Dybala: "A Juvénál akartam folytatni a pályafutásomat"

dybala_paulo_golorom_9.jpgA Juventus argentin támadója, Paulo Dybala tavaly partvonalra került Torinóban, így nyáron rendre felmerült a neve az átigazolási pletykákban. A zebramezesek 10-ese az elmúlt néhány mérkőzésen remek formát mutatott, az Inter elleni győztes rangadón pedig fontos találatot is szerzett.

"Nem volt egy egyszerű nyár."- mondta a távozásával kapcsolatos pletykáktól sűrű időszakról Dybala a Corriere della Sera munkatársának nyilatkozva.

"Nem kellemes dolog azt hallani, hogy az ember nevét kapcsolatba hozzák olyan csapatokkal és helyekkel, ahova nem akar menni. Ugyanakkor ilyen a labdarúgás, még ha az átigazolási időszak előtt el is mondtam, hogy itt akarok maradni.

Úgy gondolom, hogy az volt a legfontosabb, hogy a pályán adjak választ, még ha az legutolsó napig nem is tudta senki, hogy mi fog történni.

Maradni akartam, itt akartam játszani, a Juvénál akartam folytatni a pályafutásomat. Úgy gondolom, hogy még sokat adhatok, s ebből megcsillantottam valamit az Inter ellen.

Kisebbnek érzem a súlyt a vállaimon, s mentálisan higgadt vagyok. Biztos voltam abban, hogy Sarri kezei alatt élvezni fogom a játékot, dolgozom, s megmutatom, mennyit érek. Éppen ez az, amit tenni próbálok.

Sarri és Allegri játékstílusa eltérő, s ez megmutatkozik. Allegri alatt sok mindent csináltunk, de úgy vélem, hogy Sarrival egy kicsivel támadóbbak vagyunk, s többet járatjuk a labdát. Ezen túl persze majd meglátjuk, mit hoz a szezon. A gólom fontos volt a csapat számára és számomra is, s azért is ahogy a mérkőzést kezeltük. 

Még nem szenvedtek vereséget a bajnokságban, most pedig mi vagyunk az egyetlen veretlen csapat Európában. Mikor a Juventusról van szó, némi tiszteletet kell tanúsítani."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2515209250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bodnar Daniel 2019.10.08. 14:08:50

Milyen entellektuellen fenyít ez a fijú!

Rikoo 2019.10.08. 14:34:59

Az utolsó mondata nagyon tetszik.

Rocky80 2019.10.08. 14:42:49

Alakul ez, pedig nagyon ellene voltam.

Csapjad Kicsi!

Kukszi 2019.10.08. 14:43:20

Egyre jobban hasznára van a játéka a csapat számára. Így tovább!
(Milyen sokat tud változni egy játékos tudása különböző stílusú edzők által).

alexGicamo 2019.10.08. 15:03:10

@Bodnar Daniel: Nem hülyegyerek , az biztos ! Nagyon örülök, hogy maradt !
A támadófoci való neki , nem meglepő módon . Neki kapóra jött Mr. Bagó . :-)

The king of alibis 2019.10.08. 15:07:22

"most pedig mi vagyunk az egyetlen veretlen csapat Európában."

Khm.. Van egy 100%-os Liverpool

Apuleius 2019.10.08. 15:13:34

@The king of alibis: Hát ja, ráadásul még lehetne sorolni, mert a Liverpool-on kívül is akadnak veretlen csapatok Európában (Ajax, PSV, Wolfsburg stb.)

pedronegroo 2019.10.08. 15:22:45

@The king of alibis: A liverpool biztos nem, erről a napoli gondoskodott.

dobor norbert 2019.10.08. 15:23:54

Ez az kicsi,mutasd meg,h mennyit ér a bőröd!
Tetszik ez a hozzáállás!Bravó!

rockitbaby 2019.10.08. 15:26:06

@The king of alibis: A Liverpool kikapott Nápolyban 2-0-ra. Európáról beszélt, ebben a BL is benne van.

gomorra21 2019.10.08. 15:41:13

@JuventusFanatikus: ezt a looserpoolozást amúgy nem értem. Mitől lúzerek ők 2019-ben?

JuventusFanatikus 2019.10.08. 15:59:39

@gomorra21: Megszokásból:P Meg mert nagyon szeretem őket.:D

Knob 2019.10.08. 16:16:17

Gondolom most megint jönnek az okosok, de egyszerűen nem bírom kihagyni. Jelentkezzenek azok, akik nagyon tudták tavaly írni, hogy Dybala nem tud Ronaldoval együtt játszani. Azok is jelentkezzenek akik szerint Higuain sem tud Ronaldoval együtt játszani. Ja és azok is, akik szerint Mandzukic nélkül ki sem kellene állnia a Juvénak, mert Ő az Isten.

Várom a sok nagyon okos hozzáértő emberkétől a reakciókat, akik engem (is) nagyon tudtak oltani, mikor is leírtam a fent felsorolt 3 gondolat szöges ellentettjéről a véleményem és szerintük egy kókler vagyok aki rohadtul nem ért a focihoz.

Köszönöm!

gomorra21 2019.10.08. 16:48:38

@Knob: mindig meglep az a személyes sértettség, amiből írsz;) Én pl. mindig Dybala párti voltam, de mellette az is világos, hogy ha egy edzőnek van egy szemlélete, akkor a fotelből okoskodva nem lehet csak úgy egy-egy embert kicserélni az általa vezetett csapatban. Egy mélyen játszó, bekkelő, ívelgető csapatban Dybala el tud veszni. Ez tény. Nem Allegri csapatában kellett kicserélgetni játékosokat, hanem Allegrinek kellett megköszönni a munkáját, mert az utolsó 2 évében nem volt semmi ötlete. Dybala mostani formájában nagyon nagy szerepe van annak, hogy az egész csapat nagyon sokat edz labdával, és rövid, sokpasszos játékra állunk éppen át. Ez a döntő tényező, amit mi sem mutat jobban, minthogy ugyanaz a középpálya, mint ami Allegri alatt volt sokkal minőségibb munkát tesz le az asztalra.

Grinta 2019.10.08. 16:52:09

@Knob: Akkor jelentkeznék,mert végül is Nekem háromból kettő : )
Azok mikor jelentkezzenek,akiknek az évek óta tartó süketelésük majd egyszer tényleg valóra válik?
Köszönöm!

Grinta 2019.10.08. 16:54:11

Igazából végig gondolva háromból egy.De azért még jelentkezem.

del pipi 2019.10.08. 16:54:58

@Knob: Nem én voltam! De valljuk be azt is tudtuk hogy ez a három tétel amit felsoroltál az egyszerűen edzőváltásért kiáltott, még ha én effektíve kedvelem Mandzut, és nem tartom rossz játékosnak, attól függ milyen rendszerben játszik. De az kiderült hogy Sarrinál sajnos neki lefőtt a kávé.

JuventusFanatikus 2019.10.08. 17:24:05

@Knob: Az elsőre jelentkezzem, mert akkoriban Allegri irányítása alatt tényleg nem volt helye ennek a két egyénnek egyszerűen a pályán, @gomorra21: leírta pontosan, én nem írom le mégegyszer. Azóta jött az edzőváltás, és jobbára mindent, amit az előző évben észrevettük, el kell felejteni. Új edző, új szisztéma, mindenki jobbára tiszta lappal indul. Inkább azoknak kell feltenni a kérdést, akiknek Sarri irányításra alatt is ez volt a véleményük. Igazából Te se lettél okosabb, Mi sem lettünk butábbak, mert a kettőt nem lehet érdemben összehasonlítani.

rabsic02 2019.10.08. 17:29:12

Azért arra kíváncsi lennék, hogy amennyiben a Real vagy a Barca akarta volna vinni Dybalat, akkor is maradt volna?
De nagyon jó, hogy itt van.
Mandzukicnak pedig bőven lehetne ebben a csapatban is szerepe, de valamiért nem számol vele Sarri.

Type-R 2019.10.08. 18:20:44

@Apuleius: top bajnokságra gondolt :)

Thuglife! 2019.10.08. 18:25:37

Centiken múlt hogy meglegyen a zsinórban 3. gólpassza Ronaldóhoz.
Biztos hogy mellette játszik,nem alá...?

del pipi 2019.10.08. 19:34:14

@Thuglife!: Ne hülyéskedj már! Milyen kérdés ez? Természetesen alá! Tudod? Erőlködik a kis Pincsi! De lehet hogy csak egyszerűen futballozik, ki ki magának! Ami holt biztos hogy akkor nem erőlködött amikor széttárazta az Inter kapuját a 4. percben!

Sztovicska 2019.10.08. 20:25:55

@Kukszi: nyáron Ezt fejtegettem hogy óriási tehetség van benne csak támadó focit kellene játszania nem a bunker focit

GGábr81 2019.10.08. 20:33:31

Dybusz mikor a legrosszabb statisztikát nyomta én akkor is hittem, hogy tud Ő még többet és még most is fényévekre van attól amit tudhatna. Neki nem tett jót, hogy amikor ő volt a csapat zsenie, királya... ide hozták Hugit. Azt még túl élte, megtalálta újra a helyét, játékát, de akkor már veszített a patinájából. Aztán jött CR. Persze, hogy két foci nyelvét nagyon beszélő tudna együtt játszani, de Maxi nem is akarta megtalálni a választ a hogyanra, inkább beáldozta Dybuszt. Neki nagyon nem jött jól ez a 2 igazolás, mintha hitét és önbizalmát is vesztette volna. De még jó korban van, ha megtalálja motivációját, elkezd végre alázattal lenni a foci iránt, javít az edzésmunkáján, akkor Ő még hatalmas sztár lesz, mikor a másik 2 fentnevezett a nyugdíjas éveit élvezi. Remélem így lesz, mert kedvelem a játékát.

Il Principino 2019.10.08. 20:53:52

Csak aztán nehogy megint fél évet kelljen várni az újabb góljára..

Grinta 2019.10.08. 20:58:04

Gyerekek!Rúgott egy gólt,és ennyi.Legyetek már következetesek!Akkora dicshimnuszok,fanfárok harsognak most.
Megmondom Pipi az őszintét,tetszett Paulo ezen a meccsen.Nagyon is.Mert itt elhittem hogy a nagy derbyk valók a nagy játékosoknak.De azt sem feledem..hogy bizony az utóbbi hetekben megfogalmazódott Bennem az a gondolat-inkább érzés-hogy többet nem akarom ezt a totyogást,Juventus mezben látni.Fáj (t) kimondani,most is fájdalmas,mert nem vagyok az aki könnyen lemond játékosról.Így Én most kétségek között vagyok,de majd az idő megmutatja ezt is.Legjobb szándékból írom,ezeket a sorokat-és üzenetértéke van annak hogy pont most,és nem akkor amikor lent van.Úgyhogy még sok ilyen príma előadást kívánok!

Thuglife! 2019.10.08. 21:36:15

@del pipi: mindenkit meglepett hogy ott,akkor ellőtte.gondolom ha Ronaldo fut be és nem Berna akkor beadja.amikor meg vártuk volna(Khedira álompasszából)azt meg fölé lövi.
most felfelé ível a Dybala hullám és hogy,hogy nem pont kijön egy nyilatkozata is. remek időzítés hogy akik gyorsan felejtenek meglovagolják vele ezt a hullámot.
De nem baj, ha realitásérzékkel nézzük már akkor is pozitív jeleket mutat:játsszon Giovinco módjára súlytalanul,fáradjon el a 60. percben de hozza a kanadai pontokat és döntsön el meccseket mint egy 10-es!Így tovább és akkor nem kell Eriksen.

ToTTy-Juve 2019.10.09. 00:12:48

@Knob: tetszik a hozzászólásod. Mióta megtudtuk, hogy Sarri lesz az edző csak azt fújtam, hogy Dybalabigyónak feküdni fog a játék. Ezt talán itt ezen a blogon is beírtam. Nem is értettem, hogy miért akarták itt sokan eladni. Ugyanakkor amit Te leírtál, azt a "számonkérés" szerűséget soha nem írtam volna le, mivel messze még a vége - mondom ezt úgy, hogy Dybala párti vagyok. A huzogatós-cselezgetős stílusából adódóan rúgják vágják a védők. Előbb vagy - és remélem utóbb - jönni fog egy sérülés és kiesik majd. A visszatérése után lesz a mérvadó mennyit is ér .De mindenképpen jár tőlem neked a plusz, amiért visszaszóltál azoknak, akiknek más véleménye nem létezik! ;)

ToTTy-Juve 2019.10.09. 00:15:01

És persze jár a plusz azoknak is, akik jelentkeztek! 5-öst az ellenőrzőkbe nekik is!!! :)

del pipi 2019.10.09. 05:26:17

@Grinta: Csak jóindulattal jegyezném én is meg hogy tavaly az edzőt még Allegrinek hívták és nem akarta megtalálni Dybala helyét Ronaldo mellet, hogy miért ezt már százszor leírtam. Viszont a meccs után sem írtam Dybala magasztaló cikkeket, egyszerűen csak örültem neki, most sem akartam csak maradt bennem egy tüske a kollégával szemben a múlthétről, és mint ismertek mindig visszanyúlok amolyan huszáros vágással ahhoz ami nem tetszik. De ha kíváncsi vagy az igazi véleményemre akkor csak annyit mondok: pont ugyanazt látom Dybalánál mint az egész csapatnál hogy mindig egy picit jobb és több, lépésről lépésre haladnak előre, és ez nagyon tetszik! Borzasztó nagyot focizott a csapat, nagyon büszke vagyok rájuk, mindenkire! @Thuglife!: Figyelj! Minden írásodban érzek(és most más szót használok mint múltkor)egy zsák beszólogatós rosszindulatot sokszor nem csak Dybala irányába hanem a csapatot is amolyan THUGLIFE módra herótozod, ez nem tetszik nekem, ez a helyzet. olyan a gólt csak olyan játékosok tudnak lőni akikben van zsenialitás,akik nem gyengén bőröznek és baromi jó az ütemérzékük, szerintem azt mindenképp ellőtte volna, az pedig baromira tetszik hogy végre azt látom hogy gólpasszokat ad hiszen egy tízesnek ez az egyik fontos feladata, de a gól is fontos. Csak ne írja felül az önös érdek a csapat érdekeit. Én belemegyek abba is hogy ad Pincsi 50 gólpasszt és rúg a Ronaldo 50 gólt. Én a fiamnak azt tanítom hogy egy gólpassz ugyanannyit ér mint egy gól!

Cannavaro 2019.10.09. 08:25:42

Lényeg, hogy Allegrienk mennie kellett!!!!! :) És szerencsére ment is! A lefikázott Nedvednek köszönjétek meg, hogy van FOCI, ha igaz volt a hír miszerint, Ő akarta legjobban a távozását! A másik fék Khedira! Ha Ő végre távozik, vagy kikerül a kezdőből, akkor lesz itt tényleges Sarriball, mert nem leszünk emberhátrányban! Ettől az Inter meccstől nem kell jobb bizonyíték, hogy nincs helye a kezdőben! Bernával mélyen kilógtak a csapatból, ITT IS!!!

Knob 2019.10.09. 08:40:45

@ToTTy-Juve: Az igazat megvallva csak nem szeretek adós lenni. Nagyon nyers és irritáló a stílusom, főleg ha a szeretett csapatomról van szó, egyszerűen feb@szom magam. Ez persze rossz, és néha (nagyon néha) igyekszem kulturáltan és higgadtan leírni a véleményem, talán sikerül is. Viszont ezt azért írtam így, mert mikor meg mertem kérdőjelezni azokat, akik szerint Dybala nem tud együtt játszani Ronaldóval, vagy éppen Higuain is képtelen erre, stb. akkor csak azt kaptam, hogy hülye vagyok és nem értek a focihoz. Ez más hozzászólásoknál is előfordult már, de eddig (korántsem biztos, hogy továbbra is) beigazolódtak a gondolataim. Ennyi.

Knob 2019.10.09. 08:52:46

@gomorra21: Szerintem ne lepjen meg. Mikor közlik Veled, hogy hülye vagy a focihoz, sőt voltak akik ezen véleményeim miatt megkérdőjelezik a szeretetem a Juventushoz és gyakorlatilag egy idióta kóklernek tartanak, hát ez barátom személyes sértés! Nem lehet nem annak venni. Szóval ebből kifolyólag szerintem érthető a személyes sértettségem.

Persze voltak akik már évekkel ezelőtt látták, hogy Allegri rendszere nem fekszik Dybalának és korántsem biztos, hogy ez hosszú távon feküdni fog neki. Én konkrétan azokra a hozzászólásokra reagáltam, amik szerint Dybala nem tud együtt játszani Ronaldóval. Mert ez a mondta már látszik, hogy nem igaz. Teljesen mindegy, hogy milyen a rendszer, tudnak együtt játszani, tavaly volt pár meccs, ahol nagyon is szép focit játszottak együtt, kényszerítőkkel, kiugratásokkal. Az más kérdés, hogy Allegrinek ez nem tetszett, mert a horvát meg a francia szarságait szerette csak nézni. A másik, amit tavaly is jeleztem sokszor, hogy Higuain NEM Ronaldó miatt ment el, hanem Mandzukic miatt. Erre is le lettem hülyézve, és láss csodát, ebben is nekem lett igazam. Igen, nagyképűen hangzik, de ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni!

Knob 2019.10.09. 08:57:57

@Grinta: Értettem és jelentkezek! Mondjuk az, ha valamit már idejében észrevesz valaki és ez idővel bebizonyosodik, nem tudom miért lenne süketelés, azokkal szemben, akik valóban süketeltek, hiszen tévedtek. Tudod, ez olyan, mint a házasság. Valaki már az elején tudja, hogy ez + ez nem lesz jó, nem fog működni, de lehet, hogy ténylegessé majd csak évek múltán válik. Ezekben a helyzetekben nem az a hülye, aki már előre látta a dolgokat, hanem az aki nem.

Thuglife! 2019.10.09. 11:18:05

@del pipi: Hát azt visszakereshetnéd nekem mikor savaztam bárkit a csapatból Dybalán kívül.Még Khedirát,Matuidit sem.Ja igen a brazilokat...Utálom ha valaki nem dolgozik meg a pénzéért.Lassan eljutunk arra a szintre hogy nem csak Dybaláról fogunk tudni beszélgetni mert nem lesz rá szükség(remélhetőleg).De még annyit róla...a képességeit nem kérdőjeleztem meg soha.Tudom Giovincozok néha mert bár atomantinak is megvolt a rúgótechnikája cselezőkészsége,de mentálisan ő is gyenge volt(ide).
Egy 10-es nem lehet mentálisan gyenge.
Plusz nincs meg benne az argentinokra jellemző szenvedély játék közben.
egyszer se láttam tőle hogy na most akkor dühből végigviszem a pályán.pedig tudjuk képes lenne rá technikailag.(fizikailag már más kérdés)
Inkább a fórumozókkal szoktam kötözködni ez igaz.de utána le is lépek 3-4 napra,nem akarok vitába szállni olyanokkal akik nem összességében nézik egy játékkos teljesítményét mis is a feladata adott meccsre,elintézik annyival h. a Berna kilóg lefelé.peace

del pipi 2019.10.09. 16:55:45

@Thuglife!: Én ilyen emlékező bácsi vagyok nem a kutakodós. Dybalát meglehet találni a tavalyi éve miatt, bár azt mondtad összességében nézed a dolgokat, tehát akkor abban egyetértünk hogy mindennek megvan a miértje. Mi bajod van a Brazilokkal? Te csengeted a fizujukat? :) Valamelyest egyetértek, de idén nem rosszak idáig. valahogy mindenki kivirul, hogy mik vannak? Giovinco? Én szerettem , persze ha ADP-vel hasonlítjuk akkor súlytalan, de nem volt annyira rossz focás. Tudom miről beszélsz hisz mindig 10-es voltam, de a bizalom is fontos egy jó játékosnak és még lazábban teszi a dolgát. Dühből? Akkor talán a tavaly előtti Hellas Verona meccs Veronában? Amikor a szóló végén jobbal rúgta a gólt? Fotelszurkoló? Ebből már volt vitám, nem tartom magam annak, mert 35évet húztam le a pályán, vannak olyan szituk amiket se a fotelszurkoló se a Fifa Managger nem érti és érzi. Ezért mondom mindig hogy ebben nagyon makacs vagyok és sajnos sértettem már meg embereket mert a kommentből lejön hogy életébe egy egyeneset nem rúgott a labdába. Pedig ezt is el kéne fogadnom, csak nem mindennap megy. És végül Berna, hát látom hogy te őt csíped, szíved joga. Hogy azt mondták hogy lefelé lógott ki, ez így nem igaz! Neki súlyosan limitje van, nem rossz ő de nem is egy nagy was ist das! Én már leírtam itt sokak megrökönyödésére hogy szerintem ő nem lesz hosszútávon a Juventusnál, de amikor jól játszik azért megemlítem. Van orrom hozzá! Nem volt semmi kötekedés a válaszomban csak az egyéni gondolataimat próbáltam átadni! Ja és peace!

JuventusFanatikus 2019.10.09. 18:59:09

@del pipi: Arrigo Sacchi és Sarri is ilyen "fotelszakértőként" vagy "fotelszurkolóként" kezdték, és azért csak vitték valamire, nem gondolod?:P Nem azt nézem, hogy ki mondja, hanem azt, hogy mit mond.

del pipi 2019.10.10. 05:15:29

@JuventusFanatikus: És már azt is írtam hogy vannak kivételek, akik nem feltétlen a futballpályán töltötték az életüket és mégis jó érzékük van a focihoz, de van olyan volt futballista is aki meg annyi hülyeséget hord össze hogy ökölbe szorul a talpam, pl Salec?! Rodolfo is mondta hogy csak a kezem figyeljék mert csalok, vagy Orbit Viktor is mondta hogy ne azt figyeljék amit mondok hanem amit csinálok! hehe! :)

JuventusFanatikus 2019.10.10. 09:18:39

@del pipi: Pedig pont a Salec az, aki folyamatosan hülyeségeket beszél, miközben állandóan ostorozza a bloggereket, meg az ehhez hasonlókat, hogy Ők nem érhetnek a focihoz, hanem csak az, aki örök életben nagy focista volt. Sőt, én több épeszű, szakértő fotelszakértőt tudnék felsorolni, mint egykori focistát.

del pipi 2019.10.10. 17:01:30

@JuventusFanatikus: Meg van nézve! Hát ha úgy jött le hogy én amolyan Salec dimenzióból írtam amit írtam, akkor mindenkitől elnézést de azért én nem mondom azt hogy csak az véleményezhet aki pro liszenszes edző, bármennyire nem vagyok liberális de a szólás szabadság mindenkit megillet (még a Trollokat is) én csak azt mondtam hogy hitelesebben tud valaki akinek köze van volt a sportághoz kommentálni szituációkat. Rögtön egy pl: Mekkora vita volt itt a blogon hogy a Real ellen a meccs végén megadott tizi az volt vagy sem? Igazad van abban hogy néhány volt futballista hülyeségeket tud mondani. Itt van rögtön Salec a nagy kedvenc, itt most finom volt és nőies ebben a vitába, általában habzik a szája. Ha tehetném egy szívlapáttal bombáznám hátba a kert végében, de hát neki is jár a szó, nem igaz?

Grinta 2019.10.10. 17:08:03

@del pipi: Egyvalamit azért ne felejts el vele kapcsolatban.Ő az arcát adja a mindig karakán véleményéhez.Nem beszél mellé,és nem azon lavírozik hogy kiket ne bántson meg ebben a nagy rohadt pc világban.

JuventusFanatikus 2019.10.10. 18:21:10

@Grinta: Én értem, hogy ezt kedveled benne, mert valamilyen szinten hasonló embereknek tűntök, de ez a koma hülyeségeket beszél! Egy beképzelt, elfogult, bunkó bohóc, nem más. Nem tudom megnézted-e a linkelt "vitát", bár ez konkrétan kioktatás volt, ahogy a pro licenszes Salec, majd megmutassa, hogy mit is tud, eltiporva a másikat (bár ehhez asszisztált Lehel is, aki támogatta, meg persze Kele is, hogy hagyta, hogy folyamatosan belepofázzon Salec a mondandójába és nem lépett fel úgy, mint a "szakértő") Úgy tűnt, hogy S.István nyert, pedig hatalmas ökörségeket mondott, csak olyan magabiztosan mondta, hogy az ember hajlamos elhinni. Ilyen Bozsik Petya bá' is, hogy olyan szépen tud mesélni a dolgokról, hogy öröm hallgatni, közben meg akkora hülyeségeket mond, hogy hihetetlen. Nem mintha sajnálnám Kele Janit, mert jó ideig azt se tudtam, hogy létezik, meg nem egy szimpatikus figura, hogy valós tudása kevés, hanem jobbára angol cikkeket lopkod. Szívesebben megnéztem volna ezt a vitát egy Dodi-Hegedűs Henrik párossal (akit a biztonság kedvéért Salec még sértegette).

del pipi 2019.10.10. 19:41:18

@Grinta: Basszus hát hányszor mondtam már hogy mennyire megnézném azt hogy melyik kommentelőhöz milyen fizimiska tartozik, talán majd egyszer összehozzuk , én megígérem hogy adom az arcom. Én sem vagyok túlzottan pc , de azért nem kell valakit tisztelni mert egy büdös bunkó, tudom, volt hozzá szerencsém a pályán. Nagyon nagy paraszt a pályán is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9906) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása