A Juventus visszahívná Allegrit?

allegri_massimiliano_maurizio_sarrival.jpgAz olasz sajtóban erősödnek a pletykák, amelyek szerint a Juventus menesztheti Maurizio Sarrit, s helyére visszahívná Massimiliano Allegrit, aki éppen a Chelsea-től érkező mester elődje volt Torinóban.

A zebramezes együttes remekül kezdte az új esztendőt, azonban előbb vereséget szenvedett a Napoli otthonában, majd szombat este 1:0-ás előnyt elherdálva, 2:1-es vereséggel és szerzett pont nélkül távozott Veronából. Mivel az üldöző Lazio és az Inter is begyűjtötte a három pontot, rendkívül nehéz végjáték vár a Juventusra az olasz bajnokságban.

Tavaly nyáron a Juventus zsinórban megnyert öt bajnoki címet követően vált meg Allegritől, kinek vezénylete alatt a zebramezesek szórakoztatónak erős jóindulattal sem nevezhető játékot nyújtottak a szezon során, s helyére Maurizio Sarrit nevezte ki, bízva abban, hogy a szakember az eredményesség mellé közönségszórakoztató támadófutballt is hoz az a csapat életébe.

Jelen pillanatban nem csupán az eredmények tekintetében mutatkozott probléma, de a szép játék is várat magára, s a célegyenesbe érve erősen kérdéses, Sarri vajon képes lesz-e átadni elképzeléseit a keretnek.

La Repubblica értesülései szerint már ki is alakult egy kör a Juventus vezetőségében, amely Allegri visszahívásában látja a gyógyírt a gondokra, miközben maga a klubelnök, Andrea Agnell is bizonytalan Sarri pozícióját illetően.

Allegrit, akinek szerződése csak nyáron jár le Torinóban, időközben hírbe hozták a Barcelonával, a Real Madriddal, a PSG-vel, a Manchester Unitted-del és a Tottenham Hotspur-rel is, azonban mindeddig tartotta magát azon elhatározásához, hogy a jelenleg zajló szezont a feltöltődéssel tölti majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2615467534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2020.02.10. 12:23:16

Jöjjön csak! Vele a bajnokságot be tudnánk húzni, a BL meg úgyis lutri. Nem mondom, hogy élvezet lenne nézni a játékot, de az eredmény az elsődleges.

Jamal Jamal 2020.02.10. 12:27:53

Ja! És legyen tánc, meg be legyen minden parkosítva.
És kellenek az univerzális balhék is.

dobor norbert 2020.02.10. 12:27:55

Az rendben van,h ez csak pletyka,de nem zörög a haraszt... Valaki magyarázza már el,h mi lenne ebben az okosság!? Az embert elküldtük,mert nem volt szép a foci. Jött Gyuszibácsi,h majd ő megszépíti. Ráadásul mindketten abból kellett,h főzzenek ami van. Nincs kívánságlista. Eddig ez nem jött be. Szerintem botorság lenne szezon közben váltani. Még mindig azt mondom,h legyen egy év építkezésre és ha minden kerek adjunk gázt. Az elmúlt pár év alapján koncepcíó nélküli félkész termékkel akartunk bl-t nyerni,eredménytelenül. Kicsit aggódom,h akik ezért felelősek,nem biztos,h teljesen képzettek az adott feladatok ellátására. Ezek mind csak az én gondolatmeneteim,de jó lehet vitaindítónak.

Juventino86 2020.02.10. 12:30:14

@dobor norbert: Ha arra akarsz utalni, hogy Paratici alkalmatlan, abban sajnos teljesen igazad van. Legalábbis eddig abszolút csalódást keltő a ténykedése. Sarri sem biztos, hogy alkalmas arra, hogy felrázza a keretet. Nem elég karizmatikus. Allegri az volt, lehet, hogy ő jobban tudná kezelni a válságot. Ráadásul nyárig még él a szerződése is a klubbal.

Jamal Jamal 2020.02.10. 12:35:08

NSO-n nagyon bénák, ha Sári ezt nézi még a végén elhiszi hogy nincs itt semmi gond.

onlive.nemzetisport.hu/live/seriea/nyito

steven.h 2020.02.10. 12:41:18

@Jamal Jamal: ott figyelembe vették az egymás elleni eredményt, ergó jó a tabella

Cikkhez hozzászólva, így csinálunk magunkból majd hülyét... bár nyilván kirúgják Sarrit, megmagyarázzák majd miért, aztán ha Allegri hoz trófeát akkor majd jön h mennyire igazuk lett, ha meg nem hozza akkor mossák kezeiket, ők megpróbálták. Bírtam Nedvedet de valami tuti nincs rendben most nála fejben... főleg ha mondjuk ő is most már inkább a visszahozatal mellett van... gondolom nincs részlet arról h a pletykák kikrôl szólnak

Leram7 2020.02.10. 12:42:50

Amennyi meccsen Sarrival szépen játszunk, annyin Allegrivel is játszottunk.

Én remélem visszajön.

dobor norbert 2020.02.10. 12:42:56

@Juventino86: Nem csak ő! Nem látok kész tervet amihez ragaszkodnánk. Gyakran félkész elképzelések vannak,amiből majd remélhetőleg a legjobb fog történni. Gyuszibácsit nem bántom,ezt dobta a gép,elfogadom. Vártam,h alakúl. Még van időnk,de kevés. A csapat nem akar,nincs motivácíó. Viszont az,h most váltsunk mikor kezdődik a véghajrá,nem biztos,h jó ötlet.

Juventino86 2020.02.10. 12:46:18

@dobor norbert: Persze, lenne veszélye annak is, ha most váltanánk. De valahogy mégis azt érzem, hogy ha újra Maxi lenne a mester, megnyugodnék. Mert eddig, amikor baj volt, mindig ki tudott találni valami újat, ami működött. És tudott motiválni is, ami nagyon fontos tényező. A vezetőség elképzelései meg sajnos valóban félkészek. :(

@Leram7: Így van, ez a dolog lényege.

Andras74 2020.02.10. 12:47:10

@Juventino86: nyár óta tartom, h Maxi nem véletlenül utasított el minden megkeresést.
Ő és a Juve teljesen össze passzolnak. Máshol nem lenne ennyire sikeres.
Nem lepődnék meg, ha előre kiszámolta volna, h mi fog történni a szezonban.

Juventino86 2020.02.10. 12:49:16

@Andras74: Reméljük, hogy így lesz, mert Sarri kezéből kezd kicsúszni az irányítás.

Tralala 74 2020.02.10. 12:51:44

Ettől nem lesz jobb a középpályás sorunk! Allegri szerintem már lejárt lemez! Nem kellett volna fukarkodni és normális középpályás sort kellett volna venni! Ami most megy azt rossz nézni, ugyan ezt átéltem Allegri során itt a végén, csak akkor 1-0 mindig nyertünk.

Juventino86 2020.02.10. 12:54:34

@Tralala 74: Na ez az! Akkor legalább nyertünk. Ezeket a meccseket behúztuk általában.

venember83 2020.02.10. 12:56:48

Ez nem a Brescia vagy Palermo. Remélem, hogy van tartás a vezetőségben, s nem Sarri miatt. Ha nem jönnek össze a dolgok, léptessék le nyáron, de most minden eleganciától mentes lépés lenne a menesztése. S egyben visszavonhatatlanul beismernék az óriási hibát, amit nyáron vétettek a kinevezésével.

juve28adam 2020.02.10. 13:00:23

@venember83: Valahol én is ezt érzem. Allegrivel kapcsolatban pedig úgy gondolom, hogy legyen a Juve edzője, de ne most! X év múlva majd beszélhetünk a nagy visszatéréséről ,de addig próbáljunk ki külföldi szakembert is, legalábbis Sarri után(igazából már helyette is)én mindenképp valaki olyat szeretnék látni aki nem olasz!

Tralala 74 2020.02.10. 13:01:11

@Juventino86: ez igaz! Na de azért küldték el mert Bl- szeretnénk nyerni, most fél év alatt mitől lett jobb ? Én azt mondom , hogy normális középpályás sort kellett volna igazolni és nem sajnálni itt a pénzt! Azt veszem észre hogy megy a fejetlenség 1000x el!

Apuleius 2020.02.10. 13:02:21

@venember83: Fene tudja. Allegri visszaigazolását nem tartom életszerű forgatókönyvnek, de ilyenkor mindig nagy kérdés, hogy mi a nagyobb öngól. Jobb megoldás-e, ha időben fel- és beismerik a hibás döntést, s szezon közben lépnek, vagy ha kivárnak, ezzel azt kockáztatva, hogy végképp összeomlik minden. Jelen pillanatban jelét sem látom annak, hogy Sarrival vezetne út előrefelé, mindamellett muszáj kihangsúlyozni, hogy ez a probléma messze nem csak az edző személyéről szól. Egész egyszerűen elképzelni nem tudom, hogyan gondolta az igazgatóság ezzel a hitvány, középszerű középpályával. Bárkit is ültetnek a kispadra, Pjanic nem válik majd tőle komoly játékossá.

simoni 2020.02.10. 13:02:49

Ha ez igaz, akkor a baj itt már nem kicsi...

Mostanra nagyjából kiderült, hogy a jelenlegi keret (elsősorban a középpálya összetétele miatt) alkalmatlan a látványos focira, a Sarriballra. Ehhez évekre és tudatos(!), edzőbával (legyen az akárki) egyeztetett átigazolás politika kellene. Magyarul következetes építkezésre. Klopp se egy fél szezon alatt rakta össze a poolt, vagy Zidane a reált...

Ja, hát akkor a keret megreformálása áldozatokkal járhat? Esetleg bebukjuk emiatt a scudettót is? Hát az nem fér bele. Hát nem azért hoztuk ide a Roncit is, mert az elnök úr BL-serleget akar a vitrinbe?

Nem, nem. Mindent akarunk, és most akarjuk! Szóval rükverc, hívjuk vissza Allegrit. Aki már egyszer olyan jól bevált, akit egyszer már elküldtünk azért, mert a játékunkat csak a guantanomói kínvallatók respektálták. De igazolásokkal azért nem támogatjuk, mert a keret rendkívül teljes és erős. Csak Sarri lehet az oka, hogy nem BL-esélyesként emlegetnek minket.

Na de nem is folytatom... Idehozhatják a Kloppot is, ezzel a vezetői mentalitással ő is bukni fog itt.

Juventino86 2020.02.10. 13:07:16

@Tralala 74: Fejetlenség van, igazad van. Allegri talán rendet tudna itt rakni. @simoni: A vezetői mentalitás totál gyalázat, teljesen igazad van. Paraticinek is felelnie kellene a zűrzavarért.

@venember83: Jól mondod, ez a lépés nem lenne elegáns, és a vezetőség ezzel beismerné korábbi hibáit. DE EZZEL NINCS SEMMI BAJ. Nem lehet mindig elegánsnak lenni, be kell vállalni a súlyosabb döntéseket is. Az sem gond, ha ezzel beismeri a vezetőség, hogy hibázott. Itt a lényeg azon van, hogy a scudetto valahogyan meglegyen a végén. Erre Allegrivel még mindig több esély van. A BL meg lutri.

Juventino86 2020.02.10. 13:08:29

@Apuleius: És igen, nemcsak Sarri a hibás. A középpálya állapota évek óta borzalmas. Csak ugye Maxi talált megoldást valahogy mindig. Én sem látom jelét annak, hogy Sarrival felfelé ívelő szakasz indulna el.

venember83 2020.02.10. 13:10:02

@Apuleius: ismerjék be a hibát, s nyeljék le a gombócot. Mert Allegri visszahívása nem oldana meg semmit, ahogyan te is írtad. Attól még Cuadrado nem lenne megbízhatóbb a védelem jobb szélén, nem lenne jó csereembere Alex Sandrónak, nem erősödne a középpálya. Ja, az amúgy is túl erős, ezt elfelejtettem, pedig mennyit mondogatta Paratici... Szóval nyeljék le a gombócot, aztán nyáron vágjanak rendet az igazgatói irodákban és az öltözőben egyaránt. Szerintem.

Juventino86 2020.02.10. 13:11:19

@venember83: Szerintem meg most kellene rendet vágni, mielőtt valami nagyobb baj lesz. Allegri erre a fél szezonra mindenképpen jobb megoldás lenne, mint ami most van.

Pavel1988 2020.02.10. 13:13:52

Nekem hiányzik az a türelem ami jellemezte a Juventus politikáját.
Valahogy ez a szemlélet elszállt amikor Nedved nagyobb szerephez jutott, Ő volt az egyik aki annyira el akarta távolítani Allegrit a kispadról.
Nyárra valóban elvesztette az öltözőt a mester, de ez időszakosan Fergusonnal is előfordult párszor. Én benne láttam azt a vezetőt akivel nagyon hosszan (ugyanakkor lassan) még fejlődhet a csapat.

Nem tetszik az ötlet, hogy szezon közben edzőt váltsunk, ekkora baj nincs. Viszont én örülnék ha belátná a vezetőség, hogy nem Allegri volt a hibás hanem a túlzott elvárások.
A keretünk erőssége legjobb esetben top 8-ba tartozik Európában, ezzel szemben már alapvetőnek számít, hogy megnyerjük a bajnokságot és a Bl-ben a top4-be jutás is elvárássá nőtte ki magát.

Ebben a szurkolók is hibások, nézzük csak meg a többi top csapatot és azt, hogy milyen lejtmenetben vannak. Ehhez képest a mienk semminek nevezhető.

Apuleius 2020.02.10. 13:16:49

@venember83: Allegri visszahívására azt írtam, hogy nem életszerű, azt meg a fene tudja, hogy működne-e. Szerintem Allegri se akarna most visszatérni az előzmények után, ráadásul most jön néhány könnyebb meccs a bajnokságban az Inter elleni derbi előtt. Nem tudom, hogy most jó ötlet-e váltani. Nyilván vannak érvek pro és kontra is.

@Juventino86: Szerintem a Sarri-féle labdabirtoklós támadófocinak éppen egy erős középpálya lenne a lelke, miközben évek óta ez a leggyengébb csapategységünk. Vagyis jelen esetben nincs összhangban egymással az edző és a keret adottságai.

Juventino86 2020.02.10. 13:17:38

@Apuleius: Így van. És sajnos Sarri nem tud alkalmazkodni a kerethez.

del pipi 2020.02.10. 13:22:23

@Jamal Jamal: Meg a rekettyés! @simoni: És még vallattak is azzal a focival! @venember83: Adom! @Juventino86: Megnyugodnál? Mitől? Tavaly egy gólokat rúgtunk azt is tombolán nyertük és ugyanúgy izgultunk hogy ne kapjunk egy gólt. És még hupililát is hánytunk a látottaktól, addig álljak vívóállásban hogy visszahozzák ide! És most válaszoljon már tényleg valaki, de komolyan! A dühöngőben kérdeztem a Rikoot hogy mondja már meg de tényleg, azért van gáz a Juvénál mert itt néhányan eldöntötték hogy gáz van? Adjon már választ valaki, könyörgöm!

m.martin91 2020.02.10. 13:27:11

Allegri helyében én nem jönnék vissza sem most, sem nyáron. Mondom ezt úgy, hogy az én edzőm Allegri.

simoni 2020.02.10. 13:32:05

@Juventino86: Igen, így fest a dolog. Viszont nem is azért lett leültetve a padra, hogy azt folytassa, ami előtte zajlott.

Az elvárások egyszerűen nincsenek összhangban a lehetőségekkel.

Más kérdés, hogy ezt egy szakember mennyire láthatja előre. A rivális edzőjeként Sarri egész biztos kielemezte párszor a játékunkat, szóval azért neki se lehetett meglepetés, hogy ezzel a kerettel nemigen lesz Sarriball. Ha nem kapott türelmet és ígéreteket, akkor nem szabadott volna vállalnia a feladatot.

simoni 2020.02.10. 13:34:33

@simoni: Emiatt sajnos lehet alapja a bólógató János-teóriának.

Andras74 2020.02.10. 13:40:08

@Juventino86: kedvelem Maxit, de nem tudom megítélni, h a csapatnak mi lenne a legjobb. Pedig csak az számít!

Tony. 2020.02.10. 13:40:44

Sarri nemcsak szakmailag nincs Allegri szinten, de egész lényében teljesen testidegen a Juventussal.
Ha már egyszer kidobták Allegrit, akkor a helyére legalább egy hasonló szintű edzőt kellett volna hozni, nem egy 0, najó 1 trófeás Sarrit.
Nyilván szezon közben nem fog történni semmi, de nyáron jöhet vissza Max. Már ha visszajönne, mert a helyében a tavalyi után biztosan nem. Nyáron lesz egy pár komoly kispad amit átvehet. Mi meg megvettük a világ legjobbja, BL specialista játékosát, és nem tudunk vele mit kezdeni, sőt lehet, hogy hozzásegítjük élete első (nem tudom volt e de biztos nem ma) 0 trófeás szezonjához...

vizi8 2020.02.10. 13:42:27

Allegri nem Agnellivel rúgta össze a port? Mert így kicsi a valószínűsége. Személy szerint egy Dechamp féle edzőnek örülnék. Sarrinak nincs tekintélye az öltözőben, így nehéz.

Andras74 2020.02.10. 13:44:26

@Juventino86: ez a lényeg! A középpálya nem lett rosszabb, viszont Maxi ezzel is talált megoldást.

Andras74 2020.02.10. 13:53:12

Az összes, az ellennek szurkoló ismerősöm dörzsöli a kezét, és reménykedik a trónfosztásban, amiért Sarri az edzőnk.
Azoknál a csapatoknál is vannak blogok, megbeszélik.

Vmi oka csak lehet, ha mindenki így látja.

Nem tudom, h ki lenne jó, de azt látom, h nem állnak össze a dolgok és nyakunkon a bl.

Nekünk nem a könnyű meccseket kell megnyernünk.
Ha nem lesz azonnali változtatás, akkor tuti az óriási blama.

del pipi 2020.02.10. 13:53:28

@Tony.: @vizi8: @Andras74: @m.martin91: @Juventino86: Viszont rápattintanék egy nagyobb összeget hogy a nagy taktikust és szlogenjét( tudjátok a cirkuszos...de szeretem!) mennyire like-olnák azoknál a nagy csapatoknál ahova szerintetek való. Én meg nézném nagyon egy Pool, egy City, egy Barca, egy Real, egy Bayern stb padján. Hogy szeretnék azt a nagyon taktikus és enyhén fostos futballt! HÚ-HÚ-HÚÚÚÚ! :)

Camoranesi90 2020.02.10. 14:04:35

Nem nagyon maradt ebben a brigádban olyan ember, aki a Juve szellemiségét ismeri, tudja, vagy akár a sajátjának tartja. Allegri volt az egyik utolsó ilyen személy, így én örülnék, ha visszajönne, de ne most. Ne év közben, és ne e mellé a keret mellé, és vezetés alá. Ennél ő sokkal jobbat érdemel.

Sosem szurkoltam még a csapat ellen, most sem teszem, az inter meg véletlenül se legyen bajnok soha többé, de nem tudnék szomorú lenni egy ilyen idény után ha a Lazio behúzná a Scudettot, a Bl-ben meg elpicsázna minket valaki a legjobb 8/4-ben.

Ez a profitorientált koncepció, amit a "vezetőség" épít, megérdemelné, hogy koppanjunk egy nagyot, ne nyerjen semmit, aztán meg mehessen a magyarázkodás, meg a mutogatás.

Na, majd akkor jöjjön Max, ne év közben. Most "együk meg, amit főztünk".

Watakuki 2020.02.10. 14:23:18

Szerintem Allegri csak ideiglenes megoldás lenne. Valószínű Sarrinál jobb lenne a védekezés, de ugyanazok a problémák, amik tavaly felléptek, azok előjönnének újra, és ugyanott lennénk mint egy éve. Ne feledjük, hogy Allegrit tavalyi BL ben kétszer is lefocizták, elöbb az Atletico otthon, majd az Ajax oda vissza.

Szerintem reális lenne most már Sarrival végignyomni ezt a BL szezont, és ha ott kizúgunk, akkor átgondolni, mi legyen vele. De ahogy sokan leírták, Allegrit ha vissza is hozzuk, ne most tegyük. Szabad a piacon jópár edző, illetve nyáron megnyílhat az út egy Guardiola felé esetleg. Egy ex kapcsolat sose lesz jobb, mint volt, ha valamiért végetért, akkor az a probléma újra elő fog jönni.

Rocky80 2020.02.10. 14:38:57

Nem emlékszem pontosan hogy ki írta - és most kedvem sincs előkeresni a rengetegben - hogy mik voltak Allegri kívánságai amikor a jövő évi tervezés és csapat szóba jött tavaly.
Teljes keretmegújítást kért illetve voltak még kérések, de ha jól emlékszem mindegyik "ült" és ezért is került lapátra. Érdekes lenne előkeresni, talán Dühöngő és Rikoo, de nem vagyok biztos benne.

str11 2020.02.10. 14:42:22

Allegri is igy kezdte tavaly, hasonloan februarban roppentek fel az elso pletykak vele kapcsolatban is.

Azt viszont nem akarom elhinni, hogy nagyobb nevet, ehhez a kerethez ide tudjunk csabitani, keptelenseg, hogy lesz meg egy balek aki elhisszi azt, hogy itt komoly verfrissites lesz majd az elkovetkezo 2-3 evben a kereten.

Mi korpat bele kellene olni eleve...raadasul, evek ota nyomja a vezetoseg a szar dumajat, hogy ezen a kereten ugyan mit lehetne mar javitani, hissz top1?

Max valoban vissza jon a Hal es csa! O meg ehhez a langyosfo..hoz hozza is van szokva(mondanam, hogy O meg kedveli is ezt a felallast :D), sot, O a legalkalmassabb erre a feladatra!

Andras74 2020.02.10. 15:10:51

@del pipi: Pipi, erre utaltam fentebb, emígyen: "nyár óta tartom, h Maxi nem véletlenül utasított el minden megkeresést.
Ő és a Juve teljesen össze passzolnak. Máshol nem lenne ennyire sikeres.
Nem lepődnék meg, ha előre kiszámolta volna, h mi fog történni a szezonban."

Szerintem csak a Juvéval lenne ennyire sikeres, mert egy kicsit olyan ez, mint a házzasság....
Más csapatokkal nagyon rá tudna faragni, ahol nem érez minden rezdülést.....
Éppen ettől (is) nagyon intelligens, hogy ezt felismerte, és kivár! Ismeri és belátja a saját korlátait.
El tudom képzelni, hogy máshol semmit sem nyerne....

Sunny21 2020.02.10. 15:12:08

Nem akarom Allegrit sem most, sem jövőre! Egyrészt nézhetetlen amit művel, másrészt könnyen lehet, hogy Sarri még így is felülmúlja a tavalyi teljesítményét. A kupában már biztos.
Megfáradt az a kapcsolat!

Andras74 2020.02.10. 15:14:01

@Watakuki: Allegri "csak" a bajnokság szempontjából lehet opció, szerintem. Azért a 9 az 9 lenne......
A Bl Neki sem az erőssége.

Andras74 2020.02.10. 15:19:01

Szerintem ott lett a dolog leginkább elcseszve, hogy nagyon idióta módon kergetjük a Bl-t.

Rá kellett volna menni - óvatos fiatalítás, gyorsítás, össze szoktatás, több taktika és felállás begyakorlása mellett - a 10-re, és utána azzal az éhes csapattal kitűzni a Bl célt.

Nyilván, ez nem üzleti megfontolás, hanem szurkolói.....

Azt nem tudom, hogy ki lett volna az erre alkalmas edző. Ez összességében lehetett volna egy 4-5 éves project, a megfelelő edzővel, aki se nem Allegri, pláne nem Sarri.

Andras74 2020.02.10. 15:21:32

@Sunny21: Azért azt tegyük hozzá, hogy Allegri focija akkor lett látványosan szar, amikor már megnyertük a bajnokságot, illetve pár pont hiányzott. Ezen pedig nem is annyira csodálkozom.

Azért kért új embereket is, hogy legyen sikeréhség a csapatban.... erre inkább kinevezték Sarrit, aki nem kért semmit, legfeljebb egérutat....

Attilio79 2020.02.10. 15:41:38

Sarri egy taktikájú edző, aki nem akar/mer változtatni egy meccsen belül. Véleményem szerint fantáziátlan edző, ezt a kinevezésekor is hangoztattam.
Egyértelműen nem volt minőségi csere, viszont Allegri már nem tudta motiválni a játékosokat, tehát mindenképp mennie kellett...
Allegri, ha kipihente magát, akkor jöjjön vissza!
Felőllem jöhet Lippi is, Deschamp is.
Viszont Sarri sajnos ennyire képes, be kell látni...
Kíváncsi lennék az öltözői hangulatra, ami jelenleg uralkodik a csapatnál...
Can, Ramsey, Rabiot, de Sciglio, Perin stb. leigazolása és haszontalansága és az Inter játékospolitikája/ Conte, Marrotta érkezése együttesen véget vethet a Juve sorozatának.
Paratici, Nedved abban az esetben kaphat felmentést, ha nyáron hozzák legalább Tonalit, Pogbát és egy minőségi csatárt Higu helyére...

Juvegaspy 2020.02.10. 15:49:25

Ezen az ordas nagy kacsán lassan több a hsz mint egy győztes meccset követően.
Persze ha veszitünk az más akkor 200fölött vannak az okosok. De hat ilyen az ember vagy a magyar f@sz se tudja.
Ha most Sarri veretlenul allna akkor is kárognának vagy 100an hogy a jo forma ideje még nincs itt ki fogunk pukkadni tavaszra.
Nem mondom hogy Sarri a legjobb a padra de ha már ő van adjunk neki időt.
Ha a kövi 3 meccs plusz a Lyoni túra is besül tovabbá látszik hogy motiválatlan a társaság akkor van értelme Allegrit emlegetni, de jómagam még mindíg bízom a pozitív jövőben.

Sziki Iulius 2020.02.10. 15:52:35

Huu az azert zavaro hogy a tavaly agyon ekezett Allegrit visszasirjatok, csunya es nem is mindig eredmenyes focit jatszottunk vele es ha vezettunk mar az elejen en mar kapcaoltam is ki a tv-t hisz nezhetettlen lett a meccs.
Azt sem hiszem hogy Sarri lenne a megoldas ,en inkabb ugy erzem kapott a csapat egy ev pihenot hisz amit tudtak megnyertek ,ehez jott egy mindegy edzo aki atviszi a hullamvolgyet es utana elkuldik, A legnagyobb sztar csapatok is motivalatlanna valnak neha ,aztan felszivjak magukat es ujra teljesitenek,ez nalunk is eljon de majd csak az ez evi pofon utan ,addig jon edzo es talan par JO jatekos is .szoval ez az ev a leeresszuk a lufit hogy jovore ujra felfujjuk szerintem.

Attilio79 2020.02.10. 15:57:57

@Sziki Iulius: Az egy év pihenőt komolyan gondolod? :)
Akkor minek kellett Ronaldot leigazolni? :)
Conte és Marrotta jó munkát végez a csujjogatóknál, sajnos...
Nedved és Paratici meg csak pislog.

Mitya10 2020.02.10. 15:58:22

@del pipi: Szìvemből szòltàl. Amennyiben Sarri eredmènyei alapjàn màr most meneszteni kène inkàbb a klubbot is szüntessük meg hiszen felhàborìtò h Sarrin kìvűl itt minden edző ennyi idő utàn jobb eredmènyekkel àllna ès szebb focival ezzel a kp val. Nekem is pofàncsapàs 1-2 veresèg kinek nem de jelenleg Allegri ès a Mandzukic cèlù focija utàn màr 2 kènyszerìtőnek is tudok örülni. Szerencsère jò ideje megàllom h Babo faszsàgaira vàlaszoljak de most pàr napja ìrta h sajnos igaza van mindenben ami Sarrival kapcsolatos ès asszem Hollomàt bìràlta h 1 vak. Beszartam a röhögèstől èpphogy a cigit nem nyeltem le. Ennyire utàlni 1 edzőt ès ilyen madàrnak nèzni itt mindenkit ah ő csinàlja... csillagos 5 ös :) Isten mentsen Allegritől amit a taktikai zseni megtudott nyerni azt megtette ès tisztelem emiatt mègha abszolùt utàltam mindig is a karakterèt , soha nem kèrek többet abbòl a focibòl amit ő nàla alkottunk. Rakjatok oda 1 Vidal Pogba Pirlo 3 ast Sarrinak megnèznèm akkor h működne a Sarriball...Ja h nincs? Akkor Sarri a hibàs? Vagy esetleg az Istenek ott fent...

Andras74 2020.02.10. 16:00:55

@Juvegaspy: tegyük félre Allegrit.

Ez így jó, ahogy van?
Mennyi időt kapjon még Sarri, ebben a hátra menetben?
Ha legyőzünk 3 könnyű ellenfelet, akkor minden rendben lesz?
Jelzem, Nápolyban csak mi kaptunk ki, a Lazio kétszer húzott minket f......ra, és a Verona sem éppen európai top csapat.

Ha az a cél, hogy legyünk Bl-t érő helyen, akkor rendben van, de azt hiszem, egy JUVENTUS nem arra született!

Szili072 2020.02.10. 16:01:02

Allegri jó volt,kedveltem, 5 év után ideje volt váltani.Bizonyosan nem venné át a csapatot év közben.A vezetőség ne kapkodjon,mivel még nincs minden veszve.A bl meccseink szerintem egész ősszel nézhetőek és magabiztosak voltak.Személy szerint buknám a scudettót a bl győzelemért.Ha semmi nem jön össze, rúgják ki a fél keretet(megérdemelnék),az edzőt és saját magukat.

dobor norbert 2020.02.10. 16:02:17

@Mitya10: Nagyon jól látod. De már az elején én is leírtam.

Rikoo 2020.02.10. 16:07:05

@vizi8: Allegri és Agnelli szomszédok voltak és nagyon jó kapcsolatot ápoltak egymással és ezt mindketten elmondták. Agnelli azt mondta, hogy ez volt a nehezebb döntése mióta a Juventusnál van.
A hírek szerint Allegri forradalmat akart a keretben, Paratici és Nedved szerint pedig nem a keretben kell a forradalmat keresni, hanem a kispadon. Ők akartak új edzőt és nem Agnelli.

Andras74 2020.02.10. 16:07:09

@Mitya10: Pipi, nem Sarri a hibás, hanem aki kinevezte úgy, hogy a csapat alkalmatlan arra, amit Sarri szeretne.

A csapat Sarrihoz nem tud alkalmazkodni, Sarri pedig a csapathoz.

A középpályát nem szeptemberben hozta a gólya! Amikor elvállalta, akkor is tudta, hogy kik állnak rendelkezésre, ha legalább a Youtube-ra fellépett egyszer!

Amikor azt írom, hogy - szerintem - Sarri nem alkalmas Juventus edzőnek, akkor nem Őt hibáztatom. Lehet, hogy nincs igazam, de ez a véleményem.

Sziki Iulius 2020.02.10. 16:08:29

@Attilio79: szerinted egy motivalaltlan csapatot mi teriti eszre ha nem egy nagy pofon ,es igen Ronaldo hajt es de Light is ,meg talan Rabiot is de a tobbiek a regiek ,oszinten fejben sehol sincsenek ,Pjanics jatekat latva en neha felsirok almomban !!!

Sziki Iulius 2020.02.10. 16:08:29

@Attilio79: szerinted egy motivalaltlan csapatot mi teriti eszre ha nem egy nagy pofon ,es igen Ronaldo hajt es de Light is ,meg talan Rabiot is de a tobbiek a regiek ,oszinten fejben sehol sincsenek ,Pjanics jatekat latva en neha felsirok almomban !!!

Mitya10 2020.02.10. 16:23:38

@Andras74: Èrtem amit mondasz de 1 kicsit ugorj màr bele màs ember bőrèbe is. 1 Olasz edző akinek neve kèsőn èrt be megkapta azt a lehetősèget az èlettől h Olaszorszàg legnagyobb klubbjàt irànyìthatja. Biztos a kp problèmàja foglalkiztatta csak. Ki ne èlt volna ezzel? Tehàt ha a vezetősèget hibàztatod mert szted lett volna alkalmasabb edző arra legyintek h rendben te ìgy làtod na de Sarri mit tehet arròl h 2 ingyen jàtèkost kapott oda azt csòkolom plusz ebből Rabiotot elèg szèpen be is èpìtette. Mindig van HA màsik edző de kèrdem èn te szted màs edző Pocchettino meg a tököm tudja kinek ne lett volna februàrra màr 3-4 veresège? Komolyan kèrdezem. Itt a negatìvak is azt mondtàk ha csak a top 3 ban tartja a a Juventust màr nem àsnak sìrt maguknak. Ott van bazze csoportelső bl ben ès jah SAJNOS mèg ma is vezetjük a tabellàt. Amit a Lazio jelenleg emberfeletti ès ez lehetne Allegrivel is a padon idèn beèrt Inzaghi TÒBB ÈVES munkàja ùgy h alig adtak el bàrkit is onnan miòta odament. Az inter bevàsàrolt mint az asszony a 7vègèn + megszereztèk Klopp mellett a legnagyobb motivàtort is. Nyìlvànvalò volt h vège a Spaletti meg egyèb bohòc edzővel eltöltött időszaknak ès komoly vetèlytàrsunk lesznek. Azok lettek kabunm vazze micsoda meglepetès XD de ők is kèpesek hulla fos meccsre mèg a nagy Contèval is tehàt csak le kell nyelni h 8 èv utàn nem 1 csapatos a bajnoksàgunk. Talàn ùjra èrdekessè vàlt a Seria A? Ha az idèny vègèn mindenből szarul jövünk ki akkor van ideje elmèlkedni dolgokon. Jelenleg ami szar a vezetősèg Juventushoz valò filòzòfiàja. 0.

Il Principino 2020.02.10. 16:27:52

Néha nálam is elgurul a gyógyszer és Sarrit elküldeném vhová,de még megvárom a szezon végét,annyira rosszul nem állunk hogy vészharangokat kongassuk!Csak nyáron váltanák edzőt ha szükséges!
Izgalmas a bajnokság,remélem Mindenki örül most :)

Andras74 2020.02.10. 16:28:14

@Mitya10: szerintem pont azt mondtam, hogy Sarri helyében én is elvállaltam volna. Mert a Juventus.

Az más kérdés, hogy mi lesz a vége. Erre csak jelek vannak, amik nem tűnnek kedvezőnek.......

Én "csak" egy szurkoló vagyok, aki izgul a csapatáért, és igen, mostanság van miért izgulni, nem feltétlenül jó értelemben.

del pipi 2020.02.10. 16:35:30

@Andras74: Igen! Ez így korrekt szerintem is, és nekem nem is az intelligenciájával van gondom, hisz az nem kérdés! @Attilio79: Ja szerintem is nagy depi lehet az öltözőbe, tuti. hehe! @Juvegaspy: Azon röhögök én is hogy amikor győz a csapat akkor alig van hsz, biztos így gondolkodnak: nincs itt semmi látni való haladjunk tovább! @Mitya10: Adom! VISZONT SRÁCOK MÉG MINDIG NEM KAPTAM VÁLASZT!!!!! Tudom hogy nehéz válaszolni rá, én nem is tudnék a helyetekben. De meg kérdezem még egyszer: Mi indokolja Sarri menesztését amikor minden kiírásban állunk! És miért vetíti előre néhány embrió hogy: NA MOST MÁR VÉGE, MOST ÚSZOTT EL MINDEN...JAJJ JAJJ! Azért tiszteljen már meg valaki egy épületes válasszal! Tisztelettel szeretettel!

Juvegaspy 2020.02.10. 16:39:58

@Andras74: hatramenet? Tabella élén vagyunk a a masik két versenyben is veretlenek. Tudom vékony jégen táncolok mert mondjuk a kövi 5 meccs meghatározó lesz. Minden téren szinre lépünk szóval Sarri és a csapat szempontjából is lélektanilag fontos.
Szóval a kérdésedre a válaszom hogy kapjon még 1 hónapot utána ha úszott minden mert a csapat motiválatlan lehet új edzőt keresni.

Andras74 2020.02.10. 16:44:44

@Juvegaspy: szerintem 1 hónap múlva már ne menjen sehova, se így, se úgy.
Ha elúszik a bajnokság, akkor már úgyis tök mindegy. Minek akkor kapkodni?

Juvegaspy 2020.02.10. 16:45:22

@del pipi: "Mi indokolja Sarri menesztését amikor minden kiírásban állunk"
Te tényleg azt várod hoogy valamelyik károgó erre adni fog egyenes választ?
Hát azt nem tudják.. Az egyik azért mert fifában megverte a Napolit Sarri meg nem. Stb.. Stb

simoni 2020.02.10. 16:47:43

@Mitya10: Még annyit tennék hozzá Sarri védelmében, hogy Dybalát is egész szépen reaktiválta. Nagyon padló volt már a kiscsávó, nem nagyon hittem már benne, hogy lesz még visszaútja onnan (legalábbis nálunk). Ha marad Allegri, szinte biztos, hogy kuka lett volna.

Ezenfelül Demiralnak is megadta a sanszot, amikor a formája indokolta, és simán leültette a 75m €-t a padra. Rohadt nagy pechje az öregnek, hogy a védelem oszlopa lepusztult a szezon elején, aztán a kiváló formát mutató török is. Ezen azért nem egy pont múlt a bajnokságban, abban biztos vagyok.

Félreértés ne essék, engem se győzött meg eddig a bagós, de nonszensz, hogy egyesek csak a negatívumokat képesek látni vele kapcsolatban, és milyen gyorsan elfelejtik, hogy milyen problémák voltak itt az érkezése előtt.

simoni 2020.02.10. 16:54:38

@del pipi: "Azon röhögök én is hogy amikor győz a csapat akkor alig van hsz, biztos így gondolkodnak: nincs itt semmi látni való haladjunk tovább!"

Sokak számára valahogy a győzelem természetessé vált az utóbbi években (legalábbis a bajnokságot tekintve). Csak hát közben történt ez meg az: a riválisok feljöttek, mi meg belekényelmesedtünk, a vezetőség meg hibát hibára halmoz. Régóta közismert a mondás: a fák nem nőnek az égig.

DelPiero2 2020.02.10. 17:13:24

Vásároljuk ki Contét a szerződéséből! Nagy pofon lenne az internek. Csak nehogy visszavágjanak, és kinevezzék Allegrit!

Juvegaspy 2020.02.10. 17:14:27

@Andras74: A legrosszabb forgatokönyvet vázoltam fel de ugysem ez lesz. Sőt mint már korábban irtam bízom a fényes közeljövőben. Chiellini visszatérése is közeledik. Még bármi megtörténhet a szezonban

del pipi 2020.02.10. 17:19:32

@Juvegaspy: Szerintem is addig álljak vívóállásba! :) De azért még várom azt az épületes választ, hehe! @dobor norbert: erről van szó öregem, én már megvagyok most kukacoskodók picit, csak nem tud senki válaszolni! @simoni: Igazából te is tudod, negatívkodni talán nagyobb gyönyört okoz mint végig gondolni. Én csipázom Sarrit, meg azt is amit szeretne, de most nálam is elpattant egy húr, ugyanis ha lenne lehetőségem kimosni az agyát akkor a 4-3-3 kimosnám de úgy hogy azt se tudná hogy létezett ilyen, és mindezt csak Costa miatt, csak egy ember miatt...nem hiszem el! És ezért nem játszik Dybala, ez a másik, ok most pár hétig jók vagyunk! :))))))

JuventusFanatikus 2020.02.10. 17:25:22

Nem tudom ki, vagy kik írták, azt, hogy Allegri most jöjjön vissza, majd nyáron meg jön egy új edző, annak üzennék. Ti is tudjátok legbelül, hogy ennek az esélye 0.1%, ugyanis Maxi is ember! Megnyerte tavaly a Scudettót, ennek ellenére kirúgták, összeveszett Nêdveddel, az öltöző kicsúszott a keze alól, ennek ellenére visszajönne mosolyogva, és lenyomná ezt a félszezont, majd utána megint repülne? Ne már... Nagyon szívesen látom nekünk Maxit, de nem most. Majd, egyszer, később.
@Juventino86: Ejj, mennyire megtudja szépíteni az idő a dolgokat... Az utolsó szezonban egyáltalán nem tudta motiválni a srácokat, arról nem is beszélve, hogy nem is tudott taktikát váltani. Ragaszkodott ahhoz a szaros 4-3-3-hoz, mikor a tarsolyában tudjuk, hogy mennyi felállás volt.
Apropó, tudjuk, hogy a Juventus szezon közben nem vált edzőt! Allegrit is hányszor kirúgta már a sajtó annak idején... Meg gondolom a Maestro sem véletlenül szeretne Sarritól tanulni tavasztól.

simoni 2020.02.10. 17:25:36

@del pipi: jaja, a 4-3-3-hoz nem vagyunk meg. Én sem értem, hogy nem látja ezt az öreg. Costa viszont "szerencsére" többet van rehabon, mint amennyit játszik, úgyhogy talán most jön majd néhány jobb meccs a jobbik felállásban.

del pipi 2020.02.10. 17:28:58

@simoni: Pontosan én is ezt gondolom, aztán meg majd meghal a buli a blogon, hehe!

Shyr Kahn 2020.02.10. 17:35:22

@simoni: ++
Azt gondolom, hogy nagyon turelmetlenek a szurkolok (akinek nem inge...). Nehany vereseg utan nem hiszem, hogy ez a helyes kovetkeztetes. En nem erzem ennyire rossznak a dolgot.

Ha megis cserelnek, akkor sem Allegri a megoldas (persze, ha ujra akarunk egy gyenge Dybala-t es kisebb balhekat latni, akkor hajra).

Akarkit is hoznank (ha igy dontenek, de remelem nem) ugyanigy szenvedes lenne a dolog az elso evben. Talan csak Conte-val nem (de ott meg a BL lenne nagy kerdojel).

epaska 2020.02.10. 17:45:34

Nagyon remélem, hogy Allegri nem lesz újra a Juve padján. Számomra sokkal szórakoztatóbbak a meccseink jelenleg, mint az elmúlt 2-3 évben.
Könnyű Sarrit hibáztatni mindenért. Viszont jó lenne közelebbről megvizsgálni a dolgokat. A jelenlegi kp nem alkalmas Sarri focijához. Pjanictól évek óta várjuk a megváltást de mikor láttunk tőle zseniális inditásokat, passzokat, lefordulásokat vagy ritmusváltásokat? Ennyi idő után talán ki lehet jelenteni, hogy nem ő a mi emberünk. Jó lehetne, ha lenne mellette 1 olyan ember mint Vidal, aki meccsenként produkál 5-6 labdaszerzést, gondolok itt Allan, Vidal vagy Nainggolan típusú játékosra. NA ilyenünk nincs! Matuidi van olyan hajtós de negyed annyi hatékonysággal mint mondjuk Casemiro, vagy a fent említett játékosok, akik mellesleg a kapura is veszélyesek. Khedira, Matuidi ezekhet képest vicc kategória. Bentancur fejlődőképes. A legnagyobb probléma, hogy nincs vezére a középpályánknak, Sarri nem kapott megfelelő alapanyagot a futballjához.
Chiellini kiesett, maradt a zöldfülű holland, akiről legalább 5 gólt kaptunk idén, és talán neki is köszönhető a gyengébb védekezés. Demirallal sokkal stabilabb volt a védősor. Arrol sem Sarri tehet, hogy összeszerencsétlenkedték a Verona egyenlítő találatát. Elől végre Ronaldo azt hozza amit mindenki vár. Costa sem világmegváltó. 10 gólra nem képes egy szezonban. Vagányak a cselek, mega gyorsasága kiemelkedő de nem extra. Bernardeschi teljesen nulla. Hogy akarunk mi Sarriballt? Mi jogon követeli a vezetőség a szebb futballt? Mikor lesz vagy volt Costa vagy Berna olyan eredményes mint mondjuk Salah? A Juventus tele van középszerű játékosokkal. Ezt kellene észrevenni.

dobor norbert 2020.02.10. 17:51:21

@Mitya10: @Il Principino: @Andras74: Kedves Kolléga Urak! Ti mindannyian rendkívül szimpatikusak vagytok nekem! Ezért kaptok tőlem fejenként ezer likét!;)

dobor norbert 2020.02.10. 17:52:55

@Shyr Kahn: Te is rendkívül szimpatikus vagy! Remekül látod! Köszönöm!

dobor norbert 2020.02.10. 17:54:36

@simoni: Nagyon korrekt hozzászólás! Köszönöm!

Alex8610 2020.02.10. 18:18:32

@del pipi: Semmi nem indokolja Sarri meneszteset meg ha enis fosok attol hogy ha nem kapjuk ossze magunkat hamar elronthatunk mindent rovid ido alatt.Allegrit minden tekintetben jobb es intelligensebb edzonek tartok mint Sarrit de neki nyaron mennie kellett.Szivesen latnam viszont de nem most.Nalam az egyertelmu hibas az a vezeztoseg es ebbe meg Marrota is beletartozik.A nagy feltamadasunk ota Conte,Allegri es most Sarri az edzo.Mind olyan idoben jottek hogy orultek a lehetosegnek es a vezetoseg fele kuss volt.Conte emelte meg a hangjat evek utan le is lepett.Minden evben cserelve volt a keret hol egyik resze volt lyukas a csapatnak hol a masik.Ezt egy nemzetkozileg befutott edzovel nem csinalhattak volna meg ala se irt volna a Juvehoz.Lenyeg hogy Agnellieknek kene magukba nezniuk,Sarrival is jol allunk iden boven eleg pontot gyujtottunk annyi a kulonbseg hogy van egy Conte altal uzott inter es egy kimagaslo szezont futo Lazio.A 4. Atalanta 14!! Ponttal van lemaradva tolunk es Agnelliek mar remegnek meg Sarri a hibas? Ilyen atigazolasi politikaval nemis ertem az elnokur hogyan vizional egy Guardiolat.

venember83 2020.02.10. 18:42:52

@Alex8610: ugyan, nézd, hányan óhajtják! Még hogy semmi nem indokolja. :)

Drotkoszoru 2020.02.10. 19:10:48

Egyik ismerősöm előző héten volt Bolzanóban, mit ad Isten: épp akkor járt ott Allegri is, akivel készített egy közös fotót (szóval ez nem kitalált sztori lesz). A fénykép elkészülte után megemlítette neki, hogy reméli visszatér a Juve kispadjára, amire Allegri nem mondott semmit, de látványoson húzta rá a száját. Valószínűsítem, hogy maradt még benne némi tüske, annak ellenére, hogy úriember lévén mindezt nem kommunikálja nyilvánosan. Kizárt dolognak tartom már csak ezért is, hogy szezon közben átvenné a Juvét, vagy bármelyik másik csapatot (egyébként is elmondta, hogy nyárig mindenképp pihen). Hozzáteszem: nincs is sok értelme február közepén edzőt váltani, miközben még minden sorozatban állunk. Ezt a szezont vigye végig Sarri, utána lehet elemezni az eredmények alapján, hogy szükség van-e a vezetőedző és/vagy a menedzsment (Paratici, Nedved páros) lecserélésére.

@del pipi: "Tavaly egy gólokat rúgtunk azt is tombolán nyertük és ugyanúgy izgultunk hogy ne kapjunk egy gólt."

Nem akarok én itt hosszan tartó regényeket írni, meg folyamatosan reagálni minden hozzászólásra, de erre most muszáj vagyok, mert ez konkrétan nem igaz. Tavaly 49 gólt szereztünk 23 forduló után, idén 44-nél tartunk (azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy 9 ponttal többet szereztünk és 8 góllal kevesebbet kaptunk a bajnokságban ekkortájt). Azon persze lehet morfondírozni, hogy a játék képe milyen volt (bár ennek megítélése is erősen torzult idővel, és szerintem nem látják reálisan se a Sarrit, se az Allegrit pártolók sem), de ugye most nem is erre reflektáltam.

rockitbaby 2020.02.10. 19:34:06

@del pipi: Én nem vagyok károgó, de nekem pl nagyon szúrja a szemem a Lazio elleni mindkét vereség és a Napoli elleni is. Ki lehet kapni, de ennyire lelektelen, semmi hozzáállás nálam elfogadhatatlan. Ebben azért a mindenkori edzőnek komoly szerepe van.

Az, hogy a játék nem állt még össze, vedhető is, meg nem is. Ennyire komoly változás nem megy egyik pillanatról a másikra, ellenben több, mint fél év távlatából elvárható lenne, hogy ne csak a meccsek harmadán menjen a Sarribal, hanem a nagyobb harmadában is.

A csapat védekezése katasztrófa, ennyi gólt több évtizedes statisztikák alapján sem sokszor kapott a bajnok, mint mi most kb féltávnál. A szokásos érthetetlen, megmagyarázhatatlan vereségek végigkisérik Sarri karrierjét. A Chelsea is kapott ki 4-0-ra jóval gyengébb ellenféltől. Szóval ez annyira nem lehet meglepetés.

Én ezt maximum kritikaként emlegetem fel, nem kirugási alapnak, mert ezeken lehet és kell is javítani, de ezek valóban olyan égető problémák, amin elcsúszhatnak a szezon elején megfogalmazitt céljaink.

Il Principino 2020.02.10. 19:46:19

Az a baj,hogy Sarri nem hord zakót!Pedig Veronában is kapott :D A kedvenc eredményét láthattuk a bizonyos 2-1-et,mint Nápolyban is,csak nem a mi javunkra..
Kicsit hiányolom,hogy nem iszik vért a partvonalnál,amikor ég a ház.(Conte)
Ilyen Maxi féle zakó szabdálást,csapkodást sosem látok tőle :) Néha nem ártana a skacoknak!!!
Hétvégén már mindenki meg fog nyugodni,mi verjük a Bresciat 2-1-re,a riválisok pedig döntetlent fognak játszani!Meg lesz megint a hangyányi előnyünk :)
A Milan ellen meg lötyögünk egyet csütörtökön,hisz az első meccs lesz.
Addig nem pörgünk,amíg nem muszáj,ez hatalmas hibája az idei csapatnak szvsz.
A szezon harmada még hátra van,csak bírja mindenki idegekkel :)

del pipi 2020.02.10. 19:48:29

@Alex8610: A nagy részét adom annak amit mondasz, de azt kérném ne fosd össze magad, nincs rá semmilyen ok. Ezért kérdeztem ma meg párszor hogy mire is kongatja itt néhány ember a vészharangot? Miért is dönti itt akárki el hogy most már végképp elvesztettünk mindent. Ez már meg történt? Mert én nem így látom. Csak pozitívan! Basszus pár hét és mentek élőbe nézni egy Bl meccset a kedvenc csapatunk főszereplésével! Ez a legnagyobb,én is mennék igazán.. @epaska: Amit írsz az szerintem is így van, kivéve a De Ligt, az nem olyan rossz mint ahogy lejött az írásodból. @Drotkoszoru: Értelek! Csak pont annyira akartam túl spilázni mint azok akik már most edző cseréért kiáltanak. És milyen érdekesek a számok igaz? Milyen érdekes a matek? Mert ha most nem szúrja el a csapat a Napoli, és Verona meccset akkor hat pont a málna, és ha behúzzuk az Intert akkor meg 9. Na most még vonjuk ki az egyenletből hogy a tavalyi Inter és Lazio az nem az idei! És végül számoktól, lőtt góloktól, kapottaktól, az idei Juve nekem nézhetőbb , izgalmasabb , és szerethetőbb. De ki így ki úgy!

Andras74 2020.02.10. 19:53:52

@epaska: jól értem? Sarri nem tehet semmiről, mert szar a középpálya.
Allegri tehetségtelen, mert nézhetetlen focit játszottunk (ez amúgy igaz, de nyertünk vele többnyire).

Na most, azt nem akarjuk észrevenni, hogy ugyanarról a középpályás sorról beszélünk? Illetve - elvileg - még erősödtünk is két játékossal.

del pipi 2020.02.10. 19:56:16

@rockitbaby: Figyelj a szezon elején itt néhányan már azt is eldöntötték hogy a negyedik helyért megyünk mert Sarri a kinevezett edző, a vereség sosem jó, én sem tapsikolok örömömben de itt néhányan azt gondolják hogy nem lehet kikapni? Mindenkinek meg van az ellenfele, és a Juvénak is. Én is várom mi lesz a következő reakció az utolsó botlásra. Nekem inkább az volt a vicces hogy a Verona egy hétközi meccsel a háta mögött lefocizott minket!

Andras74 2020.02.10. 19:57:56

@dobor norbert: köszönöm!

Mindenkire úgy tekintek itt, mint szurkolótárs (kivéve az izé szurkert).
Nincs jó v rossz vélemény, bármelyik oldalt képviseli. Ha mind egyetértenénk, megszűnne a blog!

Szóval, én senkire nem fogok azért haragudni, mert más a véleménye. Pont ettől (is) szép a világ!

Andras74 2020.02.10. 20:02:00

@Alex8610: sok igazság van ebben az írásodban.
Sarri nem mérte fel, h mi vár itt rá. Vissza akart költözni olaszhonba és kapott hozzá egy Juventust. Naná, h jött! Közben meg nem látta a fától az erdőt.

2020.02.10. 20:40:03

Röviden annyi részemről, hogy nyilvánvalóan a Lyon elleni BL párharc előtt nem fogjuk elküldeni, de egy esetleges kiesés után azonnal fel kellene rúgni.

dobor norbert 2020.02.10. 20:41:03

@del pipi: Öcsém Te aztán szívós vagy!Most olvastam végig,de örömmel látom,h azért vannak itt olyanok akik látnak a dolgok mögé. De,h féltávnál már kongatják a harangokat,mert nekünk reszeltek az kemény! Na még Grintabácsi hiányzik. H leírja amit mi is gondolunk. Türelem. Ha túltóljuk akkor meg nyáron lesz fazonigazitás. Amúgy meg szépen rákapott erre a kacsahírre a publikum. Ennyi kell,h megnövekedjen résztvevők száma...

Alex8610 2020.02.10. 20:46:11

@Andras74: Nana hogy jott.Ertheto.Csak ugye ha a Napolival futna ilyen szezont mint most mindenki katarzisban lenne, a Juvenal ezzel ellentetben meg kb mar a meneszteset pletykaljak.De megegyszer, ilyen hatterrel nem irigylem.De ez igaz volt Allegrire is.
@del pipi: Bizom benne hogy nem ez lesz a forgatokonyv bar Agnelliek megerdemelnenek egy pofont csak az a baj az nekunk,szurkoloknak is fajna.Ez az 1 honap sokmindenre valaszt adhat.Ja igen a Lyon elleni meccset mar nagyon varom :)

steven.h 2020.02.10. 20:47:26

Bár a cím is egyértelműen Allegrire hegyezi ki mondanivalót és így a blog is egy-két kivétellel kettészakadt vannak az Allegri utálók akik most kardoskodnak Sarri mellett (kedvencem az az érv, hogy szar a középpálya, hogy játsszunk szépen --> tavaly még szarabb volt mégis az edző vitte el a balhét) mások meg rögtön aláírnák hogy térjen vissza, én azért kettébontanám a cikket, kezdve a könnyebbik részével, hogy miért Allegri neve merül fel az elég egyszerű ha ténylegesen még mi fizetjük a bérét akkor nem fér bele, hgoy egy edzőváltás esetén fizessük az ő bérét, Sarriét meg mondjuk még fizessünk 8 millát Pochettinonak pl. Allegri sokkal "reálisabb forgatókönyv egy újságírónak, főleg mivel Agnellivel is jóban van.

Az, hogy miért kellene mennie Sarrinak nem tudomo objektíven megmondani, mert bár sokan Allegri fannak bélyegeznek a blogon én nem az edzőknek szurkolok, hanem a Juventusnak és én a Juve sikeréért szorítok nem az edző sikeréért. Pár dolog azért az elmúlt fél évből tény:

- Kevesebb gólt rúgtunk mint tavaly egy erősebb középpályával és csatársorral, cserébe sokkal többet is kaptunk egy papíron nem gyengébb védelemmel.

- A Sarriball létezése egyelőre nálam csak nagyobb kérdőjel lett mint a szezon elején volt

- Egysíkú a csapat, és ugyanúgy csak szenvedve hozzuk azokat a meccseket ahol az ellenfél betömörül, sőt igazából azokat is ahol felkészülnek a Sarri féle játékból és nem tudunk váltani

- egy emberért (Costa) borította az addig jónak tűnő 4-3-1-2-t

És akkor az erősen !szubjektív! véleményem:

- Az hogy felmerült Sarri menesztése a Napoli utáni nyilatkozata után egyáltalán nem meglepő szerintem

- Alapból ide se kellett volna jönnie mert teljesen testidegen ahhoz amit a Juve képvisel, mind stílusban mind hozzáállásban

- Ráadásul, ahoyg jött már az is szült egyfajta csalódottságot, főleg azért mert szerintem Sarri egy "nagyon szegény ember Guardiolája" a Juve pedig nem a "szegény ember Barcelonája/Manchester Cityje"

dobor norbert 2020.02.10. 20:53:25

@del pipi: Öcsém,Te aztán szívós vagy,de igazi választ még senkitől sem kaptál,h féltávnál miért van temetői hangulat!? Végigolvastam szokásomhoz híven minden szöveget. Örömömre szolgál,h nőtt az optimisták száma! Már csak Grintabácsi hiányzik! Nincs értelme féltávnál variálni edző téren,a nyáron ha túltoltuk akkor akkor lehet gyomlálni és remélhetőleg a vezetők belátják majd,h hol hibáztak! Viszon egy ilyen pletyka mennyire megnöveli az olvasó publikum számát ez fantasztikus,jó ötlet volt a szerzőtől,gratula!

dobor norbert 2020.02.10. 20:57:46

@Andras74: Remek! Te egy nyugodt,kiegyensúlyozott ember lehetsz. Maradjon is így! Igen itt mindenki szurkoló,csak néha nehéz kideriteni,h kinek és minek szúrkolnak;) Szóval nyárig várunk aztán lesz időnk edzőt keresni vagy ünnepelni!

Alex8610 2020.02.10. 21:02:35

@steven.h:
"Alapból ide se kellett volna jönnie mert teljesen testidegen ahhoz amit a Juve képvisel, mind stílusban mind hozzáállásban"
Sztem itt a lenyeg.Allegri ellentetben aki viszont minden teren tokeletes volt a Juvenak.Pedig enis azt irtam nyaron hogy jobb ha megy de errol nem feltetlenul csak o tehet.Voltak hulye beidegzodesei de kivaloan tudta hasznalni azt a keretet amit epp a vezetoseg "dobott" neki.Es ujra elismetlem ez nek normalis amit a kerettel muveltel evrol-evre.Lippi alatt is boven voltak 1-0as nyogvenyelos meccsek.Elvesztett bajnoksag is.Allegri elso eveben olyat mutatott hogy nem akartuk elhinni aztan olyan szepen nehezitettek meg a dolgat evrol-evre az eladasokkal hogy nem csoda hogy kiegett.Plane amilyen elvarasok voltak mellette.Sarri meg szepen belefutott a kozepebe megjegyzem ezzel a kerettel nemcsoda hogy nem tudja azt jatszatni amit tud. Csak nala meg az a baj hogy ugy nez ki mast nem tud,nem tud igazodni a kerethez.

epaska 2020.02.10. 21:41:32

@del pipi: Nem rossz a srác, de kaptunk róla pár gólt, ami rontja az összképet sokak szemében. Amiért persze mindenki Sarrit hibáztatja...

@Andras74: Sarri tehet arról, hogy Pjanic képtelen kulcspasszokra? Vagy arról, hogy Matuidi labdakezelése megye1be is kevés? Sarri épp annyira hibás, mint Allegri. A vezetőség a legnagyobb ludas az egészben.

Egyébként Sarri hátul duplán megvan lőve, mert a szélsővédő posztot is leamortizálták, Cancelo és Spinazzola eladásával. Nem tudtak megszabadulni Cantól, Mandzukictol és Higanytol sem, erre kibasztak 2 olyan védot, akire Sarri 100% hogy számitott volna.

Grinta 2020.02.10. 22:09:48

@dobor norbert: Vagyok,végigolvastam mindent,de jelentéktelen újságírói találgatás csupán az egész.Szóra sem érdemes kategória.Kikapott a Juventus a bajnokságban 23 meccsen 3-szor.Azonnali intézkedést követelek!! : D nevetséges,nem több

dobor norbert 2020.02.10. 22:22:59

@Grinta: Köszönöm szépen! Ettől én már sokkal jobban alszom.

Grinta 2020.02.10. 22:27:02

@dobor norbert: Mert van normális valóságalapja ennek a dolognak?

Il Principino 2020.02.10. 22:35:02

@Grinta: +1
nyáron mondok majd ítéletet :D

dobor norbert 2020.02.10. 22:46:03

@Grinta: Ha lenne azzal csak saját magát járatná le a vezetőség. Amúgy Allegrit is leváltották vagy hússzor szezon közben. Nem hiszem,h kellene rá pazarolni egy szót is. Szokásos pánikhangulat.

Grinta 2020.02.10. 22:48:13

@dobor norbert: Barcsellona megcsinálta,ha onnan buknak a bajnokságban,numero 1...akkor eltakarítják az edzőt elnököstül.De abban politika is benne van keményen.

Barolo4 2020.02.10. 22:59:11

Én úgy látom, hogy bármennyire rossz volt nézni a csapatot szombaton, még bármi lehet az idei évből.... 2-3 tórfea is, és nulla is.....
Sarrinak a legnagyobb hibája az volt, hogy nem állított feltételeket nyáron, és gyakorlatilag 0 olyan játékos érkezett akit ő kért volna. Következő hiba az volt, hogy januárban nem harcolt (akár nyilvánosan) 1-2 komolyabb kp igazolásért (lásd Eriksen).... ahogy előttem többen is leírták, ez ettől függetlenül természetes (élete lehetősége) és bizonyos szempontból valószínű pont ezért érkezett ő. Ha idén még tudna valami extrát mutatni (bl-re sztem minimális esélyünk maradt), akkor nyáron kaphatna végre 4-5 olyan játékost amivel tényleg lehet hozni a Sarriballt... ha nem, akkor könnyen lehet, hogy nyáron távozik, de akkor hatalmas rendrakást kellene csinálni minden fronton.
Maxot én nagyon megszerettem (elsősorban emberileg), de utolsó éveiben már szenvedés volt az egész és azért problémák vele is voltak bőven, amit most sokan elfelejtenek. Most visszahozni őt, sztem teljesen értelmetlen és igen kockázatos döntés lenne (ráadásul a helyében sem vállalnám, gyakorlatilag bukásra lenne ítélve).
Összességében hihetetlen 8 éven vagyunk túl, és nevetséges, hogy rengetegen alapnak veszik, hogy ezek után mindig a Juventus nyerjen. A vezetőségnek szerintem nagy a felelőssége és persze sok olyan igazolás is van, ami indokolt volt egyszerűen csak nem jött be (mint ahogy más csapatoknál ez évek óta rengetegszer előfordul). Én változatlanul szurkolok Sarrinak és a csapatnak és amennyiben nem sikerül (sztem a scudetto lesz itt a mérleg nyelve), akkor hatalmas fiatalítást várok minden fronton. Forza Juventus!

Grinta 2020.02.10. 22:59:43

@Il Principino: Minden szezonban eljönnek azok a meccsek,amik sorsdöntőek.Ha helyrerakjuk a hazai meccseinken nagyjából a riválisokat,és bent leszünk a CL nyolcban,onnan kezdődik a tangó.Közel sem olyan rossz a sorsolásunk.Most van feb 10.Milan idegenben első meccs a kupában nyilván fontos,nyerni sem feltétlenül kell,majd a bajnokságban Brescia otthon,Spal idegenben,Lyon első meccs,zinter otthon,Milan kupavisszavágó otthon,Bologna idegenben,Lecce otthon,Lyon vissza meccs,Genoa idegenben,Toro derby otthon,és pikk pakk április 4.! írunk.Ott kapunk CL ellenfelet.Hát ettől azért nem vagyok beszarva előzetesen.Nyilván azért leírni könnyebb mint venni az akadályokat.Az még két hónap.
Pontosan ezért jött jókor a méretes pofon,hogy nem lehet lebecsülni,belealudni a dologba.

dobor norbert 2020.02.10. 23:00:41

@Grinta: Jár a pont. De abba én nem látok bele. Mondjuk ebbe sem. Ezek a saját meglátásaim,úgy,h megpróbálom az egészet átlátni és nem csak egy szeletkét kiragadni a tortából.

Grinta 2020.02.10. 23:11:32

@dobor norbert: Itt még csak nem is az egy szelettel van a baj,hanem pl Cuadrado egy beadásával,ami átszáll a picsába..és már kezdődik is a ki tud nagyobb hülyeséget mondani műsor.Név behelyettesíthető tetszőlegesen.

ZecH 2020.02.10. 23:16:13

@hellan: Ne aharagudj de tisztan emlekszem meg amikor bejelenkeztel a blogon es okre orultem micsoda lelkes pajtas vagy, kedves optimista... haat.. eleg nagyot fordult veled a vilag. Mara a karogok kiralya lettel. Jo ideje nem olvastam toled pozitiv hangvetelu kommentet. Es nagyon furcsalom. Persze van szar boven, de azert korantsem eg a haz. Sajnos az altalad kozvetitett velemeny a huzo mostanaban. Ami egy a tabellat vezeto csapat szurkolojakent ambivalens erzesekkel tolt el. Most vagy en vagyok rosszul bekotve, vagy a tobbseg nem latja hogy a tobbi csapat is bele bele szalad pofonokba, kulonben ugye elottunk lennenek... nem ertem mire fel ez a halal hangulat. Oke elfogadom szar a csapat motivalatlansaga es eleg nehez elkepzelni hogy ez hirtelen megvaltozik de haho, volt 2 evetek hozzaszokni. Csodalom h ennyi ido alatt nem sikerult....

dobor norbert 2020.02.10. 23:19:28

@Grinta: Na én az ilyenektől durrantam el. Le is írtam a gondolataimat a meccs alatti hozzászólásokban,de rögtön blokkolva lettem. Szabályellenes és sokadik volt. Olvasd el ha lesz időd! Neked is írtam,de valószínű,h nemért célba. Szóval most visszaveszek és szorítok Gyuszibácsinak,h cáfoljon rájuk. Ha nem akkor nyáron változások lesznek. De addig is sok víz lefolyik a Dunán...

dobor norbert 2020.02.10. 23:31:57

@ZecH: Veled vagyok,de ez szélmalomharc!

Grinta 2020.02.10. 23:33:20

@dobor norbert: Vannak a faékek,akiknek ha meg van mondva hogy faék,és kevés az ajtó..akkor hova teszed Őket?

del pipi 2020.02.11. 05:22:23

@steven.h: Amúgy a szubjektívig szerettem az írást! :)@epaska: Persze, a srác fiatal, hibázik, de amióta vissza tért a csapat egyik legjobbja. @Il Principino: Bocs Bíró úr! Jól értem nyárig elnapolod a döntést? A bíróság most visszavonul? :) @Barolo4: Szuper! Adom! @ZecH: Azért nem akartam felhozni hogy a top csapatok(A Pool kivételével, mert az most félelmetes) azért elég csúnyán hibázgatnak, szóval nem te vagy rosszul bekötve. Figyelj mondok valamit, a Pool nagyon megy de ha valakitől esetleg kieshetnek az az ATM piszkos focija...vagy széttárazzák őket... @dobor norbert: Hát nem jött meg a válasz sajnos, pedig nagyon vártam. De ha korrekt akarok lenni azért nem jött mert én magam sem tudnék válaszolni rá! :) @Grinta: Vannak ilyen faékek? :)

dobor norbert 2020.02.11. 05:36:37

@Grinta: Azokból kell gyújtóst készíteni.

Bodnar Daniel 2020.02.11. 08:11:23

@simoni: Annak ellenére, hogy még most sem látom tragédiának ami most a Juvéval történik, azt én is aláírom, hogy a vezetőségnél kéne mennie valakinek. Én így naivan semmit nem tudóan, Paraticire böknék. Agnelli hülyeséget nem akart, neki köszönhetjük a visszatérést.

Röhögjetek ki, de én csak abból vonom le a következtetéseket mikor a lelátón mutatják őket. Agnelli még mindig a szokásos harmadnapos fejével izgulja végig a meccseket, ami zsír. Nedven mindig oldalra pofázik valamit, de elég súlytalannak tűnik az ott léte. Paratici egy pökhendi faszként, mint akit senki nem érdekel réved előre és rágózik. Nem tűnik egy alázatos fickónak, aki örül a lehetőségnek, hogy előléphetett segítőből, inkább valaki olyannak aki számítóan kibaszatta Marrottát.

Ez most összesküvés elmélet szer kettő, de hidjétek el, hogy a kerettel és az edzővel sincs semmi para. Nincs jól kezelve a rendszernek az a része ami a játékosokat illeti. Kapcsolattartás off, empátia zéró, tudatosság kuka. Az edzőt nem vonják be, ezt eddig is tudtuk, Allegri is abból főzött amit dobtak.

Elméletileg a középpályánk szar. Komolyan? Rabiot, Pjanic, Matuidi, Bentancur neve annyira szarul hangzana? A nagy lófaszt. Nagyon is jól hangzanak. Mint ahogy érdekes módon Emre Can is hirtelen megint top lett, amint letette a lábát a dortmundi repülőtéren (ha van olyan).

Ahogy Sarri is mondja, ha baj van, akkor az a fejekben van. Ha meg ott van baj, akkor a környezettel van baj. Ha a környezettel van baj, akkor pedig azokkal van baj, akik létrehozták és menedzselik azt a környezetet. És azt sem a keret sem az edző nyakába nem lehet varrni úgy gondolom.

Nézett már ki jobban a játékunk nem is egyszer mint az elmúlt két évben, de szarabbul is. Ha van valakinek még kedve (főleg annak a pökhendi fasz Paraticinek) foglalkozni, hogyan kerüljük el azt mikor szarabb, akkor nem lesz baj és jövőre majd formálják a keretet. Ha továbbra is hat kilóméterről szarnak erre, ide hívhatják a világ összes edzőjét dolgozni az ügyön, nem fognak előrrébb lenni.

MIkor Bonuccikat hívnak vissza a keretbe Caldara-ért cserébe (látjuk milyen eredménnyel). Mikor Emre Can-okat zavarnak el, mert nem jön ki a könyvelés, de az ididóta semmirekellő lófejú kollegáját meg jegelik a műtőn fél évig (legalább addig se rontja tovább a játékot) csilliónyi fizetésért. Spinazzolákat engedünk el egy olyan posztról ahol KONKRÉTAN NINCS tehermentesítő játékos Sandrónak, nem hogy jó. Ráadásul CR-el olyat vállaltak fel játékban, amit nem nagyon tudnak megoldani, hogy mindenkinek jó legyen. Amit ismét meg lehetne oldani, de ahhoz áldozatokat kéne hozni. És eddig csak azokat nem mertek. Eddig csak sumákolás ment, meg a semmiről való nyilatkozás, de igazából a változást senki nem vállalta fel.

Ramsey, hogy nem jött be azzal nincs mit csinálni, legalább Rabiot úgy néz ki igen. Annyira bika így is a keretünk, hogy higgyétek el, el fogja vinni hátán a top3-mat, de valószínűleg meg is nyerik a bajnokságot. Ha magukat inspirálják, mert "fentről" semmi impulzus nem fog jönni az már most látszik.

Na most az idényre kiírtam az összes negatív gondolatom. Osszátok be. :D

dobor norbert 2020.02.11. 09:02:57

@Bodnar Daniel: Danikám! Szép kis összefoglalót írtál,klasszul passzol ebbe a sorozatba! Apropó,ha már itt vagy tegnap keresett az interes cimborád a dühöngőben,olvass bele,érdemes!

del pipi 2020.02.11. 09:14:13

@dobor norbert: @Bodnar Daniel: Hehe! Akartam volt mondani, csak nem akartam árulkodni, mert az csúnya dolog! Úgyhogy Danikém...bevállalom Bro! :) Még annyi a cikkhez hogy ahhoz képest hogy hápikacsa több hsz született mint egy győztes meccs után. Én is kivettem a részem jócskán de csak a felvetett kérdéseim miatt a kíváncsiságom hajtott.

nemesszabi 2020.02.11. 09:29:37

Szerintem ez a kérdés majd az öltözőben fog eldőlni. Megkérdezik a fontos embereket, hogy a mostani helyzetről mit gondolnak, mik szerintük a kilátások. Aztán azt is megkérdezik tőlünk (mivel mind ismerik Allegri munkáját is) hogy az jobb volna-e a mostani szitu helyett.

Il Principino 2020.02.11. 10:10:47

@del pipi: igen :) Ügyfelem ellen nem tudott a vád terhelő bizonyítékkal előállni és eléggé megkérdőjelezném az ügyben való érintettségét is :)
Míg az igazi bűnösök(vezetőség) szabadlábon vannak :)
A tárgyalást elnapolom :)

simoni 2020.02.11. 11:09:22

@Bodnar Daniel: várjunk még azzal, hogy Paraticire húzzuk a vizes lepedőt. Egyrészt a CR-deal anyagi vonzatai, az FFP eléggé szűkítik a mozgásterét, másrészt Marotta nem kevés szemetet hagyott maga után, aminek az eltakarításához idő kell.

Viszont igaz, ami igaz, ebben az ügyben eddig teljes a kudarc. Eladni eddig Paratici sem tud, a klub tekintélye, érdekérvényesítő képessége az átigazolási piacon pedig egy dekát sem javult egyelőre (l. pl. az Orsolini-s cikket - de rohadtul elegem van már ebből is, hogy minden puttó kis csapat fejőstehénnek néz minket, meg kedvére szórakozhat velünk. :S)

A tervezés, az edző elképzeléseinek támogatása a jelek szerint továbbra is absztrakt fogalom. Paratici is azt igazolja le, akit éppen sikerül, az edző meg majd megoldja - vagy mehet, amerre lát. (Csak akkor nem tudom hogy mit akarnak Guardiolával? Mert ő aztán 100%, hogy nem fog ebbe belemenni. Persze Sarri csak 2 éves szerződést kapott, tehát abszolút benne van, hogy csak átmeneti megoldásnak szánták. De akkor meg nem is kellene BL-címet várni tőle...)

Az átigazolási politika elvileg Paratici asztala, kétlem, hogy Agnelli nagyon beleszólna. (Ok, a CR-üzlet esetén valószínűleg átnyúlt Marotta felett - aminek az eredménye ismert.) De alapvetően neki a klub gazdasági működését kell megoldania, amiben az eredményei vitathatatlanok. Más kérdés persze, hogy ennek elég nagy ára van (Juve-brand, a konzumer hozzáállás, a tradíciók feladása, stb.)

Nedved meg amolyan kabalafigura, a klub arca. Ezekben a dolgokban aztán sok vizet nem zavar. Max. annyi, hogy a játékosok és a vezetőség között közvetít. Páran már elmentek itt addig, hogy szarkeverőnek meg hasonlóknak titulálják, amikor tavasszal kiállt az edzőváltás mellett, de mostanában is jön egy-két minősíthetetlen komment vele kapcsolatban. Ezek nagyon sértenek, ő bőven letett már annyit az asztalra, hogy az esetleges rossz döntéseit sem kritizáljuk ilyen hangnemben. (Na nem mintha az edzőváltás az lett volna: direkt kapcsolatban volt a játékosokkal, pontosan látta, hogy a helyzet tarthatatlan. Ez tavasszal már a képernyőről is sütött.)

Nekem ezek a gondolataim a vezetőségről. Szerintem is egyértelmű, hogy Paraticinek kell nagyon gyorsan felnőni a feladathoz, ha komolyabb eredményeket szeretnénk látni a jövőben.

Nathas 2020.02.11. 11:31:52

Hát, van itt minden :)

Nathas 2020.02.11. 11:38:35

@Barolo4: én csak azt a magyarázatot találtam Eriksen esetére, hogy az FFP szorítása miatt a fizuja most nem fért volna bele.

Barolo4 2020.02.11. 11:44:41

@Nathas: Ez valószinűleg így van sajnos... ha rajtam múlt volna, akkor Matiuidi, Khedira és Berna ment volna és Rakitic és Erikseb érkezik.... persze tudom, hogy ez nem a fifa és hajlomosak vagyunk elfelejteni, hogy a játékosoknak is van élete/családi körülményei stb., szval nem olyan egyszerű ezeket a kirakásokat sem elintézni. Minden esetre a kp.-n most hatalmas baj van, mert fiatal és tapasztalt top játékosok is kellenének egyszerre. Forza Juventus!

simoni 2020.02.11. 11:48:57

@Nathas: én is. És ezért (is) lett volna nagyon fontos könnyes búcsút venni Khedirától és Matuiditől még a nyáron. Úgy cirka 9M € bértehertől mentesült volna a klub. Kb. ennyiért már ide lehetett volna csábítani Eriksent. (Szinte kizárt, hogy az Interbe ment volna, ha van részünkről komoly érdeklődés.) Ez az amiről pofázok: ha fél évre előre nem tudunk tervezni, akkor mit akarunk?

pedronegroo 2020.02.11. 12:09:58

Sarri-Agnelli-Paratici találkozó volt, mert az elnök megakarta nyugtatni Sarrit hogy nincs kapcsolat a volt edzővel és a visszatérésének még a gondolata se merült fel, továbbá teljes bizalommal bírnak Sarri iránt.

hurbiny3k 2020.02.11. 12:37:10

@pedronegroo: Mondjuk egy ilyen megnyugtatás után szokták kikúrni az edzőt 3 nappal később.. :D

steven.h 2020.02.11. 12:52:14

@hurbiny3k: Mintha ugyanez lett volna tavaly is :D

DegerFaCan 2020.02.11. 13:09:56

Ez az ajax elleni hazai visszavágó akkora csalódás keserűség volt hogy nem akarom viszont látni egy jó darabig biztos nem. Vegigszoptuk a nézhetetlen focival az egész évet, sírva ültem le mecset nézni és szomorúan unottan keltem fel a székből, de végig ott volt, hogy oké majd a bl, arra gyurunk bírjuk ki. Erre ha nincs Ronaldo ihletett formában akkor első körben kizúgunk, és utána jött ez a csikó csapat szégyen... olyan lehetőség volt a tavalyi ami ritkán adstik meg hogy ilyen könnyű bl ellenfelek utjan vezetett volna a címig... Egy megváltás volt hogy elment, neki is nekünk is kellett ez a frissítés.

Grinta 2020.02.11. 13:22:12

@DegerFaCan: Nem tudom.Bebizonyosodott hogy egy jobb csapattól kaptunk ki.Az más kérdés hogy nem annak indult a dolog,a Real Madrid számára sem..

Bodnar Daniel 2020.02.11. 22:09:28

@dobor norbert: Csuklottam tegnap kettőt. Le is dorgáltam a barátnőmet hogy mégegyszer ne hozzon magvas kenyeret. Erre kiderül, hogy csak a trollokból kell visszavennem.... Cudar világot élünk!

De legalább neki jó napja volt. És még a memóriája is kiváló lehet, ha emlékezett arra, hogy két hét múlva sem fog érdekelni. :D

Bodnar Daniel 2020.02.11. 22:17:46

@simoni: Tökre igazad van. Azért hagytam egyszer a hüllő agyamat előtörni, mert unalmas mindig leírni, hogy nincs értelme találgatni valamiről, amiről szurkolóként az életben nem lesz fingunk sem.

Rohadt bonyolult lehet megfelelő döntést hozni, mindent figyelembe véve.

A fizetések tekintetében ismét magánvélemény szerint, 2-3 éve kezdtük szerintem azokat a rossz döntéseket meghozni amik most begyűrűztek. A legtöbb 30 feletti játékosunk olyan fizut kap, mintha az első csapat húzó emberei lennének. Persze akkor ingyen jól nézhetett ki egy khedira. Ugye tudjuk, hogy milyen egybehangzóan atomszívás az az ember a mostani helyzetet elnézve. És hát azóta is gyűlnek a luxus nyuggerek. Sajna már Higuain-t is ide lehet sorolni.

Cannavaro 2020.02.13. 10:48:02

Én ebben az esetben kikeresztelkedek! Újfehértó szurkoló leszek, és tv ben többet nem nézek meccset!!! VALAKI NYULJA MÁR LE, MIELŐTT MINDEN BL ESÉLYÜNKET A FÖLDBE TIPORJA!!!!!!! FORZA SARRI! Szedd már össze a fiúkat!!!!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3495) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (965) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10221) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2499) meccsek (4288) mercato (4270) nyilatkozat (7636) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása