeriGjuve: Megértem a csalódottságodat,de hülyeséget,nyilvánvaló hazugságot minek írsz le?
Van a bajnokságban 5 vereségünk,35 meccsen.

del pipi 2020.07.23. 23:22:42

@Andras74: Mire is hajazol Bandibá? :)

Rocky80 2020.07.23. 23:23:37

@Type-R: először is köszönöm hogy ilyen gyorsan felbukkant az úr! :-)

Sokféleképpen fel lehet tenni a kérdést, nagyjából a következők lehetnek (igazából lehetnek eldöntendő kérdések is, de meg is lehet színezni hogy árnyaltabb válaszokat kapjunk):

1. verzió:

Te hogy látod szeretett csapatunkat? Jó az irány amibe tartunk?

2. verzió:

Mi a véleményed? Sarri out, vagy maradjon még egy évet mert türelmet érdemel?

3. verzió:

Mit gondolsz az utolsó 5 meccsünkről?

a., vállalhatatlan és szégyen ránk nézve;
b., nem örültem, de belefér, türelmet Sarrinak;
c., kit érdekel amikor ennyivel vezetünk és szinte bajnokok vagyunk?

Vagy valami ilyesmi. :-)

Szerintem ezek mindenkit érdeklő témák és kérdések.

Egyszerűen kíváncsi vagyok, hogy a @Rikoo: által tippelt - külföldi blogokon kb. 80%-a a szurkolóknak Sarri ellenes -; helytálló lehet-e a mi blogunkra is, mert elég "véres" harc folyik itt is a két oldal között.

Előre is köszönöm fáradozásotokat.

Grinta 2020.07.23. 23:23:41

@Andras74: Vírus cuccból úgy jöttünk ki,hogy van hat pont tiszta fórunk,három meccsel a vége előtt,az újrakezdéskor volt 1.Aláírtad volna nem? : )

steven.h 2020.07.23. 23:28:15

@Bodnar Daniel: Itt ez nem Allegriről szól, hanem arról, hogy eltelt 1 év és semmi fejlődés nem látható, sőt inkább csak visszafejlődés. Az meg hogy ki milyen döntést hoz Torinóban egyáltalán nem biztos, hogy jó döntés, meg sportszakmai döntés. A sportszakmai döntés az lett volna, hogy leülünk az 5 év alatt tizenx kupát bezsebelő edzővel és átbeszéljük, hogy mi a gond, miért alakult így ez a félév ahogy és hogy mi lehet a megoldás erre. Ebből semmi nem valósult meg, Nedvedék meg úgy döntöttek itt sorsokról, hogy fingjuk nem volt kit hozzanak edzőnek. Mert hogy Sarri nem A terv volt az egészen biztos. Ez nálam minden csak nem sportszakmai döntés. Ezt akkor is tartanám, ha most nem Sarrinak hívnák az edzőt hanem Pochettinonak és ugyanezt látnám a csapattól mint amit most.

DelPiero2 2020.07.23. 23:32:34

@Juventino86: én is így látom. Nagyon féltem a következő évet. A bajnokságot innen már be lehet gyötörni, mert a többiek is kínlódnak. BL -re nem sok esélyt látok, még a továbbjutás is erősen kérdéses, mert nekem úgy tűnik, hogy a Lyon is hasonló futballt játszik mint a mai ellnfél, és akkor bármi lehet.

Rocky80 2020.07.23. 23:32:57

@Grinta:

Tényleg nem értem hogy te nem érted. :-)

1. Azért nem kellett védenem a mundért, mert bizton tudtam, hogy ez bizony a látvány ellenére egy világ szinten top 5 csapat és senki ellen nincs igazán félnivalónk.
Akkor a mindenki által emlegetett sorozatbeli! gyengébb eredmények akkor jöttek amikor már bajnokok voltunk, most pedig akkor amikor csak "gyakorlatilag" vagyunk azok, a BL még hátravan, nem kéne összeesnünk.

2. Nyilván a fiatalodás fejlődés, illetve a - szinte biztos - bajnoki cím is. Viszont a mutatott játék, a koncepció és variálhatóság hiánya; valamint a világ szinten top csapatokból való kizuhanás egyáltalán nem az, sőt annyira nem, hogy ez felülírja az előzőek iránt érzett örömömet!
Semelyik! európai topcsapat nem mutatott hozzánk hasonló 5 meccses szériát közvetlenül a bajnoki cím megszerzése előtt szerintem! Méltatlan és vállalhatatlan.

3. Igen. Én szégyellem, hogy ilyen csapatunk van (előző pontban részletezve) és ilyen eredményeink voltak 5 meccse. Ez nem egy topcsapat, nem egy bajnokcsapat, egy bajnokot nem aláznak meg így egymás után többször. A tavalyi szezonzárás sem tetszett, de erre nem találni szavakat egyszerűen.

4. De könyörgöm, más bajnokcsapatoknál is a mai kor játékosai vannak, ők nem változtak meg, csak mi? Nekik van motivációjuk csak nekünk nincs? Ez feledhető mert - szinte - bajnokok vagyunk?

del pipi 2020.07.23. 23:33:49

@Type-R: Vagy úgy kéne feltenni a kérdést hogy : A csapat vasárnap behúzza a Scudettot
1 Minden szar?

2 Öröm és bodottá?

Szerintem is szégyelje magát össze vissza minden Juve szimpatizáns...méghogy 9. Scudetto...hallatlan...ááááá fel is akasztom magam a fogasra! :)))

Attilio79 2020.07.23. 23:34:38

@steven.h: Bocs, hogy beleszólok, a fejlődés egy év távlatából, hogy Chiellini helyett talán beépült De Ligt. Nem jött jól Demiral sérülése, de ő is remek játékosunk lehet.
A keret átalakításra, fiatalításra szorul, mit szólnátok, ha most a tabella 4-5. helyén lennénk? ;)
Az én kérdésem, hogy Sarri a megfelelő hosszútávon?

Rocky80 2020.07.23. 23:36:48

@Attilio79: természetesen bizonyos dolgokban van fejlődés, hiszen nem minden fekete vagy fehér.

Attilio79 2020.07.23. 23:37:28

@Rocky80: ;)
De, az ittlévők szíve az!

Grinta 2020.07.23. 23:38:43

@Rocky80: Sajnálom hogy megkeseredtél. : (

steven.h 2020.07.23. 23:39:27

@Attilio79: Attól mert beépítettünk egy De Ligtet meg egy Rabiot meg mittomén ki volt sérült teljesen tévút. Nincs a csapatnak játéka, de ami a legnagyobb gond tartása sem és magabiztossága sem. Teljesen mindegy kiket építettünk be. A keret már tavaly fiatalításra szorult, voltak is hangok hogy ezt szorgalmazná az akkori vezetőedző de helyette kirúgva lett.

Nem, nem megfelelő semmilyen távon sem Sarri. Az elmúlt 1 éve alapján semmiképp sem.

Rocky80 2020.07.23. 23:41:37

@del pipi: szerintem ti kb öten vagytok a "jó" oldalon:

te, Norbi, Sunny, Bodnár Dani, meg talán Grinta.

Kérem jelezze kézfeltartással aki ugyanígy gondolja. :D

Vagyis lehet ti vagytok a Rikoo által emlegetett 80% ellenében a 20. ;-)

Juventino86 2020.07.23. 23:41:48

Sírni tudnék. :( Ez a csapat korábban tudott védekezni. Foggal és körömmel küzdeni, bírtuk a nyomást. Paratici, Sarri!!! Hol a csapatunk? :(

Rocky80 2020.07.23. 23:43:36

@Grinta: egyébként tényleg... :-(

Nyilván ugyanúgy nézem az összes meccsünket hétről-hétre élőben; viszont nem vagyok boldog.

Pedig ha ismernél, akkor tudnád hogy nagyon távol áll tőlem a kesergés, egy tök pozitív csávó vagyok!

Rocky80 2020.07.23. 23:44:59

@Attilio79: a szívünk az tényleg!

Na de az eszünk az tényleg árnyalataiban látja a helyzetet. :-)

Attilio79 2020.07.23. 23:46:00

@steven.h: De hogyan lehetne?
Abban egyetértünk gondolom, hogy kapus problémánk nem nagyon van.
A védelem átalakulóban van a BL-döntős kerethez képest, az olasz fociban ez a támasz nélküli helyzet elég fontos.
A kp.-n nincs Pirlo-Pogba szintű játékosunk.
A csatársorban aggastyánok játsszanak.
Tele vagyunk örökké sérültekkel.
A kieg játékosok nem Juve szintűek Ds, Berna stb.
A keretünk nem alkalmas semmire, nekem hiányoznak a harapós fiatalok...

Grinta 2020.07.23. 23:51:16

@Rocky80: Bízom benne,hogy majd megismerlek!
Én nem szeretem Sarrit,volt is pipi rkőccel ebből cirig,de elfogadtam a helyzetet,és igyekszem a korrektség keretein belül megadni neki azt,ami jár.Egy valamit nem értek.Most mondok két olyan dolgot,amivel valóban lehetne bántani a Sarri által játszatott Juventust..erre mégse teszi senki sem.Az egyik az,hogy gyakorlatilag nem létezik középpályáról szerzett gól,és hogy egy támadójátékosra van kihegyezve az egész.Ezek olyan dolgok,amikkel még vitatkozni sem lehetne.

del pipi 2020.07.23. 23:53:43

@Rocky80: Csak annyit mondok és ne sértődj meg!
Azt kérdezted hogy lehet ennyire különbözően látni dolgokat?
Ez azért van mert különbözünk, és tudod mi az alapvető különbség?
Hogy én például nem szégyenkezek hétről hétre a csapatom miatt!
Ez nagyon fontos! Azt hogy mennyi az a százalék azt nem tudom, de meg kell mérni, nem lesz mérvadó, és tudod miért? Mert már vasárnap hazai pályán bajnokok leszünk, és azt aztán baromira nem kell megmagyarázni. :) No offense!

Attilio79 2020.07.24. 00:00:51

Emlékeztek a Iaquinta, Amauri féle Juventusra? A felívelős játékra a két langalétával? Ahhoz képest a jelenlegi csapatunk pár fokkal jobb... :D

Rikoo 2020.07.24. 00:21:51

Felb@sztam az agyam a meccsen, most lenyugodtam és még mindent pont ugyanúgy látok, mint idegállapotban.:D

Rocky80 2020.07.24. 00:31:22

@Rikoo: :D Szintén!

@Grinta: Tényleg! Ezeket nem is említjük szinte soha, hogy MIÉRT NEM LŐNEK?

@del pipi: csak tudod, szerintem ez a nagy problémánk a BL-ben is! Ez a "kényelmesség", nem hajtunk majd a visszavágón (otthon); van 7-6-8 stb. pont előnyünk, miért szakadjunk meg, a többiek is ikszeltek - és még sorolhatnám.

Aztán amikor ott van a szitu hogy hajtani kell meg fordítani, akkor csak nézünk hogy nem bírjuk és nem ehhez vagyunk szokva!

Ez nem profi mentalitás hogy majd otthon bajnokok leszünk! A profi mentalitás az, hogy edzésen is és minden meccsen is kiadjuk magunkból a maximumot.

Lehet ezért voltunk 24 éve BL győztesek...

Rikoo 2020.07.24. 00:33:25

Azért remélem sikerül behúzni a scudettot és csoda történik a BL-ben. Nagyon ránk férne már a BL győzelem, az sem érdekel milyen formában, csak legyen meg. 4 meccset kell nyerni valahogy.
Emlékezzünk a 2006-os VB címre, milyen káosz volt akkor Olaszországban.
Most is ilyen káosz van a vírus miatt és a Juventus sem tudja merre van arccal.
Bízzunk a legjobbakban.

Rocky80 2020.07.24. 01:11:05

@Rikoo: azt hiszem ezt hívják vakhitnek.

Juventino86 2020.07.24. 01:51:37

@Rikoo: Ez igazából vágyvezérelt gondolkodás. De reméljük így lesz. :)

Virág Máté 2020.07.24. 02:52:17

A BL-hez meg nem kell nagy reményt fűzni egy olyan edzőtől aki csak a TV-ben látta még a döntőt is.

dobor norbert 2020.07.24. 05:37:35

@Rocky80: Nagyon nem akartam ez után a meccs urán ide írni,mert nem volt szép. Meg ez a tipikus megnyilvánulás,szúrkolói lélek,szélsőséges hozzászólások leszívják az ember energiáit. De én szeretem ezt a Csapatot. Múltját,jelenét,jővőjét. Azzal,h leírok pár gondolatot a blogra még nem fog semmi sem megváltozni Torinóban. Viszont türelmesebb vagyok az itteni szurkolókkal és még mindig optimistán látom a jövőnket. Világbéka!

Andras74 2020.07.24. 05:59:11

@Rocky80: irigylem azokat, akiknek még mindig tetszik a Sarri project.

Hiába van Cr-ünk, Dybalánk, Buffonunk, DeLigtünk stb, a legfényesebb lánc is csak pont annyira erős, amennyire a leggyengébb láncszem.....

Sarri nekem már Nápolyban eleget bizonyította, hogy képtelen nyerni. A Dynamo London EL győzelme a szabályt erősítő kivétel, semmi több.

Andras74 2020.07.24. 06:02:03

@del pipi: Pipi, én már ott tartok, h "félek" a vasárnapi meccstől (is).
Ha a Sampnak lesz kedve nyerni, akkor az elmúlt hetek teljesítménye nem lesz elég ellenük.
Persze, minden szép. Van még olyan csapat, aki nem alázott meg minket.....

Andras74 2020.07.24. 06:03:47

@Rocky80: biztos kihagytál vkit, aki nem én vok.....

Andras74 2020.07.24. 06:06:15

@Grinta: nem is vitatja senki. Ez a helyzet csak romlani fog, mert Sarri nem fog változtatni. Ja de: jön Jorginho......

Sunny21 2020.07.24. 06:14:50

Nem az zavar, hogy másként látjuk a dolgokat. Egyébként meg a sz@r meccs az én tévémen is sz@r.
Inkább a realitás teljes elvesztése mérgesít. Sarri azzal lett megbízva, hogy látványosan játszon a csapat, ehhez szét kellett szedni az eddigi játékot és újra össze kell rakni. Ez nem megy áldozatok - jelen esetben- vereségek nélkül. Ha ezt az átmeneti évet (én továbbra is így hívom), megoldja úgy, hogy bajnokok leszünk, akkor rendben van, és megérdemli a jövő évet.
Látszik, hogy mit akar erőltetni, és az is látszik, hogy ez még nem megy egyelőre. Ha a játékosok odateszik magukat, akkor úgy játszunk mint egy nagy csapat, ha belesz@rnak, akkor meg mint egy kis csapat. Azért, mert Sarri focijához hatalmas koncentráció, erőnlét, és bizony akarat, sikeréhség kell. Allegrinél nem volt ilyen látványos a belesz@rás eredménye illetve képe (a játékosok részéről) mert ott egyszerűen az volt ilyenkor, hogy gyertek "hülyegyerekek" úgysem rúgtok gólt, mi meg majd találunk..
Így jöttek a dögunalmas meccsek, amiket viszont valóban nagy százalékban megnyertünk.
Ami már zavar, az az, hogy mikor pl a Lazio ellen odatesszük magunkat, olyan szinten működik a presszing, hogy nem tudnak kijönni a térfelükről, akkor sincs dícséret a csapat felé, hanem az van hogy a Lazio serie b-s csapat.

del pipi 2020.07.24. 06:44:49

Figyelj Bandibá! Ha neked ez jó hogy ezeket mindig leírod akkor írd le, én alapból megbántani nem akarlak se téged se a többit aki azt mondja hogy: Remélem azért a Scudetto meg lesz...
Ja amúgy meglesz, és simán. :)
@Rocky80: Figyelj! Azzal kezdem hogy ne vedd támadásnak, most elvileg beszélgetünk. Megnyugtatni nem akarlak mert másképp jár az agyunk és ezért teljesen másképp is látjuk. Azt már mondtam neked hogy mi nem feltétlen a Juventusban nem értünk egyet hanem alapvetően a labdarúgásba. Amúgy minden sport arról szól és nem csak a foci, hogy hibára késztesd az ellenfeledet, ezzel talán megnyugtatok mindenkit hogy egy bajnokság amiben több résztvevő küzd a címért , az arról szól hogy ki gyűjt több pontot. Jelentem ebben mi vagyunk a legjobbak, a csatároknak az a dolguk hogy hibára késztessék a védőket, a védőknek meg hogy ne hibázzanak, azaz hibára késztessék a csatárokat. Pl: Nézd meg a De Ligtet, nálam már jó ideje a három legjobb játékosban van a legstabilabb teljesítménnyel. Na és milyen a futball? Tegnap lő egy csodálatos gólt, aztán a végén belelép egy müzlibe, hibázott. Ez van. A bajnokságban az a szép hogy amellett hogy az a cél hogy begyűjtsd a pontokat, el is csúszhatsz, ilyenkor jönnek a klassz körbeverések, szóval ez egy hosszú, izgalmas, és szép folyamat amit hétről hétre nézhetünk. Na de melyik oktató könyvben áll az hogy a Juvénak mindig nyernie kell?
Azt mondod ez nem profi mentalitás, nem kötekedés megint, csak vissza kérdeznék? Te ennyire profin éled a mindennapjaidat? :)

Andras74 2020.07.24. 06:45:38

@Sunny21: a dolog ott sántít, h Sarri focijával nem lehet lenyomni egy szezont, mert 3 tüdő sem elég hozzá. Innentől pedig elmondhatjuk, h a Sarriball legfeljebb szép lenne, ha működne, de minden csapatot kifingat tavaszra.
Sarri képtelen beosztani a csapatai erejét.

Sokakkal ellentétben úgy gondolom, h ez a bajnokság még nincs megnyerve.
Ha van olyan edző, aki innen el tudja bukni, az éppen Sarri. Ebben biztosan a legjobbak között van.

Andras74 2020.07.24. 06:48:35

@del pipi: Pipi, hetek óta arra várok, h ne kelljen leírnom!
Szeretném már ünnepelni a bajnoki címet, csak vki mindig beleszarik a palacsintába!

del pipi 2020.07.24. 06:53:45

@Andras74: Oké! Kérdés jön, de őszinte választ kérek! Az ominózus szituáció ami fel lett hozva tegnap hogy a Napoli már nyert helyzetben volt, aztán elbukott Firenzében, akkor örültél? Mert amúgy ez a hiba abba került hogy bajnokok lehettünk!

del pipi 2020.07.24. 06:56:37

@Andras74: Tegnap ki szart bele, a sors? Sarri? A futball és az íratlan szabályai ? Ne legyél már türelmetlen! :) Most akarod és azonnal? :) És a katarzis???!!

Andras74 2020.07.24. 07:15:15

@del pipi: nem most, hanem tegnap szerettem volna.... :))))

Tudom, h sok dologban van igazad, miként - szerintem - nekem is.

Követni fogom a blogot, és ott leszek a blog focin, de nem akarom tovább borzolni a kedélyeket, és nem akarok senkit rávenni, h úgy lássa az edző kérdést, mint én.

Kicsit vissza kell most vonulnom. Nem írok több hsz-t, amíg Sarri az edző. Nincs értelme, és vannak más dolgok is az életben.

De ne feledd, vigyázó szemeim rajtatok tartom!!! :)))

Kellemes nyarat! Aug 29. Vízművek pálya, Újpest!

tjunior 2020.07.24. 07:19:38

Kérdem én akik védik Sarrit, ezt mire alapozzák? Most tekintsünk el attól, hogy nézhetetlen és most már eredménytelen is a csapat "játéka". Komolyan mire? Látnak 1 év után bármiféle működő elképzelést? Vagy a Sarriballban? Mi a Sarriball? Mert nekem egy újságírói bullshit, valamelyik kitalálta és használják mert jól hangzik. Sarri múltbéli teljesítményében? A csávó 20 éves edzői karrierje alatt nem nyert semmit. Sőt 20 év alatt kb 2 idényben játszott szépen a csapata, de plusz akkor sem hozott ki a Napoliból.
Megjegyzem ha a szezon végén nem vágjuk ki Sarrit, amikor még Allegri vagy Pochettino szabad, akkor a szezon közben amikor a tendenciákat nézve kb az 5. helyen lesz a csapat 15 pont hátránnyal akkor majd Del Nerik között lehet majd keresni a tűzoltót. Bár ne így lenne. De reálisan nézve miben lehet reménykedni?

FeriGjuve 2020.07.24. 07:23:35

@Grinta: Én pedig megértem,hogy a tények és a számok azt mutatják,hogy nincs itt baj,de 94 óta kevés Juventus meccs van,amit nem láttam,de ilyen törékeny Juventusra nem emlékszem.
Ezért.

FeriGjuve 2020.07.24. 07:24:41

@FeriGjuve: Természetesen ne vegyūk most ide a meghurcolás utáni újraépülő Juventust!

del pipi 2020.07.24. 07:38:04

@Andras74: Még mielőtt lepattansz, azért írjál mááááár!
Már mondtam és tartom , és szerintem ez nem csak az én véleményem hanem azoké akik elvileg a pozitív oldalt képviselik....az a 20%...:))) Itt senki nincs beleszerelmesedve Sarriba, egyszerűen történt egy edzőváltás megjegyzem helyesen, és kész. A Scudetto meglesz ez nem kérdés, a BL-ben mi lesz meglátjuk. A végén mérlegre kerül Sarri teljes éve és akkor majd születik egy döntés hogy ő marad az edző vagy sem. Én adnék még egy évet neki, de aztán lehet hogy a vezetőség meg nem, én elfogom azt is fogadni.
Viszont széles mosollyal az arcomon megjegyzem hogy milyen szar a helyzet hogy egy átmeneti időszakban ami arról szól hogy az új edző elhintse a futballja magjait, így is bajnokok leszünk.
Már mondtam hogy nekem mindegy ki lesz a következő tréner, én megadom neki a lehetőséget, időt türelmet, mint mondtam lehet az Freddy Krüger is és Paratici és nedved helyett meg jöhet a Jason Mike Myers duó( amit csendben megjegyzek hogy ezt a szuper hármast elküldeném annak a szülinapjára aki Sarrit csövesnek nevezi, na lenne ott vijjogás, hehe) De Bandibá legyünk őszinték azok az egyszerű szurkolói hozzáállások amiket itt olvasok, azok szerinted ha Guardiola lenne az edző , akkor nem akarnák három hét múlva elküldeni? Feltudok sorolni néhány ilyet de hagyjuk. Tehát itt mindenki azonnal kész dolgokat akar, de ez az életben sem így működik, hogy gyere cipó hamm be nyamm!
Én ott leszek a helyszínen , ne csüggedj, várlak szeretettel ! Üdv Pipi

2020.07.24. 07:51:35

@Rikoo: Emersont mondjuk hozhatná. Alex Sandrot addig kell elzavarni, amíg van olyan csapat, amelyik elhiszi, hogy ér egy forintot is.

babo0410 2020.07.24. 07:52:43

Most tudtam megnézni a meccset. Mérhetetlenül csalódott vagyok. Ez gyenge volt. De nagyon. Ezt rohadtul ellazsáltuk.

Sunny21 2020.07.24. 08:29:52

@Andras74: Nézd, arra hogy minden csapatot kifingat tavaszra, ismét számokkal reagálnék, még ha sokan utálják is ezt.
Sarri utolsó négy idényében:
Ősz:165 pont
Tavasz: 164pont

Nyilván volt mikor a tavasz sikerült rosszabbul, de tendenciát még nem igazán mondhatunk ezzel kapcsolatban.

babo0410 2020.07.24. 08:29:54

@Leram7: Keveset. Egyszer volt, hogy 86 gól jött össze a bajnokságban. Ellenben marha kevés gólt is kaptunk mindig. Allegri alatt se tetszett, hogy nem tudunk legalább 90 gólt lőni egy szezonban.

steven.h 2020.07.24. 08:56:20

@Andras74: vagy ha nem is 3 tüdő, de legalább a teljes keretet használná megfelelően balanszolva. De csak az összevissza kényszer rotálás van

steven.h 2020.07.24. 09:05:20

@del pipi: ne vedd kötekedésnek a kérdésem, de te tényleg látsz bármi előremutatót a játékunkban? 1 éve dolgozik Sarri, volt közbe egy pihi is ahol még kapott plusz időt átültetni mindent, de semmi nem látszódik. Be kell látni hogy nem kompatibilis a csapattal. A napolinál és a chelseanél azért ennyi idő után már lehetett valamit látni, valami fejlődést, nálunk semmi. Pedig ott is Conte után ült az edzôi székbe, bőven kellett szemléletet váltani vagy a napolinál nem is tudom Mazzarri helyére?!

Lehet jönni hogy nem kapott játékost, de azért ezen amit most mutatunk nem hiszem h egy Jorginho vagy bárki segítene. A középpályánk klasszisokkal jobb nevekből áll mint tavaly vagy tavaly előtt mégse léptünk semmit előre 1 év alatt. Nagy az előnyünk, de nem mi dolgoztunk meg érte h ennyi legyen és a Sampdoria serintem hazai pályán is necces lesz ebben a formában, Lyonról inkább nem is beszélek

steven.h 2020.07.24. 09:07:36

@Sunny21: olyat lehet nézni hozzá, hogy hány kupában állt még ekkor a csapataival? Az azért árnyalná, hogy 165-t 3-as terhelés mellett, mig 164-t meg úgy hogy csak heti 1 meccs

del pipi 2020.07.24. 09:11:00

@tjunior: Gratula ehhez az íráshoz, okos! Azért csak úgy megjegyzem hogy itt volt aki már elsütötte ezt a fikciót, amikor még Sarri le se szállt a London -Milánó fapadosról, és még meg sem száradt a tinta a szerződésén, hogy még a legjobb hatba sem leszünk ha Sarri lesz az edző, jelentem bajnokok leszünk kb mindjárt!!! Úgyhogy óvatosan a fikciókkal! :)

babo0410 2020.07.24. 09:21:39

@Rikoo: Minden évben kell egy ilyen.
Belátom tavaly én védtem vehemensen Allegrit.
Sarrit nem tudom, mert nem látom azt amit Allegrinél. Lehet, hogy nem volt látványos a játék, de tudtuk, hogy meglesz. Még egy lehetetlennek tűnő párharcot is képes volt sokszor megfordítani. Ezért tisztelem és kedvelem.
Sarrit nem tudom.

del pipi 2020.07.24. 09:23:26

@steven.h: Nem sértődök meg, igen látok, pont annyit amennyit @Bodnar Daniel: kolléga. Sajnos még ha nem is tetszik a sok bekapott gól de a játék és az amit játszatni szeretne, bocs nekem tetszik. Látom hogy mi a cél de Sarri is szenved hogy összerakja, hogy mi a véleményem róla, a hibáiról hadd ne írjam le százszor , elmondtam. Azért arra kíváncsi lennék mennyivel jobb a középpályánk mint tavaly, erre válaszolj már légyszí!

Zombijuve 2020.07.24. 09:35:39

Sokan kérdezik, hogy miben fejlődött Sarri keze alatt a csapat. Voltak meccsek amikor 20-25 percig volt látványos játék. Nem tudtuk meccsenként állandósítani a jó focit,ha meg igen akkor következő mérkőzésen eltünt minden. Ez az egész csapat felelőssége, beleértve a vezetőséget is. Nem akarom védeni Sarrit(én sem nagyon kedvelem),de nem lehet a nyakába varrni mindent. Változások kellenek ez nem kérdés, de hogy mik.........??

Zombijuve 2020.07.24. 09:49:53

@del pipi: Középpálya? Tavalyhoz képest Pjanic mélyépítés, Matuidi hozta az állandóságot(ami nem túl sok),Ramsey szinte a nullával egyenlő(ha éppen játszik), Rabiot most kezdi felvenni a fonalat(tegnap szinte csak őt lehetett kiemelni),Benta alakul, de hullámzó a teljesítménye (ráadásul fárad) . Ők játszottak a kp-n javarészt. Ha a szélsőket is a kp-hoz vesszük, akkor a kép ugyan az.

tjunior 2020.07.24. 09:53:16

@del pipi: Kösz, nem különösebben érdekelt ki mit tippelgetett egy éve, a kérdéseimre a válaszok inkább. Sarri előélete és a jelenlegi helyzet alapján mi az amit reálisan elvárható Sarritól? Különben meg azt érzem, ha pozitívum van az Sarri érdeme. Bajnokok leszünk, valahol tényleg el kellene ájulni attól, hogy a legerősebb kerettel valószínűleg tényleg behúzva a scudettot. Ellenben a problémáknál jönnek a kifogások. Nincs játék, hát Allegrinél se volt a végén. Rögeszmésen ragaszkodik egy stílushoz amit egy év alatt sem sikerült átadnia a csapatnak, Sarriball! Csapágyasra van hajtva a csapat, ó hát sok a meccs ( megjegyzem minden csapatnak sok a meccsem aztán forma alapján 13. vagyunk) stb. stb.

GodPiero 2020.07.24. 10:12:49

Fel nem tudom fogni, hogy egyesek milyen görbe szemüvegen keresztül nézik a focinkat, hogy még mindig védik ezt a csövest???

Juventino86 2020.07.24. 10:13:58

Gyerekek, hiába leszünk bajnokok. Az most sajnos nem Sarri érdeme. A klasszis játékosaink villanásai és nem kevés szerencse kellett/kell még hozzá. Sajnos kijöttek Sarrinak azok a hibái, amitől féltünk. Az igazolások sem voltak túl jók a középpályára. Egészen durva, hogy mennyire szinten aluli játékosaink vannak bizonyos posztokon. Ez pedig Paratici hibája. Sarrinak és Paraticinek is elég ideje volt már. El kell őket küldeni, mert nem látszik a fejlődés sajnos. Nagyon szomorú, de ezt világosan látni kell. Ha maradnak, akkor a következő idény nagyon keserves lehet. Túl nagy lenne a kockázat.

del pipi 2020.07.24. 10:15:15

@tjunior: Ha csak nincs egy varázsgömböd amiben meglátod a jövőt akkor ne írj ilyen szamárságokat előre hogy hanyadik lesz a csapat, és hány pont hátránnyal. Ugye a szurkolói egyszerűségről már írtam ma, hát persze nem kell elájulni , mondjuk én elájulok mert a csapat akinek szurkolok 9. éve a trónon csücsül. Aztán csak hogy példát mondjak azokra a szélsőséges véleményekre amik itt elhangzanak, vagy olvashatóvá vállik, PL: áááhhh mi Juventus szurkolók már annyira jóllakottak vagyunk hogy a kupa és a bajnokság is érdektelen, minket már csak a nagyfülű hat meg(megjegyezném ez a fajta Juve fan nem én vagyok hehe) most meg már elengedtetné a csapattal a Bl-t. Micsoda visszásságok vannak ám itt kérem( megjegyzem ezzel sem tudok azonosulni) A másik kedvencem , friss példa jön, amikor megvertük a Laziot akkor azért a dicséret helyett, az jött hogy a Lazio egy Serie B-s csapat benyomását keltette, igen igen kicsit kettős mérce itt bejátszik. És még mindig ott tartunk hogy szimpátia alapján. Végül pedig nálam Sarri érdemel még egy évet, ha a vezetőség azt mondja hogy nem akkor várjuk a következőt, de garantálom hogy 3-4 meccs után itt néhányan már kirúgnák. :)

GodPiero 2020.07.24. 10:18:49

@del pipi: végre egy jó ötlet :)

GodPiero 2020.07.24. 10:20:20

@Juventino86: Ezt a Scudettot - már ha valami csoda folytán megnyerjük - csak a Lazionak köszönhetjük!!!
Elég vaskos támogatást kell majd nyújtani nekik....

Juventino86 2020.07.24. 10:21:59

@GodPiero: Hát igen, hatalmas szerencsénk van, hogy a Lazio kipukkadt. Remélem, bajnokok leszünk, mindenem a Juve. De sajnos akkor is le kell vonni a tanulságokat. Ami az, hogy Sarrival sajnos nem léptünk előre. :(

del pipi 2020.07.24. 10:29:42

@Juventino86: Vonjuk le a tanulságot, szerintem eléggé elvesztetted a kapcsolatot a valósággal sajnos, úgyhogy most már ígérj meg valamit ! Blog foci-ig semmi sör, semmi Xanax , kombinálva pedig egyenesen tilos! Készülj! Ha velem akarsz lenni, különben annyi müzlit kapsz hogy nem bírod haza vinni! :)))))

tjunior 2020.07.24. 10:32:37

@del pipi: Én a trendekre (pl. biztos hogy kevesebb pontot szerzünk mint egy éve), a csapat egy év alatti (nem) fejlődésére és Sarri eddigi edzői karrierjére hivatkozva tippeltem a jövőre nézve. Nálad megérdemel még egy évet, oké, de mik az érvek az álláspontot mellett?

Juventino86 2020.07.24. 10:35:09

@del pipi: :D :D :D Okés, leállok az italról és a nyugtatóról is. :D Viccet félretéve, szerintem nem vesztettem el a realitásérzékemet. Sajnos Sarrinak komoly hibái vannak. De nem ő az egyedüli felelős. Évek óta az egyik leggyengébb keretünk van, komoly erősítések kellenek.

del pipi 2020.07.24. 10:46:06

@tjunior: Az első egyszerű érv hogy az első évében úgy hogy abból főz amit kapott , a vasárnap szerintem már bajnokok leszünk! Márpedig az furi főleg úgy hogy kétéves a szerződése , hogy bajnokságot nyer és ezért elküldik.
Nem mindenkit hat meg a játék , de szerintem kategóriákkal jobb mint tavaly....HANGSÚLYOZOM TAVALY!
Túl sok gólt kapunk a Juventus trendekhez képest, ez szar, hogy Sarri valami olyat erőltet amihez nincs elég jó alapanyag az már a negatívum nálam.
Ha marad mindenképp kell kapjon még két KP-t , egy centert, és két szélső védőt, na de az sem lenne probléma ha olyat aki passzol is az ő elképzeléseihez. egyenlőre ennyi. :)

Lanzafame 2020.07.24. 10:52:55

@del pipi: annyira szeretnék ilyen optimista lenni, remélem igazad van

del pipi 2020.07.24. 10:56:24

@Juventino86: Oké menjünk bele, megint azzal kezdem hogy itt milyen visszás mondatok hangzanak el, és most ne haragudj , veled kezdem
Sajnos nem Sarri érdeme, a klasszis játékosaink villanásai döntenek
Na most kezdjük azzal hogy a klasszis játékosaink valamiért jobban játszanak mint tavaly, bele értve akit elakartál tavaly pattintani, és nézzük meg Ronit is , tavaly mennyit rúgott összesen és most hol tart és még van meccs is hátra, ha akarod mondom tovább a példákat ,csak szólj! Ez volt a legkézenfekvőbb. Tehát ebben is benne van Sarrinak a keze
Én nem azt mondom hogy gyenge a keret hanem hogy a padunk most már egy kicsit rövid, de ezt azért merem kijelenteni mert az látható hogy a padról bejövő játékosok nem tudnak érdemben hozzá tenni.

del pipi 2020.07.24. 11:00:43

@Lanzafame: Igazam lesz, valahogy az idő mindig nekem dolgozik.
Én is tévedhetek, de én nem is most rögtön azonnal akarok mindent, kivárom a folyamatokat. :)

Juventino86 2020.07.24. 11:02:42

@del pipi: Nehéz megítélni azt, hogy Sarri érdeme-e az, hogy Ronaldo és Dybala jobban játszanak. Igen, Dybalát tavaly simán eladtam volna, de szerintem ezzel mások is így voltak. Hatalmas szerencse, hogy jó formában van, ami reméljük, hogy ki fog tartani. Sarri esetében az a gond, hogy egy taktikát és felállást alkalmaz. Dybala képességeit még ennél is jobban ki lehetne aknázni, ha kétcsatáros felállással játszanánk. Egyszerűen ordít, hogy ezt a csapatot nem 4-3-3-ban kell játszatni. Sarri nem képes egyáltalán váltani, pedig szükség van arra, hogy egy edző tudjon meccselni. CR és Dybala nagyon sok gólt rúgnak, de szerintem ez a kivételes képességeiknek köszönhető, nem Sarrinak.

del pipi 2020.07.24. 11:19:51

@Juventino86: Kezdjük azzal hogy akik Dybalát elakarták adni azoknak nincs szemük a focihoz. :))))) Na jó ezt nem hagyhattam ki !
Abban nagyon egyetértek hogy ez a jelenlegi csapat nem alkalmas a 4-3-3-ra, ez engem is idegesít, és itt jön a kulcsa a sok bekapott gólnak, ugyanis nem tudunk vissza sűrűsödni és a védelemnek besegíteni, nézd meg a tegnap kapott első gólt például.
Amikor 4-3 -1-2-őt játszottunk az már ezerszer pofásabb volt, de én a 4-4-2-nek vagyok a betege, én azt tolnám, szóval ebben így nincs vita. De ha meg tudja kapni a már 2 fix érkező mellé a hiányzó öt láncszemet az már 7 új játékos, az sem biztos hogy úgy már nem lenne életszerű amit Sarri akar játszatni. Dybala és Ronaldo képességei pedig megkérdőjelezhetetlen.

Juventino86 2020.07.24. 11:28:38

@del pipi: Okés, ezt valóban nem hagyhattad ki. :D :D
Amúgy teljesen egy véleményen vagyunk szerintem. Pontosan az a baj a 4-3-3-as felállással általában véve is, hogy az ellentámadásokat nehéz viszonylag elhárítani. Fel kellene sok esetben sűrűsödnie a csapatnak a pálya közepén, de sajnos ebben a felállásban erre nincs lehetőség. Én is szeretem a 4-4-2-t, lehet, hogy kissé retro, de nagyon is működőképes felállás. A keretünk alkalmas is rá.

del pipi 2020.07.24. 11:48:50

@Juventino86: Ugye még annyi apróságot tudnék hozni, mi a különbség a Sarri 4-3-3-ja és pl a Pool 4-3-3-ja között, de vizsgáld meg és rá jössz, de egy adalék , ha 4-3-3-at akarsz játszani akkor bizony nem lehet semelyik poszton olyan játékos aki ezt megtöri, na hát nálunk azért van... De azt is láthattad hogy még a Pool 4-3-3-ja sem mindenható, nekik is meg van az ellenfelük, mindenkinek meg van az ellenfele. És higgy nekem , amikor itt néhányan előre vetítik hogyha mondjuk a City ellen játszanánk akkor kapnánk egy hetest meg mit tudom én mennyit, ez biztos?
Na míg tegnap az Udinese a szezonja és élete meccsét játszotta, addig mi meg majd a BL-ben leszünk motiváltabbak.

Juventino86 2020.07.24. 11:59:32

@del pipi: Legyen így! Remélem hogy motiváltak leszünk a BL-ben. És sajnos valóban megtörik a 4-3-3, hiszen CR nem tipikus szélső és Dybala se tipikus középcsatár. Tehát úgy rossz ez a 4-3-3, ahogy van. :(

del pipi 2020.07.24. 12:05:28

@Juventino86: És akkor még csak nem is feltétlen rájuk gondoltam, de az éppen aktuális harmadik társuk , a középpálya gyengesége...És amúgy bár a kapusunk nem rossz , mégis hiányolok egy kicsit több bravúrt is, de hát odáig el se kéne jutni az ellenfélnek.
Tehát nagyon nem mindegy hogy milyen játékosok érkeznek még.

Juventino86 2020.07.24. 12:09:07

@del pipi: Nagyon nem mindegy, bizony! Kell egy kreatív középpályás, lehetőleg klasszis játékos. Két szélsőhátvéd is jöhetne, illetve egy center. Zapata leigazolásának örülnék.

del pipi 2020.07.24. 12:16:01

@Juventino86: Mercatózni nem szeretek, én nekem is vannak vágyálmaim, de várjuk meg kik mennek és kit hoznak, hát baromi kíváncsi vagyok az biztos! :)

Juventino86 2020.07.24. 12:26:08

@del pipi: Én imádok mercatózni. :) Komoly kis listám van arról, hogy kiket adnék el. :D

dobor norbert 2020.07.24. 12:35:03

@del pipi: Ne haragudj! Te miért nem csinálod a csavarokat a csavargyárban?

del pipi 2020.07.24. 13:18:52

@Juventino86: Azt tudom nagyon jól! :)
@dobor norbert: Hát Norbikém már mondtam hogy itt Németországban gyakorlatilag tavaly március óta egy gazdasági válság alakult ki az autóipar miatt. Már jó ideje kurzarbeit van . Ez azt jelenti hogy hétfőtől -csütörtökig melózunk.

del pipi 2020.07.24. 13:30:16

@Norbis85:Kajak stressz mentesen néztem végig a meccset, és amikor vége volt akkor se éreztem olyan erős fájdalmat. :)

pedronegroo 2020.07.24. 13:32:59

@Norbis85: Tök rendben van amit írtál, jól összefoglaltad a helyzetet, de Allegri özvegyeit ezzel nem fogod megnyugtatni.

del pipi 2020.07.24. 13:39:45

@pedronegroo: Mekkora hülye vagy! :)))))
Majd kapsz tőlük ne félj! :)))))

pedronegroo 2020.07.24. 13:48:19

@del pipi: Nem lesz semmi gond, bár ízlésük nincs, de humorérzékük az van, tudják hogy nem kell engem komolyan venni. :)
Allegri özvegyei vendégeim egy sörre ha jönnek focizni! :)

babo0410 2020.07.24. 17:49:01

@del pipi: Ronaldo tavaly ismerkedett a ligával. Saját bevallása szerint is nehezebb it a csatárok helyzete. Szerintem Roni sok góljának nem feltétlenül van köze Sarrihoz. Bernardeschi viszont teljesen leépült, Rugani már tavaly se volt túl jó formába, idén még kevesebb lehetősége van, sokkal gyengébben teljesít. Matuidi se lett jobb, sőt! Pjanic is csak leépült, Bonu olyanokat hibázik, mint még életében soha. Mondhatjuk, hogy a teljes védelmünk katasztrófa lett Sarri játékának köszönhetően. Rengeteg gólt kapunk. Ugyanaz megy, mint a Napolinál is, hogy rúgjunk többet, mint kapunk. És ezek sajnos szomorú tények. Ebben fejlődhetne Sarri.

babo0410 2020.07.24. 18:02:08

@del pipi: Most mondanám, hogy makkos vagy. És 8 órában? Gondolom a fizu meg rosszabb ezáltal. Nekem is nagy álmom, hogy szabad legyen a hétvégém, meg 8 órázzak, csak az a baj, hogy szakács vagyok, nyáron 2000 font, őssz-tél meg 1700-1800. Ezt máshol sajnos 8 órában nem adják meg. És ez a nagy baj, pedig váltanék. És egyre inkább érik ez.

GodPiero 2020.07.24. 18:34:52

@babo0410: nemrég még Angliában mosogattál....

tjunior 2020.07.24. 18:48:52

@del pipi: Vasárnap bajnokok lehetünk gy van és mi az amit ehhez kézzelfoghatóan hozzátett Sarri? Mert szerintem csak a lendület visz a scudettóhoz. Egyszerűen nem látom azt a hozzáadott értéket amit Sarri pakolt bele ebbe a bajnoki címbe. Sőt mondok mást, ez a scudetto rengeteg problémát elfed.

del pipi 2020.07.24. 20:17:53

@tjunior: Értem ! Rendben van, ha neked ez a véleményed rendben van. Bár inkább egy kis értetlenkedést látok a részedről, ha bajnok lesz Sarri akkor az én olvasatomban nem kell ezt túl magyarázni. Úgyhogy klassz estét neked! :)
@babo0410: Az első kommentben nem értünk egyet, a másodikat pedig ha folytatni akarod akkor inkább a dühöngőben tegyük, különben ránk szólnak....bááár lehet hogy nincs is itt figyelő admin mert úgy látom Djangó megint elszabadult, hehe! :))))

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1878) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (882) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4274) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása