Az Atalanta elleni mérkőzés

serie_a_logo_2019-20.jpgA bajnoki címvédő Juventus ahelyett, hogy a Lazio vereségét kihasználva tíz pontra növelte volna előnyét, meglepő vereségbe szaladt a San Siróban, s ma este a szezonban kiváló formát mutató Atalanta csapatát fogadhatja az Allianz Stadiumban.

A bergamói csapat, azon túl, hogy az Intert beelőzve a tabella harmadik helyén áll, fantasztikus szezont fut az európai színtéren is. Az Atalanta a Bajnokok Ligája csoportköréből túllépve a Valenciával találkozott, s kettős győzelemmel lépett tovább a sorozat legjobb nyolc együttese közé, ahol a Paris Saint-Germain ellen próbálhatják majd folytatni a történelmi szériát. 

Maurizio Sarri 22 fős keretébe visszatérhetett az AC Milan elleni mérkőzést sárga lapos eltiltás miatt kihagyó Paulo Dybala és Matthijs de Ligt is.

A két csapat őszi találkozója alkalmával a házigazda Atalanta előbb büntetőt hibázott, majd Robin Gosens fejesével megszerezte a vezetést. A zebramezesek aztán megrázták magukat, s Gonzalo Higuaín duplájával megfordították a mérkőzést, végül Paulo Dybala egyéni alakításával alakult ki a 3:1-es végeredmény.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők:Chiellini, de Ligt, Alex Sandro, Danilo, Bonucci, Rugani

Középpályások: Pjanić, Ramsey, Matuidi, Rabiot, Bentancur, Muratore

Támadók: Ronaldo, Dybala, Douglas Costa, Cuadrado, Higuaín, Bernardeschi, Olivieri

A 21:45-kor kezdődő mérkőzést a DigiSport 1 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8715994284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dani1342 2020.07.11. 19:12:06

Kötelező nyerni ez a horda megint kikapott a sánta immobilevel az élen, de ha még 10 percet hoszabbitanak nekik lehet talalnak egy golt.

Andras74 2020.07.11. 19:12:43

Kikapott a Lazio.
Ma le kell rendezni a bajnokságot!

pedronegroo 2020.07.11. 19:15:26

Az Atalanta akár még bajnok is lehet! :) Szimpatikus csapat, 1 pontot én leadnék nekik! :)

JuventusFanatikus 2020.07.11. 19:18:35

@pedronegroo: Meg a nagy fenét. Szerezzenek máshol pontokat, azt se bánnám, ha ezután minden meccset megnyernek, de ma üres kézzel kell, hogy hazamenjenek.

Bodnar Daniel 2020.07.11. 19:23:11

Nem leszek szimpi, de nagyobb valószínűséggel fogunk ma veszteni mint bármikor, senki ne dőljön a kardjába, ha ez így lesz. Még mindig belefér. Szerintem az Atalantán kívül mindenki verhető lesz a továbbiakban.

Persze jó lenne nyerni mint mindig, de most ez nem lehet elvárás 100%-ban. Mert igazából ez az igazi derbi ebben a szezonban. Mondjuk erről csak az Inter tehet.

dobor norbert 2020.07.11. 19:27:30

@pedronegroo: Te a máltaiaknál vagy a vöröskeresztnél melózol?

pedronegroo 2020.07.11. 19:47:56

@dobor norbert: A templomosoknál! :) Nagy a szívem nem kérdés! :) Szóval ma bármilyen eredmény lesz én nem leszek szomorú! :)

bombahoppa 2020.07.11. 19:55:43

Legyünk őszinték, készülünk a kilencedikre, miközben az egyik legszimpatikusabb csapattal játszunk rangadót. Felkiáltójel!

Random gondolatok a könyvtárban:
vote4bombahoppa.blogspot.com/2020/07/szombat-esti-laz.html

GGábr81 2020.07.11. 20:08:43

Jujj ez nem jó nem jó! Kikaptak, nem ünneplek, mert aztán mi is megfázunk. Abban csak az lenne a szép, hogy az amerikai csapat feljönne a második helyre. Nem is értem Atlantából az a sok repülőút nem fárasztaja őket? Amúgy, ha nem kapunk ma ki, akkor nem leszek ma ki és nem gondolom, hogy bárki maki.

Andras74 2020.07.11. 20:28:57

@pedronegroo: ilyen nincs. Ez profi futball. Nyerni kell és kész!

Juvegaspy 2020.07.11. 20:35:45

@Bodnar Daniel: ez az 50eve nem latott black out utan nem fer bele.
Meg kell mutatni hogy mi vagyunk Olaszország királyai

Apuleius 2020.07.11. 20:50:32

Juventus XI: Szczesny; Danilo, De Ligt, Bonucci, Cuadrado; Rabiot, Bentancur, Matuidi; Bernardeschi, Dybala; Ronaldo.

2020.07.11. 20:51:44

Matuidi? Ez valami rossz vicc?

JuventusFanatikus 2020.07.11. 20:57:33

@Apuleius: : Matuidi és Danilo egy szélen azért nem semmi. A bal oldalon elképesztő technikai megoldásokat láthatunk majd.

Bentancur most bizonyíthat registaként, ez lesz az igazi értémérő.

2020.07.11. 20:59:43

Remélem, valahogy behúzzuk. Egy inter elleni játék kéne.

Grinta 2020.07.11. 21:06:15

@JuventusFanatikus: És lehet hogy pont ebből nyerünk majd.Mármint a fix baloldalból.Fociban soha sem lehet tudni.Jelentheti ez a jobbszárny attakját.

Grinta 2020.07.11. 21:10:29

Mondjuk hogy Bernardeschivel mit akarunk,az talány.Ameddig nem játszana,legalább elfelejtenék milyen szinten is játszik.Volt mostanában hajtósabb,jobb meccse,ez vitathatatlan,de az hogy kapu,az mi?Azt nem tudja.És támadóposzton,ez tarthatatlan.
Nem vagyok az a,kezdők,emberek ellen,ezt tudhatjátok,csak érdekes dolog.Szurkoljunk a csapatnak,és legyen meg a bajnoki cím!Gyerünk Juve.

dobor norbert 2020.07.11. 21:11:30

@JuventusFanatikus: Az az érzésem,h nem leszünk harapósak,de mákunk lesz.

dobor norbert 2020.07.11. 21:13:19

@Holloka: Nyögve-nyelős egygólos győzelem. De már most szétasz az ideg!

JuventusFanatikus 2020.07.11. 21:22:01

@Grinta: Mindenféleképp a jobb oldalon érdemesebb támadni, mert az ügyesebb játékosok csak arról vannak, és az utóbbi időben is arról vezettünk normálisabb offenzívákat.
Szerintem a védekezés miatt regista Benta, így automatikusan kell egy b-t-b középpályás a helyére, és csak Matuidi elérhető, mert ugye bő a keretünk...

Bernardeschi összjátékára nagy szükség van, ha az ellenfél tizenhatosa előtt akarunk labdát tartani, helyzeteket kidolgozni, ezt Sarri is látja, és nem véletlen játszatja folyamatosan + a rengeteg mezőnymunka is mellette szól. Ha gond van, jön Costa és eszetlenül ostromolja a védelmet, de sokkal jobban járunk, ha az olasz kezd, és a brazil váltja.
Ha Fede minimum hozza azt amit a Milan ellen (nyilván, az áramszünet előtti teljesítményre gondolok), akkor nagy hasznunkra lesz.

Dybali 2020.07.11. 21:40:08

Pihent a két kulcsfontosságú játékosunk. Nyomni kell és nem lesz baj

JuventusFanatikus 2020.07.11. 21:42:41

Ja, tényleg itt van Ramsey is, de úgy néz ki Sarri is mindig megfeledkezik róla:P

danimester1 2020.07.11. 21:48:42

Forza csináljuk meg!!+10 kell!!!

Mitya10 2020.07.11. 21:50:26

Okè h meccs eleje de ez hogy nem sàrga lap? Telibe kaszàlta Dybalàt ìgèretes helyzetben...

elnemmegyek 2020.07.11. 21:53:40

Azert ott Dybala felrugasanal elmaradt egy sarga.. Benta meccsek ota az elorejatekban borzaszto suta, cserebe Rabiot tokosen jatszik.

Mitya10 2020.07.11. 21:56:27

Jesszusom ez a bìrò tènyleg 1 idiòta... fasza lesz

Rikoo 2020.07.11. 22:04:06

Ez eddig qrva égő. Taktikailag meg van ölve a csapat. Következetesség a lényeg.

MdewC 2020.07.11. 22:04:23

Ezt a Zapatat le kell igazolni.

Abban a pillanatban.

Mondjuk ilyen fos csapat teljesítményt amit megint hozunk...

Sarri távozását minimum annyira várom mint Khediraét.

Hajrá!

danimester1 2020.07.11. 22:04:26

Ez a bíró egy farok!Az Atalanta nagyon megy lefociznak minket egyelőre!Labdatartás,gyorspasszok,kombinatív játék szépen játszanak

2020.07.11. 22:04:35

Mint valami beszari kiscsapat. Kurva gáz.

west30 2020.07.11. 22:05:44

@Rikoo: El nem tudom kepzelni, hogy Sarri a kovetkezo szezont is a Juventus padjan kezdje,teljesen idegen test a Juventusban,valoszinuleg o sem tudja hogy kerult ide.

giorgio007 2020.07.11. 22:05:48

Végülis szabálytalanságból indult az akció. Tőlünk tuti elvették volna a gólt.

Nathas 2020.07.11. 22:07:27

Szerintem ellenünk a Dybala elleni szabálytalanságot és Zapata lökését is lefújták volna, pedig én tényleg nem vagyok "hülye bírózós" fajta

Dante01 2020.07.11. 22:07:40

Valahogy gondoltam, h ez lesz. Nem is vagyok kiakadva. Szerintem kipicsàz minket az Atalanta, de ez van. Nekik most nagyon megy nekünk még nem.

Rocky80 2020.07.11. 22:10:21

Nincs itt semmi gond. A Lazio is kikapott.

Sőt, ha ugyanígy folytatják, kikaphatunk akár a jövő héten is.

2020.07.11. 22:10:23

Ez a gyökér Zapata is egy állat. Szörnyű eddig :(

2020.07.11. 22:11:15

Az Atalanta meg nagyon de Ligt kinyírására megy...

Nathas 2020.07.11. 22:15:07

@MdewC: akkor nem lép de Ligt farkára? :-)

Rikoo 2020.07.11. 22:16:40

Ez milyen új szabály?
Mától érvényes? :D

Andras74 2020.07.11. 22:18:05

@Rikoo: Sarri következetességet igért. Szavatartó.....

Andras74 2020.07.11. 22:19:15

@MdewC: Khedira sokkal kevésbé kártékony.

GodPiero 2020.07.11. 22:19:35

Ez magalázó ránk nézve....
Főleg hazai pályán....

danimester1 2020.07.11. 22:19:42

Gyúr rá a spori hogy a lehető legtöbb Juve játékost kiszórja a láció ellen.Mintha nem is hazai pályán lennénk.Az eddigi produkciónk a nullával egyenlő,Matuidival és Daniloval a balon eléggé csontgyönge eddig.

Andras74 2020.07.11. 22:20:29

@west30: úgy, h egy rakás lóvét perkáltunk érte a Dinamó Londonnak.....

Andras74 2020.07.11. 22:21:34

@Rocky80: ez rendkívül biztató....

Rikoo 2020.07.11. 22:25:43

City közben megint pörget egy négyest és még csak 65. perc van.
Nehéz BL esélyről beszélni, miközben látjuk mi történik a pályán, sajnos.
A BL másik esélyese teljesen lejátsza a csapatot.

danimester1 2020.07.11. 22:26:31

Megint lehozunk egy félidőt kapralövés nélkül?Vagy csak simán leadjuk a meccset az eredmény tudatában???

Andras74 2020.07.11. 22:26:44

Eddig rossz nézni, amit művelünk.
De hiszek az optimistáknak: jó lesz ez. Jön a sarriball.
Csak rosszak hozzá a játékosok, meg időt kell adni stb.
Sajnos, ahogy múlik az idő, úgy múljuk alul magunkat.
Kisebb csoda, h ennyi kapott góllal még az élen vagyunk.

Már szeptemberben károgtam, h túl sok gólt kapunk, és rendbe kéne tenni a védelmet.

Vicc, amit futball címén művelünk, milliárdos kerettel.....

Andras74 2020.07.11. 22:28:30

@danimester1: eddig sikerült nem eltalálni a kaput.

De a mágus majd változtat, és minden szép lesz!

danimester1 2020.07.11. 22:29:09

60-40 a labdabirtoklás úgy hogy otthon játszunk!Most akkor melyik a kiscsapat!?Nem értem mi van a srácokkal!!

danimester1 2020.07.11. 22:30:55

@Andras74: értem hogy erőltetett menet meg minden,de mindegyik csapatnak az basszus!A mágus azzal változtatna nagyot ha magát cserélné le de úgy véglegesen!

GodPiero 2020.07.11. 22:31:22

Azért azzal gondolom mindenki tisztában van hogy nem azért vagyunk még a tabella élén mert annyira jók vagyunk, hanem a Lazio ilyen szar...
Ha a csövesen múlna most az ezüstért küzdenénk....

Nathas 2020.07.11. 22:31:29

@danimester1: Danilo sokat kap, de nem igazán értem miért. Jhv létére a balon kell játszania, így azért nehéz megváltani a világot. Matuidi viszont nem tudom, hogy hogyan kaphat pénzt a labdarúgó tudományáért.

Andras74 2020.07.11. 22:35:46

@danimester1: lehet, h néhány csapat jobban fel lett készítve.

m.martin91 2020.07.11. 22:35:48

Csank János mester szavai jutnak eszembe, mikor hosszú évekkel ezelőtt a vereség okairól faggatták a mérkőzés után: "Hát, nem tudtuk megtartani a labdát a középpályán..."

Juventino86 2020.07.11. 22:36:36

Szégyen.... Kiscsapatként játszunk. Az a baj, hogy sürgősen ki kellene találni valami mást, de Sarri erre alkalmatlan. Több játékos is nagyon gyengén játszik. Matuidi egészen gyenge technikailag, Bernardeschi egy kézifék a támadásoknál. Lefociznak minket, ez az igazság. Remélem, hogy Sarri és Paratici lelép a szezon végén, de igazából Nedved is mehet.

danimester1 2020.07.11. 22:36:42

Erre befújták volna ellenünk a tizit az tuti!
@Nathas: Sandrot kellene játszatnia hogy visszatérjen a kondija pl. meg Ramseyt.A kékek jó és támadó focit játszanak,így jobb lenne talán.Az összes akció a jobbon megy vagy középen,ezt meg simán levédekezik.

Csak Csucsu 2020.07.11. 22:37:08

de Ligt és Bentancur összehozta. Bernardeschi helyett lenne vmi értelmes támadó játékos 4-3-3 ban nem lenne rossz csak Dybala mindent lead... :) azért ennyire nem kéne tolni Ronit

Rikoo 2020.07.11. 22:37:19

Kiváncsi vagyok milyen változtatások lesznek. Az a baj, hogy nem feltétlenül a cserék jelentenék a megoldást, hiszen taktikailag szinte esélye sincs a csapatnak, begyakorolt mozgások helyett a folyamatos értetlenkedés megy. Borzasztó ezt látni.

Leram7 2020.07.11. 22:37:53

Ez a középpálya jelenleg átjáróház.

Több játékos tompa, kéne frissíteni a csapaton Sarrinak.

Ramsey, Costa jöhetne.

Az atalanta előtt meg le a kalappal, nagyon szurkolok nekik, hogy ők legyenek a 2.ok.

Juventino86 2020.07.11. 22:37:55

@Rikoo: És ez Sarri hibája egyértelműen.

hurbiny3k 2020.07.11. 22:39:33

Ahogy Juhar mondja.. Olaszország legjobb csapata játszik a Juve ellen..

Mitya10 2020.07.11. 22:39:43

Igazàbòl teljesen èrthetetlen h ez az Atalanta h nem kèpes bajnok lenni... Messze felül mùlnak mindenkit jàtèkban de gondolom ők is ilyen Lecce fèlèk ellen buknak rengeteg pontot. Arra nehèz szavakat talàlni amit 45 perc alatt csinàltunk. Dybala + De Ligt talàn akik tènyleg odateszik magukat a többi mind siralmas. Benta pedig nem regista semmi köze hozzà...

JuventusFanatikus 2020.07.11. 22:40:03

Várjuk már ki a meccs végét...

Kezdésnek hozzuk be Pjanićot, hogy legalább a labdát meg tudjuk tartani, mert még ez is nagy problémát okoz.

Rocky80 2020.07.11. 22:40:04

Kicsik ellen 13-2, nagyobbak ellen 5-2. Csak nem ide...

Nem lesz itt semmi gond, a Milan ellen csak kisiklás volt, az okokat sem kell vizsgálni mert ez minden csapatnak benne van. Ott folytatjuk ahol abbahagytuk előtte.

:D

GGábr81 2020.07.11. 22:40:38

És így még fájóbb a milányos kudarc, mert azok nem voltak jobbak. Viszont itt most csak szopni fogunk 90 percig. Nem tudom mit szívnak ezek, de nekem is küldjenek...

Juventino86 2020.07.11. 22:41:05

@JuventusFanatikus: Pjanic tényleg jöhetne Matuidi helyett. Az a gond, hogy hiába várjuk meg a meccs végét. Lehet, hogy nyerünk így is, bármi benne van még, de sajnos az már világosan látszik, hogy Sarri nem kompatibilis a csapattal.

2020.07.11. 22:41:11

Mintha nem a bajnoki címért, hanem a kiesés ellen küzdenénk. Ilyen játékkal nagyon szoros lesz a vége, nem is értem, hogy engedhetjük ezt meg magunknak. Igazából az Atalanta előtt le a kalappal, semmi bajom nincsen velük, ahogy ezen a meccsen is lehetett erre számítani. Sokkal inkább a Milan ellen nem kellett volna az "áramszünet".

Andras74 2020.07.11. 22:42:18

Most (is) utálni fogtok, de sokat jut eszembe Del Neri.
Ezt a teljesítményt még tőle is nehéz lenne elfogadni.
Az Atalanta élvezi a futballt, mi pedig szenvedünk...

Nem értek a focihoz, tényleg nem, de nem szórakoztató, amit ebben a szezonban látok.

Nem találtuk el a kaput, egy egész félidő alatt. Az a szerencsénk, h az Atalanta visszafogta magát, és kényelmesen gurigáztak.

Nagy öngólt lőttünk Sarrival. Pont annyit hoz, amennyit vártam tőle. Gyakorlatilag semmit.
Lehet, h nyer neki a csapot egy címet, de azt ajándékba kapja.....

danimester1 2020.07.11. 22:43:06

@Andras74: @m.martin91: egyetértek veletek ez a bajok forrása.Nem hiszem el hogy ebben nincs benn Szarri keze.
@Juventino86: Sajnos a meglátásod helytálló...bizzunk a csodába hogy a 8x bajnok képes lesz felnőni a nagy Atalantához hogy otthon legalább egy x-re hozzuk.Ja! és hiába más kávéház a BL,ha túlmegyünk a Lyonon ott lesz a végállomás ez szinte borítékolható mert a sebességünk mint a keret átlag életkora...

Apuleius 2020.07.11. 22:43:14

A szünetben edzőt kellene cserélni.

Zombijuve 2020.07.11. 22:43:24

Hetek óta mondom, hogy az Atalanta az egyik, ha nem a legjobb csapat Európában. Nem lenne nagy meglepetés, ha megnyernék valamelyik sorozatot.

2020.07.11. 22:43:35

Ja és az Atalanta valójában tényleg az a csapat, aminek a Juventusnak kéne lennie. Ezt most a meccs és a szezon eredményétől függetlenül mondom.

Andras74 2020.07.11. 22:44:34

@JuventusFanatikus: ez már a sokadik meccs, aminek ki akarjuk várni a végét.

Andras74 2020.07.11. 22:45:24

@Rocky80: ezt igérte a mester. Következetesek vagyunk.

GGábr81 2020.07.11. 22:45:33

@Apuleius: szünetben Roni átveszi szerintem.

Nathas 2020.07.11. 22:46:15

@Rikoo: "Az a baj, hogy nem feltétlenül a cserék jelentenék a megoldást, hiszen taktikailag szinte esélye sincs a csapatnak"

Ez komoly? Ne is nézzem a 2. félidőt?

Juventino86 2020.07.11. 22:46:34

Elfogyott a türelem, ami nálam mondjuk nem is volt meg. Sarrit minél hamarabb el kell küldeni.@danimester1: Hát igen, így a BL-ben elég rosszak az esélyeink.

Andras74 2020.07.11. 22:47:02

@Juventino86: bennem soha fel nem merült, h Sarri kompatibilis lesz a Juventussal.

Camoranesi90 2020.07.11. 22:47:22

@Zombijuve: a bajnoksághoz meg ezen kívül buknunk kell legalább 2 meccset, annyit meg nem fogunk, meg így sem hogy gyök alatti minőségű a játékunk...De a bl, főleg iden, az atalanta sorsolása mellett , remélem sikerül nekik

2020.07.11. 22:47:23

Nem is értem bassza meg, hogy Matuidi miért kezd egy Atalanta ellen, mikor a labdát nem tudja se átvenni, se megtartani, se továbbítani. Pjanić sürgősen kéne, ahogy Berna helyére Costa is. Legalább ezzel egy nagyon halvány remény lenne.

Ádám.84 2020.07.11. 22:47:57

Hát, a Lazio veresége megint megzavarta a fiúkat...

Andras74 2020.07.11. 22:48:59

@danimester1: erre a keretre azért ennél jobb taktikát is ki lehetne találni.

Nathas 2020.07.11. 22:49:43

@Andras74: "az a szerencsénk, h az Atalanta visszafogta magát" megkegyelmeztek?

Rikoo 2020.07.11. 22:49:46

@Nathas: Dehogynem. Lehet Sarri húz valami váratlant.

Andras74 2020.07.11. 22:50:47

@Ádám.84: meg.......
Mi lesz, ha nem kapnak ki???

Camoranesi90 2020.07.11. 22:51:26

Zapata meg évek óta a liga egyik legjobb befejező játékosa, én már a sampbol is 3gybol elhoztam volna, de összességében is nagyon egyben van Gasperinivel a csapat, mai meccstol és az év végi helyezéstől függetlenül le a kalappal ezért a két évért!

Andras74 2020.07.11. 22:51:50

@Nathas: a 25. perc óta "csak" gurigáznak.

west30 2020.07.11. 22:53:18

@Andras74: Egy jo kis harmascsere,egyszer mar majd nem bevalt.:)

Attilio79 2020.07.11. 22:54:05

Inkább nem írom le a véleményem egyelőre....

Andras74 2020.07.11. 22:54:59

@west30: majdnem. Csak a majd kimaradt belőle.....

GodPiero 2020.07.11. 22:55:24

@Camoranesi90: Játszunk még a Római duóval....
Simán összejöhet 2 vereség sajnos....

Andras74 2020.07.11. 22:56:26

Sajnos, nagyon elfogult vok.
Sarri nem tud olyat tenni, h megkedveljem. De nem is próbál.

Andras74 2020.07.11. 22:57:04

@GodPiero: a Sassuolo tuti zakó......ha így folytatjuk.

Nathas 2020.07.11. 22:57:05

@Rikoo: nem megy a szekér, de a Matyi-Pjanic cserén kívül (ami persze nagyon nem mindegy!) játszott már tűrhetően is ez a brigád, nemde?

Andras74 2020.07.11. 22:58:15

@Nathas: a tűrhető a Juventus szintje???

danimester1 2020.07.11. 22:58:35

Sarri: " Rúgjátok kézre a labdát!"

2020.07.11. 22:59:19

Igazabol nagy kar h CR es Dybala erzi egymast, de tarsaknak fingjuk sincs mit akarnak, hova indulnak stb. Matuidi azt sem tudja melyik rendezvenyen van. Kar h ez a Juventus es alapembernek szamit.

Rikoo 2020.07.11. 22:59:31

Hát ezt nem érdemelte meg a csapat, de semmi gond. 1-1 Forza!!

juve28adam 2020.07.11. 23:00:03

Ha már máshogy nem megy...

Zombijuve 2020.07.11. 23:00:04

Most visszakaptunk valamit. A semmiből egyenlítettünk.

Andras74 2020.07.11. 23:00:09

CR-nek vannak idegei, pedig azt hittem, h ki sem jött a 2. félidőre.

Ezzel az 1:1--gyel meg is békélnék.....
Eddig hízelgő lenne számunkra.

Rikoo 2020.07.11. 23:00:21

@Nathas: Persze. Néhány kisebb csapat ellen igen.

Andras74 2020.07.11. 23:00:40

@danimester1: az legalább egy konkrét utasítás.

Leram7 2020.07.11. 23:00:45

Én erre nem adnék 11-eset. Úgy látszik a sors most velünk van.

Nathas 2020.07.11. 23:00:56

@Andras74: csak tűrhetően játszottunk? Nem gondoltam, hogy idézőjelbe kell raknom, azt hittem egyértelmű, hogy mire célzok.

Nathas 2020.07.11. 23:04:51

@Rikoo: ők voltak az ellenfeleink, nagy csapat ellen még nem játszottunk az újraindítás óta. Feltételeztem, hogy ez nem szerencsétlen Sarri hibája.

danimester1 2020.07.11. 23:05:47

Hentes stílusra vált az Atalanta!?Ez már nem szimpi!

Andras74 2020.07.11. 23:05:53

@Nathas: voltak momentumai a csapatnak. Ez nem vitatható. De összességében messze nem hoztuk a várt szintet. Ezért kár volt edzőt váltani, v legalábbis így kár volt.

Rikoo 2020.07.11. 23:09:14

@Nathas: Hát mi számít nagy csapatnak. A Milan ellen volt két meccs illetve a Napoli ellen is volt egy meccs. Kiábrándító teljesítmény mindegyik.
A mairól nem is beszélve.

Nathas 2020.07.11. 23:12:09

@Andras74: a bajnokság így is jön, és idén már több nézhető meccsünk volt, mint az elmúlt 2 évben. Mi itt a visszalépés?

Páran Allegrit óriási taktikusként állítjátok be, de lássuk be, hogy a bunker sokkal egyszerűbb, mint játszani a focit. Aki valaha is pályára lépett, az tudja ezt.

Rikoo 2020.07.11. 23:14:09

@Nathas: Ide tartozik még a Lazio elleni dupla égés illetve a Napoli ellen is volt még egy zakó, Sarri kínos nyilatkozatával együtt.
A Lyon ellen sem lesz egyszerű 0-1-ről.

Rocky80 2020.07.11. 23:14:54

Ez a Rabiot egyre jobb.

Nathas 2020.07.11. 23:16:00

@Rikoo: hát, ha minden meccsünk kiábrándító volt, akkor egyszerűen másként értékeljük a látottakat.

Dybali 2020.07.11. 23:16:46

@Rocky80: kb a legjobb most a pályán

Zombijuve 2020.07.11. 23:17:06

Még a végén behúzzuk ezt is!????!

Nathas 2020.07.11. 23:18:50

@Rikoo: Lazio? Nem tavaly volt? Nem véletlen beszéltem az újraindítás utáni időszakról.

Rikoo 2020.07.11. 23:20:48

@Nathas: Nem minden meccs. Néhány gyengébb minőséget képviselő csapat ellen tényleg elég egyoldalú volt az eredmény és a játék képe is.

danimester1 2020.07.11. 23:22:49

@Zombijuve: Úgy legyen!Igaz a x-el is növeljük az előnyt!

Rikoo 2020.07.11. 23:24:47

@Nathas: Jah értem. Tehát az számít, hogy mennyire villog a Lecce és Brescia ellen a csapat. Én ebből inkább nem kérek bocsi. A nagy meccsek számítanak igazán szerintem.

danimester1 2020.07.11. 23:25:14

Ennyit össze balfaszkodni!Hihetetlen hogy nem lehet azt a qrva labdát kilőni akár a stadionból!

Direct_01 2020.07.11. 23:25:59

Ez a Juve idén egy nagy 0! Bajnokság meg lesz de ennél senki se akarjon többet! !Ez a bergamoi csapat idén viszont,nos...erőn felül teljesít!

juve28adam 2020.07.11. 23:26:49

Nem szégyen kikapni egy jobb csapattól...

2020.07.11. 23:27:05

Nincsenek szavaim...

Direct_01 2020.07.11. 23:27:13

@Direct_01: Valami drasztikus változtatásokra van szükség,ez a Sarri-ball !!?Én kivágnám mint macskát ......mi! Nem jó irány sajnos!

MdewC 2020.07.11. 23:27:17

Egyre nagyobb vadbarmok vagyunk már bocsánat.

Égő amit csinálunk.

Nathas 2020.07.11. 23:27:35

@Rikoo: oké, arra voltam kíváncsi, hogy az elmúlt 2 évben hogyan játszottunk? Domináns csapatként? Vagy bekkeltünk, mint egy szaros kiscsapat?

2020.07.11. 23:28:40

Ennek az ukránnak is van évente 3 ilyen pillanata, abból fix, hogy 1 ellenünk... Szégyen!

Rikoo 2020.07.11. 23:29:19

@Nathas: Inkább taktikusnak nevezném.

Nathas 2020.07.11. 23:29:24

@Rikoo: nagy- és kiscsapat ellen egyaránt

Zombijuve 2020.07.11. 23:29:25

2x szerezzük meg a labdát és egyből eladjuk. Mit akarunk így egy ilyen felfogású Atalanta ellen.

Nathas 2020.07.11. 23:30:06

@Rikoo: persze, mi így nevezzük, egy másik csapat drukkere pedig antifocinak

Andras74 2020.07.11. 23:31:34

@Nathas: a visszalépés a több kapott gól, a több vereség és a kevesebb szerzett pont.
Ez elég tényszerű.....

Nathas 2020.07.11. 23:32:12

@Andras74: kisebb bajnoki serleg jár majd érte?

Szalnoki81 2020.07.11. 23:32:38

Az egész olasz labdarúgás egy szégyen egy bundás sz.. R. Kikap a lazio Kikap a Juve és Inter is. Ezt csinálják fordulok óta. Szégyen.
A Juve meg egy jóllakott motiváció nélküli csapat élén egy palira vehető erélytelen Sarrival. Őszintén mondom idén az Atlanta érdemelné a scudettot.
A BL álmokat meg nem is érdemes emlegetni

Rikoo 2020.07.11. 23:32:38

@Nathas: Láthatjuk van annál rosszabb is.

danimester1 2020.07.11. 23:33:28

Megin tizi!!Mondom ez volt Sarri taktikai utasítása!

danimester1 2020.07.11. 23:34:15

A hosszabbításban meg megnyerjük!:-)

Nathas 2020.07.11. 23:34:39

@Rikoo: @Andras74: Félreértés ne essék, nem tetszenek a látottak, de a tavalyi év után váltani kellett, mert már a Juventinok sem tudták nézni a meccseinket.

juve28adam 2020.07.11. 23:34:50

Csak így megy, szomorú.

Andras74 2020.07.11. 23:35:01

@Nathas: a kérdésedre vàlaszoltam.
Nem jár kisebb serleg, de attól még semmiben sem léptünk előre.

steven.h 2020.07.11. 23:36:42

@Nathas: tavalyi maximum fél év után. Azt mindenki elfelejti, hogy az a szezon nagyon is ígéretesen indult minden téren.

Rikoo 2020.07.11. 23:36:47

@Nathas: Összehasonlításképp nézzük meg az idei Real Madridot. Valószínűleg bajnokok lesznek full defenzív játékkal, de mégis úgy kell a klubnak és a szurkolóknak ez a cím, mint egy falat kenyér.

Grinta 2020.07.11. 23:37:42

Juventus mindenek felett,de amikből ma hoztuk a döntetlent,Attya Isten.Ez borzalmasan vékony produkció volt.Hazai pályán dominált le minket az Atalanta.Ez mindent elmond.Ha fordított lenne a szituáció,borzalmasan fájdalmas lenne,hogy egy ennyit játszó csapatot nem tudtunk megverni.Fizikailag sem festünk túl jól.Döntetlennek örülhetünk(ez se volt benne nagyon),ezen felül nem sok mindennek.J

steven.h 2020.07.11. 23:38:17

Ez a 11-es szabály pedig egy kib*szott vicc, az elsőre tuti nem adtam volna, de még a második is érdekes volt. Tényleg ez lesz? Mindenki majd próbálja a másik kezére bombázni a labdát?!

Nathas 2020.07.11. 23:38:59

@Andras74: igen. Legalább néha van nézhető meccsünk, az eredmény pedig azonos a tavalyival.

Andras74 2020.07.11. 23:39:35

Én így láttam, röviden összefoglalva:

MEGÚSZTUK.

Becsüljük meg ezt a pontot, mert nagyon fog kelleni a végelszámolásnál.

Remélem, a Laziótól nem kapunk ki, és akkor megleszünk. A Sas még meleg lesz.

Juventino86 2020.07.11. 23:39:45

TE jó éééég!!!!! A szerencse megmentette Sarri seggét. Két teljesen jogos tizit kaptunk, de holnap nyilván az összes gyökér ellendrukker bírózni és csalózni fog. De ez legyen az ő gondjuk! :)

Azért Bentancur nem kis hülyeséget csinált a második gól előtt. Egész tűrhetően játszik ebben az idényben, de valahol nagyon rossz, ha benne látjuk a jövő csapatának egyik középpályását....

GGábr81 2020.07.11. 23:41:10

Szegények. De ellenünk pont ilyeneket fújtak. Az első az biztos, hogy nem volt tizi akárhogy is, de az nem. Megúsztuk. A sors valamit visszaadott. Teljesen érdemtelen ez az 1 pont. De nem érdekel akkor is örülök.

Rikoo 2020.07.11. 23:41:12

Hát nagyon kiváncsi vagyok a vezetőség mit gondolhat most, mi lehet a terv a jövőre nézve.

Del Pybala 2020.07.11. 23:41:18

Nem értem mi ez a felháborodás a kezezések miatt a tizivonalon belul. Mi a mezonyben szabalytalan az bent is. Ennyinek kéne lennie a szabálynak és annyi.

Andras74 2020.07.11. 23:41:20

@Nathas: tavaly csak nézhetetlen meccsünk volt?
Lehet, h a Cseh2-t néztem?

JuventusFanatikus 2020.07.11. 23:41:45

Meg lett egy pont, de nem érdemeltük meg, mondjuk az semmit se számít. Nem szomorkodom, de egyáltalán nem örülök. Sokkal többet vártam.

steven.h 2020.07.11. 23:42:03

@steven.h: és még mielőtt jönnének azzal, hogy a Juve ellen szurkolok, egyáltalán nem, de ez a szabály a labdarúgás szégyene, ugyanolyan jogtalan volt az egész mint a Milan elleni. Egyáltalán nem érdemeltünk pontot, helyzetünk nem volt, de majd ezt is biztos kimagyarázzák a Sarri hívők, hogy jó meccs volt.

MdewC 2020.07.11. 23:42:04

Hatalmas mákkal döntetlen.

Örülhetünk.

Fél csapatot lecserélném, az edzővel együtt.

Nem tetszik ami lett a csapatból.

Íztelen, szagtalan, semmilyen a játékunk, viszont bármikor kaphatunk gólt.

Nem ilyenek voltunk...

Del Pybala 2020.07.11. 23:42:17

@Del Pybala: Vagy esetleg vétlen kezezésért közvetett szabadrugas tizivonalon belolrol is.

Leram7 2020.07.11. 23:42:33

Nem érdemeltük meg. Az atalanta nagyon szimpatikus, nem votl szerencséjük.

Ezzel gyakorlatilag eldőlt a bajnoki cím. Kis túlzással a következő 6 meccsből 2 győzelem elég lesz szerintem a bajnoki címhez. 82 pont szerintem elég lesz.

Nathas 2020.07.11. 23:42:49

@Rikoo: igen, a Realt a nézhetetlen, bekkelő foci tette bl-csúcstartóvá. Emlékeim szerint az utolsó igazi defenzív edző (mou) dicstelenül távozott tőlük.

delpi0823 2020.07.11. 23:43:08

@steven.h: Ellenunk milyen tiziket fujjtak be?De ligt kezezese sajat testerol pattant a kezere meg azt is befujjtak.A szabaly szerint ez mindketto bunteto volt.A Murielen meg vitatkzoni se lehet annyira egyertelmu volt.

Rocky80 2020.07.11. 23:43:44

Nem mi vagyunk jók, hanem a többiek gyengék.

Ez természetesen nem lesz benne a történelemkönyvekben, kisebb serleget sem adnak érte csak... rossz érzés na.

Egyébként sok ilyet fújtak ellenünk is, de ma nem érdemeltünk pontot, ez az igazság.

JuventusFanatikus 2020.07.11. 23:43:46

@Juventino86: Nem azzal van a gond, hogy benne látjuk a jövő középpályását, hanem azzal, hogy valakik belelátják a registát.

steven.h 2020.07.11. 23:44:14

@delpi0823: ajánlom figyelmedbe második kommentem hozzá

Andras74 2020.07.11. 23:45:30

@steven.h: nekik legalább tetszett.
Lehet, h mi nem értünk a focihoz. El kell fogadni.

steven.h 2020.07.11. 23:45:32

@Nathas: szerintem Zidane is bőven célfocival hozta nekik a BL győzelmeket, semmi mással, mivel most is azt játszák, csak Ronaldo nélkül nem annyira gólgazdag

Zombijuve 2020.07.11. 23:46:17

Malac,mázli, szerencse, szar..nyúlás,hogy nevezzem még????!!!!

danimester1 2020.07.11. 23:46:24

A mai produkciónk nem érdemelt pontot.A büntetők meg viccek voltak!Innentől még kb.3 meccset kell nyernünk a scudettoért.
A játékunkra nem találok szavakat!Nincs egy normális passzjáték,beindulás és egy mástól 5-10 méterre állnak hogy véletlen se lehessen passzolgatni,a távoli lövések sehol nem voltak,igaz lehetőség se volt nagyon.Szerintem Sárinak meg kellene köszönni a munkáját vagy a taktikájához igazolni.Egy biztos valamit lépni kell mert ez édes kevés lesz!Aztán ki tudja!?Ha megnyerjük a scudettot aakkor meg qrva jó a keret,a csapat...Higuain meg -1 ember akár Matuidi vagy Berna és Pjanić sincs már itt az tuti,Khedira inkább hagyjuk.Ez sok amit ki kellene javítani!Pénzünk nem lesz rá eladni meg iszonyú nehéz lesz a ballasztot.Azért FORZA JUVE!!!

2020.07.11. 23:46:29

Végre egy jó meccs, szép játékkal, oda-vissza lefociztuk az Atalantát! Ja, nem...
Viccet félretéve a Scudetto érik, de nagyon gyászos volt ez a mai produkció. Nem hittem volna, hogy valaha egy ellenfél kapcsán ilyet fogok mondani, de valahol sajnálom a bergamóiakat, győzelmet érdemeltek volna. Jöhetnek a bírózó gyökerek, senkit sem érdekelnek, viszont szégyen volt ez a mai mérkőzés. Örülni kell az egy pontnak, bármilyen fájó is ezt mondani. Forza Juve per sempre!

DelPiero2 2020.07.11. 23:49:48

@steven.h: egyértelműen adódik hogy az hozza a tizit és a gólt. Ez a szabály úgy hülyeség ahogy van. Ha nincs túl nagy különbség két csapat között akkor bármi megtörténhet. Ne is beszéljünk a kamu elesésekről, mikor össze vissza cibálják már egymást a játékosok. Meg mindenki rugdos mindenkit, arra adnak sárgát, pirosat amire nem szégyellnek.

Andras74 2020.07.11. 23:50:13

@danimester1: milyen taktikája van Sárinak?
Szerintem nem lecserélni kell a csapatot, hanem a hiány posztokon megerősíteni.
A legnagyobb erősítés Sári elzavarása lenne......

MdewC 2020.07.11. 23:51:04

100% biztosra vettem, hogy kihagyjuk a második büntit.

Szóval CR ügyes volt, hozta a tőle elvárható minimumot.

Bodnar Daniel 2020.07.11. 23:51:47

@Juventino86: Elnézést, hogy ezt kell írjam, de hagyjuk már ezt a Sarri nem kompatibilis a Juventussal témát. Meg kéne várni először is ennek a szezonnak a végét és a következő közepét, hogy ezt el tudd dönteni. Kicsit már unalmas, minden meccs alatt ezt olvasni. Főleg úgy, hogy az eredmények rohadtul őt igazolják, már ebben a szezonban is.

Az Atalanta a legjobb formában lévő csapat, mindenki tudta, hogy szopni fogunk, ahogy bárki szopna ellenük (akármelyik csapat a világon jelenleg). Az Atalanta a legjobb csapat Olaszországban. Négy éve épülnek és zsigerből játszanak. Nálunk még legalább egy év kell, hogy ide jussunk és fix keret. Pont ez a baj, hogy itt mindenki azonnali változtatásokat akar, és így egyszerűen idő nincs kiderülnie dolgoknak.

A Juventusnál lassabban őrölnek a kerekek, mert sajnos nincs idő annyit csapatépíteni mint másoknak, akik megengedhetik maguknak, hogy ne legyenek bajnokok. Sőt úgy is megközelíthetjük, hogy amíg mások csak arra képesek, hogy szezonról szezonra csapatot építenek, mi klubbot építünk nemzetközi szinten lassan 10 éve a béka segge alól.

Kicsit lazítsatok már srácok, mert ez így marha dühítő, hogy állandóan csak azt keresi mindenki, hogy mikor ki nem jó. Az egész mindig több mint részek összessége.

A Juventus nemzetközileg top 10-ben van és jelenleg vezeti a bajnokságot Sarrival és ott van a BL főtábláján. Mind ezt a béka segge alól (Serie B), szarabb kerettel kezdve, mint ami most az Atalantának van.

Tudom, hogy ez ilyen házastársi kapcsolat fíling és lehet a mindennapi dolgokon baszkódni. Meg tudom érteni. De az unalomig ugyanazt ismételgetni, nem tudom kinek a házas életén segített már..

steven.h 2020.07.11. 23:51:52

@Andras74: hát ők tudják, 95 óta vagyok Juventus szurkoló, lehet én vagyok maradi hogy még mindig a taktikusan látványos meccseket és a finomságokat szeretem meg lehet az is baj h kb Lippin nőttem fel.

Andras74 2020.07.11. 23:52:45

@MdewC: fontos tizit még nem hibázott nálunk.
A kupában a kihagyás ellenére továbbmentünk.

Nathas 2020.07.11. 23:57:04

@steven.h: ezexerint a Zidane-féle Real és Allegri Juventusa ugyanazt a focit játszotta? Jó, megadom magam. Minden jó volt, idén baszódott el.

Andras74 2020.07.11. 23:58:02

@steven.h: én 1973. március 21. óta. Újpesti Dózsa vs Juventus.....(2:2).
Egy ház választott el minket a stadiontól.

CsakÚjváros 2020.07.11. 23:59:19

Xarrá fociztak minket de láthatóan a Lazio újabb botlása után nem igazán adtuk ki ami bennünk van! Ennyit akartunk az meg is van! Le a kalappal a Bergámói csapat előtt,náluk mostanában örömfoci van...(csipázom is őket már rég óta). Sarrinak volna egy javaslatom,az utóbbi időkben nem a Lengyel barátunk a legélesebb kés a kapuban...Buffi ezerszer jobban teljesítene! Forza!!

Nathas 2020.07.11. 23:59:42

@steven.h: azt nem tudom, hogy miért nem mi nyertük sorra a nagyfülűt, hiszen a leírtak alapján egyértelműen így kellett volna lennie.

steven.h 2020.07.12. 00:00:14

@Nathas: ezt mégis hol írtam? Kérlek magyarázd el, mert komolyan nem értem. Annyit írtam, hogy mióta Zidsne van a Real is inkább célfutballt játszik

Rikster 2020.07.12. 00:00:17

Se gólt, se semmit nem érdemeltünk a mai meccsen. A második büntető után egyenesen felháborító volt, hogy mindenki leállt és mint akik jól végezteka dolgukat passzolgattak hátul. Simán kijárt volna nekünk még egy vereség. Gyengék a játékosok, néhányan egyenesen bántják a labdát, ahogy hozzájuk kerül. Nagyon csalódott vagyok, magabiztos bizonyítani akaró, jóval motiváltabb csapatot vártam na estére. Ez a mai teljesítmény nemcsak Sarri hibája, ebből a keretből sokkal többet más sem tudna kifőzni.

Andras74 2020.07.12. 00:00:29

@Nathas: az, h most szar, nem jelenti azt, h korábban minden jó volt.
Korábban is voltak jó és rossz meccseink. Ennek az aránya nem javult.

steven.h 2020.07.12. 00:01:35

@Nathas: mondjuk a két keret közti különbség?! Ahhoz képest egész sokszor odaértünk a végjátékba

Nathas 2020.07.12. 00:02:50

@steven.h: hát Lippi csapata nagyon nem olyan volt, mint Allegrié, ezt remélem elismered. (Igen, én is láttam azokat a meccseket)

Nathas 2020.07.12. 00:04:07

@steven.h: tehát: ugyanazt, mint Allegri?

danimester1 2020.07.12. 00:04:10

@Andras74: megcsinálta a nápolyival,a cselszkivel is ment neki,így szerintem várható lenne hogy a csapat játszon.A keretet kell megerősíteni mindenképpen, azt tudjuk hol és azt is kiknek kellene menniük.Tényleg vállalhatatlan volt a milan és az Atalanta ellemi produkció vagy a kupa ez igaz.Szerintem várjuk ki mi lesz!Szívem szerint én is elzavarnám,de majd a vezetőség tudja és ne felejtsük el hogy érkezni fog Arthur és Kulusevski a kp.-ra,így a védelemben és a csatárposzton kell combosítani.A többi nagyon a jövő zenéje.

Rikoo 2020.07.12. 00:06:18

@Nathas: Az idei bajnoki szezonjukról beszéltem. De jó, hogy felhoztad a BL sorozatukat. Láthattuk milyen bírói hibák és mint utólag kiderült irányított sorsolás is kellett ehhez a sorozathoz.
Nem elfelejtve Ronaldo élete legjobb éveiben, milyen brutális mértékben járult hozzá, hogy ez a 4 cím meglegyen.
Persze nagyon jó generáció és összeszokott csapat volt az a Real Madrid, de a kulcs szerintem a részletekben van.

Nathas 2020.07.12. 00:06:27

@Andras74: elfogadom, de én ezt nem így látom. Szerintem van változás, de a csapat nem minden tagja alkalmas a látványos futballra.

Sunny21 2020.07.12. 00:06:46

@Bodnar Daniel: +1
Minden egyes meccsen ez van. Megkockáztatom olyanok is voltak itt, akik nem örültek annak, hogy nem kaptunk ki.

Múltkor már Gasperini is felmerült itt.. Akkor lenne türelem? Az Intertől 5 meccs után kivágták, pedig lehet hogy ma ők játszottak volna így.
Klopp az első szezonjában 8.lett, ki kellett volna rúgni a picsába. Német, nem liverpool kompatibilis.. Pffff..
Ott tartunk már, hogy egyesek annak örülnek, ha bukunk.. Szégyen.

steven.h 2020.07.12. 00:08:34

@Nathas: Lippi csapata is taktikus volt, magabiztos, okos és nyugodt. Ez most mind hiányzik, pedig eddig megvolt. Lehet a végére megfáradt az egész és nem játszottunk szépen, de mégse lehetett sose azt érezni, hogy aggódni kellene és h nincs vàlasza a csapatnak a gondokra.

juve28adam 2020.07.12. 00:10:18

Amúgy Roni közben már csak 1 gólra Immobilétől.

Nathas 2020.07.12. 00:11:20

@Rikoo: az idei szezonjukból szinte semmit sem láttam, de nem is gondolom, hogy figyelembe kellene vennünk. Persze, szerintem is hátszéllel játszottak, de azért nem véletlenül jöttek a címek - és ez volt a mindandóm lényege.

Andras74 2020.07.12. 00:12:03

@danimester1: mi mást tehetnénk, mint h kivárjuk....

Rikoo 2020.07.12. 00:12:48

@Nathas: Szerintem a komplett Juventus szurkolóstól nem a látványos futballra van felépítve.
Inkább az eredményességre. Ahogy nem kedvező eredmény születik, azonnal elárassza a sz@r a twittert, facebookot és a többi közösségi oldalt Olaszországon belül, még 100x jobban, mint amennyire hiszti van itt.
Én úgy látom inkább a győzelmekre van igény elsősorban. Ez presztizs.

Wizzurah 2020.07.12. 00:14:41

@Bodnar Daniel: a juve egy premier leagueben nem ferne a tizbe nemhogy too 10 csapat mindenkit figyelembe veve. Es ezt mindenfele savanyusag es rossz indulat nelkul irom.

steven.h 2020.07.12. 00:15:05

@Sunny21: nem ez a lényeg. Az a lényeg hogy a Juventusnak egy sokkal komolyabb edzője volt, aki 5 évig szállította az eredményeket, majd mikor kinyitotta a száját hogy átalakítások kellenek mert jól lakott a csapat elküldték, mert nehogymár ő mondja meg. Idehoztunk egy koncepcióedzőt, a csapatot ugyanúgy felforgattuk, cserébe nem az ő elképzeléseihez és most az ugyanolyan fosnak kellene tapsolnunk csak azért mert más az edző. Cserébe akinek más a véleménye az meg “szarjon sünt”. Vicc ami itt megy a blogon idén. Mindig voltak itt nézeteltérések, de ilyen nem.

Nathas 2020.07.12. 00:15:55

@steven.h: a Lippis résszel egyetértek. Azonban a tavalyi évben is csak a bajnokságban lehettünk nyugodtak - már amennyire. Én kínlódtam a meccseinket názve.

Bodnar Daniel 2020.07.12. 00:16:36

Egyébként még az jutott eszembe a türelemmel kapcsolatosan, hogy azért ez mégsem úgy néz ki mint Arsene wenger az Arsenallal, akit úgy eltűrtek 600 millió évig a padon, hogy szinte semmit értelmeset nem nyert, mármint nemzetközi top 10-be szint soha nem volt a csapata. Sarri úgy vezeti a bajnokságot, hogy még csak nem is maxolta ki a keretet és még rá sincs szabva még normálisan a taktikájára.

És összességében már több élvezhető meccsünk volt, mint Allegrivel az utolsó két szezonjában. Az Atalantától meg ki lehet kapni ebben a szezonban bárkinek. Ez egy ilyen szezon. Valószínűleg kimaxolták. Nagyon kevés esély van arra, hogy még egyszer ezt megtudják ismételni. Bár tegyék, mert jót tesznek az Olasz focinak.

Természetesen szét fogják kapni ezt a csapatot és Gomezben sincs több 1-2 szezonnál már. Élvezni kell ezt amíg van. A Juve viszont nem egy üstökös. Azért a 9-ik bajnoki cím felé tartani nem annyira vállalhatatlan dolog, akárki is üljön a padon. A klub még mindig jól teszi a dolgát összességében.

Nálunk a világ legjobb középhátvédje a következő 10 évre és még mellette Demiral, plusz következő szezonban plusz két nemzetközileg elismert fiatal fog érkezni, az egyik ráadásul hiányposztra. Mind ezt úgy, hogy nincs pénz...

Valahogy kötelességemnek érzem most, hogy pozitívumokat írjak, annyira gyalázatosan néz ki a kommentszekció néha. :D

Elnézést, ha ez valakit zavar. De így jobb szívvel alszok el.

Szép estét mindenkinek!

Nathas 2020.07.12. 00:17:47

@Rikoo: én szeretném, ha a győzelmet kiérdemelnénk, és nem csak valahogy kibekkelnénk.

Andras74 2020.07.12. 00:18:38

@Rikoo: sanszos, h ebben sok igazság van.

Nekem nagyon sokat jelentettek a Juventus győzelmei, a nehezebb időszakokban. Nem hiszem, h a szép vereségek segítettek volna.
Sokszor azért vártam a meccset, mert tudtam, h csak ritkán ér csalódás, és szinte biztosan jó eredmény születik.

Sunny21 2020.07.12. 00:23:15

@steven.h: Tudod, soha nem drukkoltam volna a Juve ellen. Amikor a Tottenham ellen játszottunk és akár 4-5 góllal is vezethetett volna az ellenfél, akkor is úgy örültem Higu és Dybala góljánál mint egy kis gyerek. Nem azt szajkóztam, hogy Allegri takarodj, vagy hogy meg se érdemeltük stb.... Itt minden meccs alatt ez megy. Amíg nem vezetünk ömlik a sz@r, ha kikapunk arról meg ne is beszéljünk.
Egyet elmondok: Nem Sarri tehet róla, hogy elküldték Allegrit. Mert egyesek úgy csinálnak mintha Ő lenne a bűnbak, és alig várják hogy bukjon.

Andras74 2020.07.12. 00:23:24

@del pipi: Pipi, Neked tetszett a mai meccs? V a Milan elleni?

Tudom, h előtte voltak jó meccseink is, de mi lenne, ha velünk egy súlycsoportban lévő csapatok ellen is tudnánk dominálni?

Hidd el, nagyon örülök az x-nek, és pont leszarom, h nem érdemeltük meg. De ami eddig látszik, az nagyon rossz irány. Nem játszunk szebben, de legalább több gólt kapunk.

Bodnar Daniel 2020.07.12. 00:26:15

@Wizzurah: Ez egy elég szubjektív és teljesen megalapozhatatlan kijelentés.

De az elmúlt évek BL szereplésekből kiindulva, inkább úgy nézne ki, hogy beférne. :)

Andras74 2020.07.12. 00:26:23

@Wizzurah: ezt nem tudhatjuk.
Más lenne a motiváció, és hamarabb válnánk meg az alkalmatlan emberektől.
Ez a keret nagyon erős. Kb 40%-ban van kihasználva, ez a fő gond.

dobor norbert 2020.07.12. 00:27:56

Szerintem jó meccset játszottunk és majdnem győztünk. Nagyon elégedett vagyok!

steven.h 2020.07.12. 00:33:29

@Sunny21: nem bűnbak és itt senki nem szurkol annak hogy kikapjunk. Nekem a Juve az első, de ez kilátástalan ami most megy, két komolyabb ellenfél jött, az egyik rllen vezetésnél összeomlott a csapat a másik ellen támadásunk nem volt, ebben keresni kell az edző felelősségét is, ahogy tavaly és tavaly előtt is elő lett véve az edző mindenért. Mindkét tizenegyes full veszélytelen szituból keletkezett, Gollininek védenie nem kellett és ez “csak” egy Atalanta, mi lesz a City vagy a Real ellen?!

Wizzurah 2020.07.12. 00:38:27

@Bodnar Daniel: A bl lutri szerint, abbol semmi esetre sem vonhato le a top 10.
En tartom a velemenyem hogy igen keservesen ferne be a top 10-be egy angol bajnoksagba de nemzetkozi kupat ero helyre nem. Nem oromomben irom ezt, ez a velemenyem. Egy elettelen focival is 7 ponttal megyunk egy olasbajnoksagban, az azert mas kategoria, mert lehet szidni a csapatot es a mutatott jatekot, en is szoktam, az azert vicc kategoria, hogy meg igy is 7 ponttal megyunk.

Wizzurah 2020.07.12. 00:43:18

@Andras74: Ezzel egyet ertek, bar a motivacios resze kerdeses szamomra. Mast se olvasok, hogy roni milyen hihetetlen motivalt egy ember, meg mindenki mas, de ez megse latszik a palyan. A motivacioval szerintem nem lehet gond, profi focistak es igen a keret amugy bivaly eros, az edzo sem rossz alapbol ala irom es sokan nem szeretik a kifejezest hogy nem kompatibilis, valamiert nem akar elindulni a dolog. Pedig szerintem a turelemmel nincs gind, egy szezon lement mar majdnem, azert a mai fociban nem szoktak fele ennyit se varni az eredmenyekre. Egy top 10-es csapatnal meg plane. Bizakodo vagyok azert a szezon hatralevo reszet illetoen, de egyre nehezebb.

Sunny21 2020.07.12. 00:44:32

@steven.h: Ki tudja mi lesz a bl-ben? Emlékszel hogy nyertek az olaszok vb-t 82-ben?

A csoportot 16 ponttal megnyertük. Az alap teljesítve lett. Ha a Lyon ellen kiesünk, nagyon nagy csalódás lesz, de a továbbiak.....
Reális lenne a bl cím? Van olyan keretünk mint a citynek, barcának stb.. ? Van egyáltalán igazi centerünk? Jhv-nk? Egy olyan középpályás aki "lát" a pályán? Nem várom el a bl győzelmet, de bármi lehet, felvehetjük velük a versenyt.
Viszont ha kiesünk a city, a bayern vagy a real ellen az azért nem a világvége.

Andras74 2020.07.12. 00:45:46

@dobor norbert: irigyellek. Egy ideje már gyanakszom, h a digi belenyúl a meccsekbe, és a lerontott változatot kapom. Valtok egy drágább csomagra!

Andras74 2020.07.12. 00:49:45

@Sunny21: a futball kiszámít6atlan. Az Atalantának van olyan kerete, mint a Juventusnak, v az izének?

Wizzurah 2020.07.12. 00:51:04

@Andras74: igaz, minden pont szamit :) A mai egy pont kifejezetten ertekes.

steven.h 2020.07.12. 00:56:31

@Sunny21: Agnelliék szerint van, mivel ez a cél már 3. Éve hogy BL-t nyerjen a csapat.
Ezek szerint neked nem világvége ha kiesünk ellenük már most, de a nem sokkal erősebb kerettel játszott BL döntők és vereség meg sokaknál itt a blogon a szégyen kategóriába tartozik.

babo0410 2020.07.12. 01:54:21

@del pipi: Szarjál te. Ez a mai meccs botrány volt. Most tudtam meggnézni, és fel vagyok háborodva. Sarri ennyit tudott? Lefocizták. Csak két igen érdekes büntetővel tudtuk x-re menteni a meccset. Jó azt mondom a 2. adható volt, de az első? Szerintem örüljünk az X-nek. Én inkább nem is mondok semmit Sarriról, mert megint csak a hiányosságai jöttek ki. Sajnos ma úgy játzottunk, mintha az Atalanta lenne a sokszoros bajnok, mi meg annak is örülnénk, ha benn tudnánk maradni. Megérdemelték volna a győzelmet, és azt is megérdemelnék, hogy a 2. helyre odaérjenek.

Sunny21 2020.07.12. 04:33:33

Kérdések, válaszok, reakciók rovat.

"Az Atalantának van olyan kerete, mint a Juventusnak, v az izének?"
-Nem, nincs olyan kerete. Náluk az összeszokottság, az állandóság képezi a jelenlegi sikerességüket.

"mi lesz a City vagy a Real ellen?!"
Atalanta- M.City 1:1 (nov.6)
Atalanta_ Juventus 1:3 (nov.23)
-Ez alapján mindenképpen a győzelmünket jósolom.

"Jajjj,mi lesz velünk? Allegrinél ilyen sosem történhetett volna meg!"
17.04.28 Atalanta-Juventus 2-2
17.10.01 Atalanta-Juventus 2-2
18.12.26 Atalanta-Juventus 2-2
19.01.30 Atalanta-Juventus 3-0
19.05.19 Juventus-Atalanta 1-1
-Megtörténhet bárkivel, Allegrivel is.

"Megérdemelték volna a győzelmet, és azt is megérdemelnék, hogy a 2. helyre odaérjenek"
-A futball nem mindig igazságos. Nincs más dolguk mint többet gyűjteni a harmadik helyezettnél, hiszen ez esetben ők lesznek a másodikok.

"Csak két igen érdekes büntetővel tudtuk x-re menteni a meccset. Jó azt mondom a 2. adható volt, de az első?"
-Az is adható volt.(Remélem Bonucci esetében is reklamáltál..)

"Malac,mázli, szerencse, szar..nyúlás,hogy nevezzem még????!!!!"
-Mák.

"Nem mi vagyunk jók, hanem a többiek gyengék. Ez természetesen nem lesz benne a történelemkönyvekben, kisebb serleget sem adnak érte csak... rossz érzés na."
-Semmivel nem gyengébb az olasz foci mint az elmúlt 8-9 évben. jelenleg még 3 csapat érdekelt a BL küzdelmeiben is. Kisebb kupát csináltathatsz magadnak, manapság ez nem jelenthet akadályt.

"Egyáltalán nem érdemeltünk pontot, helyzetünk nem volt, de majd ezt is biztos kimagyarázzák a Sarri hívők, hogy jó meccs volt."
-Nem, nem volt jó meccs!

"én 1973. március 21. óta. Újpesti Dózsa vs Juventus.....(2:2)."
-Jó látni, hogy régen sem mindig 1:0-át játszottunk.

Del Butus 2020.07.12. 06:42:59

hát nem ezzel a meccsel szereztünk új szurkolokat. Nagyon nagy változás kellene itt egy bl sikerhez.

2020.07.12. 06:58:48

Ez a keret pont arra jó, hogy lefocizzuk a Genoát meg a Leccét. Ha jól igazolunk, akkor jövőre már a Sassuolo és a Fiorentina ellen is jók lehetünk. Igazi balfsz volt, aki kitalálta, hogy Sarri legyen az azonnali BL-címet üldöző Juventus edzője.

És sajnos tévedtem, nem csak a City ellen leszünk esélytelenek a BL-ben, de a Lyon, Lipcse duón kívül mindenki ellen. A City ellen a megalázó vereséget kerüljük el azért lehetőleg, nekem annyi elég lesz.

Andras74 2020.07.12. 07:48:27

Kicsit lenyugodva:

Pozitívumok: nem kaptunk ki és fontos pontot szereztünk. Én nem fanyalgok a tizenegyesek miatt, mert az élet döntetlenre játszik (Toro, Milán..... a teljesség igénye nélkül. A Lazio több véleméyes tizit rúgott).
A kis csapatok ellen többnyire hoztuk a 3 pontot, néha még szép játék is párosult ehhez. Ennek köszönhető, h vezetjük a tabellát.
Ha az eltervezett menetben folyik egy meccs, akkor szépen lehozzuk.

Negatívumok: ha egy komolyabb csapat beleáll a meccsbe, akkor csak szenvedünk, és a padról nem jön segítség.
Borzasztó sok gólt kapunk. Már-már Del Neri szintű mennyiséget. Bármely meghatározó játékosunk kiesik, nincs "B" terv v gyors reakció.

2020.07.12. 07:53:08

A Scudetto-hoz innen a 6 meccsből 4 győzelem kell, vagy 3 győzelem és 1 döntetlen. Ez a feladat, és ez szerintem korántsem teljesíthetetlen. Ha a Lazio-t verjük, amire szerintem sokkal nagyobb az esély, mint a vírus előtt, akkor kezdhetjük hűteni a pezsgőt. Ha a következő két meccsen nyerünk, akkor végképp sétagalopp kell, hogy legyen.

Andras74 2020.07.12. 07:55:00

Folyt:
Összességében nincs több jó meccsünk, mint korábban, csak eshetőlegesebb a végeredmény. Nem làtszik az a gyilkos mentalitás, ami korábban jellemző volt. Ennek az eredménye, h több csapat hiszi el, h pontot szerezhet ellenünk

A határozottságot, a stabil védelmet, a könyörtelenséget kellene visszahozni.

Allegri sokszor panaszkodott, h nem zárjuk le időben a meccseket és ez sok energiát emészt. Sajnos, ebben a szezonban ez fokozottan igaz.
Én elnézném a lötyögést a 2. félidőben, ha le lenne zárva a meccs. Nem lehet és nem is kell mindig 100%-on pörögni, de néha azért meg kéne mutatni komolyabb meccselen.

Szép napot mindenkinek!

2020.07.12. 07:55:05

Úgy látom a sors visszaadta az előző meccseken kapott hasonló kezezésekért kapott tiziket. Mondjuk az elsőért az életben nem adnék tizit senkinek, de ez az új kezezési szabály sok lehetőséget nem ad a sporiknak...
Összességében közünk nem volt a meccshez, ez sima Atalanta győzelem kellett volna h legyen. Pontosan kijött h ha egy csapat tudja ellenünk járatni a labdát és ért is a szép támadásokhoz fingunk sincs a kp-n ellenük.
2. gólunk tökéletesen mutatja a kp-nkat: Bentancur nem ért vissza időben, túloldalon Sanyit az egyik Atalanta player lekötötte, pontos passz és Matuidi már nem tudott időben tolódni és reagálni (félre ne értsetek ezt most nem egyedül az ő nyakába varrom azzal, amit írok).

Attilio79 2020.07.12. 08:01:16

Sziasztok!
Az Atalanta egy

del pipi 2020.07.12. 08:04:56

@Bodnar Daniel: Erről van szó! Respect!
Jól aludtam mert jó eredményt értünk el tegnap, igaz a másik csapat jobb volt, de a foci ilyen, nem mindig igazságos. Furcsának találom hogy egyesek milyen visszás kijelentéseket tesznek a győzelem szóról...hogy csak az számít.
Jelentem a 9. Scudetto felé haladva a helyzet úgy áll hogy az fog nyerni aki több pontot gyűjt. Ezt azoknak az embereknek mesélem el akik igen egyszerű szemüvegen át szemlélik nem a Juventust hanem magát a labdarúgást. Amikor megnyerjük a 9.Scudettot majd fanyaloghatnak meg majd mondhatják hogy idén se volt ellenfél, de arra is emlékezzenek hogy amikor az Inter és a Lazio a nyakunkban lihegett hogyan prüszköltek hogy most mi lesz. Arra is emlékezzenek hogy miket jelentenek ki addig még egy meccs be sem fejeződött, ez az emberi butaság része. És azt is remélem hogy amikor megnyerjük a bajnokságot Sarrival akkor majd kellőképpen hülyének érzik magukat. Én speciel maradok hűséges a csapatomhoz, és a továbbiakban is imádni, védeni fogom.
És inkább beszélek mostantól olyan emberekkel akik azért vannak itt mert tényleg ennek a csapatnak szurkolnak! Forza Juve per sempre!!!

Attilio79 2020.07.12. 08:19:34

@Attilio79:
Sziasztok!
Az Atalanta egy BL-ben szereplő, fiatal, motivált gárda, nem hiába jutottak el odáig, kemény meccs volt várható, még úgy is, hogy otthon fogadtuk őket.

A mi házunk táján lenne érdemes sepregetni:
Ki az, aki engedte, hogy egy egész szezont egy bal hátvéd nyomja le, úgy, hogy ott a fiatal Pellegrini, gondolom nem az ő kölcsönjátékán fog meggazdagodni klubunk. Sandro elfáradt!
Ki az, aki Cuadradot kényszerből játszatja jobbon? Cuadradonak támadnia kellene, agilis, gyors játékos (volt?). Abba végképp nem akarok belemenni, hogy Cancelót miért kellett elcserélni Danilora...

A megbízható BBC helyett egy szedetvetett védelmünk van hétről-hétre (Matuidivel!).
A középpálya Allegri idejében már elkezdett romlani, nincs agilitás, meg kellene találni mindenki helyét, kell a frissítés és kellene egy Pirlo, Pogba 2.0, amennyiben azt szeretnénk játszatni, mint Allegrinél. Khedira pedig a J -medical alkalmazottja lett?
A csatársorban 30 alatti játékosunk Dybalán kívül nem leledzik, így az agilitás, gyorsaság hiányzik Kiko és Higu messze járnak a csúcsformájuktól és ez csak rosszabb lesz... Tényleg Millikeket akarunk igazolni?
Sarri két bűne, hogy kevés az anyaga és egypólusú edző, sajnos képtelen váltani, amiből a szezon végére itt tartunk, ha nincs Covid, lehet, hogy a végére nagyon kipukkad a csapat... :(

Attilio79 2020.07.12. 08:34:01

@Attilio79: Papiron jó nevekből állunk, de messze nincs meg a formájuk az idősebb játékosoknak, nincs cserélhető anyag, nincs fiatalos lendület. :(

tomsz 2020.07.12. 08:45:02

@Bodnar Daniel: Végre valaki megfogalmazta így ezeket a gondolatokat! Nagyon örülök, és maximálisan egyetértek! Annyit azért hozzáfűznék, hogy bízni kell Agnelliben, hogy tudja, hogy mit csinál, és, hogy tudta akkor is amikor Sarrit nevezte ki edzőnek! Nyilvánvaló volt, hogy nem lesz olyan olajozott a gépezet, mint Conte vagy Allegri alatt! Az egy másik dolog persze, hogy előbb-utóbb véget ér a sorozatos bajnoki címvédéseink, előbb-utóbb más lesz majd ott, ahol az elmúlt években mi voltunk. Bele sem merek gondolni abba, hogy akkor mik fognak itt menni. Na mindegy.. forza Juve per sempre..

Attilio79 2020.07.12. 09:09:07

@tomsz: Az anyagi fölény a saját stadionnal jelentette az előnyt eddig is.
Allegri csapatot szétszedték, elkezdtek öregedni, megfelelő utánpótlás nélkül, gondolom ez volt a baja a Misternek és ebből alakult a konfliktus a Nedvedékkel.
Beigazolódni látszik újra Allegri...

2020.07.12. 09:56:04

@Attilio79: "Sarri két bűne, hogy kevés az anyaga és egypólusú edző, sajnos képtelen váltani, amiből a szezon végére itt tartunk, ha nincs Covid, lehet, hogy a végére nagyon kipukkad a csapat... :( "

Hát igen...képtelen váltani, ami alapjából is igaz Sarrira + a pad minősége néhány helyen (a kezdő is természetesen) nagyon nagy kérdőjeleket vet fel, de ugye azt a keretet Paratici szerint nehéz erősíteni, ahol Khedira és Matuidik játszhatnak, ha szarban a haza, akkor Rugani meg szállítja a gólokat az ellenfélnek.
Kipukkadás...ha valóban így lesz, mi lesz szeptember elején, hiszen pihenő nem lesz senkinek. :/

Attilio79 2020.07.12. 10:09:34

@hellan: Abban bízom, hogy megfelelő erősítések(!) lehetnek (csatár, szélső hátvédek, egy-két fiatal olasz középpályás), Rabiot, Dybala fokozatos javulásában, szintentartásában, Demiral, Chiello teljes felépülésében és a ballaszt kipucolásában (DS, Khedira, Bernardeschi, Matuidi, Rugani, Higuain, Ramsey)

tomsz 2020.07.12. 10:47:46

@Attilio79: Igazad van! Ugyanakkor elmondható az is, hogy az általad leírt problémák jelenleg i fennállnak, épp a napokban gondolkodtam el azon hogy az elkövetkezendő néhány évben hány játékosunk fog pusztán azért itthagyni minket, mert mert visszavonul. Persze kezd egy fiatal mag kialakulni, aminek én nagyon örülök, de menet közben lesznek súrlódások, lesznek érthetetlen vereségek, kellemetlenségek, és azt is elképzelhetőnek tartom, hogy más nyeri majd a Scudettot. Persze jó lenne mindig, mindent megnyerni, de ez nem kivitelezhető! Az a "baj", hogy az elmúlt években "elkényeztettek minket", hogy állandóan bajnokok, jónéhányszor nyertük meg a kupát és voltunk több alkalommal is a BL döntőben. De sajnos ez nem tart örökké, előbb-utóbb valaki úgyis leelőz majd minket..

Attilio79 2020.07.12. 10:53:36

@tomsz: Úgy gondolom, hogy a Juventusnak olyan anyagi biztonsága van/kellene lennie, hogy nem okozhat(na) problémát:
Fiatalabb olasz tehetségek megszerzése,
Párhuzamosan fejleszteni a keretet és az öregedő játékosok cseréjét megvalósítani.
Tulajdonképpen ez a vezetőség munkája, mindenki eldöntheti, hogy ebben mennyire vagyunk jók, rosszak...
Az, hogy alkalmatlanok nem feltétlenül igaz, az, hogy nem átgondoltak, az viszont biztos...

babo0410 2020.07.12. 11:09:48

Megkérdezném azokat, akik most ilyen vehemensen védik a védhetetlent, Allegri idején hol voltak? Érdekes akkor meg nézhetetlen sz@r volt mindig minden meccs. Pedig Allegri idején sokkal kevésbé éreztem azt, hogy nem tudjuk mit csinálunk. És a játékunk most sem volt jobb. Sőt! Ez az X vállalhatatlan volt. Az Atalanta azt csinált velünk amit csak akart.

Juvegaspy 2020.07.12. 11:22:13

@babo0410: sztem rajtad kivul mindegyik pozitiv hozzaszoló akkor is itt volt.
A fröcsögösés meg mindig is volt es lesz is, uh tök mind1.
Ezert szolalok meg ritkabban mert értelmét nem látom. 8pontalvezetjuk a bajnokságot mégis mi vagyunk a kilatástalan senkik.. Az inter a Lazio meg az Atalanta a követendő példa. Szánalmas ami itt folyik sőt csalódás keltő.
Nem követem más csapatok blogjait de amikor a City kiszop egy Southamptontol vagy a Realt elkapja egy Eibar akkor gondolom ott is ez megy mint itt.
Mar többször leirtam hogy egy olyan csapat es edző amit itt sokan vizionálnak nem létezik sehol a vilagon max fifában amatőr módon. De mint mondtam mind1 is.

Sunny21 2020.07.12. 11:53:04

@Rocky80: Összeállítottam neked egy kedves csokrot az Atalanta elleni meccs kommentjeiből:

"Kijár a pofon az elmúlt hetek alapján! Most is mintha mi lennénk a kiscsapat vagdaljuk ki a labdákat egy értelmea megmozdulásunk nincs!"
"Összeségében ez így NAGYON gyenge teljesítmény!Ez nagy mázli volt!..."
"Nem tudjuk a kis csapatokat sem állandó nyomás alá helyezni,"
"Nem látok fantáziát.tűzet... akaratot is csak időnként az eredményorientáció miatt.
Tudom vezetjük a bajnokságot,viszont a csapatért szorítóknak ez kevés és szenvedés nézni hétről hétre…"
"Vesztettünk 2 pontot. Még szerencsések is vagyunk. Nem hogy csökkent a különbség, nőtt 1-gyel."
"Ha a játék képe alapján is volna tabella, biztos kiesőhelyen lennénk"
"Idő kérdése volt a cumi..kis csapat benyomását keltjük
Szégyen, ami a pályán történik."

"Az Atma ellen ez nem tudom,mire lesz elég."
"70 perc,2-vel égünk és nem volt még egyetlen helyzetünk se. Se egy távoli lövés,semmi.."
"ez igenis egy bitang erős Juventus.
De sajnos a tények és a valóság mást mutat.Engem az elmúlt kb húsz meccsünkből kettő,azaz 2!!!!! volt,ami meggyőzött erről.A többit kizárólag az eredmény szépíti meg,semmi más"
"Mondhatjuk,hogy az eredmények a fontosak,meg a győzelem,de én nem azért ülök le a tv elé,hogy ezt a nézhetetlen fost kelljen végigszenvednem hétről hétre."

Gondolom rájöttél, hogy ezek a kommentek Allegri idejéről származnak. Ugyanezek mentek! Félünk az Atletitől, kis csapatként játszunk, nincs kapuralövés stb....
17 óta ezt a fost nyomjuk ilyenek is voltak...

Tudod, pipi nem fröcsögött a meccsek alatt végig. A meccs végén volt egy-két kommentje.
Idézem:"Hát igen, most az én optimizmusom is alább hagyott. Azért az Atalanta nem egy fos csapat ezt mi tudjuk a legjobban
Nem is szeretek negatívan kritizálni de talán Max-nél a probléma hogy csökönyös mint az öszvér. Túlzottan ragaszkodik játékosokhoz játék rendszerekhez és nem vette észre hogy minden csapat rájött ha nyomás alá helyezik a csapatunkat akkor zavarba jönnek és az a kevés focink is meghal. Ezt tette a Lazio is a hétvégén."

Ugye, micsoda különbség?

Sunny21 2020.07.12. 11:56:44

@babo0410: Neked is hoztam valamit babo.

"Nem nyerhetünk mindig mindent mi. Allegri remek edző, ma nem jött össze. Majd a BL-ben. Nem kell azonnal siránkozni, meg temetni a brigádot. Nem lesz gond. Összekapják magukat a srácok. Sajna most ez egy ilyen időszak.
De felesleges megint nekiállni és hisztériázni. Nem veszett még el semmi. A bajnokság meglesz, a BL-ben is sokáig fogunk menni. De a triplázás lehetőségének az elcseszéséért nagy kár."
"Megint azt olvasom, hogy egyszer nagyon gyengék vagyunk (jó egymás után kétszer), és már minden rossz, váltsunk edzőt, nem nyerünk semmit, mindenki hülye, a vezetőség nem ért hozzá, stb"
"És most kezdjek el siránkozni, mert most gyengék voltunk, de nagyon? Meccs közben én is szidtam a csapatot. De ezt megtettem magamban. Nem pedig 5-10 kommentben szidva mindent, és mindenkit. Lehiggadtam, és már nyugodt fejjel azt mondom, kellett ez a vereség"

Micsoda változáson estél keresztül te is. Hol van a nyugalom, az elegancia amit akkor képviseltél??
Pipi hozzászólását ebben az időszakban megtekintheted az előző kommentemben. Gratulálok ismét!

Sunny21 2020.07.12. 12:04:06

@babo0410: Ja, remélem tudod, hogy te írtad azokat a mondatokat, egy-két (a kommentek alapján rendszeres)szégyenteljes produkció után.

Apuleius 2020.07.12. 12:12:56

Fejezzétek be a személyeskedést!

Bodnar Daniel 2020.07.12. 12:25:30

@babo0410: Nem tudom, hogy akkor már olvastam-e ezt a blogot, mert az akkor még aktív Benito-ék blogján pörgettem a diskurzusokat. És nyílván ott is voltak különböző vélemények, de valahogy sosem volt letargikus és 80-20-ban full negatív. Persze ott maguk a cikkek is inkább szórakoztatóbb formában voltak írva és ha más nem a cikkeken lehetett jókat röhögni. Más célközönséget céloztak és úgy érzem abba jobban bele is illettem. Mert mindig a végeredmény számít végső soron és azt éreztem, hogy azon kívül, hogy vannak rossz periódusok ezt a legtöbb kommentelő figyelembe vette.

De nagyon is emlékszem, hogy akkor mikor a két szó szerint lélektelen szezon után nem volt meglepő, hogy a legtöbb ember(köztük én is) azt szerette volna, hogy valami mással próbálkozzzon meg a klub. És ők reagáltak is. Elkezdtek egy valami mást.

Mikor változtatsz valami olyanon ami 4-5 évig hozta az eredményeket, de taszította a szurkolókat, akkor kockáztatsz. De érdemes szem előtt tartani, hogy végülis te is, én is, más is azt kapta amit szeretett volna. Nem azt ami már konkrétan nézhetetlen volt, hanem valmai MÁST. Ugye a szórakoztató játék volt itt a hiánycikk. És ha még akadozva is, de látszik, hogy ez megvalósulni látszik. Míg a további Allegris érával biztos lejtmenetbe kapcsoltunk volna már erre a szezonra, mert ugye AZ IDŐ megmutatta, ahhoz képest a folyamatos változások közepette is vannak sokkal biztatóbb meccsek, mint azelőtt.

Én már az utolsó Allegris szezon felétől konkrétan nem néztem meccset, annyira csalódás keltő volt minden meccs után az ágyba menni, hogy egyszerűen már többet szívott le belőlem mint amennyit adott. Ha követed a kommentjeimet én elég pozitív és türelmes ember vagyok, de az már nálam is kibaszta a biztosítékot. Szóval már csak azt a puszta tényt figyelembe véve, hogy ide írogatom ezeket a kommenteket is tudom, hogy valamit jól csináltak. Mert nem 10/9-szer megy el a kedvem az élettől a meccs után, hanem csak 10/5-ször, ami azt jelenti, hogy pozitív irányba váltott a történet.

Aláírom, hogy szerintem is jobb lett volna, ha ezt a változást Allegri kérésére csak a kereten hajtják végre, valószínűleg a vezetőség nagyobb kockázatot vállalt mint ami optimális lett volna. És ne felejtsd, hogy Marotta is szedte közben a sátorfáját (ha már változások). Igen, ha már edzőváltás, valószínűleg jobb lett volna Guardiola (bár fasz tudja így utólag), de a piac úgy hozta, hogy nem volt elérhető. Előfordul. A felvállalt rizikóval próbálják kihozni amit tudnak és eddig az eredményességet nézve, nagyon azért nem baszták el.

Valamilyen szinten azt gondolom, hogy Sarrival a legfőbb probléma, hogy csúnya és cigizik viccet félretéve. Érdekes módon Contét senki sem ekézi, hogy a végén a negyedik helyen alig tudja tartani a TELJESEN AZ IGÉNYÉRE SZABOTT INTERT. Vagy, hol vannak azok az idők mikor Inzaghi is jobb opciónak tűnt. Őt ki ekézi most, hogy nem tud rotálni és koncepció edző?

Tessék ott van Ancelotti....aki egy jóvágású, tapasztalt, elismerte edző (jobban mint Sarri legalábbis), mit csinált azzal a Napolival, amivel Sarri majdnem megingatott minket és csodájára járt a világ. Ha az egész edző piacot nézzük most, nem volt jobb opció. Ha lett volna, az jött volna hidd el.

Az hogy, most éppen az Atalanta az, aki anno a Napoli volt ellenünk az most éppen egy periódus része, ami jövőre megint máshogy fog kinézni.

Elnézve az eddig felsorolt edzők munkáját és azt, hogy miből kellett kihozni a saját elképzeléseiket érdemes megítélni Sarrit is. És azért innen nézve nem tűnik akkora lúzernek. Miért is lenne? Ahogy miért is lenne bármelyik olyan edző egy szardarab, akinek most nem jött ki a lépés, vagy nincs olyan keret alatta?

Ha Sarri egy lúzer, akkor Conte, Inzaghi, Ancelotti egy utolsó senkiházi. A sokszor emlegetett Allegri meg még csapatot sem vezet.

Mellékesen megjegyezve az egyetlen olyan edző akinek kijött a lépés az Gasperini. NÉGY ÉV ALATT.

babo0410 2020.07.12. 12:27:38

@Sunny21: És? Akkor volt rá esély, hogy Allegri kitalál valamit. De Sarri? Folyton csak a tanácstalanságot látom rajta. Egyáltalán nem vagyok meggyőződve arról, hogy tudja mit csinál. Nem tud belenyúlni a meccsekbe, és mikor ég a ház, posztra cserél. Ha vesztésre állunk, nem húz valamit, amivel fel tudnánk pörögni. Én meg egyáltalában nem hisztériázok. Leírtam, hogy ma kiscsapatként veszítettünk, és nem értem azokat, akik most erre is legyintenek. Érdekes tavaly még a győztes meccsek után is minden rossz volt. Most meg a nagy "sarriball" van itt, minden milyen csodás hírtelen, pedig előrelépés egyáltalában nem tapasztalható. Sőt! És nekem ez a bajom a tegnapi meccsel. Úgy kaptunk ki, ahogy egy Juve nem kaphatna. Lehet javítani a következő meccseken. Várom, hogy Sarri megmutassa miért volt jó döntés a kinevezése. Engem még nem sikerült meggyőznie. Mert ha ránézek mikor meccs közben mutatják, az igen lehangoló. És most nem csak arra gondolok, hogy ott áll abban a kinyúlt felsőben csurom vizesen, hanem arra is , hogy a teljes kilátástalanság árad belőle.

JuventusFanatikus 2020.07.12. 12:37:07

@babo0410: Te megint más meccset nézhettél. A tegnapi mérkőzés eredménye 2-2 lett, azaz döntetlen, ami egy pontot jelent.

del pipi 2020.07.12. 12:54:04

@Juvegaspy: @JuventusFanatikus: @Sunny21: @Bodnar Daniel: Jó ebédhez szól a...Óriás pacsi! Szép Vasárnapot nektek! :)

Bodnar Daniel 2020.07.12. 12:57:51

@babo0410: Amúgy így kiírva magamból az összes lényeges gondolatomat, abszolút értem, hogy miért vagy csalódott ezzel az egyszeri eredménnyel. És van igazság abban amit írsz.

Szerintem senki sem örül az egyszeri vereségeknek. Nyilván nekem is szarul esett. Mikor ilyen viták folynak a legnagyobb különbség szerintem az, hogy valaki rövid, valaki pedig hosszútávon értékeli a teljesítményt.

Az én részemről azért reagálok, hogy ellensúlyozzam azt ha valaki nagyon keserűen éli meg a dolgokat. Szerintem, azon vitázni, hogy ez egy szar meccs volt mind egészében, mind részleteiben fölösleges. Ezt mindenki látta tegnap.

Viszont azon is fölösleges vitázni, hogy az egész szezon szempontjából mit mutatnak a számok. Mármint, hogy vezetjük a tabellát bármilyen hullámzó is a lejátszott meccsek, az edző és a keret megítélése.

Magán véleményem szerint az itteni érvelésekkel általában legnagyobb probléma, hogy összekeverik ezt a két nézőpontot és egybegyúrják, holott egyik sem tud következni a másikból, ha jobban belegondolsz. Jó szezont futva is be lehet szaladni a pofonerdőbe (Liverpool - Man. City), és sorozatosan szar meccseket játszva is lehet 2 bajnokságot nyerni (Allegri).

Viszont, ha az embert elkapja a szar hangulat, akkor legalább mindig van hová nyúlni a fejlődés érdekében. Lehet két jó meccsnek is örülni (ismét Allegri) egy fos de eredményes szezon után, mint ahogy lehet annak is örülni, hogy nem adtuk le a vezető pozíciónkat a ligába, sőt van esélyünk valami újra egy felemás játékot de eredményes szezont produkálva.

Nyitott vagyok a negatív dolgokra természetesen én is, de azt érzem, hogy érdemes a ballanszra törekdeni. Az elmúlt két meccs ellensúlya pedig, hogy Rabiot kezd beválni és hogy Danilo nem akkora szardarab, mint aminek bevallom én is néztem az elején.

Egyszer érdemes kipróbálni ezt a ballansz dolgot. Élvezetesebbé és tisztábbá teszi a szar pillanatokat.

GodPiero 2020.07.12. 13:09:10

@Rocky80: Ennyi!!!!
Én már csak egy sört kérek....

ForzaJ 2020.07.12. 14:45:14

Kövezzetek meg, de szerintem ez egy Atalanta ellen jó eredmény a formájukat elnézve. Nem, nem a játék tetszett, hanem az hogy vmennyire (?) tudtuk őket tartani. Nem volt ez olyan rossz.

2020.07.12. 15:16:47

Nagyon érdekesek ezek a kommentek, amiket Sunny Kolléga összegyűjtött! Engem néha elkap a vérmes pesszimizmus, mint az utóbbi két meccsen, pedig alapvetően sokkal optimistább vagyok, de tényleg csalódtam, főleg a Milan ellen. Bocsi mindenkitől, akit zavartak az utóbbi kommentjeim! Remélem faszán zárjuk a szezont! ;)
Forza Juve per sempre!

Mitya10 2020.07.12. 16:55:14

@del pipi: Èn most szàndèkosan maradtam ki ebből az adok kapokbòl ès tudod h a vèlemènyünk 95%-ban egyezik is sőt engem is rohadtul idegesìt kimondottan 1 ember DE amit itt a vègèn ìrtàl az sztem màr nem igazàn te vagy :) Persze düh meg minden de ezzel csak nekik kedvezel. Sajnos èn nem lehetek ott a blog focin de ez 1 nagyszerű csapatèpìtű trèning ne ìgy induljon oda senki hogy na most megmutatja... Van amikor a te szavaid nyugtatnak le ha èpp tùlzàsba esek ìgy gondoltam baràti jòtanàcskènt megjelenek. Termèszetesen nem muszàj elfogadnod csak gondoltam ideje elengedni ezt a meccset ès a kövi meccsre tartani az energiàt ott is ugyanez lesz ùgyis :D Szàmomra màr ìgyis teljesen röhejes akik mèg mindig Allegrivel jönnek egyszerűen vicc kategòria. Ajax porig alàzott minket tavaly ès az rendben volt sokak szerint de most ez nem törtènhet meg mert Sarri az edző... Jönnek itt Gasperini 4 èvèvel na most Allegrinek volt 5 is ès soha nem jàtszottunk ùgy vagy leginkàbb elvètve mint az Atalanta. Viszont eredmènyben gazdag ìgy akàrmennyire nem csìptem Massimilianot azt amit elèrt elismertem. Na most ez a màsik oldalròl rohadtul nincs meg. Akik azt mondtàk h màr sikernek neveznèk ha Sarrival BL helyezès lenne mostmàr az is fos h 8 ponttal vezetjük a tabellàt. Első èvèben Matudivel + Daniloval... Arròl nem beszèlve h zsinòrban 9x nyerni akkora dolog h azt itt sokan fel sem fogjàk. Amennyiben Sarri behùzza ùgy igenis beàll a Conte Allegri sorba. Persze ez sokaknak fàj.

Sunny21 2020.07.12. 17:15:03

@Holloka: A legkevésbé sem a Te kommented zavart, vagy azok a hozzászólások amik a meccshez jöttek.
Van egy Allegri szerelmes brigád, akik nem tudják felfogni, hogy ahhoz hogy valamit felépíts bizony idő kell. Ilyen a Sarriball is (hogy érthető legyen).
Klopp, Inzaghi, Gasperini most éppen Ők a jó edzők, ja meg persze Pochettino. Azt elfelejtik, hogy ezek az edzők éveket kaptak, 4-5 évet hogy építkezzenek.
Ki lehetett volna rúgni Pochettinot is, mert az első szezonban csak az 5. lett.
Klopp egyenesen rontott is az első szezonban, hiszen a 8. helyen végzett 10 vereséggel.
Csakhogy nem zavarták Őket el, hanem hagyták dolgozni Őket.

Sarri valami újat akar meghonosítani nálunk, hála az égnek ez nem megy az eredményesség rovására, mert 8 pont előnnyel vezetjük a bajnokságot. De már takarítsuk el az útból, nem Juve kompatibilis, meg hasonló baromságok. Ez már dühítő.

Ami még dühítőbb, hogy nincs ellenfelünk a bajnokságban..mondják egyesek.
De van! 19! Pont annyi mint Allegrinek, meg Contenak. Semmivel nem gyengébb az olasz bajnokság ma, mint 5 éve.

Nincs egy csatárunk a kispadon. Higuain sajnos már nem az a szint ami volt Nápolyban, Kean nincs, Mandzu nincs, jobbhátvéd normális nincs, balhátvéd 1, a középpályán -többek közt Pjanic formája miatt is- nincs egy ember aki fazont szabna. Ez mind Sarri hibája? (Talán Mandzu az, de nem vegyünk rá mérget, hogy nem a vezetőség akarta elküldeni).

Tudjátok, az átmeneti években vannak zökkenők, vannak hullámvölgyek, de ha ezt így átvészeljük, hogy meglesz a 9.Scudetto zsinórban, akkor annak én örülni fogok, mert ez több mint amit vártam. ..
Sarri nem egy szépfiú, de ha ez a szempont akkor igazoljuk le Justin Timberlake-t, akkor Babo is boldog lesz. A Scudettot úgyis megnyerjük, akár a takarítónővel is, csak adjunk rá egy kosztümöt.(remélem ez nem merítette ki a személyeskedés fogalmát).

Attilio79 2020.07.12. 17:16:50

@Mitya10:
Én a szezon elején (és most is) ugyanazt mondom Sarriról, egy kaptafás, fantáziátlan edző, ez nem azt jelenti, hogy ellendrukker lennék. A 8 pont nem kevés, de volt leállás, nincs kettős terhelés stb., ellenben egy foghíjjas kerettel, első szezonjában érte el, úgy, hogy az első meccseken a padon sem volt.
Ettől még a vezetőség bakikat halmozhat, ha jövőre nem erősíti meg a keretet és ugyanígy futunk neki a dolognak.
Kb. 7 olyan játékos szerepel a keretben, akik nem tesznek hozzá semmit a játékunkhoz, ez lehet motiválatlanság, de tudás hiánya, ha őket motivált, éhes fiatalokkal töltené fel, egyből nem lenne itt pár embernek problémája...

del pipi 2020.07.12. 17:43:45

@Mitya10: Rendes vagy, és értem amit mondtál, talán félre értettél valamit. Melyik utolsó kommentemről van szó? Mert törlődtek így nem tudok reagálni. Segíts kérlek! :)

dobor norbert 2020.07.12. 17:45:29

Még mindig azt mondom,h faszán játszottunk. Nagyon elégedett vagyok,főleg azért,mert majdnem nyertünk!

dobor norbert 2020.07.12. 17:48:04

@del pipi: Uram atyám!! Már megint töröltek??? Mi a fszért állsz le mindenkivel trécselni? Neked nincs Családod? Rájuk pazarold az energiáidat,mint pár .....-ra.

dobor norbert 2020.07.12. 17:49:08

@Bodnar Daniel: Danikám! Te szinte mindig szívembl szólsz! Nem keveset...

del pipi 2020.07.12. 17:51:58

@dobor norbert: Milyen faramuci helyzet nem? Pedig csak az igazságot írtam. :) Azért ne trollkodj! Ezzel a jó játékkal! :))))

dobor norbert 2020.07.12. 17:54:29

@del pipi: Nem troll. Fene-mumus. Bakker! Nem kaptunk ki ,növeltük az előnyt,mi kell még!?

steven.h 2020.07.12. 17:56:48

@Sunny21: Értem amit írsz, egyet is értek vele, pár dolog:
- itt senki sem a Juventus ellen szurkol, és igen mindenki örülni fog a bajnoki címnek ha meglesz, teljesen mindegy hogy ki ül a padon, mert a csapat az első, BL-ről nem beszélek, mert Sarri tavaly is kapott egy 6-st Guardiolától pl és párszor már lenyilatkozta, hogy fogalma sincs hogyan lehet Guardiolát legyőzni. Szerintem a City fog abból a párharcból továbbjutni, azért is írtam őket és nem a Realt.
- mindenki nagyon jól tudja hogy idő kell valamit felépíteni, ezt senki sem kérdőjelezi meg, de azért néha itt a blogon a nézhetetlen fost akarják egyesek Sarriballnak meg jó meccsnek eladni. Ez pont akkora képmutatás, mint akik azt mondják hogy Allegri utolsó fél évében jó volt a játékunk. Ez az egész csak arról szól hogy Sarrinak hívják az edzőt nem Allegrinek. Ha Allegrinek hívnák ez a nézhetetlen fos nézhetetlen fosként is lenne kezelve. Ráadásul még az arc, meg a hangvétel is megváltozott itt a blogon, mert mindenki aki le meri írni hogy ez bizony szar volt az "szarjon sünt" meg azért drukkol hogy bukjon minél nagyobbat a csapat.

Amiben nem értek egyet:
Írod, hogy meg akar honosítani valamit, meg hogy ehhez idő kell, meg átmeneti év meg stb:

- A Ronaldo transzferrel ki lett jelentve Agnelli által, hogy 2 éven belül BL-t kell nyernie a csapatnak. Akkor a Ronaldo transzferral együtt kellett volna ezt az építkezést akkor 2 évre megtervezni edzőstől mindenestől. Ehhez képest koncepció nélkül történnek jelenleg a döntések a klubnál, plusz nem is a mindenkori edző szája íze szerint igazlolunk, az elvárás viszont ugyanúgy megvan, így ha nem lesz eredmény és ugyanúgy 1 Scudettoval zárunk mint tavaly, plusz a BL-ben sem jutunk tovább mint eddig akkor Sarri ugyanúgy elő lesz véve és ha a City-t ténylegesen kizárják ne aggódj egyből rá fognak ugrani Guardiolára, de még az is lehet ha felmutat valamit akkor is ez lesz, mert Agnelli ezt akarja, divatklubot.
Így építkezésről felesleges beszélni, Allegri is akart valami újat építeni, de ez nem tetszett sem Nedvednek sem Paraticinek, mert szerintük ezzel a kerettel semmi gond nincs és ezzel BL-t lehet nyerni. ITT van a legnagyobb probléma! Ezért is ásta el magát nálam Nedved is, én nem tudom mi történt ott, de valami nagyon az agyukra ment ott fent, és a saját egójuknál tovább nem látnak. Ez pedig semmi jót nem jelet a jövőre nézve, tekintve hogy ha így haladunk tovább az előnyünk odalesz. Az elvárás pedig ugyanaz Sarrival szemben is, ugyanis én még sehol nem láttam egyik felsővezetőnket se úgy nyilatkozni, hogy most ez átmeneti év.

- A második pontot azzal nyitnám, hogy nyilván a jó csapatnak van szerencséje, meg egy világjárványt szerencsének nevezni elég morbid, de egyetlen csapat volt akinek jól jött ez szünet az pedig mi voltunk. A Lazio csúcsra volt járatva arra, hogy heti 1 meccset játszanak és ha nincs a vírus biztosan nem is botlottak volna így, mert erre készültek fel, erre alapozott Inzaghi, mert tudta jól, hogy a kerete erre alkalmas. Nem alkalmas rá hogy 3 naponta játszon, ez meg is mutatkozik most. Így az, hogy most jelenleg ennyire vezetjük a bajnokságot egy mázlifaktornak is köszönhető és még egyáltalán nincs vége a bajnokságnak, még bármi lehet.

del pipi 2020.07.12. 17:59:35

@dobor norbert: Nekem semmi! Elégedett vagyok Norbikém! :)

Rocky80 2020.07.12. 18:03:01

@steven.h: pont ez az én problémám is, az arc, meg a hangvétel.

Sajnos látom moderálva lettem, legalább érdekes volt? :D

Sunny21 2020.07.12. 18:06:18

@steven.h: Csak egy rövid kérdés illetve válasz erejéig (hanyagolva Allegri jogtalan elküldését), Sarrinak nem jár esély? Bebukott a jelenlegi első hellyel?

del pipi 2020.07.12. 18:15:11

@Mitya10: Oké! Megvan mire gondoltál! Bakker nem gondolod hogy azt én azért írtam hogy azokat akik tiszteletüket teszik a blog focin azokat én letárazom? Ne már! Csak arra próbáltam hajazni hogy bármit is írok le, bármi is a véleményem és abból bármit is törölnek , én felvállalom arccal. És ennyi, nem több! :)
De köszi én is csipázlak ez egyértelmű, és sajnálom hogy nem leszel ott, élőben minden más! Forza Juve!

steven.h 2020.07.12. 18:34:44

@Rocky80: Nem láttam sajnos a moderált kommenteket, azokon kívül írtam le amit írtam.

@Sunny21: Az esélyt nem nekem kell megadnom neki, én a Juventusnak szurkolok nem az edzőnek és nem egyes játékosoknak. Én egy szurkoló vagyok és ilyen jogon itt a blogon szerintem anélkül, hogy bárki belémkötne és személyeskedne leírhatom a véleményem az edzőről a játékosokról és a játékról, ha azt nem az alpáriság eszközével teszem és a blogtársakat sem sértegetem attól függően, hogy nekik épp más a véleményük mint az enyém. Nekem változatlanul az a véleményem, hogy egysíkú edző, ha az ő játéka nem működik akkor nincs B terv, nincs reakció, és az ilyen edzők ideje pont annyira lejárt mint a bójacsatároké pl. Most írhatnád, hogy ott van Guardiola, de ő azért taktikailag előrébb jár Sarrinál mert alkalmaz 3 és 4 védős rendszereket is, valamint a csapata játékában is épp összeállítástól függően változik a meccshez való hozzáállása. Valamint az Agnelli féle elegáns, győzelemre törő eszmékbe egyáltalán nem passzol bele Sarri, testidegen teljesen ettől, ez persze nem jelenti azt hogy ne tudna eredményt elérni.

Na de elkanyarodtam kicsit a kérdéstől. Szóval az esélyt nem tőlem kell megkapnia Sarrinak, hanem a Juventus vezetőségétől, és tekintve, hogy senki nem nyilatkozott semmi olyat, hogy ez egy átmeneti év, így az elvárás ugyanaz mint tavaly: mindent megnyerni, mert a vezetőségünk szerint a keret megvan hozzá. Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy én mezei szurkoló mennyire vagyok türelmes Sarrival szemben, nem én fogom eldönteni, hogy kap-e még egy évet vagy se. Jelenleg a pletykák szerint nem fog kapni még egy évet ha nem villant valamit, márpedig a BL sorsolás az egy halálcsoporttal egyenlő, így teljesen felesleges volt kinevezni is, pont amiatt hogy építkeznie is kellene előbb.

Ennyi erővel nekifuthattunk volna még egyszer a BL-nek egy frissített, az előző edző elképzeléseihez alakított kerettel és elküldeni most, ha nem sikerül és edzőszinten is domborítani egy nagyot, aki nálam nem Guardiola lenne egyébként.

Sunny21 2020.07.12. 19:03:32

@steven.h: Mindegy... Tisztában vagyok vele, hogy nem Te döntesz.
A lényeget kihámoztam. Nem jár esély neki. Jöjjön más! Ennyi volt a kérdés.

steven.h 2020.07.12. 19:22:06

@Sunny21: Nem tudom ezt hogy hámoztad ki belőle, épp azt írtam, hogy én a csapatért szurkolok nem az edzőért, ha a csapat nyer akkor az edző is nyer.

Véleményem van róla, de ahogy leírtam nem rajtam áll. Én csak az információk összerakásából nem látom az értelmét a kinevezésének, ha ténylegesen az elvárások nem változtak és ha neadjisten búcsút intünk tőle a szezon végén.

Mitya10 2020.07.12. 19:48:42

@del pipi: Jòlvan persze csak tudod elővigyàzatos voltam :D Örülök akkor hogy inkàbb èn èrtettem fèlre :P Abban teljesen egyetèrtek persze hogy lègy lojàlis magadhoz ès a vèlemènyedhez csak vàgod a sünöket ne bàntsd köztük is lehetnek Juventinok :D

@Attilio79: Hogyneee ès itt mi sem vakon vagyunk hogy nem làtjuk a problèmàkat vagy a hiànyossàgokat csak tènyleg a pofànk elött van jòpàr edző pèlda h 1 adott stìlus elsajàtìtàsàhoz mennyi időre van szüksèg. Ez hol làtszik mèg hol nem. Allegri màr annyit csuklik sztem h lassan meg is fullad itt tőlünk :D Èn is remènykedem h Paratici vègre teszi a dolgàt ès hoz embereket hiànyposztokra...

MdewC 2020.07.12. 20:14:29

@del pipi: Pippikém semmilyen igazságot nem írtál. :)

Juve! :)

Sunny21 2020.07.12. 20:17:23

@steven.h: "Nekem változatlanul az a véleményem, hogy egysíkú edző, ha az ő játéka nem működik akkor nincs B terv, nincs reakció, és az ilyen edzők ideje pont annyira lejárt mint a bójacsatároké"
Ebből gondoltam, és tiszteletben tartom a véleményed! Én bízom benne, hogy maradhat jövőre is, és akkor már konkrétabban tudok véleményt formálni vele kapcsolatban.
Eddig leginkább a múltjából ítéltem meg, hogy sehol sem bukott meg, illetve abból hogy néha igenis látni az elképzelését, és nálunk sem az Európa Ligáért harcol, mert az nagy szégyen lenne.

del pipi 2020.07.13. 05:48:49

@Mitya10: Azon röhögtem hogy azt írtad hogy néha az én szavaim nyugtatnak le, na ezt tudja meg a gondolat rendőrség!!! :))) A süniket szeretem, nem akarnék nekik ilyen rosszat úgyhogy ezt miattuk vissza is vonom. :)Adios amigo vaya con dios!
@MdewC: Egyértelmű! Ha te mondod akkor az úgyis van.

MdewC 2020.07.13. 08:02:03

@del pipi: megtisztelsz. :))

Juve! ;)

steven.h 2020.07.13. 09:16:42

@Sunny21: Szerintem a kettőt külön kell választani. Van egy véleményem róla, ami vagy pozitív vagy negatív. Nála ez most épp inkább a negatív és egyelőre semmi olyat nem tett hogy forduljon (nyilván ha megnyeri a Scudettot az egy plusz, de ha cserébe kiesünk a Lyon ellen, vagy utána búcsúzunk csúfosan az negatív lesz és fordítva is igaz).
Ettől függetlenül sose írtam hogy takarodjon, de a munkásságáról is leírhatom amit gondolok, ha pozitív azt is le szoktam írni (lásd Milan és Napoli botrányos meccsek utáni első két meccs).

Ha nem lenne neki esélye bizonyítani, meg a bukásáért szurkolnék, csak azért mert szerintem nem idevaló az a csapat bukását is jelentené, azt meg semmiképp sem szeretném.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása