A Juve Emersonra hajt

emerson_palmieri_chelsea_mezben_szettart_karokkal.jpgA Juventus a pletykák szerint erősítést kíván szerződtetni a védelem bal szélére, ez ügyben pedig a Chelsea peremre szorult futballistáját, Emerson Palmierit szemelte ki, állítja a calciomercato.com.

Az egykor a Románál is megfordult játékos két éve van a Chelsea-nél, azonban Frank Lampard vezetése alatt sok jóra nem számíthat a jövőben. 

Emerson Palmieri neve nem először merül fel egy esetleges olaszországi visszatérés kapcsán, állítólag Antonio Conte is szívesen fogadta volna keretébe, azonban az Inter végül Ashley Youngot szerződtette januárban.

A hírek szerint úgy Emerson Palmieri, mint Marcos Alonso nyáron távozik a Stamford Bridge-ről, a Juventus pedig szívesen foglalkoztatná a 25 éves futballistát.

Az Öreg Hölgy szeretné versenyhelyzetbe hozni Alex Sandrót, illetve egyúttal hosszabb távon a pótlását is megoldaná, ami talán nem rossz ötlet, mivel jövő januárban 30 éves lesz a villámléptű brazil.

Alex Sandro kisebb-nagyobb hullámvölgyekkel alapembere volt a Juventusnak az elmúlt öt évben, és bár minden egyes átigazolási időszakban felmerült a játékos távozása, végül sikerült mindig megtartani a brazil játékost, hiába érdeklődtek klubok a Premier League-ből.

Emerson Palmieri mindössze 20 meccsen volt kezdő, mióta a Chelsea-hez szerződött az olasz fővárosból, utolsó bajnoki gólját pedig a 2015/16-ös évadban szerezte.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6315667086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JeetTrader 2020.05.07. 09:22:06

Én őt nem követtem. Jó játékos? Tényleg jó lenne nekünk és tényleg érdemi versenyhelyzet lenne közte és Alex Sandro között?

kovta23 2020.05.07. 09:29:11

@JeetTrader: Sokat én sem láttam játszani de amikor igen akkor nem győzött meg. Tipikus közepes játékos akinek lehet egy két jó meccse de lehet nagyon szar is. Beadni ő sem tud kimagaslóan ahogy a védekezése inkább átlagos mind jó. Én inkább hívnám vissza Lucat és adnék neki lehetőséget.

Il Principino 2020.05.07. 10:11:21

Végre lehetne egy épkézláb bal bekkünk Sándor mellett,nem DS-t kellene erőltetni..sokszor már sajnáltam a brazilt,alig kapott pihenőt!
Jobb oldalra kellene vmi minőségi megoldást találni,mert Cuad,Danilo,DS sem kutyaütő,de nem az igazi egyik sem.

Juvegaspy 2020.05.07. 11:07:07

Balra vissza kell hivni a kis Pellegrini gyereket nem volt ő rossz amikor láttam, Sandroval meg is van oldva az az oldal s a jobb oldalt hatso alakzatába kéne fektetni

kovta23 2020.05.07. 11:11:24

@Juvegaspy: +1 Szerintem is felesleges euró milliókat kiadni amikor ott van Luca. Azt a 20-25 millió inkább fektessük a jobb oldalba

kovta23 2020.05.07. 11:20:07

@Juvegaspy: Kit látnál szívesen a jobb oldalon? Juvés megoldás lenne a lejáró szerződésű Meunier vagy a jövőre lejáró szerződésű Hysaj. Amúgy nem hemzsegnek a jó játékosok a jobb oldalra.

Kmarcika 2020.05.07. 11:26:41

@Il Principino: Pereira
Jó korban van, tehetséges.
Neki örülnék legjobban.

kovta23 2020.05.07. 12:04:33

@Kmarcika: Igen ő jó lenne szerintem is!

Leram7 2020.05.07. 12:45:07

Emerson egy szörnyű választás lenne.

Amúgy is rossz az anyagi helyzet. Miért vennénk meg egy rossz játékost, ahelyett hogy egy fiatal tehetségnek adnánk lehetőséget.

Inkább Pellegrini és akkor inkább másik posztra menjen a pénz.

Alex8610 2020.05.07. 13:21:42

Tartok tőle hogy ő Sandro helyett jönne nem pedig mellé.

Bodnar Daniel 2020.05.07. 14:00:55

Én visszahoznám Spinazzola-t mint a sicc. Nem is értem, miért kellett elengedni. Tökéletes volt tehermentesítésnek és még több is. A jobb oldal tényleg nagy talány. Hector Bellerín? :D

Bodnar Daniel 2020.05.07. 14:02:17

A néger Emerson is beleférne még azért.

Bodnar Daniel 2020.05.07. 14:08:57

@Il Principino: Én Danilo-t még mindig nem temetem. Az látszik a srácon, hogy valahol ő temette el magát a sok alulsikerült év alatt és ott felejtette magát a fagyasztóban. De ne felejtsük, hogy mikor Sandro idejött, Danilo volt a nagyobb név és azért ketten elég jól aprítottak a Porto-ban. DS már bőven leszerepelt, Danilo-ban még van remény.

Persze, a reménynél többre van szükség, de ha Sarri marad a kövi szezonra áll össze minden mint a tészta úgy is minden és derül ki, hogy ki mit tud. Igazából csak a jobb oldallal kell és egy-két középpálya cserével kell komolyabban foglalkozni.

Rabiot és Ramsey sem szerepelt még le azért bőven.

Olyan szarul nem állunk hála az égnek. Csak a szélek vékonyak hátul.

Lanzafame 2020.05.07. 15:53:28

Bárcsak Alonso jönne inkább...

Nem baj, asszem cserének mindenféleképpen jó lehet a néger Emerson.

gomorra21 2020.05.07. 15:55:15

@Bodnar Daniel: én anno azt hittem, hogy Rabiot lesz a penge játékosunk, és Ramsey lesz a flop, de most fordítva érzem. Szerintem Rabiot-nak gyenge az alapkaraktere, pedig az ő posztjához egy megalkuvást nem ismerő, a csapat érdekét minden elé helyező, alázatos, de harcias jellem szükséges, nem pedig ez a sértődékeny, mama kishercege stílus.
Ramsey talán guríthat egy nagyot, mert ő tudhat olyat adni a csapatnak, amit más nem. Benne ott van egy lehetőség mezzalára, ami senkiben nincsen meg igazán, és az utóbbi meccseken ez jól kijött. Jelen állás szerint Ramseyt megtartanám, Rabiot viszont behúzható bármilyen csereüzletbe.

A cikkhez hozzászólva: ha Sarri érzi Emersonban a potenciált, én nem fekszem keresztbe. Azt nem gondolom, hogy Pellegriniben több van. Lehet jobb játékos is, de össze is törhet egy nagycsapatban. Emerson viszont egy biztos alapot nagyobb valószínűséggel hozna a másodvonalból.

Bodnar Daniel 2020.05.07. 20:41:15

@gomorra21: Igen, amúgy simán benne van az is amit mondasz. De valahogy azt értem, hogy ezzel az egész Sarri, Ramsey, Rabiot kombóval még elég kevés víz folyt le a Dunán ahhoz, hogy máris gátat építsünk. De simán benne van, hogy semmi nincs ebben az egészben. :D

Én csak azért kivárnék még egy fél szezont és utána kezdenék limbóhintózni. De én, én vagyok. Nem vagyok ők. Mert ők ők.

vagy mi...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (909) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9904) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2428) meccsek (4146) mercato (4135) nyilatkozat (7431) Olasz Kupa (323) összefoglaló (408) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása