Elemzés: a Sassuolo elleni meccs

a_sassuolo_elleni_dontetlen.jpgA vártnál is sokkal nehezebbnek bizonyul ez az időszak a Juventus számára, már három meccs óta nyeretlen Sarri együttese, és még csak ezután következik a Lazio elleni összecsapás.

Ha ez mérkőzés pár héttel ezelőtt történt volna, akkor nem érintette volna meg egészen ennyire a szurkolókat az eredmény, mert a Sassuolo ellen nem szégyen pontot veszíteni, ezt az Atalantán kívül mindegyik csapat tudja. Ezen az összecsapáson tényleg meg kellett volna mutatnia az olasz rekordbajnoknak, hogy egy labdabirtoklásra építő csapat ellen is tudja érvényesíteni az akaratát, de ez olyan szinten nem sikerült, hogy mindössze csak periódusokról beszélhetünk, mikor a Juve magabiztosan birtokolta a labdát. Ami tovább rontja a képet, hogy Roberto de Zerbi együttese szükség esetén bátran berendezkedik kontrákra is, de magabiztosan léptek pályára, irányítani  szerették volna a mérkőzést, ami mondhatni sikerült is. A legnagyobb probléma az, hogy ez a Juventusszal nem először fordul elő, sőt, a tegnapelőtti összecsapáson sem tudta végig kézben tartani a gyeplőt az Öreg Hölgy, míg az Atalanta ellen konkrétan egyáltalán nem is dominálta az összecsapást.

kepernyofelvetel_264.pngA mérkőzés még jól is indult a Bianconeri számára, és még finoman fogalmaztam, ugyanis az járhatott a szurkolók fejében, hogy 4-0, vagy 5-1 lesz a találkozó vége. Mikor már a csapat a 2-0-ás vezetés tudatában elkényelmesedett, akkor érvényesülhetett a Sassuolo, és olyan hihetetlen gyors, és kreatív offenzívákat vezettek, hogy a lassabb Juventus-védők azt se tudták hova mozogjanak, össze-vissza rohangáltak ki a labdás emberre, akire mire odaértek volna, már a játékszer rég máshol járt. Ez ismételten komoly pszichológiai problémákra utalhat, hogy a hátvédek nem tudják megőrizni a hidegvérüket, és nem tudnak megbirkózni a nyomással, de ez az egész csapatra vonatkozik. Egyedül Matthijs de Ligt kivétel ez alól, a többiek mind fejvesztve futballoztak.

Mondhatni, hogy nem is volt csoda, hogy a védelemre ekkora nyomás hárult, elvégre a középpálya szűrése komoly kívánnivalót hagyott maga után, aminek az egyik fő oka az is volt, hogy komoly letámadást alkalmazott Sarri mester, amiben Bentancurék is komoly részt vettek, a rendkívül gyors hazaiak pedig ennek köszönhetően simán rávezethették a védelemre a labdát egy kontra alkalmával. A Juventus  presszingje nem teljesen volt sikeres (ellentétben a Sassuoloéval), igaz, még az eléggé gyengén teljesítő védőket zavarba lehetett hozni, így ha nagyon muszáj volt, akkor előre rugdosták a játékszert, de például a támadásépítésekért felelős Locatellitől labdát szerezni egyszer sikerült, mikor elcsúszott, és Magnanelli is hozzá hasonlóan megoldotta a feladatát. 

Nagyon várhattuk a félidő végét, mert a levegőben nagyon benne volt, hogy a Neroverdi valahogy egalizál, ami ugye később be is következett, sőt, még a vezetést is megszerezték rövid időn belül. Ezután a Juve még valamelyest észbe tudott kapni, jöttek olyan cserejátékosok, mint Rabiot és Dybala, akik egy kis pluszt tudtak hozzátenni, ha nem is feltétlen a játékukkal, legalább a küzdeni akarásukkal. Nagyon beszédes, hogy ismételten nem sikerült gólt szerezni kidolgozott helyzetből, hanem a pontrúgásokra és a hosszú átadásokra kell hagyatkoznia az olasz rekordbajnoknak. Itt-ott megvillan néha az, amit játszatni szeretne a Mister, de komolyabb együttesek ellen a visszatérés után nem sikerült megvalósítani azt, ami a terv, és ez a legnagyobb probléma.

Eljött az idő a rotálásra is, mert utoljára a Torino ellen láthattuk, hogy frissek a játékosok, de az a helyzet, hogy nem igazán lehet forgatni a csapatot, mert vagy nincs kit, vagy aki elérhető, az nem megfelelő minőségű, emellett komoly eredménykényszer van, a sorsolás egyáltalán nem volt szerencsés. De Ligtnek úgy kellett végigszenvednie az egész meccset, hogy rossz volt nézni, ahogy fájlalja a vállát, és az öt belső védő közül ő és Rugani volt az, akik ténylegesen hadra foghatóak voltak, de az olaszt még a nyolcadik helyezett ellen sem lehet nyugodt szívvel beküldeni. Bentancur kénytelen végigrobotolni a meccseket, mert ő azon kevesek közé tartozik, aki minőséget képvisel (még ha az utóbbi meccseken nem is ezt mutatta) cserelehetőség pedig nem igazán van, Ramsey formáján látszik, hogy jelenleg még Matuidi szintjét se lenne képes hozni. 

A kapott gólok:

  • Az első gól: Az egész ott kezdődik, hogy a jobbhátvéd, Mert Müldür egyedül hatalmas sprintbe kezd. A saját térfeléről indult, és egészen a kapu elé jutott úgy, hogy már a félpályát átlépve a Juventus középpályája mögé került. A legnagyobb probléma az, hogy ez még csak nem is egy kontra volt, hanem egy szimpla gyors támadás, ami hátulról indult. Bentancur levágott egy hatalmas sprintet, és még sikerült is neki elpöckölni a török elől a labdát, amit Sandro hihetetlenül rosszul kezel le, így eljut Caputóig, akit szerel Rodri úgy, hogy Chiellini pozícióját vette fel, míg a Capitano a tizenhatos környékén kocogott visszafelé. A labdaszerzést követően az uruguayi a lehető legnagyobb hibát véti, odapasszolja a gólszerző Đuričićnek, akit Danilo nem tud megállítani, hiába követte végig.
  • A második gól: A szabadrúgásokon nem sok mindent szoktak elemezni, de az nagyon feltűnő volt, hogy ismét Bentancur vétette a legnagyobb hibát, ugyanis elhajolt a labda elől, így pedig biztos utat biztosított a játékszernek.
  • A harmadik gól: Danilo szerel, de ő is pont Caputo elé tudja továbbítani a labdát, aki teljes nyugodtsággal kezelhette le azt, mert egy középpályás sincs a közelben, Bentancur és Pjanić ott volt a jobb oldalon, ahol a legmagasabb volt a népsűrűség, míg Matuidi úton volt visszafelé. Berardihoz eljutott a passz, akit felvett Sandro, mert a francia világbajnok még mindig túl messze volt, majd mire Blaise visszaért, már meg is iramodott az olasz szélső, akit Alex Sandro tudott követni, de blokkolni már nem sikerült. A beadás veszélyesen jön be középre, a kapus nem tudta kiütni, hiába vetődött, Caputóhoz ismét érintetlenül eljut az átadás, Danilo teljesen lemaradt róla.

kepernyofelvetel_262.png

Egyéni teljesítmények:

  • Szczęsny: Már hiányoltuk tőle a bravúrokat, ezúttal azonban kitett magáért, elképesztő védéseket mutatott be, és életben tartotta a Juventus esélyeit a pontszerzésre. Hétszer hárított, 76% pontossággal passzolt, hét pontos hosszú átadása volt.
  • Danilo: A szenzációs góljáért mindenképp jár a dicséret, de legalább egy találatban vétett súlyos hibát, így összességében nem beszélhetünk arról, hogy milyen nagyszerűen teljesített. A számok tényleg tetszetősek a neve mellett, de a valóság az, hogy nagyon rosszul helyezkedik, és eléggé bután futballozik. Igaz, hogy az nagyon megy neki, mikor gondolkodás nélkül kell rászaladni az ellenfélre, mert a párharcokat jól meg tudja nyerni, de olyan területeket nyit maga mögött, vagy olyan szinten képes lemaradni az emberéről, hogy elképesztő. Volt egy olyan szituáció, mikor kirohant a védelemből, az ellenfelet valamennyire sikerült megzavarnia, hogy elpattanjon tőle a labda, Danilo megállíthatatlanul sprintelt előre, de a játékszer mégis a zöld-feketéknél maradt, a helye pedig teljesen üresen tátongott volna, ha Bernardeschi nem lép vissza. Később az ellenkező oldal környékén jött visszafelé, hogy addig a brazil mit csinált, kétely. Feljegyezhet egy gólt, négy tisztázást, öt közbeavatkozást, négy szerelést, hét megnyert párharcot, két kulcspasszt, egy cselt, két hosszú indítást és 83%-os passzpontosságot.
  • de Ligt: Ha valakire, akkor rá számíthatunk, bármekkora fájdalmai voltak, hősiesen küzdött. Egyszer tisztázott, háromszor blokkolt, megnyert három párharcot és 84% pontossággal passzolt.
  • Chiellini: Öröm volt ismét a pályán látni, de soha nem gondoltam volna, hogy bármikor is ennyire rosszul fog játszani. Arra lehetett számítani, hogy nem fog brillírozni, de, hogy ennyire lassan tud csak mozogni, arra nem gondolhattunk. Volt egy alap kocogása, attól gyorsabban nem tudott egyszerűen futni, nem azért, mert nem tudott volna, egyszerűen nem mert, és sajnos még így se bírt egy félidőnél többet. Nagyon remélem, hogy nem lesz igazam, de egyelőre úgy tűnik, hogy már nem sokat fogjuk csodálni a pályán. Kétszer tisztázott és mind az öt passza pontos volt, azonban egyetlen párharcba se ment bele.
  • Alex Sandro: Ahhoz képest, hogy a meccs elején még a rosszabbak közé lehetett sorolni, a mérkőzés végén már-már hősként emlegethetjük, aki pontot szerzett csapatának, és még a gólvonalról is kifejelte a labdát. Ezek mellett kétszer szerelt, egyszer blokkolt, egyszer közbeavatkozott, kétszer szerelt, megnyert kilenc párharcot, volt két csele, mind a három hosszú indítása pontos volt és 84% pontossággal továbbította a játékszert.
  • Bentancur: Kezd fizikálisan és fejben is elfáradni, ilyen formában egyáltalán nincs hasznára a csapatnak, olyan helyeken adja el a labdákat, ahol egyszerűen tilos lenne bármely játékosnak, nemhogy egy olyannak, aki szinte egy félidőt registaként szerepel. A statisztikák szerint ismét jó meccset játszott, de tudjuk, hogy ez nem az igazság. Kiosztott egy gólpasszt, volt két kulcspassza, három pontos hosszú átadása és egy pontos beívelése, megcsinált egy cselt, megnyert hat párharcot, egyszer tisztázott, egyszer blokkolt, négyszer szerelt, 83% pontossággal passzolt, viszont négyszer kicselezték. Neki kötelezően pihenni kellene a Lazio ellen.
  • Pjanić: Amióta már hivatalosan eldőlt a jövője, szinte minden Juve-mecccsen látva a játékát, az fogalmazódik meg bennem, hogy milyen rossz ötlet volt eladni, egyszerűen csak más szerepkörben kellene rá számítani. Az gólpassza is zseniális volt, összesen pedig két asszisztot jegyezhetett fel, kiosztott öt kulcspasszt, volt szintén öt hosszú passza, két pontos beadása, három megnyert párharca, egy tisztázása, egy blokkolása, egy közbeavatkozása, két szerelése és 88% pontossággal passzolt.
  • Matuidi: Nem játszott jól ő sem, egyedül egy nagyszerű blokkolása volt, amire azt lehetett mondani, hogy ez egy igaz jó megmozdulás volt. Megnyert három párharcot, kétszer blokkolt, egyszer szerelt és 81% pontossággal passzolt.
  • Bernardeschi: Ezen a meccsen szinte minden összejött neki, amire vállalkozott, csak a társakon múlt, hogy nem szerepel a neve mellett legalább egy gólpassz. Jó látni, hogy sikerült valamennyire kezelni az önzőségét, és már nem láthatjuk azt, hogy mindenképp a gólszerzés vezényeli. Mind a három csele sikeres volt, kiosztott három kulcspasszt, volt egy pontos beadása, megnyert hét párharcot, kiharcolt három szabálytalanságot, egyszer tisztázott és 100% pontossággal passzolt. Butaság volt tőle összeszedni azt a sárgát, a Lazio ellen szükség lett volna rá.
  • Higuaín: A gólja remek volt, azonban az összjátékban nem sok haszna volt, a szokásos átforgatásai a szélekre nem jöttek össze, ezen kívül pedig olyan sok megmozdulása nem is igazán volt. Egyszer lőtt kapura, abból gól is lett, egyszer tisztázott, 80% pontossággal passzolt, azonban egyetlen párharcot sem nyert meg.
  • Ronaldo: Bíztam benne, hogy kezd jobb formába lendülni, de tévedtem, most is nagyon rosszul játszott, és nem tudott segíteni csapatán. Tízszer próbálkozott lövéssel, kiosztott egy fontos passzt, volt egy hosszú indítása, megnyert három párharcot, egyszer szerelt és hibátlanul passzolt.

 

  • Rugani: Nagyon remélem, hogy a Lazio ellen nem lesz muszáj kezdenie, mert most is rosszul teljesített, össze-vissza lépkedett ki az emberre, a passzpontossága pedig kritikán aluli (58%), ilyen rossz adatot még védő neve mellett nem láttam, tovább rontja az összképet, hogy mindössze egy hosszú indítással próbálkozott. Feljegyezhet egy szerelést és két megnyert párharcot.
  • Rabiot: Benne volt küzdeni akarás, bizonyításai vágy, de ezt megszokhattuk tőle az utóbbi időben. Volt egy hosszú indítása, egy megnyert párharca, egy közbeavatkozása, azonban csak 73% pontossággal passzolt.
  • Dybala: Rá hatványozottan igaz az, amit Rabiotra is írtam, de már annyira akart segíteni a csapatán, hogy kapkodott, és ez borzasztó megmozdulásokat eredményezett. Volt három lövése, egy kulcspassza, egy beadása, egy hosszú indítása, három megnyert párharca, egy szerelése, de ő is mindössze 77% passzpontosságra volt képes.
  • Douglas Costa: Semmit nem tudott hozzátenni a játékhoz, egyáltalán nem ezt várnánk tőle, pedig az utóbbi mérkőzéseken csak erre képes. Kiosztott egy kulcspasszt, volt egy hosszú indítása, egy sikeres csele, két megnyert párharca, egy szerelése és 93% pontossággal passzolt.
  • Ramsey: Ismét nem szállt be jól, egyre kezd világosabb lenni, hogy miért Rabiot és Matuidi van favorizálva, nagyon nincs formában.

kepernyofelvetel_261.png

A meccs embere: Wojciech Szczęsny

* a fentebb szereplő táblázatban a zölddel megjelölt oszlop a Sassuolo statisztikáit tartalmazza, míg a kékkel megjelölt a Juventusét.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5716009468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2020.07.17. 14:03:53

Nagy gratula, hogy volt lelkierőd ezt megírni! :)

A "nagy" Berardi-ról most már kijelenthetjük hogy beférne a kezdőnkbe csak sajnos nem azért mert Ő fejlődött volna annyit...

JuventusFanatikus 2020.07.17. 14:06:23

@pedronegroo: Köszönöm!:) Azt áruld el, hogy hogyan sikerült 3 perc 53 másodperc alatt elolvasni az egészet, és még kommentelni is?:P:D

pedronegroo 2020.07.17. 14:13:11

Nincs titok, tényleg elolvastam :) de a szavazás már nem fért bele! :) Pótolom.

2020.07.17. 14:18:23

Chiellini már a 25. percben cserét kért, csak végül kihúzta a félidőig. Nem csoda, hogy innentől kezdve óvatosabb volt, de őt még nem kell temetni a mostani meccse miatt.

JuventusFanatikus 2020.07.17. 14:23:08

@Pjanista: Az a helyzet, hogy már a kezdettől fogva óvatos volt. Nincs temetve, de egyáltalán nem jó előjel, hogy eddig a komoly sérülést követően két meccsen jutott szerephez, és egyiket sem tudta lehozni sérülés nélkül.

2020.07.17. 14:38:48

@JuventusFanatikus: Mondjuk Ő már előtte is nagyon sérülékeny volt, és ha jól tudom most is a vádlija sérült meg, amivel már az előző években is folyamatosan bajlódott.

JeetTrader 2020.07.17. 15:00:27

Ismét nagyszerű írás! Köszönjük! Nagyszerűen vázolja mi a helyzet nálunk. Nem tudom h fogjuk magunkat összekapni az idei mumus ellen, de egyszerűen nem fogadható el más mint a győzelem a Lazio ellen.

Azt érzem a csapton h elfáradtak fejben is meg testben is és mindenki már azt akarja h vége legyen. Csak még nagyon nincs megnyerve ez a bajnokság!

Azt kell mondjam nagyon várom az átigazolási szezont, mert sürgősen frissíteni kell a középpályán. Ha ez nem megfelelő mértékben történik meg akkor mehetünk a sóhivatalba (ahogy apukám szokta volt mondani).

vizi8 2020.07.17. 15:13:16

Az első gólnál nekem úgy rémlik Benta elrúgta alabdát amit Sandro nem tudott levenni, hanem az ő lábáról pattant a csatár elé.

A többi majdnem egyezik a véleményemel. Köszönjük megint ezt az elemzést.

vizi8 2020.07.17. 15:22:26

@Holloka: Matuidi helyett bárki csak ő ne, mostanában mintha focizni is elfelejtet volna, futni meg pláne. Soha nem ért vissza ellentámadásoknál.

JuventusFanatikus 2020.07.17. 16:12:43

@JeetTrader: @Holloka: @vizi8: Köszönöm!:)

Nekem úgy tűnt, hogy Sandro megpróbálta átvenni azt a kemény labdát, mert a lábfejére érkezett, de természetesen irányítani nem tudta. Vagy ki kellett volna bikáznia (aminek Sarri nem örült volna, de most ez így megoldás lett volna), vagy másféle irányítani a labdát. Gyorsan történt minden, nem Ő a fő hibás.

Grinta 2020.07.17. 16:44:15

Egy kérdésem lenne.Rápillantottam a játékosértékelésekre.Ki adott Bernardeschinek 7,3-at? : O
Volt egy csodás szlalomozása,amit előrántott a régiből,de egyébként teljesen használhatatlan,egyáltalán nincs befolyással a játékra.Se gól,se gólpassz.Kezd már elegem lenni ebből.Ez az egyik.A másik az,hogy a hőtérképen kiválóan látszik miért szenvedtünk a meccsen,ugyanis amit a Sassuolo ezen a tér(fél)en fel tudott mutatni-Mi azt szeretnénk Sarrival játszani.

JuventusFanatikus 2020.07.17. 17:04:57

@Grinta: Szerintem ez teljesen reális értékelés, amit csinált, azt jól csinálta, a támadók közül Ő tette a legtöbbet a közösbe, ha csak a mezőnyben mutatottakat vesszük figyelembe. Valamilyen szinten peches is szerencsétlen, mert hiába ad jó labdákat, mikor nem tudják azt a társak bejuttatni a hálóba. Gólokat nem nagyon várok tőle, mert azt sajnos nagyon nem érzi. Costára lecserélni megint nem jó ötlet, mert Ő meg konkrétan rosszabb.

Rocky80 2020.07.17. 18:35:13

@Grinta: én sem értem hogy mi bajod Bernával.

Küzd, jó labdákat ad, lát a pályán, zakatol, visszazár, szépen is játszik szerintem. Tök hasznos.

del pipi 2020.07.17. 18:45:18

@JuventusFanatikus: Tök rendben van az elemzés, persze beszélnünk kell arról is ha valami konkrétan szar. De egy két gondolat még azért maradt: Nálam bocsi de De Ligt a meccs embere. A legnagyobb gond a kapott gólok száma, ez ami egy Juventusnál nem megengedett, viszont két dolgot szeretnék kiemelni ami semmit nem fog levonni a Sassoulo teljesítményéből, ok?
Az első hogy minimum az első két gól elkerülhető lett volna, az első az egy kicsit a vicc kategória volt hiszen ahelyett hogy seggbe rúgták volna a védőink a labdát, egy amolyan flipperezés után került a labda az ellenfél 10-es játékosa elé amit már csak be kellett lehelni. A másik hogy Benta fejében pontosan mi járt? De semmi probléma mert kiharcolt a Sassnak egy szabit, amit piszok jól rúgott el a Berrardi még akkor is ha pont ott nyílt szét a sorfal. És most még nézzük meg ebből az aspektusból is: igen sok gólt kaptunk, DE...azért ne feledjük azt se hogy azért ha Rabbiot bólint egyet...tudom ha...és ha Ronaldo csak egyet berúg a három nálam 100%-kos helyzetből...tudom ha... de akkor ha nehezen is de nyerünk. Remélem valami motiváció azért maradt az utolsó 5 meccsre, ha más nem a Scudettó miatt.
És még valami, Sarri ilyet nem tehet meg hogy nem a lehető legerősebb csapatot küldi pályára.

del pipi 2020.07.17. 18:48:52

@Grinta: A Bernáról másképp beszélnénk ha Ronaldo berúgja a passzt amit adott neki az első félidő végén. Azt érzem hogy az emberünk nem is csinál túl sok látványos dolgot, de azért mezőnyben hajt ő, viszont baromi szerencsétlen is.

simoni 2020.07.17. 19:08:32

Kiváló és alapos összefoglalás újfent!

Talán csak annyit tennék hozzá, hogy nekem Rabiot továbbra is egy nagy talány. Vannak jó megmozdulásai (pl. élményszámba ment a Milan elleni gólja), de ezen a legutóbbi meccsen is láttam tőle egy-két olyan suta megoldást, amitől szörnyülködve fogtam a fejemet. A második félidőből konkrétan két olyan passz (indítási?) kísérletre is emlékszem, amikor egyszerűen nem lehetett érteni, hogy mi volt a célja, kit akart megjátszani... Szóval elég hullámzó teljesítményt mutat - ahogy az egész csapat is. Mindenesetre amit eddig láttunk tőle, az alapján nem hiszem, hogy egy BL-re törő csapatban több lehetne kiegészítő embernél.

A másik, amit nem tudok hová tenni, az Ramsey produkciója. Azért ő ennél jóval többre képes. Úgy néz ki, nem igazán sikerül beilleszkednie és/vagy Sarri nem nagyon találja a helyét. Mondjuk ebben a tűzön-vízen át erőltetett 4-3-3-ban nincs is nagyon neki.

Ha már itt tartunk, az elmúlt 5 meccs alapján szerintem az is szépen kirajzolódik, hogy a 4-3-3 csak kiscsapatok ellen működik, a komolyabb ellenfelekkel szemben viszont már nem bírjuk el. Egyszerűen a keret jelenlegi formájában nem alkalmas ehhez a játékrendszerhez. Ezért az mindenképp Sarri számlájára írható, hogy nem hajlandó a taktikát a keret adottságaihoz igazítani - annak ellenére sem, hogy korábban a kényszerből játszatott 4-3-1-2 jóval hatékényobbnak bizonyult. Ha a BL-ben is a 4-3-3-at fogja erőltetni, akkor a Lyon után alighanem borítékolhatóan jön majd a megálló.

JuventusFanatikus 2020.07.17. 19:26:22

@del pipi: Köszönöm!:)
@simoni: Köszönöm!:) Rabiot esetében én leginkább a hozzáállását és védekezésben mutatott produkcióját tudom értékelni, de én is látom, hogy az összjátékot nagyon nem érzi. Nem arról van szól, hogy nem tud passzolni, egyszerűen nem érzi a társakat, ebben pedig fejlődni fog még.

Abban is egyet tudok érteni, hogy szerintem is egy jó kiegészítő lenne egy jó középpályán, de például Arturnál többre tartom.

del pipi 2020.07.17. 19:30:33

@simoni: Az utolsó rész az amit fejtegettem a másik cikk alatt, most még tovább gondolom, bár semmi újat nem fogok mondani szerintem.
Igen hozzád kapcsolódnék hogy a 4-3-3 max a kis csapatok ellen működhet, működik. Itt ami tetten érhető, valószínű a középpálya minősége miatt, az hogy megnézhetjük hogy a középpálya mennyire nem ér vissza a védekezésben megsegíteni a védelmet, borzasztó nézni mennyire komolyan szurkolnak a védőknek. Valószínű ezért is kapunk sok gólt az utóbbi meccseken.
Viszont a 4-3-1-2-nél ami nekem konkrétan tetszett hogy vissza tudtunk sűrűsödni , nagyjából ha egy labdát elvesztettünk akkor egy gyors visszatámadás után már vissza is vettük, itt volt látható hogy az ellenfél mennyire labda nélkül tud maradni,és még támadásban is volt valami ötletszerűség, persze még ez sem volt tökéletes. De talán ezt a formációt kellet volna tökélyre fejleszteni. Én így gondolom.

Dybali 2020.07.17. 19:37:34

Köszönjük ismét az elemzést. Gondolom nem volt egyszerű megírni, főleg a Chiellinis részt, de hozzátenném valahogy ismét formába kell hozni bizonyos játékosokat. Ehhez pedig idő kell. Szerintem csak jövőre fogjuk meglátni, milyen is az edzőnk munkája. Én még adnék neki egy évet, főleg ha olyan játékosokat igazolnak neki, akikre szüksége van. Ha nem így lesz, akkor más edző is szenvedni fog. Kérdem én, kire cserélnétek le Sarrit, akitől jövőre jobb eredményt várnátok.

Juvegaspy 2020.07.17. 20:02:57

@Dybali: en tovabbra is bizom Sarriban de azert penge élen tancol, kövi 3 meccs 9 pont plus tul kell menni a Lyonon akkor maradhat jövőre. Ha nem talán Pochettinot en megprobalmám.
A gond az hogy mi szurkolók nagyon el lettünk kenyeztetve ugyanis az edző váltások között nem volt ugynevezett atmeneti időszak. Jott Conte első évében behuzta a bjnoksagot.. Lippi mar akkor szólt hogy az olaszfocit évekig uralni fogjuk Conte utan Allegrivel ugyanugy jottek a bajnoki címek sőt BL döntők.. Egyértelmű hogy többet akarunk (Nagyfülű vagy tripla) de nagyon kevés az esély hogy olyan harmónia legyen a csapat a klub es az edző között hogy az első evben előrw tudjunk lépni.
Pochot azert emlitettem mert az ő aki szabad s bl dönős csapatot tud épiteni ha van IDEJE!
Jó lenne pontosan tudni hogy a legendaink (Gigi Chiello, Bonu) ill klasszisaink (Cr, Dybala) hogy viszonyulnak Sarrihoz mert a mai vilagban ez is fontos.
De igazság szerint nincs kedvem csalodni szal kovi 3 meccs 9pont (bajnoksag pipa) plusz BL ben viritson valamit aztan jövőre meglatjuk

Juvegaspy 2020.07.17. 20:03:35

@JuventusFanatikus: Ja es jár a pacsi az irásért remek mint mindíg

simoni 2020.07.17. 20:06:47

@del pipi: Hát igen, a 4-3-1-2 szinte biztosan eredményesebb formáció lenne, csak éppen elég esélyes, hogy olyan rakkolós, Allegri-féle célfutball jönne ki belőle többnyire. A vezetőség viszont egyértelműen a látványosabb foci érdekében szerződtette Sarrit. Ezért van szép kis kutyaszorítóban a bagós, de a hátralévő meccseken most már a saját jól felfogott érdekében is az eredményességre kellene törekednie.

A szezon végén a vezetőknek meg el kellene dönteni, hogy akkor most mi a cél. Ha Sarri focija, akkor az elképzeléseihez illeszkedően kell igazolni, egyébként meg felejtsük el az öreget. De ha maradunk Sarrinák, senkinek ne legyen kétsége, hogy évekbe fog telni mire egy olyan olajozott támadógépezetet összecsiszol, mint ami a Napolinál volt. Ehhez mindenképpen türelem és következetesség kell. Elég csak az Atalantát megnézni: Gasperini munkája is 3-4 év alatt ért be.

Juvegaspy 2020.07.17. 20:18:58

@simoni: "Gasperini munkája is 3-4 év alatt ért be." ahogy Kloppe akar dortmund akar Pool, Simeone Atleticoja, Inzaghi Lazioja stb stb..

rockitbaby 2020.07.17. 20:23:25

@simoni: @Juvegaspy: Csak hogy itt olyan, mint türelem, vagy hosszú távú projekt, nem letezik. Kár is ilyenekkel példálózni, mert nálunk mindent azonnal és most.

Azonban azt nem szabad elfelejteni, hogy a szezon legjobb meccseit inkább Allegri-féle taktikával, vagy legjobb esetben is hibrid taktikával nyertük meg. Azt kellett volna továbbvinni, és sokkal előrébb lennénk.

del pipi 2020.07.17. 20:31:08

@simoni: Adom! Amúgy szerintem neki csak két évet szántak, de ha tudna nyerni akkor legalább mindenki jól járt. Hát igen az Atalanta és a Laziot is idevenném , a türelem meg az idő tud csodákat tenni, talán Sarrinál is csak lehet hogy ő közben a bajnokságot is megtudja nyerni. :)
@Dybali: Talán egy másik edzőnél az is kérdés lehet hogy figyelembe veszi é a csapat tulajdonságait, és aszerint kreál felállást, összeállítást. De amúgy én is adnék neki egy évet.
@Juvegaspy: A következő is elég elsőnek, de persze minden győzelemmel közelebb érnénk a célhoz, úgy kell most ez a Scudetto mint egy falat kenyér! :)))))

Juvegaspy 2020.07.17. 21:24:57

@del pipi: Minél hamarabb annál jobb a Lyonnak hónapok óta csak 1 feladata van: felkészülni ellenünk. Igaz h 0 meccsel jönnek s reménykedjunk hogy ebbol elonyunk lesz de azert vigyazni kell.

del pipi 2020.07.17. 21:56:26

@Juvegaspy: Szerintem az meglesz, aki utána jön....majd meglátjuk, azért én a Realnak örülnék, de először nyerjünk hétfőn!

JuventusFanatikus 2020.07.17. 22:37:11

@Holloka: Nem baj, majd megmagyarázza a brazil a közösségi médiában, hogy nem értünk hozzá.

del pipi 2020.07.18. 09:02:05

@Holloka: Hát igen, sok kérdés nincs hogy mi lett volna a legegyszerűbb és leghatékonyabb passz. Ismétlem, az hogy szarul játszottunk az nem kérdés, de hogy akár 6 gólt is szerezhettünk volna az is tuti. :

Grinta 2020.07.18. 09:31:10

@Rocky80: Konkrétan az a bajom Bernardeshivel,hogy vakablak lett a futballhoz.Elfogyott már a türelem,és az idő vele kapcsolatban,amikor olyan dolgokért dicsérjük meg a gyereket,ami 5 meccs után még rendben van,de 25 Serie A szezonmeccsel a lábában,majd 1300 percet lejátszva összehoz összesen! egy darab gólpasszot..az már teljesen nevetséges kategória ezen a szinten.Papírmasé játékos,aki jobbára azért a támadásokért felelős,és ezt miben is valósítja meg?Gólok,gólpasszok-enélkül szenved egy csapat,a Juventus is.
Szimpatikus játékos,örültem hogy leigazoltuk,odáig voltam érte-de itt vége is van a dolognak.Használhatatlan.Nem támadófelületnek szánom,csak elgondolkodtatásképpen,hogy eszméljünk már fel kicsikét.Sami Khedira-a sokak által nem közkedvelt játékosunk,a 17/18-as szezonban lőtt 9 gólt,annyit mint amennyit ez a szerencsétlen(már bocsánat a kifejezésért,de máshogy nem lehet érzékeltetni) 103 meccs alatt a Juventusban!
Tehát Rocky,ezeket a dolgokat tedd már az általad leírt második mondatod mellé.
Mi jön ki belőle?

Juventino86 2020.07.18. 12:55:58

@Grinta: Teljesen igazad van. Bernardeschi egyszerűen nem elég jó játékos. Sőt, bűnrossz ahhoz képest, mint amit egy Juventusnál el lehet várni.

Andras74 2020.07.18. 13:05:23

@Grinta: Kedira vmiért mindenkinél játszott, ha egészséges volt. Ráadásul világbajnok. Ennyi véletlen ritkán esik egybe.

steven.h 2020.07.18. 13:59:56

@Grinta: szerintem Bernardeschinél a kulcspasszokat is nézni kellene, ha van ilyen statisztika, mert kulcspassz az elég szubjektív. Többi mutatóban igazad van, az tényleg kevés, de nem minden az a két mutató

JuventusFanatikus 2020.07.18. 14:12:03

@steven.h: Az első mondatot leírnád újra? Mert így nem sok értelme van:)

steven.h 2020.07.18. 14:23:46

@JuventusFanatikus: annyi, hogy Bernánál szerintem érdekesebb lehet ha azt nézzük hány kulcspasszt oszt ki egy meccsen, de nem tudom h létezik-e ilyen statisztika, mert maga a kulcspassz fogalma elég szubjektív tud lenni

JuventusFanatikus 2020.07.18. 14:58:15

@steven.h: Átlagban egy kulcspasszt oszt ki meccsenként.

steven.h 2020.07.18. 16:14:35

@JuventusFanatikus: hát akkor az sem segít, én azt hittem abban kiemelkedőbb

JuventusFanatikus 2020.07.18. 16:19:20

@steven.h: Ez nem rossz átlag, a szezon eleji gyenge játékkal nagyon lerontotta az egészet, akkor ilyen 0.6 körül mozgott az átlagja, most, hogy meccsenként kb. hármat kioszt, azzal tudja ezt a számot kozmetikázni. Egyébként a szélsőkn esetében nem sűrűn kúszik ez a szám egy fölé, természetesen, ha nem klasszisokról beszélünk.

JuventusFanatikus 2020.07.18. 16:23:20

@steven.h: A sűrűn helyett azt akartam írni, hogy nem sokkal.

steven.h 2020.07.18. 16:39:21

@JuventusFanatikus: ez jogos, nem vettem figyelembe h az első félév biztosan ront rajta

JuventusFanatikus 2020.07.18. 17:10:02

@steven.h: A visszatérés óta átlagban kicsit több, mint 1.7 kulcspasszt oszt ki, ami már-már klasszis adat e téren.

JuventusFanatikus 2020.07.18. 17:13:55

@steven.h: Ha a liga hivatalos statisztikáit vesszük alapul-e téren (amit én személy szerint nem tartok sokra), akkor a Juventusban Ő osztja ki a harmadik legtöbb kulcspasszt Dybala és Ronaldo után.

steven.h 2020.07.18. 20:16:14

@JuventusFanatikus: valószínűleg akkor emiatt játszik, én is sejtettem, hogy kulcspasszokban erős lesz a mutatója mert én is sokra emlélszek tőle a visszatérés óta. Egy gól kellene neki, hátha attól felszabadulna

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása