Locatelli korántsem B-opció a Juve számára?

locatelli_manuel_sassuolo_mezben_labdaval.jpgA Juventus vezetősége már a 2020-21-es szezonra készül, Arthur Melo leigazolása pedig csak a kezdetet jelenti, s nem ez hivatott az igazi különbséget jelenteni az elmúlt évek állapotához képest.

A lapok által az elmúlt napokban bedobott nevek egyike a Sassuolo középpályása, Manuel Locatelli, és bár egyesek szerint valamilyen nagyobb nevű igazolás B-opcióját jelenti az olasz futballista, könnyen meglehet, hogy ez egyáltalán nem így jelenik meg a torinói vezetőség fejében. Ez pedig talán inkább a játékoshoz köthető, mintsem ahhoz, hogy a Juventus nem képes egy nagyobb halat kifogni a járványsújtotta átigazolási piacon.

A SportMediaset szerda reggeli beszámolója szerint a 22 éves középpályás elsődleges célpontot jelent, nem Jorginho leigazolásának zátonyra futása esetén járható út Fabio Paratici számára, és persze egyúttal olcsóbban is megszerezhető a középpályás, mintha a túlárazott angol piacról próbálna igazolni a Juve.

A játékos kapcsán 25 és 30 millió euró közötti összegek repkedtek, ám mostanra nem az ár lett kérdéses, hanem az, hogy a Sassuolo meg kíván-e válni a játékostól. A klub vezérigazgatója, Giovanni Carnevali az elmúlt hetekben a Tuttomercatoweb számára megerősítette, hogy komoly klubok figyelik Manuel Locatellit és Jeremie Bogát.

A pletykák szerint a Juventus kész fiatalok játékjogát is bevetni Manuel Locatelli átigazolási díjának a csökkentésére: a Perugiánál kölcsönben, a Serie B-ben szereplő 20 éves Hans Nicolussi Caviglia merült fel.

Bárhogy is legyen, Manuel Locatelli a femelkedő olasz középpályások sorába tartozik, és jellemzőit tekintve beleillik Maurizio Sarri rendszerébe. Ha úgy nézzük, hogy a fiatal olasz középpályás csatlakozik Rodrigo Bentancurhoz (23 éves), Arthurhoz (ugyancsak 23 éves) és a mostanra már jobb formát mutató Adrien Rabiot-hoz (25 éves), az már igencsak örömteli, mivel úgy tűnik, hogy komolyan megfiatalodik a Juventus középpályás szekciója.

Minden attól függ, hogy a Sassuolo szeretné-e értékesíteni a játékost, vagy inkább egyben tartaná a keretet, hogy európai kupaszereplést garantáló helyre pályázhasson a Sassuolo a 2020-21-es szezonban. Jelenleg azonban Manuel Locatelli felmerülésének a híre pozitívumként tekinthető, hiszen úgy tűnik, hogy végre jó irányba tesz lépéseket a bianconero vezetőség.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr616042768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockitbaby 2020.07.22. 15:25:53

Hát, maradjunk annyiban, hogy nagyon nem B opció lenne a srác. És talán nem is lenne akkora gond, ha ő jönne és nem Tonali.

babo0410 2020.07.22. 15:27:55

KELL!! Mindenképpen le kell igazolni. Ahogyan Zaniolot és/vagy Tonalit is kéne. Én Matuidit talán itt tartanám, ahogy Bentancurt és Rabiot(ot?) is. Így lenne 6 vagy 7 középpályásunk. És én az érkező olaszokat nagyon megnézném mit tudnak. Nagyon jó lenne egy olasz magot felépíteni a csapatnál, amihez nem lenne rossz, ha a kp-n lenne több fiatal olasz, pláne, ha azok olyan jók, mint a fent említett hármas.

rockitbaby 2020.07.22. 15:45:21

Kicsit off, de Mancini igen kellemes gondokkal kell, higy szembenézzen majd a valogatott középpálya kapcsán. Sensi, Barella, Tonali, Locatelli, Zaniolo kifejezetten egy jó eresztés.

steven.h 2020.07.22. 16:02:34

El kell hozni, megérett rá és szerintem sem B opcióként kell rá tekinteni, egy ilyen játékosra nagy szükségünk lenne.

Az hogy a Sassuolo mit szeretne az szerintem másodlagos, ha a játékos távozna, valamint a jó viszonyunk a Sas-sal azért szerintem tud segíteni. Kérdés, hogy ez a kapcsolat ugyanolyan jó maradt-e Paraticivel, vagy az Marotta konkrét személyéhez volt köthető.

rockitbaby 2020.07.22. 16:03:36

@steven.h: Demiral es pár kölcsönjátékos azt mondatja velem, ez megmaradt.

steven.h 2020.07.22. 16:15:49

@rockitbaby: Ez mondjuk jogos, kicsit el voltam tévedve az időszakokkal, már tavaly is Paratici intézte ezeket a businesseket is.

rockitbaby 2020.07.22. 16:18:50

És a legfontosabb 186 cm magas és 75 kg.

2020.07.22. 16:20:49

Mondjuk az is lehetne egy opció, hogy idén megvesszük, de kölcsönben maradna 1 évet. Jobb lenne nem szórakozni, mert durva ütemben fejlődik Locatelli.

Juventino86 2020.07.22. 16:29:43

Én most ő elhoznám. Sokkal többet hozzá tudna tenni, mint a Matuidi, Ramsey, Khedira vagy akár Bentancur.

GodPiero 2020.07.22. 16:40:21

Én anno egy gyenge Milanban láttam párszor....
Ellenünk volt egy hatalmas bombája, de ezen kívül semmi extra....
Anno onnan is lefele kilógott... Ennyit fejlődött volna?

Vergilius1897 2020.07.22. 16:45:36

@rockitbaby: nekem évek óta a FIFA manager módjában (2020 utáni szezonokban) az olasz válogatott kp-ja Veratti-Locatelli-Barella hármas :D

Barolo4 2020.07.22. 17:37:40

Hozzuk el és akkor már majdnem kész a kp! Igazából csak 2 top játékos fog hiányozni :) Forza Juventus!

JuventusFanatikus 2020.07.22. 17:39:18

@steven.h: Inkább Marotta volt eddig a kulcs. A Sassuolo-Juventus meccs előtt ki is fejtette Carnevali, hogy azért is nagyon szeretnének nyerni, hogy ezzel Marotta barátját segítse.

Grinta 2020.07.22. 18:05:36

A középpályára nem xedik játékosban kell gondolkodnunk,hanem olyanban,aki a tudása alapján első számú játékos,tehát emel a színvonalon.Ez pedig messze nem Locatelli.Fiatal,mutassa meg előbb egy Olasz tradícionális nagy csapatban először a tudását,Roma,Fiorentina,minden más csak ezután következhet a karrierjében.

MdewC 2020.07.22. 18:09:25

Ebben a szezonban ilyenekben kell gondolkodni.

Fiatal, olasz, ligán belülről, relatíve olcsóbban. (Mint a Kobra 5 éve. :D)

De ezt most jobban támogatom, mint ilyen majom Jorzsinnyókat. Már bocsánat. :)

MdewC 2020.07.22. 18:12:27

@Grinta: ebben is sok igazság van, nehéz belekötni.

Csak a mostani kp-nkra nézve hajlamos vagyok elcsábulni, csak történjen már vmi... :D

Rabiot az egyetlen, aki 3-4. embernek elmenne, mégnagyobb nevek mellett, ehelyett örülünk, hogy végre mutat vmit. Benta is abszolút csere lenne és Pjanic meg teljesen leépült...

Thuglife! 2020.07.22. 18:20:29

@Grinta: és majd úgy járunk vele mint Verrattival.
sztem már akkor is jobbak leszünk az idei csapatnál ha olyanok jönnek akik éhesebbek a sikerre az öregeknél(Higuain,Pjanic,Khedira/Matuidi,De Scilio)
De ha jönne 2 top mondjuk Pogba, és Costa helyére valaki akkor az Bl. esélyes csapat.

Tony. 2020.07.22. 18:25:33

Ez az a gyerek, akinek pályafutása egyetlen emlékezetes momentuma az ellenünk szerzett gólja évekkel ezelőttről? Majd a 10. Milannak sem kellett?
Ide valóban olyan játékos kell, akit Grinta említett.
Az olasz média sok mindenkit elad sokmindennek, de nem akkor kell olaszosítani, mikor nincsenek értelmes olasz játékosok... Mancininak max az lehet kellemes problémája, hogy a sok középszerből válogathat.
Az utolsó nagy "olasz" tehetség Mario Balotelli volt mostmár több, mint 10 évvel ezelőtt.

Grinta 2020.07.22. 18:31:35

@Thuglife!: Első mondatodra:tudjuk?
Jelen tudásunk alapján,megtippelni tudjuk csupán Manuel karrierjének alakulását.Kijelenteni valamit,biztosra,nem.
Jelenleg egyszer sem volt még a válogatott tagja,míg a két évvel fiatalabb Tonali már háromszor.Ez se jelent még kőbe vésett dolgot,de előremutató dolognak tűnik a jövőre nézve.

pedronegroo 2020.07.22. 18:58:51

Gáz hogy ott tartunk hogy egy Locatelli nem bé opció... keretmélyítésnek, olaszosításnak tökéletes de Ő nem egy Pogba vagy De Bryne..

GodPiero 2020.07.22. 19:18:19

@Tony.: Megnyugodtam, akkor tényleg nem látom annyira szarul a helyzetet....
Esetleg valami cserének elférne Khedira helyett....

MdewC 2020.07.22. 19:22:05

@pedronegroo: hát nem. :)

Mennyire örülnék ilyen neveknek, Pogbábak is, de még egy SMS-nek is, de ilyeneket már le se merek írni. :)

Pedig adnám.

JuventusFanatikus 2020.07.22. 19:23:53

@Grinta: Miért tartod fontosnak, hogy egy tradicionális csapatnál bizonyítson? A Fiorentina konkrétan visszalépés neki.

steven.h 2020.07.22. 19:30:04

@JuventusFanatikus: Akkor így nem lesz sétagalopp

@GodPiero: @Tony.: Nem tudok veletek egyetérteni. Az hogy úgy értékelitek hogy a Milanban milyen volt nem túl releváns, mivel akkor volt 18-19 éves?! Most 23 és hatalmas fejlődésen ment keresztül, elég ha csaka megnézzük, hogy ellenünk hogy játszott. Abban meg főleg egyetértek @JuventusFanatikus: véleményével, hogy a Fiorentina konkrétan visszalépés lenne neki.

Kompromittáló kérdés: a csak hype-ban nagyobb Tonalinak örülnétek?!

babo0410 2020.07.22. 19:30:13

@Barolo4: Majd ő és Zaniolo válnak azzá. ;)

steven.h 2020.07.22. 19:32:28

@Grinta: Tonalinak nagy a hype-ja, ettől nem biztos hogy jobb is, vagy jobban megállná a helyét egy nagy csapatban, mint Locatelli. Egyik játékos jövőjét sem lehet megtippelni, de a teljesítménye alapján Locatelli is megérdemelne egy esélyt arra hogy egy nagy csapatban bizonyítson. Plusz ő legalább ha a Juventus hívja rögtön ugrana és égne a bizonyítási vágytól nem úgy mint mondjuk Tonali aki simán nemet mond, ha az Inter is versenyben van.

rockitbaby 2020.07.22. 19:39:48

Klasszis játékost a klib múltjában nem csak eurómilliókért vettünk. Régebben igen is jellemző volt ránk, hogy kisebb csapatoktól hoztunk tehetséget, aki aztán megváltotta a világot.

Aki azt gondolja, hogy nem Juve szint, kicsit olvasson/nézzen utána.

JuventusFanatikus 2020.07.22. 19:52:24

@rockitbaby: Szerintem aki látta a meccset, annak nincs szüksége arra, hogy utánanézzen, mert már ellenünk is olyan teljesítményt rakott le azt asztalra, amit nem lehetett nem észrevenni.:)
@steven.h: Már tavaly is remekül játszott, idén pedig tudott erre építeni, és szintet lépni. Szerintem ideje van a következő lépcsőfokot megcéloznia. Igen, a Juventus és a Sassuolo között van ez, de én látom benne azt, hogy ezt képes megugrani, és most van lehetősége erre, mert a csapatnak regista kell. Lehet, hogy jövőre már nem lenne helye.

rockitbaby 2020.07.22. 19:58:42

@JuventusFanatikus: Sokan mégis kevésnek tartják, mert nem Pogba vagy a szőke belga. Csak azt nem látják, hogy jelen pillanatban nem rájuk vam szükségünk.

Bodnar Daniel 2020.07.22. 20:58:02

Pofás kölöknek néz ki. Ez egy tipikusan logikus és ésszerű business lenne. Nem drága, pont oda kell, olasz, fiatal. Zaniolo nagyobbat szólna, bár valahogy ez a srác nem tűnik akkora zsákbamacskának valahogy. Arthur, Pellegrini, Kulu, ő vagy zaniolo már azért szerintem mindenkinek elfogadható igazolás csokor. Jobb bunkónak kéne még valamit akasztani. És én 100%-ig elégedett is lennék az eddig kicsit faszul manőverező Paratici-nek. Bár hozzáteszem, hogy nem igazolni nem tudott, mert a De Ligt, Demiral, Rabiot business-el jót húzott. Sőtt Cancelo, Emre Can, Spinazzola is inkább csak szerencsétlenül nem tudott a csapatban maradni. A legnagyobb hülyesége az volt, hogy pont ezt a három játékost kellett pénzzé tenni, amiatt mert képtelen volt elzavarni Khedirát, Matuidit, Higuaint.

Reméljük a következő szezonban ha más nem szerződés bontással ezt meglépi. És még bekosaraz egy centert.

Leram7 2020.07.22. 21:14:01

Szerintem nem rá van szükségünk, de nem lenne rossz. Egy olyan ember kell, aki tud védekezni, de támadásban nagy segítség. Egy Pogba, Vidal féle karaktert hiányolok.

1. lépés: el kell küldeni Matuidi, Khedira párost. Ramsey-ért jó lenne látni pár eurot, vagy akár maradhatna is ha összekapja magát, mert kevés a támadó kp.

Kulusevski nem tudni hol kap helyet. Rabio és Betancour helye biztosnak tűnik. Arthur kitudja milyen lesz. Tonali jó lenne.

Bernardeschit én megtartanám, mióta a posztján játszik sokkal jobb. Costa talán mehetne.

Poolban szenvedő Naby Keita is jó opció lehetne kp-ra.

Csatár, Jobb hátvéd nagyon kell. Érdekes mercato lesz.

Grinta 2020.07.22. 21:32:24

@JuventusFanatikus: Sassuolo a kanyarban nincs egy Fiorentinához képest.Még akkor se,ha a bajnokságban jobban szerepelnek aktuálisan.Felelősség,és nyomás.Ezeket tekintve ha a Fiorentinában rosszul játszol,szétszed a média,a szurkolók,míg ha a Sassuoloban teszed mindezt,az kb.lófaszt se érdekel.Kb ennyi a különbség.@steven.h: Ott a kulcs a mondandódban!Tonalit a zinter is keresi.Azért mert potenciálisan ennyivel jobb játékos.@rockitbaby: Aki azt gondolja hogy nem Juventus szint,annak ajánlod figyelmébe a játékát.Köszönöm az iránymutatást,ismerem a játékost.Ez Tőled pontosan olyan kinyilatkoztatás,mint hogy az őszi Sensi mekkora nagy futballista,(5 meccs alapján!,Én mondtam,várjunk még ezzel) Te azzal jöttél,hogy már konkrétan a Sassuoloban követted a srácot.És mekkora hibát követtünk el azzal,hogy nem Mi hoztuk el.Hol is van most ez a játékos?

Wizzurah 2020.07.22. 21:38:52

Pogba 4 eve visszafejlodest mutat, tenyleg nagyszeru opcio. Nalam o nagyon nem top kp. es akkor meg kell nezni a stilusat meg a fizetesi igenyeit. Locatelli jo es nem B opcio, bar lehet egyesek szerint Locatelli a szegeny ember Pogba-ja. :)))

west30 2020.07.22. 22:03:53

Szoval a jelenlegi Juventus kozeppalyarol nem az ero,sebesseg,cselek,aszisztok es golok hianyoznak,hanem egy registanak csufolt jatekugyesebb vedekezo kozeppalyas?A szoke belga vagy Pogba egymaga felulmulja ezekben az egesz Juventus kozeppalyat.

JuventusFanatikus 2020.07.22. 22:44:34

@Grinta: Értem a lényeget, de ettől függetlenül Locatellinek az égvilágon semmi szüksége nincs a Fiorentinára, és azt továbbra is tartom, hogy ez neki egy visszalépés. Attól nem kell tartanunk, hogy mentálisan gyenge lenne.

JuventusFanatikus 2020.07.22. 22:50:12

@Grinta: Pont a mai nap folyamán jutott eszembe Sensi, természetesen ezen téma kapcsán, hogy a Sassuolo milyen remek középpályásokat is tud kinevelni. Mert Stefano nem rossz játékos, korántsem, csak folyamatosan sérült, most is, ez pedig a karrierjébe kerülhet. Az interesébe bizonyosan.

Rikoo 2020.07.22. 23:15:18

Locatelli tényleg nem lenne rossz a rotációban. Egy olasz játékossal mindig tovább lehet tervezni, ha kezdőnek nem is, de squad playereknek mindenképpen jó döntés egy olasz játékos. Fizetési igényekről nem is beszélve...
Elsősorban azonban egyértelműen egy komoly és garantált minőséget jelentő játékost kellene igazolni a középpályára és utána egy fiatal olaszt. De lehet ez fordítva is, csak végre érkezzen már egy vezéregyéniség középre.
És természetesen nem Jorginho, még viccnek is rossz lenne.

del pipi 2020.07.23. 05:41:31

Azt adom amit Grinta mond, hogy kéne nekünk egy Pogba meg egy De Bruyne ...jó lenne....de azt tudjuk hogy ez sajnos nem lesz.
Viszont ez a Locatelli srác nagyon nem rossz, gondoljon csak vissza mindenki hogy voltak ám nekünk olyan Olasz középpályásaink akik nem csillogtak annyira csak egyszerűen kurva jók voltak, technikásak voltak , melóztak, gólpasszt adtak előre. Na most ezeket a kondíciókat a Locatelli simán hozná. Én remélem nem hagyjuk ki, de tényleg kéne még egy darab top kp.

rockitbaby 2020.07.23. 06:31:58

@Grinta: Azért, mert sérült, már botlábú, falábú és ügyetlen? A képességei nem vesztek el, nem tűntek el és igen, ha láttál pár Inter meccset a szezon elején, akkor láthattad, milyen játékos is Sensi. Ez a legkomolyabb érv Locatelli ellen? Egy tavaly őszi komment?

@Rikoo: Szerintem ez a "komoly és garantált minőséget jelentő játékos" már megvan Arhtur személyében, legalábbis sanszosan ezt gondolják a vezetők is. Így én max olyan játékosokat várnék, akik a jelenlegi keret ballasztjainál jobbak és talán egy regista.

Andras74 2020.07.23. 06:59:22

@del pipi: értem én, h Pogba stb., Viszont sokan azon siránkoznak, h olasz mag.
11-en lehetnek egyszerre a pályán, tehát nem játszhat nálunk mindenki.
Én azt mondom, idén jöjjön Locatelli a középpályára, esetleg még Zaniolo. Ez így is már 3 v 4 új fiatal. Már így sem lesz egyszerű összeszoktatni őket, aztán majd morgunk, ha nem olajozott a gépezet.....

Kell egy erő csatár (Mandzsu ingyen vissza), egy-egy szélső védő, megy a felesleg, és meg is leszünk.

Tegnap az izé meccsen beszéltek egy Godin - Matyi cseréről..... Hát.....

steven.h 2020.07.23. 08:35:16

@Grinta: Szerintem semmi köze a potenciálnak ehhez. Tonali esetében mindenki most ül a hype vonaton, pluszban még nyíltan Inter szimpatizáns is. Egyébként még az is lehet, hogy baromira nem is keresi az Inter őt csak az árát meg a hype-ot akarják még feljebb nyomni

Ha Locatellit meg mondjuk keresné a PSG akkor már ő lenne a jobb játékos, mert őt keresi a PSG is? Ez szerintem felesleges így nézni, hogy melyik játékost melyik klub követi.

Beszélhetünk itt Pogbáról meg De Bruyneről, de amíg itt van Ronaldo nem tudjuk őket megfizetni az egészen biztos, és ráadásul nem is egy poszt Locatellivel. Azt meg már láthattuk, hogy Bentancur azon a poszton bele bele hibázik és jobban érzi magát Mezzalában, miért akarnánk belőle is "Pjanic"-ot csinálni, ahelyett hogy posztra igazolnánk.

Jorginho jobb lenne? Nem hiszem, jelenlegi helyzet alapján pedig szükségünk lesz egy registára ha marad Sarri, ha meg nem marad, akkor sem árt egy ilyen játékos a keretbe.

JuventusFanatikus 2020.07.23. 08:51:29

@steven.h: Azért azt szerintem ne vitassuk el, hogy Tonaliban nagyobb a potenciál, viszont Locatelli már lényegesen előrébb tart a fejlődésben, nem akkora zsákbamacska, és ha így halad, ha nem is lesz egy szint Tonalival, nem sok különbség lesz közte és Sandro között.

Szerintem nem a Tonali körüli hype-pal van a baj, hanem Manuelről van indokolatlanul kevés hír, mondjuk neki nincs is híres ügynöke, aki "reklámozná".

Tonali pedig továbbra sem inter szimpatizáns.

steven.h 2020.07.23. 09:02:03

@JuventusFanatikus: Láttunk már bőven nagy potenciállal megáldott játékost megbukni az indokolatlan hype miatt, amit generálnak neki és nem bírja el. Szerintem a Tonali hype-pal is baj van, meg azzal is, hogy akinek nincs akkora hype-ja az már nem is lehet alkalmas a Juventusban játszani.

Mellesleg ha én Paratici lennék, és mondjuk egy gerincet akarnék adni egy csapatnak és van két hasonló képességű játékos akkor inkább választanám azt akinek az ügynöke nem azon lesz hogy minden évben el akarja majd adni óriási pénzért. Nem mindenki egy Nedved és a foci sem úgy működik már mint akkor.

Utolsóra reagálva: lehet hogy akkor nem szimpatizáns és erősen fogalmaztam, de számtalan hír jött róla, hogy előbb menne oda, mint a Juventusba. Ez meg számomra változatlanul elfogadhatatlan, plusz felveti a "Berardi-kérdést" is. Én ezt csak így hívom :D

JuventusFanatikus 2020.07.23. 09:13:58

@steven.h: Berardin látszik, hogy mentálisan alkalmatlan a élfutballra, a két tehetséges középpályásra ez korántsem igaz, én szinte biztosra veszem, hogy Tonali sokra fogja vinni. Jó, ha az intert választja, akkor könnyen úgy járhat, mint anno Pirlo, de talán nem töri meg.

Egyébként most utánanéztem, hogy a legnevezetesebb Scout-oldalon milyen a megítélése a két játékosnak, és a szakembernek Locatelli áll közelebb a szívéhez, több kisebb elemzés is készül róla, mint a bresciairól.

steven.h 2020.07.23. 09:16:22

@JuventusFanatikus: én az utolsó mondatot inkább csak fricskának szántam, ezzel érzékeltetve az inter színvonalát :)

pedronegroo 2020.07.23. 10:03:11

Pogba 20 évesen már a serie a legjobb középpályása volt, Locatelli hol is volt 20 évesen? A fos milánba nem tudott beférni... És szerintem az nem fejlődés ha a milánból kiteszik de egy Sassouloba megállja a helyét hanem csak annyi hogy most jó helyen van, a képességeiknek megfelelően :) Amúgy felőlem jöhet inkább Ő mint hogy Matuidit vagy Khedirát kelljen továbbra is csodálnunk! De Bé opció és kész, ettől még lehet nekünk most ez kell de Loca nem A listás játékos és ha lenne pénzünk Pogba félékre akkor szóba se kerülne.

Bodnar Daniel 2020.07.23. 10:19:23

@pedronegroo: Srácok ez a Pogba ügy egy kicsit beakadt a fejekben. Évek óta szar a srác. Közel sincs már akkora értéke, csak a csekk füzetben. Ott már lefelé fő a kávé. Debröjn mondjuk tényleg valaki. De Pogbát emgedjük már el az ő mostani szintjét Rabiot is már megüti.

venember83 2020.07.23. 10:23:49

@pedronegroo: a Milannál mostanában max. Zlatan nem fuccsolt be, ezt azért érdemes figyelembe venni. Nemrég Calhanoglut is el akarták zavarni, most meg alapember.

pedronegroo 2020.07.23. 10:29:26

@Bodnar Daniel: @venember83: Okés, én csak a nem bé opció megfogalmazást próbáltam túltolni sikeresen :)

Bodnar Daniel 2020.07.23. 10:32:15

@Bodnar Daniel: Most gyorsan ránéztem a whoscored-ra és rájöttem, hogy nem volt akkora gané szezonja Pogesznak. Viszont az is szembeötlött, hogy már 27 éves és hogy mennyire kiegyensúlyozatlan a teljesítménye.

Ugyanabba a hibába esett mint Neymar. Bebetonozta magát sportszermárkástul mindenestül egy szerződésbe, ahonnan nincs kiszállás. Senkinek nem éri meg kifizetni belőle, mert annyira meg nem jó, hogy másfélszer többet kelljen kicsengetni, mint másért aki vagy annyira vagy még jobb opció is nála.

Rocky80 2020.07.23. 10:36:41

Utolsó meccsünk után volt egy Puzsér interjú ugyanúgy a digi 1-en ami nagyon elgondolkodtatott.

Konkrétan azt mondta hogy ez már az olasz Reál Madrid és elveszítettük a tradícióinkat és a spiritot ami mindig is jellemzett bennünket.
Konkrétan Roni érkezésében látta a változás kezdetét, aztán fájlalta Allegri és Marrotta elvesztését is.
Tudtam azonosulni a véleményével.

Kicsit ez a Locatelli igazolás is ilyen "hitvita" nekem a régi és az új énünk között.

A régi énünk szerint mindig olyan játékosokat igazoltunk, akik fiatalok, tehetségesek, és 2-3 év múlva nálunk vártak sztárokká. Aztán vagy mentek jó pénzért, vagy maradtak és legendákká váltak. Elsősorban természetesen olaszokat, hogy a spirito is megmaradjon a csapatnál.
Belenyúltunk így Zidaneba, Nedvedbe, vagy a közelmúltban Pogbába.

Marotta kiegészítette ezt azzal, hogy lejáró szerződésű sztárokat is hozzánk csábított, akik még talán kivirágozhatnak nálunk; ennek köszönhető például Pirlo és Tévez, akik számos feledhetetlen élményt okoztak nekünk.

Eztán jött CR és az a korszak hogy tudunk mi konkrétan világsztárokat is igazolni, mi már nem várunk 2-3 évet, azonnali eredmények kellenek és azonnali BL győzelem minden évben.
Jöjjön De Bruyne, jöjjön Pogba, jöjjön világsztár, hiszen Roni is jött, nem várhatunk!

Közben a "BL megszállottság" és az új átigazolási politika miatt elsikkadt a lényeg, elvesztettük a

Bodnar Daniel 2020.07.23. 10:39:19

@pedronegroo: Szerintem, most a lényeg, hogy a keret kilegyen ballanszolva és ne lufikra keljen ülni mikor nagy a nyomás (Khedirala, Matuidi, Higuain). Valaki mindig B opció lesz, amivel nincs is baj. Ha 22 évesen B opció a Juve padján még az is megfelelő. Hiszen Benta is így kezdte. Egyszerre háromnál úgyse lehet több kp a pályán. Rabiot, Benta, Arthur a legesélyesebb kezdő. Csak hozzájuk nincs fakó a két használhatatlan és láthatatlan embereinken kívül. Oké Ramsey. Pont kéne két fakó még. Abba Locatelli tökéletesen illene.

Szóval akármilyen opció, a keretnek mindenképp szüksége lenne rá.

Plusz én még Rakitic-et bevállalnám, amolyan Ribery szerepkörre.

JuventusFanatikus 2020.07.23. 10:40:37

@Bodnar Daniel: Csak azért nem tűnik annyira rossznak, mert a whoscored oldalán nézted:P:D

Rocky80 2020.07.23. 10:44:15

(folyt.)
gyökereinket, aminek a legendáinkat köszönhettük: a fiatal, feltörekvő játékosokat, akik a szemünk előtt váltak sztárokká és legendákká, és akik miatt legtöbbünk Juventus drukker lett...

Kicsit ez a mai Juventus a mostani világ lenyomata is: minden azonnal kell és elvesznek az olyan értékek mint a türelem és a tradíció...

Szóval szerintem kicsit forduljunk vissza önmagunkhoz, jöjjenek a fiatalok és bizonyítsanak, ne nézzünk hátra Pogbára aki hűtlen lett hozzánk:

Gyere Loca, Gyere Zaniolo, mutassátok meg!

Rocky80 2020.07.23. 10:54:39

Ugyanez pepitában egyébként az edző kérdés is:

Minden azonnal kell, jöjjön sztáredző, nem várhatunk! Legyen szép játék, legyen BL győzelem!

Közben lehet kurva jó lenne az öreg is, ha kapna időt és türelmet...

Hozzáteszem, én a 3 rossz meccsünk után azonnal elzavartam volna hirtelen felindulásból.

Most már lenyugodva én is azt mondom: kapjon még egy évet. A türelem rózsát terem.

Aztán lehet csak azért mondom ezt mert a scudetto már szinte biztos! :D

pedronegroo 2020.07.23. 11:04:23

@Rocky80: Ne ess ebbe a régen minden jó volt nosztalgikus hazugságba. Nedved, Buffon, Canna, Thuram sem apró pénzért jöttek. Régen is a pénzről szólt minden. Változik minden nem feltétlenül rossz ez, mi öregszünk inkább ez a nagy büdös helyzet. :)

steven.h 2020.07.23. 11:09:32

@pedronegroo: Vannak később érő játékosok. Az hogy a fos Milanba nem fért be nálam nem indok arra, hogy most ne lehetne azon a szinten hogy a Juventusba játszhasson.

Pogba lehet, hogy 20 évesen a Serie A legjobb középpályása volt, de olyanok mellett játszhatott mint Vidal, Pirlo, Marchisio és tőlük tanulhatott, valamint olyan edzőktől mint Conte és Allegri.

Locatelli szépen felépítette magát az elmúlt években a Sassuoloban.
Ilyen alapon Del Pierot se kellett volna elhozni a Padovatól, ahol amúgy 2 év alatt 14 meccs 1 gól volt a statisztikája.

Valóban olyan jelenleg a helyzet a blogon is meg a világban is, mint amit @Rocky80: fentebb leírt. Jó lenne kicsit visszatalálni ahhoz, ami a Juventus.

Rocky80 2020.07.23. 11:17:03

@steven.h: +1 (későn érő játékosok)

@pedronegroo: persze, akkor is volt akit drágán vettünk és legenda lett

rockitbaby 2020.07.23. 11:17:27

@pedronegroo: De annyiban igaza is van @Rocky80: kollégának, hogy egy ADP kategória a jelen körülmények között 2-3 B-C liga után 5 millióért elkallódna valahol. Régebben is voltak drágább igazolásaink, de voltak olyan tehetségek is, akik alacsonyabb rangú csapatból jöttek és beváltak.

Meg kell találni az összhangot. Tavaly is sikerült. Jött MdL vaskos áron és Demiral potom pénzért. Tudunk mi most is ilyet, akkor szerintem ne engedjük el ezt a vonalat. Lehet pl Locatelli nem egy Pogba, de Bentacur és Arthur mellé most nem is éppen a franciára van szükség.

Rocky80 2020.07.23. 11:44:50

@rockitbaby: +1

Az sem mindent eldöntő szempont hogy hol játszott eddig és az sem hogy hány éves.

Akkor nem lenne egy Luca Toni, nem lenne egy Juventusos Pirlo, stb. (nyilván ezek extrém példák)

Manapság nem bízunk a fiatalokban valahogy. Kivéve Rugani! :D

Sőt olyan is van hogy látszólag semmi extra, aztán a nagy csapat meg a társak olyat hoznak ki belőle hogy ihajj! Na ezt szagolja ki valaki...

pedronegroo 2020.07.23. 11:57:43

@rockitbaby: A fiatalokkal lehet kozmetikázni a költségvetést, ne feledjük régen nem volt FFP! A mellett hogy mint kiderült mindenkire nem ugyanúgy vonatkozik, aki meg próbálja betartani az meg ügyeskedik, mi a fiatalok adás-vételét használjuk egy kis plusz pénzbevételre így nem kell csodálkozni hogy kevesen kerülnek fel a nagyokhoz.

@steven.h: nincs nekem nagy gondom Locatellivel, írtam már hogy "ezerszer" jobb mint Khedira vagy Matyi.

Pogba: Ő egy ösztönös zseni, de biztos másoktól is tanult.

venember83 2020.07.23. 12:07:57

@pedronegroo: a zsenisége kapcsán jelenleg Balotelli és Cassano ugrik be valamiért.

rockitbaby 2020.07.23. 12:17:01

@pedronegroo: Ezért is írtam, hogy jelen körülmények között. De azért ezen jó lenne változtatni, mert bár úgy tűnik, az FFP mintha csak az olaszokra vonatkozna, összességében lehet anyagi szempontból jobban járunk, ha kineveljük a klasszisainkat. Pep irányítása alatt volt olyan, hogy a Barca kezdője mind saját nevelés volt. Nyilván ez számunkra utópia, de jó lenne, ha nem szökő évente egyszer se kerülnének ki olyan játékosok az akadémiánkról, akik megállhatják a helyüket a legmagasabb szinten.

Quentin_KR 2020.07.23. 12:22:54

@Bodnar Daniel: pont hasonlót akartam írni. A nagy Pogba őrületre való tekintettem megnézem tegnap a West Ham ellen. Hát mit mondjak, a nulláról max. egy hajszálnyival volt jobb. És letojom hogy itt jó volt, mert szerintem itt is több volt a gyenge meccse mint a jó, csak ugye az emlékek megszépülnek :)

steven.h 2020.07.23. 12:48:03

@rockitbaby: Ahhoz fontos lenne, hogy Serie B-be fel tudjon kerülni az U23. Hátha Pirloval megtáltosodnak.

Meg hát ahhoz nem ártana, ha a "B" csapat is hasonló stílusú futballt játszana mint az "A". A Barcánál is azért tudott olyan jól működni ez a dolog, mert mindkét csapat ugyanabban a stílusban játszott, így könnyen lehetett őket integrálni.

Lanzafame 2020.07.23. 14:21:12

@rockitbaby: igen, plusz Verratti és Jorginho, mint "öregek". Már csak jó kapusok, védők és támadók kellenek :)

Rikoo 2020.07.23. 14:43:02

@JuventusFanatikus: Ha már felhoztad a scout oldalakat, Jeppe Kjaert majdnem mindenhol világklasszis esélyes játékosként írják, Paratici az olasz lapok szerint nagyon szeretné megszerezni.

Grinta 2020.07.23. 18:38:19

@rockitbaby: A legkomolyabb érv ellene,hogy nem üti meg ezt a szintet Locatelli.Emelni biztos nem emel a színvonalon. A sérülés pedig sajnos mindig nagyon szomorú velejárója,egy futballista életének.Sehol nem használtam rá azokat a szavakat,amiket itt leírtál,csak azt nem tartom normális dolognak most sem,hogy 5 zinterbeli jó meccse után,konkrétan Barcelonáról kezdtek el beszélni az emberek,vele kapcsolatban.Jó játékos Sensi,de semmi több meglátásom szerint.Háromvédős taktikában lehet lamentálni azon,hogy milyen támadószerkezetben játszanak az elől lévők,és vagy a középen helyezkedők-késre menő taktikai vitákat szoktatok erről folytatni-ezen finomhangolni a képességeikhez mérten,viszont érdekesnek tartom hogy a két hosszabb kihagyása után,amikor játszott sorozatban utána még 5 meccset,(2019.12.21-2020.01.26 gyakorlatilag simán ráhoztak január 28.-án egy Eriksent.Azzal lehet esetleg jönni hogy nem ugyanaz a poszt(hátrébb még bővebb a választék,csak jelzem),bár Stefano is fentebb játszott akkoriban.Ebben a dologban kikérném @Contelegend álláspontját is ; ) hogy Ő miként látja ezt a dolgot!
Most vissza Locatellihez @JuventusFanatikus: Miért nem Castrovili?Tudom mi a véleményed róla,de mivel is jobb játékos Tőle Manuel?Azzal biztosan,hogy az újságírók most! folyamatosan ezt a gumicsontot rágják.Félreértés ne essék,nem kell ide Ő se.

west30 2020.07.23. 20:27:46

@Grinta: Nehez lenne vitatkozni azzal amit leirtal. :)

rockitbaby 2020.07.24. 07:25:28

@Grinta: Azzal nem tudok egyetérteni, hogy nem emelne a színvonalon. Már januárban, mikor a DS-Paredes cseréről lehetett hallani is azt vallottam, hogy - Sarri rendszerét figyelembe véve - egy közepes regista is sokkal többet ér, mint egy klasszis, akit csak ott akarnak erőltetni. Pjanic és mostanra talán Bentancur is megmutatta, miért is kell nekünk egy igazi regista. Nos ezzel csak az a baj, hogy ez egy kihaló félben lévő poszt, és max az olaszok használják. Épkézláb regista szinte nincs is a piacon.

Ha láttad a 2-2-es Sassuolo Juventus csörtét, akkor szerintem látható volt, hogy mit is tud a srác. Statisztika alapján is csak tizedekkel van lemaradva a karrier csúcson lévő Pjanictól, viszont összesített értékelésben meg jobb. Tudom a statok megtévesztőek tudnak lenni, de van egy elem, amit mégis érdemes figyelembe venni: átlagosan többet passzol egy meccsen, többet van játékban és többet kéri a labdát. Pjanic rengeteg kritikát kapott egydimenziós, kiszámítható, pár méteres oldalpasszai miatt tőlünk, de edzője is megfogalmazta ezeket, miszerint keveset kéri a játékszert és nem passzol eleget. Csak míg a mi, itt leírt véleményünk sokak életét nem változtatja meg, addig Sarri ezeket sajtótájékoztatókon mondta.

Hoztuk Arthurt, aki labdabiztos, nem forrófejű, nehezebb zavarba hozni, aki óriási segítség lesz labdakihozataloknál. Ha jönne egy olyan regista, aki Pjanicnál aktívabb - többet passzol, kéri a játékszert és próbálja szervezni is a játékot -, már talán jogosan várhatnánk el valódi Sarriballt. És akár tetszik, akár nem, Tonali a statisztikái alapján fele olyan jó, mint Locatelli. Tudom, most Tonali van a hype-vonaton, de kérdem én, nem lenne jobb egy olyan játékos, aki szeretne itt játszani, jobban is teljesít, ámbár nincs a sajtó által ennyire felkapva? Tonalit mindenki a tehetsége miatt akarja leigazolni, de Locatelli semmivel sem rosszabb játékos, a fejlődése sokkal jobb ütemben halad és - bár ez csak személyes vélemény - nincs akkor különbség, sőt, a két játékos tehetsége között, mint azt sokan gondolják.

Grinta 2020.07.25. 08:11:54

@rockitbaby: Rettentő konstruktív az írásod,elismerésem!Értem a gondolkodásmódodat,nem is áll Tőlem távol az a része,hogy bővít a repertoáron egy olyan játékos érkezése,akinek ez a feladat a sajátja.
Viszont a színvonal emeléséről szerintem nem lehet beszélni mindaddig,amíg a korban hozzá közel álló játékosok is! a középpályán-Bentancur,Arthur(Őt bevallom nem ismerem eléggé,így megítélni sem tudom) harmincszoros válogatott játékosok.Érted?
Most mondok egy teljesen más posztot,életkorú játékost,csak így hirtelen eszembe jutott-akit ha visszahoznánk a futball számára,pénzt most ne nézzük-bár kölcsönökkel élete végéig itt lehetne tartani okasan.Nem mondom hogy ide Ő kell,csak hogy érzékeltessem.Coutinho.Kallódik,de a tudása ott van.Na egy olyan igazolás-emel a színvonalon.Még akkor is,ha nem a legfényesebb napjait éli.Jól elkanyarodtam,de ha minőség emelésről van szó,az Én olvasatomban ez az.Vagy vegyük sokak kedvencét,Matuidit.Tudom hogy Locatelli még a karrierje elején áll,de hazudnék ha azt mondanám,hogy látom benne azt,hogy egy olyan erősségű,játéktudású válogatottban,mint a Francia,majd játszana.Pláne 84x.Lehet többet sem fog már,de tegyük már egymás mellé a dolgokat néha,hogy melyik játékos micsoda.
Tonali kapcsán amit meg szeretnék említeni,az inkább egy futball Érzés-máshogy leírni nem lehet.Ahogyan nyúl a labdához,és előre gondolkodik erről a játékról,az szembetűnő Számomra.Abban igazad van,hogy biztos jobb lenne egy olyan játékos-aki Szívből itt szeretne játszani.De szerintem még jobb lenne egy olyan játékos-aki csak idejön,és klasszul játszik.Az pedig hogy Sandro válogathat az ajánlatok közül-az a játékának elismerése.Még véletlenül sem akarom szembeállítani a két játékost egyébként,mert mindkettőnek szuperül kell felépítenie a saját karrierjét-másra nem szabad gondolnia.És ebbe az is benne van,hogy Sandro a zinter fogja választani.Nem fogok hazudni!Lenne abban is ráció.
Ilyen,ezekhez hasonló nevek mindig,minden évben felmerülnek a Juventussal kapcsolatban.Most nézzünk meg egy Lorenzo Pellegrinit a Romából.Sokan nem örülnének neki,azt hiszem most még lehívható egy fix árral,egy éve talán szóba is került,de amire ki akarok térni,hogy két évvel idősebb,mint Manuel,folyamatosan játszik egy jobb csapatban,van a lábában európai kupameccs is,válogatott szinten is már 12 meccs,mégse gondolkozunk benne kb.Pedig ha mérlegre van téve a kettő,akkor hova billen?
Nekem az égegyadta világon semmi bajom Locatellivel-ha csak az nem,hogy nem benne gondolkoznék,de ha érkezne odaállnék melléje szemrebbenés nélkül.
Ciao Principe

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása