Sarri: „A kiállítás mindent megváltoztatott”

sarri_maurizio_palya_mellett_ordit.jpgMaurizio Sarri nem aggódott túlságosan a Juve idei első vereségét követően, pedig csapata még nem is szoros meccsen, hanem a 3-1-es eredmény alapján egyértelmű vereséget szenvedett a Lazio ellen.

„Úgy gondoltam, hogy jó első félidőt hoztunk, nagyon, nagyon jó teljesítménnyel, de sajnos lehetővé tettük a gólt pont a szünet előtt.” - mondta a mester a DAZN munkatársának.

„A második félidőt az incidensek határozták meg, és ezek jelentős része ellenünk volt, azonban amíg 11 a 11 ellen játszottunk, nagyon jól teljesítettünk.”

Cristiano Ronaldo és Luiz Felipe góljai révén 1-1-re zárult az első félidő, de aztán Juan Cuadradót kiállította a sípmester, mert egyértelmű gólhelyzetben akadályozta Manuel Lazzarit, ezt követően pedig beindult a Lazio gépezete, Sergej Milinković-Savić és Felipe Caicedo góljaival pedig egyértelmű győzelmet aratott a Lazio, még ha Wojciech Szczęsny parádézott is egy Ciro Immobile büntetőnél.

„Nem tettünk eleget a kötelességeinknek, mivel a játékosok rossz helyzetben voltak, ezért a figyelmetlenségért pedig megfizettük az árat. A meccs előtt döntöttünk arról, hogy milyen pozíciókat fedünk le, de ez nem történt meg.

Nem gondolom, hogy Cuadrado eseténél egyértelmű gólhelyzetről lett volna szó, mivel a labda szélre tartott. Úgy gondoltam, hogy a sárga lap a helyes döntés, a piros kicsit túl szigorú, de végül is tény marad, hogy ez az egész a mi hatáskörünkön kívül található, és alapvetően mi hibáztunk, amiből aztán ez a helyzet keletkezett.”

Rodrigo Bentancur gólpasszt osztott ki, ám térdsérülés miatt cserére szorult, és egyelőre nincsenek túl szép kilátások ezzel kapcsolatban.

„Rodrigo Bentancurt holnap kivizsgálják a szakemberek, egyelőre úgy tűnik, hogy valamilyen fokú oldalszalag-sérülésről van szó, de majd meglátjuk, hogy ez mennyire súlyos. Rodrigo Bentancur meghatározó játékosunk jelenleg, nagyon komolyan megéreztük a hiányát a cserét követően.

Sami Khedirára nem számíthatunk három hónapig, ezért valamit ki kell találnunk a következő hetekben, és meglátjuk, hogy egyéb helyzeteket meg tudunk-e oldani gyorsabban.

Federico Bernardeschi és Aaron Ramsey is használható valószínűleg az adott szerepkörben, de majd ezt a dolgot is kipróbáljuk.”

A szombati volt az első vereség a szezonban, azonban Maurizio Sarrit ez nemigen aggasztja.

„Nem láttam sok hibát az első félidőben, jól passzoltuk a labdát, lehetőségünk volt a 2-0-ra is Cristiano fejesével. Talán kicsit lassan reagáltunk a szöglet után, és ebből lett a gól.

A második félidőben, amikor a meccs kiegyenlítettebb lett, a kiállítás mindent megváltoztatott. Elvesztettük a meccset, azonban őszintén elmondhatom, hogy láttam a fejlődést a csapatomban.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9115343188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztovicska 2019.12.08. 09:13:58

“ Sergej Milinković-Savić és Felipe Caicedo góljaival pedig egyértelmű győzelmet aratott az Inter“. Egy kis elírás :). Egyébként ez sokaknak nem fog tetszeni de egyetértek vele hogy látszódik a fejlődés a csapaton. Itt igazából a kiállítás és az egyéni hibák döntöttek szerintem pont ez kellett a vereséghez nem volt egyértelműen erősebb a Lazio sőt…
Továbbra is az a véleményem hogy össze fog állni ez a csapat rendesen

Andras74 2019.12.08. 09:15:19

Örülök, h látta a fejlődést.

Én elmegyek 7főn szemészetre. Biztos, ami biztos....

Trieszt120506 2019.12.08. 09:17:32

Azért az egészen ritka, ahogy ilyen testfelépítéssel SMS kezelni tudja a labdát..

Del Butus 2019.12.08. 09:19:41

Nemtudom min van mindenki meglepődve. Ugyanez a játék volt hetek óta. Csak most a villanás nem Dybala volt, hanem Cuadrado. Nem lehet mindig szerencsénk, hogy találunk egy gólt egyéni megoldásból.

venember83 2019.12.08. 09:26:21

@Sztovicska: kösz, hogy szóltál, javítottam. Elnézést érte, még a reggeli kávé előtt született az írás, így fogjuk a kávéra.

A vereséget meg sok mindenre lehet fogni, pl. továbbra sem értem, miért nem lehet Cuadrado helyett normális hátvédet venni a jobb oldalra, a középpálya pedig egyszerűen nem elég jó egy Juve számára, ha VALÓBAN a BL-győzelem a cél a legutóbbi két elbukott döntő után. Lényegében ugyanazok a hibák, mint Allegri ideje alatt: a megbízhatatlan védelem (üdv Bonu és Matthijs!) és a védekezés tekintetében egész gyatra középpálya folyamatosan sok-sok bekapott gólt eredményez, s utóvégre ez zsákutcába kényszeríti a csapatot, edzőtől függetlenül.

2019.12.08. 09:30:37

@Sztovicska: Egyébként kövezzetek meg de én is, szerintem Bentancur kiesése volt az egyértelmű fordulópont. Szczęsny előtt pedig le a kalappal!

cd1 2019.12.08. 09:32:46

Chiellini kiesese ota katasztrofa a vedelem. Bonu is messze a regi formajatol, De ligt meg 1-2 meccs kivetelevel azt se tudja milyen rendezvenyen vesz reszt.

Sztovicska 2019.12.08. 09:34:26

@venember83: A védelem részével nem teljesen értek egyet mert az elmúlt hetek azt mutatták hogy egyre jobban kezd összeszokni a két középvédőnk hátul. Bele csúszhat hiba a gépezetbe ez előfordul de alapjábavéve kezdenek egész jó párost alkotni szerintem. A középájával teljesen egyetértek. Konkrétan Bentancur és Ramsey kivételével nincs egy olyan kp aki egyértelműen európai szinten van (nem, Pjanicot sem tartom annak. Te jó ég de mennyire nem). Szóval szerintem az igazi gond még mindig ott van és nem Sarrinál. Szerintem ha minden adott lenne ahhoz hogy megvalósítsa az elképzeléseit egy nagyon erős csapatot tudna összerakni. Csak egyszerűen a középpályán az alapanyag nincs meg hozzá

cd1 2019.12.08. 09:34:38

@Holloka: Szczęsny szenzacios. Eleg keves szo esik rola (de lehet kapus poszt eseten ez a jo), pedig marha jol ved es nagyon magabiztos mindig.

pedronegroo 2019.12.08. 09:35:23

Most jön egy tét nélküli meccs lehetne kicsit kísérletezgetni, legalábbis én ezt várom, hétvégén meg szét kell kapni az Udinét!
Tegnap egy Allegri taktikával, 15 perc foci aztán leparkolni a buszt, minimum az 1 pont meg lett volna, néha elő kellene ezt is venni főleg ha sok a sérült meg mikor kicsit kezdenek fáradni a srácok akkor lehet csalni is a focit, mert a pontok kellenek most nagyon.

Andras74 2019.12.08. 09:36:12

Én meg azt mondom faszikám, hogy a magyarázkodás helyett rendbe kéne tenni a védekezést! Ha kell, hátrébb kell vonni, mert a védőink túl statikusak a jelenlegi taktikához. Csak ezt nem nekem kellene látni! Ha jegyzetelgetés helyett a meccset nézné, könnyebben menne.

Kevesebb kapott góllal nem lenne állandóan ekkora teher a középpályáb, és jutna levegő előre is passzolni!

Juventino86 2019.12.08. 09:40:34

@pedronegroo: Én is azt várom most, hogy a tét nélküli Bl-meccsen próbáljon meg Sarri elővenni valami mást. Ha kevés a középpályás, akkor nagyon adja magát egy 4-2-3-1.

Tragédia nincs, de a mutatott játék nagyon rossz, és gyakoriak a súlyos egyéni hibák. A legnagyobb gond, hogy Sarri nem tud belenyúlni a meccsbe, és mindig ugyanabban a szerkezetben gondolkodik. Korábban is megfogalmazódott bennem, de tegnap már nyíltan leírtam, hogy ezért kár volt Allegrit elküldeni. Még Ancelottival is előrébb lennénk, ő legalább meccselni tud. Nincs különösebb bajom Sarrival, de nagy rá a kabát. :(

Juventino86 2019.12.08. 09:42:14

@cd1: Persze, hogy nem tudja! Ez a nagy gond. De Ligt eddig 2-3 meccsen nyújtott klasszis teljesítményt. Aztán tegnap kaptunk róla megint kettőt. Visszatérek oda, amit ősszel mondtam: ennyi pénzt nem kellett volna rákölteni, mert egyelőre nem hozza azt, ami kéne. És már december van, belelendülhetett volna.

ZecH 2019.12.08. 09:50:34

@Sztovicska: En is igy latom, igen is vannak biztato jelek es szerintem nem sok hianyzik a forduloponthoz es a szep jatekhoz. Mindossze csapategyseg es motivacio, hogy legyen 2-3 vak passzra is lehetoseg mert tudom h ott megy a tars, fel se nezek oda paszolom. Sajnos ez a sok serules miatt ez eleg nehezkes es lassu folyamat. Igyekszem optimista lenni, hogy meg idoben osszeall a jatekunk!

del pipi 2019.12.08. 09:55:43

@Juventino86: Már megint kezdesz türelmetlen és igazságtalan lenni.@Andras74: De én most jegyzetelek neked egy kicsit, azért instabil a védősor mert a Kp is instabil, Nekik kell a legtöbbet dolgozniuk, és nekik kel a védelmet kisegíteni, és a csatársort összekötni, na most ez tegnap még működött is Benta sérüléséig. A srác megint nagyot melózott! Már lerágott csont, de a középpályánk nem top1 minőségű, ha nem jön valaki a télen ez nagyon nehéz lesz.

pedronegroo 2019.12.08. 09:58:27

@Juventino86: 4-2-3-1 biztos nem lesz, én mondjuk nem feltétlenül a formációban látom a hibát de ha igen akkor a 4-3-3 nekem jobban adná, elől costa-higu-berna triót a kusen ellen megnézném.

Ancelotti ugye nem komoly?? :) Sarri hagyott rá egy jó csapatot látjuk mit művelt vele! :) Allegi meg csak akkor jöjjön vissza ha majd külföldön is bizonyított és tovább fejlődött mert Ő is sajnos egysíkú, csak egyet tud "száz" formációban ugyanazt a szart játszatni!

Juventino86 2019.12.08. 09:58:28

@del pipi: Hidd el, nem vagyok se türelmetlen, sem pedig igazságtalan De Ligt játékával kapcsolatban. Eltelt már azért egy idő. Pár hete úgy látszott, hogy elindult a fejlődés útján, klasszis teljesítményt nyújtott, leírtam azt is. Erre itt van a Sass elleni meg a tegnapi meccs... Sarrival szemben is fogytán a türelem, mert bár az eredmények jók, az megítélésem szerint nem neki, hanem a klasszisainknak és egy adag szerencsének köszönhető. Változnia kell a mutatott játéknak minél hamarabb. Forza Juve!

del pipi 2019.12.08. 09:58:32

@Holloka: Nem köveznélek meg! Igaz! De két három forduló pontja volt a meccsnek: 1 Benta 2 Dybala 3 kiállítás, és ilyen egyszerű elveszteni a meccset.

Apuleius 2019.12.08. 09:59:03

Azért szerintem egyáltalán nem rossz, hogy egy olyan szezonban, amikor edző nélkül vágunk neki, mindössze 2 pont a lemaradásunk. Ha egyszer lesz edzőnk, s lesz középpályánk is, sokkal több kijöhet ebből.

Juventino86 2019.12.08. 10:00:40

@pedronegroo: Valóban jogos ez a kritika Allegrivel szemben. Viszont nem játszatott ő mindig annyira nézhetetlen focit, mint az utolsó két évében. Ancelotti elsülhetne nálunk jól is és rosszul is. Szerintem Nápolyban nem feltétlen vele van a gond, hanem azzal, hogy az ottani keret komoly minőségbeli hiányosságokkal küzd, illetve ott az elnök hülyeségei hatnak destruktívan.

venember83 2019.12.08. 10:00:51

@Holloka: igen, ahogy a Barcelona sem ér semmit Messi nélkül, a Juvét is meglőtték Benta nélkül.

Juventino86 2019.12.08. 10:01:19

@Apuleius: Keményen fogalmaztál most, de tulajdonképpen igazad van. És a középpálya kérdésében komolyan felvetődik Paratici felelőssége is.

Flachs 2019.12.08. 10:27:43

Emre beállításával már ember hátrányba kerültünk. Mindenki látja hogy a középpálya ami borzasztóan gyenge. Nagyon lassúak fejben de ez mindre igaz.

Attilio79 2019.12.08. 10:29:43

Egy taktikára állt rá Sarri, abban is vannak hibák, de eddig nyertünk, el kellett jönnie a vereségnek, ebből kell valahogy kivergődni.
A taktikai kérdésben kíváncsi lennék, hogy CR keze mennyire van benne.
Nekem hiányzik és kérdőjeles egy csomó dolog a csapat körül...
Pl. A szélső "védő" kérdése, Sanyi nagyon jó, de látszik, hogy elfáradt, Cuad nem védő, próbál helyt állni, DS meg Danilo helyett is ő játszik, vajon azért, mert jobb? (:D).
Sajnálatos, de nagyon gyenge a védelmünk, Bonu Milan szintjét ütögeti, de Ligt nagyon fiatal, felnőhet a feladathoz, de mikor? Demiral, Rugo egy meccs alatt száműzve lett. Nagyon hiányzik Chiello...
A pozitívum:
Szczes a világ egyik legjobb hálóőre lett!
A 2 pontos előny semmi, a Sintérek is bukni fognak, viszont a mi bő keretünkben kevés a jó formában játszók száma... :(

Juvetto 2019.12.08. 10:33:04

Cuadrado-ra jellemző, hogy rossz döntést hoz meghatározó helyzetben. Eddig ezt általában a támadó harmadban tette, de mióta valaki kitalálta a tutit, hogy ő ért a védekezéshez, azóta benne volt egy ekkora baromság a levegőben. Persze ez a szitu könnyen előfordulhatott volna akkor is, ha kp-n szerepel, DE a lényeg, hogy megint agyatlan volt! Mi a dákóért nem vette fel inkább a futóversenyt, ha már akkora agár?! Ráadásul úgy, hogy közben kifelé tolhatta volna a támadót. Fáradt nem lehetett, nem szokott az lenni, meg nem is járt a meccs a végefelé. Becsúszni meg az csúszkáljon, akinek az a "szakmája". Kivagyok rá nagyon, de arra még inkább, aki játszatja, pláne védőként (még ha "winger back"-ként is).

Sarri keresztfia meg annyira impotens, hogy egy hárem, emelő daruval sem tudna elegendő vért pumpálni belé! De nem Berna a hibás, hogy fociznia kell és bizonyítania kéne.

Can-ból pedig ezennel totál kiábrándultam, azt hittem profi, de nem az, hanem egy amatőr hozzáállású gyökszi!

venember83 2019.12.08. 10:43:47

@Juvetto: köszönöm, csomó leütést spóroltál meg nekem.

JuventusFanatikus 2019.12.08. 10:50:06

@Juvetto: Cuadrado tegnapi teljesítményére vonatkozó részre adok egy +1-et, de nem gondolom, hogy rossz döntés a kolumbiait ott játszatni, mert sokszor volt hasznos, de az alapvető hiányosságai is kitükröződnek. A két riválisa meg annyira gyenge, hogy nem is igazán érdemes őket játszatni. Cancelo rengeteget lett szidva védekezési hibák miatt, de nem gondolom, hogy Cuadrado sokkal jobb lenne.

JuventusFanatikus 2019.12.08. 10:51:07

Remélem Sarri majd Bernardeschit rakja be a középpályára, tényleg kíváncsi vagyok, hogy ott mire képes

Leram7 2019.12.08. 10:57:50

@Juvetto: Cuadrado sajnos azért kell, hogy védő legyen, mert a vezetőség eltékozolta Cancelo-t és idahozta az 5 éve peremember Danilot. Valamint De Sciglio mellett Cuadradi igenis egy jó opció és eddig kiváló volt, most hibázott egy nagyot.

Én nem értem Sarrit, erőltet valamit, ami nem működik. Megsérül Betancur, nincs megfelelő opció középpályára. Erre megint posztra próbál cserélni. Utoljára Del Neri volt ennyire 1 fomrációs edzőnk.

1-0 volt nekünk. Miért nem lehet 3-4-2-1, vagy 4-2-3-1. Ott volt Demiral, Higuain, akit be lehetett volna hozni. Komolyan mondom jelen esetben a 3 védő még jobb opció is lenne, mert Cuad és Sandro is felmehetne a szélen.

Valahogy Sarrinak az a mániája, hogy a középpályán rövidpasszozunk.

Flachs 2019.12.08. 11:28:03

Cuadrado technikailag és a sebessége rendben van. De a tàmadàsoknàl körülményes és a kontrákat rendszeresen lelassítja idegesítő jàtékos. Beadásai 100bol egyszer talàl társat.

Juvetto 2019.12.08. 11:30:29

@venember83: Egy jó cserkész segít, ahol tud.

@JuventusFanatikus: @Leram7: A rossz döntés nyilvánvalóan az volt, hogy nem igazoltunk/erősítettünk megfelelően posztra. A további, szükséges rossz döntés már csak mindennek következménye, miszerint egy hosszútávon megbízhatatlan, "szabad szellemű", s így taktikailag fegyelmezetlen, poszt idegen játékosnak kéne adaptálódnia, egy már alapból új rendszerhez. Azt én is aláírom, hogy a Cuadrado-De Sciglio-Danilo szélső védő trióból a kolumbiai a legkevésbé rossz választás. Te jó ég, azért ezt érezzük, ugye? "Cuadrado-De Sciglio-Danilo szélső védő trió", azt a szégyent!!!

JuventusFanatikus 2019.12.08. 11:37:32

@Juvetto: Ezért gondolom azt, hogy kellene hozni egy Meuniert, aki védekezőbb felfogású, így lenne két közel hasonló tudású játékosunk, és az ellenfélhez igazítva tudná az edző őket rotálni.

FeriGjuve 2019.12.08. 12:46:22

@Sztovicska: Egyetértek Pjanic-al kapcsolatban.Képes klasszis kp-s teljesítményre,de az ilyen játékosok esetében a valódi nívót az mutatja meg,hogy mennyiszer tudja azt a szintet hozni.Pjanic esetében ez a számadat elég gyatra sajnos.

FeriGjuve 2019.12.08. 12:47:16

Egyszerűen hiányzik egy igazi gép,egy robot,egy droid,aki végig tud robotolni,ütközni meccseket.

venember83 2019.12.08. 13:53:19

@FeriGjuve: ennyit számít Sami hiánya, ezt nyögi most a csapat.

Andras74 2019.12.08. 14:07:32

@Apuleius: várom azt az edzőt nagyon!

Andras74 2019.12.08. 14:43:06

Amikor Sarri neve egyáltalán felmerült, az volt az első gondolatom, h vki nagyon vicces kedvében van....
Elég rossz tréfának tűnik!

del pipi 2019.12.08. 14:54:33

Az azért majd érdekes lesz az Udinese ellen hogy se Benta se Pjanic, nem lesz. Cuad is kiírta magát, fúúúú ki fog játszani? A mai napban csak egy jó dolog történt hogy újra megnyílt a Muppet Show erkélye és a két öreg megint nyomja a poénjait, már csak Topi Macit várjuk!

Ludens71 2019.12.08. 15:01:09

@del pipi: Primavera-ból egy két arc? Mit szólsz? Nem biztos, hogy nagyobb kockázat, mint jelenlegi padosaink.

pedronegroo 2019.12.08. 15:11:27

@Juventino86: Ancelotti már volt nálunk akkor is sz@r volt, Sarri nem a legjobb de korrekt, ha neki is lenne egy Pirlo-ja meg egy Tevez-e akkor most mindenki a bagóst copkodná! Ha valaki itt sáros az Paratici, mikor volt olyan mercatonk hogy ennyire ne üljön egyik igazolás se??? Secco idején...

del pipi 2019.12.08. 15:16:31

@Ludens71: Hááááát...azért az is minden idők hogy nincs csak egy darab igazi tehetséges utánpótlás játékos a Juventus komplexumában, aggasztó ez a KP probléma. Kéne vásármányozni...:)

Juventino86 2019.12.08. 18:21:17

@pedronegroo: Rengeteg igazolás besült idén, szerintem is komolyan fel kell vetni Paratici felelősségét.

Joseph Toser 2019.12.08. 18:51:46

Sziasztok!

Sajnos, eljött ez a pillanat is... kikapott szeretett csapatunk! :-( megérdemelt vereség. Iszonyat,hogy milyen formahanyatlás van, néhany játékosnál. Viszont, vannak akik meg jól játszanának,formába lendülnének,vagy formában vannak! :-) vannak olyanok akik meg sehol nem tartanak,mert nem játszanak.. így-úgy nehéz... :-( sokan,köztük én is, nem igazan kedvelik Khedirát... DE most látszik,hogy hiánycikk... nem tudom megmagyarazni,mert nem értek ÚGY a focihoz... sok minden nem jó a csapatnak.. gondolok a formációra vagy ha az jó akkor a játekosok nem a megfelelő pozícióban játszanak( Allegri efektus) ,de ha még ez is jó volna,akkor sem működik,megfelelően, az edző által kért taktikai utasítás végrehajtása.... ismét sokkkk sebből vérzik a Juve... mind taktikai,hadrend,pozíciók,felfogás...stb.... dobálozunk( szurkolók) a nevekkel,hogy kit-kiket kellene,lehetne igazolni... DE.. ezek után,kérdezem,hogy az(ok) a játékos(ok) beválnának? Azonnal tudnák csinálni azt amit a mostani keret nem tud? Nyilván kell(ene) igazolni,hogy a sérülteket és még valamit pótolni,vagy helyetesiteni legyen kivel... DE....

Ludens71 2019.12.08. 19:41:25

@del pipi: Ja, olyan Davids vagy Di Livio típusú középpályást, meg egy vérbeli játékszervezőt kéne "bótolni", mert Pjanko vékonyka, Benta meg egyedül a belét is kidolgozza, hogy szűrjünk a kp-n.

del pipi 2019.12.08. 19:52:27

@Ludens71: Vagy egy Lo Celso, Rakitic így hirtelen megtenné. Mit mondasz ?

Ludens71 2019.12.08. 20:15:55

@del pipi: A spanyolokat nem nézem mostanában (nincs Spíler2 nálam), így nem tudom, Rakitic milyen formában, erőállapotban van jelenleg, de múltbéli emlékeim szerint agilis, technikás, a pályán jól látó játékos. Abban is jó, ami nálunk jelenleg hiánycikk: a középályás egyéni előretörés, beindulás, az ellenfél kimozgatása, és így a sajátjaink helyzetbe hozása. Úgyhogy részemről rendben lévő lenne, ha most is így tolja.
Lo Celso is okés lenne...piszok gyors, atletikus (nem egy nebátsvirág, aki elesik, ha rálehelnek), jól cselez, jó pár szabadrúgást kaphatnánk általa, mert sokszor csak szabálytalanság árán tudják megállítani. Mer kezdeményezni egyénileg is, nem alibipasszokkal idegesíti az embert. Fejben nem tudom, milyen a srác, mert ha az is rendben van, akkor le kell rá csapni. Csak azért lovagolok ezen a "fejben milyen" témán, mert tapasztalataim szerint az legalább olyan fontos egy karrier ívét tekintve, mint a többi képesség. Mivel jóval kevesebbet játszatják, mint azt az adottságai indokolják, van bennem egy kis bizonytalanság a mentális erejét tekintve. (Véleményem szerint Cancelo is ezen vérzik el...)

del pipi 2019.12.08. 20:22:31

@Ludens71: Rakitic a tegnapi meccs szerint jó formának örvend, mínőségi! Lo Celso pedig egyszerűen rossz helyen van, de hát Paratici tudja hogy mennyi a málna, mindkettő elérhető!

Grinta 2019.12.08. 20:49:32

Juventus edzőnek lenni a mai világban gyakorlatilag folyamatos megmagyarázást igényel.Régen mintha ez is más lett volna.Mára gyakorlatilag minden erről szól.
És ez most nem a régebben minden jobb volt,mert egyébként tényleg : ) de ez nonszensz hogy egy meccset,egy hetet,egy szituációt forgatunk hetekig spirálba.Felgyorsult a világ,mondom ezt szomorúan.

Ludens71 2019.12.08. 20:52:56

@del pipi: Remélem Paratici is látja, amit mi, és belenyúl a bugyellárisba. Amúgy mi van Rabiot-val? Nagy a csend körülötte... Ott is a fej lesz a probléma?

Grinta 2019.12.08. 21:00:09

A másik pedig az,hogy itt a Juventusnál mindig csak utólag dolgozott jól az illető.Akkor sose.

Joseph Toser 2019.12.09. 04:16:49

Még azon gondolkodtam, bár ne tenném, hogy gondolkodok,mert megárt s mindig valami baromság jut eszembe, hogy mi van ha Sarri nem tudja, hogy melyik játékos mely posztra való???
Játszat itt mindenkit-mindenhol és közben meg össze-vissza vannak felpakolva a pályára a játékosok! És nálam ezek jönnek le.....
Tudom hogy ez hülyeség,mert hát Berna is irányító-támadó kp... Cuad meg vérbeli szélső védő.... Can meg kp... CR7 meg nincs is posztja..... Pjanic meg az új Pirlo... Remzi+Rabiot+Costa meg nem is létezik,hiába a csapat részei.... Khedira meg valamit tud,de mégse.... Matuidi meg csak csetlik-botlik.... De ligt meg még nem igazi belső védő.... Bonu meg nem mindig van fejben a pályán... Dybala,az aki játszana,DE nincs kivel... Sandro meg a szokásos munkás... Csöcsni meg a bravúrok bemutatója.... Sok itt a sokkkkkkk... de hát ez megint az én hülyeségem..... valójában mi is illene ezekhez a különböző tulajdonságokkal és kvalitásokkal megáldott szedett-vetett játékosokból álló Juve csapathoz-csapatjátékhoz?

del pipi 2019.12.09. 04:48:33

@Grinta: Tudod! Az a fránya idő! Lehet hogy én sem futballoztam jól csak így emlékszem, és így mesélem el...@Ludens71: Elvileg hétvégén már bevethető volt, nem tudom hogy mi van a búrájával de én őt mindig nagyon várom, játszania kéne! Sokat!@Joseph Toser: Hát talán első sorban két KP januárban...mert elvérzünk...

Joseph Toser 2019.12.09. 05:11:49

JAAAA és Sarri meg egy felöltöztetett hajléktalan,akire teljesen mindegy hogy milyen ruhát adsz rá,akkor is lerí róla, hogy hajléktalan....
Nem aludtam már az idejét sem tudom, hogy mikor és mennyit,de KÁRA fáradt vagyok és azért jönnek ezek a gondolatok....

Amúgy.... HA a játékosok is akarják,akkor működik a gépezet,ezt már bizonyították. Még akkor is, ha egyéni villanásokkal nyerték meg a mérkőzéseket. Márpedig miért ne villognának? Azért sztárok( Dybala,CR7,Higu,Pjanic,.. stb..) .
Izgalmasabb focit játszik a Juve,mióta itt van Sarri... Allegrinél a stabilitás volt a jellemző... tavaly CSAK 8 KAPOTT GÓL,idáig! Stabilan védekeztek... MINDENKI!!!! viszont nem volt ilyen izgalmas. Nehéz megmondani, hogy melyik edzői felfogás az eredményesebb.... ???? Bár, ha belegondolok kicsit jobban, akkor Allegrinél is ugyanez volt, csak annyi a különbség, hogy ott focizott a csapat 0-20 percet=gól... majd lehozta a mérkőzést=győzelem. Sarri meg focit szeretne 0-70 percen keresztül,csak hát nem olyan eredményes,mert itt több góllal kellene vezetni 0-50 perc játék után... DE sajnos nem rúgják be a lehetőségeket. :-( Így marad az izgalom, hogy többet rúgjunk,mint kapunk... Így mindig egy zacsi szotyi tuti elfogy... Allegrinél azért fogyott el egy zacsi szoty,mert a végére uncsiztam....
Mindenki döntse el, hogy melyik áll közelebb hozzá.... 0-20 perc eredményes foci vagy a 90+3 perc izgalom...
Én mindkettőt szeretem,mert a kedvenc csapatom játsza!

Andras74 2019.12.09. 07:00:07

@Joseph Toser: a győzelem nem fontos, hanem az egyetlen, ami számít! Ez a Juventus. Ezt testesítette meg Maxi. Minden másra ott a ........card.

Nálam Sarri egy gyengített Ranieri, mert nála jobb a védekezés és jobban épít csapatot, majd a végén egyik sem nyer semmit (az egy-egy kivétel a szabályt erősíti, de csak egyszer volt Budán kutyavásár!).

Quentin_KR 2019.12.09. 12:39:39

Sajnos ez csak álom, de most igazán megmutathatná a vezetőség mennyit is érnek. Nem látunk a sorok közé sajnos, de szurkolói szemmel, ha akarunk valamit idén, határozott megoldásra lenne szükség. Nálam ez azt jelentené hogy jönne Ericksen és Rakitic, Can menne kölcsönbe, Matuidi meg kevés pénzért ahová akár. Érdekes dolog ez. Még egy szurkoló is tudja hogy egy csapat alapja egy stabil középpályás ami leveszi a terhet a védelemről és megfeleló hátteret biztosít a támadásépítéshez. Nálunk Paratici ugyan úgy gondolkodik mint anno Marotta. Ingyen vagy olcsón igazolható, akár több hónapja nem játszó, középszerű középpályás okkal akarunk eredményt elérni. Az is sokat elárul hogy tavaly Ronaldo szerzett Sms-hez hasonló gólt, de a gólpasszt akkor is Bonucci adta...

pedronegroo 2019.12.09. 18:30:14

@JuventusFanatikus: Köszi hogy alátámasztottad a teóriánkat. :) Már megint igazam volt! :)

Joseph Toser 2019.12.10. 00:15:55

@Andras74: " a győzelem nem fontos, hanem az egyetlen, ami számít! Ez a Juventus. Ezt testesítette meg Maxi. " Értem és láttam,látom most is,, csak gyengített változatban! Nem török pálcát Sarri feje felett,mert nem sokban különbözik Sarri idei teljesítménye a tavalyi Allegri teljesítményétől,DE nekem a sokkkkkk bekapott légy,az ami marja a torkom. DE.. erre is van-lehet magyarázat.. Chiello sérülése....és egész évre kiesése!
Véleményem szerint ennyi a különbség a két edző eddigi adat-összehasonlításban.
.....

Andras74 2019.12.10. 07:46:54

@Joseph Toser: King-Kong Maxi alatt is rengeteged volt sérült, mégis megoldotta vhogy, pedig nem volt se a holland, se a török, csak az uru beugró!

Joseph Toser 2019.12.10. 11:07:27

@Andras74: akkor.... ennyivel gyengébb edző...Sarri.... ???????? :-(

del pipi 2019.12.10. 11:22:09

@Joseph Toser: Majd én válaszolok! Hát persze, sokkal gyengébb! Viszont ne felejtsd el hogy még el sem kezdődött a szezon már többen elakarták Sarrit bocsájtani az állásából. Mint mondtam nem minden fekete és fehér, (max a Juve!)Nehogy már azt gondoljuk hogy az évek a hónapok a hetek a napok az órák a percek mindig ugyanazt a történetet tartogatják nekünk. Az emberek döntései változtatnak meg mindent, ezért más most a Juve, ezért más most az Inter, és sorolhatnám, de csak az időtől kapunk igazi választ,hogy ezek jó döntések voltak avagy nem, ahhoz pedig türelmesen kell várni, na ez az amit sokan nem értenek meg és elszabadulnak mint Django! :))))

Joseph Toser 2019.12.10. 14:03:18

@del pipi: Én ..igyekszem nem Django lenni... igyekszem türelmes lenni.. néha megy,néha nem.... gyarló vagyok :-( A számok nem hazudnak... minden a matekkal kezdődik... :-) a suliban is megmondták... :-) OK.. szóval gyengébb edző Sarri ,mint Allegri... a számok is ezt mutatják... akkor innentől már csak felfelé íveljen az a fránya görbe Sarri függvényében és szolgáljon rá,hogy a Juve csapatát irányítja-irányíthatja. Bevallom, én öltem meg Kennedy-t,hogy nem örültem,mikor elküldték Allegri-t. De... elfogadom,hogy Sarri itt van és bízom,hogy ,rászolgál és bizonyít,hogy úgy tudja irányítani a Juvét,hogy az első helyezésekben is látszani fog. Nem szarok be,hogy megvan az első vereség.. na bumm... egyszer-kétszer el lehet picsázni a Juvét is. Ez benne van. De, így legalább van izgalmat is írni az újságíróknak.

del pipi 2019.12.10. 16:01:51

@Joseph Toser: Hát akkor adj neki időt, és ne Djangosodj el! :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása