Orsolini kapcsán megvan a megállapodás?

orsolini_riccardo_fc_bologna_kek_mez.jpgA Juventus következő célpontja a nyári átigazolási időszakban a Bologna 23 éves szélsője, Riccardo Orsolini, állítja a Calciomercato.com.

A cikk szerint a bianconero vezetőségnek sikerült megállapodásra jutnia a bolognai klub képviselőivel a játékos Torinóba szerződéséről.

Riccardo Orsolini az elmúlt nyáron csatlakozott a rossoblu csapat keretéhez, sokak számára ismerős lehet a neve, mivel a Juventus értékesítette a játékjogát 15 millió euróért, az átigazolási szerződésben pedig állítólag voltak olyan kitételek, amelyek elsőbbséget biztosítottak a Juventus számára egy következő transzfer esetén, ha a játékos kiemelkedő teljesítményt nyújt.

A torinói klub szakemberei pedig állítólag nagyon is felfigyeltek a futballista teljesítményére, ezért már a szezon végén vissza akarják csábítani, egyes lapok szerint ehhez a döntéshez pedig hozzájárult Nicolò Zaniolo súlyos térdsérülése is, akit a vezetőség a sérülésnek betudható számos bizonytalansági tényező miatt kihúzott a nyári célpontok listájából.

A Bologna és a Juventus vezetősége között állítólag lényegében megszületett a megállapodás, a futballista 26 millió euróért válthat klubot, és egy 5 évre szóló, 2 millió eurós bért garantáló szerződést írhat alá a játékos.

Lényegében mostanra minden a játékoson múlik, hogy szeretné-e folytatni a fejlődését a Bologna keretében, ahol folyamatos játéklehetőségben részesülhet, vagy készen áll-e arra, hogy Torinóban megküzdjön a helyéért, és megragadja az adódó lehetőséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9715454140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JeetTrader 2020.02.04. 09:47:22

Én nem követtem őt. Tényleg annyira jó mint mondják? Vajon lenne esélye a Higuain, Dybala, Ronaldo és Costa mellett? Vagy belőle is középpályást faragnánk? És akkor beférne Benta, Pjanic, Rabiot közé?

Félek h nagy visszaesés lenne neki...maradhatna még, fejlődhetne, bizonyíthatnak, csak után meg már jobban zsebbenyúlós.

Nem könnyű ez...

venember83 2020.02.04. 09:54:36

@JeetTrader: olasz szinten jó, de BL-re áhitozó csapathoz húzóembernek?

steven.h 2020.02.04. 10:01:21

Remélhetőleg tökösebb lesz, mint Berardi, nagy ígéret jó lenne ha berobbanna végre egy olasz nálunk

Nathas 2020.02.04. 10:05:38

@JeetTrader: de, részemről azért nem tűnik nehéz döntésnek... :)

Apuleius 2020.02.04. 10:18:22

Szerintem ügyes, tehetséges játékos, de az tényleg nagy kérdés, hogy távlatilag alapemberré válhatna-e egy Juventusban. Mondjuk ha azt vesszük, hogy valami rejtélyes okból kifolyólag állandóan ide akarják hozni Chiesát (ha igazak a pletykák), Orsolini nem tűnik rosszabb opciónak nála, s lényegesen olcsóbb is. Egyébként szerintem az az alapvető elgondolás, hogy majd profittal tovább is adjuk.

Pavel1988 2020.02.04. 10:27:52

A támadóink (főleg Dybala) miatt nem játszhatunk szélsőkkel.
Amúgy is nagyon jól teljesítünk a tehetségek tönkretételében, Orsolinival ez így 100/100-szor fog előfordulni ha aláír.

Mitya10 2020.02.04. 10:28:42

De mièrt 26 milliò? Nem ùgy volt h fix visszavàsàrlàsi àrral vunk rögzìtve? 21-22 milliò körül emlèkszem. Amùgy jò kis jàtèkos van 1 balosa sőt megkockàztatom h a Bologna hùzòembere ès jelenlegi legjobbja de valòban a Juventus màs kàvèhàz.

rockitbaby 2020.02.04. 11:22:17

@Apuleius: Sarri Cuadrado-t és Bernardeschit is átképezte, talán az olasz valamivel jobb nyolcasnak, mint az ex hetes jobb bunkónak. Ellenben így az egyetlen valódi szélsőnk Costa maradt, aki mindig akkor sérül le, mikor éppen kezdene formába lendülni. Hanyagoljuk is a szélsőkre építő taktikát, amennyire lehet. És ezzel nincs is semmi gond.

De őszintén. Tegyük a szívünkre a kezünket, és tegyük fel a kérdést: vajon valóban Orsolini lenne az, aki miatt visszatérnénk mondjuk egy 4-3-3-hoz? Nagyon nem. Hát ehhez minimum Salah kellene. Szóval ennek még annyi értelme sem lenne, mint ha az amúgy is telített középpályára eladás nélkül hoznánk a Pogba-Tonali kettőst.

Az ára kb fele, mint amennyibe Tonali kerülne jelen pillanatban. Szokásos közhelyszótár átigazolásokkal kapcsolatos fejezetének második oldala szerint, van égetőbb poszt is, amit orvosolni kellene.

Mi megvesszük 26 millióért. Elvétve játszik nálunk egy évet. Figyelembe véve, mennyire jól adunk el, örülhetünk, ha árban eladnánk. Mi ezt maximum játékoscsere esetében tudnánk felhasználni, cserealapnak.

Itt valami más lesz a háttérben. Szeretem az összeesküvés elméleteket, így most bedobok egy bombát: Sarri nem fogja még azt a két éves szerződését sem kitölteni, és ez már egy olyan transzfer lenne, amit a jó előre kinézett edző elképzeléseihez igazítanak.

venember83 2020.02.04. 11:24:59

@rockitbaby: szóval Pep Orsolinit kérte a vezetőségtől? Vagy Mihajlovicsnak ágyaz meg Pavel és Fabio?

rockitbaby 2020.02.04. 12:08:42

@venember83: Pep nel fog jönni, de ha jól emlékszem az elhangzott korábban, hogy Miha roppant közel volt ahhoz, hogy a csapat vezetőedzője legyen.

Én személy szerint nem fogok ítélkezni Sarri felett úgy, hogy még a tavasz erdemi része most kezdődik, de abban szerintem mindenki egyetért, hogy azzal a fajta játékkal, amiért őt leültették, adós a csapat. És bár nyomokban már Sarrisodik a játékunk, de valahol azzal egyetértek, hogy több, mint fél év alatt ennél kicsit több kellene. Akkor is, ha minden feltétel nem adott ehhez. Allegrit is számtalanszor tették kényszerpályára a vezetők, de valahogy majdnem mindig megoldotta.

venember83 2020.02.04. 12:21:22

@rockitbaby: "Allegrit is számtalanszor tették kényszerpályára a vezetők, de valahogy majdnem mindig megoldotta."

Eddig Sarri jobban oldotta meg, 2 vereség és 3 döntetlen, plusz csoportelsőség a BL-ben (egy döntetlen, többi győzelem). S ha nem sikerül úgy a tavasz, ahogyan azt egyesek várják (minimum BL-(elő)döntő), akkor is ott van a tény, hogy ez a középpálya nem 100% Sarriball compliant. Finomnan fogalmazva.

Il Principino 2020.02.04. 12:26:27

Valaki távozni fog ezek szerint és ott van még Kulusevski is!
Vele sem lennénk előrébb bl szinten az tuti,jelenlegi felállás szerint semmiképp.
Ez talán előre vetítheti Higuaín távozását ami ha létrejönne akkor kell egy igazi center..na itt léphet életbe egy Icardi-Dybala csere.Mindjárt jöhetne a 4-3-3 ismét..
Bár Orsolinira van még a következő szezonra is opciónk ha jól tudom,talán érdemesebb lenne várni még ezzel az igazolással.Kp. fontosabb lenne,de majd hosszabbítunk a 2 vb győztessel az a könnyebb út úgyis. :)

steven.h 2020.02.04. 13:09:25

@venember83: Ez mind igaz amit mondasz nem is lehet vele vitatkozni, de a kupákat a tavasszal osztják, és az elmúlt 5 évben 4-szer ebben voltunk mindig a legerősebbek, mindig akkorra állt össze az amit a Mister kitalált. (4 duplázás, 2 BL döntő, 2 legjobb 8?!)

Jelenlegi formánkat tekintve viszont inkább kis visszaesést látok, pont mint tavaly, amikor jól indult a szezon és pont akkorra nem jött a csúcsforma mikorra mindenki várta.

Ez a középpálya meg nem csak a Sarriballra alkalmatlan hanem úgy mindenre - kivétel amikor fel tudjuk rakni a Pjanic-Bentancur-Rabiot hármast, mert az nem néz ki rosszul, de még nem is jó.

rockitbaby 2020.02.04. 13:13:12

@venember83: Nekem nem ez a gondom elsődlegesen. Szép eredmények, es ha csak ezt nézzük kifejezetten jól mutat.

Nekem az a bajom, hogy má most, féltávnál több gólt kaptunk, mint általában egy teljes szezonban. A vedekezés nagyon sebezhető. Valami nincs rendben csapatszinten itt.

Valamint úgy érzem, hogy a nyári komoly érkezőket is jobban be kellett volna már építeni. Rabiot alakul, de Ligt viszont még mindig felemás. Valamièrt úgy érzem, Allegri már régen kihozta volna volna belőle az állatot és kirobbanthatatlan lenne.

Amúgy, ha sikerülne a csapat vedekezését rendbetennie, már nem lenne olyan hangsúlyos a történet. Mert az a két bajnoki és a szuperkupa vereség nagyon megalázó volt hozzánk képest.

gomorra21 2020.02.04. 14:10:00

@rockitbaby: "Rabiot alakul, de Ligt viszont még mindig felemás. Valamièrt úgy érzem, Allegri már régen kihozta volna volna belőle az állatot és kirobbanthatatlan lenne."

Igen, én is úgy emlékszem Allegrire, mint a fiatalok beépítésének nagymesterére..

(De Ligt felemás?)

rockitbaby 2020.02.04. 14:34:56

@gomorra21: Igen, felemás. Mert vannak egeszen kiváló meccsei és vannak gyengébbek.

Allegris részhez pedig a tehetségét nézd. Bl Benta is nala kezdte bontakoztatni a szárnyait. De azt továbbra is tartom, de Ligt nála nem így védekezne. Kihozta volna belőle az állatatot. Az ő csapatai mindig jól védekeztek. Ezt jobban átadta volna neki.

gomorra21 2020.02.04. 15:04:31

@rockitbaby: az a helyzet, hogy idén baromi szép, és nagy gólokat kapunk a 16-oson túlról, érdemes lenne összeszedni ezeket. Nem a belső védők hibázgatnak, egyszerűen erősebb középpályás sorra lenne szükség. Magasan védekező csapat ellen nyilván egyszerűbb kontrázni; mindeközben a védői négyes remek összhangban játszik; Bonucci egész tavalyi évben hulladék volt, idén megbízható, biztos alap. Mindkét fiatal párja remek, sőt, Rugó is korrekten játszik, ha játszik.
Nem értek egyet veled, szerintem fegyelmezett a védelmünk, és mindkét ifjú belső védő nagyon jó formát mutat.

2020.02.04. 15:32:55

Egy újabb olasz fiatal, aki nem üti meg a Juventus szintjét, jól elköltött 26 millió lesz ez is.

rockitbaby 2020.02.04. 16:23:32

@gomorra21: Azért a Fior sem csak távolról veszélyeztetett, volt 16-oson belüli próbálkozás is, kellett is a lengyel barátunk bravúrja. De Ligtnek is voltak beilleszkedési gondjai, és teljesítményében is voltak kivetnivalók. Tény, hogy jól állunk, én nem is ezt vitattam, pusztán azt, hogy Allegri hamarabb kihozta volna a hollandból az állatot. Sarri csapatai sosem a védekezésükről voltak híresek, az övéi igen. Allegri csapatát egy Lazio nem vert volna egymás után kétszer is 3-1-re. Védekezni jól tudtunk, ezért mondom, hogy ő hamarabb kihozta volna a tudását.

venember83 2020.02.04. 17:10:29

@steven.h: @rockitbaby: nem célom meggyőzni senkit Sarri kiválóságáról vagy megfelelőségéről, mert magam sem vagyok meggyőződve erről. De kár most értékelni, mert max. az elvesztett Olasz Szuperkupa alapján lehet, de a Juventusnak nyilván komolyabb céljai vannak. Majd tavasszal meglátjuk, mire elég Sarri Európában. Egy befejeződött BL-szezon után a kp minőségének betudható bizonytalansági tényező ellenére objektívebben meg lehet majd ítélni Sarri munkásságát, megalapozottabban lehet majd köpködni.

rockitbaby 2020.02.04. 17:26:32

@venember83: Engem a csapat védekezése aggaszt leginkább. Sarri valahogy nagyon nem tudja eltalálni, megtalálni, mi is kellene. Lassan már most annyi gólt kaptunk, mint előtte egy teljes szezonban. 21 gólt kaptunk már most, és még csak kb a szezon felénél tartunk és csupán hét alkalommal nem tudták bevenni Szczęsny kapuját. A Lazio elleni két 3-1-es vereség Juventus szinten megalázó volt, de a Napoli elleni is eléggé a vállalhatatlan kategória volt.

A kapott gólokon kellene változtatni, és szerintem óriási gond nem lehet.

JuventusFanatikus 2020.02.04. 17:38:42

@rockitbaby: "még csak kb a szezon felénél tartunk és csupán hét alkalommal nem tudták bevenni Szczęsny kapuját"

Ez egyáltalán nem rossz, tavaly csak 11 meccset hozott le kapott gól nélkül.

del pipi 2020.02.04. 17:42:24

@rockitbaby: De ha csak mindig egyel többet rúgunk akkor se lehet probléma, igaz? A védekezés kérdéskört pedig @venember83: kolléga meg is válaszolta, ugyanis véleményem szerint a KP-ra vezethető vissza. Csak a Benta Pjankó, Rabbiot hármasnak van jelenleg létjogosultsága, de ha egy kiesik?

gomorra21 2020.02.04. 18:00:54

@rockitbaby: Szerintem ha marad Allegri, leakasztottuk volna az egyik fiatal helyett Boatenget, mert Allegri kizárt, hogy ilyen fiatal védőkre épített volna. A védőink nem bakizgatnak, legalábbis semmivel nincsen több blackout, mint a Sarri előtti időben. Egész egyszerűen nem védekező focit játszunk. Nem védekezik a teljes csapat a meccs döntő többségében saját térfélen. Ennyi történt. De Ligt remekül végzi a feladatát; magasan van a védekezés, a középpálya nem elég jó, és jön a büntetés.

Apránként változik a játék, fiatalodik, technikásodik a csapat, labdatartással és nem egész csapatos bekkeléssel akarjuk kontrollálni a játékot. Kell egy Pogba szintű játékos középre, akinek nagyon erős jelenléte tud lenni; mellette Rabiot, Pjanic és Bentancurból 2 játékos tökéletes középpályát adna.

Allegri kihozná De Ligtből a vadállatot? De mégis mi alapján írod ezt? Hogy a megörökölt, történelmi BBC remek védelmet biztosított neki?
Benatia, Rugani, Höwedes - miért van az, hogy Allegrinél ezek mind alul teljesítettek? Rugó egyértelműen jobban játszik idén, mint Allegri alatt (én nem pánikolok idén, ha a pályára lép). Bonucci igazi vezér - tavaly hulladék volt. A szélen Sandro újra klasszis formát képes mutatni. Mire alapozod, hogy Allegri kihozná De Ligtből a vadállatot? Kiből hozta ki? Melyik védekező játékosunk az, akit Allegri emelt fel?

gomorra21 2020.02.04. 18:03:01

@rockitbaby: az előbbi neked ment, csak valamiért nem linkelt rendesen.

venember83 2020.02.04. 18:19:35

@rockitbaby: a védekezés fontos, elmehetnek rajta meccsek. De ha megnézzük, hogy az elmúlt években kik nyerték a BL-t, egyiknél sem kifejezetten a védekezésen volt a hangsúly, legalább annyira hangsúlyos volt a támadójáték.

rockitbaby 2020.02.04. 19:09:37

@venember83: Lehet, de a Liverpool le tudta húzni a rolót a Barca ellen, miközben négyet rúgtak. De mondhatnám a mi meccsünket is, három lőtt, nulla kapott. Az ATMA elleni visszavágón szintén három rúgott mellett nulla kapott. Fontos, hogy menjen a támadás, de pont a BL-ben, ahol létezik az idegenben lőtt gól intézménye, nem elég pusztán eggyel többet lőni. Ott úgy kell komoly előny, hogy közben a csapatszintű védekezésben nincs egy pillanatnyi rövidzárlat sem.

@gomorra21: Az igazi BBC-t örökölte, de legalább annyit csiszolt is rajtuk. Bonucci a Milan kitérő előtt négy védős rendszerben volt klasszis, holott neki inkább a három védős tetszik. Pjanic mind játékban, mind mentálisan sokat fejlődött. Higuainból kifejezettem csapatjátékost csinált, Bentancurt elondította a pályáján és bár még nincs a fejlődési görbéje csúcsán, már most látható fontos láncszem. Vidalt feltolta a gyémánt középpálya csúcsára, Marchisiot sikeresen átképezte registanak. Pogba Conte alatt is jól mutatott, de általa lett az a 105 milliós játékos. A Milanból a kérésère elküldött Pirlot még egyszet nem írta le, a taktikát hozzá igazította és ezt csodalatos játékkal hálálta meg a Maestro mind a bajnokságban, mind a kupában, mind a BL-ben. Páe példa, de eme játékosokból egy meglévő jó alapból ő emelte magasabb szintre. Innen gondolom.

venember83 2020.02.04. 19:35:34

@rockitbaby: persze, kellett egy van Dijk s egy Alisson, nem kérdés.

Spider81 2020.02.05. 05:49:14

Vedekezes?Sarri ball?Orsolini?De Ligt? Volt is minden a kommentekben. En is leirom a velemenyemet.
Vedekezes: nalam ebben Sarri Allegri mogott van. Lehet a statisztika nem ezt igazolja,de Allegri alatt nem kellet reszketni minden egyes a tabella hatso reszeben foglalt kispacapt ellen, hogy mikor kapunk golt. Lehet Chiello kidolese is eredmenyezte ezt, de szerintem a ket fo ok hogy a kozepalyan snincs olyan kozeppalyasunk akire azt lehet mondani,hogy jo vedekezo...a baj az hogy azt sem lehet mondani hogy eros tamadasban...olyan semilyen. A maisk ok, foleg a szezon kezdete elott a pontrugasok lereagalasa...naabban kritikan aluliak voltunk, a fejlodes latszik,de meg mindig nem tudok nezni ugy egy ellenfel altal elvegzett pontrugast hogy ne szoruljon ossze az a bizonyos lukam.
Sarri Ball: nem hiszem hogy ezzle foglalkoznunk kene,mert jelenleg ez nincsen. A rovidpasszos gyors jatek az eloretolt vedelemmel parosulva majdhogynem megszunkt. lathattuk talan 3-4 meccsen az elmult 22 forduloban. A jatek megint olyan Allegris,kiveve a vedelem stabilitasat...remeljuk az eredmenyekben a szezon vegen nem lesz rosszabb
Orsolini: jo jatekos,de nem O lesz a jovo huzoembere a Juventusnal. 26 millio euro igazan luxuk egy cserejatekosert.
De Ligt: a szezon elejen kezilabdazonak kepzelte magat, de azota sokat felodott es stabilabb lett. Nem egyszeru megszokni az olasz focit. Jo lesz a holland meglatjatok..Bonucci-nak aki az olasz bajnoksagbol erkezett hany katasztrofa szezonja volt az elejen?2-3?
Osszessegeben azt vartam/varom,hogy ez a kielezett harc az Interrel es a Lazioval majd uj lokest ad a csapatnak...eddig ez nem jott be, de remelem a BL-ben majd megmutatkozik.

JuventusFanatikus 2020.02.05. 15:39:45

Egy kis statisztika:
A 18/19-es szezon kezdete óta Chiesa 4630 percet játszott, 9 gólt lőtt és 8 gólpasszt jegyzett, 272 percenként eredményes.
3640 percet játszott, 14 gólt szerzett és kiosztott 9 gólpasszt, 158 percenként eredményes.
Az egyik 100 millió, a másik 26...

gomorra21 2020.02.05. 15:46:26

@rockitbaby: nem győztél meg.
Felsoroltál egy jópár focistát, akik mind kiforrott játékosok voltak Allegri előtt is. Bentancur az egyedüli kivétel, és nem érzem, hogy Allegri belőle kihozta a "vadállatot".

Minél hátrébb helyezkedő csapatrészeket nézünk az Allegri időszakból, annál kevesebb fiatalt találunk, akiknek bizalmat szavazott, és felépített. Ha már feltételezéseknél tartunk, a te feltételezéseddel szemben az enyém: ha marad Allegri, nem tartunk a keretben 2 új, fiatal belső védőt, cserébe szereztünk volna egy idős, rutinos fickót (pl. Boateng). Az egyik fiatal meg, aki marad a keretben játszhatna a kupa meccseken, meg a kiesők ellen.

gomorra21 2020.02.05. 16:01:10

@JuventusFanatikus: Chiesa egy kis pökhendi sz@rzsák. Ő elhiszi magáról, hogy egy fantasztikus adottságokkal megáldott zseni, én meg elhiszem az arrogáns kis köcsögről, nem stresszelne be a Juventusnál, mert nem az a típus.

rockitbaby 2020.02.05. 16:34:27

@gomorra21: Én nem is fiatalt mondtam. Lényeges különbség. Vidal és Marchisio (sajnos), de Pogba sem volt kiforrott. Tapasztalatából kiindulva ez maxmimum Pirlo esetében igaz, de neki meg újra fel kellett építenie a karrierjét 32 évesen.

Maxi öt ( 5 ) távozót kért, a listán Mandzu, Dybala és Cancelo ott voltak, a maradék kettőre nem emlékszem. Ezekből pénz is lett volna és üres hely is bőven. Az, hogy a nyári érkezők és távozók másképp alakultak volna vele, nem helytálló. És nem azért, mert feltételezünk, hanem mert a vezetőség hosszú évek óta legendásan tojik edzői kérésére. Jön, aki jön, te meg dolgozz velük és pont. Ramsey, Romero és talán Rabiot még akkor le lettek fixálva, mikor Allegri volt az edző. Szóval ez részemről is csak feltételezés, de több év tapasztalata alapján, az érkező oldal szerintem ugyanez lett volna edzőtől függetlenül.

Maxi a keret újrahangolását kérte, ha a maradása mellett döntöttek volna. Ami érthető is volt annak a szezonnak a fényében. Így az, hogy a keret max pár kiöregedővel lett volna "megerősítve" nem helytálló.

Továbbá én arra alapoztam a felvetésem, hogy Allegri a csapat védekezését mindig jól összerakta. Neki ez volt a kiindulási alap. Lehet nem azonnal lett volna kezdő de Ligt - megjegyzem ha nem sérül le a Capitano, Sarri alatt sem lett volna -, de Allegri defenzívebb taktikájában nagyobb hangsúlyt fektetett a védőkre, így a hollandra is.

del pipi 2020.02.05. 17:39:15

@gomorra21: Nem te vagy a hiszékeny úr a zsebtévéből? :)

gomorra21 2020.02.05. 18:05:38

@rockitbaby: "Én nem is fiatalt mondtam. Lényeges különbség."

Én mondtam fiatalt, mert de Ligt szuper fiatal.

Te azt mondod, hogy Allegri kihozta volna belőle az állatot, én meg azt, hogy sokkal kevesebbet játszatta volna, mert nem szeretett fiatal játékosokkal bajlódni, ha voltak rutinosak. Pont az az állításom, hogy Allegrinél a rutin volt mindenek felett, szóval de Ligt sokkal kevesebb lehetőséghez jutott volna. Minél hátrébb megyünk a csapatrészeknél, annál fontosabb volt a tapasztalat. És szinte biztos vagyok benne, hogy nem vágtunk volna neki az évnek 2 fiatal, új védővel, pláne nem Chiello sérülése után, amikor még igazolhattunk volna.

Emlékszem, amikor a blog egy emberként követelte, hogy Rugani többet játszon, mert még volt önbizalma. 2016-ban a sérülésből visszatérő Chiellinit játszatta a soron következő BL meccs előtt egy random bajnokin, csak hogy mehessen a megrögzött (Rugó mentes) 3-5-2t; erre lesérült Chiellini, és mehettünk Münchenbe King Kong nélkül.
A sors iróniája, hogy aztán kényszerből felrakott egy merész csapatot, mert nem volt BBC.

De Ligt nem egyszer bakizgatott a kacsójával, amikor mindenki betömörül a 16oson belülre. Nem annyira érzi azt a tömörülést, ami Allegri álma. Támadófocihoz van szokva, magasra tolt védekezéssel, jó passzjátékkal, sprintekkel, ütközéssel.

Ha Chiellini nem sérül le, szerintem Chiello-de Ligt párossal kezd el operálni Sarri, és Bonucci illetve Demiral személyében lett volna egy B sor - ahogy az a felkészülési meccseken kirajzolódott.

Én nem Allegri érdemeit akarom kisebbíteni, sok nagyszerű dolgot véghez vitt, de szerintem egyedül Emre Can, és Mandzukic bánhatja, hogy nem Allegri maradt. Akik tavaly is itt voltak, azok jobb formában vannak, akik idén jöttek, azok meg eltérő idő alatt, de beépültek a csapatba. (Itt meg Ramsey a kivétel. Ramsey nem volt jó igazolás - de ez már egy másik történet.)

gomorra21 2020.02.05. 18:17:43

@del pipi: csak nem Majom Úrhoz van szerencsém?

del pipi 2020.02.05. 18:23:21

@gomorra21: Hát szarrá röhögtem magam, de én vagyok az a kedves majom úúúr! :))))))))

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása