Bentancur: „Mindegy, milyen poszton kell játszanom”

bentancur_rodrigo_lazio_ellen.jpgRodrigo Bentancur alig várja, hogy visszatérhessen az edzésekhez, illetve elmondta, hogy a Torinóban maradása idején angolul tanult, illetve olyan futballisták játékát figyelte, mint Frank Lampard, Steven Gerrard és Sergio Busquets.

„Csodálatos érzés volt már az is, hogy ismét felvehettem a futballcsukákat.” - nyilatkozta az uruguayi futballista a Sky Sport Italia munkatársának.

„Alig várom, hogy ismét csoportokban edzhessünk. Egy kis időbe bele fog telni, amíg visszanyerjük a meccsfitneszt, de ez nagyszerű időszak lesz. Nyilván lesznek nehézségek azzal, hogy nyáron kell lejátszanunk a szezont, például a meleg és a szurkolók hiánya, ezért 150 százalékon kell pörögnünk, hogy működjenek a dolgok.”

Külföldi csapattársaival ellentétben Rodrigo Bentancur nem utazott haza a bajnokság szüneteltetésének az idejére, inkább Torinóban maradt a barátnőjével, két barátjával és egyik nagybátyjával.

„Az időt kihasználtam arra, hogy javítsan az angolom, megnéztem több sorozatot. Gyermekként csodálattal néztem Frank Lampardot és Steven Gerrardot, de Sergio Busquets is szimpatikus volt. Számos meccsüket megnéztem most, és ezzel szerintem sokat tanultam.

Nekem mindegy, hogy milyen poszton kell játszanom a középpályán, nem számít. Maurizio Sarri mindig sok bizalmat tanúsított irányomba, és megpróbáltam visszafizetni ezt, de az is tény, hogy még sokat tudok fejlődni.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr915696344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanzafame 2020.05.15. 12:07:54

Egy embernek tiltanám meg a Földön, hogy angolul tanuljon, az Bentancur :D

venember83 2020.05.15. 12:20:13

@Lanzafame: ugyan, ne izgulj, Allegrinek is hány éve fut a projekt. :)

JeetTrader 2020.05.15. 13:01:39

Nagyon megkedveltem a srácot! Hajtós, ügyes, kíméletlen és eredményekre is éhes. Erre van szükségünk!

gomorra21 2020.05.15. 15:06:37

@Lanzafame: ne fessük az ördögöt a falra, csak sorozatot nézett a srác;)
Persze, "tanulás"...

Jó karaktere van Bentancurnak; amíg a pályán van, és nem a padon, illetve Dybala a támadójátékunk ékköve, szerintem nem kell félni, hogy Benta eligazol.

JuventusFanatikus 2020.05.15. 18:04:03

Szimpatikus srác, és a játékára sem lehet panasz. Van vele kapcsolatban egy olyan érzésem, hogy még hosszú évekig alapemberünk lesz.

Bianconeri Thomass 2020.05.16. 09:07:37

"Nekem mindegy, hogy milyen poszton kell játszanom a középpályán, nem számít. "
Nah ilyen egy igazi footballista hozzá állása!!!!!! A posztján bárhol bevethető! Érinthetetlen kategória! Nagy jövő áll előtte és remélem nálunk :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása