Douglas Costát adná Jorginhóért a Juventus

jorginho_integet.jpgA Sport Mediaset értesülései szerint a Juventus Douglas Costát ajánlhatja a Chelsea középpályása, Jorginho megszerzése érdekében.

Aligha okozna meglepetést, ha a brazil-olasz játékos ismét követné egykori mesterét, hiszen előbb a Napolinál, majd később a Chelsea-nél is együtt dolgozhattak, azt megelőzően, hogy Sarri visszatért Olaszországba, s elfoglalta a Juventus kispadját.

Míg a londoni együttes mintegy 50 millió euróra becsüli a középpályást, a koronavírus-járvány által befolyásolt átigazolási piacon a Juventus inkább játékoscserék segítségével próbálja átformálni keretét.

Több olyan játékos is akad a torinóiak állományában, aki megfelelő cserealapot jelenthet, ezek egyike Douglas Costa, kinek játékjogát 40-45 milló euróra becsülik.

Egy másik opció Alex Sandro lehet, míg biztos távozónak tűnik Miralem Pjanić, aki könnyen lehet, hogy az FC Barcelona játékosaként folytatja pályafutását.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9915771132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodPiero 2020.06.09. 19:52:01

Kukázás, koldulás, könyörgés, meghunyázkodás....
És én azt hittem Marottával van baj....

Ezt már nem lehet a vírusra fogni!

Andras74 2020.06.09. 19:59:11

Sandro......
Mert még nincs elég hiányposztunk, és mindenképpen kell kicsálni továbbiakat is!
Ki pótolná Sandrót, és a pótlásnak ki lenne a helyettese????

JuventusFanatikus 2020.06.09. 20:03:08

Áh, ez túl jó biznisz lenne.

2020.06.09. 20:09:55

Sarri után nem győznénk szabadulni Jorginhotól. Douglas Costa azzal 10 meccsével amin pályára tud lép szezononként hasznosabb, mint ez a középszer. Könyörgöm jöjjön Arthur inkább!

Lanzafame 2020.06.09. 20:41:54

@GodPiero: Mi a baj? Costa teljesen használhatatlan, Jorginho pedig egy jó, olasz válogatott középpályás, aki Sarri alatt mindig jól játszik.

Jóindulattal 15 millióval többet ér Costánál Jorginho amúgy.

Kmarcika 2020.06.09. 20:56:47

@Lanzafame: egyetértünk.
Costa nagy kedvenc, csak többet van medical ban mint pályán.
Ha meggyőzte Sarrit a maradásról az edzések alatt és Milan ellen sziporkázik akkor nem szabad eladni.
Ha lesérül a második meccsén akkor sajnos bye bye...

Contelegend 2020.06.09. 20:57:39

Ez biztos valami vicc , hogy Costa 40-45 re van bearazva. Kb a fele inkább.
Én amúgy nem hiszem , hogy ekkora gond lenne nálatok. Inkább arra szavazok, hogy lesz itt még nagy durranás. Lehet megvárjátok mi lesz a Cityvel és jön egy Sane , De Bruyne duo.
Igazából ami nagy gond , hogy kevés az a játékos aki jó áron eladható , és egyáltalán el akar menni és lemondani a zsíros fizurol.
Szerintem lesz itt pozitív csalódás ne aggódjatok. Mindig ez van. Beijesztenek aztán mégis jön 2-3 jó igazolás.

Lanzafame 2020.06.09. 21:05:53

@Contelegend: igen, Costa egy sérülékeny, kicsit balhés, 30 éves brazil, 20-25 M-t érhet most jóindulattal. Pedig képességekben kb. a legjobb a klubnál, kár érte.

Menőbb City-játékosok Ronaldo távozásáig nem jöhetnek nálunk szóba, eleve olyan brutális a fizetésük, hogy álmodozni sem érdemes róluk.

Contelegend 2020.06.09. 21:08:21

@Lanzafame: de jobbak az adózási feltételek sokkal és a Ronaldo faktor sem másodrangú egy játékosnak.

Sunny21 2020.06.09. 21:20:54

@Lanzafame: @Contelegend: Nem kicsit lennék felháborodva, ha Costát 20 milláért eladnánk. Nem kell túlozni.
Costa kb 35 körül van, Jorginho 45 körül, ez a realitás, nem a transfermarkt.
Costa 20-ért sehova nem fog menni, és annyiért eladni vétek is lenne.

Dani1342 2020.06.09. 21:34:12

@Contelegend: en csak abbol indulok ki amit kdb mondott hogy ronaldo az álma hogy vele focizzon rengeteget tudna neki segíteni.. Ki ne akarna vele játszani.. Enyhe nyálas szöveg ez, de szerintem ha citynek bukovari lesz barmi elofordulhat lasd itt van ronaldo. A masik erv amiert kdb mellett szól. Miert akarnának 3..4 jatekoson tuladni a juve es nem szerezni melle masikat? Mert akkor azt a fizut egy nagyobb jatekosnak tudjak adni.. Ami posztra meg kellene valaki oda valami ingyen vagy csere uzletbe erkezne utanpotlas szerintem... Eleg megnezni hogy arthurt mennyire akarjak volt mar szó itt pjanic de sciglio costa es tarsairol is.. Kivancsi leszek az idei igazolasokra.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 21:44:00

@Sunny21: Szerintem @Lanzafame: Kolléga egyáltalán nem túlzott, Costa 30 milliónál egy centtel nem ér többet, talán a 25 a legreálisabb.

Contelegend 2020.06.09. 21:59:41

@JuventusFanatikus: jelen helyzetben szerintem is a 25 , ennyit egy MU ki is fizet , hogy ott legyen egy biztos csere. Már amennyiben nem sérült éppen. @Sunny21: nem fika, de attól hogy valaki Juve játékos még nem lesz jó áron eladható.

Apropó. Pletyka szint de Dybala felmerült tavaly az Inter-nél ezt Marotta nyilatkozta, idén viszont kategorikusan cáfolta. Viszont ha megy Martinez 100 körül az már meggyozheti Agnelli-t.
A kis argentin mondjuk szépen beszél a Juve-ról annak ellenére , hogy sokszor kevésbé volt becsulve mint ami járna neki szerintem.
Ebből a pénzből viszont abszolút nem lehetetlen egy KDB , Jorginho és egy esetleges Arthur csere esetén egy brutális Juve középpálya.
Ezt csak fikciokent kezeljetek.
4-3-1-2 esetleg Cseszni - valaki , De Ligt , Bonucci , Sandro - Arthur. Benta, Jorginho - De Bruyne - Milik , Ronaldo

Sunny21 2020.06.09. 22:08:28

@Contelegend: nem azért annyi az ára mert Juve játékos, hanem azért amit tud.
Van olyan Juve játékos akit ingyen is elengednék hidd el.
@JuventusFanatikus: Tehát Te 20-25 körül elengednéd?

Rikoo 2020.06.09. 22:09:29

Douglas Costát nem érdemes eladni, csak ha valaki tényleg egy komoly játékost ad érte cserébe, vagy perkál 40 milliót. Lehet, hogy sokat sérült, de annyira nem, hogy 25 milliót érjen.
Ezzel a Jorginhoval a világból kikergetnek majd nyár végéig az újságírók.
Vagy Jorginho, Emerson, Milik trióval akarunk tényleg "erősíteni"?
Hát ez még az Interhez képest is gyengülés, nemhogy a Real Madrid, Barcelona, Bayern München szintű csapatokhoz képest.

Lanzafame 2020.06.09. 22:22:08

@Rikoo: Costa egy zseni, és nagyon jó maszturbálós videókat lehet róla összevágni, de ha nem képes 3 meccset zsinórban lejátszani, akkor sajnos nincs rá szükség.

Mivel a sérülékenysége nem titok, és ő maga 30 éves lesz szeptemberben, ki venné őt annyira komolyan a mai gazdasági helyzetben, hogy 40-et fizessen érte, vagy feláldozza érte egy megbízható alapemberét?

Ha már itt tartunk, Jorginho miért komolytalan?

Contelegend 2020.06.09. 22:28:53

@Sunny21: szerintem nem adná el ennyiert , hanem ennyit kaptok érte . De ha valaki letesz érte 40 millat idén nyáron , és nem valami gazdasági visszaélés áll a háttérben , Juve drukker leszek.

Sunny21 2020.06.09. 22:30:52

@Lanzafame: Ez így teljesen jogos.
40-et nem fognak érte fizetni, 25-ért meg vétek eladni.
Ilyenkor 2 eshetőség van: Kína, Usa, arab országok valamelyike, ahol kifizetik a 40-et is egy "sztárért", vagy a játékoscsere, ahol közelíteni kell az álláspontokat, figyelembe véve a gazdasági helyzetet, a keretben betöltött szerepet stb... Ezért írtam, hogy Costa nem 20 millió.. Majd lesz annyi is..

Sunny21 2020.06.09. 22:34:05

@Contelegend: már válaszoltam is az előző kommentemben. Nem gondolom, hogy 40 millát adnak érte "tisztán".
És ha már említetted Martinezt, amelyik klub ad érte 100-at az a világ legnagyobb idiótája. Ez pedig csak a Barca lehet. Reménykedjetek ;)

JuventusFanatikus 2020.06.09. 22:35:44

@Lanzafame: Jorginho azért komolytalan mert nincs agyonhype-olva, és nem feltűnő a játéka.

@Sunny21: Ha 18.4 millió eurót kapnánk érte, akkor gazdaságilag nem volt bukó a leigazolása. Ha van olyan csapat aki 25 millió eurót adna érte, akkor vihetik, ha adnának 30-at, akkor azt mondanám rá, hogy még jó biznisz is köttetett. Öt millióért ne lábadozzon Torinóban, a formáját pedig nem tudja a sérülések között visszanyerni, úgyhogy a csapat hasznára se tud lenni mindig mikor bevethető. Ennyi pénzből már lehet hozni egy Orsolinit, aki csereként bőven jó, és minimum tud annyit, mint a formán kívüli Costa.

@Contelegend: Dybala az eladhatatlan kategóriába kellene, hogy tartozzon. Ő szeretne maradni, és ezt tettekkek is bizonyította, az ilyen játékosokat meg kell becsülni.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 22:40:52

@Sunny21: Az a legnagyobb baj, hogy nem egy fiatal játékosról beszélünk, aki még feltornázhatja az árát, és nem is arról van szó, hogy volt egy szezonja, mikor párszor lesérült. Nekem is nagyon kevésnek tűnik az a 25 millió, de egyszerűen többet nem igazán kapnánk érte. A legjobb nyilván egy cserébe való bevonás lenne. Egy DC + 15 millió Jorginhóért már mindjárt jobban festene.

Lanzafame 2020.06.09. 22:40:58

@Sunny21: nem szokás azokban az országokban nagy pénzért sztárokat venni, Amerikában és pl. Katarban biztosan nem, Kínára sem jellemző már. Reménykedjünk, hogy találunk olyan hülyét, akinél be tudjuk számítani.

Szerintem reálisan simán eladni sem lehet (hova?) 20-nál többért, mert ahova mehetne Európában (Angliába padozni, erősebb spanyol középcsapatok), ott nem fognak ekkora érte kockázatot vállalni. Szabadulni kell tőle, amint lehet.

Rikoo 2020.06.09. 22:42:54

@Lanzafame: @JuventusFanatikus: Komolyan mondom győzzetek már meg valamivel, hogy őt kell leigazolni. Azon kívül, hogy olasz mi az amiben igazán különleges?
Még Arthurnak is jobb passz százalékai vannak, mint neki, pedig pont ez Jorginho különlegessége elvileg, mondjuk gólpasszai sincsenek. Vagy ő vkp.?
Ráadásul végre megtaláltuk Bentancur igazi helyét, erre megint tegyük vissza egy másik posztra a középpályán ahol kevésbé játszott hatékonyan, mint középen?
Őszintén azt gondolom, hogy Jorginho leigazolásával csak a baj lenne.

Contelegend 2020.06.09. 22:45:01

@Sunny21: én is úgy gondolom , hogy nem ér annyit , ahogy Coutinho sem , Dembele sem, Hazard sem stb stb , és ezen az elven haladva 40et Costa sem. Ha sikerülne bevonni Jorginho bizniszbe baromi jól jartok.

Sunny21 2020.06.09. 22:46:34

@JuventusFanatikus: Costa annyi alkalommal hozta a pluszt egy-egy becserélése után, lendületet, kreativitást hozott a csapatnak. Isten ments, hogy 25-ért menjen. Orsolini.... Amióta világ a világ kölcsönadtuk. (őszintén megmondom nem nagyon láttam játszani mostanában..lehet, hogy sokat fejlődött).
Ebben most nem értünk egyet, de ettől szép a világ ;)

Contelegend 2020.06.09. 22:47:59

@Rikoo: Nézd meg mit alkotott a Napoliban. Ennyi elég szerintem.

Rikoo 2020.06.09. 22:48:14

@JuventusFanatikus: Egyébként Jorginho is ugyanez. Idén lesz 29 éves, meglepő lenne, ha hirtelen kijönne belőle a zseni. Persze, Pirlo esete jó példa erre, de vétek pazarolni a betűket erre az összehasonlításra. Inkább fogjuk a fejünket, hogy az Inter viszi Tonalit és nem mi. Majd jön helyette Cristante, az új De Rossi.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 22:48:37

@Rikoo: A meggyőzést ráhagyom @Lanzafame: Kollégára, mert nekem úgy tűnik, hogy írhatok bármit, a véleményeden úgyse változtatna.

Ezt a "megtaláltuk Bentancur igazi helyét" majd akkor kell kijelenteni, mikor majd egy keményen presszingelő csapat ellen is tud olyan teljesítményt nyújtani, mint például egy kiscsapat ellen.

Rikoo 2020.06.09. 22:49:06

@Contelegend: Köszönöm, ismerem Jorginhot.

Sunny21 2020.06.09. 22:52:46

@JuventusFanatikus: Ez jogos! Írtam is, hogy nem kapunk 40-et érte, de nem minden a gazdasági érdek.
A Lyon ellen (pl.) , Ő húzhat olyat amivel megfordíthatjuk a meccset.
Benne meg van ez!! Nagyon kevés ilyen játékosunk van sajnos.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 22:52:53

@Rikoo: Igen, az év végén 29 lesz, csak egy regista képes 35 évesen is jól teljesíteni, míg egy brazil általában 30 fölött már alig-alig tud komolyat nyújtani, nyilván vannak itt is kivételek.

Az a De Rossi - Cristante párhuzam nagyon kemény:D

Rikoo 2020.06.09. 22:53:03

@JuventusFanatikus: Nem. Kiváncsi vagyok a véleményedre is, hogy legalább tudjam mit láttok benne.
Igazából ami különlegessé teheti Bentancurt ezen a poszton az nem is feltétlenül a képességei vagy az, hogy sok labdát szerez, sokkal inkább az mennyire kiemelkedő fejben és stabilitást képvisel. Persze fiatal még és képes lehet fejlődni.

Contelegend 2020.06.09. 22:56:46

@Rikoo: akkor nem értem miert nem örülnel neki Khedira vagy Matuidi helyett.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 22:57:57

@Rikoo: Rengeteg helyt leírtam már, most este már nincs kedvem, ha nem haragszol, esetleg majd reggel. Szinte minden Jorginhós cikknél írtam róla, meg ugye konkrét cikket is, úgyhogy ha annyira érdekel, majd visszakeresed, olyan sok újjal nem biztos, hogy tudok szolgálni:) Vagy mást akarsz hallani?

Bentancur extra segítséget kapott Rabiot-tól és Ramsey-től is, kíváncsi vagyok, hogy mire lesz képes, ha Matuidi és Khedira van mellette, akik a labdakihozatalokban segítik.

Rikoo 2020.06.09. 22:58:43

@JuventusFanatikus: De minek kellene a Juventusnak egy regista? Láthatóan haldoklik ez a poszt a jelenlegi topfociban.

Sunny21 2020.06.09. 22:59:24

@Contelegend: Mert nem velük cseréljük el. Ez azért egyszerű válasz

Rikoo 2020.06.09. 23:00:41

@Contelegend: Mert nem ilyen játékosra van szükség, szerintem.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 23:00:57

@Sunny21: Az a helyzet, hogy igen, néha tud újat hozni, de ez főleg az első szezonjában volt rá jellemző. A második az teljesen kuka, az idei meg olyan feles. Mikor sérülés után van, akkor észre sem lehet néha venni, mikor három-négy meccs már a lábában van, akkor már tényleg hasznos tud lenni. Csak a baj az, hogy ritkán tud öt meccset lehozni zsinórban.

Contelegend 2020.06.09. 23:10:34

@Rikoo: mondasz olyat aki reális opció és szerinted szükség van rá?

Rikoo 2020.06.09. 23:17:24

@Contelegend: Nem tudom mi jelenleg a reális, Tonalinak örültem volna leginkább. Jorginho az nálam pont azt képviseli, mint Sarri.

vágóistván 2020.06.09. 23:18:29

costa kiváló játékos lenne , ha 5nél több meccsen tudna húzóember lenni.sajnos ez egy cserealap, 25 millió meg cashben teljesen rendben van érte.egyszerűen nem képvisel potenciált a jövőre nézve,sőt ha megnézzük az utobbi két évet,lehangolóan sokat volt sérült. szerintem ha a hátralevő időszakban nem dobbant nagyot mehet is.

west30 2020.06.10. 02:08:19

Jo lenne mar ugy nekivagni egy nyarnak,hogy nem kell azon izgulnia az embernek,hogy na vajon iden megusszuk e a szokasos balfasz igazolasok nelkul.

Il Principino 2020.06.10. 08:14:45

Costától addig kellene szabadulni amíg van egy kis értéke!
Sajnos nagyon sérülékeny,Jorginho pedig nagyon illene az egyik kulcsposztra!

JuventusFanatikus 2020.06.10. 09:05:31

@Rikoo: Jorginho és Tonali is jóval komplexebb regista, mint amilyen például Pirlo volt, ennek köszönhetően a modern fociban is meg tudják állni a helyüket. Registára azért van szükség, mert a jelenlegi edző taktikájának legfontosabb alappillére, és úgy általában még elég sok olasz edző alkalmaz registát. Jorginho esetében szerencsénkre még arról is beszélhetünk, hogy ha egyszer Sarri távozik, akkor még Ő használható lesz, akár védekező középpályásként is két fős középpályán.
Nem értem, hogy nem szeretik sokan a registákat, miközben azoknak, akik nem csak nézik, hanem látják is a futballt, ez a szerepkör maga a foci gyönyörűsége. Ellenben például a két méter magas szűrőkkel, akiknek csoda, hogy nem akad össze a lába, és a gyaluláson kívül olyan sok mindenhez nem is értenek.

2020.06.10. 09:42:21

@JuventusFanatikus: Jorginho miben előrelépés Bentancurhoz képest? Egy jó formában lévő Pjanicról nem is beszélve. Végre be kellene fejezni a Jorginhohoz hasonló minőségű középpályások igazolását. Látjuk mennyit tudott lendíteni a csapaton Rabiot is.
Teljesen egyetértek Rikooval, Bentancurt hiba lenne elmozdítani a regista posztról, ráadásul ő is elmondta, hogy ezen a poszton érzi magát a legjobban. Erre a nyakára akarunk hozni egy szürke, maximum Napoli szintű, 29 éves Jorginhot, aki semmi pluszt nem tud adni hozzáképest. Lassabb, idősebb, támadásokhoz 0, szezononként kioszt egy gólpasszt talán. Ezért is sokkal jobb lenne Arthur, aki szintén középszer, de legalább fiatal, és Bentancur is maradhatna a posztján.

rockitbaby 2020.06.10. 11:20:38

@Pjanista: Ha Tonali nem jön, nekem is Benta lenne az első számú opció registanak, de azért maradjunk annyiban, hogy Allegri alatt igen rossz volt ezen a poszton és Sarri sem sok meccsen próbálta még ki. Talán kellene adni kb 5 meccset, és utána eldönteni, kibe is fektessük a bizalmat.

Tudom, hogy Pjanic csak Barca mezben akar feszíteni, de szerintem Arthurnál sokkal jobb opció lenne, ha PSG-vel cserélnénk Verratti-ra. Bár ez álom kategória lenne. És a bosnyák miatt meg csak fifás jellegű is.

Juventino86 2020.06.10. 11:29:13

@JuventusFanatikus: Valóban szép poszt a regista, ráadásul Jorginho a középpályán más posztot is be tud tölteni. Egyértelműen jó igazolás lenne. Arthurnál mindenképpen jobb.

JuventusFanatikus 2020.06.10. 11:40:50

@Rikoo: Ja, még az "Arthurnak is jobb passz százalékai vannak, mint neki, pedig pont ez Jorginho különlegessége elvileg, mondjuk gólpasszai sincsenek." részre szerettem volna még reagálni.

Ezt a passzpontosságos dolgot jobb, ha egészében néznénk, és mindjárt látszik, hogy Arthurnak lényegesebben kevesebb passza van átlagban, és kevesebb hosszú passzot is vállal.

Jorginho:

Gólpasszok: 2
Érintések: 84.0
Gólhelyzetek száma: 6
Fontos passzok: 0.8
Eredményes passzok: 63.0 (88%)
Passzok saját térfélen: 29.7 (94%)
Passzok ellenfél térfelén: 33.3 (83%)
Pontos hosszú indítások: 3.7 (64%)
Pontos pattintott passzok: 5.3 (63%)

Arthur:
Gólpasszok: 3
Érintések: 62.3
Gólhelyzetek száma: 4
Fontos passzok: 0.7
Eredményes passzok: 46.1 (91%)
Passzok saját térfélen: 15.7 (91%)
Passzok ellenfél térfelén: 30.6 (90%)
Pontos hosszú indítások: 2.3 (82%)
Pontos pattintott passzok: 1.6 (74%)

Gondolhatjátok, hogy ezek csak passzok, de ez is igencsak sokat tud számítani egy regista esetében:
scontent.fbud1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/80990560_2542957992608950_8836429508216094720_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=aKsBu86ezi4AX8cnEDb&_nc_ht=scontent.fbud1-1.fna&oh=767afea2ebdb12500a30a73476bef18d&oe=5F07B0F7

Az természetes nem igaz, hogy gólpasszokat nem oszt, de igaz, hogy keveset, ami a registákra egyébként jellemző is. Azonban mélységből csak Ő tudott mélységből a legtöbb gólban szerepet vállalni, összesen tizenegyben, és ez még januárban volt.

JuventusFanatikus 2020.06.10. 11:42:53

@Juventino86: Az igazolások terén ritkán értünk egyet, de mikor igen, akkor nagyon nagy az egyetértés:D

Andras74 2020.06.10. 12:15:12

@Lanzafame: ez lehet, de az is ott van a cikkben, hogy esetleg Sandrót adnánk helyette.
Nekem nem kedvencem a brazil, de egy ilyen csere azért nagy tökön szúrás lenne...

JuventusFanatikus 2020.06.10. 12:18:10

@Andras74: Ez a forrás szerintem soha nem hozott még le egy valós hírt se, úgyhogy ne aggódj:) Egyébként Alex Sandro elcserélése tényleg hatalmas hiba lenne.

Andras74 2020.06.10. 12:19:01

@Contelegend: hmmm....
Fontold meg, úgyis mindig itt vagy!:))

Contelegend 2020.06.10. 12:55:09

@Andras74: mindig az kb 2-3 havonta :) annyira lehetetlen egy ilyen üzlet , hogy ennél nyugodtan lehet mondani, hogy soha nem fog bekövetkezni.

Il Principino 2020.06.10. 13:36:11

@rockitbaby: Bentancur féle gondolatmenettel egyetértek maximálisan!Sinter ellen penge volt,de ahogy Fanatikus kolléga is írta fentebb vhol az sem mindegy ki van mellette..
Nálam Tonali-Verratti-Jorginho-Arthur a sorrend,ha Miralem lelép :)

Lanzafame 2020.06.10. 14:52:25

@JuventusFanatikus: @Rikoo:
Amikor Sarri jött, igyekeztem alapszinten megérteni a filozófiáját, már amennyit abból laikus szurkolóként én fel tudok fogni.

A BL megszerzése miatt folyik egy reformkísérlet a klubnál, ennek lényege, hogy eurokonformabb futballra állunk át. Sarri (mint szerintem átmeneti edző Guardioláig) feladata a csapat átformálása erre az "európaibb" focira. Ennek fő jellemzői: labdabirtoklás, feltolt védekezés, agresszív letámadás. Amivel Sarri ezt támadásban megfűszerezi: spanyolos, picit öncélú labdajáratás helyett sokkal többször történik az, hogy a játékosai középen gyors rövid passzokkal kimozgatják pozícióikból az ellenfeleket, és a pálya közepéről jön egy lapos vagy magas felpassz, egy hosszú kiugratás egy beinduló támadónak vagy felfutó box-to-box középpályásnak. Ezért a pluszért, a "kimozgatásokért" és a hosszú kulcspasszokért felelős Jorginho, ezért őa Sarriball motorja.

Azt hittük, hogy mindez Pjanic kisujjában van, és ezért csalódás az idei kókadt, alibiző játéka. Védekezésben Jorginho hozná Pjanic szintjét is, mondjuk azt nem nehéz.

Ettől függetlenül én NEM ezt szeretném jövőre. Inkább legyen Bentancur a védelem előtt, mellette két kreatív mezzalával, aki fel tud lépni befejezni is, ha kell. Nekem Pirlo az Isten, de a legjobb középpályánk az volt, ahol Marchisio volt a védelem előtt és mellette Vidal-Pogba játszott.

Ne legyen registánk, de ha Sarrinak máshogy nem megy a feladat, akkor hozzuk el neki a kulcsemberét. De először el kellene dönteni, mit akarunk játszani, Sarri bevonásával, és ahhoz igazolni.

Rikoo 2020.06.10. 16:09:57

@JuventusFanatikus: Én úgy látom egyszerűen nem működik jól ez a regista szerepkör a mai letámadásos élsportban. Teljesen kiszámíthatóvá tesz egy csapatot és érdemes megnézni a Real Madrid, Barcelona, Bayern München, Manchester City középpályáit az elmúlt években, a Liverpool teljesen más, őket nem sorolnám ide. Ami a leginkább illik rájuk, hogy nem kiszámíthatóak és komplex, kreatív játékot képesek játszani, nagy teherbírással és sok labdaszerzéssel. Az elmúlt évek alapján ez tűnik követendő példának a Juventus számára, főleg azért, mert nagyon komoly probléma ez, közel 5 éve.
Szerintem Bentancur tökéletesen megfelel ennek és a jövő középpályájának alappillére kell legyen. Legnagyobb hülyeség lenne, ha nem a csapatot építenénk, hanem Sarrinak akarnánk kedvezni. Bőven van esély rá, hogy nem nyer egy címet se idén a klub, akkor meg jó eséllyel kalap, kabát az edzőnek. Szerintem ezért is van kivárás az igazolásokat tekintve, Agnelliék erős túlzással sem türelmesek...
Igazából a legnagyobb problémám, hogy Jorginho nem elég komplex, szerintem jobb játékost kell igazolni, de majd kiderül mi lesz. Arthurra kiváncsi lennék a Serie A-ban, ő sem kiemelkedő játékos jelenleg, de én látok benne potenciált.
Tonalit és Pogbát gondoltam nyári igazolásnak, de lehet mindkettő bukó. Most jönnek a B,C nevek a pletykákban, szerintem most is lesz olyan igazolásunk szeptemberben aki felmerül hírként, aztán 4-5 nap múlva hivatalos lesz. Kiszámíthatatlan az egész piac. Én mindenesetre nem Jorginhoval terveznék az biztos, de ha Sarri Khedirával és Matuidivel fog erőlködni, akkor az edzővel se nagyon, mert garantáltan meglátszódik ez majd az eredményekben is.

Rikoo 2020.06.10. 16:16:51

@Rikoo: Egyébként én pont ezért is kedvelem annyira Thiagot, mert amikor egészséges, a komplett müncheni csapat meghatározó játékosa a labdabirtoklást, mozgást és tempót tekintve is, technikai tudásáról nem is beszélve. Csendes vezéregyéniség.
Borzasztóan komplex, a Barcelona legnagyobb baklövése volt az ő elengedése az elmúlt 10 évet tekintve.
Mondjuk Jorginho lehet későn érő típus, nem tudom, nem tartom őt annyira erős egyéniségnek.
Ahogy már korábban is írtam, nagyon kiváncsi voltam a Chelsea-Bayern meccsre, de demoralizáló volt a különbség, igaz Lampard döntései meghatározták az egész párharcot.

JuventusFanatikus 2020.06.10. 16:37:23

@Rikoo: Nem tudom, hogy pontosan mit értesz erős egyéniség alatt, de Jorginho például folyamatosan magyaráz és mutogat a társaknak, főleg a védőknek, ez különösen tetszik benne.

"Bőven van esély rá, hogy nem nyer egy címet se idén a klub"

Ahogy bőven van esély arra is, hogy több címet nyerünk, mint tavaly... Két sorozatban is nagyon közel vagyunk a trófeához.

A Chelsea-Bayernre: Érdekes, de azon a meccsen pont a két középpályás, Kovačić
és Jorginho tudott valamire való teljesítményt nyújtani, meg azt hiszem még Mount is valamennyit tudott nyújtani.

senky 2020.06.10. 20:36:40

@Lanzafame: Jo ... de mar 28 eves ...igyakar Para idosekkel fiatalitani ?,, Jorginho nem elég komplex, szerintem jobb játékost kell igazolni'' Gondolom ha a Manchester United-nek jo lenne a Napoli középpályása,Fabián Ruizt,ki meg CSAK 23 eves,spanyol irányító , aki mar szokva van az olasz focival, MIERT NEM akarja Paratici a Juve csapataba ? ? ? @Contelegend: Dybala az eladhatatlan kategóriába kellene, hogy tartozzon. Ő szeretne maradni, és ezt tettekkek is bizonyította, az ilyen játékosokat meg kell becsülni.'' !!! Igy igaz .Kivancsi vagyok mi a velemenyetek vele kapcsolatosan .

Joseph Toser 2020.06.11. 00:47:03

@JuventusFanatikus:
Ezt a regista szerepkört el kellene felejteni. Ha, a registát lefogja 1 vagy 2 játékos, akkor nézzük,nézd meg mit fog művelni! Azt a mit Pjanic művel.. Azonnal passzol,hátra,mert ideje sincs megfordulni és hosszú labdákkal indítani,szervezkedni.
Mióta Pirlo elment,azóta nem tud a Juvénál egy játékos sem registát játszani. Azonna lezárják a regista felé vezető passzsávokat.
Betancur sem regista hanem védekező kp. Ami Pjanic soha nem is volt és nem is lesz!
Úgyhogy szerencsétlen ezért vágyódik el! Én is elvágyódnék, ahol nem tudom a legjobbamat nyújtani és egy fos pozícióba raknak.

Jorgi is ugyanilyen statokat produkálna,mint Pjanic... Hátra-passz= 100% ,, előre-passz= 30%. Minden Serie-A -ban játszó csapat megöli a Juventusz regista játékát!

Sokkal inkább kellene egy szűrő és mellé 2 BtB vagy Btb és Mezzala kp játékos! A vpk-át nem fogját szorosan,ahogy Pjanicsot szokták fogni. Sarri feltolt védekezése és labdatratós játékához is egy szűrő kéne, hogy ha elveszti a JUve a labdát az ellenfél térfelén ,akkor nem tudják lerohanni a 2 belső védőt és vigyék 1 vs 1 ben a csatár vs belső védő + a támadó szélsők...
Iszonyat idegesítő ez a regista imádat és ragaszkodás Sarri részéről! Tényleg szép,meg látványos dolgokat tud művelni a regista,HA nem fojtják meg a regista játékost az ellenfél 2 csatára és vagy a támadó kp! Szóval...

Nekem ez a végső véleményem a " registát üldöző és favorizáló Sarri játékfelfogásáról!

JuventusFanatikus 2020.06.11. 09:22:53

@Joseph Toser: "Mióta Pirlo elment,azóta nem tud a Juvénál egy játékos sem registát játszani"

Ez nem igaz, mert egyből Pirlo távozása után Marchisio vette át a helyét, aki fantasztikusan teljesített abban a szerepkörben.

Nem Pjanićot kell alapul venni, mint regista, Ő ezek miatt is nem tudott úgy teljesíteni, ahogy vártuk. Egy igazi registának ilyen dolgok nem nagyon okozhatna gondot, hogy egy-két ember letámadja, eleve, aki egy ilyen szituációt nem tud megoldani, az nem is töltheti be ezt a szerepkört.

Vagy akkor rugdossuk előre ész nélkül a labdákat, és akkor nem kell a presszing miatt aggódni.
Sarri taktikájában pontosan ez a lényeg, hogy az ellenfél kimozdul a registára, aki passzolgat a védőkel, majd mikor már a nyakukban vannak, a hátvéd vagy a kapus már rúgja is előre az üres területre.

"A vpk-át nem fogját szorosan,ahogy Pjanicsot szokták fogni"

Miért, mert az ellenfélnek meg van tiltva? Attól, hogy valaki szűrő, még a támadások ugyanúgy átmennek rajta, mint egy registán, ha egy labdatartó csapatról beszélünk. Elég megnézni a Barcelonát, ahol Busquets messze többet passzol, mint a többiek, és például a 2016/17-es szezonban is főleg ezért tudta Allegri leiskolázni a spanyolokat, mert a szűrőt kikapcsolta.

Joseph Toser 2020.06.12. 02:46:38

@JuventusFanatikus: " Sarri taktikájában pontosan ez a lényeg, hogy az ellenfél kimozdul a registára, aki passzolgat a védőkel "

Akkor nem kell ekézni szerencsétlent, hogy csak alibi passzokat adogat Pjanic a védőknek!

De mindegy is,mert állítólag elvágyódik... Amúgy meg míg itt van,addig majd úgyis valszeg Pjanic tölti be a regista pozíciót és nézni kell, hogy szenved ebben a ráerőltetett szerepkörben.

JuventusFanatikus 2020.06.12. 20:02:15

@Joseph Toser: De Pjanić már ezt sem tudta teljes mértékben megoldani, túl sok labdát adott el az utóbbi időben, mikor lehetősége lett volna, akkor nem passzolt előre. Arról beszélve, hogy a tempót egyáltalán nem tudta kontrollalni, egy lassú stílusban továbbadta a labdát, és kész. A registának ez is egy fontos feladat lenne, hogy meglátásai szerint gyorsítsa a játékot, szükség szerint keményebben passzoljon, ezzel pedig megadja a támadás gyorsaságát.

del pipi 2020.06.13. 07:23:08

@JuventusFanatikus: Erről beszéltem, hogy ugyanabban a tempóban egy meccset végig játszani a mai futballban az nem működik, még a Lecce ellen se.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása