Tacchinardi: „Korántsem Sarri az egyetlen bűnbak”

tacchinardi_alessio_kapitany.jpgA Juventus egykori középpályása, Alessio Tacchinardi részben védelmébe vette a Juventus aktuális mesterét, s talán nem meglepő módon a játékosokat okolta az elmúlt meccsek visszafogott teljesítményéért és az ezeken elért eredményekért.

A középpályás a TuttoJuve munkatársának beszélt a csapatot hátráltató tényezőkről, s arról, hogy véleménye szerint mi jelentheti a gondot.

Ilyen ronda, bizonytalan és törékeny Juventust nemigen láthattunk az elmúlt kilenc évben, erről hogyan vélekedsz?

„Személy szerint azt mondhatom, hogy furcsa így látni a csapatot, az Öreg Hölgy nem éppen pozitív időszakot él meg, de egyértelmű, hogy mik a visszalépés okai, mert a Szuperkupáig tetszett a csapat. Véleményem szerint túlságosan sok éles kritika éri a csapatot, amelyik első a bajnokságban, amelyik közel áll a bajnoki cím begyűjtéséhez, a tény pedig az, hogy jelenleg a csapatnál nem látni a szórakozást vagy minőséget, amit az új edzőtől vártak. Maurizio Sarritól függetlenül a játékosok nem bizonyítják az értéküket. Szerintem a szezon végén le kell vonni a következtetéseket, most azonban teljességgel hasztalanok azok a folyamatok, amelyek csak egy vagy több bűnbak azonosítását célozzák.”

Túl sok az éles kritika, mindazonáltal az elmúlt három meccsen megmagyarázhatatlan áramkimaradások jelentkeztek a csapatnál, az újrakezdés óta mintha igencsak kétarcú lenne ez a Juve.

„A visszaesés főleg akkor jelentkezik, amikor cserélni kezd a mester, ez pedig nem vonatkoztatható el attól, hogy az elmúlt tíz évben milyen sikereket értek el az edzők. Ne feledjük, hogy ez különleges időszak, háromnaponta meccset játszik a csapat, ez pedig nem egyszerű.  Szerencsére az ellenfelek lelassultak, mivel az Atalanta és a Sassuolo teljesítményét látva igencsak komoly kérdések merülhetnének fel a bajnokság végső győztese tekintetében. Úgy tűnik, hogy a csapat örvény felé halad, s nem ez az előrelépés módja.”

Szóval ez egyáltalán nem Maurizio Sarri hibája?

„Nem tudom, hogy milyen százalékban terheli felelősség Maurizio Sarrit, a csapat jól játszik húsz percig, aztán eltűnik a pályán. Nem pécézhetjük ki őt, hisz mi többet tehetne? Voltak komoly rövidzárlatok, úgy vélem, hogy a játékosoknak többet kellene tenniük.

Sokat olvastam a tegnapi felállásról és a cserékről, de mindig a játékosok lépnek pályára. Ha nem megfelelő indíttatással lépnek pályára, az nem Maurizio Sarri hibája, amiért nem motiválta őket. Nem a játékosok formája a probléma, hanem a srácok szintje nem méltó ehhez a klubhoz. Kíváncsi lennék, milyen a kapcsolat a játékosokkal, sikerült-e megfelelő empátiát kialakítania a kerettel.”

Egykori középpályásként mit gondolsz az aktuális Juventusról csapatként?

„Elég lapos a középpálya, a következő Juventusban jó lenne fiatalabb játékosokat látni, akik éhesebbek a diadalokra. Úgy vélem, hogy a szezon vége egy ciklus lezárultát is hozza akkor is, ha első a csapat a bajnokságban, és a Bajnokok Ligájában is versenyben van. Az aktuális középpálya, ami bizonyosan nincs európai szinten, egyértelműen változásra szorul, ez a csapatrész szenved a leginkább a támadásokkal és a védekezéssel. Nem gondolom, hogy Fabio Paratici hibázott volna, én is igent mondtam volna Aaron Ramsey és Adrien Rabiot leigazolására. De persze könnyű a múltról beszélni a jelen ismeretében.”

A középpálya mellett mintha a csapat szilárdsága is csorbát szenvedne, pedig ezzel nem volt gond az elmúlt években.

„Pontosan, egyetértek. Úgy tűnik, hogy ez a csapat, amelyik folyamatosan az esztétikát célozza meg, jobban törődik azzal, hogy jó meccset játsszon, minthogy védje az eredményt. Az elmúlt három meccs mutatói nem véletlenek, szóval valami nincs rendben. Jó lenne látni ismét a Juventus stílust, különösen azt, ahogy az ellenfél nehezen feltörhető fallal találja szembe magát. Most ez a megközelítés háttérbe szorult, jobban törődünk a szépséggel.”

Ha a Juventus elveszíti a Lazio elleni meccset, a 2000-ben történtek ismétlődhetnek meg?

„Úgy gondolom most, hogy a Juventus közel áll a scudetto megszerzéséhez, de ha elveszíti a csapat a meccset, akkor igazi krízishelyzet alakulhat ki. Paradox módon ennek a Juventusnak nyomásra van szüksége, úgy tűnik, hogy amikor minden nyugodt, akkor hátradőlnek a játékosok. Talán kicsit túl nagy is a megnyugvás, azonban a helyzet valódi megértéséhez az öltözőben kellene lennünk. Nem kívánok további kijelentésekbe bocsátkozni, de nagyon nehéz helyzetbe kerül a Juve, ha pontokat veszít a Lazio ellen.”

Nem szeretnék sebeket tépni, mivel része voltál annak a 2000-es csapatnak, amelyik hullámzó eredményekkel szolgált.

„De az másfajta bajnokság volt, hetente egyszer játszottunk, és talán rosszabb volt nekünk, mivel így túl sokat gondolkodtunk. Az utóbbi aspektus háttérbe szorul, ha az ember folyamatosan pályán van, de a nyári melegben nehéz visszanyerni az energiát. Mindegyik év más történet, de a Juve kicsit a tűzzel játszik most.”

Korai még Maurizio Sarri szezonvégi távozásáról beszélni?

„Ma a legegyszerűbb az edzőt pellengérre állítani, ezt pedig olyan személyként mondom, aki ezen a területen dolgozik. Abból amit én hallok, úgy tűnik, hogy a vezetőség nagyra értékeli Maurizio Sarrit, illetve bízik benne. Amint már mondtam pár perce, a játékosoknak kell többet tenniük.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6616010026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

del pipi 2020.07.16. 22:00:24

Játékosként is kedveltem, és jól is fogalmaz, ezzel teljes mértékben tudok azonosulni. Persze nem kell neki hinni...:)

dobor norbert 2020.07.16. 22:14:30

Szerintem érdemes ezen elgondolkodni.

pedronegroo 2020.07.16. 22:21:21

Tacchinardi félékből kellene egy féltucat a csapatba és nem zsoldosokból, jól lakott túl fizetett középszerekből meg kamu klasszisokból kellene hogy álljon a keret. Aki nem hal meg a csapatért az ne játszhasson ezért a mezért! Remélem nem estem túlzásokba. :)

Juventino86 2020.07.16. 23:20:33

@pedronegroo: Nem estél túlzásokban, maximálisan igazad van.

Wizzurah 2020.07.16. 23:57:46

Hm ez a poszt nem fog olyan sok hszt produkalni, itt vedik a mestert, nem lehet onfeledten fikazni. A legszebb, hogy igaza van, mekkora volt az a csapat az o idejeben edes Istenem... Akkor meg volt foci es focistak voltak a oalyan nem hisztis modell kisfiuk

MdewC 2020.07.17. 00:08:25

@pedronegroo: pontosan.

Mondjuk én a fél csapat mellett Sarrit is kitenném, semmivel se lettünk jobbak, sőt, a bajnokságot meg egy csimpifon is ledirigálta volna.

Utolsó esély jön, hogy végre legyen középpályánk a nyáron, ez a trágyahalom nem maradhat. :)

Joseph Toser 2020.07.17. 02:46:28

Nem vagyok Sarri ellen,DE mellette sem. De inkább a negatív irányba billen a mérleg nyelve.Ezt nem tagadom.... azért ezekbe a sorokba bele tudok kötni és érdekelne néhány vélemény!

„A visszaesés főleg akkor jelentkezik, amikor cserélni kezd a mester, ez pedig nem vonatkoztatható el attól, hogy az elmúlt tíz évben milyen sikereket értek el az edzők. Ne feledjük, hogy ez különleges időszak, háromnaponta meccset játszik a csapat, ez pedig nem egyszerű. Szerencsére az ellenfelek lelassultak, mivel az Atalanta és a Sassuolo teljesítményét látva fennállt a veszélye a bajnokság megkérdőjelezésének. Úgy tűnik, hogy a csapat örvény felé lépked, s nem ez az előrelépés módja.”

Szóval ez egyáltalán nem Maurizio Sarri hibája?

„Nem tudom, hogy milyen százalékban terheli felelősség Maurizio Sarrit, a csapat jól játszik húsz percig, aztán eltűnik a pályán. Nem pécézhetjük ki őt, hisz mi többet tehetne? Voltak komoly rövidzárlatok, úgy vélem, hogy a játékosoknak többet kellene tenniük.

Sokat olvastam a tegnapi felállásról és a cserékről, de mindig a játékosok lépnek pályára. Ha nem megfelelő indíttatással lépnek pályára, az nem Maurizio Sarri hibája, amiért nem motiválta őket. Nem a játékosok formája a probléma, hanem a srácok szintje nem méltó ehhez a klubhoz. Kíváncsi lennék, milyen a kapcsolat a játékosokkal, sikerült-e megfelelő empátiát kialakítania a kerettel.”

Nem tud a meccsbe belenyúlni Sarri.. Mit tehetne Sarri.. mondjuk motivál...Nem Sarri hibája, hogy hogy nem motiválja a játékosokat?..Akkor kinek kellene motiválni,mikor a kezdő 11-et és vagy a cserét pályára küldi??? (Agnelli-nek?) Az is igaz, hogy már tele púp a trófeákkal( Scudetto-kal) Az is igaz, hogy jelenleg nem Juve szinten fociznak a játékosok...Nem csapat a Juve,hanem egy egyénre lehetne bontani....
Szerintem semmiféle szimpátia nincs a keret-és Sarri között.... DE, ez csak feltételezés,mert nem vagyok az öltözőben, úgyhogy ezt nem mondtam ki "hangosan" csak magamban fogalmazódott meg.

kidelpiero 2020.07.17. 03:53:50

Csak nekem tűnik kicsit úgy ez a cikk mintha google fordítóval készült volna? Nekem legalábbis néha idegen a szóhasználat és mondatszerkesztés itt-ott.

"jelenleg a csapatból hiányzik a szórakozás vagy minőség, amit az új edzőtől vártak."

"Szerencsére az ellenfelek lelassultak, mivel az Atalanta és a Sassuolo teljesítményét látva fennállt a veszélye a bajnokság megkérdőjelezésének."

Sorry de ez a cikk nekem így most annyira nem jött be.

venember83 2020.07.17. 05:24:28

@kidelpiero: szegény olasz cikket megerőszakolva fordították angolra, aztán abból lett magyar. Ez most ilyen lett sajnos, próbáltam kerülni a félrefordításokat/félrefogalmazásokat, de sok helyen fura volt az angol.

Olasz cikk: www.tuttojuve.com/primo-piano/esclusiva-tj-alessio-tacchinardi-ciclo-finito-ma-troppe-critiche-feroci-il-centrocampo-e-piatto-vorrei-piu-gioventu-e-fame-sarri-sono-i-giocatori-a-do-521393

Angol cikk: www.juvefc.com/tacchinardi-sarri-not-the-only-at-fault/

simoni 2020.07.17. 07:53:34

@pedronegroo: Egyáltalán nem!

Az öregebbek még emlékeznek, hogy Tacchinardi idejében olyan figurák szaladgáltak mellette a középpályán, mint DD, Di Livio, Conte vagy épp az egyik nagy kedvencem, a Pitbull (alias Edgar Davids). Technikailag talán nem voltak képzettebbek a maiaknál, viszont mentalitásban ég és föld volt a különbség. Amikor kimentek a pályára, akkor beleadtak mindent, amijük volt. Nem volt lötyögés, nem volt alibizés, nem ismertek megalkuvást.

Ebből a típusból mostanra a csapatban is alig maradt, nemhogy a középpályán. Az utolsó ilyen játékosunk Vidal volt. Még így 33 évesen, a kilengéseivel együtt is őt hoztam volna Arthur helyett, annyira nagy szükségünk lenne arra a küzdőszellemre, amit képvisel.

Kukszi 2020.07.17. 07:59:06

Tetszik a nyilatkozata! Igazi Juventino
Szezon végén vàltani, változtatni kell! Ez nem vitás.
Edző valamint játékosok távozására lesz szükség.
Kiváncsi vagyok milyen neveket fognak bedobni a lapok a következő hetekben, mint edző jelöltek.

simoni 2020.07.17. 08:28:03

@Joseph Toser: „A visszaesés főleg akkor jelentkezik, amikor cserélni kezd a mester, ez pedig nem vonatkoztatható el attól, hogy az elmúlt tíz évben milyen sikereket értek el az edzők [...]”

Ez úgy is értelmezhető, hogy nincs minőség a padon. Akiket be tud cserélni, azokkal nem tudja tartani a színvonalat.

„[...] Sokat olvastam a tegnapi felállásról és a cserékről, de mindig a játékosok lépnek pályára. Ha nem megfelelő indíttatással lépnek pályára, az nem Maurizio Sarri hibája, amiért nem motiválta őket. [...]”

Ez a kulcsmondat. Egy Juve-játékosnak nem kell szerenádot adni, hogy odategye magát a pályán. Ez az ALAPVETŐ ELVÁRÁS azokkal szemben, akik a bianconeri mezt akarják viselni. Tacchinardi idejében legalábbis ez még így volt, ahogy az előbb fejtegettem. De úgy néz ki, hogy a nagy brand építés és a BL álmok kergetése közben ez valahogy elveszett.

Szóval szerintem Tacchinardinak szinte minden szempontból igaza van. Ahogy én láttam, a Milan és a Sass elleni összeomlásnak elsősorban mentális okai voltak. Egyszerűen 2-0-nál zsebben érezték a srácok a meccset, átváltottak az utóbbi években megszokott energiatakarékos alibi-üzemmódra. De most nem volt szerencsénk, nem volt elég elcsalni a maradék időt, mert az ellenfél még nem akarta feladni. Az Atalanta elleni meccset nem venném ide, az más tészta volt. Ők egyszerűen lefociztak minket.

Emiatt pedig Sarri és a vezetőség felelőssége is abszolút felmerül, de ennek az értékelésével most már várjuk meg a szezon végét.

del pipi 2020.07.17. 08:47:51

@simoni: Az összes szavaddal egyetértek, az elsőtől az utolsóig.
Még talán egy gondolat, az utóbbi időben nem is feltétlen a rúgott gólok számával van a probléma, mert ha egy Juventusnak minimum 2 rúgott gólja van azzal már minimum meccset kell nyernie, vagyis korábban meccset nyert.
Ami még nagyon szembe ötlő hogy mennyire szétkapja a csapatot egy kapott gól, ez borzasztó, most örülnék első körben ha a Laziot hoznánk.

JuventusFanatikus 2020.07.17. 09:12:25

Teljesen egyetértek Alessióval.

steven.h 2020.07.17. 09:52:38

@pedronegroo: Ahhoz kellene egy erős olasz mag akik tudják mit jelent a Juventus. Utánpótlásunk nincs, ezért kellene az olyan játékosokat megszerezni mint Locatelli vagy Zaniolo és az olyanokat megbecsülni mint Pellegrini, hogy valami Juventus identitást visszaadjanak a Juvénak, mert az kiveszni látszik elég erősen.

Camoranesi90 2020.07.17. 10:12:30

Nagyon jó meglátásai vannak, játékosként is szerettem, nagyon kellene hasonló mentalitású játékosból vagy három.

venember83 2020.07.17. 10:46:07

@Camoranesi90: örülök, hogy azért pár olvasónak tetszik ez a kivételesen tartalmas cikk.

Alessio próbálkozott az edzősködéssel, azért is védi a mundér becsületét, meg nyilván nem akarja bírálni a vezetőséget, de az is tény, hogy rendkívül könnyű az összes fekáliát ráborítanu a bizonyos fokú kritikát kétségtelenül és mindenképpen megérdemlő bagósra.

Leram7 2020.07.17. 11:01:28

Szerintem Sarri nem a megfelelő edző a padra. Mindazonáltal, ha kap még 1 évet, akár össze is érhet a munkája.

Allegri sokkal precízebb volt, sokkal jobban nyúlt bele a meccsbe, több felállást ismert.

Sarri nagyon egyarcú és ezt egy jó csapat könnyedén megfoghatja.
Akkor érdemes edzőt cserélni, ha Guardiola féle nevet tudunk leültetni. Esetleg Allegri visszahívása lehet opció, de ilyen Inzaghik és Gattusok semmivel sem jobbak Sarrinál.

Barolo4 2020.07.17. 11:04:08

@steven.h: +1
Fontos vélemény.... a lényeg, hogy a keretnek így is úgy is változnia kell.... sztem a legvalószínűbb forgatókönyv jelenleg, hogy a bajnokságot erőlködve behúzzuk (abban biztos vagyok, hogy ha nem akkor edzőváltás lesz), bl-ben meg legkésőbb a 8-ba kiesünk... talán jobb is így és talán ez kell a nagyobb változáshoz. A fő kérdés az sztem, hogy Sarri mennyire tudja az öltözőt kézben tartani.... ez az amiben nem látunk bele... ha nem akkor el kell küldeni, ha igen, akkor adnék neki még egy évet (feltéve, hogy nyerünk idén), hogy a saját igazolásaival mit tud kezdeni. Allegrit kedveltem, de nem kívánom vissza, max vészmegoldásként, akkor inkább jöjjön egy fiatal sikeréhes edző. Forza Juventus!

Camoranesi90 2020.07.17. 11:17:36

@venember83: Meg nem is elegáns elvitetni vele a balhét. Főleg, ha még ezzel együtt is lesz év végén valamilyen sorozatban győzelmünk. A bajnokság úgy gondolom, és remélem, hogy ezzel az utolsó 3 meccses intermezzóval is megvan, meglesz.

A Bl-re meg jelenleg sincs kisebb v nagyobb esélyünk, még ezzel a jelenlegi lebonyolítással sem. Ott amiben bízhatunk, hogy a franciák 3-4 hónapja nem láttak éles meccset, csak tv-n keresztül. Ha ott túljutunk, utána történhet bármi.

Hülye év ez minden tekintetben, de ha ő marad az edzőnk, akkor viszont nem ártana az ő kérésére igazolni. (Nincs előttem Kulusevski sztorija sem, de az Arthur-Pjanko csere még friss), jó lenne ezeket edzői véleményezéshez kötni.

Andras74 2020.07.17. 12:30:02

@Camoranesi90: ugyanolyan rizikó egy edző köré igazolni, mint bármi más.
Ha nem válik be a választott taktika, bármi okból, amihez az edzőnek igazoltak, akkor hogyan tovább?
Kuka az összes új igazolás? V edző váltás? Akkor az új edző kerül kész helyzetbe.

Szerintem az a legjobb, ha van egy fiatalos, lendületes, sikerre éhes keret, és egy rugalmas, sokrétű, alapos, agilis edző.

Aztán felébredtem, mert a bilibe lógott a kezem.....

Camoranesi90 2020.07.17. 12:50:47

@Andras74: Világos, de egy ideális világban, az edző mindig a játékos ok fölött állna. Még ha tudjuk hogy a gyakorlat mutatott már mást is...

Nálam ez úgy néz ki, hogy van egy adott keret, amihez ha hoznak egy edzőt, akkor azt nyilván azért teszik mert illik az elképzelése és a tudása, vagyis összességében a munkája a klubhoz.

Nyilván, ha valakit idehozok, azért teszem hogy nyerjünk, és ha egyértelmű, hogy az edzőhöz a keret nem kompatibilis, akkor alakítunk rajta, vagy más edzőt választunk....

Ne nyúljunk messzire, gondolom ha fix lesz Ragnick bejelentése Milanoban, ne legyen kétségünk, hogy meg fogja kapni az általa kért Szoboszlait és a másik 3-4 kiszemeltet, és ha módjában áll, akkor a fölösleget ki fogják alóla tenni. Én legalábbis így járnék el.

Nem tudom elképzelni, hogy tavaly Sarri azt mondta volan hogy jövök, történjen bármi az igazolási piacon.

Szerintem Alonso, Jorginho és Lukaku is ha jól emlékszem alapvető kérése lett volna az öregnek, szó volt Rakitic megsszerzéséről is, ahogyan kezdetben Dybalaát abszolút le akarta passzolni. Mint tudjuk ezek közül nem valósult meg semmi sem.

Nyilván, nyakunkon maradt Khedirától Rugánni-ig mindenki, és - nem ismerve a most heti hétfői City elleni fellebbezett döntést - félt a vezetőség a pénzügyi fairPlay megszegésétől is. De ezt még egyszer nem játszhatják el, mármint Paratici és Nedved, mert ha az öreg következetes, és most sem igazolnak neki, akkor már csak becsületből is fel kell állnia, függetlenül az idei év eredményeitől.

Juventino86 2020.07.17. 12:58:19

Nagyon igaza van amúgy. A középpálya méltatlanul gyenge. Nincs igazán kivétel, Bentancur is borzalmasan játszik az utóbbi időben. Rabiot javul, de egy hisztis pics@, Matuidinek pedig egészen egyértelműen technikai hiányosságai vannak. Ramsey pedig - ha éppen egészséges - el tud nagyon tűnni. Erre a középpályára még Arthur is komoly erősítés, de kellenek még igazolások. Nem szoktam alapvetően fiatal olasz játékosok mellett érvelni, mert elég gyenge a felhozatal, de most Locatellit elhoznám. Nem mozog rosszul ebben a szezonban, és olaszként talán át tudja érezni, mit jelent nálunk játszani. Forza Juve!

Andras74 2020.07.17. 13:12:15

@Camoranesi90: igazad van.

Ugyanakkor engedj meg egy gonosz, ám reális kérdést: Conte és/vagy Allegri nem érdemelte ki, h így igazoljanak nekik is?

Il Principino 2020.07.17. 13:28:37

2000-ben sikerült 9 pontos előnyt elherdálnunk sajnos,ami máig felfoghatatlan egy Juventus esetében :(
Viszont a sasok sincsenek jó passzban mostanság és csak remélem hogy 2-0 után nem dőlünk hátra ismét!
Lassan az Atalanta jelenti a legnagyobb veszélyt ránk nézve,de leginkább önmagunk!

steven.h 2020.07.17. 13:36:40

@pedronegroo: Igen, pontosan ő volt, menesztették is azonnal, ha jól emlékszem

Il Principino 2020.07.17. 13:38:07

@pedronegroo: pontosan,valamint a MU elleni bl elődöntős kizúgás hazai pályán 2-0-ás vezetés után lett 2-3 a manchesteri 1-1-et követően..Bár az 99-ben volt..Voltak a nagy Carlonak blamái sajnos..

pedronegroo 2020.07.17. 13:45:21

@steven.h: @Il Principino: Allegri meg 8-ról bukta a Milan élén a bajnokságot szóval van ilyen, pont Sarrinál ne lenne? Nem falra festve az ördögöt de a bagós nem tud célfocit játszani, pedig csak ennyit kellene tenni a következő 3 meccsen... betolni a buszt és kontrából minden meccsen verni egyet aztán bekaphatná mindenki! :)

Il Principino 2020.07.17. 13:58:57

@pedronegroo: Művészet lenne innen elbaszarintani az tuti :)Hátralevő 5 bajnokiból 3 otthon 2 pedig idegenben,amik szintén nyerhetőeknek látszanak.
Sarrinak eddig a Juve élén 2/0 a megnyerhető kupák száma.
Ha elúszik a bajnokság szinte biztos hogy repülni fog!

Camoranesi90 2020.07.17. 19:07:47

@Andras74: de, nyilván Conte anno kapott neveket, akiket tuti ő akart, mondjuk más polc volt mint a szurkolói listák...Pelus, Giaccherini, Padoin...

senky 2020.07.17. 19:14:58

@simoni: Teljesen igazad van. Azok a regebbi jatekosok,mindent beleadtak, ritkan hianyoztak a csapatbol,komolyabb serulesek miat is minimalis ideig,hamar felepultek ,nem mint Khedira es ... .

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása