Pogba: „Ferguson összetörte a szívem”

pogba_paul_ogs-sel_beszelget.jpgA Manchester United középpályása, Paul Pogba nemrégiben nyilatkozott a Juventushoz igazolásának körülményeiről, kiemelve, hogy nem a pénz miatt érkezett 2012-ben Torinóba, miután lejárt a manchesteri szerződése.

„Nagyon nehéz döntés volt ez számomra, ebben pedig benne voltak a menedzserrel és a szerződéssel kapcsolatos dolgok.” - beszélt a helyzetről az UTD Podcast műsorában a középpályás.

„Nem kifejezetten a szerződés volt a gond, inkább a menedzsernek a bizalma jelentette az akadályt. Nyilvánvaló, hogy az én meglátásom szerint továbbra is a történelem legjobb menedzseréről beszélünk.

Amikor arra kértek, hogy írjam alá a szerződést, és nem írtam alá, több minden történt. Nem vettem részt az edzésen, egyedül edzhettem, és így tovább.

Ez kicsit feldühített, de ennek semmi köze nem volt a pénzhez. Egyszerű a dolog, én játékos vagyok, mi hiszünk benned, te hiszel magadban, én pedig csak annyit akartam, hogy futballozhassak. Csak ennyit akarok. Játszani akarok.

Amikor felmerült a játéklehetőség, ahogy mondtam, a Blackburn ellen pályára léphettem volna, ekkor tört össze a szívem.

Nem volt már itt középpálya, a játékosok sérültek voltak, Paul Scholes már nem volt itt, azt hiszem, hogy ekkor már visszavonult, és még nem tért vissza.

Rafael volt a középpályán Ji-sung Parkkal, és engem nem küldött be a mester. A padon voltam, melegítettem, és úgy gondoltam, hogy majd kapok lehetőséget, és úgy éreztem, hogy ez lesz számomra a nagy lehetőség. Ez nem jött el, és ezt követően történtek bizonyos dolgok.

A menedzsernek joga van minden tekintetében döntést hozni, de ez volt az a nap, amikor az én szívem összetört. Ekkor elmondtam Pat Evrának, hogy ez volt a lehetőség, vele edzettem, és beszélgetett velem, és azt mondogatta, hogy meglesz a lehetőségem. Azonban a fentiek történtek, én nem játszhattam, és ez eléggé feldúlt.

Ezért a Juventushoz igazoltam, ami nem volt egyszerű döntés számomra. Nehéz volt, mivel egy másik klubhoz kerültem, és nyilvánvalóan nem a kezdőcsapatba érkeztem egyből, de fiatal játékosként elfogadtam. Fiatal, tehetséges játékos voltam, és ekkor ismét meg kell mutatnia magát az embernek.

Igent mondtam, vállaltam a kihívást. Azt mondtam, hogy bizonyítanom kell, hogy készen állok arra, hogy játsszak a csapatban.”

A 27 éves játékos a Juventus mezében 34 gólt szerzett, illetve 40 gólpasszt osztott ki 178 tétmeccsen, mielőtt visszatért volna az Old Traffordra.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1915615088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanzafame 2020.04.15. 17:47:18

Ez alapján inkább úgy tűnik, hogy az öreg skót nem tartotta őt elég kitartónak, tökösnek és erősnek. Magyarul ki kellett volna harcolnia a helyét, ahogy anno a fiataloknak Manchesterben, de ő nem állt bele ebbe úgy, ahogy Fergie-nél azt kell. Inkább megsértődött, mert 18-19 évesen nem kapott sok lehetőséget egy mainál erősebb MU-ban.

A leírtak és a pályán, közösségi médiában mutatott infantilis és majomkodó viselkedése alapján nem tűnik egy túl okos vagy legalább akaraterős fiúnak, ami kár, mert Zidane óta a legnagyobb francia tehetség.

venember83 2020.04.15. 17:51:12

@Lanzafame: Keane mondta nem is olyan régen, hogy ma már inkább elkényeztetett ficsúrok futballoznak, nem férfiak sportja a futball. Nehéz ezzel érdemben vitatkozni, mert részlegesen mindenképp igaza van.

Lanzafame 2020.04.15. 18:09:33

@venember83: sok okból van igaza ebben. A másik, hogy Pogbának 20 évesen még elnézhető volt az idióta dab-elés meg a színes frizura, a bazári majomkodás, 27 évesen már inkább kínos nézni, hogy még mindig ugyanott tart, és nem áll jól neki.

Egy Balotelli light lett belőle, óriási kár. Ettől függetlenül, ha valami csoda folytán összeszedné magát, erősítés lenne nekünk, csak ebben már nehéz hinni.

GodPiero 2020.04.15. 18:16:38

Nem kívánom megvédeni csupán kiváncsi lennék mennyivel alakult volna máskép a sorsa, ha nem az a zsírdisznó az ügynöke....

rockitbaby 2020.04.15. 18:51:52

@Lanzafame: Az lett a stílusa, a védjegye. Akár tetszik, akár nem. Ez adja azt a valamit, amiért a pocsék szezonok ellenére is komoly szponzorai vannak, és hogy nem tűnt el a süllyesztőben. Ennek - és nem utolsó sorban az ügynökenek - köszönheti, hogy még mindig beszélnek róla, foglalkoznak vele és ami a legfontosabb 100+ milliós játékosnak tartják.

Hogy SAF idején milyen volt, már nem számít. Ott azért az öreg is hibázott. Azon, az ominózus felemlegetett meccsen inkább rakta fel középpályára a szélsőjét és egy szélső védőjét, semhogy egy valóban középpályást. A meccs kimenetelétől függetlenül óriási taktikai kockázat volt. Tekintve, hogy Pogeszt Scholes utódjaként tartották számon - akkor is, ha ezt soha a büdös életbe nem fogja beváltani.

A képességeit vitatni felesleges, hiszen jól tudjuk, hogy mire is képes. Egyetlen dolog kell neki, hogy újra találjon motivációt. Ha ez megvan, a többi is jönni fog.

Lábjegyzetként, érdekes foglalkozni a gondolattal, ha nem igazol el, mennyivel járna most közelebb az aranylabdához.

venember83 2020.04.16. 05:33:55

@rockitbaby: lassan az is a stílusa, hogy összebalhézik a mesterekkel: a bajnokság leállítása előtt hetekig arról lehetett olvasni, hogy már nem is akar OGS csapatában szerepelni, előtte meg ugye Mourinhóval került összetűzésbe.

Lehet, hogy ő százmilliós játékosnak tartja magát, meg Mino sem mond ellent nyilván, sőt, ám a jelenlegi helyzetben nehéz lesz váltania, főleg ha a MU megmakacsolja magát az ár tekintetében. Nem lennék meglepve, ha Manchesterben maradna nyáron, s ha nem embereli meg magát, akkor csak a közösségi média marad a játszótere.

Mindenesetre nem látom, hogyan mozdíthatná el őt a Juve, mert százmilliós ajánlatot nem fog tenni az Öreg Hölgy, ez bizonyos. Főleg egy ilyen év után.

delpi0823 2020.04.16. 08:57:01

@venember83: Nem fog itt senki semmilyen 100millios ajanlatot tenni,sztem meg a real se,a jelenlegi helyzetet nezve.Ha tavozik Pogba max 70millioert fog ami a realis ara.Vagy esetleg jatekoscserevel.Az mu bukta ezt az uzletet nem kerdes plane hogy 2021ben lejar a szerzodese.

rockitbaby 2020.04.16. 09:47:06

@venember83: Amikor a ManU megvette 105 millió euróért, ők sem a játékos tényleges árát fizették ki. Kanyarban nem volt akkoriban ekkora az értéke. Azt fizették meg, ami benne lehetett volna a játékosban. A tudást, a marketing értéket stb.

Nyilván, mi sem a játékos tényleges értékét adnánk érte, mert az valóban vastagon 100 millió alatt van jelen pillanatban. Nekünk a tapasztalatát kell megfizetni. Azt, hogy világbajnok, hogy EL győztes. A tudása szinte semmit nem nőtt a távozása óta. Nekünk a reputációja kerülne sokba. Ebbe persze benne van az összetűzésekre hajlamossága is. Bár azért nálunk ilyenek annyira nem jellemezték. Az is igaz, hogy szinte még gyerek volt. A ManU sem érdemel semmilyen sajnálatot, azért mert ilyen a játékosuk, hiszen nekik valóban tudniuk kellett, milyen is Pogesz, mi rejtőzik az álarc mögött. Tudták jól, hogy mit vesznek a pénzükért. Bár az is igaz, hogy sokszoros bajnok és BL döntősként könnyen elképzelhetőnek tartom, hogy roppant nehéz megemészteni azt, ami ott zajlott egészen az elmúlt nyárig. Semmi koncepció, igazolás sem olyan sok, de azok cserébe erősen túlárazott középszerek voltak, érthetetlen csereügyletek és még lehetne sorolni.

Mondhatjuk, hogy egy normális struktúrában nevelkedett fel, ahol mindennek megvolt a maga miértje, látni lehetett a célokat és az út is tiszta volt. Na ezt kanyarban nem találta meg új állomáshelyén.

Nem felmenteni akarom, de ha egy játékos nem teljesít jól, az nem feltétlen csak a játékos hibája. Bár az is igen beszédes, hogy Fernandes mennyivel nagyobbat lendített a csapaton, mint Pogesz valaha is.

Neki ott lefőtt a kávé, ezt látja Raiola is, nem véletlen beszél folyamatosan a sajtónak ilyesmiről. De az is biztos, hogy olyan klubot akar, aki lesz olyan hülye és kifizet érte egy komolyabb összeget, mert abból lesz neki is jutalék. RM felkészül.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása