A Genoa elleni mérkőzés

serie_a_logo_2019-20.jpgA hétközi bajnoki fordulóban a kiesés elől menekülő, a gyenge szereplés miatt a közelmúltban edzőt is váltó Genoa együttese látogat majd az Allianz Stadiumba. A Thiago Motta irányítása alá került genovai csapat a bajnoki tabella tizenhetedik helyén állva, két győzelemmel, két döntetlennel és öt vereséggel a zsebében mérheti össze erejét az olasz rekordbajnokkal.

Maurizio Sarri keretéből kimaradt az izomproblémával küszködő Miralem Pjanić, aki a Lecce elleni mérkőzésen idő előtt kényszerült elhagyni a pályát. Hozzá hasonlóan kimaradt Gonzalo Higuaín is, azonban Aaron Ramsey, Douglas Costa, valamint az előző fordulóban pihenőt kapó Cristiano Ronaldo is a csapattal készülődhet. A keretbe meghívót kapott az U23-as csapat ifjú támadója, Marco Olivieri  is.

Ugyan a jelenlegi szezon során a Genoa nem mutatott túlzottan acélos formát, az északi kikötőváros csapata hagyományosan kellemetlen ellenfél a Juventus számára, amit jól mutat, hogy a két csapat legutóbbi négy összecsapása során  a torinóiak mindössze egy alkalommal tudtak győzedelmeskedni.

A Genoa legutóbbi látogatására tavaly ősszel került sor a Juventus otthonában, s a címvédő akkor Cristiano Ronaldo révén hamar vezetést szerzett, amikor a portugál világklasszis egy kapu előtti keveredést követően juttatta a hálóba a labdát. A második félidőben a vendégcsapat Daniel Bessa fejesével egalizált, s alakította ki az 1:1-es végeredményt.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők: De Sciglio, de Ligt, Alex Sandro, Danilo, Bonucci, Rugani, Demiral

Középpályások: Khedira, Ramsey, Matuidi, Emre Can, Rabiot, Bentancur

Támadók: Ronaldo, Dybala, Douglas Costa, Cuadrado, Bernardeschi, Olivieri

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést az Digi Sport 2 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7815271290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Camoranesi90 2019.10.30. 22:51:24

Én a mai meccs alapján dybcsi ék adnám

2019.10.30. 22:52:41

Rühellem az ilyen szar büntetőket,merthogy megvolt a kontakt...semmi mást nem akart CR,csak elesni. Ettől még a fos szabály is szabály,jogos a tizi,de nem vagyok különösebben feldobódva ettől a győzelemtől.

Andras74 2019.10.30. 22:53:55

@Rikoo: borzalom. A bemákolt győzelem ellenére is.
Nem látom, h minek kellene örülni, a 3 ponton kívül....

Trieszt120506 2019.10.30. 22:54:26

ez mekkora kamu büntető volt...

sleepy8 2019.10.30. 22:54:46

Kivancsi vagyok mikor fogy ki Sarri a mákból, mert van olyan érzésem hogy akkor rendesen a nyakunkba borul a fos...

ZecH 2019.10.30. 22:55:10

MI AZ ISTEN VOLT EZ?????

piff10 2019.10.30. 22:55:16

@Nathas: mi a kérdés? Allegri alatt nem játszottunk ilyen szarul, szetesve mint Sarri alatt..

MdewC 2019.10.30. 22:55:30

MIVAAA!!!

A TERMINÁTOR MEGNYERTE NEKÜNK!!!

JUVE!

babo0410 2019.10.30. 22:55:36

Na nesztek. Még védi valaki Sarrit? Majd egy félidőt emberelőnyben játszunk, és képtelenek vagyunk nyerni? A Lecce ellen meg csak egy 11-el tudtunk nyeri? Nekem most van elegem. Ez nem, hogy javulna, de egyre gyengébb. Allegrivel is kezdtünk iszonyat gyengén, de itt meg egyre csak rosszabb lesz. Most meg emberelőnyben megint egy tizi kell a győzelemhez? A nagy támadó foci, aztán kettes sincsen a gólátlag? Nekem ne mondja senki, hogy a kp hibája, hogy a csatárok nem képesek betalálni, Sarrinak ehhez semmi köze. Kezd a türelem fogyni. Amúgy Ronci jól csinálta. Esett egy látványosat, és a játékvezető megette. Nyerünk emberelőnyben egy tizivel úgy, hogy jó ideig kettős előnyben is voltunk. Ennek a meccsnek minimum 4-1 kéne legyen ide, nem egy büntetővel nyerni. Kezd elegem lenni.
Elnézést, de pokoli ideges vagyok. A nagy "Sarriballból" semmi nem látszik eddig. Sőt!

Apuleius 2019.10.30. 22:55:39

Egészen siralmas teljesítmény és meccs volt.

Mitya10 2019.10.30. 22:55:40

CR t egèsz meccsen nem làttam majd eldönti egyedül :) De ezmellett a meccs mellett màr nem lehet elmenni rengeteg kritika nèlkül. Ruganit pedig rakjàk az U23 ba talàn ott mèg èr vmit. Khedira Matuidi borzalom most làtszik Pjanic mit szàmìt a csapatnak nincs mèg 1 ilyen emberünk kp ra. Douglas Costa meg ha egèszsèges fènyèvekkel veri Bernàt. Ennek ellenère örülök h nyertünk.

MdewC 2019.10.30. 22:56:55

Szerintem örüljünk a 3 pontnak... :D

Apuleius 2019.10.30. 22:56:58

@babo0410: "Majd egy félidőt emberelőnyben játszunk, és képtelenek vagyunk nyerni? "

Nyertünk :-)

Del Pybala 2019.10.30. 22:57:03

Berna, Benta, Khedira és Matuidi-nek a kezdő közelében sem kéne lennie.

piff10 2019.10.30. 22:57:24

@piff10: hozzateszem, szerintem.

Wizzurah 2019.10.30. 22:57:28

Jaj ne legyetek már ilyen negativak 1-1 rossz eredmény miatt... Nagyon szép focit játszottunk ma is, tele volt ötlettel a támadójátékunk.
Megkérdezem újra, mi az a sarriball? Szeretném, ha az Empolinál mutatná meg újra.

Eszméletlen fos, a vége meg egyenesen egy kabaré volt, szégyenletes.

Mitya10 2019.10.30. 22:58:34

@Apuleius: Ès a Leccèt nem vertük meg. Kèpben a gyerek mint mindig xD

Andras74 2019.10.30. 22:58:53

@sleepy8: nagyon gyorsan el kellene zavarni, mert látni sem fogunk a fostól, ha ez a tendencia marad.
Egyszerűen nem tud mit kezdeni ezekkel a játékosokkal, pedig a keret erősödött, az nyilvánvaló.

Ha Maxi alatt siralmas volt a játék, akkor ez most mi???

GGábr81 2019.10.30. 22:59:04

Lesimáztuk őket félgőzzel is. Pjankó hiánya észre sem vehető volt. Könnyű 3 pont.

ForzaJuve12 2019.10.30. 22:59:04

Az elmúlt 3 meccs alapján látszik hogy gödörben a csapat. Kíváncsi vagyok hogy Sarri hogy reagál, mert előtte biztatóak voltak a dolgok.

2019.10.30. 22:59:21

Kontakt sport,ahol egy adott területen a legapróbb kontaktot is büntetik...én védő vagyok,meg tudnék őrülni ilyenkor,annyira szánalmas ez,hogy úgy kell védekezned,hogy meg sem mozdulhatsz,mert amint hozzáérsz picit is a támadóhoz,azonnal dobni fogja magát és befújnak ellened egy,a szabályok értelmében teljesen jogos tizenegyest. Faszság,csak a vak nem látta,hogy erre utazott CR és csak azért indult arra,mert látta,hogy hol lehet elesni,plusz homorított egy akkorát,mintha minimum hat méterről a térdére repültek volna. Gusztustalan.

DegerFaCan 2019.10.30. 23:00:06

@babo0410: f@szert személyeskedsz. Nincs igazad. Sosem volt. Allegri alatt nem egy kupa/bajnoki BL meccset lazán kihagytam. Untam. Mint a vajas kenyér olyan kiszámítható. Fos. Szardarab volt minden meccsünk, kb szogletekbol rúgtunk gólokat hoztuk le egynullra. Most van meccs közben is értelme nézni. Dybala olyan amilyen talán még nem is volt, végre. De te elküldted volna. Allegri befásult, kellett új energia hogy a játékosok is szeressenek újra focizni. Látszik rajtuk H megy jön a passz megy a letámadás, izgi. Jó lesz ez. Máris sokkal jobb mint az a veretes fos amit idehanysz mint referencia. :)

Juventino86 2019.10.30. 23:00:20

Te jó ég....... Éveket öregedtem. Borzalmas volt a játék, nagyon szét volt esve a csapat. Ruganitól minél hamarabb meg kell szabadulni, de az egész csapat borzalmas volt. Rabiot meg egy igazi hülye, mindig is az volt...

De azért volt pár pozitívum is. Most még Berna is viszonylag jó volt a második félidőben, legalább próbálkozott. Cuadrado volt talán a legjobb, jól jöttek be a labdák jobbról, a lesgólnál csak pici hiányzott. Ronaldo el volt tűnve az egész meccsen, de az utolsó percek megmutatták, hogy hatalmas szükség van rá. Kiharcolta, belőtte. Costa is jól szállt be.

Örülök a győzelemnek, de a mutatott játék csalódást keltett. Teljesen szétesett a csapatjáték, sürgősen tenni kell valamit. Forza Juve!

Andras74 2019.10.30. 23:02:02

@piff10: ennyire össze-vissza, fejvesztve, bepánikolva, befosva nem játszottunk Maxi alatt, az biztos.

Nem az a baj akkor sem, h elküldték, hanem az, h egy ilyen szerencsétlent hoztak helyette!

DegerFaCan 2019.10.30. 23:02:37

@babo0410: szoptad rugani f@szat is folyamatosan hogy adjuk meg a lehetőséget neki. Tessék itt van ez a szerencsés... Már az Inter kupameccs óta utálom ezt a nyamnyila gyereket. Csak mert olasz balf@sz és még felvesz egy rózsaszín bvzicipőt. Egy kemény legenynek jól állhat de akiről az a benyomás H fosos az tudjon már róla és ne rontsa a helyzetet...

GGábr81 2019.10.30. 23:02:52

@babo0410: nagyon keményen be lehetsz állva. A drog az rossz! Naggyábol semmi sem igaz abból amit írtál. Holnap józanul fuss neki mégegyszer.

Andras74 2019.10.30. 23:03:38

@babo0410: hogyne látszana!
Látszik, h szart sem ér!

The king of alibis 2019.10.30. 23:03:46

Borzalmas ez a középpálya
Pjanicon és Canon kívül szívem szerint az összeset elzavarnám
Hol van már az MVPP....

Camoranesi90 2019.10.30. 23:04:02

Pár záró gondolat, semmi új...

Ilyen meccseken időben megye1ben is tudtuk anno hogy csúszik a labda, lőni kell, messziről. Lehetőleg kapus előtt lepattanva.

Passzolni meg pont ezer nem jó mert átvétel nem egy mozdulat, minimum 2 és a lendület/előnyös helyzet elfogy.

Pjanic nélkül nincs kreatív kozeppalya, csak ha dybcsi hátra jön, ilyen forma ronaldo mellett akkor még csatarunk nincs.

Továbbra is tartom amit év elején mondtam. Ha valaki trónt akar fosztani, idén van rá esélye.

juve28adam 2019.10.30. 23:04:09

Rengeteg piros volt ebben a fordulóban. A Roma korai emberhátrányba került Udine ellen és mégis vert 4-et nekik. :D

piff10 2019.10.30. 23:04:47

@Andras74: igen erre gondoltam, ezt szerettem volna kifejezni. Úgy kapkodunk, hogy az hihetetlen. Olyan passzokban vannak hibák, amik megyei szinten is cikik..kurva idegesítő..

Andras74 2019.10.30. 23:05:10

@Apuleius: nehéz visszaemlékezni ennyire gyenge teljesítményre! Del Neri már rég volt.....

Andras74 2019.10.30. 23:07:35

@GGábr81: ilyen könnyű legyen reggel Sarri széklete!

Camoranesi90 2019.10.30. 23:10:04

Mondjuk nagy lenne ha rabiot tényleg be tudnánk vonni egy Tottenhames játékos cserébe. Párizsban sem volt sem megfontolt sem okos, de mikor ment neki sugárzott belőle az erő és a magabiztosság. Itt meg olyan minden mozdulata mintha felne, hogy ez az utolsó utáni lehetőség.

Andras74 2019.10.30. 23:10:09

@DegerFaCan: izgi, az biztos.....
Tényleg erre vágytál?
Nem az a nagyobb baj, h Maxi ment, hanem az, h Sarri jött!

ForzaJuve12 2019.10.30. 23:12:46

Amúgy nem tudom hogy vagytok vele, piros lap ide, vagy oda ma nekem kellemes csalódás volt Rabiot.

JuventusFanatikus 2019.10.30. 23:13:15

@fire06: Most minden kommenteddel egyetértek, ami a CR-es részhez tartozik.

Andras74 2019.10.30. 23:14:01

@Bodnar Daniel: egyéb, pozitív észrevétel a meccsről???

Juventino86 2019.10.30. 23:14:06

@Andras74: Hááát figyu fura kérdés ez... Maxit imádtam, de kiégett nálunk, ment. De ez a keret talán pont az ő játékának kedvezne. Ezt már sosem tudjuk meg. :)

JuventusFanatikus 2019.10.30. 23:15:12

@ForzaJuve12: Túlpörgött a srác. Ha nincs az a piros, akkor a legjobb csereemberünk lett volna. Ramseyt azért remélem elverik meccs után (le ne sérüljön!), bűn rossz volt, de Costa sem hozta a várva várt áttörést.

rabsic02 2019.10.30. 23:15:21

Sarri taktikája ellen senki nem akar igazán focizni, mindenki bekkel. Jelenleg ezek a Juve játékosai,
Akinek nem tetszik nézzen Pool vagy City meccset.
Ami igazán tetszik, az a győzni akarás és iszonyatos hajtás. Alapszabály, az a csapat kap tizit általában, aki támad. Megye kettes okosok osztják az észt???!!!
Forza Juve!!!

piff10 2019.10.30. 23:15:31

@Bodnar Daniel: ez igaz. A kevesebb néha több.

Andras74 2019.10.30. 23:17:26

@Juventino86: ugyanezt írtam az előző fordulók valamelyikén. Ez a keret pont olyan, aminél jobban illőt nem lehetne Maxinak összerakni.

GGábr81 2019.10.30. 23:22:54

Ezt a sok rinyálást... Allegrinél szar volt a játék, de elfogadtuk, hogy a győzelem az egyetlen ami számít, szállította az serlegeket. Na most szerencsétlen malbi man még nem kapott ki, de nála ez sem számít. Most is egy győztecs meccs után szedik ízekre. A győzelmet is meg kell már magyarázni?
Egy ilyen kiharcolt, kiszenvedett, meg sem érdemelt, ronda győzelem tud nagyon értékes lenni és lendületet adni. Mindenkinél lesz gödör. Mi a gödörben pontokat gyűjtünk, meccseket nyerünk. Ez egy erős csapat igazi ismérve. 3 pont pipa koncentráljunk a kövire, van hova javulni. (Rugó a nullánál is gyengébb sajnos)

Ludens71 2019.10.30. 23:25:42

Amit én gondnak látok, az néhány játékos totális alkalmatlansága a rövid passzos, sok üresbe futásos játékra illetve a teljes ritmustalanság. Nincs iram, nem jár gyorsan a labda és a labda nélküli elmozgás kevés és lassú. A helyzetek még ettől függetlenül is megvoltak, de amit máskor csukott szemmel is belőtt vagy befejelt volna pl. Ronaldo, azt most kihagyta. (Aztán mégis megvillant a végén...)Kevesen játszottak jól a csapatból. Amin sürgősen változtatni kell, az az iram, mert ha ilyen senior tempóban nyomjuk, akkor bírni fogják erővel a tömörülő védekezést játszó csapatok a bekkelést. Szét kell zilálni sebességgel és technikás megoldásokkal az ellenfeleket, nem pedig elhitetni velük, hogy van keresnivalójuk. Nem tudom, miért ennyire dekoncentráltak jó páran? Fel kell pörögni mentálisan is, és nem a végén kell elkezdeni kapkodni, meg hajtani. Remélem, hamarosan egy gyors, gördülékeny, egyéni szép megoldásokkal is operáló játék szemtanúi lehetünk! Jót tenne az idegeimnek!

Andras74 2019.10.30. 23:26:25

@GGábr81: legyen igazad!

Szurkolok Sarrinak, mert most ő az edzőnk, és az a csapat érdeke, h vele nyerjen.
De nem sikerült megkedvelnem......

Rocky80 2019.10.30. 23:28:40

Kíváncsi vagyok Pipi bátyám meccsértékelőjére. Tessék, szoros meccs, 2-1, jogos a siránkozás vagy sem?

Egészen gyalázatos, hogy a kiesés elől menekülő ellenfelek ellen 4 pontot és szánalmas játékot tudunk felmutatni úgy, hogy ezen a meccsen egyértelmű bírói segítséget kaptunk.

Lehengerlő támadó focit várok ha már elküldték Allegrit és megerősítették a csapatot, helyette megkaptuk ezt.

Nyilván nem azonnal várom, de a kicsiket agyon kellene csapni így is.

Minden meccsen gólt kapunk szinte. Emlékeztek a Napoli meg az Atletico meccsekre?
Páran már akkor mondták hogy jó hogy látványos meg szórakoztató a meccs, de nem kaphatunk ennyi gólt meg nem hagyhatjuk hogy így visszajöjjenek ellenünk a meccsbe. Le lettek hurrogva hogy végre jó nézni a meccseinket.

Most már az rúg nekünk aki akar. És ezek kiscsapatok!

Otthon sem tudunk a kicsik ellen magabiztosak és eredményesek lenni.
Szerintem előrébb kellene tartanunk.

Andras74 2019.10.30. 23:28:46

Reménykedjünk, h jobb lesz!

Jó éjt mindenkinek!

ForzaJuve12 2019.10.30. 23:29:40

@JuventusFanatikus: Mind2, de különösen Costa sokat hagyott ki, tőle semmit sem vártam, Ramsey remélhetőleg már tud kezdeni a hétvégén és jobb lesz. Rabiot pedig ha kicsit lehiggad és hozzá ezt a teljesítményt akkor nagy erőssége lesz a csapatnak.

Sztovicska 2019.10.30. 23:31:38

Továbbra is azt mondom hogy számomra élvezet nézni hogy végre támadunk. Sarri érkezése nekem óriási pozitívum. De ennek ki kell még forrnia. Ennyi

Juventino86 2019.10.30. 23:32:48

@Andras74: Pontosan! Ez a keret Maxinak nagyon jó lenne. De reméljük, hogy Sarri is kihozza a maximumot a keretből. Az eredmények jók eddig, bár többször is nagy mázlival nyertünk. De amíg nyerünk, végül is mindegy. :)

Bodnar Daniel 2019.10.30. 23:34:15

@Andras74: Rabiot jól tolta a pirosig. Berna mutatott életjeleket. Dybala tartja jó formáját. Hamarabb leküldték Khedirát és Matyit mint általában. Ramsey egészségesen előrelépést jelent csapatszinten. Koszta János visszatért. Végleg rájöttünk, hogy Rugani valóban szar.

Az Genoa is az ő balfasz belépője miatt jött ránk nagyon a balfasz góljukkal együtt.

És ebből az is kiderült, hogy Chiello kiesését szopogatjuk folyamatosan főleg befelé.

Akármennyire is rajta volt Rugani, hogy megverjük magunkat, hajtottunk a végéig, mégha nem is űrfocival. Volt grinta. És akármennyire fosul is tud még ez kinézni, ebben a meccsben is több akarat volt mint az elmúlt két évben.

Engem nem vág földhöz, ha van szar periódusa a csapatnak. Az mindig is volt, van, lesz bárki legyen az edző. Csak az érdektelenség tud felbaszni. Az meg most nincs Sarrival. Tehát örülök. Mert ha van érdeke a csapatnak hajtani, akkor abból még lehet fejlődés. A mélyzuhanást pont az edzőváltással állították meg. Mert abból az érdektelen hígfosból csak lefelé vezetett az út. Mindamellett, hogy Allegri jobb edző Sarrinál szerintem.

Senki nem akart annál többet szerintem az elmúlt évek során, csak azt hogy ne az legyen ami az elmúlt évek során volt. A vezetőség meglépte, és minden tiszteletem az övék. Senki ne mondja, hogy tisztán látszódott milyen másik utat kéne járni, pláne meg, hogy kivel... Nincs változás sérülés nélkül. És azért valljuk be, annyira azért nem is fáj vezetni az összes kiírást ezzel a dél olasz sutyerákkal. :D

Rocky80 2019.10.30. 23:38:10

1. Sürgősen ki kell találni hogy mi van ha nincs Pjanic.

2. Sandro pihentetését szintén.

3. Valahogy van egy olyan érzésem hogy kurva nagy mák hogy így állunk veretlenül eddig. Egyáltalán nem keltjük verhetetlen és magabiztos csapat benyomását. Ötlettelenek vagyunk a kicsik ellen valamint hazai pályán is; azt meg el sem tudom képzelni hogy meg tudnánk-e fordítani egy meccset vesztes állásból például.

4. pozitívumok: Sandro, Cuad, Dybala, Higu, Bonu, De Ligt fejlődése, illetve hogy veretlen a csapat pedig gyatra az utóbbi pár meccs.

GGábr81 2019.10.30. 23:42:24

@Bodnar Daniel: ez így korrekt amit írsz. +++

Rikoo 2019.10.30. 23:45:56

Amúgy azt is nagyon rossz látni, hogy Sarri mennyire nem tud belenyúlni a meccsekbe. Egyszerűen nincs alternatívája akkor, ha nem megy a csapatnak, illetve ha az ellenfél megtalálta az ellenszerét a taktikájának.
Allegri szinte minden esetben kitudott valamit találni, Sarri az egész edzői tevékenysége alatt nem volt képes erre. Nem túl szép jövő.

gomorra21 2019.10.30. 23:49:52

@GGábr81: +1 igazad van.

Amúgy ez a Genoa semmivel nem rosszabb, mint a tavalyi. Nem jól jött ki nekik a lépés, ezért vannak olyan mélyen, de Motta adott nekik egy jó kis lendületet. Allegri tavaly az oda-visszavágón begyűjtött a Genoa ellen 1 pontot a 6-ból. Ahhoz képest a 3-ból 3 egészen korrekt. Chiellini és Pjanic tavaly is a legnagyobb alapemberek voltak. Nélkülük nem könnyű. Igazából még mindig egy karizmatikus játékos hiányzik a középpályáról Pjanic mellé (az ilyen meccseken helyette).

Bodnar Daniel 2019.10.31. 00:05:26

@Rikoo: Őőő.... Kérem kapcsolja ki!

Eddig ez az ember, csak jól nyúlt bele meccsbe. Vagy, ha nem is tökéletesen de mindig időben.

Mondjuk ezt úgy is nézhetjük, hogy mindig szarul rakja fel a kezdőt, (Khedira szerepeltetése ugyanis évek óta durvább jelenség mint egy X akta) hogy valamelyest közelítsen a véleményünk.

Mert az az igazság, hogy neki csak a formaingadozásokat kell posztra ballanszolnia. Vagy váltani 4-3-3-ra, vagy onnan vissza ha úgy van sérülés.

Ezt a keretet azért nem kell annyira okosba pakolgatni, mint az Allegri érában. Főleg így, hogy annál is mélyebbre sikeredett mint kellett volna... :D

Pont az előbb említettek miatt nem félek Sarritól. Bár én bízok abban, hogy van szofisztikált énje thc rágcsálónak. De ha nincs azt sem tudjuk megszopni.

Ezért nem bántam volna Zidane-t sem, mondjuk ő még Sarrihoz képest sem bizonyított lófaszt sem. Persze egy majd 10 év alatt finomra hangolt Real kispadjára ült melegedni. Tökre, mint Valverde a Barca-nál. Pályakellék.

(Bocs, ha valakit megsértettem)

dobor norbert 2019.10.31. 00:07:23

Pipikém!
Csak jelzem,hh a félidőig 35hozzászólás volt. Most meg200. Na erre varjál gombot!
A lényeg,h nyertünk!
Várom a wc-s elemzést!
Csákány! Akarom mondani: csavar!

babo0410 2019.10.31. 00:37:37

@Apuleius: Na igen, azt még a tizi előtt fogalmaztam meg. Ja és a Lecce ellen se nyertünk, még egy elírás. :D
De ettől még gyenge volt. Köszönjük meg Ronaldonak, hogy ennyire kitanulta a kamueséseket, így meg tudja etetni a bírókat. Ma enélkül a műesés nélkül akkora blama ért volna minket! És az a vicc, hogy a pocsék formában lévő Roma meg emberhátrányban is meg tudta verni az Udinese-t, mi meg a legtöbb gólt kapó Genoának képtelenek vagyunk berámolni legalább három gólt?
@Mitya10: Te meg egy hatalmas..., mint mindig. Ha csak ilyeneket tudsz benyögni, inkább maradj csendben.
Egyébként mily érdekes. Korábban le mertem írni, hogy a Sarriball sehol, nem látom mit akar Sarri játszatni, eddig még nem jobb, mint Allegri alatt, nekem eddig nem tetszik, hülye voltam. Ha leírtam, hogy én nem bízok Sarriban, hülye voltam. Most meg a kommentek másról se szólnak, csak nézhetetlen, gyenge, Sarrit kinevezni kár volt, stb. Hogy is van ez?
@DegerFaCan: Kit küldtem volna el? Dybalát biztosan nem. Nekem személyes kedvencem, és én őt tavaly is védtem. Sose kételkedtem a képességeiben, sőt nekem a tavalyi játéka is tetszett, hiszen ott nem a gólszerzés volt a feladata.
Allgeri alatt legalább megnyertük az ilyen meccseket nagyobb százalékban, és nem kamutizikkel. Lehet nem voltak látványosak a meccsek, de nem volt az az érzésem, hogy nem fogunk napestig se betalálni. De ha neked ez jobban tetszik...
Ja és Ruganihoz. Kapott megint egy meccset. Az önbizalma nullán lehet. Ha folyamatosan kapná a meccseket, és hibázna, gyenge lenne, megérteném a véleményedet. De kérdem én, neked vajon milyen önbizalmad lenne, ha végre azt hinnéd eljött az időd, és akkor 70 millióért igazolnak eléd valakit. És mikor kiesik Chiellini, te akkor is csak padozol. Szerintem Rugani lehetne egy jó védő, de ahhoz folyamatos játék kellene. Én is azt mondom el kéne adni, mert a padozással teljesen le lett rombolva önbizalmilag.
@GGábr81: Mesélj mi nem igaz? Mert így csak egy köpködés lett. Oké, hülyeséget írtam, a Lecce ellen csak X-re futotta. Amúgy mi nem igaz azon kívül? Nem volt gyenge a meccs? Te látod a Sarribalt? Vagy mi nem igaz?
Amúgy pont azért vagyunk elégedetlenek, mert tavaly Allegrinél is nézhetetlen volt sok meccs (én se mindet élveztem), de ott legalább tudtuk, hogy meglesz. Most meg? Nyertünk, de hogyan? A legtöbb gólt kapó Genoa ellen emberelőnyben egy utolsó utáni pillanatban bemakkolt kamutizivel. Ez a gond. Mert nem is érdekelne, ha nem azt látnám, hogy esztelenül megyünk előre, aztán kapjuk a gólokat. Pont Sarri játékából semmit nem látok. És még csak nem is látványosak a meccseink. Emellett még kezdeni se nagyon tudunk mit az ellenféllel. És egy gól híján meccs/kapott gól az átlagunk. Utoljára az inter ellen tetszett a játékunk. Azóta csak a győzelem aminek örülök, habár legutóbb még az se volt meg.
@Andras74: Ja igaz. Sajnos. :(
@rabsic02: Én pont a győzni akarást, és a nagy hajtást nem láttam. És egyébiránt azt a nagy Genoa bekkelést se. Amúgy Allegri vagy Conte idején nem bekkeletek ellenünk? Conte ugyanúgy állandóan a kapujuk elé szorította az ellenfeleket, ahogy Sarri is. Allegrinél más volt, ott néha hagytuk őket feljebb jönni. És ahogy Allegri is rengetegszer elmondat, az volt a bajunk Allegri alatt, hogy túl hamar visszaálltunk, még mielőtt a meccseinket lezártuk volna két-három gólos vezetéssel.
De szurkolok Sarrinak, hogy összeálljon. Ő az edző, most neki kell nyernie. De úgy sajnos nem megy, hogy egész meccsen csak jegyzetel, és mikor kéne, nem megy le a pálya szélére, és nem hajtja a srácokat. De bízom benne, hogy belejönnek, és a végén nekem kell majd elnézést kérnem. Ha máshogy nem megy, akkor igazoljunk a kp-re a télen kreatív játékosokat. Mert ez így necces lesz, ha nem javul. FORZA SARRI!

west30 2019.10.31. 01:41:27

Szamomra az erthetetlen,hogy egy olyan klubnal ahol szazmilliok vannak jatekosokra,hogy a fenebe lehetseges az,hogy a kezdobe kerul a Matuidi,Rugani,Khedira,Bernardeschi negyes,raadasul egyszerre.

del pipi 2019.10.31. 05:31:19

@dobor norbert: Csákány Csavar! Semmi kül nem történt, erre számítottam! :) @babo0410: Figyelj! Neked csak annyit a kiakadásaidra hogy minden meccs más, nem tudod mindig előre fejben eldönteni hogy mi lesz, és ez egy ilyen meccs volt. @Andras74: Nekem sem mindig minden tetszik amit látok, de fröcsögés helyett türelmesen végignézem a meccset és próbálom megérteni mi is történt. Most viccesen elmondom mire jöttem rá: először arra hogy valószínű hogy 1 évvel fiatalabb vagy mint én és rosszabb a memóriád, ugyanis a tavalyi évben csak szarabbul játszottunk, és hogy tegnap este már majdnem hazaértél, ugyanis már már Allegri fociját idéző meccsen vagyunk túl csak az a probléma hogy a labdatartási mutatók és a kapura lövési mutatók egy nüansznyival jobbak, de tényleg csak egy nüansznyival! :)))@Bodnar Daniel: +1000000! @Rikoo: Akkor ne nézd a meccseket, hagyd a faxba! @Rocky80: A látottak alapján lehetne jogos is csak itt az a bajom hogy sokan utaznak arra hogy valami rossz történjen és lehessen egy picit partizánkodni. Rockykém csak azt tudom neked is mondani: minden meccs más, Ja és még mindig veretlenül elsők vagyunk.

Alex8610 2019.10.31. 06:41:57

A tegnapi fostengerbe mar nem akartam beleirni meg talan paran mar lenyugodtak mara.En ev elejen azzal kezdtem hogy nalam az tokeletesen megfelel ha tavaszra versenyben leszunk a scudettoert es a BL csoportbol is tovabb bukdacsolunk.En Sarri jatekat is ekkora de inkabb jovore varom,lehet en vagyok turelmes.Azt ne felejtsuk el hogy ezek a sracok evekig mas felfogasban jatszottak,vannak olyan beidegzodesek amit nem egyszeru elengedni.Sarri.probalja formalni a csapatot a sajat kepere de ez idobe telik es benne van 1-2 botlas kockazata is de ha nem valtozna semmi akkor meg az lenne a baj.Nem vagyok szakerto de en ugy latom hogy pozitiv iranyban indultak el a dolgok.A jatekosokon is latszik hogy fekszik nekik ez a stilus Dybala ugy tolja ujra ahogy egy 10eshez illik Sandro,Pjanic,Cuadrado,Costa,Higuain,Ronaldo elvezik a focit es hatekonyabbak.Szamomra a meccsek is elvezetesebbek van egy valag helyzetunk azon kell dolgozni hogy ezek nagy resze golokban is megmutatkozzon.Nem veszek elo most olyan jatekosokat akik kilognak a sorbol mert itt mar ez tul lett tagyalva .Reszemrol annyi hogy lehet szentsegtores de januarban hoznam Pogbat nyaron pedig Icardit.Szerintem veluk lenne teljes a keret.

Alex8610 2019.10.31. 06:45:38

@Alex8610: Ja meg annyi hogy attol tartottam Sarri kapcsan hogy meccs kozben keptelen lesz valtoztatni ha ugy adodik.De ugy nez ki ezzel sem lesz baj mert ahogy pl az inter elleni ugy tobb meccsen bizonyitotta hogy nemcsak nezoje a merkozeseknek.

MdewC 2019.10.31. 07:47:57

@del pipi: Roncsi végül beb@szta, azt kihagytad. :P :)))

epaska 2019.10.31. 10:11:24

Károgni lehet, de teljesen értelmetlen. Látszik a változás a játékunkon. Olyan sebességben focizunk, mint amilyet Allegri alatt csak álmodni mertünk, olyan összjátékokat látni amit Allegri alatt sohasem, van akarat a csapatban ráadásul most legalább megvannak a helyzeteink nem kaput eltaláló lövés nélkül játszunk le félidőket.
Inkább nézem ezt 100x mint Allegri híg fos játékát. Élveztem a meccset!
Forza Juve!

Rikoo 2019.10.31. 12:18:05

@Bodnar Daniel: Az, hogy posztra cserél nem nagy változás, azt bárki megtudja csinálni.

Andras74 2019.10.31. 12:30:25

@epaska: irigyellek, hogy élvezni tudtad! Engem szétb......ott az ideg!

Mitya10 2019.10.31. 13:11:05

@babo0410: Na igen te .... nem nekem kell 600 kritikàra vàlaszolnom mint neked. Eszmèletlen vak gyerek vagy :D Kàr volt megszületned főleg kàr volt erre a blogra lelned. Azòta utàlod Sarrit miòta megtudtad h ő lesz az edző ìgy senkit 1 dekàt nem èrdekel a szaros kis vèlemènyed amit megsùgol az emberek java rèsze itt csak azèrt olvas el mert neked vannak a leghitvànyabb iromànyaid :) Nincs bejegyzès ahol ne szemèlyeskednèl igazàbòl ha èn lennèk az admin te màr règ nem lennèl itt :) Te ìrtad 1000x Allegri fos jàtèka alatt h nem kötelező nèzni hàt tudod neked sem muszàj :) Sarriball vagu sem a jàtèkunk jobb,gyorsabb, passzhatèkonyabb stb... arròl meg nem Sarri tehet h ellenünk mindenki jòformàn csak vèdekezik ès kontràkra èpìt. Èn is leìrtam h tegnap mindenki szar volt de mèg mindig jobban èlvezem a meccseket mint az elmùlt 2 èvben. Buta vagy ezen itt senki nem tud màr segìteni abban segìtenèl a legtöbbet ha csak a meccsekről ìrnàl ès nem arròl h mindenki milyen hülye bezzeg te a perfect...

GGábr81 2019.10.31. 15:03:20

@babo0410: Három dolog nem igaz:
1) "Majd egy félidőt emberelőnyben játszunk, és képtelenek vagyunk nyerni?" - nyertünk
2) "A Lecce ellen meg csak egy 11-el tudtunk nyeri?" - nem nyertünk
3) "... jó ideig kettős előnyben is voltunk." - nem voltunk, a padról állítottak ki még egy játékost.
A többi része felháborodott hőzöngés.
Ennyi téves elírásból csak arra tudtam gondolni, hogy részeg vagy. Komolyan jóindulatból írtam, hogy másnap józanul gondold át.

del pipi 2019.10.31. 15:25:47

Na ne viccelj már @Rikoo: ! Te is? @epaska: Nagyjából erről szólt a mondandóm, csak az úriemberek elfelejtették hogy Allegri utolsó évében (mert nálam az első 4 rendben volt!) a labda sem volt nagyon nálunk, és kapura is csak levelezőn lőttünk. Jó talán én nem élveztem annyira a sok hiba miatt, de ez pedig az ellenfelet dicséri. Viszont az a rossz hírem a fanyalgóknak hogy nem kell már olyan sokat várni hogy a 2:1-ből 4:1-gyek legyenek és akkor akik tényleg a csapatnak drukkolnak meg lesz a katarzis, akiknek meg az jelenti a katarzist ha rosszabb meccset játszik a csapat és jöhetnek szarfejkedni a blogra....na akkor lesz hogy a kommentek száma megáll 58-nál! Vicces lesz!

del pipi 2019.10.31. 15:43:11

@MdewC: Figyelj Gyuszikám! Megpróbálom összefoglalni az érzéseimet Ronaldoval kapcsolatban. Először is én nem fanyalgok a büntető miatt, hogy milyen körülmények között kaptuk, mert én örültem hogy ha tizivel is de nyertünk. Nekem nem feltétlen szimpi ha valaki dobja magát, én személy szerint addig vittem a ZS-t amíg le nem mészároltak de nem színészkedtem, viszont most kellet ez a kis rutinos rókáskodás. De azt tudnod kell még hogy a fociban vannak megíratlan szabályok, mégpedig az hogy az semmiféleképpen nem rúghat tizit aki láthatóan szar formában futballozik. Szóval tegnap bennem megfordult hogy Roni nem rúgja be, de hála istennek...

JuventusFanatikus 2019.10.31. 17:01:11

@Rikoo: De az nem mindegy, hogy kit cserél be, és kit hoz le, még ha posztra is történik a csere, az is sokat lendíthet a csapaton. Eddig Sarri csillagos ötöst érdemel cserékből.

Rocky80 2019.10.31. 18:07:46

@del pipi: Az a baj hogy Dybi a második rúgó, aztán már többet kihagyott fontos meccseken.
CR meg erről híres hogy fontos pillanatban is helyén van a szíve (vagy mittudomén mi kell ilyenkor).

Abban meg nincs igazad hogy mi csak azért jövünk hogy károgjunk.

Azért jövünk hogy más nézőpont is legyen! Inkább @Rikoo: -val értek egyet: azért jobbak a meccsek mert mindig kapunk egyet és muszáj mennünk...

De nyilván várjuk mi is a 4-1-eket csak nem biztos hogy lesz...

Csak nézzünk meg más csapatokat: a Bayern idegenben a Tottenhamnek vágott hetet, az Atalanta szintúgy, a Roma emberhátrányban négyet, Pool tegnap este az Arsenalnak ötöt; mi meg Lecce 0-0 meg Genoa 2-1, de az is hogy... Egy ilyen játékosállománnyal kis csapatok ellen.
Ezt is lásd már kérlek! Mi is ilyen eredményeket szeretnénk ha már Sarriballra meg támadófocira szavazott a vezetőség!

Andras74 2019.10.31. 18:24:21

@del pipi: Ha 4-et lövünk, akkor majd a meccset nézzük! De a tegnapi (is) sírnivaló és borzalmas volt!

babo0410 2019.10.31. 18:24:22

@GGábr81: Jó igazad van. A meccset teljesen elfeledtem, későn jutott eszembe, és dolgoztam, így csak a 60. perctől láttam, és a flashscore.co.uk azt írta, hogy kettős kiállítás, meccs közben még nem láttam, hogy Marchettit a padról szórták ki.
A képtelenek vagyunk nyernit javítanom kellett volna, egy mondatban írtam le, még a büntető előtt, és gépelés közben jött a büntető.
A többi igaz kissé durva, de tényleg kezd elegem lenni abból, hogy Sarri lassan fél éve az edzőnk, és csak ugyanazokat a hülyeségeket követjük el, mint Allegri idején. A játékunk is hasonlóan gyenge, mint tavaly, és tulajdonképpen a nagy Sarri féle támadó fociból nem látok semmit. Ja és rengeteg gólt kapunk, amire nem tudunk kellőképpen reagálni. És a legtöbb gólt kapó Genoa ellen előnyben szenvedünk? Volt fél órás előnyünk, amit nem tudtunk kihasználni. A Roma meg hátrányban is 4-et vert. De a Lazio is nyerni tudott előnyben, és nem egy utolsó pillanatos homorítással. Én kezdek egyre csalódottabb lenni, és sajnos Sarri eddig azt igazolta, hogy nincs más ötlete, egy taktikája van, azt erőlteti, ha nem megy, nekünk annyi. Nem lett volna szabad ilyen drasztikusan teljesen mást játszanunk, mert jelenleg a csapat még nem igazán tudja ezt. És az a baj, hogy Sarri tök ugyanazt mondja minden meccs után, amit Allegri is hangsúlyozott. Nem látom az előrelépést. Pedig voltak bíztató jelek, de mióta a válogatott szünetről visszajöttünk, mintha egy varázsütésre minden elillant volna. Pedig az inter elleni meccs már kifejezetten tetszett. Sajnos az csak egy volt.
Én bízom benne, hogy Sarri tudja mit csinál, mert ha nem javulunk, akkor nagy bajban leszünk. Idén az inter nagyon a nyomunkban van, és félek, hogy ha ez a gödör csak mélyül nálunk, akkor idén az inter bajnok lesz. Ezért kéne Sarrinak végre összerántania a csapatot. Nagyon szurkolok neki.

del pipi 2019.10.31. 18:32:22

@Rocky80: Barátom Dybala meccsek óta a csapat legjobbja , ezért kérlek hülyeséget ne írjál már. Ha neked az esik jól hogy a Rikooval érts egyet hát tegyed, igen sok badarságot tud mondani, nagyon ritkán értek vele egyet. Ha akarod nézd a másik csapatokat ez is a te dolgod, én azt mondom hogy a csapat elkezdi kihasználni a helyzeteit akkor minimum 4-et rúgunk. Csak az utolsó három meccset gondold végig, normális esetben mind a három meccsen 4-rúgunk. És még a károgásról, nekem olyan ez mint valami brazil tv sorozat tiszta bárgyú! Ja és Roni akinek mindig helyén van a szíve, tegnap amikor az egész meccsen a gödörben volt akkor is a helyén volt a szíve, nem igaz?

del pipi 2019.10.31. 18:35:56

@Andras74: Tudod ez a különbség köztünk, én tavaly is végig néztem a kedvenc trénered vezette Juventust, utána az asszony simán kivallatott, de végig néztem, és nem a blogon szórtam szét a butaságokat frutti helyett. Érted hogy mire hajazok?

JuventusFanatikus 2019.10.31. 18:45:55

@Rocky80: A Lecce elleni meccs még mindig 1-1 lett, Kolléga:P

Rocky80 2019.10.31. 18:56:23

@JuventusFanatikus: lehet elírtam de nem az a lényeg!

Miért, egy Lecce ellen jó az 1-1?

Írjatok már rám ha vessző hiba van akkor is!...

Rocky80 2019.10.31. 19:03:15

@del pipi: ki írta hogy Dybala nem játszik jól meccsek óta? Én azt írtam hogy ilyen fontos tiziket nem bíznék rá!

Egyébként mégis az egész meccsen szar Ronaldo rúgta be, vagy nem?

Amikor ő gödörben van, akkor is oda lehet ilyenhez állítani, meg bármelyik pillanatban benne van a gól, ha rosszul játszik, ha nem.

Én csak arra próbáltalak rávezetni hogy érts meg más véleményt is. Kár volt, nem lesz több ilyen.

Jó szurkolást!

JuventusFanatikus 2019.10.31. 19:05:07

@Rocky80: Nem igazán mindegy, mert az is a rinya tárgya, hogy minden világtalan csapat gólt lő nekünk. Most nem igazán tudom, hogy Te is ezt nehezményezed-e, mert annyi hülyeségen kellett átverekednem magam, hogy én már nem tudom, hogy ki mit írt. Helyesen kell írni a dolgokat, és akkor nem jönnek a hozzám hasonló okoskodók, és akkor nincs sértődés se.

Rikoo 2019.10.31. 19:09:54

@JuventusFanatikus: Túl sok választása nem is volt eddig. Az eredménykényszer miatt folyamatosan olyan helyzetben van, hogy támadni képes játékosokat kell behoznia.
Nagyon más ezt látni, mint Allegrinél aki mindenre fel volt készülve, még arra is, hogy 3 gólos hátrányból fordítson a csapat. Pont a napokban néztem, hogy már a Milannál is képes volt visszajönni óriási hátrányból.
Londonban kikaptak 3-0-ra az Arsenaltól, a visszavágón Milánóban 4-0-ra nyert az a Milan amelyik tele volt közepes képességű olasszal és az Arsenal sokkal erősebb volt egyénileg, kivéve Ibra.
De annyi meccset lehetne sorolni, nekem nagyon emlékezetes az is, mikor a Tottenham ellen nyertünk Londonban, egy olyan meccsen ahol óriási különbség volt a két csapat között és két szélső védő cserével váltott taktikát Allegri és széthúzta a mezőnyt, ezáltal megváltoztatta a meccs forgatókönyvét. Taktikai zseni, na mind1. Sz@r látni, hogy egy gyengébb taktikus ül a padon és nem jön a várva várt szép játék és a gólok sem + még a védekezés is romokban.

Rikoo 2019.10.31. 19:13:36

@del pipi: Én sem szólok be a Te kommentjeidre, pedig totál szemellenzővel nézel előre, mint a lovak. Allegrivel minden sz@r volt, Sarrival minden jó. Nagy lóf@szt. Ugyanaz a szétesett sz@r van most is, mint tavaly. A vezetőség is megérdemli mindazt amit lát. Jó látni Agnelli és Nedved duli-fuli fejét a lelátón, egyék meg amit főztek.

JuventusFanatikus 2019.10.31. 19:17:40

@Rikoo: Majd mikor olyan helyzet lesz, akkor megnézzük, hogy Sarri mit tud, addig az ilyesfajta hasonlítgatásoknak még nincs értelme.

Rocky80 2019.10.31. 19:56:48

@JuventusFanatikus: veled nem lesz sértődés. ;-)

A kapott gólok is, a szenvedés a kiscsapatok ellen, meg az hogy nincs szép támadófoci a kicsik ellen sem. Kb. ezek.

del pipi 2019.10.31. 20:02:37

@Rikoo: Barátocskám az én szemellenzőm az maximum a Juventus felé igaz, ha elolvasnád amit írok akkor tudhatod hogy Allegri első 4 éve nálam nagyon rendben volt, többször is hangsúlyoztam. De hagyjuk már a nosztalgiát most most van, nincs minden még rendben Sarrinál de alakul, mondom nemsokára berúgjuk a helyzeteket aztán kuss lesz. Lehet már hétvégén! Amit rühellek az az állítólagos Juventus szurkolók mocskos szarfej módon rosszindulatúan fröcsögnek a szeretett csapatukról. Meg a nagy okosságodtól hogy: Sarrinak már nem sok van, már mindjárt jön vissza Mr ROCKANDROLL Detektív! Hát bebaszna ha így működne hogy nyerjük a meccseket a tabellákat vezetjük és elküldik az edzőbát. De nehogy már te döntsd el milyen egy csapat természetes fejlődése, majd az idő eldönti!

JuventusFanatikus 2019.10.31. 20:18:51

@Rocky80: Na, azért! A most készülő cikkben ez lesz a célom, hogy fényt derítsek arra, hogy tavaly tényleg jobban ment-e a kiscsapat ellen.

Andras74 2019.10.31. 20:28:44

@del pipi: nézd, nekem semmi bajom azzal, h Te Sarrit jobban kedveled. Mindkettőnknek van egy-egy véleménye, és annyi. Nem kell igazságot tenni.
Nekem jobban tetszett az Allegri féle, gyilkos gépezet. Nekem a győzelem fontosabb. A szép játék tőlem maradhat a veszteseknek.
Senkire nem haragszom, aki Sarrit kedveli jobban.

Mindenek ellenére én is szurkolok Sarrinak, mert ha bukik, akkor a Juventus bukik, amit nem szeretnék!

Nem kell aggódnod, szerintem Maxi nem lesz többé az edzőnk.

del pipi 2019.10.31. 20:28:46

@JuventusFanatikus: Már most tudok segíteni...várjál....nem!

del pipi 2019.10.31. 20:31:31

@Andras74: Nem aggódok! Nyerünk! Nagyon nagyban vagyunk!

Andras74 2019.10.31. 20:31:45

@Rikoo: a védekezés az igazi, nagy probléma!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása