Dybalának nem tetszik a Spurs ajánlata

dybala_paulo_lazio_elleni_golorom.jpgPaulo Dybala várhatóan nem csatlakozik sem a Tottenham Hotspur, sem pedig a Manchester United keretéhez, állítja a Sky Sport Italia, így egy esetleges távozás esetén az egyetlen opció a PSG maradt.

A Juve vezetősége mindenképpen értékesíteni szeretné La Joyát, azonban a csatár ragaszkodik az Öreg Hölgyhöz, és egyáltalán nem könnyíti meg az ügyletek tető alá hozását.

A Sky Sport Italia keddi beszámolója szerint a Spurs 70 millió eurós ajánlatot tett az argentin csatárért, amit a klub el is fogadott.

Mindazonáltal a Spurs közeledését is ugyanúgy vonakodva fogadta támadó, mint a Manchester United ajánlatát, és egyáltalán nem valószínű, hogy sikerül a személyes aspektusok tekintetében még időben megegyezésre jutni.

A Premier League átigazolási időszaka csütörtökön délután 17.00 órakor zárul, angliai időszámítás szerint, Paulo Dybala kapcsán pedig számos kérdésben megoldásnak kell születnie, hiszen egykori ügynöke 40 milliós kártérítési pert akasztott a nyakába arculathasználati jogok kapcsán, mivel a játékosképviselő szerint a futballista szerződésszegést követett el.

A Spurs vezetősége komoly hangsúlyt fektet az arculathasználati jogokra, ezért nem valószínű, hogy sikerülne az összes részlet tekintetében megegyezésre jutni ilyen rövid idő alatt.

Így lényegében csak a Paris Saint-Germain által jelentett opció marad egyetlen lehetőségként, a párizsi klub azonban egyelőre várakozó álláspontot képvisel, célja pedig az, hogy lezáruljon az angliai átigazolási időszak, és jobb tárgyalási pozícióból kezdhesse az egyeztetéseket.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2414998854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leram7 2019.08.07. 10:39:29

70M kicsit áron alul van...

Type-R 2019.08.07. 10:42:44

kezd egyre bosszantóbb lenni a viselkedése. menjen!

Il Principino 2019.08.07. 10:47:21

@Leram7: lesz ez még kevesebb is ha tovább fintorog minden ajánlatra!
Ezek Higuval szövetkeztek,hogy elutasítanak minden ajánlatot más csapatoktól...
Tipikus olyan durcás viselkedés ez tőle,mint amikor le lett cserélve mert szarul játszott..
Dybala mezem van,de kezd nagyon unszimpatikus lenni már ezzel a viselkedéssel!

Del Pybala 2019.08.07. 10:55:40

Nem kötelező elfogadnia más ajánlatát míg élő szerződése van. Mi ezen a durcás viselkedés?

Sischo 2019.08.07. 11:03:12

Ez így elég nagy szívás. Már a 70m is áron alul van hála annak hogy a vezetőség mindenáron meg akar szabadulni tőle. Ha nem fogadja el egyik pl csapat ajánlatát akkor jó nagy szarban leszünk. PSG beajánl majd 50 körül aztán el lehet dönteni, hogy megtartunk egy morcos játékost aki morálban a 0 felé konvergál és posztja sincs az edző rendszerében vagy eladjuk annyiért amit adnak érte. Fasza lesz, nyilván ezt az egyik legértékesebb játékosunkkal kell eljátszani.

Lanzafame 2019.08.07. 11:06:30

Kínos a viselkedése.
- 2 éve egy jó meccse nincs kb.
- Egy komoly meccsen volt húzóember, egy Barca elleni elődöntő odavágón, ezen kívül a BL-ben nulla.
- Lassú, körülményes.
- Kiszámítható, a jobb lába nulla, fejelni nem tud, pedig nem egy törpéről beszélünk.
- Nincs posztja, se nem irányító, se nem 9-es, se nem szélső. Nem, miatta nem lesz kétcsatáros játék, vagy ha lesz, akkor azt Ronaldóhoz igazítják majd, nem Dybalához.
- Hisztériázik, ha lecserélik, durcis, ha padozik.

Csak azért, mert 10-es van a hátán, nem kell különleges bánásmódban részesíteni. Sehol nincs Del Pieróhoz képest, de még Tevez cipőjét sem suvickolhatná.

del pipi 2019.08.07. 11:07:29

@Il Principino: Nem értelek barát! Ha nem tetszik neki nem kötelező elfogadnia, ez olyan mintha én tukmálnám mindennap rád a spenótot de te nem is szereted és meg kéne enned, hát persze hogy nem fogod. Az is egy dolog hogy elakarják paterolni és az is hogy nem akar menni, és az is hogy itt a blogon sokan annak örülnének hogy menjen de ha nem akar akkor maradni fog.@Del Pybala: így van! Zárjon már az angol piac.

Knob 2019.08.07. 11:24:49

Őszintén nem értem ezt a blogot most. Tudom, hogy sokatokkal általában szembe megyek, de miért gond az, ha egy játékos ragaszkodik a szeretett klubunkhoz? Ragaszkodik ahhoz, hogy minél több meccsen a pályán legyen a szeretett klubunkban?

Emellett azt nem hiszem el, hogy Dybala szar. Nem az, nem is volt az. És igen rossz volt a tavalyi idénye, ez tény. De kérdem én, hogy mindenki ugyanazon a színvonalon tudna teljesíteni a munkájában, ha megváltoznának a körülmények? Szerintem nem. Pont ezért érdemel még legalább egy idényt, új felfogással, új taktikával, komolyabb középpályával és új edzővel. Tavaly mikor azt láttam (nem egy meccsén), hogy labdaszerző középpályásként tolt le a meccsen 30 percet...hát úgy nehéz gólt szerezni. Nem mondom, hogy Ő a legjobb, de a keretben lévő pár játékostól mindenképpen több benne a potenciál és igenis használható lehet. Persze lehet, hogy tévedek, de akkor mehet is.

Il Principino 2019.08.07. 11:37:17

@del pipi: @Knob: Egy dolgot emelnék ki,ami minden NORMÁLIS emberben benne kellene hogy legyen!Az pedig az önbecsülés,önérzet!
Én olyan vok,hogy ha nem kívánatos szeméy vok vhol,akkor van annyi önbecsülésem,hogy odébb állok!Nem pedig valakinek(jelen esetben a Juventus) kolonc legyek a nyakán!
A Juventus a munkáltató,ergo ha vki nem úgy végzi a munkáját akkor kirúgható,persze jelen esetben ez máshogy történik,meg sok sok euró millióról van szó..
A klub filzófiája ugye a "játékos akarat" szlogen,amit egyes játékosok már kiforgatnak,átestek a ló túloldalára..Elhiszem hogy szeretnek itt lenni,jól érzik magukat ebben a társaságban de azért na..Ez nem jótékonysági egylet!
Egy játékos sem állhat a klub felett!Nem értem miért megy a hisztéria,nem tett le annyit az asztalra,mint Alex vagy más ikon.Utánuk is van élet,dybala után is lesz.

Il Principino 2019.08.07. 11:43:45

@Il Principino: Valamint ha Sarri sem számol vele,ne adj Isten még egy ilyen pocsék szezont fut akkor már csak annyiért lehet értékesíteni,mint amennyiért vettük..Ez hatalmas veszteség lenne a Juventusnak,amit érthető hogy a klub ilyet nem akar átélni a későbbiekben..
Szerettem ezt a srácot,de megfáradt ez a kapcsolat sztem..
10-eshez nem méltón viselkedett és most sem..

rightinthenuts91 2019.08.07. 11:47:08

@Knob: Bizonyos szurkolók gyorsan felejtenek, sajnos.

BTW Ronaldonak még ha van 3 jó éve, akkor sokat mondtam. Így hogy elmegy Dybala + Kean, majd maradnak a "nyuggerek".
Nem baj, majd Icardi meg Lukaku biztosan vernek 40 gólt egy szezonban.
¯\_(ツ)_/¯

del pipi 2019.08.07. 11:56:44

@Il Principino: Az emberi részeddel egyetértek, én is ilyen vagyok, de elnézést te ott vagy mindenhol ahol ő tudod mi folyik körülötte, mi történik vele? Nem látunk bele ezekbe csak egyszerűen hozzászólunk rossz indulatúan aztán el van intézve, igaz?

Csak Csucsu 2019.08.07. 11:58:20

@rightinthenuts91: hamarabb küldeném el Bernardeschit az biztos ha már vkitől számonkérjük a jó teljesítményt... Dybala már nem egy scudettot hozott nekünk. Berna mind a gólokkal mind a gólpasszokkal adós és támadó játékosrol beszélünk....

rightinthenuts91 2019.08.07. 12:06:09

@Csak Csucsu: Majd annak is eljön az ideje, hogy Ő lesz terítéken :D

venember83 2019.08.07. 12:08:13

@Csak Csucsu: a probléma csak az, hogy ő is kb. annyiért jött, mint Dybala, de Bernardeschiért ki adna ma 35-40 milliót? Kb. senki, szóval marad.

Sztovicska 2019.08.07. 12:23:17

@Knob: sokan elfelejtik hogy az allegri féle betonbunker rendszerben ahol mèg a szertárosnak is védekeznie kellett senki nem tündökölt igazán

del pipi 2019.08.07. 12:26:39

@Csak Csucsu: @rightinthenuts91: @venember83: Én nem bántom a Bernat sem bár nem tudom hová tenni azt a hypot ami ezen a blogon körbeveszi néha, jó jó de semmi kül. Nekem bárki bármit mond ha Dybala eladásra kerül a JUVENTUS a csapatom olyan jellegtelen lesz. De ez az én érzésem és véleményem.

2019.08.07. 12:36:29

Én úgy gondolom, ha Dybala akkora ász lenne, mint mondjuk DP vagy akár Tévez, (egyáltalán nem méltó a 10es mezre) nem akarna a klub megválni tőle. Mindenesetre a jelenlegi helyzet nagyon gáz. Akkor járna a legjobban, ha lelécelne egy olan klubba, ahol játszhatna eleget. Ha itt ragad, fel fogja törni a seggét a pad és még azt a kevés tudást is elfelejti. Az értéke meg majd folyamatosan csökken.

steven.h 2019.08.07. 12:49:33

@Sztovicska: Ha senki sem tündökölt igazán, hogyan juthattunk el kétszer BL döntőig? Ezt is elég sokan elfelejtik úgy látom.

Nem mellesleg az sem állja meg a helyét, hogy senki nem tündöklött ugyanis voltak jónéhányan:

Pirlo, Pogba, Vidal és Marchisio Allegri első évében hozta élete formáját, plusz még ott van Tevez is, illetve az egész védelmeg lehet mondani a két BL döntős évben.

steven.h 2019.08.07. 12:51:57

Egyébként, hogy a cikkhez is hozzászóljak:

Mindenki azért marasztalná most mert új edző van, de ennél az új edzőnél sincs posztja, ugyanazt tudná csak játszani, mint amit Allegrinél, ahhoz meg "nincs kedve". Plusz a Sarri féle szélső játékhoz lassú, jelenleg pedig semmi nem mutatkozik arra, hogy 4-3-1-2-t játszunk, mivel akkor valószínűleg Costától szabadulnánk és nem Dybalától. (Bernardeschi tud mezzalát is játszani, Cuadrado pedig úgy néz ki tényleg jobb oldali védő lesz)

Flachs 2019.08.07. 12:54:22

De jo lenne ha már nem itt lenne. Dybala gyenge . Tegnap volt fent egy video az edzèsről Dybike egy pàrszor feltünt elveszitette a labdàt kocogott le fel. Holott a többiek pörögtek. Okè most jött visza de most megakarom mutatni hogy jo vagyok vagy ugyan ott folytatom ahogy befejeztem a szezont. Problèmás is elsőnek a szponzor utànna az ügynök. Meg is érdemli hogy perelik. Pluszba el is van szállva magàtol de nem tudom mire.

del pipi 2019.08.07. 13:19:08

@steven.h: Látod ezt mondtam! először is akik itt szerinted feledékenyek az Allegris utolsó évről beszélnek, ja van posztja, és ott az egyik legjobbés ott kell játszatni. Én a mai napig ADP rajongó vagyok, maradok ,leszek, de ezek az összehasonlítások , mint pl @Lanzafame kolléga. Hát én is tudom mondani hogy Lanzafame hol van egy Ebedli Zolihoz vagy egy Kincseshez képest nem? Ez is butaság nem igaz?

Rocky80 2019.08.07. 13:23:34

Kezdődött azzal az egész sztori, hogy tavaly azért volt gyenge, mert Allegri nem találta a helyét, + egy védekező felfogású csapatban nem tud tündökölni egy ilyen "gyémánt"; de sebaj, rúgjuk ki Allegrit, mert minden játékosunk miatta fásult és elveszett az összhang meg a harmónia. Rendben, meg is történt, vagy jó döntés született, vagy nem, az idő eldönti.

Jött egy igazi támadófocit játszató edző és érdekes módon ő sem ragaszkodik Dybalához. Tehát még az esélyt sem akarja megadni neki! Most akkor mi a helyzet ilyenkor? Valószínűleg az, hogy ha sem Allegri, sem Sarri nem látja benne a koncepciót, akkor nem az edző a hibás, hanem maga a játékos...

Vagy eladjuk most, amíg még aránylag jó pénzt kapunk érte; - tegyük hozzá, hogy vagy 70! milliót esett az értéke és a megítélése kb. egy év alatt; vagy - hacsak nem lesz kihagyhatatlan a teljesítmény miatt -, egy év elteltével visszaesik az ára kb. arra a szintre amennyiért vettük.

Véleményem szerint nincs benne az az opció, hogy ő kihagyhatatlan lesz. Cáfoljon rám, tényleg őszintén kívánom.

Valamint abban, hogy ennyit esett az ára egy év alatt, legalább annyira benne van ő is, mint Allegri. Ha nem jobban.

Rocky80 2019.08.07. 13:25:16

@del pipi: tényleg Pipi bácsi, te mivel magyarázod, hogy a támadófocit játszató Sarri sem ragaszkodik Dybalához?

Mindenféle kötözködés nélkül kérdezem.

2019.08.07. 13:28:43

Ha ő akarna menni és a klub nem engedné,akkor is biztos ő volna a gyökér,mert tartsa be a szerződését,fogja be a pofáját is focizzon...most a klub akarja eladni,ő meg maradni szeretne,így is ő a köcsög,mert nem hajlandó menni...ti mind cégvezetők vagy tulajdonosok lehettek,ez a munkahelyen van így mindig,mindig az alkalmazott a szar,csak hülye lehetsz...

del pipi 2019.08.07. 13:31:43

@Rocky80: Csak annyit hogy Sarri bírja Dybalát és építene rá, ezt már elmondta. Neked is azt tudom mondani amit másnak hogy nem tudjuk mi folyik a színfalak mögött. Szerintem Allegri elküldése után ígértek neki valamit, de talán most nem akarják betartani.

del pipi 2019.08.07. 13:34:12

@Rocky80: Most írtam neked,beszéltél a bagóssal azért tudod így vagy az itt kommentelő rosszindulatú kitalációkból vetted?

Lanzafame 2019.08.07. 13:34:24

Az a baj Dybalával, hogy csak akkor lenne kiemelkedő, ha az egész csapatot hozzá igazítanák.

De ehhez ő egyszerűen nem elég jó.

del pipi 2019.08.07. 13:40:17

@fire06: Múltkor ezt mondtam: ha el akar menni szar, ha marad szar, ennyit ér, annyit ér, ennyit esett annyit esett az ára, ha eladjuk 60-ért miért ilyen kevés, ha 100-ért akkor ennyit nem ér.....tudja tököm de valahogy sehogy semmi nem jó, Hagyni kell még egy évet játszani és ha nem lesz igazam akkor majd be mondom hogy tévedtem. Ja ha el akar menni akkor Zsoldos ha maradni akar akkor meg most játsza hogy mennyire Juventino. Na ezt fejtsd meg barátom.

Roland Máté 2019.08.07. 13:41:31

@Lanzafame: Az én véleményem /persze ez csak saját/ hogy nem az kellene, hogy köré építsék a csapatot ... hanem bizalom kellene felé.
Első időkben is játszott 2-3 poszton is /persze nem középpályán/, de szerették a szurkolók, a vezetőség, Allegri is. Érdekes módon nem pattant el a laszti, mert cselezni és jól is, távoli lövések is ültek...

Én szeretem Dybalát, és szeretném, ha maradna, de elfogadom amikor mondják rá, hogy sértődős. Viszont még gyerek. Ezt kéne valahogy megoldani nála. Aki valamilyen szinten is focizott csapat szinten az jól tudja: ha nem bíznak benned, ha a vezetőség nem kedvel ... akkor nem megy sehol semmi.

del pipi 2019.08.07. 13:41:42

@Lanzafame: Így van! Ülj le egyes alá!

Roland Máté 2019.08.07. 13:44:35

@del pipi: Nekem egyáltalán az nem tiszta, hogy miért is kell nekünk annyira az az 50 - 60 millió? Ami alapból nevetségesen kevés. Sok más felesleges játékos eladásából is meglenne ez. Nem értem ezt.

gomorra21 2019.08.07. 13:50:06

@fire06: +1 @del pipi: remek észrevétel, bár a lufizást kihagytad;)

del pipi 2019.08.07. 13:51:18

@Roland Máté: Mint mondtam nem látunk a színfalak mögé, nem tudom. Talán a fair play, számok kozmetikázása , valami hülye logikátlan lépés? De most hagyjuk az itt rosszindulatúan véleményező Díbala fan klubbot, azt kérdezem és én nem vagyok Fifa manager, de nem lenne forró egy CR7 HIGU mögöttük egy DYB és így támadnák az ellenfél kapuját? Már most nem rossz!

Roland Máté 2019.08.07. 13:56:38

@del pipi: Így van. :) Mi nagyon sok mindenről nem tudunk. Tényleg csak találgatni lehet, azt meg valóban felesleges.

Én nagyon szívesen elnézném az általad felvetett 3 -as triót elől. Nagyon is szívesen megnézném!

Lanzafame 2019.08.07. 13:56:48

@del pipi: ez egy erős érv volt, engedd meg, hogy gratuláljak hozzá.

Lanzafame 2019.08.07. 13:59:27

@Roland Máté: fontosat írsz: még gyerek. 26 évesen. Ez is probléma.

A bizalom fontos, vajon a vezetőség miért nem bízik már benne?

Roland Máté 2019.08.07. 14:10:14

@Lanzafame: Sajnos szerintem ez a leges legnagyobb probléma vele. Hogy még gyerek. S mentálisan nem túl erős. Ezt teljesen elismerem mindenkinek, aki szidja.
De azért azt is el lehet ismerni, hogy nem egy botlábú pancser.
Valamint: nem a haja az első, vagy milyen színű cipőt visel, nincsenek balhéi, nem köpköd, és SZERETI A JUVÉT!!! Azért erre csak lehetne valamit alapozni, nem? Vagy valami pszicho mókust rákapcsolni. Mert /megintcsak saját vélemény/ ha fejben felszabadulna, nagyon jó játékos lehetne.
Én szeretném, ha ez itt lenne! Ha itt nőne fel, és érne férfivá/futballistává

Rocky80 2019.08.07. 14:15:55

@del pipi: nem beszéltem természetesen.

Minden cikkben az van, hogy átadólistán van és áruljuk. Ha kellene Sarrinak, nem lenne átadólistán és nem árulnánk... ;-)

NagyonJuve 2019.08.07. 14:19:25

@steven.h: érdekes mert pont dybala volt az egyik aki tündökölt a másik bl döntő jutásban. Meg ott volt csapategység ami a döntőben elszállt.

MdewC 2019.08.07. 14:38:25

Hát érdekes. :)

Dybala mikor tündökölt? Nagyon nem rémlik. Rég voltak jó meccsei, sorozata végképp. Az egy álomvilág, hogy Dybala majd így meg úgy irányít... hol? :D

Az is érdekes, hogy Higanyt nem tudtuk eladni mert beintett, Dybala épp beint, plusz Mandzu és Sami is itt van még. ;)

Maradnak: az egylábas Berna, a köpős Costa (remélem jövőre jobban kiveszi a részét) és a kitudja milyen formában lévő Cuad. Egyelőre nem vagyok nyugodt.

steven.h 2019.08.07. 14:47:23

@del pipi: Szerintem most kicsit félreértelmezed amit írtam, valóban van posztja, de ahhoz a poszthoz az kell, hogy előtte ne egy Ronaldo játszon, hanem egy Higuain aki megcsinálja a piszkos munkát. Ez teljesen megdőlt Ronaldo érkezésével, meg kicsit megdőlt azzal hogy a BL döntő után teljesen megtört minden és a védelmünk is hadilábon állt.

Jelenleg Sarrinál sincs posztja, és ha a 4-3-3 marad, akkor nem is lesz, ezzel kár vitatkoznod én ezt írtam le, hogy jelenleg sincs posztja nálunk. Sehol nem vitattam a képességeit. Az meg hogy lassú szélsőnek az is nyilvánvaló.

krisszvector 2019.08.07. 15:00:42

@Flachs: mikor még a Hal volt az edzőnk, már akkor terjengtek bizonyos pletykák.
Ha marad a Hal, akkor ő lelép a nyáron mert nem tudd vele együtt dolgozni, de viszont volt egy olyan pletyka is, ami arról szólt, hogy két embert mindenképpen értékesíteni akar a klub a nyáron. Konkrét nevek voltak: Dybala, és Kanszeló.

Hónapok óta tudja, hogy elakarja adni a vezetőség, amit meg látsz rajta, ez Ő.

Rossz polcra helyezi ő magát szerintem, de egyszerűen nem is értem, hogy nem veszi észre, hogy nincs mögötte teljesítmény...hogy mióta? Másfél éve!

Egy MU-t, megy egy Spurs-t elutasítani bátorságra utal, vagy beszariságra.
Ezekhez a klubokhoz, már ha igaz az egész, ott húzó emberként, mint a NÉV, aki majd kupákhoz segíti a klubot, számítottak volna rá.
De még csak nem is egy Neymar szint a fazon, olyan Diego kaliber nagyjából.

A jó öreg Diego...én őt soha nem tudtam megemészteni, hogy nálunk játszott..amauri, krasic, zebina..és még sorolhatnám. :)

Ami fix: az elmúlt évek tapasztalatai alapján, amikor a klub ilyen szinten meg akar válni valamelyik játékosunktól, ott mindig van egy fegyelmezetlenségi szál a háttérben, ez alap követelmény.

MdewC 2019.08.07. 15:40:39

m.youtube.com/watch?v=w9wxyS6PtWQ

Annak viszont lehet örülni, hogy Cuadra, Berna és Costa is együtt edz a csapattal régóta. Ez pozitív.

Knob 2019.08.07. 16:23:43

@Il Principino: Hogyne, igazad van. De ez is tény, hogy nem látunk bele, sajnos, vagy nem sajnos. Sarritól eddig csak annyit olvastam, hogy Ő maga számolna vele és örül, hogy ilyen játékosai vannak, Dybalát is beleértve. Itt, nálunk az edző csak edző. Nem menedzser, nem transzfer guru. Azt hiszem, hogy már nálunk is a gazdasági mutató az első. Ami oké, hiszen ezen a szinten ez már üzlet, nem sport. De minket szurkolókat azt hiszem a sport része izgat igazán, hiszen azt nézzük. Dybala a feláldozható + haszon kategória jelenleg szerintem, hiszen lássuk be, hogy a horvátra még rá is kellene fizetnünk, hogy valaki elvigye, nem kell a kutyának sem. Persze adja Isten, hogy tévedjek. Így a támadó harmadban Dybala az egyedüli akivel lehet kezdeni valamit. Viszont abban sem vagyok biztos, hogy Őt erről tájékoztatták, de nem tudom. Ha valaki valahol nem kívánatos személy, akkor menjen, ez oké, de pont az önbecsülés és talán a férfi büszkeség az, ami azt mondatja vele, hogy ettől többet érdemlek, minthogy egy darab szarként bánjanak velem. Gyakorlatilag akaratán kívül emberkereskedelmi szinten bánjanak vele. Az, hogy nem tetszett neki mikor lecserélték...hát rajta kívül van még kb. 300 olyan focista, akinek nem tetszik, na bumm.

m.martin91 2019.08.07. 16:53:26

Mutass fityiszt a vezetőségnek, Paulo! Tökéletesen megérdemlik.

Grinta 2019.08.07. 17:07:11

Most kitalálta hogy extramotivált lesz.Így egybe.

del pipi 2019.08.07. 17:07:15

@Lanzafame: Köszi! Igyekszik az ember! De még útravalóul, mindenkinek végig olvasom a kommentjeit és nálad is teszek de ez a sok sületlenség... @Roland Máté: Remélem lesz rá lehetőségünk és mindkettő megmutatja hogy idevaló.@Rocky80: Tudod az újságok írnak mindent, én is táplálkozom innen-onnan, én a spanyol híreket a spanyol kollégáktól , az olasz hírek az olasz kollégáktól, német híreket néha újságokat, amit elérek a neten és a Juve blog híreiből. De amikor olvastam a pl német újságokban Sarri úgy nyilatkozott számít rá, szerintem átnyúltak a feje fölött és valljuk meg az egyetlen piac képes játékos,és ha tényleg olyan szar lenne akkor ha én klub tulaj lennék semennyiért se vennék játékost.@steven.h: A poszt a felállás az egy dolog, egy perc alatt lehet átállni , ez nekem olyan Fifa manageres, a focinak természetesnek kell lennie.@Knob: Így van uram!

del pipi 2019.08.07. 17:08:24

@Grinta: Most hívtam fel, azt mondta : sí sí!

Rocky80 2019.08.07. 17:20:38

Egyébként meg tényleg olyan mint egy gyerek. Úgy látszik, nem sikerült felnőnie.

Amíg ezen nem változtat, soha nem lesz húzóember egy komoly csapatban.

Jól érezni meg persze hogy jól érzi magát, kb. olyan a szitu, mint amikor egy sztárcsemete jól érzi magát a Napsugár Üdülőközpontban. Persze hogy nem akar menni innen sehová.

vizi8 2019.08.07. 17:30:26

Ezek a sztorik egyenlőre spekulációk, teljesen feleslegesen húzzák magukat egyesek.

2019.08.07. 18:05:49

@Lanzafame: Dybala köré nem szabad csapatot építeni és teljes mértékben megértem h miért akarjuk eladni, de a módszer ahogy tenni akarjuk, az hányingerkeltő.
Dybala-ban túl sok potenciált láttak, de nem tudott felnőni hozzá.

Lanzafame 2019.08.07. 18:08:17

@del pipi: vagy szállj vitába a "sok sületlenséggel" vagy ne reagálj

babo0410 2019.08.07. 19:23:58

Szerintem Sarri taktikájában kéne kapnia esélyt. Szerintem van benne potenciál, csak végre nem össze-vissza kéne játszon. Mikor csatárként számolunk vele, akkor nagyon jó tud lenni.

del pipi 2019.08.07. 19:36:29

@Lanzafame: Ne utasítgassál már vazze! kezdjük ott hogy már két éve kb 1 jó meccse sincs , ez a kedvencem, pedig egyszerű a matek: 2-1 kezdjük itt a vitát.

Il Principino 2019.08.07. 19:57:03

@Knob: Mint mondtam ez nem kívánságműsor!Ha azon múlna még Padoin-Sturaro stb. itt focizgatnának :)
Még Higuaín hozzáállása is példaértékűbb,mint Dybalaé!
Mondom még egyszer egy játékos sem állhat a klub felett és egy magát vmire is tartó ember nem viselkedhet így,mint egy durcás kisgyerek!
Ha egyszer piacra dobták az azt jelenti nem vele terveznek,venni kéne a lapot és továbblépni.Jó korban van felépítheti magát máshol újra,mert nem rossz játékos,csak ebben a rendszerben nem él meg!Vhol ez CR-nek is köszönhető,mindenki vele akar játszani,miatta igazolnak ide játékosok,vonzóbbá tette a Juvét ez tény.
Ez olyan mint egy kihűlt kapcsolat,hiába táplálsz érzelmet a másik iránt,ha az már egy másikon agyal :)

2019.08.07. 20:03:35

@Del Pybala: Nem ismered kellőképpen a körülményeket,nem akar focizni mert magas a fizetése,tudja hogy a juvénak már nem kell, a psg örömmel viszi majd el . Az itt kommentelők zöme is úgy látja ,hogy durcás de elismerem te vagy a szakember,nyugodtan mosolyogj.

Il Principino 2019.08.07. 20:08:11

Amúgy sztem ha nem sikerül eladni,és a sinter megveszi a belga godzillát,akkor nagyon érik majd egy Icardi-Dybala cserebere..

del pipi 2019.08.07. 20:21:52

@Il Principino: Na az az egy ami miatt kihátrálnék Dybala mögül, szerintem jó gyerek ilyet nem csinál, majd megvesszük Icardit az utolsó pillanatban ócsóért.

2019.08.07. 20:25:51

Nem tudom mire gondolhattak Paraticiék, amikor úgy tervezték meg a mercatot, hogy egy csomó játékost majd simán el fogunk tudni passzolni. Eddig Higuaín, Khedira és Dybala borítja a terveket. Magas fizetésű, leszállóágban lévő és/vagy évek óta formán kívüli játékosok. Nem csoda, hogy egy csapat sem tud megegyezni velük, a komolyabb klubok, akik meg tudnák őket fizetni, pedig messziről elkerülik az ilyen játékosokat.

Nagyon szeretném, hogy Dybala végre távozzon, de tényleg megérdemelné Paratici, hogy az összes "selejt' végül rajtunk maradjon...

Grinta 2019.08.07. 20:29:50

@Il Pjanista: Ez az egész mercato egy nagy sakkozás,és most ennek köszönhető-hogy az embered marad.Ezt ne felejtsd el.

2019.08.07. 21:37:15

Most játszunk a Novarával meccset és ki a csapatkapitány???? D Y B A L A !!!

Spud3674 2019.08.07. 23:31:07

Közben eladtuk Cancelo-t 65 millió euróért, és megvettük Danilo-t 37 millió euróért, mindkét összeg 3 pénzügyi év alatt kerül kifizetésre.

babo0410 2019.08.08. 01:25:07

@Spud3674: 65m-ért egész jó üzlet volt. Szerintem nem is ér többet, mert védő létére pocsék védekezésben.
@gipsz ödön: @Grinta: Remélem azt, hogy nem akarjuk eladni, csak a lapok pletykálnak marhaságokat, esetleg nem mi akarjuk eladni, hanem a United, Tottenham, PSG, Mordor akarja nagyon, de mi nem szeretnénk, ha menne, és ő sem akar.

Il Principino 2019.08.08. 05:51:49

Amúgy mi ez az új módi a játékosoknál?Hiszti,sztrájk,kikényszerített eladások..Higu,Dybala,Icardi,Lukaku,Bale,Neymar,Koscielny most David Luiz rinyál,hogy ágyús akar lenni :)

2019.08.08. 07:04:08

@Grinta: Chiellini, Ronaldo,Pjanic is játszik akkor ez mit jelent?Nem falusi csapat vagyunk,hogy Te is lehetsz csapatkapitány.

venember83 2019.08.08. 07:08:07

@babo0410: hamarosan kimegy majd a hivatalos bejelentés is. Amúgy mehetett volna 228 millió euróért is, csak akkor Danilo érkezett volna 200-ért. Játék a számokkal.

2019.08.08. 07:17:55

@Spud3674: Danilo 37 millióért?! Évek óta kb nem volt kezdő sehol,na akkor ez mire?!

rockitbaby 2019.08.08. 08:26:34

@fire06: Nos, két verzió lehetséges. Egyik, és talán a legfontosabb, tud balon is játszani, így egy játékossal egy kezdő és egy csere poszt lefogva - feltéve, hogy Pellegrini megy kölcsönbe.

A másik, hogy sanszosan jobban illik a Sarrissimo taktikába, mint a portugál. 34 meccsen 63 ütközés, 71% sikeresség mellett, 48 tisztázás - 22 fejjel -, 34 fejpárbajt nyert meg, 1 az 1 ellen 131 alkalommal lett sikeres, 34 közbelépése volt. Nem biztos, mindent jól írtam, de itt a link: www.premierleague.com/players/5328/Danilo/stats.

Szóval nagyon úgy tűnik védekezésben köröket ver Cancelo-ra, ami fontos Sarri elképzelésiben. 4 gólt lőtt, 2 assziszt, és 11 alkalommal volt a csapata nulla kapott gólon, mikor pályán volt. Szerintem ezen defenzív statok miatt esett ár a választás. Arról nem beszélve, hogy annó még a Porto-ban a Danilo-A.Sandro szél klasszis volt.

venember83 2019.08.08. 08:28:19

@fire06: ha azt írom, hogy ingyen jött? Cserébe Cancelo csak 28 millióért igazolt el. Így jobb?

Rikoo 2019.08.08. 08:30:35

@rockitbaby: Abban a szezonban konkrétan jobban játszott Danilo, mint Alex Sandro.

Attilio79 2019.08.08. 08:41:56

Inkább Danilo, mint Darmian, ha már eladtuk Cancelot...
Még el kellene adni minden 30-nál fiatalabb játékosunkat és kezdődhet is a szezon, úgy biztosan BL-t nyerünk...

Attilio79 2019.08.08. 08:50:18

@gipsz ödön:
Ez azt jelenti, hogy Lukaku az Interé és nincs más a talonban a vezetőségnél Dybala helyett...
Óriási ez a Nedved-Paratici kettős... :(

rockitbaby 2019.08.08. 08:59:55

@Rikoo: Sőt, sokakkal ellentétben és nem élem meg ezt katasztrófaként. A Sarri elképzeléseibe nem illő portugál helyett jött egy brazil, aki mindent egybevetve Sarrisimo kompatibilis, ráadásként majdnem ennyi pénzt utaltak át, amennyiért Cancelo jött.

Spud3674 2019.08.08. 09:03:04

Minimum érdekesnek nevezném a Cancelo-Danilo cserét, és nem Cancelo távozása miatt.

del pipi 2019.08.08. 09:40:16

@gipsz ödön: Azért a falusi csapatban a falusi 10-es csapatkapitány elég jól mozgott, tudom mert van Juve tv-m.

JuventusFanatikus 2019.08.08. 10:22:52

@rockitbaby: Az a baj, hogy nem igazán lehet összehasonlítani Cancelót és Danilót, vagy akár De Scigliót. Először is a pályára lépések számai nagyon nem egyeznek, közelében sincs egyik a másikénak. Másik dolog, hogy más liga, más stílus, más számok. Érdemben csak egy másik keveset játszó PL-játékossal tudnánk összehasonlítani. Egyébként DS-től jobban nem védekezik, de vannak adatok amiben jobb, Cancelótól nem sokkal, de jobban védekezik, de mindkettőtől bőven elmarad támadásban. De, mint mondtam, ez esetben a számok csalnak.

2019.08.08. 12:12:49

@venember83: Egyszerűen nevetséges,üde színfoltja volt még a hibáival együtt is ennek a csapatnak,ráadásul fiatal is még,bőven fejlődhetett volna még a védekezése is,habár szerintem azok is nevetségesek,akik szerint gyenge a védőmunkája...nem nevezném erősségének,ez igaz,de azért ennyire nem rossz,mint ahogy beáraztuk,pluszba még védő létére olyan támadó potenciál van benne,ami ritka...

2019.08.08. 12:18:43

@fire06: Hogy Danilo jön ingyen,ez a része még oké is,de a Canceloért 28 millió,az valami egészen nevetséges,a City az év üzletét csinálta,egy közepes szezon után Angliában minimum 60 millió lesz az ára,ha Guardiolának nem is szimpatikus...

steven.h 2019.08.08. 15:32:58

@del pipi: Hát akkor szerintem hívd fel Sarrit és beszélgessetek erről, mert szerintem neki erről más a véleménye. Ő maxra járatott egy fajta játékot, amiben két gyors szélső támadóval játszik. Az edzőmeccsek alapján!!! nálunk sem lesz ez másképp, ebben pedig Dybalának nincs posztja. Hiába játszatott anno az Empolinál egy sikeresnek mondható 4-3-1-2-t is nem hinném hogy előveszi.

2019.08.08. 15:51:31

@Grinta: Kurvára nem érdekelne már, ha Pjanic távozna (ha ő az emberem). Ennek a klubnak már úgyis mindegy, a pénz lett a legfontosabb, szerethető játékos meg alig akad.
Pjanic pedig csak a szar edzőválasztás miatt maradt, mert ő egyike a kb. 3 embernek, akit valamilyen szinten be lehet illeszteni Sarri rendszerébe. Sokkal jobban örültem volna, ha Pajnic megy, Allegri marad és nem zárunk egy ilyen nevetségesen rossz mercatot.

Grinta 2019.08.08. 16:05:30

@Il Pjanista: Visszafelé reagálnék.Én azt gondolom a mercatónk összességében rendben van,lesz.Allegrit hagytam volna,mint ahogy Pjanicot is.A pénz valóban fontos tényező lett,de hogy ne lenne szerethető ez az együttes,azzal vitatkoznék.Megmondom őszintén,ha Bennem ilyen Érzések lennének-Én hagynám az egészet a fenébe.

2019.08.08. 16:59:39

@Grinta: Nyugi, néha én sem tudom, hogy miért idegeskedek már ezeken a dolgokon. De úgy néz ki, hogy már nem tehetek ellene semmit. :) Pár éve pont a hasonló kluboktól voltam rosszul és örültem, hogy Juventus drukker vagyok.
Most próbálom lenyelni ezt a nagy változást, de azért nem megy ez olyan gyorsan. A vezetőség ténykedésén túl pedig nagyon nehéz játékosokhoz úgy kötődni, hogy két évente kicseréljük az egész keret. Főleg akkor, ha olyan játékosok is érkeznek, akiket azelőtt ki nem állhattam. A most érkezők közül ilyen Danilo és Rabiot, de Ronaldo is idetartozik és volt már itt szégyenszemre Dani Alves is... De azért néha sikerül: Higuaín.

del pipi 2019.08.08. 17:00:50

@steven.h: Oké! Majd hívom kein problem! @Il Pjanista: Öregem ne haragudj rám de az utolsó 50 kommentedet visszaolvasnám és valahogy belenéznék a fejedbe akkor nagyon nagyon sűrű fekete felhőt találnék, de remélem mihamarabb kiderül. Nem kötekedésből írom, de ez a fajta pesszimizmus.....@Grinta: Én meg azt állítom hogy a tavalyi Juventushoz képest már most jóval erősebbek vagyunk.

Grinta 2019.08.08. 17:05:23

@Il Pjanista: Daniloval Én semleges vagyok,a tudását kérdőjelezem meg.Rabiot szimpatikus volt előtte is,vártam is ide,Ronaldo-t kifejezetten nem kedveltem,profizmusát elismertem eddig is,de emberileg is csak a legjobbakat tudom mondani első Juventus-os évéről,sokat tesz a csapatért,és levetkőzte azokat a dolgait-amiket a pályán nem tartottam szimpatikusnak.Dani Alves sokat tett amíg itt volt-szövegelni nem kellett volna utána.Higuaín Ronaldo effektus Nálam,más aspektusban.
Én szeretem ezt a csapatot! : )

Grinta 2019.08.08. 17:11:54

Vagy vegyük Szcseszny-t.Kallódik az Arsenaltól,Roma leigazolja-jól van,Ti tudjátok végül is,Nekünk mindegy.Szezon legjobb kapusa lesz,de a szerződése okán leigazoljuk potom pénzért.Akkor még Buffon mögé/mellé.Annyira nem sokan hittek benne.Aztán letesz egy olyan tavalyi szezont,hogy senki nem hiányolja az ikont.Szóval vannak a futballban érdekes dolgok.Wojciech cseréje pedig előlép,brutális szezont tol,óriási pénzért irány Anglia-ahol Bl győztes lesz..Sterlinggel,meg Coutinhoval ellentétben,akik azért igazoltak el hogy megnyerjék a hőn áhított trófeát.2 döntőről maradtak le csak azóta.

2019.08.08. 17:52:38

@del pipi: Mióta Sarrinak hívják az edzőnket nem tudok optimista lenni. :)

Grinta 2019.08.08. 18:09:06

@del pipi: Én állítottam az ellenkezőjét?
Érkezett Buffon,Rabiot,Ramsey,De Ligt,Demiral
Távozott kis Kean,meg van ez a Cancelo-Danilo csere.
Ez (eddig) több mint biztató!

del pipi 2019.08.08. 20:45:51

@Grinta: Nem is rólad volt szó, szerintem jók vagyunk idáig, de @Il Pjanista: kolléga van egy kicsit elkámpicsorodva amit nem értek, persze sokakkal együtt az lenne az öröm ha Dybala menne de most már hogy Eriksen biztos nem jön elnézést nem szabadna eladni, kell valami fazon is a pályára.

Grinta 2019.08.08. 21:03:59

@del pipi: Érdekes dolog ez,mert bizonyos feltételek mellett értékesíteném Dybalát-amit említettem is.De ha marad,eszembe sem jutna nem szurkolni Neki jó szívvel!

del pipi 2019.08.08. 21:26:55

@Grinta: Azt tartom hogy egy deal volt amire azt mondtam hogy a Juve szempontjából , és az én megnyugvásom érdekében, az pedig egy Eriksen-Icardi, vagy Eriksen-Lukaku biznisz. De mivel már ez a buli meghalt remélem marad az emberem, idén jó lesz.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3527) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (973) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10270) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4282) nyilatkozat (7683) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4298) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása