Sarri: „Dolgoznunk kell a rögzített helyzetek levédekezésén”

sarri_maurizio_padon_gondolkodik.jpgMaurizio Sarri a Juventus 2-2-es döntetlenje után elmondta, hogy mindenképpen dolgozni kell a rögzített helyzetek levédekezésén, és a csapatnak agresszívebbnek kell lennie.

A meccsen Juan Cuadrado és Blaise Matuidi révén 2-0-ra vezetett a házigazdák ellen, azonban rögzített helyzetekből két fejes révén mégis döntetlen lett az első csoportmeccs vége.

„A legutóbbi meccshez képest sokat javult a csapat, úgy éreztük, hogy a meccs a kezünkben van, ezért a döntetlen kicsit keserű szájízzel tölt el minket.” - mondta a mester a Sky Sport Italia munkatársa számára.

„A Juventus nem szerzett gólt ebben a stadionban számos meccs alatt, ma pedig két gólt lőttünk, plusz volt további három vagy négy próbálkozás a kapura. Csalódást keltő a végeredmény, mivel az Atléti góljai előrelátható szituációkból születtek, és nem álltunk készen ezekre.

A megszokott megoldás az átváltás lenne emberfogásra, de nem hiszem, hogy ennek lenne értelme. Agresszívebben kell védekeznünk a rögzített helyzeteknél. Az Atléti nagyon jó a levegőben, de a labda gyengén volt belőve, és mi nagyon passzívak voltunk, mivel kivághattuk volna a labdát.

Ha túl passzívak vagyunk, akkor emberfogásnál is passzívak lennénk. Számos VAR-incidenst látok, ahol az emberfogás tizenegyest eredményez, tehát ezt is figyelembe kell venni. Dolgozni fogunk a rögzített helyzetek levédekezésén.”

Federico Bernardeschi kezdésére számított mindenki, de Juan Cuadrado kapott végül lehetőséget.

„Tudtuk, hogy lesznek szabad területek, és Juan Cuadrado sebessége és élessége a kontráknál nagyon hasznos lehet a csapat számára.”

A Fiorentina elleni meccshez képest előrelépés volt látható, és nem titok, hogy a firenzei meccs igencsak elégedetlenné tette Maurizio Sarrit.

„Úgy gondolom, hogy a Fiorentina ellen volt néhány negatív szituáció, és hagytuk, hogy elterelődjön a figyelmünk, így már nem koncentráltunk a valós célra, ami a három pont megszerzése volt. Az ellenfél sokkal határozottabb volt, és a házigazdák érzékeltek a fizikai jellemzők tekintetében jelentkező különbséget, azonban végül a statisztikák szerint jobban futottunk és jobb volt a játékosok gyorsulása.

Következésképpen arra következtetek, hogy a különbség pszichológiai volt, ezért ők értek először a labdához, mivel ők voltak a határozottabbak. Ma este megfelelő szintű határozottságot mutatott a csapat, és megmutatott azokból a dolgokból néhányat, amit a mindennapokban edzésen gyakorolunk.

Most meg kell oldanunk a rögzített helyzetek okozta problémákat, mivel elkeserítő négy gólt kapni három meccsen rögzített helyzetekből.”

Ezt követően a mestert a folyamatos jegyzeteléséről kérdezték, amit mintha mostanában frenetikusabban végezne a mester.

„A padon és a lelátón a srácok folyamatosan arról beszélnek, hogy következő reggel gyorsítsunk az edzésmunkán. Az ellenfélnek 20 lefordulást engedélyeztünk, ez pedig sok energiát kivesz a csapatból. Ez nyilván azt jelenti, hogy a labdát szabad területeken tartottuk, az ellenfél pedig meglepett minket.

Juan Cuadrado két hónapig edzett hátvédnek, ma pedig támadóként játszott, ezért nyilván én hibáztam azzal, hogy adott szerepre edzettem őt, aztán másik szerepben vetettem be. Elfogadom, hogy ez megnehezítheti az ő helyzetét.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4415125858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2019.09.19. 09:19:42

1. Nagyon sok gólt kaptunk és főleg rögzített helyzetekből, ezen tényleg sokat kell dolgozni.

2. Nagyon jó döntés volt Cuad játszatása. Néha valóban "agyatlan", de korántsem olyan rossz ő mint egyesek gondolják. A 2. félidőben például szenzációs volt!
Még mindig megvan benne az a képesség hogy megállíthatatlan, gyors és váratlan.

Viszont vétek őt védekezni tanítani, ez most is látszott. Valami másféle megoldás kell a jobb szélen és emiatt vakarhatjuk a fejünket...

2019.09.19. 09:22:48

Elmondott egy tök alap dolgot,amin dolgozni kell akkor is,ha nem kapunk négyet belőle három meccsen...köszi Papó,jó,hogy jöttél,meddig maradsz?!

Pavel1988 2019.09.19. 09:55:52

Én elégedett vagyok a látottakkal ha azt vesszük alapul ha a körülményeket is figyelembe vesszük.
Az nekem egyértelmű volt, hogy van minőségbeli különbség a Juventus és az Atletico játékosai között.
Ennek ellenére továbbra is állítom, hogy Higany maximum Roma szintű játékos, vele a 16 között elvérzünk. Minden BL győztes csapatnak védekezni is tudó, összjátékban kiemelkedő centere volt az utóbbi 4 évben. Higany ennek a szöges ellentéte, még a labdák kihozásánál sem zavarja az ellenfelet, konkrétan egy az egyben elcserélném Dzekora.
Nem tudom hogy halad Ramsey felépülése de sürgősen el kell felejteni Khedirát is.
Viszont Matuidi, Sandro, Bonucci és Cuadrado megmutatta a klasszisát, azért ez megnyugtató.

pedronegroo 2019.09.19. 10:08:27

Nem vagyok edző így fogalmam nincs hogy lehet ezeket a rögzített szitukból való gólok elkerülésén dolgozni, hmmm? Az hogy az ellenfél játékosának hátáról bepattan a labda azzal mi a kukit lehet csinálni?? Meg hogy ilyenkor a kapu előtt megy a birkozás mindenki mindenkit lökdös, fog, elé áll, feltartja, rámászik a másikra úgy fejel stb...

Chiello és Costa nagyon hiányzik, nélkülük komolyabb csapat ellen nem fog menni, igen most az atleticot nem tartom olyan szintűnek mint amilyen pár évvel ezelőtt volt.

Sarri meg sürgős de gyorsan kezdjen el rotálni mostmár mert jön pár könnyebbnek ígérkező meccs és el kell kezdeni játszatni a padozókat különben sose fognak formába lendülni és nem tudnak így a csapat hasznára lenni.

2019.09.19. 10:26:58

@Pavel1988: Matuidi a klasszisát?! Ez a mondat felér egy gyilkossági kísérlettel,de minimum posztraumás stressz szindrómám lesz miatta még öreg koromban is...

Rocky80 2019.09.19. 10:40:09

@pedronegroo: de hogy valaki hátáról így pattanjon... Pont a sarokba...

JuventusFanatikus 2019.09.19. 10:41:33

Tetszenek a nyilatkozatai, hogy mindent tisztán kimond. Jó volt olvasni.

pedronegroo 2019.09.19. 10:58:35

@Leslie Matthias: @Rocky80: Verona, Brescia, Spal jön a bajnokságban az Interig, itt a lehetőség most kell összerakni a csapatot, kijavítania hibákat, bejáratni az újakat, "sarriballozni" és akkor meg is vagyunk!

Leslie Matthias 2019.09.19. 11:17:34

@pedronegroo:
Szerintem is...ha most nem akkor soha.
Most kell Rabiotot okádásig erőltetni Khedira helyén,kipróbálni Ramsey-t és izom betuszkolni Demiralt és Dybalát még egy ilyen sansz nem lesz,hogy összeálljon a csapat,mint az a 3 meccs.Esetleg Bernardeschit is kicsit gatyába rázni.Bár a tegnapi Cuad produktum után inkább őt erőltetném még nincs Costa.

Ádám.84 2019.09.19. 12:02:36

@JuventusFanatikus: szerintem is jó, hogy végre valaki kimondta, miszerint a rögzített helyzeteknél nem reagál jól a csapat. Ugyanis ebből évek óta probléma van, most remélem orrvérzésig gyakoroltatni fogja velük.

delpi0823 2019.09.19. 12:10:06

@pedronegroo: Ha most a hetvegen se fog rotalni akkor nagyon nagy baj van,egy verona szintu csapat ellen a kozeppalyan most nyugodtan valtoztathatnank sztem.Azt meg el tudom fogadni hogy egy elso fordulos neccsen a parma ellen ragaszkodott a regiekhez,es utana jott 3 kemeny ellenfel a napoli,fior,atletico 3as,de most mar egy verona szintu csapat ellen illene valtoztatni sztem.

GGábr81 2019.09.19. 12:25:41

Ha a pontrúgásokból kapott gólokat nem tudjuk elkerülni. Akkor talán kevesebb pontrúgást kellene hagyni az ellenfeleknek.

Leslie Matthias 2019.09.19. 12:49:36

@GGábr81: Persze,mert ez csettintésre megy:D
Nem akarsz edző lenni?:D

GGábr81 2019.09.19. 13:17:37

@Leslie Matthias: a pontrúgások levédekezése az csettintésre megy?
De akarok. Pont csapat nélkül vagyok. De ez hogy jött ide?

JuventusFanatikus 2019.09.19. 13:31:30

@Ádám.84: Csak az a baj, hogy Sarri karrierjét végigkíséri az, hogy nem tudja megszervezni jól a pontrúgások levédekézését, ráadásul zónavédekezést alkalmaz, ami véleményem szerint nem éppen a legjobb módszer, de elmondta, hogy ő miért nem kedveli az emberfogást, érthető. Remélem kitalál valamit, mert a második találat tisztán ez miatt született.

Thuglife! 2019.09.19. 13:33:32

@fire06: És te meddig maradsz? nagyon unalmas vagy már! egy pozitív megnyilvánulásra képtelen vagy.
@pedronegroo: szögeletknél alap az agresszív emberfogás amit a mester is említ.
az oldalról bejövő szabik a fő probléma.a napoli első góljánál a fél csapat lesre állított a másik fele futott manolasz után.ha Can nem ragad be,aki persze a görög közelébe nem volt akkor mindjárt más.a 3. gólnál Roni szaladt be túl korán.
az atleti első góljánál középről jött a szabi.alap lett volna a lesre állítás.
a harmadik módszer:egyszerűen le kell videózni az ellenfélnél a target mant,és vele menni vkinek aki nálunk jól fejel.Azt vettem észre Bonucci sosincs ott a fejelő játékosok mellett,inkább leossza másnak.mintha szándékosan kerülné az ilyen párharcokat.Most hogy Chiello nincs talán a törökben lenne még annyi hogy tudna úgy rombolni. de Ligt meg mintha nem találná az ütemet.

Ádi93 2019.09.19. 14:38:05

Érdekes volt a meccs képe, az elején szenvedtünk, különösen a félidő végén, aztán pedig magabiztosan és végre, a csapatban, támadóerőben lévő potenciált megmutatva estünk neki a második félidőnek, két parádés támadásból két parádés gól. Érdemes azt is látni, hogy az első gólnál CR sprintelt fel a labdával, a másodikban pedig Cuadradóról elvitt magával 6 védőt, így ő üresen kapta azt. Ezt semmiképpen sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy, ha CR épp nem szerez gólokat, akkor is mennyire hasznos tud lenni a jelenléte, mentális ereje, mozgása, helyezkedése, passzai, stb... Atletinek 33 meccsen 25 gólt szerzett, ők nagyon bebiflázták, hogy CR-t kell fogni, minden áron. Ez sikerülhet is és valóban lehozhatják CR gól nélkül a meccset, de a hátulütője viszont az, hogy bizony nagy eséllyel lesznek üresen hagyott Juve támadók.

Örülök, hogy Matuidi és Cuad is betalált, nem is akárhogy. Nagyon sok van bennük és végre most tökéletesen passzoltak a játék képébe. Önbizalmat is ad ez nekik most.

Azt gondolom, a pontrúgásokból kapott két szerencsétlen gólt nem szabad túlértékelni. Balszerencse. Lehet jobban embert fogni, de ahogy azt Sarri elmondta, veszélyes. Ami fontos, hogy végre a Juventus úgy játszott az Atleti otthonában, ahogy azt kizárólag az egy kézen megszámolható szűk elit képes.
CR, pedig, hogy megpróbálta azt a varázslást a végén, a 93-ik percben és nemtudom hány ember között cselezte át magát, az a United-es önmagát idézte, 15 évvel korábbrról. Szerintem sokan félreértelmezik azt, hogy miért nem próbálja meg többször. Egyszerűen azért, mert nagyon nagy a rizikó, könnyen labdát lehet veszíteni és már sokkal inkább a biztonság az elsődleges szempont nála, legyen az assist, kulcspassz, beadás, vagy a csapatjáték bármely biztosabb eleme.
A 16-oson belüli labdatámadása pedig még mindig egyedülálló, ezt, ha sikerül kiaknázni Sarrinak, ahogy Zidane tette a Realban vele, akkor lenne igazán csúcson a csapat, eredményesség szempontjából.

Dybalával nem tudom mi lesz, én nagyon örülnék, ha maradna és látom is benne azt a kellő alázatot hozzá, hogy padozzon és csere legyen, mert annak viszont nagyon hasznos. Egy friss Dybala a 70-ik percben óriási előnyt jelenthet. A Citynek és a korábbi Realnak is az egyik klucsa (volt) a sikerhez az, hogy a padon még egy topcsapatot kitevő játékosállomány ült. Ezt szinte lehetetlen huzamosabb ideig fenntartani sajnos.

Bízom benne, hogy a torinói Atleti meccsen nagyszerű gálát mutat a csapat, hasonló magabiztonsággal, mint a tegnapi második félidőben.

pedronegroo 2019.09.19. 14:43:06

@Thuglife!: Okés, remélem kitalálnak valamit a fiúk :) bár ez már elég régi probléma de ha foglalkozunk vele az biztos nem árt:)

2019.09.19. 15:00:52

@Thuglife!: Rúgtunk két szép gólt,ezen kívül semmi pozitívat nem láttam,azt már leírtam egyszer,csak lehet nem ide...az Atlético sosem adja fel,de azért nem véletlen az,hogy nem törtek meg még 2-0 után sem,rohadtul nem voltunk meggyőzőek,nyoma sem volt annak,hogy kibekkeljük akár a hátralevő időt,legalábbis én egy pillanatig nem hittem,hogy győzni fogunk,hát ők sem. Pedig tavaly bebizonyítottuk,hogy a Ticót is meg lehet fogni...

Leslie Matthias 2019.09.19. 15:17:18

@fire06: Tavaly?:D Allegri féle szerencsétlenkedésre gondolsz?Amikor már mind1-mind1 alapon Torinóban neki ment a csapat az ATL-nek reménytelen helyzetből és csak CR zsenialitása miatt lépett tovább a csapat?Neeee....
Allegrivel sokkal vakabb focit játszott az egész banda...idő kell,de itt senkinek nincs ideje...úgy látom.Mindenkinek azonnal kell változás eredmény.Aki követte az öreg cigist az tudja,hogy félév után áll össze úgy a csapata ,mint a kaka a gatyában.Előre fogadok januárban itt fogják nyálazni az öreg nyalókáját páran.

steven.h 2019.09.19. 15:37:04

@Leslie Matthias: És mit is nyert a félév után, mint kaka a gatyában, összeállt csapata?

Ádám.84 2019.09.19. 16:02:31

@JuventusFanatikus: értelek, de valamit muszáj csinálni, mert ez így nem maradhat, ráadásul ugyanezek a szituk, emberfogással, Allegri alatt sem működtek.

venember83 2019.09.19. 16:07:01

@Ádám.84: nyugi, lassan Maxi elfoglalja megérdemelt helyét, és a szentek között fogják őt a bianconero szurkolók emlegetni, mert az ő kezei alatt minden más és jobb volt. Pedig vele is voltak borzasztó védelmi hibák, meg borzasztó szezonkezdések is. De ezeket az emberek hajlamosak elfelejteni, és csak a jóra emlékeznek. Meg a sok megnyert (nem BL-) címre.

JuventusFanatikus 2019.09.19. 16:18:21

@venember83: "nyugi, lassan Maxi elfoglalja megérdemelt helyét, és a szentek között fogják őt a bianconero szurkolók emlegetni, mert az ő kezei alatt minden más és jobb volt."

Ez tényleg nagyon feltűnő, sok dolgot nagyon jól csinált Maxi, de pont a hülyeségeket sikerül megemlíteni és párhuzamot vonni. Bezzeg, nála milyen jók voltak a szezonkezdetek, ugye? Most meg nyarvognak páran, hogy döntetlen a Fior ellen, meg nincs eredmény... Veretlenek vagyunk, emberek! Korai még nagyon komoly párhuzamot vonni, majd a szezon végén.

venember83 2019.09.19. 16:43:07

@JuventusFanatikus: de hisz folyamatosan nyeli a védelem a gólokat, nem veszed észre??? Mi lesz így velünk? Mind meghalunk! Bár péntek tizenhárom jött és ment. Na mindegy.

del pipi 2019.09.19. 16:47:53

@venember83: Csak annyit hibáztunk Maxi alatt amennyit engedélyeztünk, már ha érted hogy mire hajazok? @JuventusFanatikus: Hát bizony vannak még gondok, de tényleg veretlenek vagyunk....azért na!Már ha érted mire gondolok? @fire06: Olvasván amiket ma letettél az asztalra hááát....az első gondolatom az volt hogy kicsit megszívtad a púpodat de nem is akármiből, kannás Don Perignon nem drága kólával. De aztán megvilágosodtam, hát téged aztán jól leharcolt a karosszériás! Szólj már neki hogy most már sűrűn jönnek a meccsek, ne szórakozzon már veled! :)

JuventusFanatikus 2019.09.19. 16:49:30

@venember83: Még jó, hogy mondod, Sarri nem tudja megszervezni a védelmet! Meg még nem is öltözik szépen...

venember83 2019.09.19. 16:55:31

@JuventusFanatikus: az mondjuk tény, hogy Sarri nem a védelem megszervezéséről híres...

Grinta 2019.09.19. 16:56:03

Védekezés része össze fog állni.Juventusnál pont ezerszer megtapasztaltuk már-szerencsére.Egy idő után elritkulnak a helyzetek,és abból maréknyi gólt kapunk csupán.tippemre ez valamelyest változni fog Sarri mester alatt,de a támadó fellépés miatt lesz.Teljesen normális dolog ha az egyik serpenyőbe kicsit többet raksz,támadások-akkor a másik serpenyő könnyebb lesz.De megtalálja véleményem szerint a jó kombinációt.Szeptember van,könyörgöm,három bajnoki forduló ment le.Három.Most valóban következik három könnyebb mérkőzés,amin viszont nem szeretnék kettőnél több kapott gólt látni.Viszont érdekes dolog ez,mert ha kijövünk ebből a kombóból 10-3-as gólkülönbséggel..akkor most örülünk Vincent?Mert sima három meccset sugall az arány,viszont a gyengénken nem javítottunk annyit,amit ildomos lenne.Egy Olasz csapatnak pláne.Mert tetszik,nem tetszik,vannak olyan pillanatok amikor meg kell tudni csinálni a bunker részét is.Magas szinten.

JuventusFanatikus 2019.09.19. 17:00:01

@venember83: Eddig szerencsére a saját bőrünkön olyan különösebben nem tapasztaltuk ezt.

del pipi 2019.09.19. 17:10:43

@Grinta: Pontosan! De egy páran ma itt feszegették azt hogy most már el kéne kezdeni a padozókat játszani hagyni, én azt gondolom a következő 3 meccset behúzzuk de rotálni most már több okból is kéne. Amúgy a hétvégén milánói derby van és mondom sima X

sleepy8 2019.09.19. 17:13:16

Allegrinel az volt, hogy hiaba jatszottunk nezhetetlenul, tudta az ember hogy be fogjuk huzni. Most ugyanugy nezhetetlen (az hogy hatul mar szepen, egyerintobe passzolgatunk, az nekem ugyanugy nezhetetlen mint az eddigi), de legalabb még két gólos elonynel is tele van a gatya.

Persze, lehet mondani hogy adjunk idot stb stb. Csak ugye amikor Allegri jött, el lehetett kuldeni a halal faszara lejatszott meccs(!!) nélkül is... Aztan csak BL döntőt jatszottunk abban az évben.

Nem értem a csikkest miért kell ennyire védeni, oriasi bukta lesz a csavo. Ez a keret nem alkalmas a "Sarriballra", aki ezt nem látja az vak. És ehhez nem kellenek hetek meg honapok...

De ne nekem legyen igazam, es huzzuk be iden vagy jovore a triplat Maurizioval.

del pipi 2019.09.19. 17:24:42

@sleepy8: Én vak vagyok , és nem is látom , de ne neked legyen igazad! Aludj egy jó 8-ast mindennap. :)

Ádám.84 2019.09.19. 17:28:04

@venember83: megmondom őszintén, hogy hibái ellenére én kedveltem Maxit, de a pontrúgások levédekezése nem az erősségei közé tartozott.

Grinta 2019.09.19. 17:28:34

@del pipi: Bizonyosan rotál majd.Gondolom.
Hát a Milan-t elnézve,Conte kicsinálja őket tippem szerint.
@sleepy8: Ugyan magyarázd már el mitől is volt a tegnapi játékunk nézhetetlen?
Labdabirtoklásban,támadásszervezésben váltottunk-sokak szerint előreléptünk-teljesen jó mérkőzést játszottunk tegnap.Itt mindenki agybajos?Ezt most komolyan kérdezem.Imádom Allegrit,és remélem megszeretem Sarrit is,de a Juventust mindenek felett.Mindenki odatette a magáét az Atleti ellen.

del pipi 2019.09.19. 17:32:35

@Grinta: Tényleg egy kicsit világvége hangulat van, amúgy 0-0 lesz innen látom!

JuventusFanatikus 2019.09.19. 17:33:21

@Grinta: @del pipi: Szerintem Conte intere legyőzi a Milant, nem is azért, mert annyira jobb formában lennének, hanem rangadó, amire Conte feltüzeli őket, mint állat.

Grinta 2019.09.19. 17:46:59

@JuventusFanatikus: Sokkal jobb formában van a zinter.Milannál jelenleg a hat pont betakar mindent,de amit eddig mutattak csapatszinten,egyénileg,az akkora nulla,hogy ki se fér.Nyilván a Slavia meccs pofon volt,mondhatjuk hogy nem is kicsi,de a legrosszabb tanácsadó lenne most,ha fekete-kékben pánikolnának ez miatt.

Grinta 2019.09.19. 17:51:39

@del pipi: De mire fel van világvége hangulat?Eddig pontos sem szereztünk az Atletico ellen idegenben.gólt se-és most két csodálatos támadásból sikerült mattolni Oblakot.Látható fölényt tudtunk kiharcolni a mérkőzésen,nem pedig valaminek az elkerüléséért ment a nyekergés.Mondom ezt Én,aki a nyekergést is a helyén kezeli.Itt mindenki a játékot,középpályás labdabirtoklást hiányolta Maxi(mus)nál-ebben előrelépés tapasztalható.Nem két napos meló lesz amúgy..de most akkor ez se jó?Esküszöm itt semmi se jó.Vagyis de.Lippi Juvéja-akik ezeket írják,azoknak akkoriban még a farkuk sem állt fel körülbelül.

sleepy8 2019.09.19. 19:38:37

@Grinta: Például az hogy majdnem lehoztunk egy felidot kaput eltalalo loves nelkul, fuu mekkora foci tenyleg. Meg labdabirtoklas? Rohadt nagy labdabirtoklas az 54%. A vedelemrol ne is beszeljunk, hat a Felix azt csinalt veluk amit akart. Letamadni se tud a csapat, egy kezemen megtudnam számolni hányszor szereztunk az Atleti terfelen labdat. De legyen neked igazad.

Grinta 2019.09.19. 19:51:26

@sleepy8: Srácok ne csináljuk már ezt.Múltkor ennek a semmitmondó statisztikának a megdöntésére hoztam egy Bayern München-Liverpool tavalyi Champions League oda vissza meccset..pontosan hasonló kapura lövési statisztikával.Semmit sem jelent egy félidő.
Félix azt csinált amit akart?Rendben.Akkor gólt miért nem rúgott?Mert nem akart?Vitán felül áll hogy jó játékos,jól játszott,de ne tegyünk már úgy hogy semmi sem működött.Vagyis de!Fordítsuk meg!Ha ezek a hibák fenn álltak/állnak amiket itt felsorolsz..akkor hogy fordulhatott elő hogy simán! döntetlenre hoztuk a meccset,sőt az Atletico-nak kellett kapaszkodnia?!

Grinta 2019.09.19. 20:00:18

@sleepy8: Mindenki(jogosan!) jön az elmúlt évi Juventus-Atletico Madrid 3-0-mal..
Négy! kaput eltaláló lövésünk volt.Összesen.Ennyit jelent.Semmit.

gomorra21 2019.09.19. 20:06:43

@sleepy8: Felix azt csinált amit akart? Most a tegnapi meccsről, vagy a nyári felkészülős fociról beszéltek?

sleepy8 2019.09.19. 20:06:54

@Grinta: Hát nem tudom, lehet mas meccset néztünk, de Én nem így éreztem. Az utolsó 15-20 percben konkrétan a kapunk elé voltunk szegezve megint. Nem rajtunk mult hogy ez 2-2. Ahogy az első felidoben se csinaltunk kb semmit. A második félidőben volt kb 20 jó percunk, és ennyi.

És igen, semmi baj a keves kapura lovessel, csak akkor nem beszéljünk támadó fociról, mert ez minden, csak nem az. Ahogy labdabirtoklasrol is felesleges beszélni 54%-al. Én mindigis a száraz számok embere voltam, mert ez a sport vegulis nem is szól masrol.

gomorra21 2019.09.19. 20:16:11

@Grinta: teljesen igazad van. Én nagyon nem örültem a matracosoknak, mert náluk töretlen az építkezés, Simeone rekorder a jelenlegiek között, neki már korszaka van az Atletinél. Tavaly az odavágón 2vel vertek minket. Most átmeneti időszakban döntetlent játszottunk. A támadásainkban volt tudatosság, technikásabbak vagyunk, jobban kezeljük a labdát, mint egy éve. Én soha nem voltam az eszetlen támadás híve, azt viszont jó látni, amikor hátul nyugodtan kipasszoljuk az ellenfelet. Ilyet Allegri alatt utoljára a 2. BL döntőt játszó csapatunknál láttam (sajnos pont nem a döntőben). Szerintem étdemes türelmesnek lenni.

Grinta 2019.09.19. 20:34:16

@sleepy8: Elmondom Én mit éreztem.Egy percig nem izgultam azon,hogy mi lesz a meccs vége.Nem aggódtam a csapatért,mert jó volt nézni a srácokat.Érdemes visszaolvasni a kommenteket a mérkőzésről-mind lehúzó,nem túlzok-és olvasd el az Én félideji írásomat.
Idegenbeli góllal,ponttal.
Szeretem Én is a statisztikát ; ) ezzel nem lehet megvádolni..de semmi sem fekete vagy fehér,csak a Juventus : )
Azzal is vitatkoznék hogy nem rajtunk múlt!Az Atletico volt olyan kényszerhelyzetben,mint legutóbb hazai pályán emlékeim szerint a Barcelona elleni bajnokin.Félévente egyszer.Ez azért a csapatunk erejét mutatja meg.Itt sem sok hiányzott a győzelemhez.Meg egyébként is..nem mindegy?Ha kiszopunk egy hármassal itt,és továbbmegyünk a csoportból-akkor abból egyenesen következne hogy ez most mire lenne elég tavasszal?5 hónap múlva!!!Dehogy.
Támadófociról pedig lehet beszélgetni,mert azt sem a statisztika nem mutatja meg,sem a kísérletek száma.Csupán az nem.
Nekem ne mondja senki hogy nem látszódnak az apróbb felfogásbéli különbségek a két edző között.Most ez még annyira nem látványos,de minden hónappal egyre könnyebb lesz.Maxi hívőként mondom ezt.
Futballnyelven szólva:kis játék jól "csinálása" alkalmazása.
Meccs egyes szakaszaiban jelentkezik csupán,de mégis olyan mentális felsőbbrendűséghez vezet,ami leképezhetetlen csupán számadatokkal.Amit te is írtál-Érzés!
Fino alla Fine

sleepy8 2019.09.19. 20:42:07

@Grinta: Akkor erről felesleges is további beszélni, mert máshogy éreztük.

Grinta 2019.09.19. 20:49:11

@sleepy8: Azért nem teljesen,mert a kettőnk közötti felfogás,évekre visszamenőleg
Nagyjából minden rossz szerinted
Nagyjából minden jó szerintem
Milyen eredményekben csúcsosodik is ki?Támasztódik alá az igaz?

Grinta 2019.09.19. 20:55:45

@sleepy8: Én a magam részéről a boldogság szigete vagyok,hiszen olyan mélységből érkeztünk egy nyolcas sorozatba-amiről az unokáink is regélnek majd büszkén.És mi szerencsések megélhetjük.
Aranypillanatok ezek a történelemkönyvünkben.
Sztárok elégedetlenkednek a kevés játéklehetőség okán-de elmenni senki nem akar ebből a presztízs klubból.Világszinten előkelő helyen állunk,újra!

ZecH 2019.09.19. 21:23:22

@del pipi: "...es mondom sima X" ... Akkor bunda... erdemes nekem is feldobni 1-2ezer eurot? :)

2019.09.19. 21:30:55

@sleepy8: Én ugyanazt éreztem,amit te is,csak a szokásos hiányérzet. Én most szeretném a javulásnak legalább az előszeleit látni,változásokat,próbálkozásokat,nem tavasszal és nem jövőre. Azért ülök le a tévé megnézni a kedvenc csapatom meccsét,hogy lássam őket jól játszani. Mi nem játszunk jól mostmár nagyon régóta és baszottul idegesít,hogy Sarri pont ugyanannyira bátor,mint Allegri. Én úgy látom tök simán fel fogja ő itt adni az eddigi elveit,főleg,ha ugye ki sem próbál semmi újat a csapattal élesben...nem ad okot bizakodásra számomra,ennyi,majd ha azt látom,ami ad rá okot,akkor azt fogom leírni.

Grinta 2019.09.19. 21:36:57

@fire06: De Neked MINDIG hiányzik valami?Mindig?
2éve is,8 hónapja is,meg 15 nappal ezelőtt,meg az a bizonyos Leverkusen elleni második csoportkör kétezervalahányban?Mindig?
És ezt most légyszíves ne támadásként éld meg,de nézz már magadba!

gomorra21 2019.09.19. 21:51:31

@fire06: csak érdekességképp, de eddig szinte mindig egyetértettem veled. Most nem. Szerintem szemmel látható, hogy javulunk. Azt az Allegri féle hozzáállás, hogy mi vagyunk a legnagyobb (és leggazdagabb) kiscsapat, én egyre kevésbé érzem. A cserék, akik beállnak többnyire azt igazolják, hogy az új felfogást azok értik a leginkább, akik a kezdőben vannak. Ramsey, Dybala sajnos nem bizonyított, hogy őket kellene a kezdőbe rakni. Vagy vajon annyira hihetetlen, hogy Rabiot fél év padozás után még nincsen készen? Nem gondolom. Tart az átalakulás, ha varázsütésszerű váltásban hittetek, azt kicsit naiv gondolatnak érzem.

ZecH 2019.09.19. 21:54:16

@Grinta: Hapsikam, birom a torekvesed. Komolyan! ... de parttalan. Nem gyozod meg oket. Ervek mindket oldalon vannak boven... "Elmultnyócev" Ismeros duma :D Mindenesetre jol szorakozom. Kerlek folytassatok! ;)

ZecH 2019.09.19. 22:04:16

@gomorra21: Azon tul hogy veletek vagyok, ugy gondolom hogy a problema ott gyokerezik, hogy hozzaszoktunk, sot termeszetesnek vesszuk a bajnoki cimeket, magas szintet, BL-ben kiemelt, eselyes poziciot stb. Mindenki ehhez viszonyit. Ha ehhez viszonyitok es nem az elmult 25 evet nezem egyben miota ennek a csapatnak szurkolok en is siman beallnek hozzajuk pattogni mint a gumilaszti. Felig jogos is, de sajnos a csucsrol csak lefele van ut. Rohadtul orulni kell pl annak hogy jol kezdtuk a bajnoksagot, mert a 7 pont ezen ellenfelek ellen jonak szamit szezonkezdetkor. Vannak is javulasra utalo jelek, de uj edzo, uj rendszer. Basszus. Megis mire szamitottak egyesek??? Mindjart barkasz fele tikitaka 99% labdabirtoklas 700passz per meccs es 50 kapuraloves... hat nem. Ez egy folyamat. Tessek neki idot adni. Hat erre keptelen a elkenyeztetett szurkolo hiszen 8 bajnoki cim utan felig valoban jogos hogy mindjart tapintani szeretnek a valtozast... Nehez ezert elitelni barkit is...

gomorra21 2019.09.19. 22:32:55

@ZecH: én mondjuk Allegrivel sem voltam türelmetlen, amikor a 2.szezonjában tragikusan rosszul kezdett. Persze, neki volt előtte egy BL döntője, Sarri viszont teljesen korrekt eredményeket hoz. Nem állítom, hogy Sarrival biztosan nagy dolgokat fogunk véghez vinni, de ez a kezdet, amikor nem reális egyből gyilkos csapatot várni egy a tavalyitól gyökeresen más mentalitással.

sleepy8 2019.09.19. 22:36:20

@Grinta: Akiknek az elmult 8 evet koszonehtjuk, mar nincsenek itt. Nekem ez amugy a legnagyobb bajom. Nekem hianyzik Allegri, hianyzik Beppe, hianyoznak a 10 millios Vidalok/Tevezek, meg az ingyen Pirlok/Pogbak... De nem baj, helyettuk van egy total vak es koncepcio nelkuli Paratici-Nedved paros, egy teljesen klubbidentitas idegen Sarri, egy 85 millios de Ligt... Ide hoztak Ronaldot, es elkotyavetyeltuk Dybalat.

Ha már az elmúlt 8 évet emlegetjük, Én pont azt latom hogy most tetozik majd a kprszak valatas, ami Ronaldo leigazolasaval es Beppe elkuldesevel indult. És szerintem ez a szakasz, meg s kozeliti majd az elozot. Eredmenyekben semmikepp.

ZecH 2019.09.19. 22:49:28

@sleepy8: Nagyon magas a merce es ahogy az en szakmamban mondjak a piaci kornyezet is megvaltozott. En is jobb csapatnak tartom az akkorit, mint a mostanit ezt szogezzuk le, de alapvetoen akkor minden ellenfelunk a bajnoksagban lealabbis biztosan, totalisan fogalmatlan volt. Igaz a BL-ben jol hasitottunk es allitom hogy ha az a torok senkihazi nem csalja el a barkasz elleni meccset nyernunk kellett volna! Mindegy, az a bringa elment. Ez van most es hidd el baszott nehez 8 ev utan ugyanolyan ehesen menni ki a palyara es persze ne is legyen arcoskodas mert az se hasznal. Sajnos a korulmenyeink aldozatai vagyunk... ezert es az ellenek megerosodese okozta relativ lemaradas miatt szarabb most kicsit a helyzet. De! Europai topligaban ez a sorozat egyszeri es megismetelhetetlen, sohase volt es nem is lesz es a 9. adott esetben 10. bajnoki cim meg tobbet erne mint a korabbiak. Eppen a korulmenyek miatt... Igy szerintem reszunkrol is nagyobb turelemre lenne szukseg. Persze ertem amit irsz es igazad van sok mindenben, de rahatasunk nincs a dolgokra es ha ki akarunk tartani a csapat mellett marpedig hiszem hogy ez mindenki feltett szandeka akkor erdemes a pozitivumokra koncentralni mert a negatiumok hosszutavon felemesztenek!

alexGicamo 2019.09.20. 03:56:36

Most nem mentegetőzött, bevalotta , hogy ő hibázott .

alexGicamo 2019.09.20. 04:27:15

@Grinta: Úgy szeretem az optimizmusodat ! Olyan végre valakitől nemcsak a tipikus " magyar mentalitást " olvasni !
De ezt akár JuventusFanatikus kollégának is címezhettem volna ! :-)

venember83 2019.09.20. 05:18:02

@sleepy8: "Allegrinel az volt, hogy hiaba jatszottunk nezhetetlenul, tudta az ember hogy be fogjuk huzni. Most ugyanugy nezhetetlen (az hogy hatul mar szepen, egyerintobe passzolgatunk, az nekem ugyanugy nezhetetlen mint az eddigi), de legalabb még két gólos elonynel is tele van a gatya."

Nem tudom, én valahogy nem éreztem azt, hogy be fogjuk húzni, főleg BL-ben nem. Legyen szó csoportmeccsekről, pl. amikor sikerült elbohóckodni a csoportelsőséget, de a kieséses szakaszban meg aztán főleg nem, BL-döntőről meg nem is beszélve. Ha viszont te csak a bajnokságra gondolsz, akkor ja, igaz. De a Juventusnak a scudetto már rég nem elég, ezért változtatni kellett, sokszor pedig a változtatás fájdalmas, nem egyszerű és nehéz. Olykor meg az eredményt sem hozza. De komoly változás nélkül nem lehet elvárni, hogy a csapat ne ugyanazt az utat járja be, kb. ugyanazokat a hibákat kövesse el, plusz akkor nem beszéltünk arról, hogy Maxi is elmondta, hogy muszáj volt váltani, mert érezte, hogy így nem mehetnek tovább a dolgok.

del pipi 2019.09.20. 05:32:23

@ZecH: Természetesen dobj fel egy-két ezer eurót , ha tévedtem bocs! Én is nagyon jót szórakoztam hogy ezt mind elbírtam olvasni, hihetetlen!

Ze Roberto 2019.09.20. 06:19:34

Sziasztok. Szerintem is túl sok az elvárás. Új edző és más felfogás. Talán egy kis időt még kaphatna Sarri mielött leszólnánk. Évek óta figyelemmel kisérlek titeket és jo látni mennyire sziveteken viselitek szeretett klubunk sorsát. Köszi

Ze Roberto 2019.09.20. 06:22:56

Az igaz viszont hogy pici hiányérzet van bennem a fránya Bl cím miatt amit már nagyon régen megérdemelnénk. Forza Juve

2019.09.20. 08:35:03

@gomorra21: Dybala mit nem bizonyított neked ezalatt a 25 perc alatt,amit idén játszott?! Vagy tavaly nem bizonyított,mikor egy teljesen idegen poszton egy teljesen érthetetlenül erőltetett felállásban játszottunk?!(amúgy idén ugyanez,ez fáj a legjobban)
Azért szerintem Dybala elég sokat bizonyított már Juve-mezben,többet,mint Sarri egész eddigi karrierje során edzőként,csak ennyit mondok.

2019.09.20. 08:41:17

Amúgy ja,nekem sose jó semmi,de talán csak azért,mert utoljára akkor volt jó minden,amikor még egy Zidane távozása se hatott meg,jött helyette egy Nedved és semmi visszaesés nem jött. Játékban meg még a catenaccio idején se voltunk ennyire passzívak,nem értem mit láttok bele,ami annyira kreatív lenne és ügyes. Ronaldon kívül nincs egy ember,aki egy cselt megcsináljon vagy megiramodjon a labdával. A marha nagy kreativitásunk két gól erejéig,nagyjából 20 percig tartott,ennyit tudok értékelni a meccsből és kb az egész szezonból eddig,jó,bocs,a Napoli ellen volt még ugyanennyi perc,amire tényleg azt mondtam,hogy na ez a foca fiúk,gyorsan abba is hagytuk azt jött majdnem a szopóroller...

2019.09.20. 08:48:24

Arra meg szarok is rá,hogy tiktakozva,vagy hogy akar fociztatni Sarri,én tőlem fejreállva is nyomhatják a srácok,amit én látni akarok,az egy karakteres csapat,egy olyan csapat,amiről egy embernek nem az az első gondolata,hogy ott focizik CR. Az Atleticoról se Simeone az első aki eszembe jut,hanem az,hogy na azok baszott kemény brigád,összetörnek mint a szart,ha nagyon játszogatni akarsz. A Liverpoolról sem Klopp vagy Szalah az első,ami eszembe jut,hanem az összes pályára lépő játékos arckifejezése mikor kijönnek a műhelyre,hát látszik rajtuk,hogy ők embert enni jöttek...rólunk már lassan semmi nem jut eszébe az embereknek,csak a CR meg talán,hogy Buffon ott van-e még...

Leslie Matthias 2019.09.20. 09:42:48

@fire06: + 1.Most egyetértünk.
Viszont hidd el meglesz az eredménye ,amint Rabiot és Ramsey(ha nem sérül meg) megszerzi a csapattal együtt azt a kondíciót ami kell,utána foci lesz.:)

gomorra21 2019.09.20. 13:14:41

@fire06: pont azzal kerültünk (a fejemben) anno egy platformra, hogy én is nagyon nagy hibának, sőt, bűnnek érzem Dybala elherdálását, de annak nem vagyok ellene, ha pár játékos, akik még messze vannak attól, hogy jó formába kerüljenek, és nem annyira érzik azt a focit, amit Sarri elvár, aklimatizálódnak, és lassabban kerülnek be a csapatba. Csak kerüljenek. Ha hónapokon keresztül nem lesz változás, én sem leszek ennyire türelmes, de még az elején vagyunk. Nem hiszem, hogy véletlen, hogy pl. Rabiot annyit játszott a felkészülési meccsek alatt. Szerintem ő idővel nagy húzóember lesz. Én azt is pozitívumnak érzem, hogy Dybala csatárként szerepel Sarri terveiben, és nem szélsőként. Dybalának oda kell tennie magát, beverni pár gólt, és akkor máris nehéz lesz kihagyni. Drukkolok neki.

del pipi 2019.09.20. 15:16:39

@gomorra21: @fire06: Nagy kööööösssssz srácok! Szerintem is Dybala elherdálása folyik tavaly ősztől , de én is remélem hogy újra király formában lesz és az értetlenkedők is megkapják a választ. Normális esetben a Sarriballban is helye van és fickándoznia kéne! Talán holnap...

2019.09.20. 17:06:00

@gomorra21: Dybala nem befejező és nem szélső,ő árnyékék vagy irányító középpályás. 433-as felállásban maximum hamis kilencesként tudom elképzelni,az meg maga a pozíció olyan,mint a hátravont irányító,egyszer volt egy Pirlo,aki hátravont irányítót játszott,mindenki más csúfolja azt a pozíciót. Hamis kilencesbe egyszer volt Messi és ennyi,valószínűleg soha senki más nem fogja tudni azt a posztot focizni,egyébként már ők sem azt alkalmazzák.
A 433,amit Sarri is erőltetni fog,maga a felállás egyszerűen nem ránk van szabva. Nincsenek gólerős szélsőink és nincs irányító a pályán. Pjanic nem újult meg,ugyanaz maradt,talán megfelelő ember a létező legrosszabb helyen.
Úgy gondolom,hogy amennyiben Dybalát berakja a mester Higuain helyére,azzal az utolsó szöget is beüti a koporsójába. Ha labdát akar kapni,akkor mehet ugyanaz,mint tavaly,hogy szerezzen magának a saját térfelén,egyébként úgyis csak a szélén építkezünk,mert ott van CR,aki köztudottan a világ legjobb irányítója,szélsője és befejezőcsatára is egyben,félidőben le is kell cumizni kb. Erre számítok,remélem megcáfolnak...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása