Olaszországi pletykacsokor

chiesa_federico_dybalaval.jpgA mercato véget ért pár hónap erejéig, azonban ennek ellenére az újságok továbbra is szolgálnak érdekes és megkérdőjelezhető értesülésekkel, már a téli átigazolási időszakot előrevetítve.

A Corriere dello Sport értesülései szerint a Juventus télen megpróbálja értékesíteni Paulo Dybalát, miután Maurizio Sarri belátta, hogy az argentin futballista nem képes Cristiano Ronaldóval együtt játszani a támadósorban. A nyári mercato végén a Tottenham és a Manchester United merült fel igencsak komolyan a 25 éves játékos kapcsán, azonban akkor a futballista végül megvétózta az ügyletet.

A Calciomercato arról számolt be, hogy a Real Madrid érdeklődése a napjait a Manchester Unitednél tengető Paul Pogba iránt nem érne véget Zinedine Zidane esetleges menesztésével, különösen ha a francia legendát a padon az olasz edzőklasszis, Massimiliano Allegri követné, aki a múltban már elismerte, hogy volt megkeresése a Real Madrid irányából.

Ugyancsak a Calciomercato számolt be arról, hogy a Brescia elnöke, Massimo Cellino szeretné nyáron eladni Sandro Tonali játékjogát. A sokak szemében Pirlo-utódnak tekintett 19 éves futballista kapcsán olyan klubok merültek fel a múltban, mint a Chelsea, a Paris Saint-Germain és számos Serie A csapat, a középpályásért pedig legalább 40 millió eurót szeretne kapni a vezető.

A Calciomercato látszólag kiapadhatatlan információforrás, az olasz oldal arról is beszámolt, hogy Federico Chiesa kapcsán az érdeklődők halmaza két névre szűkült, csak a Juventus és az Antonio Conte által vezetett Inter maradt a lehetőségek között.

Mindkét klubot hírbe hozták már Federico Chiesával a nyáron, azonban a támadó végül a maradás mellett döntött, és a klubvezetés is ragaszkodott a játékos keretben tartásához, és az új projekt kulcsemberének tekinti a fiatalt.

Ennek ellenére a fenti két klub ismét célkeresztbe fogja venni a támadót, aki az olasz futball főszereplőjének ígérkezik az elkövetkezendő években, hacsak nem siklik félre vagy fut zátonyra a karrierje egy magasabb célokért küzdő klubnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2415159192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2019.09.23. 09:49:33

De szép is lenne Allegri a Reál kispadján!...

Főleg ha utána mindent megnyernének.

JuventusFanatikus 2019.09.23. 09:56:02

@Rocky80: Azért venember Kolléga gondoskodott arról, hogy Pedrito vérnyomását picit felnyomja reggel:D Edzőklasszis... mondjuk nem állít valótlant:P

Azzaro10 2019.09.23. 10:20:21

És ha Ronaldo ez a szezon, vagy a következő után lelép akk ki lesz a sztárcsatár? A kiöregedett 34 éves Higuain? Azért remélem ebbe belegondolnak...

rockitbaby 2019.09.23. 10:27:15

@Rocky80: Pont úgy járna, mint Capello. Ki lenne penderítve, mert nem pusztán nyerni kell ott, hanem szépen játszva nyerni. Ez pedig nem minden esetben sikerült Maxinak.

venember83 2019.09.23. 10:28:49

@JuventusFanatikus: egy edzőt az eredményei minősítenek (legyen szó kinevelt klasszisokról vagy megnyert kupákról), Massimiliano Allegrinek pedig egyáltalán nincs miért szégyenkeznie ebből a szempontból sem. Egyértelmű klasszis, szerintem ezzel pedronegroo is egyetért.

Juvegaspy 2019.09.23. 10:33:59

@Azzaro10: őő ha 2 ev mulva lelep CR veszunk valakit

JuventusFanatikus 2019.09.23. 10:39:49

@rockitbaby: Azért mostmár annyira nem jellemző, hogy a Realnál hatalmas elvárás lenne a szép játék.

Barolo4 2019.09.23. 10:43:19

Tonaliról nagyone nem kellene lecsúszni... Sensi el..sa, már így is elég nagy hiba. Chiesa nálam egyelőre Bernardeschi szint, aki szintén nem igazán tud bizonyítani. Allegri meg megérdemelné, hogy megnyerjen a Reálal mindent, de azért ez egyáltalán nem egyértelmű. Viszont most jó eséllyel kaphatna egy igen jó szerződést, szval nem hiszem, hogy nemet mondana. Forza Juventus!

delpi0823 2019.09.23. 11:30:09

@Azzaro10: Nem kell aggodni akkor majd hozzuk a 36eves Suarezt:)..........

rockitbaby 2019.09.23. 11:44:18

@JuventusFanatikus: Azért, mert per pillanat már annak is örülnek, hogy ha pontot szereznek, nem gondolnám, hogy Pérez megalomán, nagyhatalmi törekvéseiból kikopott volna a szép játék mindenek előtti hajszolása.

2019.09.23. 11:54:34

Hát én továbbra is nagyon sajnálom,hogy egy alapvetően nem erre a csapatra szabott felállással focizunk és az egyik legjobb játékosunk emiatt nem tud beférni,plusz a kulcsembereinkből sem hozza ki azt,amit lehetne. Gondolok itt Dybalára,gondolok itt Pjanicra,akinek hatvan méterre a kaputól alibizni kell ahelyett,hogy feljebb lépne és lőné a távolikat. Gondolok itt arra,hogy Ronaldo mindenáron szélre van kipakolva,minden rá van játszva,gyakorlatilag ő az irányító,a szélső,a befejező,a pálya közepét gyakorlatilag feláldozzuk az ellenfélnek.

Matteo89 2019.09.23. 12:08:51

@fire06: Mondjuk ilyen középpályával nehéz "jó" felállást találni. De összességében szerintem ez a keret egyszerűen el lett rontva. Igazi klasszis csatárunk nincs is, mert sem Higuian, sem Mandzukic nem az. Costa jó szélső lehetne, ha nem lenne hol sérült, hol eltiltott, Bernardeschiből meg belső középpályást faragtunk, miközben Cuadrado lassan 32 éves lesz, nem mellesleg belőle meg szélső védőt kellene faragnia Sarrinak. A középpályán van 6-7 jó képességű, de nem klasszis játékosunk, a védelem jó lehetne, ha Chiello egészséges lenne, de ugye nem az, ráadásul a széleken is el tudnék képzelni erősebb kettőst a két brazilnál. Szczesnyit én speciel bírom, nem rossz kapus, de azért a pár évvel ezelőtti Buffonhoz nem hasonlítható. Tehát van 20-22 kiváló játékosunk, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány világklasszisunk van. Persze nincs óriási probléma, a scudetto idén is meglehet, de a BL-hez ez baromi kevés lesz most is.

Matteo89 2019.09.23. 12:11:30

@Matteo89: Ramseyt és Rabiot-ot is úgy várjunk, mint a Messiást, miközben azért valljuk be, ők sem azok a játékosok, akik egy BL döntőn eldöntik majd nekünk a mérkőzést.

ZecH 2019.09.23. 13:43:55

@Matteo89: Jo de Casemiro sem az aki eldont egy BL dontot, megis o vegzett ki minket azzal a megpattano kamu lovessel. Nem lenyeg kiben van meg a plusz egy meccs eldontesehez, mert akar Bonu is fejelhet egyet aztan el van dontve.

Az pedig hogy Ramsey es Rabiot keves nem mernem igy kijelenteni. Egy egeszseges, jatekban levo, jo morallal rendelkezo Pjanic-al, vagy akar Can-al kiegeszulo belso 3as siman vilagklasszis.
Es azt gondolom hogy Higuain es Ronaldo is vilagklasszis csatarok. Es a vedelemben jelenleg Bonucci de kesobb biztosan de Ligt is hozni fogja a vilagklasszis szintet.
En nem vagyok annyira borulato... ha Sarri hozza a taktikat, a fiuk vegrehajtjak es lesz egy kis ehseg a sikerre akkor barmi meglehet. (Ha meg persze szerencse is lesz, mert a BLhez az is kell, az nem olyan mint a bajnoksag, ahol jo esellyel a legjobb nyer)

Type-R 2019.09.23. 13:54:55

Nem kellene lemaradni Tonaliról és Chiesáról. Ha esetleg ők is az Interben kötnek ki, nem biztos, hogy 3 év múlva mi nyerjük zsinórban a Scudettokat.

rockitbaby 2019.09.23. 14:07:49

@Type-R: Nekem a mostanival kapcsolatban is vannak kétségeim. Ez az Inter erősebb, mint az a Juventus, amit annó Contr kirángatott a szarból. Nekik akkora változást nem eredményezett az új edző, kevésbé új felfogása. A drby d'italia fog dönteni a scudetto sorsáról.

gomorra21 2019.09.23. 14:15:00

@ZecH: +1 teljesen egyetértek! Fura, hogy itt egyesek állandóan a legnagyobb sztárokra ácsingóznak, miközben egy Pool képes BL-t nyerni úgy, hogy tényleges világklasszisok (akikről 5-10 év múlva beszélni fogunk) egyáltalán nem hemzsegtek a csapatukban, csak van egy világos, következetes elképzelésük. Arról nem is beszélve, hogy jelenleg szerintem nagyon kevés az extra klasszis középpályás.

Matteo89 2019.09.23. 15:23:15

@gomorra21: Zsinórban kétszer kerültek be a BL döntőjébe, egyszer meg is nyerték. Alisson, van Dijk, Mané, Salah erősen a szűk elithez tartoznak teljesítményük alapján, de valószínűleg Klopp is jelenleg top3-as edző lehet. Nálunk hol vannak ilyen mindenki által elismert játékosok és edző? Sehol. Példaként hozta fel ZecH Bonuccit, akit még a juventinok sem ismernek el, nemhogy mások.

Továbbá Casemiro akkor, amikor a Real BL-t nyert világklasszis teljesítmény nyújtott folyamatosan. Szeretnék én már nagyon olyan teljesítményt egy Juvés kp-tól látni.

Matteo89 2019.09.23. 15:38:27

@Matteo89: Persze drukkolok, hogy álljon össze a csapat, de szerintem rossz irányba indultunk el, nem jó a csapat összetétele, ellenben a Poollal, ahol kiváló csapatot sikerült összekovácsolni.

pedronegroo 2019.09.23. 15:38:28

@gomorra21: Jó meglátások, végre valaki! :) A Pool-t Klopp rakta össze és nem klasszisokból, az hogy a kezei alatt így teljesítenek az egy dolog, de meg kell nézni hogy előtte kik voltak és mit raktak le az asztalra. A középpályájuk inkább fapados a hátsó széleket noname és/vagy tinikkel töltötte fel, előre meg a bundesliga kis csapataiból emelte fel Manét meg a brazilt, Salaht meg ismerhettük a serie a-ból ahol jó volt, de 1 év után Klopp alatt már az aranylabdaért ment. A mi keretünk semmivel se rosszabb, sőt, de nálunk nem "kloppolnak" a dolgok és hát nem a PL-ben edződünk hétről hétre és jóval idősebb a játékos állományunk.

Rikoo 2019.09.23. 15:50:09

@pedronegroo: Mondjuk nem ártana az sem, ha minden poszton 7-8 évvel fiatalabb játékos játszana, mert Klopp így épített csapatot.

gomorra21 2019.09.23. 16:00:13

@Matteo89: a 4 szűk elitbe tartozó játékosból 2 az AS Romából ment a Poolba, és az átigazolás előtt nem tartoztak a szűk elithez.
Nehogy már azt állítsd, hogy a Juventusban nincsen ennyi klasszis matéria.

Matteo89 2019.09.23. 16:25:36

@gomorra21: Kit sorolnál az elmúlt 1,5 éves teljesítménye alapján nálunk a szűk elitbe? Én Chiellót és Ronaldót. Ebből előbbi ugye sérült, és lehet, hogy sosem lesz már a régi. Maradt a 35 éves portugál. Nem mellesleg Chiello is 35 éves. Costa, Dybala, De Ligt lehetnének még ilyenek talán, de első kettő ugye alig-alig játszik ilyen-olyan okok miatt, a holland meg egyelőre keresi önmagát. Ja meg Pjanic. Ő meg mióta itt van nálunk kb. azóta nem tudja, hogy mit kell kezdeni a labdával. A többiek mindent csinálnak a pályán, csak nem fociznak. Ellenben a Pool tele van kiválóan teljesítő játékossal + Kloppal a padon.

Röviden: Tele vagyunk jó játékosokkal, de a legtöbbjük ilyen-olyan okok miatt erősen korlátolt. Ráadásul rengeteg a koros, lassú játékosunk, akikkel szerintem a mai gyors fociban baromi nehéz komoly eredményt elérni.

gomorra21 2019.09.23. 16:52:41

@Matteo89: pont azért írtam klasszis matériát, mert a többség nincsen eljuttatva a csúcsformáig.
Ha már klasszisokról van szó, én Szczesnyt klasszis kapusnak tartom, van, amiben Buffon jobb volt az elmúlt 4-5 évben, pl. jobban jött ki a beívelt labdákra, de a lengyel meg a kapura megküldött labdát jobb helyre üti ki, mint Gigi. Lehet ezzel vitatkozni, de Buffonnal a BL-ben sokszor kaptunk úgy gólt, hogy bravúrral védett, de az ellenfélhez ment a labda, aki aztán bevágta az üres kapuba. Ilyenkor senki nem hibáztatta Buffont, nem is kell, de Szczesnynél ez sokkal kevésbé fordul elő.
Szerintem Allegri 4-2-3-1es csapatára nem lehetett panasz, akkor volt egy koncepció, és összeért a csapat, csak nem volt minőségi pad. A jelenlegi játékosainkkal tudnánk nagyot menni, elsősorban az a kérdés, hogy Sarri elképzelése mennyire fog működni, és ezáltal mennyire jön ki a csúcsforma a játékosokból.

pedronegroo 2019.09.23. 17:29:54

@Rikoo: Klopp csapat fiatalabb ezt írtam is ezért is bírják a Klopp által diktál iramot, de egyéni képességek alapján jobb a juve.

JuventusFanatikus 2019.09.23. 18:05:23

@gomorra21: Egy valami nagyon feltűnő volt számomra, méghozzá az, hogy Buffon mennyire magabiztosabb labdával, és pontosabban is passzol.

pott70 2019.09.23. 19:19:57

@JuventusFanatikus: Meg még az volt nagyon feltűnő,hogy mennyire kurrva jó volt újra Gigit látni a kapuban!!!!!!!

JuventusFanatikus 2019.09.23. 19:26:07

@pott70: Minden percét ki kell használnunk, mikor a pályán láthatjuk, mert soha még egy ilyen kapus nem fog születni! Hihetetlen volt.

gomorra21 2019.09.23. 20:15:23

@JuventusFanatikus: nekem nem tűnt föl nagy különbség ezen a téren. A statisztika szerint Buffon az utolsó évében, amikor első számú kapus volt, egy kicsit pontatlanabbul passzolt, mint Szczesny tavaly, és pontos, hosszú indításból is több szerepel a lengyel neve mellett. Ha az utolsó 3 évét nézem Giginek, akkor is jobb ezekben a mutatókban a tavalyi Szczesny. Inkább azt mondanám, hogy a lengyel ritkán, de tud váratlanul rossz, rizikós megoldást hozni, ami Buffonra meg ez nem volt jellemző.
Szerintem Buffon legnagyobb erénye a védelem irányítása mellett pont az volt, hogy nem csúszott be baki, és konstans tudta hozni a karrierje alatt a remek teljesítményt.

JuventusFanatikus 2019.09.23. 20:36:20

@gomorra21: A tavalyi szezonban a lengyel e téren tényleg jó volt (egy százalékkal előzte Gigit), viszont a többi szezonban ezt a 79%-ot nem tudta megközelíteni, míg Gigi rendre 78% körül tud passzolni, míg a PSG-be egészen 90%-al tudott passzolni, ami egy középpályástól is megsüvegelendő lenne. Igazából arra gondoltam, hogy mennyire higgadt Gigi, nem jön zavarba akkor se, mikor pár méterre volt tőle a veronai, nyugodtan és pontosan passzolt, míg azért Szczesny a Fiorentina ellen csinált hajmeresztő dolgokat, bár meglepő, hogy mégis 85% százalékkal tudott passzolni.

ZecH 2019.09.23. 22:30:07

@rockitbaby: Bocsi, de semmirol sem fog donteni a derby. Nagyon korai lenne barmilyen dontesrol beszelni a szezon 1/5enel.. se.., ahol jelenleg vagyunk meg. Es ahogy korabban nalam sokkal okosabbak is megmondtak, a kiscsapatok elleni jo eredmenyekkel lehet bajnoksagot nyerni. Fontos meccs lesz. Erofelmero. Sokat jelenthet onbizalomban ide vagy oda... Max ezert fontos, de ugyanugy csak 3 pontot lehet kapni erte... a bajnoksaghoz meg ugye 90+ kell...

ZecH 2019.09.23. 22:42:44

@Matteo89: Igen felsoroltal 4et a 11bol vagy inkabb a 20-22es keretbol... hat annyi nalunk is lazan van. Kloppban igazad van, oke, rohadtul elfogadnam ide edzonek, de Sarri talan tud valami hasonlot. Bizni kell. A Bonuccis sztori pedig te is es mindenki mas is ha a szivere teszi a kezet tudja, hogy azert nincs elismerve mert es ahogy elment es nekem is nehez volt megbocsajtani, de szerda este vegervenyesen is sikerult. Tudjuk hogy volt nehany gyengebb idoszaka, gyengebb szezonyja de egyetlen vilagklasszis sem a ket UFOt leszamitva nem tud evtizedeken keresztul kiegyensulyozott teljesitmenyt hozni. Az o nagysaga abban van, hogy most hogy jott a nyomas (Chiello hianya) rohadtul hozza a jo teljesitmenyt es tamasza a vedelemnek es az egesz csapatnak! Ettol klasszis, ettol is! Mindannyian tudjuk hogy az, csak sokan erzelembol gondolkodnak, nem racionalisan!

gomorra21 2019.09.23. 23:59:28

@JuventusFanatikus: az a releváns infó, hogy ugyanabban a csapatban mennyire passzoltak pontosan. A Fior elleni lazázás Szczesnytől éppen egy olyan baki, mint amire gondoltam, bár ő azt is nagyon nyugodtan kezelte (és szerencsére nem is csinál ilyet gyakran). Alapvetően Szczesny baromi hidegverű, és én nem emlékszem olyan reakcióra tőle a juvés karrierjéből, amikor ne lett volna végtelenül nyugodt. Nálam Perin pontosan ebben vérzett el, látszik rajta, hogy nem ura a helyzetnek. Neto detto. Storarinak mondjuk volt egy kiállása.

JuventusFanatikus 2019.09.24. 12:03:53

@gomorra21: Ez így van, nem is azt mondtam, hogy Szczesny nem lenne jó lábbal, csupán láthatólag más szint Buffon, aki teljesen máshogy kezeli a pressinget, a lengyel inkább megpróbálkozik egy csellel, mintsem passzolna nehéz helyzetbe, ahogy Buffon teszi. Megtaláltam azt a statisztikát, ami leginkább értékmérő, mégpedig, hogy a saját térfelén, hogy passzol ez a két portás, mert ugye a hosszú passzok sokat tudnak rontani a százalékon. Buffon szinte minden szezonjában 90% körül passzol a saját térfelén, ehhez képest a lengyel "csupán" 85% körüli pontossággal továbbítja a játékszert. Ugye, ők még nem is tartoznak a lábbal erős portások közé (amire Sarrinak szüksége lenne), de szerintem teljesen megfelelnek még e téren is, a passzolás fejleszthető még a lengyel esetében, egyedül a higgadtság nem tanulható, de az ugye megvan benne.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása