A Sassuolo elleni mérkőzés

serie_a_logo_2019-20.jpgA címvédő Juventus továbbra is őrzi veretlenségét, s miután múlt hétvégén fontos győzelmet aratott az Atalanta vendégeként, majd az Atlético Madrid elleni hétközi Bajnokok Ligája-csoportmérkőzésen hazai győzelemmel biztosította első helyét, most a Sassuolo látogat az Allianz Stadiumba.

Maurizio Sarri mester keretének nagy visszatérője Alex Sandro lesz, azonban Giorgio Chiellini, Douglas Costa és Adrien Rabiot továbbra sem bevethető.

A Sassuolo a tabella tizenötödik helyén áll, s a jelenlegi szezonban nem nyújt igazán jó teljesítményt, az eddig lejátszott tizenhárom forduló alatt 4 győzelmet, egy döntetlent és hét vereséget ért el, így mindösszesen tizenhárom pontot gyűjtött.

A vendég Sassuolo legutóbb tavaly szeptemberben játszott bajnoki mérkőzést a Juventus otthonában, s a torinói házigazda akkor Cristiano Ronaldo duplájának köszönhetően aratott 2:1-es győzelmet, s szerezte meg a három pontot, Khouma Babacar kései találata csak a szépítésre volt elegendő.

A Juventus 20 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők: De Sciglio, de Ligt, Alex Sandro, Danilo, Bonucci, Rugani, Demiral

Középpályások: Pjanić, Ramsey, Matuidi, Emre Can, Bentancur

Támadók: Ronaldo, Dybala, Cuadrado, Higuaín, Bernardeschi

A 12:30-kor kezdődő mérkőzést az Digi Sport 1 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4415332582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuleius 2019.12.01. 11:57:14

Juventus: Buffon; Cuadrado, Bonucci, De Ligt, Alex Sandro; Emre Can, Pjanic, Bentancur; Bernardeschi; Higuain, Ronaldo

Leram7 2019.12.01. 12:00:15

@Apuleius: Ez egy jó kezdő. Kb mindenki poszton lesz. Higuain helyett azért Dybala jobb lett volna. Remélejük Berna szélső lesz.

pott70 2019.12.01. 12:07:18

Tetszetős kezdő!
Hajrá Juve!!!!!!

del pipi 2019.12.01. 12:28:23

@pott70: Nem csuklottál? Forza Juve!

danimester1 2019.12.01. 12:29:57

A múltkor 7:0 volt!!!Remélem ma végre kiazakad a gólzsák!!Forza Juve!!!Gigi a kapuban!!!Hajrá fiúk,CR7 találj be ma végre de vagy 2-3-szor!!!Dybala beáll a 2. félidőbe és gól,gólpassz!!

Jaradi 2019.12.01. 12:32:58

Sziasztok!Streamet valaki legyen szíves

pott70 2019.12.01. 12:34:37

@del pipi:De igen,de már elmúlt!
Forza!

rockitbaby 2019.12.01. 12:34:59

@Leram7: Pont most lehetne pl Demiralt us játszatni kicsit, mert volt csapara ellen biztos ezer fokon égne. De nem...

danimester1 2019.12.01. 12:39:10

A labdaszedő srácok talán megtalálják Can lábát!Ezt kihagyni!!

HiemannMoc 2019.12.01. 12:41:17

Az ellenfél 19esét néha tessék figyelni. Ő a mi nevelésünk.

gomorra21 2019.12.01. 12:41:39

@rockitbaby: Demiral már így is ezer fokon ég. Nem tüzelni kell őt, hanem hűteni.

danimester1 2019.12.01. 12:55:29

Ilyen amatőr gólt kapni!!Viszont szépwn átemelte!Szegény Bubu...

The king of alibis 2019.12.01. 13:05:52

Ronaldo teljesen ki van égve
Nyáron mehet Isten hírével

danimester1 2019.12.01. 13:06:56

Berna és CR ma megint el vannak veszve.Sajnálom öket,mert ennél többre képesek.Cserélni kell őket,ha másképpen nem megy,akkor esetleg úgy,hogy átállunk 433ra.

kovta23 2019.12.01. 13:08:21

Ugye mennyivel jobb Can mint Sami? Több labdát ad el mint az adidas,Boga akkor veri meg amikor akarja plussz az a ziccer. Nála már csak Cr jobb...

niccolo 2019.12.01. 13:08:44

Ezt a támadójátékot amit a középpályásaink játszanak, hallatlan! Ebből nemhogy Roni nem lő gólt,csak nehogy Buffonnak rúgjanak amennyire hátra felé játszanak!

kremturo 2019.12.01. 13:18:07

Ronaldo arcara van irva, mennyi kedve van jatszani.

James Zabiela 2019.12.01. 13:19:26

Can, Berna, Cr7 dupla null! A többiek elmennek! CR ennyire ki van égve, vagy mi lehet vele? Rossz nézni amit csinál!

nortu30 2019.12.01. 13:19:48

Borzasztó gyengék vagyunk, fájdalom nézni. Mintha két kiesőjelölt játszana. Ronaldóval mi a retek történt az utóbbi időben? Beteg, és valami rossz klónja játszik helyette, vagy mi?

John Gustafson 2019.12.01. 13:19:58

Mi a szar van egyfolytában Sarri szájában?

Leram7 2019.12.01. 13:21:29

@kovta23: Szerintem nem rossz Can, de azért figyelembe kell venni, hogy nincs játékban.
Khedira még enynit sem csinált volna.

Sarri pedig észrevehetné már, hogy Bernának nem való ez a szerep. Berna, Higuain, CR trió így értelmetlen együtt.

Betancur, Ligt, Cuad nem roszsak, de sajnos ez megint egy gyenge színvonalú meccs. A vezetés is megvolt, miért nincs erőnk legyűrni rutinból egy kiscsapatot?

Jelen pillanatban Dybala az, aki elől képes valamire. Sarri előbb utóbb ebbe a felállásba bele fog bukni. Nem fekszik ez a csapatnak.

rabsic02 2019.12.01. 13:21:41

Ronaldo-Dybala cserét. Ronika pedig adja el magát a használt cuccok piacán.

Leram7 2019.12.01. 13:23:10

Aza gond, hogy megint nem volt CR kapuralövés. Vagy ne játszon, vagy szerintem legyen középcsatár.

Ludens71 2019.12.01. 13:23:51

Gyerekek, siralmas jó pár teljesítmény, de ami a legszembetűnőbb, az Can gyalázatos játéka. Úgy mennek át rajta, mint kés a vajon, lassú, körülményes, ütemtelen, minusz egy ember nekünk. Sandro is bizonytalan ma, nem véletlen azon az oldalon nyomul a Sassuolo. Berna is harmatos, Pjanko is elég szürke. Ronaldo testbeszédéhez meg nem nagyon kell kommentár, rá van írva minden. A szakadó eső meg már-már standard körülmény lesz...

2019.12.01. 13:25:05

Ez ugyanaz a Ronaldo, akiről Sarri azt mondta, hogy képes 40 gólt vágni a szezonban?

del pipi 2019.12.01. 13:25:25

@pott70: És most nem csuklottál? Amikor mondtam az asszonynak hogy egy két játékos hogy focázik? Vagy már ez is elmúlt? :))) Nyugi nyerünk! Majd Sarri belenyúl a meccsbe! Nem is lesz nehéz dolga! Forza Juve!

The king of alibis 2019.12.01. 13:26:09

@Ludens71: ha el akarjuk adni, minek játszatjuk
Üljön Mandzukic mellett a lelátón

kovta23 2019.12.01. 13:26:59

@Leram7: Mesélj még kérlek. Can mi jót csinált? Legalább ötször verte meg Boga vagy épp 3 méterre fut épp valamelyik támadó mögött. Ja tényleg volt egy kapura csavarasa.... Majd figyeld meg az első szerelése után jön a sárga..

del pipi 2019.12.01. 13:32:01

Talán még ami nem tetszik hogy nem vesszük komolyan az ellenfelet, talán le is becsüljük őket. De ami biztos hogy egy kellemes ellenfél, hiszen futballozni akarnak és nem törni a játékot. A második félidőben be kell húzni a meccset.

GGábr81 2019.12.01. 13:34:01

A délutáni meleg...

Leram7 2019.12.01. 13:34:06

@kovta23: Annál 1 fokkal jobbat, mint amit Khedira csinált volna. Igazad van, de 2 meccse van a szezonban kb. Khedira meg non stop rossz.

Szörnyű gólt kaptunk közben. :(

Alex8610 2019.12.01. 13:34:27

Atyaeg miket csinalunk

The king of alibis 2019.12.01. 13:34:33

De Ligt is csapágyasra van járatva

danimester1 2019.12.01. 13:34:53

Jót tett a fejmosás a félidőben!Hihetetlen mi zajlik a pályán!

James Zabiela 2019.12.01. 13:35:06

Parádés amit művelnek

Alex8610 2019.12.01. 13:38:00

Elkepeszto hogy ez a csapat meg iden veretlen.En nagyon felek a tavasztol.Papiron minden tokeletes de ez ha igy marad hamar szeteshet jovore.Egyenes kiesesesben eleg 1-2 ilyen hiba aztan viszlat.Az inter pedig ha tudja ezt a szintet tartani akkor a scudetto is konnyen veszelyben lehet.

danimester1 2019.12.01. 13:38:46

C legalább eltalálta a kaput...Dybala melegít!Hajrá!!!Lőjünk 2 3 gólt gyerünk nehogy már a Sass ellen szívjunk!!Forza!!!

letepem 2019.12.01. 13:39:20

Kellett ez a gól... nekünk is

Il Principino 2019.12.01. 13:39:42

Impotencia elől hátul..Kabaréba illő gólt kaptunk..

kovta23 2019.12.01. 13:40:49

@Leram7: Gondolom a kiváló edzés alatt mutatott játéka miatt nem játszik . Allegri is csak akkor játszatta ha nem volt más. Gondolom nem hülyék az edzők. Buffon iszonyú lassú lett. El kellett volna rugni a lábdat De Ligt elől

The king of alibis 2019.12.01. 13:41:00

Nyáron meg kell újítani a támadósort

Mehet Bernardeschi, Higany és Ronaldo is

danimester1 2019.12.01. 13:41:20

A dögevők 4:3-ra,a romák 4:2-re verték őket...így reménykedhetünk!

Il Principino 2019.12.01. 13:41:31

Cannak most főtt le a kávé..
Na vajon Dybala megment e minket..

Alex8610 2019.12.01. 13:41:37

Szegeny Can...Sajnalom amugy total szet van esve.

Leram7 2019.12.01. 13:42:52

Én eztért nem tartom jó edzőnek Sarrit.

Egyszerűen Can, Berna, CR leépítése az ő taktikai műve.

Il Principino 2019.12.01. 13:43:15

@kovta23: meg azt az iszanyat szar lövést is hogy tudta bevédeni Gigi???

Il Principino 2019.12.01. 13:44:57

Legalább most támadunk,nem a lötyögés megy. :)

danimester1 2019.12.01. 13:45:13

Ilyenkor hol a VAR!????Hihetetlen!Bezzeg fordítva már megy a csalózás!

babo0410 2019.12.01. 13:48:19

@Leram7: Egyetértek.
Most jön ki az, amit eddig egy-egy klasszis megmozdulása eddig elfedett. Ez rohadt kevés. Sarri tud egy taktikát, ami nem illik a csapathoz, de erőlteti, mert mást nem tud játszatni. Ide egy igazi taktikus kéne, aki a kerethez tudja szabni a játékot. Félek ha ma nem nyerünk, az inter megint elénk ugrik (csodálkoznék, ha a SPAL-t nem vernék meg), és nehéz lesz előzni, pláne ezzel a játékkal.

kovta23 2019.12.01. 13:49:13

@Leram7: Bernardeschi és Can szerinted Allegrinél jó volt??? Hát grat. Az olasz 10 meccsből egyszer ha jól játszott,a német meg talán az atleti ellen kh poszton

Alex8610 2019.12.01. 13:54:15

Dybala jelenti a kulonbseget jelenleg.Ennyi.

Il Principino 2019.12.01. 13:55:31

@Il Principino: Roniiiii
Remélem átszakadt a gát most és beindul..
A szabikat meg tökmindegy ki lövi,

babo0410 2019.12.01. 13:56:41

@kovta23: Berna Allegrinél jó volt, Can meg folyton sérült.
Közben Dybala ha nem tud gólt lőni, összehoz egy büntetőt. Remélem betalál. Jelenleg nincs más, akiben bízni lehet. Sajnos.

Il Principino 2019.12.01. 13:57:50

@Alex8610: Annyira adná magát,hogy Dybala játszon Berna helyett a csatárok mögött..Ezt viszont lekészithette volna a a szemből érkezőnek..de kilövi Cr-t bakker

The king of alibis 2019.12.01. 13:59:04

Ennyit számít Palika
A legjobb játékosunk

babo0410 2019.12.01. 13:59:05

Roni passzolni nem hajlandó?

pott70 2019.12.01. 13:59:44

Akkor én meg azért tartom jó edzőnek Sarrit,mert a teljesen lepukkant,átadólistára tett Dybalát meg feltámasztotta halottjaiból.Meg Higut.Meg Cuadradót.

Alex8610 2019.12.01. 14:02:17

Nyerni kell b*ssza meg gyerunk mar!!!

Andras74 2019.12.01. 14:03:43

Mezei szurkolóként felmerül bennem 3 kérdés:
1. Nem venne el kevesebb energiát, ha a kisebb csapatokat bedarálnánk az első fél órában, a legerősebb kezdővel, és nem kéne végig gürizni a meccset?
2. Tényleg csak ennyit tudunk játékban?
3. Ha ennyi van most a csapatban, mi hozhat javulást?

kovta23 2019.12.01. 14:04:06

@babo0410: Ne viccelj már. Dehogy volt jó. Sami volt sérült nem Can. Úgy vissza néznem a kiemelkedő meccseit. Írj párat kérlek.

Andras74 2019.12.01. 14:04:32

@pott70: akkor egyezzetek meg egy döntetlenben!

babo0410 2019.12.01. 14:06:59

Ez jó csere, Dybala feljebb kerül, hátha belövi a győztes gólt.

kovta23 2019.12.01. 14:11:07

@babo0410: Miért lenne jó ha nem a kedvenc posztján játszik? Dybala akkor a legjobb ha Higu féle csatár mögött játszhat,nem pedig a szélén vagy épp a darálóban

Andras74 2019.12.01. 14:11:44

Jó lenne egy villanás és 3 pont, akár ezzel a szar játékkal is!

babo0410 2019.12.01. 14:12:40

@pott70: Miért Higu jó?
@kovta23: Szerintem meg hasznos volt Berna a szélen.
@Andras74: Tényleg ennyit tudunk, és az a baj, hogy Sarri nem veszi észre, hogy a taktikája nem illik a kerethez, és nem tud változtatni, és ez az ami a gond. És ha valaki nem fog villanni, aki most leginkább Dybala lehet, akkor ma nem fogunk nyerni. Sajnos a taktikánk maximum arra jó, hogy szintén rossz formában lévő csapatok ellen menjünk egy jót, havi maximum egyszer. De ez kevés nekem. Egyelőre több olyan meccs van, amikor csak egy-egy klasszis villanás ment meg minket, mint a jó játékunk. Ma is nagyon azt érzem, hogy fingunk nincsen hogyan kéne megtörni a Sassuolo védelmét.

letepem 2019.12.01. 14:14:04

@babo0410: nem hoztam v9lna be ramseyt hogu megint kitette a lelkét a pályára

babo0410 2019.12.01. 14:15:41

@kovta23: Szerintem csatárként, előrébb könnyebb kapura törnie.

kovta23 2019.12.01. 14:19:25

@babo0410: Hát nálad tényleg nagy kepzavar van!!!! Berna jó volt??? Talán tavaly egyszer,de ma biztos nem. Dybala jobb centerben mint a csatár mögött? Hát te tudod...de nincs igazad. Dybala akkor jó ha egy két csel után lőhet vagy passzolhat,de semmi képpen akkar ha bent bunyózik a védők között.

The king of alibis 2019.12.01. 14:20:01

Mai napig csodálkozom, hogy tud még veretlen lenni ez a csapat

rabsic02 2019.12.01. 14:21:21

Roni nem hogy meccseket hozna, rajta mennek el.

Alex8610 2019.12.01. 14:21:26

Ebben a meccsben ennyi volt

Andras74 2019.12.01. 14:24:48

@Alex8610: túl sok jobb meccsünk nem igazán volt ősszel. Kb ezt a szintet hozzuk, stabilan......

nortu30 2019.12.01. 14:25:01

Ramsey beállításával pillanatok alatt kombinatív lett a játékunk (Arsenalból jött, nem meglepő). Sajnos már későn.

babo0410 2019.12.01. 14:26:14

Ez megint egy szenvedés lett. Újabb pontokat hullattunk. Ha a legutóbbi pontvesztésünket kihasználta volna az inter, most nagyon elhúzhatnának. Remélem Sarri szerencséje továbbra is kitart, és ma megint rágörcsöl az inter a győzelmi kényszerre.
És remélem Sarri nem fogja majd megint a túl korai meccsre a pontvesztést, mint legutóbb. Mert szánalmas, mikor az edzőnek mindenki hülye, de azt nem ismeri el, hogy elszúrta. Kíváncsi leszek mikor áll össze végre a játék. Mert már illene látszania valaminek. De eddig ez nagyon nem tetszik nekem. Néha összejön egy-egy jól sikerült meccs, de sajnos nagyon ritkán. Az inter ellen játszottunk jól utoljára az ATMA előtt. Most megint ennyi időnek kell eltelnie?

ZecH 2019.12.01. 14:26:22

Ezt a bajnoksagot elobb utobb elbukjuk. A kiscsapatok ellen kellene nyerni...

Rocky80 2019.12.01. 14:26:44

Végülis még veretlenek vagyunk és ez a valaha volt legjobb szezon kezdetünk és a BL-ben is simán csoportelsők vagyunk és egyébként is Sarrinak idő kell!...
Tehát nincs itt semmi gond, kérem fáradjanak tovább.

Andras74 2019.12.01. 14:26:57

A legnagyobb bajom az, hogy a beígért, sziporkázó játéknak a szikráját sem látom. A fejlődést pláne. Ráadásul nálam már december van......

m.martin91 2019.12.01. 14:27:06

Én a játékon már rég túl vagyok, nekem egyetlen kérdésem lenne egy szakértőhöz, mégpedig, hogy miért kell a Juventusnak ilyen okádék pályán játszani? Az angolokhoz, a Bernabeuhoz, a Camp Nouhoz, a Parc des Princes-hez képest ez egy megye3-as minőségű gyep, és nemcsak a rossz időjárási körülmények miatt, hanem mindig ilyen, ha bejön a hidegebb idő. Arról nem is beszélve, hogy a fehér vonalakat szerintem egy éve nem húzták föl. Nem csodálom, hogy a kreatívabb játékosok megégnek, vagy a kapus fölött elpattan a labda. Szégyen ilyen minőségű pályán játszani. A legalja.

The king of alibis 2019.12.01. 14:27:18

@nortu30: az inkább Dybala beállításával változott

babo0410 2019.12.01. 14:27:58

@kovta23: És írtam, hogy ma jó volt? Kevés volt, mint a teljes csapat. Azt írtam Allegrinél. Most Sarrinak hívják az edzőt.

danimester1 2019.12.01. 14:28:07

Januárban nem kell igazolni senkit!Minek!?Meg vagyunk,csak mennyiségben és nem minőségben!A horvát simán beférne ebbe a csapatba!Miért nem hagyta fenn Higuaint!?A játékunk megint egy kalap sz@r volt tele egyéni hibákkal,egy semmit érő CR,Berna,Can trióval.Lehet ez a zakó (mert hiába x,ez akkor is az!) sokba fog kerülni!A dögevő horda most oda fogja tenni magát az biztos!Igaz mindig nem lehet nyerni és valószínű hogy a horda sem fog,de így lehet apránként elbukni a bajnokságot...

niccolo 2019.12.01. 14:29:04

Ez a meccs Buffonon ment el,a lengyel 2ből egyet fogott volna.

The king of alibis 2019.12.01. 14:31:09

@niccolo: ez a meccs a kalap szar játékon ment el

ZecH 2019.12.01. 14:33:05

@niccolo: Sajnos igaz. A masodik ritka nagy poty volt....

babo0410 2019.12.01. 14:33:47

@Rocky80: Tudom, hogy ironizálsz, de legyen igazad, és produkljon olyan látványos megújjulást januárra, ahogyan Allegri szokása volt. Mondjuk ehhez nem elég taktikus edző. Félek meg fog égni, ha az általa kitalált támadó foci nem fog működni.

alessandrinho 2019.12.01. 14:36:29

Bernardeschi teljesen fogalmatlan, nettó emberhátrány! A bagós miért erőlteti őt ebben a pozícióban meccsről meccsre, meg tudja ezt fejteni valaki?

danimester1 2019.12.01. 14:39:16

Remélem ez a kisebb pofon vagy tockos rendet rak a fejekben!Most leshetjük a dögevőket,ha nyernek,akkor jön az igazi versenyfutás.2 pont előnyt szerezhetnek és onnatól mi leszünk győzelmi kényszerben.Ezt megspékelve ezzel a sz@r játékkal nem lesz egyszerű!Azonban remélem ha így lesz,akkor inkább ez fogja adni azt a pluszt,hogy végre játszuk a focit és lőjük a gólokat!Nem kell elkeseredni,mert nincs világvége és nem lehet mindig tizenx pontokkal bajnokságot nyerni.Nem utolsósorban jön a szuperkupa amit illene behúzni,amivel kicsit kiengesztelhetnének minket szurkolókat!Forza Juve!!

Rocky80 2019.12.01. 14:39:20

Ja, és nem, nem várjuk hogy rossz eredményt érjen el a csapat és jöhessünk "naugyézni"!
Egyszerűen csak mi vagyunk a sötét oldal...

Rocky80 2019.12.01. 14:40:57

@danimester1: hosszú még a szezon, most vsznl előznek, de nincs még para.

The king of alibis 2019.12.01. 14:43:36

@alessandrinho: Bernardeschit ki kellene próbálni Pjanic jobb oldalán
Talán ott lehetne hasznát venni, mivel a kapura teljesen veszélytelen

babo0410 2019.12.01. 14:44:31

@Holloka: Kicsit átalakítva a verset:
"Künn egy holló mondja: kár!
Hess, madár!"
Egyre kevésbé érzem, hogy Sarri képes lenne változtatni a nem működő taktikán. Sajnos. De én lennék a legboldogabb, ha megcáfolna.

Juventino86 2019.12.01. 14:47:17

Nehéz most bármit is írni. Nagyon fájó ez a döntetlen, mert így könnyedén a második helyre szorulhatunk. De Ligt rengeteget fejlődött, de hatalmasat hibázott a második gólnál, ahogy Buffon is. Ezt ők ketten hozták össze. Bernardeschiről én már régóta mondom, hogy vicc az az ember... Nem a mi szintünk. Emre Can mentálisan teljesen szét van esve. Ronaldo a gólja ellenére is nagyon rosszul játszott, és Ramsey se jelentett megváltást. Dybala egyedül az, akinek ma jól ment. Nagyon el vagyok keseredve, ezeket a meccseket hozni kell.
Az a legnagyobb baj, hogy bizonyos embereket pihentetni kéne, mert szét vannak hajtva. Viszont akik beszállnak a helyükre, nem ütik a szintet.

2019.12.01. 14:51:14

@babo0410: Kommentjeid alapján sosem érezted szerintem, de én lennék a legboldogabb, ha megcáfolnál.

Quentin_KR 2019.12.01. 14:55:01

@The king of alibis: Nem rossz. Csal a szezonban eddig volt gyenge és ezután is az lesz. De persze ellenünk mindenki világklasszis formában játszik :-(

pott70 2019.12.01. 14:55:06

@Andras74:@babo0410: Nem tudok megegyezni.Azt javaslom mindenkinek,aki a nagy taktikus után sírdogál,hogy nézze már vissza a tavalyi Ajax elleni hazai meccsünket.Egy lehajtott fejű,ténfergő,reményt vesztett vert sereget fog látni.Szégyen volt.Abból elég volt.Most ami van,az se sokkal jobb,de sokkal jobban küzd a csapat,reméljük,hogy fogunk még sokat javulni.

del pipi 2019.12.01. 14:57:07

@niccolo: Szerintem 2-ből kettőt! De én végig láttam hogy nincs játékban, sajnos.

Juvegaspy 2019.12.01. 15:00:40

Fröcsögjeteeeek!!!
Sajnos nem kaptunk ki de azert most lehet..verjetek egymas vallait vagy mast iggeeen szarok voltunk!

Il Principino 2019.12.01. 15:04:38

No,akkor szurkoljunk a Spalnak hátha bravúrt érnek el..

del pipi 2019.12.01. 15:06:47

@dobor norbert: Látom! De ma túlzottan nem küzdök velük. Nekik is kell egy csont nem igaz? Az én véleményem csak annyi(és nem kezdek neveket mondani hogy kinek nem kéne egy hónapig futballozni mert az segítség lenne a csapatnak) hogy kellő mennyiségű helyzetünk volt, be kell rúgni! Kb Dybala beállásával mozdult meg a játék...szomorú vagyok , de azt is tudni kell hogy vannak ilyen meccsek is, csak hát ez kötelező lett volna! Forza Juve!

GGábr81 2019.12.01. 15:07:28

@The king of alibis: ez a meccs a kalap szar teljesítményen ment el amit 4-5 játékos lerakott a pályára és köztük Gigi is.

babo0410 2019.12.01. 15:15:42

@Juvegaspy: Tavaly is ugyanennyire védted a csapatot, és az edzőt? Kétlem. Pedig tavaly kilátástalanabb volt a játék. Allegrit tudtam védeni, mert ő mindig, mikor a legjobban kellett, tudott váratlant húzni. Sajnos Sarri ezt eddig sehol nem igazolta. Nem érzem azt, hogy tudna változtatni. De én leszek a legboldogabb, ha rám cáfol.

dobor norbert 2019.12.01. 15:17:00

@del pipi: Ezért kerestelek,de közben törölték az írásom.Az jó,h Te megkaptad. Mindig nem lehetünk hibátlanok,de ezt kevesen értik. Azért nagyot hajtottak a fiúk!

MdewC 2019.12.01. 15:18:31

ria ria hungária!

Zombijuve 2019.12.01. 15:19:32

És vezetnek a dögevők.

del pipi 2019.12.01. 15:20:02

@dobor norbert: Most rosszul cserélt Sarri...kettő ült de a harmadik az nem...

west30 2019.12.01. 15:24:58

Nagyon meglepne ha a kovetkezo szezonnak is Sarrival vagnank neki,tul nagy falat szamara ez a Juventus,fogalma sincs mit kellene kezdeni ezzel a kerettel.

Juvegaspy 2019.12.01. 15:26:32

@babo0410: nezz utana igen sot meg teged is vedtelek.. De miota Allegri elment nalad vmi elpattant. Ekkora fordulatot meg nem lattam mint amit Te tolsz. Neha oriasi baromsagokat hordassz ossze - ez ok evek ota csinalod - de miota Sarri van Te csak kritizalsz szembe mesz mindazzal amit eddig kepviseltel.

Juvegaspy 2019.12.01. 15:28:50

Egyebkent ma tenyleg zsenge volt a jatek kar erte h eloz ma az Inter. Hosszu meg a szezon csak idegesito nem magunkat latni elol :)

Contelegend 2019.12.01. 15:56:09

Közben az is kemény amit a Lazio csinál. Simán beérhetnek BL helyre , de akár dobogóra is.
A formálódó fiatalodni vágyó Roma még a legerősebb talán a nagyok közül. A Milan nem hiszem, hogy megmenti a szezont, a Napoli meg pár meccsre van , hogy elbukja a teljes szezont. A sötét ló Atalanta is profitálhat ismét , ha bírják szusszal.

babo0410 2019.12.01. 15:56:46

@Juvegaspy: Mert elmaradt a beígért támadó futball, ellenben erőltetve van egy olyan taktika, ami láthatóan nem megy nekünk. Sajnos Sarri eddig nem az az edző, akit vártunk. De mindig mondom ne legyen igazam, cáfoljon meg.
És azért az beszédes, hogy az internek van egy 10 és egy 8 gólos támadója, Nekünk egy 6 és egy 4 gólos van. Kis különbség.
És az a baj, hogy ma is azt látom, amit már néhány meccsen láttam, hogy sajnos Conte több mindent tudott megvalósítani az elképzeléseiből, mint Sarrinak. És ez az ami eddig aggaszt. Náluk sem szuper minden, de sajnos jobban állnak, mint mi jelenleg. De azért reménykedem benne, hogy Sarri belejön.
Mond meg mi az a baromság amit összehordok?

Juvegaspy 2019.12.01. 16:50:59

@babo0410: elegge lehetetlent kersz.. Elmult evek baromsagait se idom se energiam leirni na de nezzunk valamit az elmult 60percbol.
" Allegrit tudtam védeni, mert ő mindig, mikor a legjobban kellett, tudott váratlant húzni. Sajnos Sarri ezt eddig sehol nem igazolta"
Allegri uccso eveben semmit nem valtoztatott.
Sarri cserei altalaban nagyon jol sulnek el... Tovabba hajlando rotalni ami nemigen volt ra jellemzo.
Veretlen meg a bl ben evek ota nem volt olyan h tet nelkuli legyen az uccso meccs.
Nekem az idei hozzaallas jobban tetszik mint a tavalyi.. Dybala is rendbejott.
Allegri erdemeit senki nem vitatja de en abban bizom hogy a Juventus mindenkori edzoje sikeresebb legyen elodjenel. Te viszont eselyt se adsz Sarrinak. De hagyjuk is jo tenyleg nincs kedvem vitazni.
Majd ha lesz szep tamado foci (mind1 ki az edzo de remelem Sarrinal is meglesz mar) akkor ujra kiallsz a csapatert s egy velemenyen leszunk.. Addig meg forogjal csak mint a szelkakas

2019.12.01. 16:55:11

Sziasztok!
Szòljon màr valaki Sarri-nak hogy ez a 4-3-1-2 xart se èr!!!

babo0410 2019.12.01. 16:59:05

@Juvegaspy: Nézd meg hogyan vertük meg az ATMA-t. Allegri mindig ki tudott valamit találni. Még az Ajax ellen is nagyon jó taktikája volt, csak sajnos a fél keret sérült volt.
Na egyetlen, hogy tud cserélni, meg egyes játékosoknak jobban megy. De másoknak meg nem megy.
Én is bízom benne, hogy Sarri megmutatja, de eddig sajnos semmi nem ezt mutatja. És ugye abban egyetértünk, ha idén az inter bajnok lesz (egyelőre nagyon nem akarnak leszakadni, végig kiélezett harc lesz szerintem), akkor maximum a BL győzelem fogja Sarrit megmenteni a kirúgástól. De a jelen játékunk nem olyan, hogy ezzel BL-t lehessen nyerni. De én is bízom benne, hogy javulni tudunk.

Andras74 2019.12.01. 17:01:44

@pott70: attól tartok, akkor én nem a megfelelő meccseket nézem. Ez nálam nagyon messze van a küzdéstől! Én ötlettelen görcsölést látok!

2019.12.01. 17:04:51

Ja, ès mèg annyi...hogy Conte zsenialitàsàt Sarri, soha nem èri utol!!!

2019.12.01. 17:05:28

@babo0410: Igazad van, Sarri a f@sz hogy nem tud szép játékot játszatni egy arra tökéletesen alkalmatlan kerettel. Csoda, hogy veretlenek vagyunk, és az eredmények szépen jönnek. Én egyáltalán nem számítottam erre, amilyen szar helyzetbe hozta őt a vezetőség a nyári szerencsétlenkedésükkel. Minden elismerésem Sarrinak!

Ezerszer jobb edzőnek tartom egyébként Allegrit Sarrinál, de Guardiolának és Kloppnak is kellett két év, mire a saját elképzelésüknek megfelelően ki tudták alakítani a keretüket. Ehhez Sarri meg kapott egy ingyen Ramseyt meg egy ingyen Rabiot-t, köszönjük...

Andras74 2019.12.01. 17:09:06

Amúgy én nem Sarrit hibáztatom, hanem azt, aki kinevezte!
Ez a keret és Sarri nem passzolnak össze. Persze, el kellett vállalnia,de sajnos rohadt nagy bukás van ebbe kódolva!

Rocky80 2019.12.01. 17:14:37

@Il Pjanista: egyébként van szép játékra alkalmatlan keret?

2019.12.01. 17:15:58

@babo0410: Ha bíznál benne, nem azt mondogatnád, hogy bízol benne, hanem megpróbálnál kicsit bízni a csapatban és Sarriban, nem sírni meg Allegri nagyságát emlegetni állandóan, ostobaságokat összehordva. Most ez az aktuális téma, ami bekattant nálad, ilyen volt nyáron Chiesa, meg ősszel Ronaldo. Ezt emlegeted hetekig, pedig a kutya nem kíváncsi rá, osztod az észt, egy idő után megunod, és újabb baromságot veszel elő. Ne érts félre, nem Sarrit akarom védeni, igen, szar volt a mai meccs, igen, szar a játékunk az utóbbi időben, DE emlékezz már könyörgöm, hogy Allegri utolsó évében, bármilyen rohadt nagy taktikus is, szinte mindenki elaludt, amikor a mérkőzéseinket nézte. Persze az sem jó, hogy minden második kiscsapattól gólt kapunk, de vérlázító szerintem az a rosszindulat, ami árad belőled, megfűszerezve azzal, hogy csak károgni, vészmadárkodni, tudsz, emellett kizárólag a rosszat látod meg. Elegem van, s szerintem nem csak én vagyok így. Tisztelet.

Juvegaspy 2019.12.01. 17:20:16

@Holloka: ugyanezt irtam neki en is s mar elottunk sokan.
Nem fogja felfogni...

Juvegaspy 2019.12.01. 17:22:32

@babo0410: nyomod itt a Sarri vs Allegrit. Senki nem kerdojelezte meg Allegri erdemeit.. JUSSON MAR EL A KIB@SZOTT AGYADIG.

Alex8610 2019.12.01. 17:23:28

Legalabb most mar nem teher a sracoknak hogy az inter ott lohol a nyakunkban.Most mi uldozhetjuk az intert :) nekik lesz teher hogy megtartsak az elso helyuket.

2019.12.01. 17:26:32

@Rocky80: Szerintem az egész keret egy katasztrófa, szóval nem is kérdés. Matuidi, Can, Khedira, Danilo, De Sciglio, Bernardeschi közül senki nem idevaló. Sandronak és Pjanicnak nincs helyettese, és egyébként is 1 jó meccsükre van 2 rossz. Rabiot semmit nem mutatott, Costára és Ramseyre nem lehet számítani, mert vagy szar formában vannak, vagy sérültek. Higuain, Dybala hol jó, hol rossz. Ronaldo most már sajnos szinte csak rossz. Bentancur pozitív meglepetés az utóbbi meccseken, de gondolom nála sem fog sokáig kitartani a jó forma.

Én egyértelműen több időt adnék Sarrinak, bár ha az átigazolásokba semmi beleszólása nem lesz, és csak a profit szerzés lesz a cél, akkor ennek az egésznek semmi értelme.

peti78 2019.12.01. 17:43:55

@babo0410: igazad van de conte kirakta icardit mi nem tudtunk megválni mandzu higany khedira perin játékosoktól azért ez beszédes... Amugy össze kell csak hasonlítani az elsőéves lukaku és higany teljesítmenyét ez is beszédes... Pláne ha akartuk volna játszhatna nálunk is...

peti78 2019.12.01. 17:46:39

@babo0410: ja es télen jön pedro willian eriksen trió

Andras74 2019.12.01. 18:05:17

@Alex8610: tartok tőle, h pont ettől fognak még inkább erőre kapni.
Nekünk jövő 7en Lazio.....

tomi1231232 2019.12.01. 18:14:04

@babo0410:
"De én leszek a legboldogabb, ha rám cáfol"
Szerintem meg a csilláron lógnál kötéllel a nyakadban.
Amíg a csapatunkat védted a sükebóka stílusodban, egy szerethető karakter voltál.
Az amit most csinálsz az egyszerűen undorító! Csak azért, hogy igazad legyen Sarrival kapcsolatban az internek szurkolsz. Persze ezt még magadnak sem vallanád be, de ettől még ez az igazság.
Az jut rólad eszembe, amikor Brian Griffin republikánus lesz.

Remélem észhez térsz vagy áthúzód a beled a dögevőkhöz!

Bianconero 2019.12.01. 18:30:15

A meccset nem tudtam nézni, na de látom csóró Gigit az összefoglalóban. Szegény... Semmi sincs veszve, sőt, örüljünk, hogy van egy erős rivális és jó kis versengés lesz tavasszal. Az más kérdés, hogy addig összeáll-e a gólerős játék vagy szenvedve hajtunk esetleg fejet az Inter előtt. De nagy gáz nincs, Sarri veretlen, alig van sérült, és potenciál még mindig van a csapatban! Majd a Mamma bejglije megváltoztat mindent, meglátjátok! :-)

pott70 2019.12.01. 18:42:31

@Andras74: Na,ezzel nagyjából egyetértek.Én magam Allegri maradása mellett voltam,bár kizárólag abban az esetben,ha hajlandó lett volna változtatni némileg a stílusán.Ha viszont mindenképpen cserélni akarták az edzőt,akkor fogalmam sincs,hogy kit tudtak volna jobbat intézni.Az ilyen Guardiola mesékben nem hiszek.Egyébként szerintem Maxival jelenleg kb hatodik helyen állnánk a bajnokságban,mert Bonucci meg Dybusz nélkül(márpedig egyikük se lenne itt)egy sérült Chielloval,biztos szárnyalnánk...
Szóval,legyünk türelemmel,és Hajrá Sarri és Hajrá Juve!

vizi8 2019.12.01. 18:50:06

Hihetetlen gyenge játék. Nekem Cuadrado, Ronaldo, Berna gyenge játéka aggaszt hetek óta. Can játéka ahhoz képest hogy szinte nem is játszott nem volt olyan pocsék, Matuidi rá nincsenek szavak, támadásban agyhalott. És az hogy Pjanicot emberezik hetek óta és erre semmi válasz az az edző hibája, és Pjanicé aki képtelen így játszani.

Juventino86 2019.12.01. 18:56:05

Sok gondolat kavarog a fejemben a meccset illetően. Az nem Sarri hibája, hogy többen is nagyon durva hibákat követtek el védekezésben. Nyilván nem ő utasította őket erre. De sajnos Sarrival kapcsolatban is vannak félelmeim. Elkezdett sajnos előjönni nálunk is, ami már Nápolyban is jellemző volt Sarrira. Viszonylag keveset rotál, így néhány játékos komoly meccshiányban szenved. Ragaszkodik viszont Bernardeschihez, aki nem a mi szintünk. Egy újabb hiszti után megadta Can számára a lehetőséget, ami szintén balul sült el.

A legkomolyabb gond az, hogy Sarri nem tud a meccs közben reagálni a játék alakulására. Ebben Allegri zseniális volt, kiválóan olvasta a játékot. Sarri posztja szokott csak cserélni, a játékrendszer ugyanaz maradt ma is. Eddig megmentették őt a sztárjaink, ma is majdnem így lett, de ennyi helyzetet nem lehet büntetlenül kihagyni.

Nem állunk kimondottan rosszul. A BL-ben megvan a csoportelsőség, és elég jól gyűjtögetjük a pontokat a bajnokságban is. Sajnos idén nagyon megerősödött az a tetves Inter, remélem, hogy kipukkadnak.

Sajnos viszont a jó eredményeink csalókák. Eddig a csapat rutinos játékosai hozták a pontokat, de már többször is meleg volt a pite. És mivel már december van, Sarrinak bőven megvolt az ideje arra, hogy összerakjon egy működőképes játékrendszert.

Ronaldo helyzete sem áll jól. Sok helyzetet kihagyott ma, és bár nagyon kedvelem és tisztelem őt, meccsek óta azon agyalok, hogy lehet, hogy egy Dybala-Higuain kettős eredményesebb lenne elöl.

Rengeteg olyan játékos is van a keretben, akik nagyon gyengék, tőlük minél hamarabb meg kellene szabadulni.

Ha Sarri nem nyer bajnokságot, akkor szerintem mindenképpen el fogják küldeni. És akkor megint lehet azon agyalni, hogy ki lenne az alkalmas edző. Ha Sarrit elküldik a nyáron, lehet, hogy mégis Allegrit kéne visszahozni. Siralmasan játszott a csapat vele is már az utolsó idényben, de legalább megnyertük a bajnokságot. Remélem, hogy Sarrival is miénk lesz a scudetto, de ha nem, akkor neki nincs maradása. Kivéve, ha BL-t nyerünk. :D

Del Butus 2019.12.01. 19:02:27

Koszonjuk buffonnak a semmit. Ezert megerte idejonnie. Jah igen megdonti maldini rekordjat az egyeni erdekek mind felett. Remelem tobbet a palya kozelebe sem lesz.

Juventino86 2019.12.01. 19:09:24

@Del Butus: Buffont én nagyon tisztelem, de valóban nagyon benne van a játékában már a hiba. Tavaly a PSG gyakorlatilag miatta esett ki a United ellen. Hatalmas sportember, minden tiszteletem az övé, de én is úgy gondolom, hogy már vissza kellene vonulnia.

Andras74 2019.12.01. 19:12:05

@pott70: nem tudjuk, mi lenne Allegrivel, de mindegy is.
Elment, le kell zárni.

A baj az, h hiába ment el, nem változott semmi. A hurrá optimizmussal várt, szép játék a kanyarban sincs....

Bízzunk benne, hogy minden tekintetben felfelé vesszük az irányt, Sarrival, ha már ő az edző!
De, ettől még a kételkedés jogát fenntartom!

Andras74 2019.12.01. 19:15:58

@Del Butus: tisztelem Buffont, de első a klub! Ha a scudettoba kerülnek a rekordjai.......

pedronegroo 2019.12.01. 19:27:19

Na tudtam, ha nem nézem a meccset baj lesz! Mi volt?

JeetTrader 2019.12.01. 19:28:45

Akárhogy akarom is máshogy látni, de sajna elég gyér a középpályánk. Nincs bátor/támadó mentalitás. Meccsek óta hátrafelé passzok tucatjait látni ahelyett h fordulnának a kapufele. Körülményesek és pontatlanok az átadások így megreked középen/hatul a labda. Így a csatarainknak csak mareknyi helyzetük marad. Persze ezeket kilehetne használni de igy könnyű frusztráltnak lenni. (A Real PSG ellen ugyanúgy állt fel ahogy mi de valahogy mégis klasszisokkal jobb volt a jatek kepe)

Látom h Roni nincs jó formában de azt is látom h a válogatottban megy neki szóval vmi nálunk romlik el. Sztem Sarri nem mer egyelőre váltani csak felek h akkor fog próbálkozni amikor már elkezdenek nem jönni az eredmények.

Baggio73 2019.12.01. 19:35:25

Azért elgondolkodtató, hogy nem kellett Conte, aki egy, a Juventusénál gyengébb keretből összerakott egy egész jó csapatot....
Most nézegezhetjük Szarrit a kispadon..... Hányingerem van tőle, ha látom a képernyőn, ráadásul a játék is egy nagy sz@r... Szarriball

Andras74 2019.12.01. 19:42:34

@Juventino86: az a baj, h Sarri menesztése azt jelentené, h nem nyerünk (akkor már nyertünk) semmit, és én nem szeretnék végignézni egy ilyen buktát!
Szóval, ez már sehogy sem jó.......

babo0410 2019.12.01. 19:50:44

@Juvegaspy: hiába mondod, attól még Sarri teljesítménye kevés eddig. És ha nem javul, szezon végén kirakják.
@tomi1231232: Én pont nem az vagyok. Nem kedvelem Sarrit, de a bukása a kedvenc csapatomét is jelentené. Az intert meg gyűlölöm, szeretném egyszer a B ligában látni őket.

Juventino86 2019.12.01. 19:52:46

@Andras74: Én se szeretném, ha így lenne. Remélem, hogy Sarri behúzza a bajnokságot. A BL meg lutri sajnos mindenképpen. :(

spaolo1981 2019.12.01. 19:55:58

Nyolc év után kaptunk egy ellenfelet a nyakunkba, aki tartja velünk a lépést. Nem játszanak szépen, nem nyerik agyon magukat, csak úgy jó "Contésan" bedaráljak a szembe jövő ellenfelet. Ahogy várható volt Antoniót és Beppe bácsit is hajtja a becsvágy. Télen el lehetne hozni Erikssent, akit, ha jól ismerem a szabályokat a BL-ben nem használhatnánk, de a bajnokságban úgy kéne a középpályára, mint egy falat kenyér.
Costa sajnos használhatatlan, pedig bíztam benne, hogy a sérüléseit ebben a szezonban maga mögött hagyja végre, Dybala pedig nem fog mindig kihúzni minket a szarból. Berna most már egy éve formán kívül játszik sajnos, az ide kevés, hogy ünnepnapokon kijön neki a lépés. Roni potenciálját úgy tudnánk kihasználni, ha lenne 1-2 ember, aki folyamatosan labdákkal tömi a 16-os környékén. Nem hiszem, hogy csak az agyontaktikázott Serie A miatt lő kevesebb gólt, hiszen a BL-ben is használhatatlan.

Rikoo 2019.12.01. 20:08:35

@spaolo1981: Játszhatna a BL-ben. Egyébként egyetértünk. A középpálya okozza továbbra is a gondokat támadásban és védekezésben is.
Allegri és Sarri is próbálkozik Bentancurral, de ő is csak Khedirához és Matuidihez képest előrelépések, akik gyakorlatilag teljesen kijátszották magukat a csapatból, csak a hülye nem látja, hogy ők már nem képesek ezen a szinten játszani, kb. még a rotációban is haszontalanok sajnos.
Rabiotnak kellene magára találnia, mert neki kell a megoldásnak lenni a baloldali középpályás pozíciójára.
Emre Cant meg rossz látni, hogy mennyire frusztrált és formán kívül van, pedig próbálkozik becsülettel. Én teljesen megértem, hogy miért ennyire ideges, a játékosok 99%-a így viselkedne ebben a helyzetben. Tavasszal talán az egész középpályán ő játszott a legjobban, erre pár hónappal később nincs benne a BL keretben.

Rikoo 2019.12.01. 20:15:31

@spaolo1981: Bernardeschit pedig most minimum egy hónapra el kell felejteni. Megkapta a lehetőséget, de nem élt vele. Most edzen és bizonyítson az edzéseken, hogy jó formában van.
Konkrétan ott tart, hogy a Juventus szurkolói rendszeresen kifütyülik őt.
Sarrinak játszatnia kell Higuaínt, Ronaldot és Dybalat együtt, egyszerűen nem működik az a fajta elképzelése, hogy egy középpályás játszik mögöttük.
Gyakorlatilag nincs értelmezhető támadójátéka a csapatnak így.

Juventino86 2019.12.01. 20:17:35

@Rikoo: Minden szavaddal egyet tudok érteni.

spaolo1981 2019.12.01. 20:32:34

@Juventino86: Én is! :-) Megvan a támadó potenciál ebben a csapatban, nem a játékosokat kell elküldeni, ahogy egyesek folyton írják a blogon, hanem Sarrinak kell(enne) sokkal bátrabban használni őket. Allegriről tudtuk, hogy a védekezés a mániája, ehhez képest Sarri, akit elvileg azért hoztunk ide, hogy végre támadó focit játszasson a csapattal, majdnem ugyanazt tolja, mint Maxi. Kábé olyan, mintha lenne egy Lambóm, de csak 130-al hajtanám a pályán, mert az a szabályos.

Bianconero 2019.12.01. 20:40:41

Egyetértek az utsó pár hsz-szel, nagyon jó lenne egy változás a középpályán és igencsak jól jönne akár külső ember is, aki képes váratlan megoldásokra. Egyelőre Ramsey és Rabiot talány, alig játszottak ahhoz, hogy meg lehessen ítélni, mire képesek.

Azért azt ne feledjük, hogy Sarri tuti marad év végéig, mert annyira nem rosszak az eredmények, hogy szezon közben kivágják. Csak majd esetleg nyáron mehet a sopánkodás, hogy mégse ő volt a jó Allegripótló.

De van egy olyan érzésem, hogy CR is magára talál és valahogy jobb lesz a középpálya tavaszra, az Inter meg kipukkan. Meg ugye itthon is elverjük őket. :-)

FeriGjuve 2019.12.01. 21:00:18

@Juventino86: Van egy olyan érzésem,hogy a bajnokságot elviszi a sinter ezúttal.Mert bele fogunk hibázni.
De pont lefosom,ha végre BL-t nyerünk!

MdewC 2019.12.01. 21:02:42

Aki Gigit a szájára vette az annyira lent van a mélyben agyilag, hogy hasonlítani se tudom semmihez. :D De semmiképp sem egy Juve szurkolóhoz.

Olyan hosszú még a bajnokság emberek... Még 25x fordulhat a kocka. Ezt azért Gigi szapulása után nehéz belátni tudom, nem is erőltetem. :D

No comment.

Hajrá Gigi! Hajrá Juve!

MdewC 2019.12.01. 21:06:15

Gigit a pályán látni még a mezünkben többet ér mint az egész scudetto. Csak mondom.

Ettől függetlenül mindenáron meg kell nyerni a bajnokságot és meg kell verni az intert.

Majd legközelebb belövik a ziccereket a fiúk és akkor nem kell aggódni a potyák miatt.

Juve!

Andras74 2019.12.01. 22:07:20

@MdewC: melyik mezre gondoltál? Psg?

Mert egy Juve szurkolónak csak a klub lehet az első!

Juventino86 2019.12.01. 22:08:34

@FeriGjuve: HA a BL-t megnyernénk, akkor az valóban mindent vinne. :)

Andras74 2019.12.01. 22:14:35

@Juventino86: miért kell ahhoz elbuknunk a bajnokságot, h Bl-t nyerjünk?
Carlo ezt meg tudta csinálni a Margittal..... Akkor őt kellett volna a padra ültetni!

2019.12.02. 04:10:38

@Juventino86: Szia, "tetves" Inter vagy sem, de jobb ès szebb focit jàtszanak, mint a Juve.
Ìrtam de leìrom mèg1xer, Conte szenialitàsàt Sarri soha nem èri utol.(söt, egyik mostani olasz edző sem)
Ès nem a jàtèkosokkal van gond, hanem az edzővel ès a vezetősèggel!!!
Agnelli mi a lòfasznak hozta ide Sarri-t, hogy ùjra megnyerjük a serie b-t!??
Soha semmi tròfeàt nem nyert, ès nemsokàra nyögdìjas!
Pocchetino-t kellett volna/kellene kinevezni! Ő nem hagynà ezt a lötyögèst amit művelnek a "sztàrok"!

2019.12.02. 04:23:02

@spaolo1981: Szia, mit vàrtàl Conte-tòl, hogy befosik egy Juve-tòl?!-főleg ùgy, hogy Sarri az edző!? :))
Eltaktikàzta magàt Conte, meg friss ez az Inter, a visszavàgon szenvedni fogunk, mert most qurva jò formàban vannak!
Hiàba a tipikus 3-5-2 (nèha 3-4-2-1) egyszerűen ùgy összevan rakva az Inter mint a beton.
Itt meg egy valag közèppàlyàs van a semmièrt! Van 3(4) belső vèdő(csak), van 3 (kèt)ballàbas csatàr, egy lejàrt hisztigèp...ès ìgy tovàbb!

del pipi 2019.12.02. 05:14:16

@MdewC: Igazad van Buffon ügyben, nem szabad bántani! Azt tartom hogy minden közeli kamera állásnál látni lehetett hogy mennyire nem éles, és még tán a lába is remegett. A tegnapi meccset sok helyen eltaktikázta Sarri, de még így is be kellet volna húzni.@Andras74: Ha egy Juve szurkolónak csak a klub lehet az első akkor miért nyomod egész nap a negatív szarságaidat? Már múltkor azt hittem hogy megváltoztál egy picit de egy X miatt így besírni? Nem csak te...@Billy Louise: Hallod te valami Troll vagy? Vagy valami egyszerű srác? Vagy netán Inter szurkoló? Nézem miket írsz már napok óta, hát jó sok szamárságot! Beszabadultál a blogra és jó hogy már nem 5 éves cikkeket jelölsz meg! Olyan vagy mint a kutyám aki az utcán mindent igyekszik megjelölni...bazzeg! És nyugodj meg a beton biztos Inter majd pénteken Rómában fog kikapni másodszor, Csak az a kérdés hogy tudunk e vele élni a Lazio ellen.

del pipi 2019.12.02. 05:24:01

@Rikoo: Lehet hogy Bernát pihentetni kéne, de így hogy aludtam a meccsre és lenyugodtam ma az első gondolatom hogy Ronaldot is vele küldeném, mert nem tetszik az sem, sem Sarritól sem pedig a Blogon hogy nincs igazából kimondva hogy mennyire akadályozza a csapatot. Azért írtam hogy Sarri rosszul döntött mert eleve nem kezdettem volna. Egy nagy görcs az egész, egyre nehezebben viselem nézni, De nem akartam személyekkel foglalkozni csak nem hiszem hogy ezt nem kéne kimondani...

Shyr Kahn 2019.12.02. 05:32:10

Sztem ez a merkozes nem is volt olyan rossz, mint ahogyan azt sokan latjatok. Kellett a dontetlenhez egy potya gol es persze egy mesteri kenyszeritozes az ellen reszerol (gyonyoru atemelos gollal). CR sztem nem volt annyira maga alatt, mint korabban es azt vegkepp nem ertem, hogy Benta erdemeit miert kell kicsinyiteni (nem csak Khedirahoz kepest jo, hanem alapbol O mar regota a legmegbizhatobb lancszem a gepezetben). A gond sztem ott van, hogy most vagyunk az atmeneti szakaszban, amikor a fiuk eppen elfelejtik az Allegri fele jatekot, de meg messze vannak attol, amit Sarri ker toluk. Ezt a kovetkezo par honapot at kell szerencsetlenkedni, de en speciel a tavasztol sokat varok... Isten adja, hogy Conteval az Inter ne logjon meg addig nagyon.

Juventino86 2019.12.02. 05:54:56

@Andras74: Isten ments, hogy elbukjuk a bajnokságot!

2019.12.02. 06:02:10

@Baggio73: Szia, egyetèrtek veled.
Az Inter-ben ott van mèg vagy 4-5 fiatal olasz , akik màr vàlogatottakis!
3or ìrom le, Conte egy zseni!

dobor norbert 2019.12.02. 06:03:40

@del pipi: Jó reggelt!
Na ezt hiányoltam tegnap! Tedd rendbe ezt a negatív brigádot,kérlek!Ahol tudok segtek!

2019.12.02. 06:09:39

@del pipi: Szia, "nem ide szabadultam", csak règebb òta olvasom az itteni cikkeket, és gondoltam èn is hozzàszòlok.
Lègyszìves ne hasonlìts se egy kutyàhoz, se semmi hasonlòhoz!-èn sem tettem se ràd, sem màsra negatìv megjegyzèst!
Ès nem vagyok Inter szurkolò, csak most egyszerűen jò csapatuk van, na meg ott van Conte mester, aki nàlam a no.1.
Ès mièrt zavar tèged, hogy milyen cikkhez ès mit szòlok(ìrok) hozzà!?-èn sem kèrtelek szàmon...nyugodj le, làtom sok a felesleges energiàd!

venember83 2019.12.02. 06:18:19

@Billy Louise: azért a Conte-dicsőítés közben ne feledkezz meg Tonio európai eredményeiről. Sarri nem a Serie A miatt érkezett, hanem azért, mert a vezetőség új, európaibb irányt akart venni futball tekintetében. Nyilván nem Sarri volt az elsődleges célpont, de mivel a filozófus nem volt elérhető, Pochot akkor nem engedték el a sarkantyúsok, maradt a bagós.

Conte visszatéréséhez pedig olyan bukás kellene, ami Agnellit is magával sodorja. Ezt azért csak nem kívánhatjuk a kedvenc csapatunknak, nemde? Vagy hulljon a Juve csapatostól és vezetőségtől, és éljen Conte?

2019.12.02. 06:28:34

@venember83: Szia, haha...nagyon vicces....semmi ilyesmit nem ìrtam, de 2 dolog tèny:
1. Sarri kinevezèse, hiba volt!
Agnelli ùgy ment èrte mintha egy 10bl győztes edző lenne a kiszemelt.
2.CR megvètele.
Okè mindenki tudja, bàr egyszerű mint az 1x1...több a bevètel, de annyival rosszabb lett a csapatjàtèk.
Egy sz.rùgàst 11est Dybala is rùg olyan hatèkonyan mint CR, de nyalni kell neki mert ő a màrkaember!-rèszvétem magunknak! :/

Andras74 2019.12.02. 07:34:37

@del pipi: nem az x a baj. Hanem az, ami játék helyett folyik!

Andras74 2019.12.02. 08:17:29

@del pipi: egy vélemény pont olyan, mint bárki másé. Elolvassuk, értékeljük, és van róla egy újabb véleményünk. Nem kell mással egyetérteni.

Sarri munkája a Juventusnál kb. olyan, mint Colombo felesége! Mindenki tudja, hogy van, csak még senki sem látta!

venember83 2019.12.02. 09:01:47

@Billy Louise: Sarrit szarozod, közben meg az európai szinten nyeretlen Pochot és Contét élteted. Mindezt úgy, hogy a Juve csoportelső az utolsó meccstől függetlenül, és veretlen is Európában kb. egyedüliként. Köpködés és dicsőítés előtt mérlegelj kicsit.

FeriGjuve 2019.12.02. 11:14:08

@Andras74: De Carlo előtte nem nyert zsinórban nyolcat. :)

2019.12.02. 11:14:59

@venember83: :))) csak nevetek rajtad...nyugi haver, meglàtod beèg a nagy Sarri mestered.
Szeretem a Juvet, de miòta àtmentek a marketing rèszre ès nem a focival törődnek, azòta egy kalap xar!
Cìmer helyett logò, csapatjàtèk helyett CR nyali, összevissza minden ingyen igazolhatò itt van, jobb vagy mindkèt làbbal jàtszani tudò csatàr nincs...ne oktass! És ne szòlj be! Ne fanatikus légy hanem szurkolò!

Norbis85 2019.12.02. 11:26:24

Sziasztok! Régóta olvaslak Benneteket, most pedig megpróbálom összefoglalni a gondolataimat, bár szinte mindenkitől olvasok olyat, amit magam is érzékelek.

A tegnapi meccs nem sikerült jól ez egészen biztos.
Az első helyzetnél, amit Emre Can kihagyott, piszok dühös voltam, de sajnáltam is a srácot. A tegnapi számára tipikusan az a nap volt, -amit szerintem mindenki, aki valaha focizott akárcsak hobbi szinten is, átélt már- amikor bármit teszel, semmi nem jön össze. És jellemzően ilyenkor az ember összezuhan/elmegy a kedve az aznapi játéktól. Én rajta is ezt láttam. Ha a második helyzete esetleg bement volna, akkor elképzelhető, hogy megtáltosodott volna a meccs hátralévő részében, így azonban teljes kudarc volt utána.
G1G1:az első kapott gólt pár évvel ezelőtt bravúrral védte volna, itt most egy átlagos kapus szintjét hozta. Ugyanakkor ami szép, az szép, és ezt Boga nagyon látványosan megoldotta, de fájt...
A második gól, egyértelmű potya, ugyanakkor már akkor is azt gondoltam, hogy a labda+víz kombó megtréfálta, de ugyanez majdnem megtörtént a meccs végén az ellennél is, így azért nem is tartom tipikus potyának ezt, inkább pechnek nevezném.
Berna: egy árnyalattal jobb volt, mint az utóbbi időben, de továbbra sem megy neki.
És a negatív dolgokat Ronaldóval zárnám. Nem vagyok Ronaldo fan, sőt, a reálban kifejezetten utáltam, a hisztijei és az arroganciája miatt. Annak, hogy ideigazolt, nem örültem. Egyszerűen az önző, saját rekordokért/célokért hajtó világ legjobb játékosának leigazolását ennyi idősen, ennyi pénzért nem gondoltam jó döntésnek csapat szempontból.
Amikor elkezdett itt játszani, próbáltam levetkőzni ezt az ellenszenvet vele kapcsolatban, és úgy álltam hozzá, hogy ha hajlandó lesz a JUVENTUShoz méltó csapattag lenni,és csapatjátékot játszani, akkor még akár jól is elsülhet a dolog. Az első meccseken még úgy is tűnt, hogy magához képest próbál passzolni,és játszani a többiekkel, de hamar előkerült a számomra unszimpatikus Ronaldo. A tehnapi meccsen sem értette, hogy egyáltalán miért kezd, mikor tényleg nem megy neki a Juvéban mostanában. Aztán Dybala kiharcolta a 11-est, de természetesen véletlenül sem ő rúgta, hanem Ronaldo. És természetesen továbbra is az inkább lövök, mint passzoljak egy nálamnál jobb helyzetben lévő társamnak Ronaldo folytatta a saját célokért küzdést, ismételten csak róla szólt a dolog. Addigra már rég le kellett volna cserélni őt, ha már mindenképp kezdő. És ezzel kapcsolatban a múltkori hiszti, stadion elhagyás után nem szabadott volna engedni (főleg kezdőként) játszani pár meccs erejéig. (Allegrinél emlékeim szerint Dybala is beleszaladt ebbe egy kicsit, és volt is pár meccsre mellőzve a csapatból, -úgy, hogy akkortájt ő volt talán a legnjobb csatára a csapatnak- ezt következetesen minden játékosra alkalmazni kellene, függetlenül a játékos nevétől.)
Nem tudom, Sarrinak mennyire van kötve a keze Ronaldora vonatkoztatva, de gyanítom, hogy van némi kényszer, hogy így járjon el vele, és ezt hagyja. Viszont ennek a csapat issza meg a levét. Hogy pozitívat is mondjak CR-el kapcsolatban, szép volt a blokkolása Dybala lövésénél,és ez már nem az első CR blokk volt az ellen kapujánál. :)

De Ligt tegnap szintén csere érett volt, szerintem egyszerűen tényleg túl nagy a terhelés a srácon, de ezt leszámítva jó védő,és még jobb lesz belőle.

Benta pedig számomra eddig a szezon legnagyobb meglepetése, stabilan, és jól/hasznosan játszik, sőt, a támadásokban is egyre jobban részt vesz.

Elnézést,kicsit hosszú lett, és kicsit sokat osztottam benne CR-t, de annak ellenére, hogy tényleg a világ egyik legjobb játékosa volt, vagy akár még lehet lesz is, ha egyszer helyreáll a lelki békéje, de a JUVENTUS, Allegri, Sarri szerintem valahol mind itták/isszák annak a levét, hogy ő itt van, és mindig játszik. És ha már feljebb Conte szóba jött, jó edzőnek tartom, bár ezzel az Interes húzással nagyot zuhant a szemembe, de szerintem neki sem lett volna könnyű dolga úgy jó csapatot csinálni a Juvéból, ha közben Ronaldot mindenképp játszatnia kellene. Szerintem ezen nagyon sok múlik. Egy jó Ronaldo akár jó is lehetne (szigorúan eredmények/gólok tekintetében) de jelenleg nem sokat ér.

Hajrá Juve!

venember83 2019.12.02. 11:53:16

@Billy Louise: úgy érzem, lassan ideje máshol trollkodnod és kedélyeket borzolnod.

NagyonJuve 2019.12.02. 12:13:14

@Billy Louise: te meg ki a rák fene vagy? Ha azért jöttél hogy az intert dicsérd meg a juvet szidjad el is mehetsz a búsba.

NagyonJuve 2019.12.02. 12:23:08

Ennél a csapatnál fejben van a gond. Úgy érződik mintha lebecsülnék a kis csapatokat. 1-2 nél érződött hogy felpergett a csapat olyan labdákert is mentek amiért máskor csak sétalnak. Jöttek is a helyzetek. Nem volt szerencsénk.

Ádám.84 2019.12.02. 13:36:25

Na, végre valakikben megindult valami Juvés szurkolói önérzet egy troll írásaival kapcsolatban?

Shyr Kahn 2019.12.02. 15:08:45

Sztem alljunk le kicsit ezzel a CR fikazassal. Tegnap sem volt jo, de valamivel jobb, mint legutobb. Pl. harom szabadrugasbol (CR, Dyb, Pjanic) egyedul az ove ment kapura es volt igazan veszelyes. A lesgol is fel meteren mulott. Az onzozeset pedig visszaneznem a kritikusok helyeben (bar tudom, ha valakit utaalni kell, akkor megy a szapulas ezerrel)... egyaltalan nem volt az. Vagy ha igen, akkor ezt Higuaintol es Dybalatol is szamon lehet kerni, hiszen jo par alkalommal futott jo helyzetre CR csak eppen senki nem passzolt neki. Meg egyszer: nem mondom, hogy jo volt, de en speciel erzek valami javulast. Talan ahogy a serules javul, ugy fog O is visszajavulni, de majd varom a kritikakat akkor is, ha tobb golt rug egy merkozesen. Ami a tizit illeti, bar vegtelenul egyszerunek tunik a dolog, de nala nem hiszem, hogy barki is hatekonyabban rgna ezeket. Hagyott mar ki tizit nalunk? Nem remlik. Iden bizonyosan nem.

Andras74 2019.12.02. 15:18:30

@Shyr Kahn: egyet hagyott ki, kb egy éve. Kivédte a kapus, de a meccset hoztuk.

JuventusFanatikus 2019.12.02. 15:23:39

@Norbis85: Örülök, hogy végre értelmes emberekkel bővül közösségünk, nem csak trollokkal. Remélem sűrűbben olvashatunk tőled hozzászólást:)

del pipi 2019.12.02. 16:10:11

@Shyr Kahn: Figyelj Papi? Én jól értettem egyszer amit mondtál? Te az USA-ban élsz?

Shyr Kahn 2019.12.02. 16:36:09

@del pipi: Nem, nem jól értetted. Miért fontos ez?

del pipi 2019.12.02. 16:38:45

@Shyr Kahn: Akkor nehéz elsütni a poénomat , sajnos...:(

del pipi 2019.12.02. 16:47:57

@Andras74: Na végre legalább volt egy vicc elem a mondandódba becsempészve! :) Nekem nem a vélemény különbséggel van a problémám, azon vitatkozunk. Hanem hogy folyamatosan sokad magaddal azon überelitek egymást hogy mikor durran ki a Sarri luftballon, hogy már ekkortól nem lesz itt, meg hogy Allegrinek mindig volt válasza mindenre stb stb. Én is látom hogy a játék az még mindig nem az igazi, és az is igaz hogy nem mertem volna egy zsák pénzt feltenni hogy ilyenkor még veretlenek leszünk , de hát azok vagyunk! És nem kell aggódnunk mert a hétvégén az Inter pontokat fog veszíteni. Nekünk pedig egyszerű, nyerni kell. Abban tudom egy kicsit Sarri szapulni hogy felejtse már el a kezdőből a formán kívüli játékosokat.

del pipi 2019.12.02. 16:50:53

@Shyr Kahn: Visszatérve poénok nélkül, Bentán kívül te valami oknál fogva teljesen a fordítottját annak amit én, nagyjából 90%-ban, ez parádé!

del pipi 2019.12.02. 16:54:17

@venember83: Én nekem is ez járt a fejemben , de most már változtatok rajta, mert szerintem ő nem Troll. Hanem egy elszabadult hajóágyú ami össze vissza lövöldöz, néha talál sokszor nem, de nem áll le! :)

del pipi 2019.12.02. 17:02:22

@Norbis85: Na ez egy jó írás volt, ezeket már százszor leírtam, talán itt néhányan hülyének is néznek miatta, de nem vagyok egyedül. Mi köztünk a különbség hogy én nem rühellem CR-t , Viszont mint te a csapatot nagyon szeretem , túlzottan is, az asszony szerint beteges. És gondolkodtam már rajta hogy én pl. most sem CR-re haragszom, tényleg nem! Hanem a kialakult helyzetre, a kialakult szituációra hogy Cr-nek mindig mindenek felett kell lennie. És lehet hogy Sarrin van miatta nyomás, de ilyen formában max a cserepadra ültetném. Ne bassza el a mások helyzetét, mint tegnap Bonu vagy Dybala esetében, ne lábatlankodjon ott!

Andras74 2019.12.02. 20:20:25

@del pipi: figyi, én rohadtul nem szeretném, h Sarri megbukjon, mert az a Juve bukása lenne! Sosem írtam olyat, ami a csapatunk kárára lenne.
Ellenben igenis félek attól, h rá fogunk cseszni Sarrival, hiába nem szeretném.
Ezért lennék én rossz szurkoló, mert nem akarom megélni a bukást? Te tudod...... Vagy inkább nem.

Type-R 2019.12.02. 22:12:55

@del pipi: A mondandód próbáld meg összefoglalni inkább egy kommentbe, ne reagálj mindre egyesével! Kösz!

del pipi 2019.12.03. 04:55:11

@Type-R: Miért? Kevés a papír? Sparen sparen! Oké Főni!

del pipi 2019.12.03. 05:25:49

@Type-R: Bocs Főni! Ezt később láttam, ha nem baj reagálok erre is. @Andras74: De ha folyamatosan mondod akkor jó lesz? Ugye ez két esélyes, az egyik az hogy bejön és akkor tudod,tudjátok mondani hogy: én megmondtam! És óriás futball szakértővé léptek elő. A második hogy szét károgjuk a blogot de a végén a csapat nem veszteseket erősíti hanem megint nyerünk valamit. Na akkor van az hogy sokan majd hülyének érzik magukat, értesz? Pont olyan mint meccs közben írni a hülyeségeket(biztos nem miattam de egyre kevesebb a meccs közbeni kommentelés)és a végén látni hogy mekkora badarságot írtam. Rossz szurkoló lennél? Nem hiszem? Max az aurád egy nagy negatív jel! :)))))

Norbis85 2019.12.03. 07:04:08

@Shyr Kahn: nem konkrétan fikázni szeretném, mint írtam, próbálom az ellenszenvet is leküzdeni vele kapcsolatban, de így nem nagyon fog menni. (Ez természetesen az én problémám, nem kell egyetérteni.) Csak tényleg azt gondolom, hogy mióta itt van nálunk, a csapatjáték akadozik. Valahol ebbe "bukott" bele Allegri is, hogy nem tudott vele igazán mit kezdeni, és Sarrinak sem jelent megoldást az Ő játszatása, sőt, szerintem még nehezebb így a dolga, hogy úgy játszon a csapat, ahogy szeretné. Abban is van némi igazad, hogy Dybala és Higuain is önző olykor, bár szerintem inkább csak CR-el szemben, és ez szerintem az elmúlt időszaknak köszönhető. Dybala szinte nem is játszott a saját posztján tavaly, Pipita pedig el lett küldve. Ezeket CR érkezése nagyban befolyásolta. Még egyszer írom, hogy az, hogy nem szeretem, nem jelenti, hogy nem tartom a világ egyik legjobb játékosának, csupán a csapat iránti alázatot hiányolom belőle nagyon.

@Juventusfanatikus: Köszönöm szépen, igyekszem majd. :)

@del pipi: Neked is köszönöm, ~90%-ban egyet szoktam érteni az általad leírtakkal. (Úgy értem, az összes általam olvasott hozzászólásoddal. ) :)

Hajrá Juve!

Andras74 2019.12.03. 07:28:27

@del pipi: nekem mindegy, h kivel triplázunk, és akkor szívesen fogok hamut szórni a fejemre!

Rikoo 2019.12.03. 23:34:45

@Billy Louise: Az Inter padján ülő Conte a no.1.?

Shyr Kahn 2019.12.04. 03:49:18

@Norbis85: Nehany kerdes:
1. Honnan tudod, hogy Allegri nem tudott vele mit kezdeni? Ez teljesen legbol kapott dolog, hacsak nem voltal ott Allegri fejeben. Az elso eveben CR eleg jo volt, rekordot is allitott be az elso 10 meccsen, ha jol remlik.
2. Miert irod azt, hogy a csapatnak ugy kell jatszania, ahogy azt CR szeretne? Ez totalisan eloiteletes gondolat, de kiemelnem: csupan csak egy gondolat. Vagy talan ott vagy a mindennapjaikban? En nem latom a merkozesek alapjan, hogy ala kellene jatszania a csapatnak. Mostanaban nagyon keves passzt kap a csapattarsaktol, ami szimplan azert van, mert kevesbe eles mint altalaban. Egyaltalan nem tunik, ugy hogy ra lenne kihegyezve a dolog.
3. Mibol kovetkeztetsz arra, hogy nem eleg alazatos a csapattal szemben? Mert nem orult a cserejenek? Ugyan-ugyan... Bonu es Dybala is tiszteletlen volt Allegrivel (valojaban sokkal csunyabb modon) megsem mondta senki, hogy nem eleg alazatosak a csapattal szemben.
A problemam altalaban azokkal, akik CR-t fikazzak, hogy rendszerint az eloiteletuk szuli a rengeteg feltetelezest. Az egy dolog, hogy nem a vilag legszimpatikusabb arca Tovabba lehet ra mondani, hogy nagykepu, vagy hogy egy bajgunar, de a csapat es a munka iranti alazata joval atlag feletti.
Erdekes modon sehol sem panaszkodtak meg ra, pedig a volt csapattarsai ezt siman megtehetnek leven mar nem a Realban, vagy az MU-ban jatszik, ehhez kepest sem az edzoi, sem volt jatekostarsai soha egy rossz szot nem szoltak rola. Ebbol pedig az kovetkezik, hogy nem no a jatekostarsai fejere es nem dirigal az edzoinek.
Nem tudom ezt miert nem lehet mar vegre belatni. Azaz tudom... az ellenszenv kizokkenti az ember jozan itelokepesseget. Szerintem probaljatok objektivek maradni.
CR-nek szarul megy mostansag. Ez teny. Ez viszont nem jelent semmi rosszat sem a jellemet illetoen. Lehet hogy egy serules, de az is lehet hogy mas. A lenyeg, hogy turelmesnek kell lenni, mert O is csak emberbol van. Raadasul egy idosodo emberbol, aki az evek soran mar nem fektetkenul tud megujulni. Meglatjuk es remeljuk a legjobbakat.

venember83 2019.12.04. 05:53:23

@Billy Louise: lapozz fel egy helyesírási szótárt, plusz nem ártana egy kicsit visszavenni az arcból. Erre kapsz 1 hét fizetés nélküli szabadságot.

Norbis85 2019.12.04. 07:21:17

@Shyr Kahn: Sorrendben válaszolnék a kérdéseidre

1. Természetesen nem tudom, és ha úgy tetszik légből kapott dolog, amit írok. DE. Ez csupán a saját véleményem, nem szeretnék senkit meggyőzni, ráadásul az, hogy mit gondolok, gyakorlatilag semmi jelentősége, lévén, hogy "fotelszurkoló" vagyok.
Allegri: azért írtam, amit írtam, mert mielőtt CR megérkezett, volt egy egészen kiegyensúlyozott, CSAPAT Szinten erős csapatunk. Iszonyú kemény munkával nyertünk meccseket. Amikor CR megérkezett, kezdődött a CSAPAT SZINTEN szétesés. Nem ment úgy a játék, nem volt olyan kiegyensúlyozott. De még egyszer mondom, ez csak az, ahogy én látom. És ez nem feltétlenül CR hibája, egyszerűen nem úgy sikerült az implementálása a csapatba, hogy az abszolút pozitív hatással legyen a meccseken.

2. Itt magamtól idéznék: "és Sarrinak sem jelent megoldást az Ő játszatása, sőt, szerintem még nehezebb így a dolga, hogy úgy játsszon a csapat, ahogy szeretné. " <- Itt nem fogalmaztam egyértelműen, úgy értettem, hogy nem játszik úgy a csapat, ahogy Sarri szeretné. Mostanában valóban kevés passzt kap, és azt sem állítottam, hogy most alájátszanának, sőt, mint írtam, vannak akik kevesebbet passzolnak neki.

3. Az, hogy ne elég alázatos, azt pedig arra értettem, hogy mostanában akármennyi nyilatkozatot olvastam tőle, mindegyik róla szólt. Értem ez alatt, a "csak fontosabb meccseken szeretne játszani", most éppen ezt, vagy azt az egyéni rekordot szeretné megdönteni. A csapatról kevesebbet, sokszor semmit nem szól. Az pedig, hogy meccs közben elhagyja a stadiont, számomra szintén nem a csapat iránti alázatot jelenti. Tehát nem arra gondoltam ezzel, hogy a meccseken/edzéseken nem hajtaná ki magát, nem akarna, de ez nálam nem feltétlenül jelent alázatot. Ebben is inkább a saját céljai elérését látom, a rekordhajhászást. És amikor csapattárs lő gólt, akkor nem igazán látom rajta a felhőtlen örömöt, inkább csak a "de kár, hogy nem én lőttem ezt" arcot.
Egyébként pont az MU-nál volt arra panasz, hogy sokszor önző volt, és Ferguson ezen sokat dolgozott, hogy megértesse vele, hogy a csapat a lényeg.

Remélem így rendben vagyunk. Tényleg nem kell egyet értsünk, elfogadom, hogy Te másképp látod, és az sem kizárt, hogy jobban, de azért én tartom magam a saját véleményemhez.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3374) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4142) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása