Buffon: „Jövőre láthatjuk Sarri igazi Juventusát”

buffon_gigi_42_evesen_mutogat_borostasan.jpgA Juventus kapusa, Gigi Buffon még az Olasz Kupa-döntő előtt beszélt a csapat állapotáról, saját érzéseiről és például a jövőről, ami torinói sarriballt illeti.

„Szerintem egyes viszontagságok miatt olykor túl kevés ideig láttuk a mestert.” - kezdte a DAZN munkatársának adott nyilatkozatát a Juve legendája.

„Az első hónapban több napra elveszítette őt a csapat, mivel nagyon komoly egészségügyi problémák merültek fel nála.

Általában pont ezek a napok azok, amikor egy edző benyomást tud tenni a csapatra, ő pedig szinte egy hónapig hiányzott. Nem volt lehetősége megmutatni az összes tudását. Úgy gondolom, hogy a következő évben lesz lehetőségünk látni az igazi Maurizio Sarrit és Sarri igazi Juventusát.

Amikor több ideig tölti be az ember ugyanazt a munkakört, s változtat, az egyéni stimulusok, a készenállásra való törekvés, illetve a nyitottság az új edző utasításainak való megfelelésre mindig különbséget tudnak jelenteni.”

A Juventus a sarriball egyes jegyeit mutatta a Milan elleni elődöntőn, ám ezt a játékot nem tudta egész meccsen hozni.

„45 percig nagyon magas szintet hoztunk intenzitás, sebesség és labdamozgatás tekintetében, és jól játszottuk be a játékosok közötti csatornákat. Ez talán megkülönböztetett minket attól, ami a Juventus víziója volt az elmúlt 8-9 évben.”

Cristiano Ronaldo a Milan ellen sem csillogott, mintha nem találta volna a helyét.

„A futballtörténelem kiemelkedő egyéniségéről beszélünk, ez minden kérdésen felül áll. Ő határozott, vérszomjas futballista, akinek a mentalitását eddig senkiben nem láttam.

Ha 35 évesen még mindig ezen a szinten van, és sokszor képes különbséget jelenteni és meccseket eldönteni, akkor ez azt jelenti, hogy természetesen sokat köszönhet az anyatermészetnek a fizikai adottságai révén, de a mentális tulajdonságainak is, amik megkülönböztetik őt számos további játékostól.

A reakciója a Juve-Milan meccsen? Úgy vélem, hogy természetes volt, egy hozzá hasonló bajnok nem veszi jó néven, ha lecserélik, ezért a reakciója azt mutatja, hogy ő rendkívüli futballista, rendkívüli büszkeséggel.”

A Juventus egy másik fontos játékosa Paulo Dybala, aki ebben az évben többször meccseket döntött el.

„Úgy látom, hogy jó formában van. Olyan tudatosság van benne, ami döntő lehet, akár a kezdőcsapatban van, akár padról áll be… Számunkra egy isteni áldás, hogy egy ilyen állapotú Paulo van a csapatban.”

Antonio Conte az Interhez csatlakozott, mostanra pedig a milánóiaknak már csak a bajnokságra kell koncentrálniuk.

„Nagyon jól ismerem őt, és tudom, hogy az utolsó percig harcolni fog. A Juve-Inter meccs? Vártuk a találkozót, mert fontos felmérő volt számunkra. Alapvető volt, hogy erősségünket bizonyítsuk. Lautaro Martinez és Romelu Lukaku tökéletes csatárpáros, és ideális az Antonio Conte által képviselt elképzelések megvalósításához.

A Lazio nem jelent számomra meglepetés, inkább az lepett meg, hogy az elmúlt években túl hamar feladták a harcot a vezető szerepért.

Az edzőjükkel, illetve a keretük legalább 12-13 játékosával olyan csapattal állunk szemben, amelyik ebben az évben talán felülteljesít, de ez nem meglepő, mivel nagyra becsülöm őket. A Lazio elleni 3-1? Szerencsétlen eredmény volt, amely szerencsétlen helyzetekből következett be. A meccs rosszul kezdődött s rosszul is ért véget.”

Miután évekig első számú kapus volt, felmerül a kérdés, hogy mi a titok, hogyan konzerválhatja egy kapus ilyen hatékonyan a karrierjét?

„Ebben az évben kevesebbet játszok, ezért természetesen jobban fel vagyok tüzelve, amikor pályára lépek. Az igazi titok a csúcsteljesítményekhez az, hogy csökkenteni kell a meccsek számát, mert vannak olyan találkozók, amelyek annyira nem ragadják meg az embert, ezért a kevesebb meccset nagyobb intenzitással élem meg.

Természetesen így most fizikailag kipihent vagyok, és jó formának örülhetek.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr815902080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisnemesg 2020.06.19. 11:36:54

kicsit kezd ez az egész a politikára hasonlítani...
irgalmatlan pénzek, lóxxxz teljesítmény...
minden meg van magyarázva, a csillagok le vannak ígérve, majd jövőre, majd következő 4 évben...
tegnap olvastam olyan kommentet aki szerint voltak "biztató jelek"
EMBER?? micsoda? ha ez egy tegnap összeállt gittegylet lenne elfogadható lenne a "biztató jelek" kifejezés, de ez a juventus a világ egy legnagyobb csapata, ahol a játékosok felfoghatatlan pénzeket tesznek el, hadd ne legyen már elég a biztató jelek.
ez elmúlt két meccs egy kalap xxal egyenlő, nemhogy biztató, de mondjátok nyugodtan, hogy fröcsögök, csak én már kinőttem ebből, hogy beveszek mindent amit a számba adnak...
sarri egy kókler a fél csapat pedig kuka...ENNÉL SOKKAL TÖBB KELL! ezek a tények.

venember83 2020.06.19. 11:43:31

@kisnemesg: légy türelemmel. Majd jövőre lesz minden.

simoni 2020.06.19. 12:01:56

Imádom Buffont, a pályán nyújtott teljesítménye és az eredményei minden tiszteletet megérdemelnek. De komolyan jobb lenne, ha kevesebbet beszélne. :) Semmi szükség az ilyen üres PR-dumára.

aaatommy 2020.06.19. 12:25:15

@kisnemesg: teljes mértékben igazad van.szeptember óta ugyanazt látjuk semmi előre lépés!"biztató jelek"... Június közepe van

GodPiero 2020.06.19. 12:34:34

Kérdés azok a jelek mire fognak bíztatni ....

JuventusFanatikus 2020.06.19. 14:38:45

Ez a mondat nem teljesen világos:

"A reakciója a Juve-Milan meccsen? Úgy vélem, hogy természetes volt, egy hozzá hasonló bajnok nem veszi jó néven, ha lecserélik, ezért a reakciója azt mutatja, hogy ő rendkívüli futballista, rendkívüli büszkeséggel.”

Ezt, hogy érti Gigi? Azon a meccsen CR nem lett lecserélve, vagy másra gondolt?

venember83 2020.06.19. 14:49:20

@JuventusFanatikus: ez még a novemberi meccsre vonatkozik, amikor Sarri le merte cserélni.

Juventino86 2020.06.19. 14:51:36

Reméljük, hogy Sarrinak hamarosan nem lesz Juventusa. Itt alapvető gondok vannak. A legnagyobb talán az, hogy nem tudjuk kiaknázni CR és Dybala képességeit egyszerre. És ez a mester hibája, hiszen 4-3-3-ban tud csak gondolkodni. Ebben a felállásban Dybalának akkor se lenne helye, ha Ronaldo nem játszana a csapatban. Kétcsatáros játékban tudom csak őt elképzelni, amit simán lehetne játszani, csak persze Sarrinak eszébe sem jut. Szóval szép Buffontól, hogy védi a mestert a nyilvánosság előtt, de Sarrival itt nem látom a fejlődés lehetőségét.

ui: Dybalára is haragszom amúgy. Nem az első eset, hogy komoly meccsen tizit ront vagy gyengén játszik. Nincs meg benne a vezérmentalitás. :(

Andras74 2020.06.19. 14:57:15

A jövőre az 2021.....
Szóval, idén bukunk mindent, meg - a rossz ősz miatt - jövőre is????

Na, én ennyire azért nem vágyom a sarriballra! Akkor inkább már tegnap rúgják ki!

Ilyenkor szegény nagyanyám (nyugodjék békében) mondása jut eszembe: "majdra a zsidó sem ad!"

Andras74 2020.06.19. 14:58:51

De ide vág egy Hofi idézet is:
"Szarból nem fonsz ostort, de ha fonsz is, nem pattogtatsz vele...."

Juventino86 2020.06.19. 15:02:40

@Andras74: Így van, ha tegnap rúgnák ki Sarrit, már az is késő lenne. Sokkal kevésbé kockázatos most szezon közben váltani, mint maradni a biztos szarban. Egy új edző érkezése felrázná a csapatot.

peti78 2020.06.19. 15:15:51

@Juventino86: igaz de dybala és cr 4231ben tudna felpörögni, kell nekik a terület ... lukaku kellett volna hihany helyet... a támadás kulcsa egy értelmes erőcsatár... sajnos a keret nagyon sok sebből vérzik, vannak ordító hiányposztok és ban ahol tobzódunk a rengeteg analfabétában...
ez mind sarri és partatici hibálya... nincs működő koncepció... sztem

Juvegaspy 2020.06.19. 15:20:32

Akinek neminge ne vegye magara de sok sok ember - koztuk en - nem bánta hogy Mandzsu elment pedig jol jönne most

Juventino86 2020.06.19. 15:35:56

@peti78: @Juvegaspy: Hát egy dolog biztos: 4-3-3-at csak Dybala nélkül és egy igazi centerrel lehet normálisan játszani. Mandzu nagyon kellene. Haragszom a vezetőségre is, nem bántak vele szépen.

delpi0823 2020.06.19. 16:36:31

@Juventino86: Sarrit a szezon vegeig biztos nem fogjak kirugni.Ha elbukjuk a bajnoksagot,akkor viszont a blre mar egy masik edzovel a kispadon fogunk neki kezdeni az tuti.

del pipi 2020.06.19. 17:51:21

@kisnemesg: Na hála istennek! Ne is vegyél be mindent a szádba! Amúgy megnézted már a meccset? Hány percet vállaltál be? 90? Vagy 120? Hány tizi volt?
@Juventino86: Hallod Papikám! Már megint meg vagy bokrosodva! Már nem abban az értelemben hogy nincs igazad a kupa döntő miatt, abban tök igazad van. De már ne is haragudj de akkora szamárságokra ragadtatod el magad. Például: Sarrit rögtön ki kell rúgni, azonnal vissza kell hozni Allegrit! Kérdem hogy? Ezeket te komolyan mondod? De hát te is tudod hogy kajak lehetetlen. A helyzet pedig úgy áll hogy lehet megint Dybalát buzerálni( én sem tapsikolok a kihagyott büntető miatt még mielőtt valaki azt gondolja) de most vagy mást nézünk vagy mást látunk, vagy csak más szemüvegen keresztül. De tedd a szívedre a kezed, a Milan ellen, azon a szar meccsen azért ő próbál futballozni, és ha ki lehet néhány jobb teljesítményt emelni akkor az egyik az övé. És most mennyivel másképp beszélnél róla HA...(Persze majd mondjátok hogy a fociban nincs ha, de most játszunk el a gondolattal oké?) Tehát ha amit megszerzett labdát a meccs eleje táján és egyből a 30 millás kisgyereknek passzolta(ezt azért írom így hátha az egyik nagy kedvencem is olvassa az isten Piero) És bár ő edz a legjobban és ő koncentrál a legjobban, meg ő akar a legjobban győzni, nem tudta eltenni a sarokba a zs-t. Aztán a félidő második felében amikor a 15 milliós kislány meglépett a labdával és középre centerezett de a vezérbika nem tudott odaérni mert a kapus gyorsabb volt, így megint elmaradt a gólszerzési lehetőség. Megjegyzem az a Ronaldo aki a bl döntőben 2 gurított , meg aki Torinóban egy nem csúnyát ollózott nekünk, az most ezt a kettőt is értékesíti. Na most ha a lófejű bíróbá kérte volna a videóbíró segítségét akkor a 15 milliós kiharcol még egy titit is a vezérbikának...HA! Na most ha megint bele gondolunk és azt állítjuk hogy a 15 milliós baby oké nem az élete meccsét játszotta, ez igaz! Csak volt egy alapvető különbség kettőjük között, az egyik akart és kapart, a másik meg úgy csinált a pályán mint egy asztmás kovászos uborka. Ha ez valamiért nem tiszta majd ezek után elmagyarázom példákkal. Na most jön a kérdés! Te aki óriás türelemmel vagy megáldva, azt kérdezem CR7 úrnak mennyi ideje van nálad. Lehet hogy erősen fejeztem ki magam helyenként, kérlek vedd úgy hogy én inkább egy kicsit egy félmosollyal az arcomon, és nem kötekedően írtam, kérdezem. Ha meg úgy gondolod majd a blog focin felteszel a palánkra! :)

Andras74 2020.06.19. 18:09:10

@del pipi: Pipikém, ne húzd fel Magad ennyire!
Ki így látja, ki úgy.
Amíg van a földön jobb edző, mint Sarri, addig jogos az "igény", h a legjobb edző a legjobb klubnál dolgozzon! Kettő meg nem lehet egyszerre, a jelenlegi szabályok szerint.

Továbbra is irigyellek, h ilyen optimista vagy!

Kitartás!!!

Juventino86 2020.06.19. 18:15:10

@del pipi: Valóban, kissé el vagyok keseredve napok óta a csapat miatt, talán ezt érezheted soraimon. Majd a jó kis nyugtató + sör kombó segít. :D Viccet félretéve, egyáltalán nem éreztem kötekedésnek, amit írtál. Válaszolok is akkor részletesen. :)
CR-t nagyon szeretem és tisztelem, de ahogy írtam is, ő sem lesz már sajnos fiatalabb. Nagyon sokat lassult, ez látszott is, amikor Dybalától kapott egy lasztit az első félidőben. Szóval olyan sokáig rá már nem építhetünk, de elég rossz helyen van ő is játszatva, a Realban a végén már nem a szélen játszott. Dybalát korábban sokszor kritizáltam. Szerencsére ez az éve sokkal jobban sikerült, még úgy is, hogy Sarri nagyon rossz helyen játszatja. Hajtott, akart, ez becsülendő is, csak sajnos ez kevés néha. Dybalától azt várná az ember, hogy a komoly meccseken a különbséget jelenti. De sajnos többször is bebizonyosodott, hogy benne nincs meg ez a mentalitás. Ennek ellenére a csapat értéke lehet hosszabb távon is, de nem lehet CSAK rá építeni a jövő csapatát. Kellene egy klasszis center is. Ja, és a legfontosabb dolog szerintem, hogy csak úgy tudjuk Dybala erényeit kihasználni, ha két csatár játszik elöl.
Az edzőt is érintetted. Láttunk már olyat, hogy egy csapat szezonon belül vált, és visszahívja a korábbi edzőjét. Zidane és a Real esetére gondolok. Persze, abban igazad van, hogy minimális, szinte nulla az esély arra, hogy a csapat kirúgja Sarrit, és visszahozza Allegrit. De azért azt megjegyezném, hogy a ugyanannyi forduló után Allegrivel 10 ponttal többet gyűjtött a csapat. A foci nem volt túl látványos, de általában nyertünk. A 75 kilómmal meg kétlem, hogy a palánkra tennélek, de persze a baráti foci nem is arról szól. :D Amúgy is egy csapatban kéne lennünk, én előreívelem a lasztit, Te pedig bevágod, mint Tevez. :) Istenem, ő nagyon hiányzik. Egy olyan típusú csatárra lenne hatalmas szükségünk amúgy. :(

JuventusFanatikus 2020.06.19. 18:28:36

@Juventino86: Zidane most nem jó példa:) A francia saját maga mondott fel, míg Allegrit kivágták, mint a macskát, ez pedig nem kis különbség.

del pipi 2020.06.19. 18:36:32

@Andras74: Nem húztam fel magam, nincs gáz! Aludtam néhányat a csalódásra, én is beszomorodtam nem kicsit. Az edző kérdésről pedig: jogos! Csak arra hajaztam hogy ez nem lehetséges, szerintem még a maradék meccsre Sarri marad. Ugye az is kérdés mit tud hozni, azért én nem annak szurkolok hogy ne nyerjünk semmit. De az is elképzelhető hogy váltás lesz ősztől. Már mondtam ha és amennyiben megdolgozik Sarri hogy kitegyék jöjjön a következő. Bárki is lesz én ugyanúgy megadom neki az időt hogy megpróbálja elültetni az elképzeléseit. És végül: most már tényleg kezd idegesíteni ez a rohadvány 4-3-3, hiszen a csapat összetétele semennyire nem adott hozzá, mérges vagyok rá! Berágtam! De még bízok kicsit! :)

Andras74 2020.06.19. 18:57:06

@del pipi: nagyon rühellném, ha nem mi lennénk idén a bajnokok!
Akár Sarrival, akár mással.
A nagy bajom az, h nem látom ehhez Sarriban az x faktort.
Viszont nincs olyan szabad edző sem, aki miatt mindenképpen megérné váltani.......
Reménykedjünk!

Juvegaspy 2020.06.19. 19:04:12

@del pipi: tovabbra is mondom kovi 3 meccs 9 pont akkor meg van keresni valoja Sarrinak. Ha nincs akkor a mediaban nap 70 cikk lesz hogy ki valtja
35 Pochettinorol 35 meg kulonboző edzokrol mint Leekens vagy Pinyő.
Most 3 olyan meccs jon hogy ha csak a csapat fele bepöccent a kupadöntő utan akkor hozni kell, ha nem akkor ez az ev kuka s kövi szezon uj edzővel uj remenyekkel

Leram7 2020.06.19. 19:12:42

Én csak azt nem értem, hogy 4-3-3-ban, ahol a 2 szélső védő Alex Sando és Cuadrado hogyan lehetséges, hogy nem tudunk támadni?

Hát úgy, hogy a középpályán 3 méteres rövidpasszokat csinálunk támadás helyett, ami könnyen kizsámítható és levédekezhető. Hiszen kb mindig lehet tudni ki kapja a labdát. Annyira kiszámítható és eredménytelen a játékunk, hogy ezen változtatni kell.

Sarrni? Őszintén hiszem, hogy ebből a keretből szebb focit és eredményesebb játékot is lehet kihozni.

del pipi 2020.06.19. 19:15:31

@Juventino86: Most megpróbálom neked elmagyarázni a viszonyomat Ronaldohóz, mert sokszor úgy jön le hogy utálom. Na most amikor CR napvilágot látott a profi futballban én egyenesen rühelltem, már akkor elismertem a képességeit, de rühelltem! Mivel adja magát hogy én az olyan karraktereket szeretem akik jó futballisták de ezt profin és szerényen kezelik, a vagányság és viccesség az menő nálam. Tehát Del Piero! Nem voltam hosszú ideig korrekt CR-rel mert nem is érdekelt hogy milyen is ő valójában, és amikor Messi is képbe került meg az a tiki-takás Barca akkor én inkább Messi játékára figyeltem, nem szeretem az önzőséget a túlzott egót, így mindig Messi játékát figyeltem. Aztán kezdtem meghallani Ronaldoról hogy milyen ember a hétköznapokban, a szorgalmát amivel mindent elért, és kezdtem megkedvelni. Amikor ide igazolt úgy örültem mint egy kisgyerek, csak az a gond hogy én a Juventust imádom és elkezdtem látni a káros hatásait. Ennek sokszor hangot is adtam mert idegesít ha azt látom hogy valaki csak kivenni akar és vissza tenni nem. Figyelj most mondok néhány dolgot, az hogy visszamászkál a baloldalon a középpályán labdáért két dolgot tesz, egy: lezárja a sávot Alex Sandro előtt, meg az ügyi Matuidi előtt, kettő:az amúgy is piszok gyors passzjátékunkat lelassítja. Három négy ütem késéssel adja a labdát, ha adja...figyelj most mondok egy hátborzongatót, tudod miért van nagyobb esély arra hogy Egy Higu Dybi páros gólt lő egy meccsen? (és most Senky és Peti 78 rosszul lesz) Mert a gól érdekében olyan furcsaságokra képesek amire Ronaldo nem nagyon, beindulnak egymásnak , csinálnak egy kereszt mozgást amiből halál egyszerű egy lukra futtatást, és még el is viszik az embert egymásnak. Na jó erről ennyit. Edző, én is belebolondulok a 4-3-3ba és fogytán a türelmem, amúgy meg én annyira nem vagyok biztos hogy akármelyik név rögtön csodára képes, talán annyi pozitívum lehet hogyha egy formáció nem működik akkor legalább levált egy olyanra ami passzol a csapat tulajdonságaihoz. És végül nem nagy kedvencem Tevez de természetesen jó játékos volt nálunk, szóval majd valahogy másképp csináljuk, én leszek a Pipi! Persze lehetünk együtt, simán! Én mindenkivel szívesen játszom! :)

del pipi 2020.06.19. 19:25:27

@Juvegaspy: Adom! Bár a döntő után úgy voltam vele hogy a tökömet se érdekli a Bologna elleni, pedig függő vagyok. De most már várom! :)
@Andras74: Andriském! Mi mást tehetnénk? Max ha nem nyerünk semmit akkor a focinál találkozunk, megiszunk egy jaffát és sírunk egymás vállán! :)))
@Leram7: Igen! De nem 4-4-3-ba! Talán abban megegyezhetünk hogy amikor a 4-3-1-2-őt játszottuk akkor volt a legjobban értelmezhető hogy a keret mire adott .

Sunny21 2020.06.19. 20:59:19

El fog jönni az a pillanat amikor véget ér a Juventus egyeduralma, és ez így van rendjén. Vannak korszakok amik elkezdődnek és véget érnek. Ez így volt mindig és így is lesz.Sajnálom azokat akik tragédiaként élik meg azt, ha nem nyerjük meg a Scudettot.
Ugyanolyan jó érzés, talán még jobb is amikor újat épít az ember és valakit letaszít a trónról, mint megvédeni a címet. Ezt csak így bevezetőnek...

Sarri. Nem a szerelmem, nem védem Őt mindenáron, mert én a Juventust szeretem már több mint 25 éve. Csak és kizárólag azért szoktam védeni, mert úgy érzem rengeteg olyan túlzott kritikát kap amit nem érdemel meg. Azonnali edzőváltás. Én amondó vagyok, hogy ha választunk egy edzőt, (főként úgy, hogy komoly reformokat akarunk a játék minőségében), akkor hagyjunk neki időt. 2 év reális. Amennyiben ég a ház, és komoly veszteségeket szenvedhet el a klub a regnálása alatt, akkor jogos a váltás. Teszem azt, ha most a 6.helyen állnánk és veszélyben lenne a bl indulás, akkor azonnali menesztés. Azonban a bajnokságot vezeti a csapat, olasz kupában döntőzött, és a bl-ben sem esett ki a csoportmeccseken, így ez MÉG nem indokolt. (Látom a játék minőségét én is, higgyétek el).
A másik meg, hogy rettentő nehéz dolga van. A keret tele van kiöregedő és ami fontosabb motiválatlan játékosokkal, akiknek az olasz kupákkal, scudettokkal tele van a padlás és nem égnek tűzben ezektől a meccsektől (erről el lehet olvasni Buffon nyilatkozatát fentebb). Folyamatos sérülések a csapatban, koronavírus miatt leállított bajnokság, zárt kapus meccsek akkor, amikor mi lejátszottuk a rangadóinkat az ellenfél szurkolóinak támogatása ellenében, mi pedig otthon nézők nélkül játszunk.
Azt sem gondolom, hogy kérte volna a pénzéhes Rabiot, vagy a sérülékeny Ramsey-t.. Kapta. Ez volt a vezetőség ajándéka. Plusz Khedira, Matuidi, Higuain, Ronaldo, Cuad, Costa akik mind-mind öregszenek, lassulnak évről-évre.
Jöjjön egy komoly edző! Pochettino, Klopp, Guardiola, Zidane kinek mi az ízlése, első ultimátumuk az lesz: NAGYTAKARÍTÁS!
..és mégegyszer mondom, igenis látom Sarri hibáit, csak ez már annyiszor le van írva itt, hogy inkább az ellenpólust képviselem, még ha hülyének is vagyok nézve.Mert szerintem túlzás amit kap. Remélem Buffonnak van igaza, hogy jövőre elindul valami, de nyilván benne van az is hogy nem így lesz.
Üdv.

DelPiero2 2020.06.19. 21:52:24

@Juvegaspy: én már akkor is bántam. Tudom hogy néha úgy tűnt hogy nem hajt, de ez nem volt igaz szerintem. Tény hogy nem volt elég tüzes kis csapatok ellen, de azért gól és gólpassza megvolt, és tudott kőkeményen robotolni is. Szerintem demoralizáló lehetett csapaton belül is, hogy egy elkötelezett játékos, aki nem is volt rossz, ennyit ér a csapatnak.

del pipi 2020.06.20. 07:33:47

@babo0410: @venember83: Ja ja! Tegnap még az jutott eszembe, és röhögtem is rajta hogyha bejön amit Buffon mond akkor itt sokan ki lesznek. :)

.9

del pipi 2020.06.20. 07:58:45

@Sunny21: Értem az álláspontodat, hiszen vállvetve küzdöttünk együtt azon szélsőséges és türelmetlen hangok ellen akik most mondják hogy: én megmondtam meg bla bla bla. Azért vannak olyan korrekt hozzászólások akik bár nem szeretik Sarrit mint edzőt, bár szerintem inkább a karaktert, de elmondják hogy azért nem 100%-ig csak ő a hibás. És tényleg annyira sok összetevős ez a Sarri kérdés hogy nem is lehet ezt olyan egyszerűen lerendezni. Én ugyanazt a szót tudom használni mint te, nem vagyok szerelmes belé, viszont az idő és türelem neki is jár. Milyen érdekes a helyzet mert pont akkor játszottuk az egyik legstabilabb meccset amikor leállt a bajnokság, kíváncsi lettem volna hogy folytatódik. Én azt mondtam hogy azért a BL kieséses szakaszára össze kéne hogy álljon valami. És most lehet hogy nem vagyunk úriemberek mert x hónap leállás után természetes hogy elvártuk előételnek az Olasz kupát, én is. Mondtam hogy valaki rögtön tud alkalmazkodni, valaki meg majd nyögvenyelősen kezdi, sajnos nekünk nem sikerült jóra a kezdés. De őszinte kritikával élve, remélem amikor Sarri jegyzetelt most meccs közben, azt is felírta hogy ezt a beteg 4-3-3-at elfelejti gyorsan. Ugyanis ha ezt tovább erőlteti, akkor tényleg izgulhatunk. Haragszom rá, de csak ezért! De még azért bízok benne egy picit. Hajrá Sunnykém! Forza Juve!

dobor norbert 2020.06.20. 08:02:58

@del pipi: Én még mindig Veletek vagyok. Csak hát a kupák kellenek mindig,mindenkor! Hajrá!

Norbis85 2020.06.20. 08:13:43

Azért az kicsit bosszant,hogy sokan írjátok,hogy Dybala,meg a kihagyott 11-es,meg mentálisan nem erős. Akkor ezek szerint CR sem erős, mert a Milán ellen neki is sikerült kihagyni. És ott is piszok nagy szerencse volt, hogy nem kaptunk a végén tőlük egy gólt, mert akkor most CR-t lehetne szidni. Kérdezem, Dybala tényleg olyan szarul rúgta?szerintem nem feltétlenül, mert ennyi erővel Ramsey is kihagyhatta volna,ha a kapus úgy mozdul. A másik. CD-T miért nem lehetett kihagyni a kezdőből a döntőn? Vagy mondjuk lecserélni,és valakit behozni,aki hajtani is akar. Mert nála az nagyon felcseszett a döntőn,hogy az előző meccsen bemutatott pocsék teljesítménye után,simán kibírta vegigsétálva a meccset. A döntő elbukasaban azért neki is volt egy apró szerepe. A 4:3:3 meg tényleg nem megy.

Norbis85 2020.06.20. 08:14:46

@Norbis85: CD természetesen CR, de a telefonom jobban tudja úgy is.

del pipi 2020.06.20. 08:24:32

@del pipi: Még egy két gondolat, bocs hogy sokat írok de ritkán szánom el magam arra hogy ennyit gépeljek, nem vagyok én Rockytbaby! :))))
Még fojtatva Ronaldoval, tehát időrendben : Nagyon utáltam, aztán megpróbáltam megismerni és megkedveltem, és most a jelen helyzetben ott tartok vele kapcsolatban hogy mint embert a pályán kívül a hozzáállásával dolgokhoz, azt kedvelem. Viszont mint Juventus játékos, dühít, idegesít, és borzasztó rossz döntésnek tartom hogy a vezetőség ezen a vonalon indult el, rossz döntés volt a leigazolása! Na persze ha a Juventus többet akar profitálni marketing szempontjából akkor okés, csak én úgy tudtam hogy ez egy labdarúgó elsősorban. Na most itt valamelyik nap két ember arról beszélt hogy de már ő letett az asztalra, erre én azt mondom hogy ki a tökömet érdekel hogy a Madridnál vagy a válogatottnál vagy bárhol letett az asztalra, de itt nem. Nekem ez kevés egy Ronaldotól, és hidd el simán arról kéne beszéljünk hogy mekkora nagy király itt a Juvéban, de ez azért nem tud lenni mert a karaktere, az egója nem engedi. Plusz öregszik , lassul , és még be se látja, pedig ezeket a dolgokat hozzáadott ésszel korrigálni lehet úgy hogy abból ő és a csapat is profitáljon. Most elhiszed azt hogy Sarri kizárta őt a szélre és azt mondta hogy: már pedig punktum ott maradsz, ezer százalék hogy kötetlenül azt csinálhat amit akar, ő biztos. Na most amiket leírtam az előzőekben tételesen, vagy hogy miért működik egy Dybala Higuain páros azt légyszi véleményezd nekem, nem kell velem egyet érteni csak kívánci vagyok hogy az én gondolataimra mi a véleményed. De azért mindig gondold végig hogy most a Juventus érdekeit nézzük. És nem utolsó sorban valahogy mostanában már azok se támadnak be akik szeretik Ronaldot tiszta szívükből. Ez lehet azért is mert ők is érzik hogy amiről beszélek az így is van , na persze azért is lehet mert azt mondják hogy: ki ez a vasutas? :)))

del pipi 2020.06.20. 08:25:46

@Juventino86: Bocs! Ez neked íródott! :)

del pipi 2020.06.20. 08:33:28

@dobor norbert: Norbikém ez alap! Engem is nagyon nagyon dühít! De még várjuk ki mit hoz a kövi néhány meccs!
@Norbis85: Viszont a Ronaldo lánytesója megmondta a tutit objektívan: Hogy Roni nem tud mindent egyedül megcsinálni. :)
A tizenegyest pedig Dybala a lehető legrosszabbul rúgta, félmagasan ez kapuscsemege, ha laposan vagy kajak föl rúgja semmi esélye Meretnek, az irány meg az erő oké, de félmagasan...
Figyu annyira imádkoztam hogy a másik sarokba rúgja...komolyan...

Sunny21 2020.06.20. 08:42:23

@del pipi: Játékosuralom van. Ronaldonál meg teljesen. Nem lehet lecserélni vagy kihagyni a kezdőből, mert balhé lesz, és ezt az edző szívja meg. @Norbis85: Mondjuk a döntő kezdőjéből én se hagytam volna ki, így meg pláne nem, hogy nincs más csarárunk.
Ronaldo minden egyes alapozásnál, előszezonban ezt csinálja. Túl edzi magát, saját edzésmunkát (is) végez, és az első időszakokban olyan gyenge, hogy hihetetlen. Szerintem tudatosan csinálja, a szezon fontos részére kerül a saját maga csúcsformájába.
Ez most szívás, márciusban leállt minden. Most pedig nézhetjük a "szeptemberi" Ronaldot. Remélem a bl kezdetére beindul.

Norbis85 2020.06.20. 08:47:17

@del pipi: maradjunk annyiban,hogy azért a kaput eltalálta,és erőből lőtte, de persze,igaz amit írsz. Csupán arra mondtam,hogy sokan pl kapu közepébe rúgják,bízva abban,hogy a kapus elmozdul. Én tévedtem egyébként,mert biztos voltam benne,hogy bevágja. Danilonál viszont fogadtam volna arra,hogy kihagyhagyja. Ahogy ott állt, várt, nekem valahogy egyből a Zaza féle tánc ugrott be. És még a vége is az lett kB.

JuventusFanatikus 2020.06.20. 08:51:30

@Sunny21: Kolléga, ne idegesíts fel, hogy CR csak a BL-re fog formába jönni:P:D Ha így lesz, akkor a Scudettót garantáltan el fogjuk veszíteni.

Sunny21 2020.06.20. 08:54:34

@JuventusFanatikus: Hát 2 hónap szokott neki kelleni mire valamelyest formába jön :D

Norbis85 2020.06.20. 08:54:47

@Sunny21: a csatár probléma megvolt,ez igaz. De azért gondolom abban egytértünk,hogy ha mondjuk Higuain tudott volna játszani, CR valószínűleg úgy is a pályán marad,annak ellenére,hogy erre,amit ő csinált egész meccsen,még Khedira is csak csettinteni tudott. Igazából röviden az a bajom hosszú ideje,hogy CR akár mennyire pocsék éppen egy adott meccsen, érinthetetlen. Ez azért csapat szempontból mindenképp demoralizáló. Biztosan emlékszel,hogy szezon első felében Dybala hiába játszott remekül,rendszeresen lecserélték, vagy csereként lépett pályára. Ezzel szemben, CR formától függetlenül játszik. És az,hogy benne bármikor benne van a gól,szerintem a JUVENTUS esetében soha nem volt igaz. Bocsánat,kicsit hosszú lett,meg nem is igazán a poszthoz tartozik.

Forza JUVENTUS!

Sunny21 2020.06.20. 08:58:11

@Norbis85: Persze, hogy emlékszem. Utáltam is érte Ronaldot. Ugyanez a véleményem, sajnálom hogy érinthetetlen akkor is amikor semmit nem csinál.

Juventino86 2020.06.20. 12:13:40

@JuventusFanatikus: Hát igen, bár ugye Zidane is konfliktusban volt az ottani vezetéssel azt hiszem.

Juventino86 2020.06.20. 12:21:59

@del pipi: Bocsi, hogy csak most válaszolok, előző este egy kicsit több sört ittam a kelleténél, és sajna az alkohol most is erősebb volt. :D Az a helyzet, hogy egy véleményen vagyok Veled. Ronaldót szeretem, tisztelem, példás a hozzáállása, de közelebb voltunk a BL-győzelemhez, amikor ő még nem volt a csapatban. Marketingértéke hatalmas, de a pályán sajnos részben miatta sosem alakulhat ki Sarriball. Tehát Sarri már emiatt sem illik a Juve padjára. A gond azzal van, hogy nem igazoltunk olyan játékosokat, akik Roncit megfelelően ki tudják szolgálni. A Realnál sajnos sokkal jobb keret volt mögötte, kapta folyamatosan a labdákat, és rengeteg gólt szerzett. Mi sajnos nem tudjuk őt kiszolgálni. Nagyon nagy hasznára van a csapatnak, de sajnos az ő jelenléte tényleg sokszor a csapatjáték rovására megy. Allegrinél viszont nem ez volt a helyzet, mert ő meg tudta találni Ronaldo helyét a csapatban. Nem mondom, hogy tökéletesen, de jobban, mint Sarri. A Dybala-Higuain kétcsatáros játék nagyon jól működne szerintem is. Nagyon érezték egymást, amikor ketten voltak elöl. Szóval én is azt mondom, hogy az jó lehet. Itt a gond azzal van, hogy nagyobb meccseken se Dybala, se Higuain nem tudtak igazából nagyon alkotni. Volt persze arra is példa, nem tagadom, de bennük nincs meg a gyilkos ösztön komoly helyzetekben. Mandzukicban megvolt, hatalmas baj, hogy őt elengedtük.
Azt érzem, hogy vissza kéne térni ahhoz az időszakhoz, amikor a Juve ereje a csapategységben rejlett. Kellenek klasszis játékosok is, de nem szabad, hogy pár játékos egója a klub érdekei felett álljon. Ronaldónál mondjuk talán nem is ez a helyzet, hanem az, hogy már tényleg nem fiatal, kezd lassulni is, és nem kap szinte semmilyen normális labdát. :(

Lanzafame 2020.06.20. 13:00:50

@Juventino86: teljesen igazad van. Én attól félek, hogy hamarosan választani kell Ronaldo és Dybala között, mert nem bírja el a csapat, hogy mindketten játsszanak. Még ha együtt jók lennének, lehetne megoldást találni, de Ronaldo kiteljesedéséhez másféle csatártárs kell, Dybala pedig hiába igyekszik, nem való neki ez a másodhegedűs szerep.

Juventino86 2020.06.20. 13:13:53

@Lanzafame: Sajnos ez a szomorú valóság. De nem hiszem, hogy a vezetőség ezt nem látja. Illetve hát remélem, hogy azért ezeket a folyamatokat nemcsak a szurkolók érzékelik. :(

del pipi 2020.06.20. 15:29:45

@Juventino86: Az igaz hogy nem kap annyi jó labdát, az is igaz hogy komplett középpályát kéne cserélni, kivéve Benta, ő fejlődik. Az is igaz hogy egy játékos egója nem állhat a klub felett, pedig erről van szó, de neki elnézik. Igen, lassul öregszik és még csak nem is igazodik a változáshoz. Az is igaz hogy nem túl sok sztár, hanem csapategységre van szükség. Régen mindig volt három nagy név akik fazont adtak a csapatnak és fantáziát, és voltak zongora cipelő melósok! De milyenek?!!! Nem éppen gyengén tudtak futballozni! Már mondtam nem kell velem egyetérteni Ronaldo ügyben, csak azt szeretném hogy néha lássuk a fától az erdőt is. Mondok egy jó példát: amikor Ronaldo rúgta a gólokat számolatlanul a Madridban, mindenki mondta hogy: úúúú ez a Ronaldo egy gép, micsoda és mennyi gólokat rúg! Igen ám csak egy valamit nem láttak, azt hogy valaki mit melózott azért hogy ezek a gólok létre jöjjenek, egy vissza passz, egy keresztbe mozgás, elviszek két embert Roninak. Milyen mostoha a sors mert akik éltették Ronaldot párhuzamosan meg mondták hogy a Benzema milyen szar, meg hát el kéne adni. Vicces nem? Egyszerűen csak Ronaldot látták de ami az ő sikereit megalapozta, azt a melót azt már sajnos nem. De a mi esetünkben más a helyzet, Ronaldohoz nem vásároltak segédeket, másodszor nem is Juventus kompatibilis az emberünk. Most ezeket azért írom le hogy ne csak Ronaldot nézd, hanem azt is amit csinál, vagy amit nem csinál.

JuventusFanatikus 2020.06.20. 17:11:57

@del pipi: Épp a témához kapcsolódik a Gazzetta híre, miszerint a döntő előtti utolsó edzésen közölte CR, hogy márpedig Ő nem fog centerként futballozni.

Sunny21 2020.06.20. 17:40:39

@JuventusFanatikus: Játékos uralom. Komolyan mondom össze kellene fogni a klubvezetőknek, hogy olyan szerződéseket írjanak, amiben a futballistáknak is vannak kötelességeik. Úgy jár a teljes fizetés, ha bizonyos kritériumoknak megfelel. A mai technikával, monitorizási rendszerrel azért látható, hogy ki mennyire szakad meg a pályán. Az ilyen eset (ha igaz) súlyos büntetés, vagy amit Kepa csinált, vagy Costa köpése...
Valahogy megálljt kell parancsolni ennek.

babo0410 2020.06.20. 18:07:10

@JuventusFanatikus: Mert megtehetik. Sarrit nem tisztelik a játékosok. Ahogyan már a végén Allegri felé se volt meg a kellő bizalom a játékosok részéről. De az mi, hogy Sarri egy éve van itt, és még mindig vagy már nincsen tisztelet, bizalom felé. Szerintem itt edzőváltás kell, mert olyan edzővel nem lehet nyerni, akinek kijelentik a játékosok, hogy mikor mit nem akarnak.

Sunny21 2020.06.20. 18:09:32

@babo0410: Már megint kezded! Ronaldo kit tisztel? Még a válogatott irányítását is átvette, emlékszel?

del pipi 2020.06.20. 18:47:06

@JuventusFanatikus: Tehát én azt feltételeztem hogy nem azért játszik ott mert ki lett zárva a szélre, ettől függetlenül is tartom hogy kb kötetlenül játszhat. Ha és amennyiben ez így igaz hogy már pedig ő akar a bal szélen játszani, akkor az van amit mondok, hogy egója az van ,csapat érdekei nem számítanak, és még buta is. Pedig ott még élhetne!
@Sunny21: pedig nem is arról van szó hogy jobb hátvéd posztra kényszerítik, hanem a lehető legközelebb a kapuhoz, ami elvileg neki kedvezne.
Ami pedig a játékos uralmat jelenti, abban Messi a legnagyobb király. :)

babo0410 2020.06.21. 11:13:56

@Sunny21: Mit kezdek? Ez a helyzet. Ronaldo ilyet mikor tett? A Realban is voltak hisztijei, mert megtehette. Az elnök hagyta, hogy megtegye, és még körbe is nyaldosta. Egy kemény edzőnél ilyet nem merne még ő se megtenni.

del pipi 2020.06.21. 12:18:55

@babo0410: Igen, megtehette ideig óráig. De abban egyáltalán nincs igazad hogy Perez egy gyenge kezű elnök. Ugyanis voltak ellentétei Ronival, és ennek a hozadéka volt hogy ugyan elkezdtek beszélgetni arról hogy kap fizetés emelés Ronex, de aztán Perez nem tartotta a szavát, mert nem akart többet adni, azaz 30-at. És utána mondta is neki ha nem tetszik mehet a pinyóba ha valaki leteszi az árát. És a többit már tudod, viszont mivel a Spanyol kollégám eléggé vágja a Realt így mondhatom neked hogy Perezt egy amolyan Maffiózónak tartják. Az pedig minden de nem egy engedékeny mókus! :)))) Amúgy azt se feledd hogy a szurkolóknak is volt egy periódus amikor kikezdték, most sok Juve szurkoló is megtalálta CR-t.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása