Dybala: „A Barcelona óriási Messivel, de a Juve is hihetetlen”

ronaldo_cristiano_csere_dybalaval.jpgPaulo Dybala a nyáron közel állt a Juventus elhagyásához, több angol klub is érdeklődést mutatott iránta, ám végül a Juventusnál maradt, s most a CNN munkatársával a Barcelonáról és Lionel Messiről, illetve a torinói jövőjéről beszélt.

„Az igazság az, hogy a Barcelona óriási csapat, Lionel Messivel pedig még nagyobb. Nagyon szép lenne ott futballozni, de a Juventus is hihetetlen klub, nagyon jelentős klub komoly történelemmel, ahol jelenleg nagyszerű futballisták vannak.

Elég minőséget képvisel a keret két csapat kialakításához, az pedig, hogy együtt játszhat itt az ember Gianluigi Buffonnal és Cristiano Ronaldóval, az még tovább növeli a klub presztízsét.”

Ezt követően felmerültek a nyári események, amelyek nyomán Paulo Dybalát több klub is megkörnyékezte, az Öreg Hölgy pedig nem marasztalta túlságosan.

„Úgy tűnt, hogy a Juve már nem akart számolni velem. Felvették velem a kapcsolatot, volt pár érdeklődő klub, például a Manchester United és a Tottenham, majd a Paris Saint-Germain is bejelentkezett.

Én nem egyeztettem velük közvetlenül, de volt párbeszéd a klubok között. Bárhogy is történt, én maradni akartam. Nem volt túl jó évem, s nem akartam így távozni, rossz emléket hagyva magam mögött.

Annyi sok jó pillanatot éltem meg a Juventusszal, s nem lett volna sportszerű így zárni le a torinói pályafutásom, ezért elmondtam, hogy maradni akarok, s keményen dolgoztam a javulás érdekében.

Nyilvánvalóan nem volt egyszerű a helyzet, mivel a Juventus eltérő szándékkal rendelkezett, de a piac lezárult, Maurizio Sarri érkezése nyomán pedig sokat tudtam fejlődni.

A csapat elkezdett jobban futballozni, s ez is segített. Mostanig nagyszerű szezont futottam, boldog vagyok a Juventusnál, s szeretem ezt a környezetet, amelyik rengeteg pozitív energiát ad nekem.”

A pletykalapokban felmerült a hosszabbítás a torinói klubbal, ám mindeddig nem történt semmilyen bejelentés..

„Jelenleg nincs semmi újdonság igazándiból. Még másfél évig érvényes szerződéssel rendelkezek, ez nem sok, és tisztában vagyok azzal, hogy a jelenlegi koronavírusos helyzetben a klub nincs egyszerű helyzetben, de egyéb játékosok is kaptak új szerződést, szóval jelenleg várunk.

Nyilván a klubhoz tartozok, és boldog vagyok, hogy itt lehetek. A szurkolók nagyon szeretnek engem, én pedig nagyon szeretem a szurkolókat. Nagyra értékelem ezt a klubot és az itt dolgozó embereket, jó kapcsolatot ápolok az elnökkel, és minden bizonnyal valamikor le fogunk ülni egy asztalhoz. Vagy nem, igazándiból nem tudhatom.

Adott időpontban sor kerülhet a szerződéshosszabbításra, de ez a Juventuson múlik.”

Az Öreg Hölgy június 22-én folytatja a bajnokságot egy bolognai idegenbeli meccsel, de előtte június 12-én az Olasz Kupában mérettetnek meg a Juventus játékosai a Milan elleni visszavágón.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr815756004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 09:48:07

Nem csodálom, hogy így áll hozzá, csoda, hogy ezek után is nagyon szeretne maradni. Remélem minél hamarabb sor fog kerülni arra a szerződéshosszabbításra.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 10:40:10

"A csapat elkezdett jobban futballozni, s ez is segített"

Akkor ezt nem csak én gondolom így:)

rockitbaby 2020.06.09. 16:08:17

@JuventusFanatikus: Én fordítva látom. Amikor kellett megrázta magát, hátára vette a csapatot és hozta az eredményt. Majd jött kis javulás a játékban is ezután.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 16:44:33

@rockitbaby: Szerintem Dybala azért csak jobban érzi ezt, mint Mi:)

Rikoo 2020.06.09. 17:44:59

Remélem jól sikerül a szezon hátralévő része és sikerül hosszabbítani Dybalával. Láthatóan maradni szeretne és szerintem tisztába van vele, hogy a játékstílusa olasz csapathoz illik.

alexGicamo 2020.06.09. 17:51:07

Sok beszédnek sok az alja, kedves Dybcsi !

rockitbaby 2020.06.09. 18:05:03

@JuventusFanatikus: Egy ilyen kultúrában, mint a miénk - 10 millió szövetségi kapitány országa -, mit nem tudhatnánk ;)

senky 2020.06.09. 18:19:51

Szerintem Diby nagyon jo a csapatba,nem mint az a nehany,aki NEM ... !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása