A Napoli elleni mérkőzés

serie_a_logo_2019-20.jpgA bajnoki címvédő a Parma elleni idegenbeli győzelemmel indította az új szezont, s a második fordulóban igazi rangadó vár a formálódó torinói csapatra, hiszen a Napoli látogat az Allianz Stadiumba.

A Napoli a nyitó forduló legtöbb találatot hozó, változatos meccsén, Firenzében aratott 4:3-as győzelmet a házigazda Fiorentina fölött.

A Juventus kispadján előreláthatóan ismét az új mester segédedzője, Giovanni Martusciello foglal majd helyet, s a tüdőgyulladással küszködő Maurizio Sarri csupán a válogatott szünet után mutatkozhat be tétmeccsen a zebramezesek élén.

A Juventus keretének legkomolyabb hiányzója a csapatkapitány Giorgio Chiellini lesz, aki a tegnapi edzés során szenvedett elülső keresztszalag szakadást a jobb térdében, s akire így sebészi beavatkozás, s várhatóan hosszú, akár fél év felépülési idő és rehabilitáció vár. A zebramezesek nem számíthatnak az újonnan igazolt Aaron Ramseyre, valamint a nyáron csaknem a Benficához szegődő Mattia Perinre sem.

A nápolyiak legutóbb tavaly szeptember végén vendégszerepeltek a Juventus otthonában, s a házigazda akkor Mario Mandžukić duplájával, valamint Leonardo Bonucci találatával alakította ki a 3:1-es végeredményt.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők: De Sciglio, de Ligt, Alex Sandro, Danilo, Bonucci, Rugani, Demiral

Középpályások: Pjanić, Khedira, Matuidi, Emre Can, Rabiot, Bentancur

Támadók: Ronaldo, Dybala, Douglas Costa, Cuadrado, Mandžukić, Higuaín, Bernardeschi

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést a Digi Sport 1 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7715032146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2019.08.31. 22:47:56

Örülök a győzelemnek, átéltem a katarzist. Igazából totál részeg vagyok... :) Gyerekek, mit mondtam De Ligt-ről???? Akkor én voltam a hülye :):):) A legnagyobb flop lehet :(

danimester1 2019.08.31. 22:48:33

@GGábr81: a szezon 2.felére meg lesz a 90 aztán a Bl elődöntőkre lesz 120!Kiegyezzünk!?

rightinthenuts91 2019.08.31. 22:48:34

A védelemnek még mell idő hogy jó legyen, de ez a Sandro+Danilo jó párosnak néz ki. Összességében - még ha majdnem be is szoptuk - pozitív irányba fejlődik a játékkép. Engem az se zavar ha sok gólt kapunk, ha mi mindig többet lövünk. Forza Juve! Sok ilyen meccset

gomorra21 2019.08.31. 22:50:08

Én a mai meccs után bátran eladnám Emre Cant, szerintem nagyon nem illik ehhez a focihoz. Nem hittem volna, hogy ezt fogom gondolni, de Khedira sokkal jobban játszott, annak a palinak van esze. Allegri alatt is azt csinálta, amit kért a Mister, meg most is. Csak most nem alibiznie kell.
Emre - Rakitic csere kéne, bár nem hiszem, hogy a Barca valóban igényt tart rá. De Ligt meg ne nyilatkozgasson olyan nagy arccal, mert baromi sokat kell még tanulnia az olasz focihoz.

Juvegaspy 2019.08.31. 22:51:01

Ez 1 fasza meccs volt lathattunk ragyogo jatekot, majd ravilagitott a hibainkra is s a vegen el is vettuk a Napoli kedvet a szezontol :)

Rikoo 2019.08.31. 22:53:18

Na ha jól látom az első gólnál Manolas az Bonucci embere volt. Meret pedig megnyerte előre az év embere díjat.

Andras74 2019.08.31. 22:54:17

Nem szabad ennyi gólt kapni, mert rengeteget kivesz a csapatból.
Ideje lesz ezt a Demiral gyereket bevetni!

Rivendell 2019.08.31. 22:54:30

Amugy elso eveben Bonu is nagy kuka volt:-) annyibol jo merkozes volt,hogy lathatjak a kp keves a regiekkel...

GGábr81 2019.08.31. 22:55:04

Azt még megjegyezném, hogy ez az Orsato, egy világi nagy barom.
CR féle VAR-os trollkodás óriási volt. Kezdem a felköpést és alá is állok, CR azért még nem felejtett el focizni.
Kula bának kösssz!

Tom40 2019.08.31. 22:56:33

Nagyon tanulságos kis meccs volt. Az első félidő Sarris, a második meg Allegris... Szerintem. Az tény, h 60percnél még nem nagyon birjuk tovább. Veletek egyetértésben Can szerintem nincs most formában, de a lapja után Matuidit is lehoztam volna ugy kb a 60perc környékén. Talán Rabiot labdabiztosabb de megint csak talán, annyit nem tud futni mint Matuidi... Vegyesek az érzéseim. Nem rég nézhetetlen játékkal nyertük a meccseinket, most azért 3-0ig szerintem jol toltuk, vagy inkább a félidő végéig. Szóval ha ez még csak az, h össze kell szokni, pláne a védelemnek, ha ez még csak az eleje és majd kitoljuk azt a 60percet ugy 80-85ig, akkor azt mondom, h jó lesz ez... Az első félidőben amit mutattak a srácok, az előtt le a kalappal!! Szórakoztató, hullámzó meccs volt ez, 2 remek csapattal a szezon elején. Ugy gondolom jobb a csapatunk a Napolinál, ez most még nem csúcsosodott ki, de bízom benne, h ahogy volt már rá példa, pár hét és megváltozik a játék képe a második félidőkre is. Szép volt srácok, de menni tovább, dolgozni keményen és meg lesz az eredménye!!! Forza Juve!

epaska 2019.08.31. 22:58:41

@Rikoo: A második De Ligt gólja. Szerencsétlen mikor már a hálóban a labda akkor is az emberét keresi...

Rikoo 2019.08.31. 22:59:42

@Rivendell: Érdekes, mert ma addig volt jó a középpálya, amíg le nem cserélték Khedirát, utána káosz.

Tom40 2019.08.31. 22:59:54

Még annyi... Annyira mondta ez az idióta, h Matuidit ki kellett volna állitani... Kérdem én, a Bonuccinak bevitt könyökös nem ért volna azonnali pirosat??? Arrol miért nem beszélt, h a meccs 70%át simán 10emberrel kellett volna játszania a Napolinak??... Ostoba...

JuventusFanatikus 2019.08.31. 23:01:11

@Tom40: Örüljünk, hogy Koulibaly maradt, megbánta tettét: D

gomorra21 2019.08.31. 23:01:35

De Ligt és Koulibaly cserélt mezt a meccs után?

babo0410 2019.08.31. 23:02:02

@Mitya10: Allegrivel volt védekezés, és kevés gól kaptunk. Tavaly pl. 5-s összesítéssel végeztünk a Napoli ellen. Amúgy volt sok 3 gólos meccsünk, de pont nem a Napoli ellen, hiszen ott Allegri nem a sok gólra hajtott, hanem a védelmet erősítette, mert a Napoli főleg Sarri idején jól kontrázott, és gyors játékot játszott. Ezért nem sok gólt akart szerezni, hanem keveset kapni. És így is kaptunk ki nem egyszer tőlük. De legalább nagyon kevés olyan meccsünk volt, amikor 3 gólt kaptunk.

Rikoo 2019.08.31. 23:02:22

@Tom40: A második Allegris? :D
Na ne nevettess... vele 10 meccs alatt kapott 3 gólt a csapat, nemhogy 15 perc alatt.

babo0410 2019.08.31. 23:02:35

Akarom mondani 5-2-re nyertünk összesítve a Napoli ellen.

Dybala2379 2019.08.31. 23:02:50

2 golt szoptunk rogzitett helyzetbol, illetve egyet amit simán kilehetett volna védekezni ha de Ligt a háta mögé néz, szóval javítható hibák szerintem, össze kell szokni mind az ujakanak mind a rendszernek

Tom40 2019.08.31. 23:03:37

@JuventusFanatikus: Tény... Pusztán az a stílus ahogy lökte, h huuuu ez aztán piros... Ez a bosszantó... Mert nem érzem korrektnek, holott tényleg az sima, tiszta piros szerintem... És akkor is ezt mondom, ha történetesen forditott fölállásban történik a dolog... De igazad van... Vissza kapta a sorstol... :-) legyen az ő gondja :-)

JuventusFanatikus 2019.08.31. 23:03:40

@babo0410: Ez olyan meccs volt, mint a Parma elleni 3-3. Itt nem tudtunk nyerni, ott nem.

Tom40 2019.08.31. 23:04:47

@Rikoo: igen... Ahogy az Atalanta ellen is ugye?? Azért ne essen már ki az emlékezetünkböl.... ;-)

JuventusFanatikus 2019.08.31. 23:05:13

@babo0410: Érted, hogy akartam: D Most tudunk nyerni.

gomorra21 2019.08.31. 23:06:48

@Rikoo: abszolút így van. Khedira jól érezte ezt a játékot, Can meg semmit nem fogott föl belőle.

Il Principino 2019.08.31. 23:07:09

Egy agyonnyert meccset már már gála előadást tarthattunk volna ha bemegy még egy két helyzet..Igazi erödemonstráció volt 3-0ig..Utána jött a betegségünk a lötyögés,ráültünk az eredményre tudván megvan a meccs..De Ligt lesz jobb is,első tétmeccse volt szokatlan társsal!Nem kell lehurrogni még mindig nagyon fiatal!!!Én inkább Koulibaly teljesítményén lennék fennakadva..Van Dijk mellé sem állhat!!!Erőben is elfogytunk azért így nem lehet 90 percig játszani..Ha most ez egy bl döntőben történik már infarktust kaptam volna..
FORZA JUVE ;)

Rikoo 2019.08.31. 23:08:49

@Tom40: Szezononként 1x. Sarri meg hatot kapott a Citytől, 2 hét múlva meg 4-et a Bournemouthtól. Hát nem tudom melyik edző csapataira jellemzőbb a jobb védekezés.

Attilio79 2019.08.31. 23:10:57

4-3 lapozzunk.
A csapatnak lenne hova fejlődnie.
Koulibalynak megköszönhetjük, ő elmehetne targoncásnak is. :)

JuventusFanatikus 2019.08.31. 23:11:22

Ne feledjétek, a meccs előtt egy X-et is aláírtunk volna!

GGábr81 2019.08.31. 23:11:40

Én nagyon nem voltam meggyőzve arról, hogy de Ligt annyira jó, hogy ennyibe kerül. Most viszont ennyi felkészülés és hiba után már károghatnék, hogy naugye, de most azt kell mondjam kapjon még 1 kis időt, már bíznom kell benne, hogy nem pénzkidobás volt. Remélem hamar beszokik és megmutat valamit.
Na azért Napoli ellen utolsó percekben bekerülni és egy Kilincset helyettesíteni aprót nehéz.

Tom40 2019.08.31. 23:12:07

@Rikoo: majd idővel kiderül... Az állomány adott hozzá... Szerintem. Az itt rendelkezésére állo védekező játékosok egészen más kategoriába sorolhatók ( nem ledegradálva a többieket), mint bármelyik csapatánál.... Ez volt a 2. meccsünk. 2 első meccses védővel... Csak nem lesz ez jellmező az egész szezon alatt.....

hurbiny3k 2019.08.31. 23:13:51

Azert ez nekem érthetetlen.. Sarri 2. tetmeccse volt ez, 6 ponttal, mégis sokakat itt hanyinger kerülget, miközben Allegri mellett pont az volt az egyetlen érv, hogy jönnek az eredmények.. Hat baszódjak meg, ha ezt értem.

Rikoo 2019.08.31. 23:14:32

@Tom40: Hát eddig ez volt jellemző rá, csak reménykedni lehet benne, hogy nem lesz ilyen káosz, mint a Napolinál és a Chelseanél. A játék persze szép és támadó, de az eredmény fontosabb..

JuventusFanatikus 2019.08.31. 23:15:07

@Rikoo: Ez nem igaz, a Parma ellen is kapott hármat a Juventus, ahogy az Atlétitől is. De azelőtt is előfordult, hogy Allegri is belefutott egy hármasba. Attól még az igaz, hogy Sarrira eddig jellemzőbb a több kapott gól.

Bagg10 2019.08.31. 23:15:21

Szép estét mindenkinek.
deLigtnek rengeteget kell fejlődnie, az utolsó 25 percben úgy mozgott, mint azon az ominózus Bolgár-holland meccs elején, amikor a 20. percben le kellett cserélni, mert 2 gólt kaptak róla és üveges tekintettel bóklászott a pályán. Jelen pillanatban Demiral sokkal jobb.
Higuainnak hatalmas respect, amiért és ahonnan visszajött, nagyon nagy dolog ez.

Emre Can, Dybala nagyjából egyre jobban kijátssza magát, - jó lenne őket elpasszolni

Nagyon vártam volna Rabiot vagy Bernardeschit, sajnáltam, hogy nem álltak be.

Sarri meg nagyon hiányzott a kispadról, amikor Ancelotti belenyúlt, arra nem tudtunk reagálni, most jön a 2 hetes szünet, ez, meg a Commandante a kispadon sokat fog jelenteni...

Tom40 2019.08.31. 23:16:18

@hurbiny3k: +1... Ott a pont... Nem volt ez rossz egyáltalán... És biztos lesz jobb... Maguk a játékosok nyilatkozzák, h egészen mást kérnek tőlük mint eddig... Nyilván ehhez idő kell...

JuventusFanatikus 2019.08.31. 23:18:34

@hurbiny3k: A második fordulóban edző nélkül, szép játékkal megvertük a legnagyobb kihívót, de rossz nekünk....

delpi0823 2019.08.31. 23:21:54

@Rikoo: Ket rogzitett szituaciobol kaptuk a golt,es nem abbol hogy lekontraztak volna minket.Ha jol emlekszem a rogzitett szituacioknal Allegrivel is volt boven problemank......Ha ilyen jatekot tud mutatni a csapat mint az elso 60percben,sokkal tobb oromben lesz reszunk mint a tavalyi szezonban abban biztos vagyok.Nekem Danilo jateka kellemes csalodas volt,labdabiztos,beadni is tud.Ha ezt a szintet tudja tartani akkor eleg jo uzletet kotottunk igy utolag.

gomorra21 2019.08.31. 23:24:03

@hurbiny3k: mit nem értesz ezen Allegrinél nem csak a 3 pontok jöttek, de jókat lehetett aludni, most meg nézni kell a meccset. Nem elég pozitívum ez Allegri javára?

GGábr81 2019.08.31. 23:24:49

@Rikoo: "A játék persze szép és támadó, de az eredmény fontosabb.."
Ezt nem értem. Pont az eredmény van "csak" meg még. A játék, a szépség még csak egy fél meccsig. Ha marad az eredményesség és mellé még tudunk olyan kis finomságokat mint az első játékrészben, akkor nem fogom visszasírni Maxit.

JuventusFanatikus 2019.08.31. 23:25:25

@delpi0823: Szerintem most hibátlan volt, de pont, hogy nem volt jó beadása, egyse. Ezen kívül nagyon rendbe volt.

Attilio79 2019.08.31. 23:27:18

@Tom40: Nem akarok kötözködni, de ez nem az NB1. Itt profik játsszanak, mi az, hogy mást kérnek? :)
Az első félidő parádés volt, a másodikban nem tudtuk lereagálni az ellen változtatásait, meglett a gyenge pontunk.
Viszont, ha egy kaptafára játszunk, akkor ez benne lesz bármikor a pakliban.
Allegri taktikus volt, Sarri támadóbb, kíváncsi vagyok a köv 8-10 meccsre, messzemenő konzekvenciát üresen álló kispaddal nehéz levonni...

hurbiny3k 2019.08.31. 23:27:34

@JuventusFanatikus: És kiderült, hogy van egy klassz jobbhátvédünk.. Amúgy..

babo0410 2019.08.31. 23:28:10

@Rikoo: Mert Khedira tetszik vagy nem, nagyon tudja stabilizálni a középpályát. Nem látványos amit csinál, viszont pokolian hasznos. Igen jó abban, hogy az ellenfél támadójátékát lassítsa. És ennek ellenére is volt pár veszélyes kontrája a Napolinak. De Khedirát nem véletlenül akarta megtartani Sarri. Az a helyzet, hogy Can nem képes olyan stabilitást adni, mint Khedira. Majd kíváncsi leszek Ramseyra védekezésben mennyire jó. Mert Matuidi és Pjanic nem erősek benne.

delpi0823 2019.08.31. 23:29:58

@babo0410: Meg Allegrivel volt kupakieses 3-0al,meg beszari football az ajax ellen kiesessel megspekelve......Sarrival azt az Ajaxot hulyere vertuk volna ha megprobalunk footbalozni, es nem mandzukicokat kell nezni a baloldalon szaladgalni....

JuventusFanatikus 2019.08.31. 23:30:29

@hurbiny3k: Ígéretes volt, ez nem is kérdés, de még ne kiabáljuk el.

FeriGjuve 2019.08.31. 23:31:32

Csak azért érdemeltünk győzelmet,mert korompali öngőlja nagyobb volt,mint De Ligt-é. :D

JuventusFanatikus 2019.08.31. 23:31:37

@babo0410: "Igen jó abban, hogy az ellenfél támadójátékát lassítsa."

Az a baj, hogy a saját támadásinkat is lassítja: P Magas labda, jó volt a német.

FeriGjuve 2019.08.31. 23:32:04

Az első félidő nagyon tetszett.

Bianconero 2019.08.31. 23:41:37

Csodás szezonkezdet, örömködjünk! :-)
Sami gólt érdemelt volna, klasszis!
Pipita zseni, Dybalának lőttek asszem.
Danilo szépen bemutatkozott.
Kulibalit sajnálom azért.

gomorra21 2019.08.31. 23:57:51

@JuventusFanatikus: nem lassított ma semmit, az a furcsa.
Kár, hogy nem néztük meg a Khedira - Can csere helyett a Matuidi - Rabiot cserét. Bár az előbbi legalább felhívta a figyelmet, hogy mekkora tudás béli különbség van a két játékos között ebben a játékfelfogásban, amit én nem hittem volna. Nem szabad elfelejteni, hogy itt most még nagyon az elején vagyunk, és egyáltalán nem olyan egyértelmű, hogy kinek fekszik ez a játék, és kinek kevésbé. Például a jobbon hátul nem csak Danilo volt ígéretes, de De Scigilo is jól tolta. Persze őt élből utálni kell, de szerintem érettebb játékot mutatott, mint Danilo becseréléséig Sandro a túl oldalon. Talán most majd Sandro is motiváltabb lesz, mert Danilo annak tűnik.

babo0410 2019.08.31. 23:59:39

@delpi0823: Honnan tudod, hogy Sarrival kivertük volna az Ajaxot? Sarri eddig pont a BL-ben nem tudott még igazán nagyot bizonyítani. Azért az ilyen kijelentésekkel várjunk még. Az Ajax a taktikusabb Allegri fociját, ami egyáltalán nem volt beszari, tudta semlegesíteni. Egyébként az a két meccs azon is elment, hogy pont sok volt a sérült, és Allegri nem tudta azokat játszatni, akikkel a kitalált taktika működött volna. Ahogy az ATMA ellen pont az volt a kulcs, hogy tudott változtatni az első meccshez képest a kezdőn.
@JuventusFanatikus: Nem lett volna rossz poén, értettem. ;)

Nathas 2019.09.01. 00:14:43

Bírom ezt az Allegri- Sarri csatát. Várjatok még ezzel!

Én mindenesetre élveztem a meccset. Ahhoz képest pedig, hogy ez csak a 2. volt, úgy vélem megérdemeltük a győzelmet az egyik legerősebb kihívónk ellen.

Juventino86 2019.09.01. 00:25:45

Hosszú ideje mondom, hogy Demiral jelenleg sokkal stabilabb, mint De Ligt. Kevesen értettek velem egyet, de a mai este szerintem csattanós választ adott a kérdésre. :)

Patricco 2019.09.01. 01:16:29

Én azt nem értem hogy miért Sarri a hibás a védelem miatt....ket rögzített helyzet amit nem tudtunk megoldani, még az első gólban valóban benne volt De Ligt de Joao Felix is ugyanígy megelőzte a védelmet és beverte...miért az edző a hibás az egyéni hibák miatt? Nincs is a pályán azt meg had ne kelljen megtanítani a védőnek hogy nézze az érkező embert....

gomorra21 2019.09.01. 01:32:44

@Juventino86: mondjuk ez egy féligazság, mert Demiral nem játszott, így meg nehéz összehasonlítani őket;)

De jelenleg szerintem is inkább őt kellene játszatni, én őt vártam Bonucci mellé. Amit viccesnek tartok, hogy Bonuccinál szokott lenni az a kritika, hogy arrogánsan a legjobb védőnek hiszi magát a hibái ellenére. Szerintem meg az egy nagyon jó hozzáállás. De Ligtet nem akarom túlságosan szigorúan kritizálni, nagyon fiatal még, de Lozano egyszer-kétszer bolondot csinált belőle, és onnantól olyan szinten elvesztette az önbizalmát, hogy rossz volt nézni. Kell a Bonucci féle öntudatosság. Ha hibázik is, ha gólt is kapunk róla, de nem szabad szétesni. Ez alap kövezelmény egy klasszis védőtől.

Apuleius 2019.09.01. 01:32:50

Hát ez mi a fax volt? Egy Juventus ne kapjon 3 gólt hazai pályán. Nekem qrvára nem tetszik ez eddig, dacára a 3 pontnak.

2019.09.01. 03:38:36

Nálam a mai meccs tökéletesen példázta azt,hogy miért nem nyerünk a BL-ben,és ez évről évre egyre rosszabb...ugyanúgy,mint a Bayernnél,hiàba van ott egy Dortmund,akik sokkal kevesebb pénzből,tudatosabban építkeznek,mindig a Bayern nyer...mi is mindig nyerünk,lehetünk bármilyen jók vagy rosszak...pedig nem mindig érdemelnénk meg...ma mondjuk megérdemeltük...félig...

2019.09.01. 03:44:06

@Apuleius: Régóta látom,mi vagyunk azok,akiknek semmi se jó...végre egy igazi rangadó sok góllal,kurva sokat vártunk erre,erre te is,én is elégedetlenek vagyunk...

Rocky80 2019.09.01. 03:54:44

Annak ellenére hogy a végén miénk a 3 pont, nagyon nem tetszett hogy egy ilyen előnyről x-re tud alakulni egy hazai meccsünk...

Az eleje tényleg parádé volt, de utána nem is tudom mi történt.

Nyilván lehetett volna több gólunk is egy kis szerencsével, de egy ilyen egyenlítés egyáltalán nem megengedhető.

A Khedira és a Dybala cserét egyáltalán nem értettem.

Nagyon sokat kell még dolgoznunk...

Rocky80 2019.09.01. 03:57:22

A Napolinak nagy respekt egyébként hogy 0-3 után is volt szív és hittek és mentek előre.

Rocky80 2019.09.01. 03:58:30

Egyébként csak halkan jegyzem meg, Babo megmondta előre hogy nem mind arany ami fénylik. ;-)

rockitbaby 2019.09.01. 07:33:45

Semmi extra nem történt, a szokásos, egy gólos különbséget hoztuk, csak még szezon eleji formákkal. A csatársor kezd összeállni, de a védekezésen, csapatszinten kell még javítani.

Ellenben. Érdekes - még akkor is, ha csak két meccs ment le -, hogy a Napoli csapatát mindenki bajnokesélyesként írta le eddig. Két meccs, 7 kapott gól. Nekik is szezon eleje van, de ennyi gólt benyalni akkor is elképesztően sok. A szezon eleje általában abban mutatkozik meg, hogy döcögősebb az összjáték, kevesebb lőtt góllal. De ez... Hát ha a BL-re nem állnak össze, ők lesznek a legkellemesebb ellenfél. Mi meg megint ott vagyunk, hogy valós kihívók nélkül nem tudunk a BL-re érdemben felkészülni.

venember83 2019.09.01. 07:54:40

Számomra ez valahogy elfogadhatóbb, mint a Parma elleni kínlódás. F1-ben azt mondják, könnyebb egy pilótát vagy autót megbízhatóvá tenni, mint gyorssá (ha nem eleve az), és szerintem itt is ez a helyzet. Végre van futball, a csapat megy előre, Pipita valóban azt mutatja, hogy maradni akar, ezért szükség szerint CR-t segíti vagy éppen gólt lő a csapat számára, Pjanics kivirágzott azok után, hogy Allegri alatt sokan sokkal többet vártunk tőle, a védekezés összehangolásához pedig idő kell, főleg mivel ez a csapat sokkal másabb futballt mutat, mint Massimiliano Allegri vezetése alatt.

ForzaJuve12 2019.09.01. 08:02:28

@Rocky80: Szerintem annyi történt, hogy a csapat nincs hozzá szokva ilyen iramú és intenzitású meccsekhez és az utolsó 25 percet látványosan nem bírták szuflával.

Ha Sarri ezt ki tudja javítani, akkor lesz keresnivalónk a BL-ben, ha nem akkor nem.

Tom40 2019.09.01. 08:26:58

@Attilio79: Nem érzem, h kötözködnél :-) ellenben ezt a kérdést ne nekem tedd fel, ha olvasod az oldalt a nyilatkozatokban benne van, h egészen mást kér Sarri a játékosoktol, és haladnak azzal, h meg tudják csinálni. Lehet nem pont szórol-szóra igy mondták de a lényege ugyan az. Az uj elképzelést, csapatként kell megtanulják, ahogy az látszott Bonucci és de Ligt összefutásánál is, h hiába nem a Magyar mennyei, attol még ők is emberek és ha nincsenek összeszokva, lám történhetnek ilyenek. Gondolom valami ilyesmire érthették azt, h mást kér Sarri. De őszintén megmondom Neked, nem tudom mire értették. Ezt talán Alexsandro, Pjanic és talán Chiellini is lenyilatkozta... De nem mernék az összes névre megesküdni...

Quentin_KR 2019.09.01. 08:30:00

Durva meccs volt, nem kis szerencsével a végén. Sokan lázadtak miért nem Dybala kezd Highuain helyett, de a csere után látszott hogy miért. Jó lenne eladni ma vagy holnap Dybalát s hozni még valakit.

Zombijuve 2019.09.01. 09:04:21

@ForzaJuve12: Pontosan így van. 60 percig bírjuk és nem fokozatos a visszaesés, hanem hirtelen elfárad mindenki. Ez volt a Parma ellen is.

Rikoo 2019.09.01. 09:12:10

@Juventino86: Azért 65 percig az egész mezőny egyik legjobb játékosa volt, Ruganinál ilyet például sosem mondhattunk el.
Bele kell rázódnia, de nem kell túlmagyarázni a dolgokat, végülis csak egy 20 éves játékosról van szó. Nyilván idő kell neki. Belső védő létére nagyon technikás játékos. Minőséget képvisel.
Demiraltól sem kell csodát várni, ha játszik majd.
Azért remélem nem ilyen káosz lesz jellemző a csapatra, mert ez borzasztó volt.

venember83 2019.09.01. 09:20:44

@Rikoo: Két gólt kapott a csapat Alex Sandróról, ha valakit ki kell emelni hibásként, nem de Ligt az Chiello váratlan kiesése után.

Edy77 2019.09.01. 09:26:04

Először is megkövetem Khedirát, ma jól tolta, csak hát az a kihagyott ziccer....
A meccsünkbe kerülhetett volna. A másik, hogy rohadtul örülök, hogy mégis megnyertük, és 60 percig atom focit toltunk. Lesz ez még jobb, majd a stáb kijavítja a hibákat.
Viszont kérdezek bárkit aki tényleg ért a focihoz, hogy hogyan lehet, hogy mi kaptunk két mélységi szabadrúgásból két gólt, milliméter pontosan a társ lábára rakva, nálunk meg sem Dybala, sem Pjanic nem tud az ilyenekből soha embert találni. Pedig a túloldalon nem ilyen nevek adtak be, hanem hozzájuk képest névtelenek. És most ne jöjjön senki azzal, hogy ez a szabi így volt tökéletes....

del pipi 2019.09.01. 09:26:04

Na szevasztok! Visszatértem rontani a levegőt a blogon! Én a meccset nem is jellemezném, de tegnap levezettem egy 1200-ast , szarrá dugóztam magam , és pont a kezdésre értem haza így a blogot hagytam mára. De most elolvastam és borzasztó szórakoztató volt, pokolból a mennybe aztán mennyből a pokolba , utána megint a zuhanás, aztán boldogság.....de a kedvencem amikor páran úgy beszélnek mintha két vereséggel vagy két x-el állnánk, amúgy 6-al állunk. De nagyon szerettem ma reggel a kommenteket , köszi jókat szórakoztam! Basszzus! Ez a futball! Minden lehetséges, és hogy kinek dolgozik Fortuna...?

epaska 2019.09.01. 09:28:51

Jó kis meccs volt ez, hosszú idő után nem aludtam el, szórakoztam a meccs alatt.
Alakul a csapat játék, ez látszik. A bekapott gólok miatt nem Sarrit hibáztatnám, ráadásul ott sem volt a kispadon. Fogadni mernék, ha Chiellini játszik gólt sem kapunk és mindenki a bagóst istenítené.
A két középhátvédünk elég furcsán szaladoztak egymás mellett... Szokniuk kell, jó lesz ez!
Minden játékosnak jár a pacsi. Cant megnézném Bonu mellett a következő meccsen. Ott klasszis teljesítményre képes.

pedronegroo 2019.09.01. 09:33:12

@Rikoo: Felejtsd már el végre ezt az Allegrit, a nagy védekező taktikus se tudott mit kezdeni már tavaly mikor már csak Chiello maradt a BBC-ből. A kupából és a BL-ből is védekezési hibák miatt estünk ki a bajnokságban az elmúlt 8 év alatt tavaly kaptuk a legtöbb gólt hol volt akkor a nagy taktikus??? Sarri-ra marad a feladat amit Allegri el se kezdett, egy új BBC összerakása, ami nem lesz egyszerű mert Bonucci már rég nem juve szint, Chiellonak annyi, azon kívül meg csak tejfeles szájú védőink maradtak.

steven.h 2019.09.01. 11:01:25

@pedronegroo: Allegrinek nagyon lehetősége se volt új BBC-t építeni... kiből kellett volna? Bematia, Caceres, a Bonucciért feláldozott Caldara? Tudjuk jól hogy semmi beleszólása sincs egyik edzőnek se hogy kik érkezzenek, ehhez képest mindig megoldotta.

Meccshez visszatérve, aludni valóban nem lehetett rajta de 3-2-nél én sík idegben csaptam le a laptopot és meg se néztem csak a végeredményt....

2019.09.01. 11:27:09

@venember83: Érdekes am h kikről kaptunk a gólokat.
1. De Ligt 2x ránézett Manolasra még a beívelés előtt, Sandro lehet h elsődlegesen a 26-os Napoli játékosra figyelt volna, de ő nem indult be végül. Lényeg h 2 Napoli-st nem tudtunk elosztani 4 Juve játékosra.
2. gólnál az egész Napoli akció a felezőről indul egy passzal. 3 belső kp közül Matuidi van a legközelebb a védkőhöz, de 5-10 méterre, így is. Can még az ellenfél térfelén kocog, Danilo mi a picsát csinált odafent, mikor Pjanic ott volt, ezzel azt okozva h egy jó passzból 3 v 3 alakul, de jelzem h a passz pillanatában Bonuccinak 2 embere van, Lozano MdL mellett, Sandro körül ember sincs. Haladjunk tovább: ahogy halad az akció a szélen, mivel Bonucci a labdás ember felé megy, De Ligt igyekszik kifele segíteni, de kocogva kb mit sem törődve h Sandro át tudta-e venni Lozanot. Ebben a gólban benne van Danilo de kurvára nyakig, MdL vastagon, Sandro és megkérdezném a kedves kp sort h ekkora fizuért hol nyaraltak.
3. MdL és Csöcsnyi duó sok kérdés nincs.

epaska 2019.09.01. 11:37:45

@hellan: Szerintem túlgondolod. Ennyi erővel minden játékosunk egyszerre hibázott a góloknál. Amennyiben hibást keresünk, az szerintem minden esetben De Ligt.
Egyébként most visszanéztem.
1.gól: De Ligt embere volt a gólszerző. Mögüle lépett ki és tudott fejelni a támadó.
2.gól: Ezt is a fiatal holland nézte be, ha követi Lozanot lett volna esélye tisztázni. Ezt nem igazságos Sandronak adni, aki a másik oldalról igyekezett visszaérni, míg a holland hagyta megindulni a mexikóit.
3.gól: Szintén őt előzik.
Mindhárom gólban nyakig saras...

Egy 80 milliós védőtől azért elvárná az ember, hogy ne kapjunk róla 3 gólt egy meccsen.
Egyébként, ha annyira a biztonságra alapoznak Sarriék miért nem Can kezdett Bonucci mellett? Tavaly ott nyújtott igazán jó teljesítményt..

pedronegroo 2019.09.01. 12:03:27

@steven.h: Nem mindenkinek való a foci :) nem muszáj nézni, tudom ez most újdonság hogy gólok vannak, meg izgalmak, meg passzok és futkározás de ezt nevezik futballnak hidd el nem olyan rossz ez sőt nem véletlenül a világ legnézettebb játéka szerintem érdemes vele megismerkedned, sosem késő! :)

alexGicamo 2019.09.01. 12:12:25

@Il Principino: Talán, hogy rivális ellen játszottunk ? :-)

steven.h 2019.09.01. 12:22:24

@pedronegroo: hát ha ez a színvonalas foci, hogy fejetlenül rohangálnak a legtöbben a pályán és olyan gólokat kapunk 3:0-nál amiket megye 3-ba szokás, akkor ott valami baj van.

Ancelotti szarul küldte fel a Napolit, majd belenyúlt a csapatába és 16 perc alatt feltörölte velünk a padlót. Szerintem erre nem kellene büszkének lennünk hazai pályán egy rangadón.

2019.09.01. 12:24:01

@epaska: Összességében azért kb majdnem egyeznek a vélemények. :D
2. gól sztem csapatszinten nem mutat jól, de nagyon nem volt meg az összhang a védelemben.

alexGicamo 2019.09.01. 12:24:39

@gomorra21: De jól megfogalmaztad ! Betalált ! Én is úgy gondolom, hogy mivel a foci az egy játék, hát játszani kell és nem csak poszttól függően elvégezni az adott feladatokat, azt is totál visszafogva !
Csak így tovább, FIÚK !

gomorra21 2019.09.01. 12:48:12

@steven.h: szerintem meg nyugodtan lehetünk büszkék. Új edző, új szemlélet, 2. meccs, nem mellesleg az egyik legnagyobb rivális ellen, ahol a rutinos edző 1 éve irányít. Ellenben nálunk a segédedző dirigál, a Capitano kiesik az utolsó pillanatban. A holland gyerek hamarabb bedobva, mint ideális, de kényszerhelyzet van. És mindezek ellenére 3 pont, tudunk irányítani, a hibák inkább egyéniek, mint szerkezetiek. Játszuk a focit, és nem csaljuk. Az út elején járunk, de legalább már látszik, hogy tartunk valamerre.

babo0410 2019.09.01. 12:49:56

@steven.h: Ezzel teljesen egyetértek. Mert ha a BL-ben is ilyen könnyen fogják Sokkal jobb edzők olvasni Sarri játékát, és lereagálni, akkor semmit se fogunk nyerni. De bízom benne, ha Sarri felépül, és ő ül majd a padon, akkor ez változik, és ő is jól fog reagálni.

steven.h 2019.09.01. 13:51:39

@gomorra21: érdekes, most mindenki azt írja, hogy a holland gyerek hamarabb bedobva mint kellene, mikor meg valaki nem játszik aki új, olyankor meg az van, hogy miért nem kezd.
A BL-ben majd, hazai pályán, 3-0-as vezetés után te egy 4-3-nak örülnél?

Szerintem lehet úgy is modern focit játszani, hogy közben amiben az olasz foci igazán jó, az nem veszik ki: taktika, fegyelem, az ellenfélre való reagálás
Lásd: Conte első két éve, Allegri első 3 éve.

Sajnos Sarri (függetlenül attól hogy mist még nem is ült a pason) csak ezt az egyet tudja, amivel vagy kihúzzuk meccs végéig, vagy jön egy edző, most Ancelotti, aki reagál rá és ott vége a dalnak, nem mindig fogunk 3 góllal menni. Hazárdjáték ami most nálunk van, és nem szeretném ha a csapat a rossz végén lenne. Egyelőre fortuna mellettünk áll mert Parmaban is hagyhattunk volna ott pontot bőven

Attilio79 2019.09.01. 14:22:10

@steven.h: Egyetértek veled, de nem volt edzőnk a meccsen, azaz a második félidőben meg lett a gyenge pontunk és kihasználta a Napoli.
Azt már írtam, hogy: Ha egykaptafás játékunk lesz, akkor kiismerhetőek leszünk és benne lesz bármikor, hogy egy taktikai húzással keresztbe tesznek nekünk.
Ám a következő 8-10 meccs lesz a lényeg Sarri és a Juve szempontjából. Kíváncsi leszek, hogy milyen játékot produkálunk majd.
Akik temetik Dybalát annyit mondanék, hogy hosszú még a szezon, az öregek nem fogják bírni, netán egy sérüléssel simán ott lesz a kezdőbe, az lesz a sorsdöntő neki! Ha ott megállja a helyét egy szava nem lehet senkinek, ha nem, akkor vélhetően lapátra kerül. Én bízom benne, szerintem megvan benne a képesség, hogy vezéregyén legyen!

gomorra21 2019.09.01. 16:10:13

@steven.h: sem a múltheti, meccsen nem írtam, sem hét közben, hogy az újaknak mindenképpen kezdeniük kell. (Főleg nem a hollandnak.) Lehet, hogy "mindenki" azt írta, én nem.
Én azt írtam most, hogy de Ligt korábban lett bedobva. Ezt a kijelentésemet szívesen megvédem, de azt viszont nem, amit "mindenki" írt;)

A Bonucci-de Ligt párost a kényszer szülte. Nem voltak összeszokva. De Ligtnek jobb lett volna egy egyszerűbb ellenfél kezdetnek, amin építheti az önbizalmát. Sajnos így jött ki a lépés. Ebben szerintem senki nem hibás, de felhívta a figyelmet, hogy de Ligt jelenleg messze nem a világ legjobb védője, max. a potenciál van meg benne, ami hatalmas dolog.

"A BL-ben majd, hazai pályán, 3-0-as vezetés után te egy 4-3-nak örülnél?"
Komolytalan felvetés, már ne is haragudj. Ennek a meccsnek nagyon sok jellemzője volt, ami mutatja, hogy egy építkezés elején járunk.
Allegri mellett is sokáig kiálltam, de egész egyszerűen az 5. évének második felében lejátszott mérkőzéseknél, amikor az látszik, hogy jó egy éve beállt egy megváltoztathatatlan ötlettelenség, és kiscsapatos játék, akkor teljesen jogos, hogy váltania kell a klubnak. Ott már túl voltunk a türelmen.

Az idei edzőmeccsek, majd a Parma elleni meccs, és a Nápoly elleni rangadó nekem kiad egy fejlődést. 6 pontunk van, és közben alakul át a játékunk. Danilo-de Ligt-Bonucci-Sandro. Ebből kettő élete első meccsét játszotta a bajnokságban, és egy nappal a meccs előtt esett ki a legnagyobb vezér. Olyan meglepő, hogy a védelemben akadtak hibák? Második tétmeccset játszottuk, haver, értem, hogy ezt jó elfelejteni, de így nehéz érdemben beszélni arról, hogy hol tartunk a felkészülésben.

steven.h 2019.09.01. 16:33:01

@gomorra21: Sarri munkásságát ismerve igencsak benne van hogy nagyon sok gólt kapjunk függetlenül az összeszokottságtól (lásd Chelsea). Váltani kellett edzőposzton de én még mindig nem vagyok meggyőződve arról, hogy Sarri az, és amíg nem nyer semmit, ami Juve dns, nem is leszek lehet bármilyen a játék képe.

Amúgy az újak miért ne kezdhetnének rögtön, akkor amikor a teljes csapat méf tanulja a játékot és ők legalább jobban beleillenek ebbe mint mondjuk Matuidi?!

Nem azzal van a bajom, hogy ez a második meccs volt és hogy mit vártam, hanem azzal hogy a Sarri kinevezéssel a Juve elindult azon az úton, hogy lesz belőle egy “egyjátékstílusú” csapat amit ki lehet ismerni és onnantól kezdve az ellenfél minőségére vagyunk italva, hogy tud-e ezzel mit kezdeni. Korábbi két edzőnk a jobb időszakaiban, pont azért nyerhettek ennyi mindent mert mindenre reagáltak, mindenre készültek és volt tervük minden eshetőségre és nem egy meccsben gondolkodtak

Rocky80 2019.09.01. 16:33:30

Srácok, egy Juventus SOHA, SENKI ellen nem kaphat 3 gólt, főleg úgy, hogy 3-0-ra vezet.

Akkor sem, ha a játékosok dédöreganyja van a meccsen és ez az első meccse nálunk.

Isteni szerencse hogy egy ilyen öngóllal tudtunk nyerni. De amit ad a sors, azt vissza is veszi.

hurbiny3k 2019.09.01. 16:45:50

@Rocky80: A sors nem inkabb a múlt heti baromi igazságos Napoli győzelmet kompenzálhatta? Csak kérdem..

gomorra21 2019.09.01. 19:10:40

@steven.h: nem tudom, hogy Rabiot miért nem kezdett, vagy játszott, őt speciel én is szívesen láttam volna, de a másik oldalon meg ott van az, hogy ő nem csak az olasz bajnokságban szűz, de a múlkori szezonja is elég eseménytelen volt.

Soha sem tudjuk meg, hogy pontosan mi alapján áll össze a kezdő 11. Abban mondjuk látok rációt, hogy az újakat akkor küldi be, amikor ő is ott van, és kontrollálja a meccset, a régiek ugyanis ismerik a dörgést. Ha para van, kb. az egész csapat visszaáll az allegrizmusra.

Ha egy az egyben Sarri undorod van, azt sajnálom, azt nehéz lehet Juve drukkerként jelenleg kezelni.

gomorra21 2019.09.01. 20:26:17

@Rocky80: Tavaly a Juventus otthonában a Parma 3 gólt vágott nekünk. Nem a Napoli, hanem a Parma. 2-0ás vezetésből lett 2-1, majd 3-1, és kettővel beállították a 3-3at.
Pedig akkor nem is a bagós vezette a csapatot, hanem a hunyorgós az avatarodról;) és már bőven mindenki kellett, hogy értse, hogy mit vár el a Mister.

Rocky80 2019.09.01. 21:11:52

@gomorra21: és? Azt sem tartottam elfogadhatónak.

Egyébként meg az Allegri 528. meccse volt, komoly eredményekkel a tarsolyában. Sarrinak meg ez a 2., eredmények nélkül. ;-)

Csoda, hogy szkeptikus vagyok?

Egyébként a megjegyzésem "Sarrifüggetlen" volt, de ha már elkezdted az összehasonlítgatást, boncolgassuk.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása